Online

Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
kwiesis666
26. Jun 2010, 14:22 #341

Kopš: 17. Apr 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 65

Braucu ar: IZ 2125 Kombi


26 Jun 2010, 09:56:38 Peecis rakstīja:

24 Jun 2010, 19:50:25 kwiesis666 rakstīja:

24 Jun 2010, 17:52:20 MZ rakstīja:

24 Jun 2010, 17:47:23 kwiesis666 rakstīja:
Vai kādam ir gadijies, ka viena logu slotiņa paliek nestrādājot?
kas tur par problēmu?
kkāds motoriņš ?
uzgrieznis ir pievilkts?ja jā ta noteikt atsaite nomaukusies

Uzgrieznis klāt, vēl parbaudīju,
kā lai tiek pie tās atsaites?


Noņem šofera puses salona gaisa filtra kasti un to plastmasu, kas pie šotkām un tad redzēsi, kas par pīrāgiem.
P.S. Es tajā savienojumā izurbu caurumu un ieliku skrūvi ar 2 uzgriežņiem un tagad ir mūžīgs.

Ideja ir diezgan laba, bet vai man tas sanāks?
tā ķega ir nomauksies nost no tā "ābola" un izdilusi,
vairs virsu nestāv, bet vai tad tam "abolam" var izurbt cauri vsp? Šrota prasiju, tie nagumaucēji tirgo visu to sistēmu kopā, atsevišķi neko nedod, prasa 30 ls, un tās atsaites atsevičķi vsp nevarot nopirkt..
Offline
jedimindtricks
26. Jun 2010, 20:04 #342

Kopš: 30. Jul 2009

Ziņojumi: 126

Braucu ar:

Labdien!

Noteikti ir izrunāts, bet baigais slinkums pēc Jāņiem rakties cauri visam topikam.

Kāds ir aptuvenais reālais patēriņš e39 atmo benzin motoriem(2.5 un uz augšu)?

Plānoju iespējams kkad varbūt tādu sākt meklēt, bet galīgi negribas neejošu 2.0 un vēl jo mazāk gribas smirdīgu dizel. Tapēc prātoju cik lielu motoru tad būtu gatavs ņemt.

Jā un arī, vispār, kā ir ar v8 motoru apkopes izmaksām - vai tās ir jūtami lielākas par rindas motoriem vai kā tur ir?

Kas būtu tā teikt zelta vidusceļš?



Offline
kwiesis666
26. Jun 2010, 21:45 #343

Kopš: 17. Apr 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 65

Braucu ar: IZ 2125 Kombi


26 Jun 2010, 20:04:12 jedimindtricks rakstīja:
Labdien!

Noteikti ir izrunāts, bet baigais slinkums pēc Jāņiem rakties cauri visam topikam.

Kāds ir aptuvenais reālais patēriņš e39 atmo benzin motoriem(2.5 un uz augšu)?

Plānoju iespējams kkad varbūt tādu sākt meklēt, bet galīgi negribas neejošu 2.0 un vēl jo mazāk gribas smirdīgu dizel. Tapēc prātoju cik lielu motoru tad būtu gatavs ņemt.

Jā un arī, vispār, kā ir ar v8 motoru apkopes izmaksām - vai tās ir jūtami lielākas par rindas motoriem vai kā tur ir?

Kas būtu tā teikt zelta vidusceļš?





Dīzelis nav jāosta, bet jālej bākā
Offline
Driver
26. Jun 2010, 22:06 #344

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ja ar m52 motoru tad 528, ja ar m62, tad 540.
Bet tikai ne 525tds ja izdodas atrast patiesham labu 530d, tad var ari vinju njemt.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jedimindtricks
26. Jun 2010, 22:54 #345

Kopš: 30. Jul 2009

Ziņojumi: 126

Braucu ar:


26 Jun 2010, 21:45:33 kwiesis666 rakstīja:

Dīzelis nav jāosta, bet jālej bākā


Jā, bet man arī liekas pilnīgi perversa un nepieņemama dizel jaudas līkne, kā arī kaitinošā ļer ļer`ošana.

530d vēl varētu samierināties, bet kkāda mazā ticamība, ka viņi vēl nav visi nobraukti līdzi kliņķim. Kā arī besī kartupelwagen touring`i un homoseksuālās automātkārbas, kas attiecībā uz dizel vēl vairāk mani ierobežo sakarīga auto meklējumos.
Offline
eposs
26. Jun 2010, 23:01 #346

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:

zelta vidusceļšs laikam būs kā jau Driver minēja m52 528,labāks stiepiens kā 523i bet patēriņš līdzīgs!pašam man ir 523 un nesūdzos,par dīzeļiem nemāku teikt.zinu kam ir 530 un arī ir apmierināti!
lielie benzīndzinēji virs 3l es domāju ka ir pa šerpu,tad uz reiz m5.
Offline
Kalnz
26. Jun 2010, 23:06 #347

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

M52B28 lietoju un esmu ļooti apmierināts
Offline
WD-40
26. Jun 2010, 23:10 #348

Kopš: 02. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: restauretām riepām


26 Jun 2010, 23:06:36 Kalnz rakstīja:
M52B28 lietoju un esmu ļooti apmierināts

tos labus atrast ir tapat kā ar TDS ! vislabāk ir pirkt nesagurušu 520 un ielikt 2,8
Offline
rezone
27. Jun 2010, 01:09 #349

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70

Ja no benziniekiem tad 528i. Labs griezes moments pie zemiem apgriezieniem. (Bet janem ar Manualo atrumkarbu jo tie automati baigi bojaa manuprat shos dzineju 520/523/528 ).
525i/530i jau bish jaunakas tomat karbas ir labakas.
Tagad ikdienaa peec 528i parvietojos ar 530d(184zs) nu iet manami sliktak bet nu arii pateree pa kadiem 3l/100 mazak. Un ikdienai protams Diesel Automats ertaks nekaa Benzins + Manual.

[ Šo ziņu laboja rezone, 27 Jun 2010, 01:10:27 ]

Offline
jedimindtricks
27. Jun 2010, 01:32 #350

Kopš: 30. Jul 2009

Ziņojumi: 126

Braucu ar:

Nu aptuveni skaidrs +/-, paldies visiem par atbildēm.

Tā tad būs jāmeklē labs 528 manuālis.

Vēl viens, arī, drošvien, muļķīgs jautājums, teiksim ja gadās ļoti labs automat, vai ir vērts tam pēc tam tad mainīt kārbu uz manuāli? Saprotu - nav gluži vairs kā ar e30 kuram var to pa pēcpusdienu, sūcot aliņu, pats izdarīt. Bet cik aptuveni tāds pasākums varētu nostāties?

Ļoti nepatīk automāti, paranoja no viņiem, ka viņi neparslēdzās tā kā Es gribu.

Offline
Driver
27. Jun 2010, 01:37 #351

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Noperc 528 automatu un pabrauc menesi-divus
ja tad vel gribesi mehaniku, tad varesi domat talak.
Samainit var, bet nevajag

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jedimindtricks
27. Jun 2010, 01:43 #352

Kopš: 30. Jul 2009

Ziņojumi: 126

Braucu ar:

Nu labi, tad jau redzēs - jāatzīstās, tik tagad sapratu, ka neesmu ar bmw automātu nemaz braucis, tikai ar toyotām, dažādiem volgo un citim brīnumiem.
Offline
Kalnz
27. Jun 2010, 09:29 #353

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


27 Jun 2010, 01:43:05 jedimindtricks rakstīja:
Nu labi, tad jau redzēs - jāatzīstās, tik tagad sapratu, ka neesmu ar bmw automātu nemaz braucis, tikai ar toyotām, dažādiem volgo un citim brīnumiem.


pabrauc ar automātu manas domas par to mainījās pa visiem 100%, likās ka automāts svēdienas braucejiem domāts, bet tagad neko citu negribu...
Offline
Andris_323i
27. Jun 2010, 13:08 #354

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

530d:

1. Kur atrodas ellas filtrs.
2. Cik daudz un kada ellas nepieciesama.
3. Ka uzlikt lai spidometra butu visi tie zalie kubiki.
Offline
Srakans
27. Jun 2010, 13:51 #355

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

1. dzinēja kreisās puses priekšpusē meklē šādu
plastmasas štruntu ar uzgriezni galā. (bildes augšpusē)
2. Ņem 8 litrus un puslitrs varbūt pāri paliks. Vienalga kādu (vēlams gan labu un sintētiku)
3. Ja pie dzinēja nav apaļās diagnostikas ligzdas, bet ir kantainā salonā, tad ar aizdedzes atslēgu.
http://www.youtube.com/watch?v=2K8AF-vuL8E
Offline
Andris_323i
27. Jun 2010, 15:00 #356

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Sk, paldies.

1. Sk.
2. 10w 40 vai kadu tur vel?
3. Apala ligzda motor telpa, ar tiem skaitliem virsu, ka tad, cik zinu e36 vareja savienojot tur tos skaitlu caurumus ar vadu vai ka tur, ka ir sim?
Offline
edwards
27. Jun 2010, 15:06 #357

Kopš: 26. Apr 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 216

Braucu ar:


27 Jun 2010, 15:00:41 Andris_323i rakstīja:
Sk, paldies.

1. Sk.
2. 10w 40 vai kadu tur vel?
3. Apala ligzda motor telpa, ar tiem skaitliem virsu, ka tad, cik zinu e36 vareja savienojot tur tos skaitlu caurumus ar vadu vai ka tur, ka ir sim?

2. vai tā vai 5w40
3. shim ir tas pats-meklētājā iespied ''oil service'' un ganjau atradīsi
Offline
Srakans
27. Jun 2010, 15:38 #358

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


27 Jun 2010, 15:00:41 Andris_323i rakstīja:
Sk, paldies.

1. Sk.
2. 10w 40 vai kadu tur vel?
3. Apala ligzda motor telpa, ar tiem skaitliem virsu, ka tad, cik zinu e36 vareja savienojot tur tos skaitlu caurumus ar vadu vai ka tur, ka ir sim?

Vai nu 5w40 vai nu 10w40. Pats leju mobil sintētiku un ja apaļā ligzda, tad būtu jābūt tā pat kā e36 u.c Šķiet, ka 7 un 19 pie ieslēgtas aizdedzes uz apt. 10 sek uz īso
Offline
zebra
27. Jun 2010, 15:44 #359

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: tavu mammu


27 Jun 2010, 09:29:10 Kalnz rakstīja:

27 Jun 2010, 01:43:05 jedimindtricks rakstīja:
Nu labi, tad jau redzēs - jāatzīstās, tik tagad sapratu, ka neesmu ar bmw automātu nemaz braucis, tikai ar toyotām, dažādiem volgo un citim brīnumiem.


pabrauc ar automātu manas domas par to mainījās pa visiem 100%, likās ka automāts svēdienas braucejiem domāts, bet tagad neko citu negribu...

Mīzēja taktika. Ar manuāļa palīdzību ar to motoru var braukt dinamiskāk.

Bet, ja nopietni, tad katram savs.
Offline
Peecis
27. Jun 2010, 16:04 #360

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


27 Jun 2010, 15:44:43 zebra rakstīja:

27 Jun 2010, 09:29:10 Kalnz rakstīja:

27 Jun 2010, 01:43:05 jedimindtricks rakstīja:
Nu labi, tad jau redzēs - jāatzīstās, tik tagad sapratu, ka neesmu ar bmw automātu nemaz braucis, tikai ar toyotām, dažādiem volgo un citim brīnumiem.


pabrauc ar automātu manas domas par to mainījās pa visiem 100%, likās ka automāts svēdienas braucejiem domāts, bet tagad neko citu negribu...

Mīzēja taktika. Ar manuāļa palīdzību ar to motoru var braukt dinamiskāk.

Bet, ja nopietni, tad katram savs.

Labāk tad nebūt mīzējam un dročīt sajūgu un kloķi no 1.ā uz neitrālo un otrādi kamēr kāja sāk tirpt un sajūgs no pārkaršanas korķī sāk vibrēt, ne?
Un cik ilgi tad brauksi maksimāli dinamiski? Nedēļu pēc auto iegādes, varbūt divas. Vēlāk tomēr brauksi normāli un laideni.
Un automāts tomēr ir ikdienas komforts. Manuāli var atstāt otrajam/brīvdienu/sporta auto.
P.S. Tās manas domas.
Kādreiz arī biju tikai par manuālajām kārbām, bet, kad izbraucu ar e39 automātu, tad sapratu, kas ir kas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo