Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājums spečukiem 19

AutorsZiņojums
Driver
03. May 2010, 19:30 #341

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

sveces ari kadreiz jamaina

03 May 2010, 19:25:51 jurxx rakstīja:

03 May 2010, 18:37:59 Puulz rakstīja:
M50b25 dzinējs bez vanosa, gurst nost.
Lec +/- labi un uz mazajiem apgriezieniem smuki strādā
Kad iemin pedāli grīdā tad uzkāpj līdz 4k apgriezieniem un raustās un gurst nost.
Kad gāzes pedāli spiež ļoti lēnām tad var līdz galam 6.5k apgriezienus dabūt, bet tiko kā piespiež pa daudz tad uzreiz gurst nost un apgriezieni krītās.

Varbūt kādam ir kādi varianti kas tas par gļuku?

Lūk video pinīgākam ieskatam video
http://www.youtube.com/watch?v=wDItMQhJluY

(izskatās ka es spaidītu gāzes pedāli, bet nē, es vnk turu nospiestu grīdā, no 22sekundes sāku lēnām spiest pedāli)

ganjau kad inducenēm pienācis laiks mainīties


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
03. May 2010, 19:36 #342

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


03 May 2010, 19:30:31 Driver rakstīja:
sveces ari kadreiz jamaina

03 May 2010, 19:25:51 jurxx rakstīja:

03 May 2010, 18:37:59 Puulz rakstīja:
M50b25 dzinējs bez vanosa, gurst nost.
Lec +/- labi un uz mazajiem apgriezieniem smuki strādā
Kad iemin pedāli grīdā tad uzkāpj līdz 4k apgriezieniem un raustās un gurst nost.
Kad gāzes pedāli spiež ļoti lēnām tad var līdz galam 6.5k apgriezienus dabūt, bet tiko kā piespiež pa daudz tad uzreiz gurst nost un apgriezieni krītās.

Varbūt kādam ir kādi varianti kas tas par gļuku?

Lūk video pinīgākam ieskatam video
http://www.youtube.com/watch?v=wDItMQhJluY

(izskatās ka es spaidītu gāzes pedāli, bet nē, es vnk turu nospiestu grīdā, no 22sekundes sāku lēnām spiest pedāli)

ganjau kad inducenēm pienācis laiks mainīties

nu simptomi parasti ir 1:1 abiem... sveces sanāk lētāk un par skādi arī nenāks ja inducenēm būs kapi vienigi tas, kad inducenes nav jamaina visas, bet jāatrod vainīgā, vai vainīgās...
Offline
otomars
03. May 2010, 19:44 #343

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

nu varbuut jaamaina bliive vaarstu vaakam un pietiks ar piipiishu un svechu nomainju
Offline
DKristaps
03. May 2010, 19:51 #344

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

Ja kāda indukcijas spole ir beigta , tad var būt problēmas iedarbināšanu ?
Offline
rabbit
03. May 2010, 20:00 #345

Kopš: 03. Jan 2010

No: Gulbene

Ziņojumi: 244

Braucu ar: f11 530xd


03 May 2010, 18:37:59 Puulz rakstīja:
M50b25 dzinējs bez vanosa, gurst nost.
Lec +/- labi un uz mazajiem apgriezieniem smuki strādā
Kad iemin pedāli grīdā tad uzkāpj līdz 4k apgriezieniem un raustās un gurst nost.
Kad gāzes pedāli spiež ļoti lēnām tad var līdz galam 6.5k apgriezienus dabūt, bet tiko kā piespiež pa daudz tad uzreiz gurst nost un apgriezieni krītās.

Varbūt kādam ir kādi varianti kas tas par gļuku?

Lūk video pinīgākam ieskatam video
http://www.youtube.com/watch?v=wDItMQhJluY

(izskatās ka es spaidītu gāzes pedāli, bet nē, es vnk turu nospiestu grīdā, no 22sekundes sāku lēnām spiest pedāli)

man skorpim kādreiz tas pats bija- beigās izrādijās bendzīna sūknis kirdik, nebija vajadzīgā spiediena
Offline
Driver
03. May 2010, 20:07 #346

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 May 2010, 19:51:13 SUPERSTAR rakstīja:
Ja kāda indukcijas spole ir beigta , tad var būt problēmas iedarbināšanu ?

nee! ...javien vinja nav vienigaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
03. May 2010, 20:17 #347

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


03 May 2010, 20:07:16 Driver rakstīja:

03 May 2010, 19:51:13 SUPERSTAR rakstīja:
Ja kāda indukcijas spole ir beigta , tad var būt problēmas iedarbināšanu ?

nee! ...javien vinja nav vienigaa

laikam bija tā kad inducene s''ak strādāt, tad uzsilstot viņa sāk atteikt - jeb pielaidisi +/- ok un pectam vinja uzsitīs labi ja katru trešo reizi, ja vispār.. start''ešanai vairāk varētu būt pie vainas tieši pašās sveces... degvielas padeve, k.kadi gļuki elektronikaā... spiedienam laikam bija jābūt k.kas ap 3 bar (ja kļūdos lai driver palabo) (vecajiem jetroniciem utt bija 6bar) 6 bar suknis arī ljoti labi dzīvos kopā ar jaunajiem dzinējiem - pie nosacījuma degv spiediena regulātoram nav kapi...
k.kaa taa laikam bija
Offline
armandsje
03. May 2010, 20:27 #348

Kopš: 22. Jun 2008

Ziņojumi: 128

Braucu ar:


03 May 2010, 19:22:21 Driver rakstīja:

03 May 2010, 18:41:45 armandsje rakstīja:
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma! Braucot auto noslāpa un vairāk nevar piestartēt. Iepriekš bija samircis vadības bloks un bija tāpat, bet tagad viņš ir sauss. Auto e36 91g. Paldies jau iepriekš.

kadas kljudas?

Nekādas kljūdas nerāda, paskatījos sveces sausas. varbūt sūknis izbeidzies. varbūt vēl kautkas? galīgi nekādas ponjas nav.
Offline
Driver
03. May 2010, 20:34 #349

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Taa nav, ka kljudu nav un auto nelec
no sakuma noskaidro, KAS TIEŠI nobeidzies un tad tikai sapratisi, kapec nekas nenotiek.
varbut benza beigusies...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
armandsje
03. May 2010, 20:40 #350

Kopš: 22. Jun 2008

Ziņojumi: 128

Braucu ar:

Bendza ir. vienkārši esmu tagad laukos un te nav tādas ekstras uz kā pārbaudīt. iekšā kompis tikai rāda ka aizmugures gaismām kautkāda kljūda. nu rīt pa dienu būs ko panjemties.
Offline
Driver
03. May 2010, 20:46 #351

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 May 2010, 20:40:18 armandsje rakstīja:
Bendza ir. vienkārši esmu tagad laukos un te nav tādas ekstras uz kā pārbaudīt. iekšā kompis tikai rāda ka aizmugures gaismām kautkāda kljūda. nu rīt pa dienu būs ko panjemties.

ja nav ar ko un nav zinams ka tieshi katru elementu parbaudit, tad vari uz aizdomu pamata pusauto samainit ...bez rezultata.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
armandsje
03. May 2010, 20:58 #352

Kopš: 22. Jun 2008

Ziņojumi: 128

Braucu ar:

jau sarunāju elektriki rīt vinsh panjems štrumentus un paskatīsies kas par vainu. saprotu, ka ar minēšanu to vainu neatradīshu
Offline
Edzhhhaa
03. May 2010, 21:27 #353

Kopš: 25. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 683

Braucu ar: e60/e53/e36

ka var noteikt sedinatam atsperem sedinajumu!
Offline
otomars
03. May 2010, 22:02 #354

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


03 May 2010, 20:17:46 jurxx rakstīja:

03 May 2010, 20:07:16 Driver rakstīja:

03 May 2010, 19:51:13 SUPERSTAR rakstīja:
Ja kāda indukcijas spole ir beigta , tad var būt problēmas iedarbināšanu ?

nee! ...javien vinja nav vienigaa

laikam bija tā kad inducene s''ak strādāt, tad uzsilstot viņa sāk atteikt - jeb pielaidisi +/- ok un pectam vinja uzsitīs labi ja katru trešo reizi, ja vispār.. start''ešanai vairāk varētu būt pie vainas tieši pašās sveces... degvielas padeve, k.kadi gļuki elektronikaā... spiedienam laikam bija jābūt k.kas ap 3 bar (ja kļūdos lai driver palabo) (vecajiem jetroniciem utt bija 6bar) 6 bar suknis arī ljoti labi dzīvos kopā ar jaunajiem dzinējiem - pie nosacījuma degv spiediena regulātoram nav kapi...
k.kaa taa laikam bija

nu nav visiem taa pat kaa e28,kam ir viena idukcene un jetroniks nu neesesi ar taadaam probleemaam saskaaries ,nu neraksti rakstiishanas peec

[ Šo ziņu laboja otomars, 03 May 2010, 22:04:42 ]

Offline
Driver
03. May 2010, 22:18 #355

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

M50 dzineju vares pat palaist tikai ar trim ejosham spolem, bet pabraukt bus gruti

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Puulz
03. May 2010, 22:29 #356

Kopš: 14. Jan 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 152

Braucu ar: melniem bmw


03 May 2010, 19:36:17 jurxx rakstīja:

03 May 2010, 19:30:31 Driver rakstīja:
sveces ari kadreiz jamaina

03 May 2010, 19:25:51 jurxx rakstīja:

03 May 2010, 18:37:59 Puulz rakstīja:
M50b25 dzinējs bez vanosa, gurst nost.
Lec +/- labi un uz mazajiem apgriezieniem smuki strādā
Kad iemin pedāli grīdā tad uzkāpj līdz 4k apgriezieniem un raustās un gurst nost.
Kad gāzes pedāli spiež ļoti lēnām tad var līdz galam 6.5k apgriezienus dabūt, bet tiko kā piespiež pa daudz tad uzreiz gurst nost un apgriezieni krītās.

Varbūt kādam ir kādi varianti kas tas par gļuku?

Lūk video pinīgākam ieskatam video
http://www.youtube.com/watch?v=wDItMQhJluY

(izskatās ka es spaidītu gāzes pedāli, bet nē, es vnk turu nospiestu grīdā, no 22sekundes sāku lēnām spiest pedāli)

ganjau kad inducenēm pienācis laiks mainīties

nu simptomi parasti ir 1:1 abiem... sveces sanāk lētāk un par skādi arī nenāks ja inducenēm būs kapi vienigi tas, kad inducenes nav jamaina visas, bet jāatrod vainīgā, vai vainīgās...



Vai tiešām sveces vai indukcenes?
Bet kāpēc tad lēnām spiežot gāzes pedāli var uzgriezt līdz 6.5k ?
Offline
jurxx
03. May 2010, 23:04 #357

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


03 May 2010, 22:02:13 otomars rakstīja:

03 May 2010, 20:17:46 jurxx rakstīja:

03 May 2010, 20:07:16 Driver rakstīja:

03 May 2010, 19:51:13 SUPERSTAR rakstīja:
Ja kāda indukcijas spole ir beigta , tad var būt problēmas iedarbināšanu ?

nee! ...javien vinja nav vienigaa

laikam bija tā kad inducene s''ak strādāt, tad uzsilstot viņa sāk atteikt - jeb pielaidisi +/- ok un pectam vinja uzsitīs labi ja katru trešo reizi, ja vispār.. start''ešanai vairāk varētu būt pie vainas tieši pašās sveces... degvielas padeve, k.kadi gļuki elektronikaā... spiedienam laikam bija jābūt k.kas ap 3 bar (ja kļūdos lai driver palabo) (vecajiem jetroniciem utt bija 6bar) 6 bar suknis arī ljoti labi dzīvos kopā ar jaunajiem dzinējiem - pie nosacījuma degv spiediena regulātoram nav kapi...
k.kaa taa laikam bija

nu nav visiem taa pat kaa e28,kam ir viena idukcene un jetroniks nu neesesi ar taadaam probleemaam saskaaries ,nu neraksti rakstiishanas peec

otomar to es zinu kad m 50 vinjas ir uz katru podu - bet simptomi no ta nemainas.. ja inducene iet uz galu tad pa atiecigo sveci izlade buus katru 3 reizi ja vispar buus... un taisniiba man arii ir taja, kad inducenem lielako ties ejot uz galu shadi simptomi paradas, kad vinjas uzsilst...
un par suknju spiedieniem man arii ir taisniiba :P

un tas par atšķirībām bija tikai informatīvi get off my back :P

[ Šo ziņu laboja jurxx, 03 May 2010, 23:21:15 ]

Offline
Tribals
03. May 2010, 23:07 #358

Kopš: 14. Aug 2009

Ziņojumi: 382

Braucu ar: Dīzeli

kas varētu uzgrabēt e39?
rajona starp aizmugurējo un priekšejiem sēdekļiem tur pa vidu automašīna.?
Offline
jurxx
03. May 2010, 23:11 #359

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


03 May 2010, 23:07:38 Tribals rakstīja:
kas varētu uzgrabēt e39?
rajona starp aizmugurējo un priekšejiem sēdekļiem tur pa vidu automašīna.?

paskaties vai nav atkritis kaads karstuma aizsargs, kas naak virs izputeeja...
Offline
jurxx
03. May 2010, 23:24 #360

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


03 May 2010, 22:29:26 Puulz rakstīja:

03 May 2010, 19:36:17 jurxx rakstīja:

03 May 2010, 19:30:31 Driver rakstīja:
sveces ari kadreiz jamaina

03 May 2010, 19:25:51 jurxx rakstīja:

03 May 2010, 18:37:59 Puulz rakstīja:
M50b25 dzinējs bez vanosa, gurst nost.
Lec +/- labi un uz mazajiem apgriezieniem smuki strādā
Kad iemin pedāli grīdā tad uzkāpj līdz 4k apgriezieniem un raustās un gurst nost.
Kad gāzes pedāli spiež ļoti lēnām tad var līdz galam 6.5k apgriezienus dabūt, bet tiko kā piespiež pa daudz tad uzreiz gurst nost un apgriezieni krītās.

Varbūt kādam ir kādi varianti kas tas par gļuku?

Lūk video pinīgākam ieskatam video
http://www.youtube.com/watch?v=wDItMQhJluY

(izskatās ka es spaidītu gāzes pedāli, bet nē, es vnk turu nospiestu grīdā, no 22sekundes sāku lēnām spiest pedāli)

ganjau kad inducenēm pienācis laiks mainīties

nu simptomi parasti ir 1:1 abiem... sveces sanāk lētāk un par skādi arī nenāks ja inducenēm būs kapi vienigi tas, kad inducenes nav jamaina visas, bet jāatrod vainīgā, vai vainīgās...



Vai tiešām sveces vai indukcenes?
Bet kāpēc tad lēnām spiežot gāzes pedāli var uzgriezt līdz 6.5k ?

NU vari mēģināt arī pamērīt degvielas spiedienu, bet ja viņš būtu zems tad hvz cik normāli šķiltos, bet nu hvz... vienk chomam kadu laiku atpkaļ bija ļoti līdzīgi raudi, 20v turbo, kad salīdzinoši lēnu dodot gāzi vis itka aiziet, bet kā ieber staujāk paliek uz 4 katliem... un jaa nomainija induceni aizgaj kaa nakas

[ Šo ziņu laboja jurxx, 03 May 2010, 23:35:38 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo