Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
karlsonss
05. Mar 2014, 08:17 #341

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


04 Mar 2014, 23:22:32 Saabich rakstīja:

04 Mar 2014, 23:14:22 karlsonss rakstīja:
Ko tev skolaa maaciija?
Viedoklis subjektiivais - nav veerc


Gan jau Tev kā Kārlim, to grūti saprast nafig, ka es braucu ar cool e36 un tas duriks kam ir nauda pērk jaunu golf6




Ko tu te pljuuti

Darbam jaa, jauns auto ir must...bet tiiri sev, privaati, pie simboliska noskreejiena....

Kaa jau teicu.... Viedokis subjektiivais... Variet piekaut
Offline
ziema
05. Mar 2014, 08:26 #342

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


05 Mar 2014, 00:35:30 Locis rakstīja:

17 Feb 2013, 19:18:20 Locis rakstīja:
ģimenē ir Citroen C-Crosser 2,2 HDI,160zs, no 2009. gada. Ja nu kāds nezin,tad praktiski tas pats,kas Outlander un 4006 Peugoet.
Tūlīt 100k,visas apskates pa nullēm.

Vienam logam pa kādu momentu sliede sačakārējās un tikko stabilizatora bukse aizmugurē sāka grabēt,tas arī viss.

Bija pāris reizes kaut kāda plastamas kaste pie izpūtēja sasista,kur šķidrums priekš cieto daļiņu dedzināšanas. Tā 600ls maksā,bet kasko sataisija,tagad jau dzelzs kaste bija uzlikta,vajadzētu būt ok.
Pārsvarā mamma braukā uz vietas,pa grantenēm,uz laukiem,bedrēm utt. Pāris reizes gadā tiek aizlaists uz Vāciju vai Slovākiju.
Man jau tas auto patīk,tāds žiperīgs,ļoti stabils uz oriģinālajiem 18'',galīgs vienritenis ar nav ,augstāks par vieglo. Hadenē daudz kur iegravēts Mitshubishi,pat alu diskos. Pēc izturības arī liekas,ka nav Citroens Mīnuss- haube pie lielāka ātruma nedaudz tirinās.

Citroen Outlander nu jau pari 120k,beidzot hadene pieteicas-viena maza peldosa buksite aizmugure,prieksejie arejie sarniri,kaa arii pirksti.
Aa,rockford fosgate audio pastiprinatajam 40 eur remonts.
p.s loti daudz lauku celi un ari lauki tiek apciemoti.
Citroen Outlander
Offline
Laoshi
05. Mar 2014, 08:31 #343

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


05 Mar 2014, 08:17:56 karlsonss rakstīja:

04 Mar 2014, 23:22:32 Saabich rakstīja:

04 Mar 2014, 23:14:22 karlsonss rakstīja:
Ko tev skolaa maaciija?
Viedoklis subjektiivais - nav veerc


Gan jau Tev kā Kārlim, to grūti saprast nafig, ka es braucu ar cool e36 un tas duriks kam ir nauda pērk jaunu golf6




Ko tu te pljuuti

Darbam jaa, jauns auto ir must...bet tiiri sev, privaati, pie simboliska noskreejiena....

Kaa jau teicu.... Viedokis subjektiivais... Variet piekaut


Jaunam auģikam viena apkope pie dīlera bija tikpat, cik manam drotam izdevumi pa gadu, ok, man nav parkingi.

Bet bezjēdzīgs tofiks, pat dacias līdz 100 000k iet bez papildus izdevumiem, tāda ir jauna auto jēga (nu izņemot VWfana škodu, kura jau no rūpnīcas jāremontē).

Drīzāk par auto kvalitāti varētu spriest topikā "Pieredze ar auto 500 000 - ", te 95% tādi ir. Tikai tādā topikā bembis būs aptirsts no galvas līdz kājām, bet valdīs audi C3 un golf2.
Offline
uldens1
05. Mar 2014, 15:28 #344

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


05 Mar 2014, 15:06:24 VWfans rakstīja:
Jā, žēl, ka auto kvalitāte vairs nav tāda kā pagājušā gadsimta 80.gados. Audi-100, lielie Merši un Volvo - tie bija labi auto...
gribi kvalitati nem DACIA,tur nav nevajadzigo navarotu kam nojukt.
Offline
kvatra
05. Mar 2014, 15:33 #345

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro


10 Feb 2014, 20:30:41 kvatra rakstīja:
VW ir 3 gadi garantija. Man 6-tajam golfam (98 000 km) 7-ātrumu DSG brīžiem izslīd otrajā robā sajūgs, tagad pa garantiju kaut ko tur mēģina regulēt. Garantijas laikā nomainīts 2x spidometrs, jo bija izdegusi spuldzīte un aizmugurē rata gultnis. Motors 1.6 tdi, ēd kudi vairāk kā norādīts grāmatā. tas pats gan jau būs ar 1.4 tsi.


Pie 100 tk nomainīja vēl tosola flanci pie galvas, sāka tosols tecēt.
Offline
Sandis_UR
05. Mar 2014, 16:18 #346

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Ir kādam pieredze Ar E klasi W212 dīzeļiem 250 un 350 cdi?
Offline
Markss
05. Mar 2014, 16:50 #347

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.


05 Mar 2014, 00:47:43 marchelago rakstīja:
Personīgā pieredze, VW Crafter 2.5d , 0-100 000 vel ir ok( ja paveicās), intervālā 150 000 -200 000 un vairāk dzīvo servisā nekā brauc,...ja nav garantijas tad labāk ka tāda nav

Un? Kas viņam notiek?
Man ir 270k uz cīparblates, neko nejūtu
Offline
karlsonss
05. Mar 2014, 20:38 #348

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Paardod to tarataiku...

Jeb brauc pie cita diilera...
Offline
stucers
05. Mar 2014, 20:41 #349

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


05 Mar 2014, 20:32:53 VWfans rakstīja:
Šodien dienas vidū izņēmu Škodu no servisa. Esot nomainījuši dzinēja balsta spilvenus, tomēr īstais iemesls grabēšanai tas nav. Paši atzīst, ka grabēšana pastāv, nobraukuši ar auto 16 km, tātad testējuši ir. Skatījos zem motora pārsega - jā, spilveni mainīti ir.

Ko tagad tālāk? Šie sola, ka sazināšoties ar rūpnīcu Čehijā, tad redzēšot, ko viņi ieteikšot.

Centās mani mierināt, ka citam klientam arī esot Fabija, un arī tā līdzīgi grab, taču tas klients nesūdzoties. Un vispār Fabija esot tāda skaļāka mašīna, un tā grabēšana esot bezmaz vai normāla. Es gan neteiktu, ka Fabija ir skaļa - manuprāt, tā ir diezgan klusa.

Ko man tālāk darīt? Vai griezties Auto Īle un Herbst? Varbūt braukt uz Tukumu uz Škodas servisu?


Aizbrauc pie kāda powerista.. izpīpēs kas un kā.. varbūt tiešām kāds izpūtēja savienojums(gofra), vai kas tamlīdzīgs
Offline
VMR
05. Mar 2014, 20:42 #350

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Iesaku tev griezties.....vēnas
Offline
shmurger
05. Mar 2014, 20:45 #351

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


05 Mar 2014, 00:31:26 Saabich rakstīja:

05 Mar 2014, 00:28:48 edzhaans rakstīja:
Ai, za*baļi, pasauciet, kad topiks būs 0-500 000.


Par ko kreņķējies? 80% 3-5 gadīgiem dīzeļiem ir tāds noskrējiens
smagajām fūrēm ,varbūt.
Offline
jaks
05. Mar 2014, 20:46 #352

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

vwfans=lauva? Nu tie debīli, žēlabaini, pareizie teksti vnk identiski

[ Šo ziņu laboja jaks, 05 Mar 2014, 20:46:36 ]

Offline
shmurger
05. Mar 2014, 20:53 #353

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


05 Mar 2014, 20:43:33 VWfans rakstīja:

05 Mar 2014, 20:41:50 stucers rakstīja:
Aizbrauc pie kāda powerista.. izpīpēs kas un kā.. varbūt tiešām kāds izpūtēja savienojums(gofra), vai kas tamlīdzīgs


Brīvdienās braukšu pie sievastēva uz laikiem. Viņam tur ir bedre, varēšu palīst zem Škodas.
aizved viņam brendiju pa septiņi lati,piecdesmit septiņiem santīmiem,iedzeriet kopā.
Offline
JZ
05. Mar 2014, 20:53 #354

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

bet nu tās atmazkas no dīleriem par grabošām fābijām un čevijiem, kam kārbas lec no robiem ārā, vienkārši nogalina... tas ir normāli - jo citiem ar grab...
Offline
Mizx
05. Mar 2014, 22:24 #355

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


05 Mar 2014, 20:45:35 shmurger rakstīja:

05 Mar 2014, 00:31:26 Saabich rakstīja:

05 Mar 2014, 00:28:48 edzhaans rakstīja:
Ai, za*baļi, pasauciet, kad topiks būs 0-500 000.


Par ko kreņķējies? 80% 3-5 gadīgiem dīzeļiem ir tāds noskrējiens
smagajām fūrēm ,varbūt.
Pats Vācijā braucu ar taksi, kas max 6 mēnešus vecs (rēķinu no attiecīgā jaunā modeļa prezentācijas) un jau 300000 km nobraukums — lidostas pie bāņa taksis, manis dēļ vienā dienā nobrauca 400 km pa bāni, veda ar ~200 km/h. Tā arī šoferis teica, ka darbs maiņās, auto ierindā ir 24h diennaktī. Nevajag spriest pēc Latvijas, kur nav kur braukt, citur mašīnu pērk lai lietotu. Un Latvija ir pilna ar izbijušiem takšiem.
Offline
kurbuls
05. Mar 2014, 22:30 #356

Kopš: 11. Apr 2008

Ziņojumi: 821

Braucu ar: RX500h, Hilux GR, Sherco 300SEF


05 Mar 2014, 22:24:44 Mizx rakstīja:

05 Mar 2014, 20:45:35 shmurger rakstīja:

05 Mar 2014, 00:31:26 Saabich rakstīja:

05 Mar 2014, 00:28:48 edzhaans rakstīja:
Ai, za*baļi, pasauciet, kad topiks būs 0-500 000.


Par ko kreņķējies? 80% 3-5 gadīgiem dīzeļiem ir tāds noskrējiens
smagajām fūrēm ,varbūt.
Pats Vācijā braucu ar taksi, kas max 6 mēnešus vecs (rēķinu no attiecīgā jaunā modeļa prezentācijas) un jau 300000 km nobraukums — lidostas pie bāņa taksis, manis dēļ vienā dienā nobrauca 400 km pa bāni, veda ar ~200 km/h. Tā arī šoferis teica, ka darbs maiņās, auto ierindā ir 24h diennaktī. Nevajag spriest pēc Latvijas, kur nav kur braukt, citur mašīnu pērk lai lietotu. Un Latvija ir pilna ar izbijušiem takšiem.

1700 km dienā?
Offline
Driver
05. Mar 2014, 22:35 #357

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Mar 2014, 20:53:54 JZ rakstīja:
bet nu tās atmazkas no dīleriem par grabošām fābijām un čevijiem, kam kārbas lec no robiem ārā, vienkārši nogalina... tas ir normāli - jo citiem ar grab...

Nu tad japerk njiva un japriecajas, ja izdodas kautka pabraukt
Bet pieprasit lai pilnigi nekur nav ne mazakas skanjas no tada spainja limenja auto pa musu celjiem ir
Tur tak pa bedrem salons noteiktk pat grab. Ja vel negrab, tad ziema toch grabes...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
karlsonss
05. Mar 2014, 22:47 #358

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


05 Mar 2014, 22:30:41 kurbuls rakstīja:

05 Mar 2014, 22:24:44 Mizx rakstīja:

05 Mar 2014, 20:45:35 shmurger rakstīja:

05 Mar 2014, 00:31:26 Saabich rakstīja:

05 Mar 2014, 00:28:48 edzhaans rakstīja:
Ai, za*baļi, pasauciet, kad topiks būs 0-500 000.


Par ko kreņķējies? 80% 3-5 gadīgiem dīzeļiem ir tāds noskrējiens
smagajām fūrēm ,varbūt.
Pats Vācijā braucu ar taksi, kas max 6 mēnešus vecs (rēķinu no attiecīgā jaunā modeļa prezentācijas) un jau 300000 km nobraukums — lidostas pie bāņa taksis, manis dēļ vienā dienā nobrauca 400 km pa bāni, veda ar ~200 km/h. Tā arī šoferis teica, ka darbs maiņās, auto ierindā ir 24h diennaktī. Nevajag spriest pēc Latvijas, kur nav kur braukt, citur mašīnu pērk lai lietotu. Un Latvija ir pilna ar izbijušiem takšiem.

1700 km dienā?


Ko tu briinies, man ir dienas, kad es štuku nomaucu....ja auto mauc 24/7 - nekas nereaals.
Offline
uldens1
05. Mar 2014, 23:04 #359

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


05 Mar 2014, 20:45:35 shmurger rakstīja:

05 Mar 2014, 00:31:26 Saabich rakstīja:

05 Mar 2014, 00:28:48 edzhaans rakstīja:
Ai, za*baļi, pasauciet, kad topiks būs 0-500 000.


Par ko kreņķējies? 80% 3-5 gadīgiem dīzeļiem ir tāds noskrējiens
smagajām fūrēm ,varbūt.
pusmiljons 3 gados
Offline
Mizx
05. Mar 2014, 23:21 #360

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


05 Mar 2014, 22:30:41 kurbuls rakstīja:

05 Mar 2014, 22:24:44 Mizx rakstīja:
Pats Vācijā braucu ar taksi, kas max 6 mēnešus vecs (rēķinu no attiecīgā jaunā modeļa prezentācijas) un jau 300000 km nobraukums — lidostas pie bāņa taksis, manis dēļ vienā dienā nobrauca 400 km pa bāni, veda ar ~200 km/h. Tā arī šoferis teica, ka darbs maiņās, auto ierindā ir 24h diennaktī. Nevajag spriest pēc Latvijas, kur nav kur braukt, citur mašīnu pērk lai lietotu. Un Latvija ir pilna ar izbijušiem takšiem.

1700 km dienā?

Lidostā dzīvā rinda — taksis nestāv un nepīpē, bet kā piebrauc, tā aizbrauc. Uzreiz bānis. Pedālis grīdā, pēc max 45 min biju ~100 km prom no lidostas, tiešām visu laiku turēja ap 200 km/h. Kā brauca atpakaļ — nezinu, bet gan jau nesēņoja. Tā kā atstāja telefona numuru un man serviss patika, tad vēlāk izsaucu un bija tāds pats brauciens atpakaļ. Parēķinot ar kalkulatoru pilnīgi reāls nobraukums, ja strādā diennakti. Un tad arī skaidrs, kāpēc tur takšu parkā jauni Mercedes-Benz, normāla alga un cena par braucienu mazāka kā pie mums, ja neizsauc kādu šrotu. Es vairāk brīnos kā mūsējie takši spēj legāli strādāt un kādu svaigu auto iepirkt, jo nav jau tā nobraukuma, nav apgrozījuma. Jāshēmo biznesiņš, lai dzīvotu, diez vai citādi kas sanāk. Tur katrs brauciens man izmaksāja ~60 EUR pēc skaitītāja, ja nekļūdos, tomēr daži gadi pagājuši.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo