Online
Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi E38 īpašniekiem
Autors | Ziņojums |
Piparss | | Kopš: 29. Aug 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 2295
Braucu ar: VOLVO D5
| cilveeks parasa vai tas ir normaali kad peec 2vu spuldziisu nomainaas piem. (tuvaos abus nomaina) , vinji izdeg abi viena laika , parasti jau ir kad izdeg viens un tikai tad kkad izdeg otrs.......
un vins prasa vai tas ir normaali kad vislaik izdeg abi?
ps. DM101 tew kkas ar seksuaalo dziivi suudiigi kad tew visur intimitaate un blowjob [ Šo ziņu laboja Piparss, 18 Oct 2010, 11:34:25 ] | Offline | | |
DM101 | | Kopš: 11. Sep 2010
Ziņojumi: 684
Braucu ar:
|
18 Oct 2010, 11:31:33 Piparss rakstīja:
cilveeks parasa vai tas ir normaali kad peec 2vu spuldziisu nomainaas piem. (tuvaos abus nomaina) , vinji izdeg abi viena laika , parasti jau ir kad izdeg viens un tikai tad kkad izdeg otrs.......
un vins prasa vai tas ir normaali kad vislaik izdeg abi?
ps. DM101 tew kkas ar seksuaalo dziivi suudiigi kad tew visur intimitaate un blowjob
cilveeks vispaar nefonji..
bet, vismaz Edzuli par cilveeku nosauca. un tas nav maz | Offline | | |
keiby | | Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 265
Braucu ar: E38 735i Sport
| Ir sanācis tā, ka, man nesaprotamu iemeslu dēļ, ir ieplīsis radiators. Nevis ieplīsis, bet tāds mikroskopisks caurumiņš sānos pa kuru "čurājas" lēnām ārā šķidrums. Apmēram, 3 dienu laikā kādi 100-200 grami izspiežas laukā. Bet nu jautājums, īstenībā, nav par to. Cik es noprotu, tad viņi atšķirās starp pirm/pēc feislifta un atkarībā no dzinēja tilpuma. Jāmaina nost, bet vai ir vērts iespringt uz OEM vai ņemt citas firmas (lasi - lētāku). + vajag arī izplešanās trauku (derēs oriģinālais vai viņi atšķirās, ja radiators ir citas firmas). Runā, ka vajagot arī mainīt termostatu pie vienām sāpēm. Vai ir vēl, kas jāiepērk/jāzina pirms sāku mainīt ? [ Šo ziņu laboja keiby, 18 Oct 2010, 15:21:46 ] | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
18 Oct 2010, 15:20:39 keiby rakstīja:
Ir sanācis tā, ka, man nesaprotamu iemeslu dēļ, ir ieplīsis radiators. Nevis ieplīsis, bet tāds mikroskopisks caurumiņš sānos pa kuru "čurājas" lēnām ārā šķidrums. Apmēram, 3 dienu laikā kādi 100-200 grami izspiežas laukā. Bet nu jautājums, īstenībā, nav par to. Cik es noprotu, tad viņi atšķirās starp pirm/pēc feislifta un atkarībā no dzinēja tilpuma. Jāmaina nost, bet vai ir vērts iespringt uz OEM vai ņemt citas firmas (lasi - lētāku). + vajag arī izplešanās trauku (derēs oriģinālais vai viņi atšķirās, ja radiators ir citas firmas). Runā, ka vajagot arī mainīt termostatu pie vienām sāpēm. Vai ir vēl, kas jāiepērk/jāzina pirms sāku mainīt ?
Radiatoru galvenais neņemt ķīniešu. Es paņēmu dāņu Nissens un jau vairāk kā 2 gadi iet bez problēmām.
Izplešanās trauku gan laikam būs jāņem OEM, jo var nebūt citu variantu.
Termostatu jau gan var nemainīt, ja nav attiecīgu sūdzību. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| sapratu kādēļ tās lampas dega ārā kaut kur mitrums lampā. Šodien atkal iebrēcās kompis. Izņemu labpu - lampa vesela, bet mitrs kontakts. Eh, tāds slinkums ar to tagad čakarēties. Sore tiem, kas pāris dienas neredzēs vienu bremžu uguni | Offline | | |
keiby | | Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 265
Braucu ar: E38 735i Sport
|
18 Oct 2010, 16:05:54 Peecis rakstīja:
18 Oct 2010, 15:20:39 keiby rakstīja:
Ir sanācis tā, ka, man nesaprotamu iemeslu dēļ, ir ieplīsis radiators. Nevis ieplīsis, bet tāds mikroskopisks caurumiņš sānos pa kuru "čurājas" lēnām ārā šķidrums. Apmēram, 3 dienu laikā kādi 100-200 grami izspiežas laukā. Bet nu jautājums, īstenībā, nav par to. Cik es noprotu, tad viņi atšķirās starp pirm/pēc feislifta un atkarībā no dzinēja tilpuma. Jāmaina nost, bet vai ir vērts iespringt uz OEM vai ņemt citas firmas (lasi - lētāku). + vajag arī izplešanās trauku (derēs oriģinālais vai viņi atšķirās, ja radiators ir citas firmas). Runā, ka vajagot arī mainīt termostatu pie vienām sāpēm. Vai ir vēl, kas jāiepērk/jāzina pirms sāku mainīt ?
Radiatoru galvenais neņemt ķīniešu. Es paņēmu dāņu Nissens un jau vairāk kā 2 gadi iet bez problēmām.
Izplešanās trauku gan laikam būs jāņem OEM, jo var nebūt citu variantu.
Termostatu jau gan var nemainīt, ja nav attiecīgu sūdzību.
nu par šito nissen es arī domāju. tikai nesapratu, kāpēc tur ir divi varianti manējam variantam :
1. http://cgi.ebay.co.uk/Nissens-Aluminium-Radiato...h=item1c0ab190e8
2. http://cgi.ebay.co.uk/Nissens-Aluminium-Radiato...h=item29ff02db20
| Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
18 Oct 2010, 16:46:59 keiby rakstīja:
18 Oct 2010, 16:05:54 Peecis rakstīja:
18 Oct 2010, 15:20:39 keiby rakstīja:
Ir sanācis tā, ka, man nesaprotamu iemeslu dēļ, ir ieplīsis radiators. Nevis ieplīsis, bet tāds mikroskopisks caurumiņš sānos pa kuru "čurājas" lēnām ārā šķidrums. Apmēram, 3 dienu laikā kādi 100-200 grami izspiežas laukā. Bet nu jautājums, īstenībā, nav par to. Cik es noprotu, tad viņi atšķirās starp pirm/pēc feislifta un atkarībā no dzinēja tilpuma. Jāmaina nost, bet vai ir vērts iespringt uz OEM vai ņemt citas firmas (lasi - lētāku). + vajag arī izplešanās trauku (derēs oriģinālais vai viņi atšķirās, ja radiators ir citas firmas). Runā, ka vajagot arī mainīt termostatu pie vienām sāpēm. Vai ir vēl, kas jāiepērk/jāzina pirms sāku mainīt ?
Radiatoru galvenais neņemt ķīniešu. Es paņēmu dāņu Nissens un jau vairāk kā 2 gadi iet bez problēmām.
Izplešanās trauku gan laikam būs jāņem OEM, jo var nebūt citu variantu.
Termostatu jau gan var nemainīt, ja nav attiecīgu sūdzību.
nu par šito nissen es arī domāju. tikai nesapratu, kāpēc tur ir divi varianti manējam variantam :
1. http://cgi.ebay.co.uk/Nissens-Aluminium-Radiato...h=item1c0ab190e8
2. http://cgi.ebay.co.uk/Nissens-Aluminium-Radiato...h=item29ff02db20
Tur jāskatās, jo atšķiras atkarībā no tā vai ir klima, vai ir automāts. | Offline | | |
keiby | | Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 265
Braucu ar: E38 735i Sport
|
18 Oct 2010, 16:05:54 Peecis rakstīja:
18 Oct 2010, 15:20:39 keiby rakstīja:
Ir sanācis tā, ka, man nesaprotamu iemeslu dēļ, ir ieplīsis radiators. Nevis ieplīsis, bet tāds mikroskopisks caurumiņš sānos pa kuru "čurājas" lēnām ārā šķidrums. Apmēram, 3 dienu laikā kādi 100-200 grami izspiežas laukā. Bet nu jautājums, īstenībā, nav par to. Cik es noprotu, tad viņi atšķirās starp pirm/pēc feislifta un atkarībā no dzinēja tilpuma. Jāmaina nost, bet vai ir vērts iespringt uz OEM vai ņemt citas firmas (lasi - lētāku). + vajag arī izplešanās trauku (derēs oriģinālais vai viņi atšķirās, ja radiators ir citas firmas). Runā, ka vajagot arī mainīt termostatu pie vienām sāpēm. Vai ir vēl, kas jāiepērk/jāzina pirms sāku mainīt ?
Radiatoru galvenais neņemt ķīniešu. Es paņēmu dāņu Nissens un jau vairāk kā 2 gadi iet bez problēmām.
Izplešanās trauku gan laikam būs jāņem OEM, jo var nebūt citu variantu.
Termostatu jau gan var nemainīt, ja nav attiecīgu sūdzību.
par labu ciparu (£170.00) ir piedāvājums ņemt Behr, kas, laikam ir oriģinālais BMW radiatoru ražotājs. ko ņemt ? | Offline | | |
|
JEAN | | Kopš: 12. Oct 2010
No: Olaine
Ziņojumi: 8
Braucu ar: e38, 730
| Sveiki.
Varbūt kāds zin kas tas par gļuku?
730i,95g. Bija nosēdies akumulātors. Noņēmu, uzlādēju, bet kad pievienoju atpakaļ notiek sekojošais - pečka nepārtraukti slēgalē gaisa cirkulāciju pa salonu, radiostacijas pašas sāk skriet prom, reizēm pat skaļums pats regulējas! Tada sajūta, ka panelī kāds iemitinājies! Un klāt pe visa ir pārstājusi reaģēt multifunkcionālā stūre! | Offline | | |
djmixx | | Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
|
18 Oct 2010, 20:54:48 JEAN rakstīja:
Sveiki.
Varbūt kāds zin kas tas par gļuku?
730i,95g. Bija nosēdies akumulātors. Noņēmu, uzlādēju, bet kad pievienoju atpakaļ notiek sekojošais - pečka nepārtraukti slēgalē gaisa cirkulāciju pa salonu, radiostacijas pašas sāk skriet prom, reizēm pat skaļums pats regulējas! Tada sajūta, ka panelī kāds iemitinājies! Un klāt pe visa ir pārstājusi reaģēt multifunkcionālā stūre!
Megini atvinot +klemmi uz kadu minuti un pievieno atpakal ja nelidz brauc pie drivera un vins tev pateiks ko jamanaina!!!! | Offline | | |
djmixx | | Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
| Man sekojoss jautajums!!!!
e38 pirms facelift pielaizot no rita masinu un sildot tuksgaita nenak siltais gaiss, tiko drusku uzmin lidz 1,5tk rmp viss ok!!!!
Dzirdets par papildus cirkulacijas sukniti, bet pirms kautko sakt darit gribu dzirdet specuku komentus!!! | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
20 Oct 2010, 08:43:04 djmixx rakstīja:
Man sekojoss jautajums!!!!
e38 pirms facelift pielaizot no rita masinu un sildot tuksgaita nenak siltais gaiss, tiko drusku uzmin lidz 1,5tk rmp viss ok!!!!
Dzirdets par papildus cirkulacijas sukniti, bet pirms kautko sakt darit gribu dzirdet specuku komentus!!!
Taa arii ir, ka tas suuknis Tev nospraadzis !
Veel trakaak, ja klimata vadiibas bloks nedod baroshanu tam suuknim ....
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
djmixx | | Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
| Var kadu foto kur ir klimas vadibas bloks!!! | Offline | | |
karlitto | | Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 832
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
|
20 Oct 2010, 09:12:22 Tune-L rakstīja:
20 Oct 2010, 08:43:04 djmixx rakstīja:
Man sekojoss jautajums!!!!
e38 pirms facelift pielaizot no rita masinu un sildot tuksgaita nenak siltais gaiss, tiko drusku uzmin lidz 1,5tk rmp viss ok!!!!
Dzirdets par papildus cirkulacijas sukniti, bet pirms kautko sakt darit gribu dzirdet specuku komentus!!!
Taa arii ir, ka tas suuknis Tev nospraadzis !
Veel trakaak, ja klimata vadiibas bloks nedod baroshanu tam suuknim ....
paarbaudi vai nav zems liimenis dzeseeshanas shkidrumam | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Nestreso, visdriizaak tas suuknis tev nospraadzis !
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=G...;hg=64&fg=18
02 Additional water pump f water valve 1 10/1995 64118375237 $364.53
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| 01 Water valve with additional water pump 1 03/1996 64118368462 $469.16
manam bija šitas nosprādzis. nomainīju jaunu bet man bija tā ka vienā pusē pūta tikai pavisam aukstu, otrā tikai remdenu. | Offline | | |
|
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4791
Braucu ar: 07`e61 530d///M
|
20 Oct 2010, 09:12:22 Tune-L rakstīja:
20 Oct 2010, 08:43:04 djmixx rakstīja:
Man sekojoss jautajums!!!!
e38 pirms facelift pielaizot no rita masinu un sildot tuksgaita nenak siltais gaiss, tiko drusku uzmin lidz 1,5tk rmp viss ok!!!!
Dzirdets par papildus cirkulacijas sukniti, bet pirms kautko sakt darit gribu dzirdet specuku komentus!!!
Taa arii ir, ka tas suuknis Tev nospraadzis !
Veel trakaak, ja klimata vadiibas bloks nedod baroshanu tam suuknim ....
Tik pat labi var nebuut skjidruma liimenis | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| šķidruma līmenis protams pirmais jāpaskatās !!!!! | Offline | | |
djmixx | | Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
| Limenis ir kartiba!!!
Taka suknis jeb bloks!!!!
p.s.Paldies tunelim par palidzibu!!! | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
20 Oct 2010, 09:40:36 Artis_D rakstīja:
01 Water valve with additional water pump 1 03/1996 64118368462 $469.16
manam bija šitas nosprādzis. nomainīju jaunu bet man bija tā ka vienā pusē pūta tikai pavisam aukstu, otrā tikai remdenu.
Tev bija nospraagushi elektromagneetiskie vaarsti, kas regulee siltumu katrai pusei uz pechkas radiatoru
Parastaakaa vaina
Jauni ap 120 Ls
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|