Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Kancaans
11. Jul 2010, 10:28 #341

Kopš: 11. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: traukumašīnu

Dafai vakarā
Offline
agaFU
11. Jul 2010, 10:29 #342

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo


09 Jul 2010, 22:54:33 agaFU rakstīja:
gribu ielikt m40 vietaa m42, bet spararatu no m40. nebuus nekaadu probleemu ar vibraaciju? cik zinu, tad klokenes balanseeja kopaa ar spararatiem?

Offline
Kancaans
11. Jul 2010, 10:35 #343

Kopš: 11. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: traukumašīnu


11 Jul 2010, 10:29:26 agaFU rakstīja:

09 Jul 2010, 22:54:33 agaFU rakstīja:
gribu ielikt m40 vietaa m42, bet spararatu no m40. nebuus nekaadu probleemu ar vibraaciju? cik zinu, tad klokenes balanseeja kopaa ar spararatiem?



Būs jau labi man uz M40 stāvēja pat M20, tas vismaz tur
Offline
Driver
11. Jul 2010, 11:24 #344

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kaa jau teica, drosi var mest ara ta motora atliekas vai uzdavinat kadai macibu iestadei, kur sagatavo automehanikjus, lai ir jaucams uzskates lidzeklis "kas notiek, kad notiek" (ja kas, PM)

vajadzeja mest robaa un turet bremzi. ja sajugs labs, pastav iespeja, ka motors tiktu apstadinats. Automatu ipasniekiem ir tikai viena izveles iespeja - "priecaties" un fotografet procesu.

P.S. Motors apstajas, jo ellja beidzas, nevis degviela.

11 Jul 2010, 02:26:09 Sick_Bastard rakstīja:
Labs vakars, shonakt chalim sanaca tieshi shaadi Links Auto Volvo V40 2002 gada.
Tas motors jau nav vairs pie dziivajiem? Jamaina vai arii var kaut ko tur labot?
Braucot uz 100 atlaida gazes pedaali un apgriezieni nemainijas, ieliekot neitralajaa tahometrs aizgaja liidz galam, chaliits nobrauca malaa, izsleedza aizdezi un motors turpinaja straadaat ar pilnu jaudu... atsleedzaas tikai tad kad viss spiediens no degvielas trubam tika izlietots, pec tam kad motors paarkarsis apstajas, vins apskatijas ka motoraa ellas liimenis ir normaals, pec tam to mashinu atvilka majas un motoraa knapi bija ellja... taa mazins aprakstins Pirmo reizi butibaa dzirdu tadu variantu. kads var kaut ko ieteikt ko dariit ar to motoru talaak?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
egonspleeve
11. Jul 2010, 12:35 #345

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

aplasi no ta motora visu ko var un mekle jaunu. V40 nevajadzetu but problemas ar rezerves daljam, ljoti daudzi auto ar labo stuuri pie mums ir uz jaukshanu. vai arii nopeerc veselu donoru ar labo stuuri, un panjem dzineeju, bet paareejo iztirgo detaljaas.
Offline
djenkurs
11. Jul 2010, 13:06 #346

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

a kāds nav mēģinājis nogriezt skābeklis šados gadījumos ir taču iespēja. laikam jau bail raut haubi vaļā...
tā lūk ir ar tiem dīzeļiem...

11 Jul 2010, 11:24:30 Driver rakstīja:
kaa jau teica, drosi var mest ara ta motora atliekas vai uzdavinat kadai macibu iestadei, kur sagatavo automehanikjus, lai ir jaucams uzskates lidzeklis "kas notiek, kad notiek" (ja kas, PM)

vajadzeja mest robaa un turet bremzi. ja sajugs labs, pastav iespeja, ka motors tiktu apstadinats. Automatu ipasniekiem ir tikai viena izveles iespeja - "priecaties" un fotografet procesu.

P.S. Motors apstajas, jo ellja beidzas, nevis degviela.

11 Jul 2010, 02:26:09 Sick_Bastard rakstīja:
Labs vakars, shonakt chalim sanaca tieshi shaadi Links Auto Volvo V40 2002 gada.
Tas motors jau nav vairs pie dziivajiem? Jamaina vai arii var kaut ko tur labot?
Braucot uz 100 atlaida gazes pedaali un apgriezieni nemainijas, ieliekot neitralajaa tahometrs aizgaja liidz galam, chaliits nobrauca malaa, izsleedza aizdezi un motors turpinaja straadaat ar pilnu jaudu... atsleedzaas tikai tad kad viss spiediens no degvielas trubam tika izlietots, pec tam kad motors paarkarsis apstajas, vins apskatijas ka motoraa ellas liimenis ir normaals, pec tam to mashinu atvilka majas un motoraa knapi bija ellja... taa mazins aprakstins Pirmo reizi butibaa dzirdu tadu variantu. kads var kaut ko ieteikt ko dariit ar to motoru talaak?

Offline
skuuris
11. Jul 2010, 13:17 #347

Kopš: 01. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: TDI

e36 centrālajai atslēgai neslēdzas ciet pakaļējās durvis, jāmaina nost viss tas slēdzenes mehānisms vai tur kāda savādāk risināma problēma? un lai izmānītu laukā toslēdzenes mehānismu, laikam ka jau arī loga mehānisms jānem laukā?
Offline
jurci-s
11. Jul 2010, 13:21 #348

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46

Var lūdzu kāds pateikt vai uz centrālo atslēgo e36 nāk kāds relejs vai drošinātājs, un kas varētu būt pa vainu ka nevar atslēgt durvis no šofera puses, centrālā nestrādā.. signalizācijas nav.

[ Šo ziņu laboja jurci-s, 11 Jul 2010, 13:22:19 ]

Offline
Priekulis222
11. Jul 2010, 13:22 #349

Kopš: 28. Jan 2010

Ziņojumi: 81

Braucu ar:


11 Jul 2010, 13:17:32 skuuris rakstīja:
e36 centrālajai atslēgai neslēdzas ciet pakaļējās durvis, jāmaina nost viss tas slēdzenes mehānisms vai tur kāda savādāk risināma problēma? un lai izmānītu laukā toslēdzenes mehānismu, laikam ka jau arī loga mehānisms jānem laukā?


visdrīzākais, ka vaina vados, tā ka nerauj vēl neko ārā, tie motoriņi mirst ļoti reti.
Offline
Driver
11. Jul 2010, 13:27 #350

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nebus viegli pamegini benzinniekam uzdot kadus 1500rpm un ar roku noslapet aizbazot roku prieksha meritajam. Paliks sarkans/zils rinjkis uz rokas un jutisi kaa suc. Bet pie redline un dizelja tur var but jautri...
Bet ir dzirdeti stasti kaa vecie shoferi kautkadiem kraziem, jamziem ir gaisa filtru spiedushi ciet ar piziku, lai noslapetu

11 Jul 2010, 13:06:09 djenkurs rakstīja:
a kāds nav mēģinājis nogriezt skābeklis šados gadījumos ir taču iespēja. laikam jau bail raut haubi vaļā...
tā lūk ir ar tiem dīzeļiem...

11 Jul 2010, 11:24:30 Driver rakstīja:
kaa jau teica, drosi var mest ara ta motora atliekas vai uzdavinat kadai macibu iestadei, kur sagatavo automehanikjus, lai ir jaucams uzskates lidzeklis "kas notiek, kad notiek" (ja kas, PM)

vajadzeja mest robaa un turet bremzi. ja sajugs labs, pastav iespeja, ka motors tiktu apstadinats. Automatu ipasniekiem ir tikai viena izveles iespeja - "priecaties" un fotografet procesu.

P.S. Motors apstajas, jo ellja beidzas, nevis degviela.

11 Jul 2010, 02:26:09 Sick_Bastard rakstīja:
Labs vakars, shonakt chalim sanaca tieshi shaadi Links Auto Volvo V40 2002 gada.
Tas motors jau nav vairs pie dziivajiem? Jamaina vai arii var kaut ko tur labot?
Braucot uz 100 atlaida gazes pedaali un apgriezieni nemainijas, ieliekot neitralajaa tahometrs aizgaja liidz galam, chaliits nobrauca malaa, izsleedza aizdezi un motors turpinaja straadaat ar pilnu jaudu... atsleedzaas tikai tad kad viss spiediens no degvielas trubam tika izlietots, pec tam kad motors paarkarsis apstajas, vins apskatijas ka motoraa ellas liimenis ir normaals, pec tam to mashinu atvilka majas un motoraa knapi bija ellja... taa mazins aprakstins Pirmo reizi butibaa dzirdu tadu variantu. kads var kaut ko ieteikt ko dariit ar to motoru talaak?




-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
11. Jul 2010, 13:30 #351

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nezini, nemuldi!
Vispirms janoskaidro kura gada e36 - 92 vai 97gada un spragst vinjiem tie motorinji, tik nojatiem pirmo gadu puvekljiem, kur zem tepikja ir baseins ir problemas ar vadiem.

11 Jul 2010, 13:22:33 Priekulis222 rakstīja:

11 Jul 2010, 13:17:32 skuuris rakstīja:
e36 centrālajai atslēgai neslēdzas ciet pakaļējās durvis, jāmaina nost viss tas slēdzenes mehānisms vai tur kāda savādāk risināma problēma? un lai izmānītu laukā toslēdzenes mehānismu, laikam ka jau arī loga mehānisms jānem laukā?


visdrīzākais, ka vaina vados, tā ka nerauj vēl neko ārā, tie motoriņi mirst ļoti reti.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
skuuris
11. Jul 2010, 13:32 #352

Kopš: 01. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: TDI

ir 92.g, puveklis pamatīgs, bet baseinu gan salonā vēl neesmu manījis

11 Jul 2010, 13:30:10 Driver rakstīja:
nezini, nemuldi!
Vispirms janoskaidro kura gada e36 - 92 vai 97gada un spragst vinjiem tie motorinji, tik nojatiem pirmo gadu puvekljiem, kur zem tepikja ir baseins ir problemas ar vadiem.

11 Jul 2010, 13:22:33 Priekulis222 rakstīja:

11 Jul 2010, 13:17:32 skuuris rakstīja:
e36 centrālajai atslēgai neslēdzas ciet pakaļējās durvis, jāmaina nost viss tas slēdzenes mehānisms vai tur kāda savādāk risināma problēma? un lai izmānītu laukā toslēdzenes mehānismu, laikam ka jau arī loga mehānisms jānem laukā?


visdrīzākais, ka vaina vados, tā ka nerauj vēl neko ārā, tie motoriņi mirst ļoti reti.

Offline
cooler11
11. Jul 2010, 13:37 #353

Kopš: 07. May 2008

Ziņojumi: 332

Braucu ar: 325tds

tātad 84g E28 M20b20 vecā tipa motors, visu laiku mētā apgriezienus no 1000-1500, Mafs nav pie vainas (tika uzlikts cits), tukšgaitas regulatora nav(cik saprotu regulējas ar roku) vakuma caurules visas itkā veselas.
Droseles stāvokļa sledzis arī noregulēts.

Kur vel varētu meklēt vainu?

edit: problēma pastav tikai tukšgaita, braucot nekas neraustās.

[ Šo ziņu laboja cooler11, 11 Jul 2010, 13:39:25 ]

Offline
Norcha324
11. Jul 2010, 13:42 #354

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:

Brīnos ka driver atsaucas uz viena tante teica
Lieākajau daļai krievu tehnikas bija un ir dekompresijas vārsts, vai dekompresijas mejānisms.
Tā galvenais uzd. bija atvieglot motora iedarbināšanu aukstā laikā, vai, lai apturētu motora joņošanu


11 Jul 2010, 13:27:33 Driver rakstīja:
nebus viegli pamegini benzinniekam uzdot kadus 1500rpm un ar roku noslapet aizbazot roku prieksha meritajam. Paliks sarkans/zils rinjkis uz rokas un jutisi kaa suc. Bet pie redline un dizelja tur var but jautri...
Bet ir dzirdeti stasti kaa vecie shoferi kautkadiem kraziem, jamziem ir gaisa filtru spiedushi ciet ar piziku, lai noslapetu
Offline
Kancaans
11. Jul 2010, 14:05 #355

Kopš: 11. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: traukumašīnu


11 Jul 2010, 13:52:58 BMW530 rakstīja:
Vai kaads var pa fikso iemest te skici vai detalju kompilaciju, no kaa sastav e39 sedana stikla apmazgasanas sistema?


Paskaties te
Offline
Driver
11. Jul 2010, 14:07 #356

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Jul 2010, 13:52:58 BMW530 rakstīja:
Vai kaads var pa fikso iemest te skici vai detalju kompilaciju, no kaa sastav e39 sedana stikla apmazgasanas sistema?


bacoks, motorinjs, caurules, teleskopiskas "sprices", kuru galos ir pashi miizeji un sprices izbrauc sasniedzot noteiktu spiedienu, bet pie vel lielaka sak mizt smidzinataji.
Motorinju vada ZKE modulis, kas savukart apstrada vairakus signalus, tai skaita logu mazgataja klokja signalu un vaddoties no aprekiniem darbina vai nedarbina motorinju.

Biki sapisos, tie teleskopi nav e39, tur tik parsti mizeji, teleskopi bija uz e46

P.s. Beidzot man ir silts, seedu ēniņā un izbaudu vasaru, temp enaa ir +30 pec BMW termometra

[ Šo ziņu laboja Driver, 11 Jul 2010, 14:14:24 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
11. Jul 2010, 14:09 #357

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

skaties velreiz visu uzmanigi. Taa nevar but, ka viss parbaudits, ir labs, bet ir problema. Aizdedze nelekaa?

11 Jul 2010, 13:37:47 cooler11 rakstīja:
tātad 84g E28 M20b20 vecā tipa motors, visu laiku mētā apgriezienus no 1000-1500, Mafs nav pie vainas (tika uzlikts cits), tukšgaitas regulatora nav(cik saprotu regulējas ar roku) vakuma caurules visas itkā veselas.
Droseles stāvokļa sledzis arī noregulēts.

Kur vel varētu meklēt vainu?

edit: problēma pastav tikai tukšgaita, braucot nekas neraustās.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kancaans
11. Jul 2010, 14:29 #358

Kopš: 11. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: traukumašīnu

Domā atkal izļurkāts sadalītājs???

11 Jul 2010, 14:09:27 Driver rakstīja:
skaties velreiz visu uzmanigi. Taa nevar but, ka viss parbaudits, ir labs, bet ir problema. Aizdedze nelekaa?

11 Jul 2010, 13:37:47 cooler11 rakstīja:
tātad 84g E28 M20b20 vecā tipa motors, visu laiku mētā apgriezienus no 1000-1500, Mafs nav pie vainas (tika uzlikts cits), tukšgaitas regulatora nav(cik saprotu regulējas ar roku) vakuma caurules visas itkā veselas.
Droseles stāvokļa sledzis arī noregulēts.

Kur vel varētu meklēt vainu?

edit: problēma pastav tikai tukšgaita, braucot nekas neraustās.

Offline
sergis15
11. Jul 2010, 16:07 #359

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu

sveiki.
man izbeidzās salona ventilātors 725tds 96gada e38 kuzavam.
biju izņēmis jau vienreiz ārā, problēma bija tada, ka viņš tā kā nedaudz ieķeras kkur un tāpēc viņu nesāk griezt, pietika ar pirkstu knapi pieskarties, lai aizietu.
neliela luste gultņos, tā varētu būt vaina?
pieminēšu arī to, ka braucot griežot pa kreisi, ventilātors apstājās, bet kad pa labi, tad iepūš vairāk nekā braucot taisni, stāvot nepiefiksēju.
vai tā varētu būt vaina gultņos, vai nu kas cits.
un moš no kādiem 7 der vēl šādi ventilātori, un kādās cenās ir jauni, kvai neorģinālie, vai lietotie?

[ Šo ziņu laboja sergis15, 11 Jul 2010, 16:08:33 ]



-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Sick_Bastard
11. Jul 2010, 17:50 #360

Kopš: 29. Jan 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 698

Braucu ar: E36,E46

Paldies visiem par atbildem
Atbildes uz dazziem jautajumiem:
Tas chalits kurs brauca ar to volvo attaisija haubi valjaa, vins akkki veleejaas atvienot, bet nekas tads nebija pie rokas...
Cik neta lasiju tad tas motors izmanto visu atlikusho degvielu lidz pasham degvielas filtram vai suuknim un tad izbeidzas, ir ari taa ka motorellu vinns izeed, bet shoreiz taa nebija, ugunsdzeseji pat esot skatijushies elja esot bijusi normalaa limeni, kad mashina aizvilkta majaas, tad taa ellja bija gandriiz pazudusi..

cita neta lapaa bija teikts ka tas kas iesmidzina to diizeli cilindraa nav kartigi aizveeries, nepareiza gaisa/diizelja mikstuuras delj taada gara, nu ja shamejais izjauks motoru, tad jau redzees kas pa vainu, aa jaa tie plastmasi ap motoru esot saakushi kust un radiatora tas tur safety fiicha esot sakusi slaakt sskidrumu aaraa..
Shit happens

-edit-

Plastmasi nav kusushi vienigi radiatoram spiediens ir iznacis par to .. aizmirsu kaa vinju gudri sauca.. un motors tam volvo ir 1.9 neviss 2.0

[ Šo ziņu laboja Sick_Bastard, 11 Jul 2010, 18:22:26 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo