Online

Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
karmens
13. Mar 2023, 13:55 #341

Kopš: 18. Feb 2017

No: Sigulda

Ziņojumi: 80

Braucu ar: ragaviņām

Nopirkšu garo sprinteri, crafteri no 2012.gada!
Offline
alxz
17. Mar 2023, 16:28 #342

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cargo-cars/.../man/cblgbp.html
varbūt kādam interesē.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
howitzer
20. Apr 2023, 10:06 #343

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Kungi, busu braucēji - vajag viedokļus.
Ir doma par Trafic/Vivaro/Primastar (2001-2015) iegādi.
Vajag kravas versiju, garo bāzi, jābrauc diezgan daudz, apm. 50k gadā, taču ķieģeļi, u.c. smagas drazas nav jāvadā. Pārsvarā jābrauc 70% šoseja, 30% pilsēta.
Visi čomi, ar kuriem esmu aprunājies, šo iesaka kā vislabāko variantu, uz T5 nemaz negribu skatīties, tie visi šķiet nopuvuši līdz kliņķim.

Tad nu gribētu Trafic`u īpašnieku viedokļus - kuru motoru labāk skatīties, kam pievērst uzmanību pērkot auto, ar kādām "klasiskajām slimībām" rēķināties, utt? Cik noprotu, kārbas mēdz gaudot. Recro pastāstīja, ka uz robotkārbām labāk vispār nemaz neskatīties. Kas šiem auto ir ar DPF? Ir, nav? Īsāk sakot, mazliet izglītojiet mani šajā jautājumā, lūdzu.

[ Šo ziņu laboja howitzer, 20 Apr 2023, 10:10:50 ]

Offline
capitan
20. Apr 2023, 10:48 #344

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Ir 2 tādi, viens Vivaro ar 2.5 dzinēju, otrs Traffic ar 2.0. Abi vienkārši darba zirgi

Tas 2.5 krietni labāk braucas, t.sk. uzkrāmēts, ar piekabēm aizmugurē, u.t.t.

Liekas, ka Opelim arī biezāki bleķi, nekā Trafficam.
Vēl, man abi ir pasažieru versijas, kur Trafficam nav papildus salona apsilde, ziemā mīnusos ar viņu nav diezgan komfortabli

Choms braukā ar 2.5 robota kārbu, nekādu problēmu ar to robotu nav bijis..

Tā nekādu baigo slimību, remontu nav bijis. Ja pērc tādus gadus, rūsa tāpat apakšā jāskatās, vai nav auzas tur. Kaut kā tā..
Offline
Mizx
20. Apr 2023, 11:41 #345

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Ir slikta pieredze gan ar šiem Opel versijā, gan Renault. Abi plīst nejēgā. Cik reizes šofera durvju rokturis palicis rokā, jo konstrukcija stulba. Virsbūve no skārda, tāda arī sajūta. Opelim jaungada eglīte panelī ir standarts. EGR sistēma mirst jau garantijas laikā. Viss turas uz puņķiem, panelī elementi ir nevis sakrūvēti, saklipsēti, bet sastutēti uz godavārda. Gribas iebūvētajā USB telefonu braucot palādēt — nesanāks! iPhone max ar Waze strāvas patērē vairāk kā tā USB ligzda panelī spēj dot laukā un jāatgriežas pie lādētāja piepīpētājā, bet tad nevar mūziku no telefona klausīties. Tādi sīki defekti uz katra soļa. Redzēt tos auto vairs negribas. Var jau teikt, ka neveicās, bet tie ir pliki fakti un ne ar vienu auto.
Offline
ralfiks
20. Sep 2023, 09:05 #346

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3097

Braucu ar: MB;f15;LC

Ir radusies nepieciešamība pēc busa.Konkrēti vai Trafic vai Master.izskatu gan jaunu gan mazlietotu.Agrāk ir bijuši abi šie lietošanā,bet kas mani izbrīna,ka gan Master,gan Trafic faktiski vienādā cenā.varbūt neesmu kko pareizi sapratis,šķiet ka pirms 5-10 g tā nebija.Tas viņjetes dēļ varbūt? Vai tas tā arī ir normāli ar tām cenām?
Offline
Kalnz
25. Sep 2023, 08:15 #347

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Kā ir ar tiem 1.6 dīzeļiem jaunajos trafikos? Braucami? Cik km viņi et līdz kapitlakai?
Offline
kaprons
25. Sep 2023, 08:38 #348

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Tagad jau atkal 2L
Es no 1,6 biturbo izvairītos neveiksmīgs eksperiments viņiem sanāca
Offline
suslik
25. Sep 2023, 09:15 #349

Kopš: 19. Mar 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 468

Braucu ar: Craftsman, Cub Cadet, Vespa

Varu padalīties ar pozitīvu pieredzi ar Fiat Scudo/Citroen Jumpy/Peugeot Expert un vēl Toyotai bija analogs modelis.

Pirms 6 gadiem vajadzēja mazo busu, zālespļāvēju traktoriņu pārvadāšanai. Paņēmu 7 gadus vecu ar 1.6D (ļoti izplatīts motors, no ford fokusa līdz Volvo V50 utt.) Ar domu, ka ja nomirs motors būs vieglāk un lētāk dabūt kā citiem busiem, kam motors ir izteikti busa motors un attiecīgi cenas gaisā.

Tā nobraucu no 230k līdz 420k un viss izturēja, gļuku praktiski 0. Nekādi ček endžini, nekāda jaudas pazušana utt.
Mainīts tikai ritošā, kas arī izrādījās ļoti izturīga. Pa šo laiku tikai viens gultnis, pakaļējie amīši, pakaļējās atsperes, kkādas bukses un bremzes. Cenas uz detaļām arī kapeikas. Ā vēl sajūga komplekts, kas arī pārsteidza ar zemo cenu. Degvielas patēriņš ap 8litri, ja velk lielu piekabi, kaut trali 10litri,nav bijis vairāk.
Protams salona kvalitāte tur švaka, bīdāmām durvīm rokturis ir palicis rokā kādas 5 reizes, tizla konstrukcija, bet jauns maksā ap 15eur.
Šajā laikā vilktas daudz un bieži smagas piekabes. Ļoti labs buss.
Man bija garā versija, vieta starp riteņu arkām tikpat cik Reņiem un Opeļiem. Tagad paņēmu tādu pašu tikai svaigāku un ar 2.0D
Jāmauc tālāk.
Offline
Kalnz
26. Sep 2023, 12:52 #350

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


25 Sep 2023, 08:38:06 @kaprons rakstīja:
Tagad jau atkal 2L
Es no 1,6 biturbo izvairītos neveiksmīgs eksperiments viņiem sanāca


Mūsdienas liekas neviens motors nav veiksmīgs
Offline
rencho
26. Sep 2023, 20:36 #351

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II

Firmā 2 gab Traffiki 2021.gada 2.0d. Abiem tagad ap 120tk km. Vienam par garantiju nomainīts ADblue kautkads datčiks, otram stūres pastiprinātāhs sūknis. Ar dzinējiem patreiz viss ok.
Offline
rencho
26. Sep 2023, 20:45 #352

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II

Ja nu kas - drīz uz tirgu Peugeot Partner 2017.g trīsvietīgs īsais kravinieks, 1,6d. Latvijā no dzimšanas, originali 210 tk km. Ekologija vietā. 5500 eur. Balts.
PM
Offline
Rudzins
26. Sep 2023, 21:07 #353

Kopš: 06. Oct 2011

Ziņojumi: 2447

Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu



Arī interesē 1.6hdi atsauksmes,skatos ka diezgan izplatīti, un ejoši. Taisnība ?

EDIT: ap 2010 gadu. Interesē tīri kā darba zirgs.

[ Šo ziņu laboja Rudzins, 26 Sep 2023, 21:08:38 ]

Offline
Gordenfromlv
26. Sep 2023, 22:53 #354

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R


26 Sep 2023, 21:07:37 @Rudzins rakstīja:


Arī interesē 1.6hdi atsauksmes,skatos ka diezgan izplatīti, un ejoši. Taisnība ?

EDIT: ap 2010 gadu. Interesē tīri kā darba zirgs.


Man ir Berlingo 1.6HDI 2012.gada
Īpašumā vismaz kādus 6.gadus un nobraukts pa šo laiku ap 200 000km.
Motora ziņā nekādu problēmu, tik, cik virsbūve rūsē visās vietās.
Normāli brauc (ar čipu), ekonomisks.
Vēl vienam darba dampim man ir 1.6D, varbūt tas pats motors, arī sūdzību nav. (Peugeot 308 2018.g. 1.6D)
Offline
Rudzins
27. Sep 2023, 15:07 #355

Kopš: 06. Oct 2011

Ziņojumi: 2447

Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu

Ok, paldies
Offline
endurists
27. Sep 2023, 19:11 #356

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


25 Sep 2023, 08:38:06 @kaprons rakstīja:
Tagad jau atkal 2L
Es no 1,6 biturbo izvairītos neveiksmīgs eksperiments viņiem sanāca


Ir bijuši daudz un dažādi Trafici, Vivaro un Master, 2.0 ļoti labs un nogāja pusmiljonu bez jebkādām problēmām, bet 1.6 biturbo sāka ēst eļļu un iet uz dzinēja kapitālo remontu.

[ Šo ziņu laboja endurists, 27 Sep 2023, 19:12:44 ]

Offline
rencho
27. Sep 2023, 19:40 #357

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II


26 Sep 2023, 22:53:58 @Gordenfromlv rakstīja:

26 Sep 2023, 21:07:37 @Rudzins rakstīja:


Arī interesē 1.6hdi atsauksmes,skatos ka diezgan izplatīti, un ejoši. Taisnība ?

EDIT: ap 2010 gadu. Interesē tīri kā darba zirgs.


Man ir Berlingo 1.6HDI 2012.gada
Īpašumā vismaz kādus 6.gadus un nobraukts pa šo laiku ap 200 000km.
Motora ziņā nekādu problēmu, tik, cik virsbūve rūsē visās vietās.
Normāli brauc (ar čipu), ekonomisks.
Vēl vienam darba dampim man ir 1.6D, varbūt tas pats motors, arī sūdzību nav. (Peugeot 308 2018.g. 1.6D)



Šie 1,6d kablukos vieni no labākajiem darba zirgu motoriem . 300tk km pārsvarā nokalpo bez lielām problēmām.
Offline
Rudzins
27. Sep 2023, 21:20 #358

Kopš: 06. Oct 2011

Ziņojumi: 2447

Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu

Super
Offline
KM
27. Sep 2023, 23:00 #359

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

Pārdodu Citroen Berlingo Multispace 2015gads, orig. 180 000km, melns, klimats, apsildes, atseviski kresli. ieguldijumus neprasa! labs darba zirgs. Pardodu jo ir doma panemt jauno.
Offline
Sandis_UR
09. Oct 2023, 20:28 #360

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Kādas atsauksmes par jaunajiem Citroën Berlingonar 1.5d vai līdzīgiem PSA grupas izstrādājumiem? Ka arī par Ford Transit izstrādājumu ar 2.0d?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo