Online
Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ziemas auto izvēle par Ls 500
Autors | Ziņojums |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
30 Nov 2013, 12:41:50 karlsonss rakstīja:
Nez kapeec rwd ziemaa muuzziigi traucee un maisaas fwc pa priekshu?
es nezinu,vai esmu debils,bet man pilnīgi visi maisās pa priekšu kaut ar fwd vai rwd braucu tātpat 4x4. Loti,loti reti pa piesnigušu ceļu,šoseju kāds garām paiet.. Agrāk,kad biju maziņš un tētim līdz braucu,tad ļoti patika kā izskatās,kad kāds viens aiziet ātrāk par visiem. Tavā novērotajā nav saistības ar tehniku,bet cilvēku psihologiju utt. katrs cilveks savadaks. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
30 Nov 2013, 13:23:16 Laoshi rakstīja:
Protams, varbūt kāds sekmīgi ar drifta žurku brauc offroadā, bet vispārzināms fakts - rwd saulainai vasaras dienai uz Jūrmalu ko aizbraukt. Slapjš, sniegs, auksts, ledus, migla, rasa, grants, bruģis, bedres - awd/rwd
Es nosacīti dzīvoju laukos un bieži vien sanākt kaut kur buksēties utt. Varu pateikt,ka rwd labak pa fwd uzvedas grutos apstaklos.
Itsevišķi,ja tas ir uzkrauts buss. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
30 Nov 2013, 17:19:12 Locis rakstīja:
30 Nov 2013, 12:41:50 karlsonss rakstīja:
Nez kapeec rwd ziemaa muuzziigi traucee un maisaas fwc pa priekshu?
es nezinu,vai esmu debils,bet man pilnīgi visi maisās pa priekšu kaut ar fwd vai rwd braucu tātpat 4x4. Loti,loti reti pa piesnigušu ceļu,šoseju kāds garām paiet.. Agrāk,kad biju maziņš un tētim līdz braucu,tad ļoti patika kā izskatās,kad kāds viens aiziet ātrāk par visiem. Tavā novērotajā nav saistības ar tehniku,bet cilvēku psihologiju utt. katrs cilveks savadaks.
O,powera vel viens wanabii gongščegs | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
30 Nov 2013, 13:30:00 karlsonss rakstīja:
30 Nov 2013, 12:52:58 l88 rakstīja:
30 Nov 2013, 11:55:31 karlsonss rakstīja:
Tu zaibal, kur tas cilveeks ziemaa aizbrauks ar rwd.....
ja tev ir šāds viedoklis par rwd, tad es nesaprotu, ku tu dari šajā portālā
Kaa paarbaudiits, lielaakaa dalja no portaala iemiitniekiem ikdienaa brauc ar vag u.c. Fwd izstraadaajumiem
Tie arī vislielāko dezinformācu taisa. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
30 Nov 2013, 17:22:07 uldens1 rakstīja:
30 Nov 2013, 17:19:12 Locis rakstīja:
30 Nov 2013, 12:41:50 karlsonss rakstīja:
Nez kapeec rwd ziemaa muuzziigi traucee un maisaas fwc pa priekshu?
es nezinu,vai esmu debils,bet man pilnīgi visi maisās pa priekšu kaut ar fwd vai rwd braucu tātpat 4x4. Loti,loti reti pa piesnigušu ceļu,šoseju kāds garām paiet.. Agrāk,kad biju maziņš un tētim līdz braucu,tad ļoti patika kā izskatās,kad kāds viens aiziet ātrāk par visiem. Tavā novērotajā nav saistības ar tehniku,bet cilvēku psihologiju utt. katrs cilveks savadaks.
O,powera vel viens wanabii gongščegs
Neesmu gonšķegs,bet tāds darbs un dzīve. Kā jau teicu,nosacīti dzīvoju laukos un ikdiena dažreiz ir vis kaut kur čakarēties,pa piesnigušiem ceļiem. Nekāda sakara ar gonkošanu tur nav,parsvara talakos gabalus vispar ar busu braucu. Drīzāk traktorists,ne gonschegs.
Protams,dažreiz,kad baigi gāž vai ir migla,tad gadās,ka citi skrien garām. Ā un kad ar smago braucu.
Es drīzāk brīnos,ka nekad nav sastapti tie poweristi,kas nonstopā lido??
edit: principā parasti max 120 laižu un reti kurš tikpat ātri brauc,bet pēdējā laikā sāk parādities atkal atrie brauceji uz celiem,Riga -Jelgava gandrīz visa plusma tā iet citreiz. Tikai sen no paša rīta nav sanācis braukt,tad jau ari visi noteikti labi lido..[ Šo ziņu laboja Locis, 30 Nov 2013, 17:37:54 ] | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/mondeo/dpeln.html
var panemt manu, tads kads ir 500ls, bez pribambasiem- ar skati 600ls
atri uzsilst, turas pie cela ka pielimets un nav puveklis. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
30 Nov 2013, 16:51:43 ovelis rakstīja:
30 Nov 2013, 14:51:14 Driver rakstīja:
lohi ari RWD auto labakas riepas liek aizmugure
Nuja, lai labāk var saskrieties pirms iepišanas kokā...
Pēc visiem drošas braukšanas pamatiem labākās riepas jāliek aizmugurē,arī fwd.
Grāmatās lasīju,raidijumos un bukletos esmu lasijis,visur tā minēts. Lai neteiktu,ka esmu wanabe gonšķegs,tad neuztveriet to kā personīgo viedokli. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
30 Nov 2013, 15:11:51 uldens1 rakstīja:
30 Nov 2013, 14:51:14 Driver rakstīja:
varbut tas kjedes ir tapec, lai pa ledu purns nesljuuktu prom, utt
nevis tapec, lai nespoletu bezjega un beigas sanaktu "pis taisni reising tiim"
lohi ari RWD auto labakas riepas liek aizmugure
lohi ir tie kas vispar štuko kuras likt priekša kuras aizmugure,istie pacani uzliek jaunas un nekas nav jaštuko
Tu tiešām tā domā vai spamo?
Piemēram,nobraucu ziemu ar jaunām riepām, nākamājā montēju virsū,divām riepām 8mm divām 9mm? Uzskati,ka jāmet ārā? | Offline | | |
|
Kindzulis | | Kopš: 22. Oct 2002
Ziņojumi: 15390
Braucu ar: 530d
|
30 Nov 2013, 17:41:30 Locis rakstīja:
30 Nov 2013, 16:51:43 ovelis rakstīja:
30 Nov 2013, 14:51:14 Driver rakstīja:
lohi ari RWD auto labakas riepas liek aizmugure
Nuja, lai labāk var saskrieties pirms iepišanas kokā...
Pēc visiem drošas braukšanas pamatiem labākās riepas jāliek aizmugurē,arī fwd.
Grāmatās lasīju,raidijumos un bukletos esmu lasijis,visur tā minēts. Lai neteiktu,ka esmu wanabe gonšķegs,tad neuztveriet to kā personīgo viedokli.
nu nebūs tiesa. auto ir jābūt vadāmam... stūrējamam ar stūri...nevis roceni vai gāzes pedāli ko dos rwd kas spēj tikai taisni braukt? un ko dos teicamas riepas aizmugurē golfam... ja līkumā jams aiziet taisni?
laikam iru piedzīvojis tos laikus kad ziemenes kā suga nebija jāliek... un šito izeksperimentējies uz savas ādas. fwd ar mišelīna naglenēm priekšā un paplikām vaserenēm aizmugurē- teicama braukšana un stūrēšana- tik līkumos jābūt gatavam.
rwd- jap... izkārpās teicami... bet nākamajā līkumā atkal kupena un tik viena iemesla dēļ- nav stūrējams. | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
30 Nov 2013, 17:48:34 Locis rakstīja:
30 Nov 2013, 15:11:51 uldens1 rakstīja:
30 Nov 2013, 14:51:14 Driver rakstīja:
varbut tas kjedes ir tapec, lai pa ledu purns nesljuuktu prom, utt
nevis tapec, lai nespoletu bezjega un beigas sanaktu "pis taisni reising tiim"
lohi ari RWD auto labakas riepas liek aizmugure
lohi ir tie kas vispar štuko kuras likt priekša kuras aizmugure,istie pacani uzliek jaunas un nekas nav jaštuko
Tu tiešām tā domā vai spamo?
Piemēram,nobraucu ziemu ar jaunām riepām, nākamājā montēju virsū,divām riepām 8mm divām 9mm? Uzskati,ka jāmet ārā?
Ja auto jameklē pa 500Ls tad nevar būt ne runas par jaunu riepu iegādi-Lai gan "Varkas" uz R14 var zem 100Ls nopirkt un pirmo ziemu nav nekādas vainas-BET Locis jau brauks arī trešo ziemu JO riepām būs vēl 4 mm
Statusa cilvēku pēr R19 ziemenes pa 700Ls un katru ziemu jaunus | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
30 Nov 2013, 17:48:34 Locis rakstīja:
30 Nov 2013, 15:11:51 uldens1 rakstīja:
30 Nov 2013, 14:51:14 Driver rakstīja:
varbut tas kjedes ir tapec, lai pa ledu purns nesljuuktu prom, utt
nevis tapec, lai nespoletu bezjega un beigas sanaktu "pis taisni reising tiim"
lohi ari RWD auto labakas riepas liek aizmugure
lohi ir tie kas vispar štuko kuras likt priekša kuras aizmugure,istie pacani uzliek jaunas un nekas nav jaštuko
Tu tiešām tā domā vai spamo?
Piemēram,nobraucu ziemu ar jaunām riepām, nākamājā montēju virsū,divām riepām 8mm divām 9mm? Uzskati,ka jāmet ārā?
ne,labas riepas un tur nekas nenotiks ja 8mm uzliksi priekša,bet drivers jau braucot ar tadam ka ja uzliek plikakās priekša tad auto pis taisni.Bet nu plikdirsis ar bmw jau mužam jaunas nenopirks | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Tu Kindzulis runaju par vispārīgu drošu braukšanu nevis vadamibu.Protams,atsevišķos momentos var būt labāk,ka ir otrādi.
Videjam,mierigam braucējam oversteerings reti gadās.
cik ir dzirdeti gadījumi,kad kāds,piemēram,uz šosejas aiziet kaut kur taisni? Biežāk kāds uz taisna gabala nesavācas un viss dēļ oversteer,nevis understeer. [ Šo ziņu laboja Locis, 30 Nov 2013, 18:11:18 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
30 Nov 2013, 18:01:06 PowerBMW rakstīja:
30 Nov 2013, 17:48:34 Locis rakstīja:
30 Nov 2013, 15:11:51 uldens1 rakstīja:
30 Nov 2013, 14:51:14 Driver rakstīja:
varbut tas kjedes ir tapec, lai pa ledu purns nesljuuktu prom, utt
nevis tapec, lai nespoletu bezjega un beigas sanaktu "pis taisni reising tiim"
lohi ari RWD auto labakas riepas liek aizmugure
lohi ir tie kas vispar štuko kuras likt priekša kuras aizmugure,istie pacani uzliek jaunas un nekas nav jaštuko
Tu tiešām tā domā vai spamo?
Piemēram,nobraucu ziemu ar jaunām riepām, nākamājā montēju virsū,divām riepām 8mm divām 9mm? Uzskati,ka jāmet ārā?
Ja auto jameklē pa 500Ls tad nevar būt ne runas par jaunu riepu iegādi-Lai gan "Varkas" uz R14 var zem 100Ls nopirkt un pirmo ziemu nav nekādas vainas-BET Locis jau brauks arī trešo ziemu JO riepām būs vēl 4 mm
Statusa cilvēku pēr R19 ziemenes pa 700Ls un katru ziemu jaunus
Es atvainojos,bet kāpēc Tu murgo par kaut kādiem 4mm? uldens mineja jaunu riepu pirkšana vs skatīties,kur kuras likt. es pasaku reālu,piemēru,gādā gadījumā ir jā padomā kur,ko likt. man liekas 8-9mm nav tas pats,kas 4mm. Ja tev tā liekas,ka tas ir viens un tas pats,tad neko.
| Offline | | |
Kindzulis | | Kopš: 22. Oct 2002
Ziņojumi: 15390
Braucu ar: 530d
|
30 Nov 2013, 18:05:23 Locis rakstīja:
Runaju par drošu braukšanu nevis vadamibu.
Videjam,mierigam braucējam oversteerings reti gadās.
cik ir dzirdeti gadījumi,kad kāds,piemēram,uz šosejas aiziet kaut kur taisni? Biežāk kāds uz taisna gabala nesavācas un viss dēļ oversteer,nevis understeer.
Tu runā par sausu safaltu? vai te par ziemu?
ziema vai vasara- labākās riepas priekšā.. un tam ir vēlviens iemesls- pirmās bremzes kuras ņem un kura ass pirmā slīdēs bremzējot?
jebkurā gadījumā- ziemenes mūsdienās neir deficīts... un pie runas par understeer/oversteer jau ir jāsāk pētīt katra riepu modeļa uzvedība uz savas ass
| Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
30 Nov 2013, 18:09:22 Locis rakstīja:
30 Nov 2013, 18:01:06 PowerBMW rakstīja:
30 Nov 2013, 17:48:34 Locis rakstīja:
30 Nov 2013, 15:11:51 uldens1 rakstīja:
30 Nov 2013, 14:51:14 Driver rakstīja:
varbut tas kjedes ir tapec, lai pa ledu purns nesljuuktu prom, utt
nevis tapec, lai nespoletu bezjega un beigas sanaktu "pis taisni reising tiim"
lohi ari RWD auto labakas riepas liek aizmugure
lohi ir tie kas vispar štuko kuras likt priekša kuras aizmugure,istie pacani uzliek jaunas un nekas nav jaštuko
Tu tiešām tā domā vai spamo?
Piemēram,nobraucu ziemu ar jaunām riepām, nākamājā montēju virsū,divām riepām 8mm divām 9mm? Uzskati,ka jāmet ārā?
Ja auto jameklē pa 500Ls tad nevar būt ne runas par jaunu riepu iegādi-Lai gan "Varkas" uz R14 var zem 100Ls nopirkt un pirmo ziemu nav nekādas vainas-BET Locis jau brauks arī trešo ziemu JO riepām būs vēl 4 mm
Statusa cilvēku pēr R19 ziemenes pa 700Ls un katru ziemu jaunus
Es atvainojos,bet kāpēc Tu murgo par kaut kādiem 4mm? uldens mineja jaunu riepu pirkšana vs skatīties,kur kuras likt. es pasaku reālu,piemēru,gādā gadījumā ir jā padomā kur,ko likt. man liekas 8-9mm nav tas pats,kas 4mm. Ja tev tā liekas,ka tas ir viens un tas pats,tad neko.
a cik mm ir jaunai riepai | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nu nez,9-11mm? Jāiet uz kāda pamērīt.
edit : geolandar suv riepas itka 10mm,vieglajam 9mm,bet gan jau abiem 10,nedaudz nokludijos..[ Šo ziņu laboja Locis, 30 Nov 2013, 18:21:58 ] | Offline | | |
|
Kindzulis | | Kopš: 22. Oct 2002
Ziņojumi: 15390
Braucu ar: 530d
| un vispār... jāsāk skatīties arī pašam ziemas laužamo dotajā summā | Offline | | |
Martinsse | | Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
| Šoziem jākrāmē ar komfortu.
Neglīts, pečka silda, leņķis ir un ērts bez gala. Labais sāns, gan ir dauzīts, taču tas ātrumu nemazina.
Skate līdz marta vidum, lētāk, nekā e36 bez skates. : once_ford_always_ford:[ Šo ziņu laboja Martinsse, 30 Nov 2013, 18:29:32 ] | Offline | | |
Lauva | | Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
|
30 Nov 2013, 18:28:55 Martinsse rakstīja:
Šoziem jākrāmē ar komfortu.
Neglīts, pečka silda, leņķis ir un ērts bez gala. Labais sāns, gan ir dauzīts, taču tas ātrumu nemazina.
Skate līdz marta vidum, lētāk, nekā e36 bez skates. : once_ford_always_ford:
Glīts auto. Man vispār patikuši vecie Fordi, taču domāju, ka vienam cilvēkam tāds ir maķenīt par lielu. | Offline | | |
Lauva | | Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
| Negarlaikošu klātesošos, zīmējot vektorus un runājot par spēkpāriem, taču pamatideja ir pavisam vienkārša. Iedomāsimies, ka stumjam bērnu ragaviņas ar vienu roku, turot to roktura centrā. Nav grūti ievērot, ka, ja sniega pretestība uz sliecēm atšķirsies, ragaviņas (to priekšgals) vienmēr tieksies novirzīties no taisnvirziena trajektorijas, virzoties pa labi vai kreisi. Savukārt, ja tās vilksim, tad, protams, ragaviņu priekšgals allaž centīsies kustēties taisnā virzienā - arī tad, ja centīsimies tās pariezt. Šo pašu principu iespējams attiecināt arī uz automašīnu piedziņas veidu: - taisnā, bet slidenā ceļa posmā priekšpiedziņas automašīna allaž centīsies ieturēt taisnvirziena kustību, kamēr aizmugures piedziņas ass (automašīnas aizmugure) tieksies izslīdēt, un šoferim (vai elektronikai) nāksies bez apstājas koriģēt automašīnas trajektoriju (šoferis kontrēs mazās sānslīdes ar stūri un akseleratora atlaišanu, kamēr ESP ar dažādu spēku piebremzēs riteņus, lai neļautu automašīnai izslīdēt. Tas nav ne labi, ne slikti - katram piedziņas veidam ir savas priekšrocības un trūkumi.
Pagriezieni - tas ir cits stāsts. Iedomāsimies šauru divvirzienu kustības ceļu ar asu labo pagriezienu, automašīnu, kas tuvojas šim pagriezienam ar pārāk lielu ātrumu, un pretējā joslā braucošu smagu automašīnu ("fūri". Šajā piemērā aizmugures piedziņas automašīna iekļūs sānslīdē, tās aizmugures daļa iebrauks pretējā braukšanas joslā un sadursies ar fūri, kamēr priekšpuse necietīs, savukārt priekšpiedziņas automašīna, inerces vadīta, turpinās taisnvirzienu kustību, iebrauks pretējā braukšanas joslā un piedzīvos frontālu sadursmi ar fūri. Labi, šis bija tikai teorētisks piemērs.
Cits piemērs - tās pašas automašīnas brauc pa slidenu ceļu un strauji atlaiž akseleratoru, lai piebremzētu ar dzinēju. Priekšpiedziņas automašīnas priekšējie riteņi izslīdēs, tādēļ stūrei vairs neklausīs, taču vismaz saglabās taisnu virzienu (uzvadīsies līdzīgi kā situācijā, ja nospiestas darba bremzes bez ABS), taču aizmugurējai piedziņai sāksies pamatīga sānslīde (līdzīgi kā gadījumā, ja kustības laikā tiktu iedarbināta rokas bremze).
Kā redzams, nav viennozīmīgi "labākās" piedziņas - īpaši jau gadījumus, ja runājam par slidenu ceļa segumu. Mierīgiem, nesteidzīgiem braucējiem (tādiem kā es) piemērotāka ir priekšpiedziņa, jo tā/b parasti ir "muļķu drošāka", savukārt prasmīgi braucēji labāk izvēlēsies aizmugures piedziņu.
Runājot par pilnpiedziņu, tad tā teorētiski apvieno labāko no abām pasaulēm, taču realitātē jāņem vērā, ko katrs ražotājs saprot ar jēdzienu "pilnpiedziņa" - vai nu pastāvīgu pilnpiedziņu ar Torsen diferenciāļiem, daudzdisku sajūgu, vai arī priekšpiedziņu ar viskozo sajūgu, kas ļauj uz īsu mirkli novadīt ierobežotu griezes momentu arī uz aizmugurējiem riteņiem, un atvērtajiem diferenciāļiem, kurus virtuāli "sabloķē" ESP, piebremzējot izslīdošo riteni. Otrā veida "pilnpiedziņa" var būt pat bīstama, jo ir grūti prognozēt tās darbību ekstremālās situācijās. Turklāt jāatceras, ka pilnpiedziņas automašīnas, kaut arī uz slidena seguma paātrinās ievērojami labāk, tomēr to bremzēšanas ceļas ir tāds pat kā vienas asas piedziņas gadījumā; parasti tas ir pat garāks, ko pilnpiedziņas automašīnas ir smagākas.
Daudzi uzskata, ka ierobežotas berzes diferenciālis vienas ass piedziņas automašīnai ir labs papildinājums braukšanai ziemas apstākļos. Varat paņemt kaut vecu Opel Omega un sametināt kopā tās diferenciāļus. Pēc šāda "tūninga" Opelis braši raksies pa sniegu, taču neaizmirsīsim fiziku - atvērtā diferenciāļa gadījumā griezes tiem novadīta uz to riteni, kuram ir mazāka pretestība. Tādēļ jau sniegā faktiski griežas tikai viens ritenis (ar mazāko saķeri), un automašīna nevar "izrakties no kupenas". Kas notiks, ja mūsu "tūningotais" Opelis pietiekami lielā ātrumā ar vienu no velkošajiem riteņiem nokļūst uz aizsalušās peļķes, kamēr otram ritenim būs laba saķere? Un mēs spiedīsim akseleratoru? Atvērtā diferenciāļa gadījumā izslīdētu tas ritenis, kuram nav saķeres, tādēļ nekas īpašs nenotiktu, bet sametinātas ass gadījumā grieztos abi, tādēļ rastos nekompensēts spēks, kas, vienkārši sakot, apgrieztu automašīnu ap savu asi.
Apnika rakstīt tik daudz - ideju jūs noteikti sapratāt.
Starp citu, labākās riepas vienmēr liekamas uz aizmugurējās ass, un tas nav atkarīgs no piedziņas veida. Pretēji rīkojas vienīgi drifta sacensību dalībnieki. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|