Online
Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Land Rover Range Rover/Disco u.c.
Autors | Ziņojums |
LR | | Kopš: 10. Jun 2013
Ziņojumi: 46
Braucu ar:
|
09 Jul 2019, 11:54:13 @kriii rakstīja:
Ko varat pateikt par šitādu bobiku - https://lv.brcauto.eu/automobilis/c812343-land-...3.0l-automatiska
Neplānojas kā vienīgais auto, bet gribas arī atpakaļ no copes atbraukt ar viņu, nevis evakuatoru
Šim viss ir labi. Ja patīk ar to braukt, tad citādi nav kur piesieties. Liels, plašs, būs kur aprīkojumu salikt, piekabināt laivas utt. Var mierīgi būt arī kā vienīgais auto.
Elektroniskā pilnpiedziņas kontrole ir ļoti laba. Saslēdz dubļus, sniegu un brauc.
Patēriņš būs lielāks kā kādiem konkurentiem, jo aerodinamiku neviens nav atcēlis. Bet tā ļoti labs auto. | Offline | | |
LR | | Kopš: 10. Jun 2013
Ziņojumi: 46
Braucu ar:
|
30 Apr 2019, 09:59:21 @arnijs_e39 rakstīja:
Kur Rigas rajona meklēt Land Rover Discovery detaļas? Lietotas, Berģos zinu.
Atkarīgs kādas vajag. Lietotas pārsvarā caur paziņām. Jāzin tik kam stāv 1 kam 2 Disco aiz šķūnīša
Vēl ir tāds Laurens Auto Ķengragā pie kortiem. Tie pa laikam kādu Landroveri atvelk no britiem sadalīt.
Jaunas no auto bodēm. Ja kas specifiskāks, tad ATA Serviss Matīsa ielā. Bet vislabāk no kāda .co.uk veikala. | Offline | | |
PitonZ | | Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| Disco4 3.0D jaunu kloķeni vispār var kkur nopirkt? | Offline | | |
RaimisK | | Kopš: 02. Oct 2005
Ziņojumi: 3230
Braucu ar: erenpreisu
| Tikai nenopērc China jaunu. Neviens normāls meistars neņems pretī.
Lietotu labu samaklēt grūti, motoru sborā arī.
Ja pārlūza vai tuvu tam, tad aptuveni ar 5k remontu rēķinies. | Offline | | |
PitonZ | | Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| jauns OEM bloks ar kloķeni 7k | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Jautājums mok kas zin
Jaguar XF 2.7 un trī ļitru dīzeļi, tie ir tie paši, kas reindžroveros, ar lūztošajām kloķenēm utt? | Offline | | |
primy | | Kopš: 19. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1036
Braucu ar: plīsušu menisku
| 2.7D/TDV6/HDi Edit
Engine configuration & engine displacement
60-degree V6 engine, single- and twin-turbo diesel, 2,720 cc (2.7 L; 166.0 cu in), bore x stroke 81 mm × 88 mm (3.19 in × 3.46 in), compression ratio 17.3:1
Cylinder block & crankcase
Compacted graphite iron cross bolted block
Cylinder heads & valvetrain
High strength aluminium, DOHC with four valves per cylinder
Aspiration
Single turbocharger or twin-turbochargers with air-to-air intercooler, electronically actuated variable geometry with transient over-boost capability, port deactivation system
Fuel system & engine management
Siemens Common rail (CR) direct diesel injection, maximum injection pressure of 1,650 bars (23,900 psi), piezo injectors
DIN-rated motive power & torque outputs
140 kW (190 PS; 188 hp), 440 N⋅m (325 lbf⋅ft) – Ford Territory, Land Rover Discovery 3, Range Rover Sport
152 kW (207 PS; 204 hp), 440 N⋅m (325 lbf⋅ft) – Citroën C5, Citroën C6, Jaguar S-Type, Jaguar XF, Jaguar XJ, Peugeot 407, Peugeot 607
References
“Ford, PSA Announce New V6 Diesel” Auto Report, 10 June 2003
3.0D/TDV6/SDV6 Edit
Engine configuration & engine displacement
60-degree V6 engine, twin-turbo diesel, 2,993 cc (3.0 L; 182.6 cu in), bore x stroke 84 mm × 90 mm (3.31 in × 3.54 in), compression ratio 16.4:1
Cylinder block & crankcase
Compacted graphite iron cross bolted block
Cylinder heads & valvetran
High strength aluminium, DOHC with 4 valves per cylinder
Aspiration
Twin-turbochargers with air-to-air intercooler, electronically actuated variable geometry with transient over-boost capability, port deactivation system
Fuel system & engine management
Siemens Common rail (CR) direct diesel injection, maximum injection pressure of 2,000 bars (29,000 psi), piezo injectors
DIN-rated motive power & torque outputs
180 kW (245 PS; 241 hp), 450 N⋅m (332 lbf⋅ft) – Citroën C5, Citroën C6, Peugeot 407, Peugeot 407 Coupé
180 kW (245 PS; 241 hp), 500 N⋅m (369 lbf⋅ft) – Jaguar XF, Land Rover Discovery 4, Range Rover Sport
190 kW (258 PS; 255 hp), 600 N⋅m (443 lbf⋅ft) – Land Rover Discovery 4, Discovery 5, Range Rover Sport
202 kW (275 PS; 271 hp), 600 N⋅m (443 lbf⋅ft) – Jaguar XF, Jaguar XJ, Range Rover
221 kW (300 PS; 296 hp), 700 N⋅m (516 lbf⋅ft) – Jaguar XJ, Range Rover Velar
225 kW (306 PS; 302 hp), 700 N⋅m (516 lbf⋅ft) – Range Rover Sport | Offline | | |
kli | | Kopš: 05. Mar 2012
Ziņojumi: 426
Braucu ar:
| Ir kādam bijusi saskarsme ar Land Rover Discovery II? Nepieciešams otrs auto suņa vizināšanai un šis modelis varētu būt ok variants. Pa dubļiem un laukiem braukt neplānoju.
Ieskatam viens sludinājums no ss.lv. Varbūt kāds zin kaut ko par konkrēto auto - ss.lv Land Rover Discovery II[ Šo ziņu laboja kli, 03 Aug 2020, 17:34:58 ] | Offline | | |
|
janisdaubergs | | Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
| Kaimiņam ir, labs auto, vairs nav baigais pielietojums, gadu gaitā nav bijuši lieli ieguldījumi:
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/land-rove...very/bemlmk.html
Sorry tas gan laikam nākamais modelis vai fl..[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 03 Aug 2020, 17:53:40 ] | Offline | | |
Solihull | | Kopš: 29. Jun 2020
Ziņojumi: 347
Braucu ar: bonatti grey
|
03 Aug 2020, 17:28:34 @kli rakstīja:
Ir kādam bijusi saskarsme ar Land Rover Discovery II? Nepieciešams otrs auto suņa vizināšanai un šis modelis varētu būt ok variants. Pa dubļiem un laukiem braukt neplānoju.
Ieskatam viens sludinājums no ss.lv. Varbūt kāds zin kaut ko par konkrēto auto -
Galvenais skatities kas ar rūsu - grīda, rāmis(īpaši pakala), bagaznieka eņģes. Vizuāli izskatās sapucēts, taču jāskatās kas apakša notiek, no kurienes un cik daudz tek eļļa un citi šķidrumi.Hadene vienkārša un ļoti izturīga. Detalas nav dārgas, ir pieejamas, un ja speciāli nelauzisi pa mežiem tad nekas baigi arī neluzis. Prieks si laika advanceta ACE un pakaļas pneima lielakajai daļai jau ir amputeti vai nefunkcionējoši. Funkcionējoši abi sie mezgli varētu norādīt uz to ka uz auto nauda tiešām nav zelota un apkopts ir godam. Motors it ka primitīvs un izturīgs, taču ja neseko līdzīgi mierīgi var izbeigties arī ātrāk. taču atšķirība no pirmās paaudzes vadība jau elektroniska. Kopuma ietiektu skatities uz FL modeļiem, tie sakas no 2002 gada, tur tieši motora elektronikas vadības kaites novērstas un paris zirdziņi klāt. Kopuma ok auto, mierīgi var arī pats skrūvēt ja ir vēlme. Erts, ligans, super ietilpīgs kugis. | Offline | | |
kli | | Kopš: 05. Mar 2012
Ziņojumi: 426
Braucu ar:
|
04 Aug 2020, 10:05:28 @Solihull rakstīja:
03 Aug 2020, 17:28:34 @kli rakstīja:
Ir kādam bijusi saskarsme ar Land Rover Discovery II? Nepieciešams otrs auto suņa vizināšanai un šis modelis varētu būt ok variants. Pa dubļiem un laukiem braukt neplānoju.
Ieskatam viens sludinājums no ss.lv. Varbūt kāds zin kaut ko par konkrēto auto -
Galvenais skatities kas ar rūsu - grīda, rāmis(īpaši pakala), bagaznieka eņģes. Vizuāli izskatās sapucēts, taču jāskatās kas apakša notiek, no kurienes un cik daudz tek eļļa un citi šķidrumi.Hadene vienkārša un ļoti izturīga. Detalas nav dārgas, ir pieejamas, un ja speciāli nelauzisi pa mežiem tad nekas baigi arī neluzis. Prieks si laika advanceta ACE un pakaļas pneima lielakajai daļai jau ir amputeti vai nefunkcionējoši. Funkcionējoši abi sie mezgli varētu norādīt uz to ka uz auto nauda tiešām nav zelota un apkopts ir godam. Motors it ka primitīvs un izturīgs, taču ja neseko līdzīgi mierīgi var izbeigties arī ātrāk. taču atšķirība no pirmās paaudzes vadība jau elektroniska. Kopuma ietiektu skatities uz FL modeļiem, tie sakas no 2002 gada, tur tieši motora elektronikas vadības kaites novērstas un paris zirdziņi klāt. Kopuma ok auto, mierīgi var arī pats skrūvēt ja ir vēlme. Erts, ligans, super ietilpīgs kugis.
Paldies par info! | Offline | | |
ak | | Kopš: 24. Jul 2003
Ziņojumi: 275
Braucu ar: LR
| Specifiski par D2 pieredzes nav, bet ja skatās uz pieredzi ar Defenderim, kam ir daudz līdzīga, tad ir jārēķinās, ka kardāna krustiņi ir jāmaina reizi gadā, ja pērk lētus, stūres pirksti iztur 1-2 gadus, vienalga kādi. Ja negribas bukses piekarē regulāri manīt, tad ir jēga tās visas nomainīt uz poliuterāna. Ieteiktu pievērst uzmanību eļļas noplūdēm, īpaši no sadales kārbas. Dažreiz, lai tās likvidētu, lētāk ir nopirkt jaunu sadaleni, jo kardāni mēdz izdeldēt kārbas alumīnija korpusu. Uzsākot braukt vai pārslēdzot ātrumus, klankšķis var nozīmēt, ka kaut kas ir stipri izdilis starp riteņiem un ātrumkārbu - pusasis, diferenciāļi utt.
LR nav lēts auto uzturēšanā. Un ja iepriekšējais īpašnieks ir taupījis naudu to uzturot, izmaksas var būt palielas. Piekares daļas šim auto nav diez ko lētas, ja jāmaina daudz un liek normālas, nevis lētākās pieejamās. Cenu starpība vienai detaļai starp ražotājiem parasti ir vairākās reizēs un var gadīties, ka labs "after mkarkets" ir dārgāks par LR OEM.
No otras puses - šis brauks ilgi grabēdams un ļurkājoties arī, ja to neuzturēs | Offline | | |
Solihull | | Kopš: 29. Jun 2020
Ziņojumi: 347
Braucu ar: bonatti grey
|
05 Aug 2020, 12:29:46 @ak rakstīja:
Specifiski par D2 pieredzes nav, bet ja skatās uz pieredzi ar Defenderim, kam ir daudz līdzīga, tad ir jārēķinās, ka kardāna krustiņi ir jāmaina reizi gadā, ja pērk lētus, stūres pirksti iztur 1-2 gadus, vienalga kādi. Ja negribas bukses piekarē regulāri manīt, tad ir jēga tās visas nomainīt uz poliuterāna. Ieteiktu pievērst uzmanību eļļas noplūdēm, īpaši no sadales kārbas. Dažreiz, lai tās likvidētu, lētāk ir nopirkt jaunu sadaleni, jo kardāni mēdz izdeldēt kārbas alumīnija korpusu. Uzsākot braukt vai pārslēdzot ātrumus, klankšķis var nozīmēt, ka kaut kas ir stipri izdilis starp riteņiem un ātrumkārbu - pusasis, diferenciāļi utt.
LR nav lēts auto uzturēšanā. Un ja iepriekšējais īpašnieks ir taupījis naudu to uzturot, izmaksas var būt palielas. Piekares daļas šim auto nav diez ko lētas, ja jāmaina daudz un liek normālas, nevis lētākās pieejamās. Cenu starpība vienai detaļai starp ražotājiem parasti ir vairākās reizēs un var gadīties, ka labs "after mkarkets" ir dārgāks par LR OEM.
No otras puses - šis brauks ilgi grabēdams un ļurkājoties arī, ja to neuzturēs
Defenderim un Discovey 2 līdzīgs ir tikai motors vienā paaudzē - TD5. Nekas cits tur nav līdzīgs. Taisnība tev ir par Discovery 1 un Defenderu - tur zem virsbūves gandrīz viss ir 1:1 tehniski, razdatkai tik cita attiecība un tiešām nebūtiski sīkumi. Par detaļu cenu starpību piekrītu, OEM no Aftermarket var atšķirties pat 10 reizes, nepārspīlējot. Tiesa gan, ir ļoti daudz interneta veikali kas ir tendēti tieši uz land roveriem - britiem tā ir stihija, kultūra, sauc kā gribi. Pieejams viss, sākot no buksēm līdz hardcore offroad tūningam, standarta piegāde līdz durvīm atgādā 1 nedēļas laikā.
Par detaļu cenām - jā, dārgāks kā VW POLO 1.2, taču salīdzinot ar konkurentiem - citiem rāminiekiem, piem, LC, Patrol, LR aftermarkets ir krietni lielāks un pieejamāks. Piem, lift kiti, ražoti pie pašiem britiem, nevis ķīnas, D1 sākās no 200 ar kko kapeikām, D2 čutj dārgāk. Iz savas un novērotās pieredzes - problēmas sākas kad sāk 'tūnēt' un plēst mežā. Liek milzīgas riepas, liftus, pārējo atstājot novārtā. Ja brauc ar samēriga izmēra riepām (zem 33" un īpaši nelifto (MAX 2", var braukt ilgi un laimīgi. Un pat šie minētie - 33" riepas un 2" lifts jau prasa pastiprinātu uzmanību piekarei. No autora jautājuma gan sapratu, ka šim tas nedraud.[ Šo ziņu laboja Solihull, 05 Aug 2020, 12:41:17 ] | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
| Steidzami vajag priekšā kreiso mironi (laikam ar visu pusasi tikai nāk) 2005. gada Range rover (L322) 4.4. benzins.
labi, ja var uzreiz arī nomainīt. PM | Offline | | |
klifiks | | Kopš: 10. Jul 2015
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| Ir noskatīts Land Rover Discovery 3, 2.7D, mehānika.
Cik dārgi ir remonti, kas lācītim vēdarā, vai labāk ko citu. Netaisos ar viņu pa dubļiem braukāt un bezceļiem
Paldies | Offline | | |
primy | | Kopš: 19. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1036
Braucu ar: plīsušu menisku
| Vājā vieta kloķene.
Bagāžnieka vāka mehānisms.
Jāskatās, kad mainīts pneimas kompresors.
Stabilizatora bukses aizmugurē un tā pat peldošās ir pizģec samainīt nepaceļot kuzavu no rāmja.
Viss pārējais tur ir vienkāršs.
Nezinu, kā tagad ar detaļu cenām, ja pērk pats aftermarketus tad nekas dārgs uzturēšanā.
Svarīgākais mezgls, kloķene. Original turēja aptuveni 140k km | Offline | | |
|
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
| ja nebrauc dubļos un bezceļos, neredzu jēgu no RR, jo tādos mērenos bezceļos viņš ir nereāli komfortabls un cool, bet pilsētā un uz šosejas milzīgs un nevadāms | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
16 Nov 2020, 20:29:30 @Nixx rakstīja:
Šodien uz krastenes nostājās blakus tāds dusmīgi rūcošs pasvaigs RR. Kā no viņa nesa pēc nesadeguša dīzeļa Vējš kkā jocīgi iegriezās, baigi varēja sajust. Pirms prasiet - citu mašīnu tuvumā nebija
Tad pie zaļā čals iebēra, cik nu jaudāja. Skaņa, jā :sex: Bet dinamika... Pietiks, ka pateikšu - man viņa dūmi nebija jāošņā pat ne tuvu
Tu apjēdz par ko Tu runā vispār? dīzelim, lielam džipam - kāda vēl faking dinamika
| Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
16 Nov 2020, 20:34:45 @Nixx rakstīja:
16 Nov 2020, 20:32:40 @user rakstīja:
16 Nov 2020, 20:29:30 @Nixx rakstīja:
Šodien uz krastenes nostājās blakus tāds dusmīgi rūcošs pasvaigs RR. Kā no viņa nesa pēc nesadeguša dīzeļa Vējš kkā jocīgi iegriezās, baigi varēja sajust. Pirms prasiet - citu mašīnu tuvumā nebija
Tad pie zaļā čals iebēra, cik nu jaudāja. Skaņa, jā :sex: Bet dinamika... Pietiks, ka pateikšu - man viņa dūmi nebija jāošņā pat ne tuvu
Tu apjēdz par ko Tu runā vispār? dīzelim, lielam džipam - kāda vēl faking dinamika
Bet tas bija čiiiiipotc un ķūnēc
Dzīvs dīzelis pa aauspufu gāzās ārā
jautrākais ir tas, ka to džipu īpašniekiem liekas, ka viņu dīzeļi iet | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| LR discovery 4 biturbo 3.0D kko jau lec no vietas arii ap/virs 100 apdziit ar to trolejbusu nav probleemu
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|