Online

Pašreiz BMWPower skatās 159 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
sosols
21. Mar 2016, 17:21 #33981

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

kāds nebrauc tuvakajas dienas ar tukšu treli no valmieras uz rīgu? vajag atvest vieglo auto. pm
Offline
Armo
21. Mar 2016, 17:22 #33982

Kopš: 28. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1509

Braucu ar: E61 LCI, darba auto un viss, kas pagadās

99 gada 528i automātam nav jaudas. Viss it kā iet, bet nav sākuma. Izbraucu ar tādu pašu tikai 525 un sapratu, ka ir pavisam bēdīgi. Ir kāds elektriķis Rīgā pie kā griezties ar šo problēmu - vārds, uzvārds, serviss, adrese, atsauksmes... Nevēlos, lai vnk nolasa kļūdas un tad sāk spriedelēt, ka to un to varbūt vajadzētu nomainīt utt, bet vēlos konkrētu atbildi ar konkrētu priekšlikumu bez visiem šietiem "varbūt" utt.

Kļudas no OBD2:

P1520: [BMW] B Camshaft Position Actuator Bank 1

P2004: Intake Manf Runner Control Stuck Open bank1 a)
Offline
kexxx
21. Mar 2016, 18:04 #33983

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12883

Braucu ar:


21 Mar 2016, 17:22:15 @Armo rakstīja:
99 gada 528i automātam nav jaudas. Viss it kā iet, bet nav sākuma. Izbraucu ar tādu pašu tikai 525 un sapratu, ka ir pavisam bēdīgi. Ir kāds elektriķis Rīgā pie kā griezties ar šo problēmu - vārds, uzvārds, serviss, adrese, atsauksmes... Nevēlos, lai vnk nolasa kļūdas un tad sāk spriedelēt, ka to un to varbūt vajadzētu nomainīt utt, bet vēlos konkrētu atbildi ar konkrētu priekšlikumu bez visiem šietiem "varbūt" utt.

Kļudas no OBD2:

P1520: [BMW] B Camshaft Position Actuator Bank 1

P2004: Intake Manf Runner Control Stuck Open bank1 a)


abas kļūdas diezgan loģiski saistītas ar to, ka "nav sākuma"- viena vanoss, otra ieplūdes kolektora ģeometrijas vārsts...
Offline
valvoline
21. Mar 2016, 19:28 #33984

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2475

Braucu ar: PP-78

Ir te kāds ebay guru? Nepieciešama konsultācija.
Pārdevu mantu , klients saņēma un ielika ka viss ok bet pec 2 dienām ierubija ka grib sūtīt atpakaļ. Man to sūdu nevajag un arī vairs neesmu tur no kurienes nosūtiju , reāli nemaz atpakaļ nevaru saņemt. Ja kāds var pakonsultēt pm. Paldies
Offline
Zaarciniex
21. Mar 2016, 19:29 #33985

Kopš: 14. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: Ziloni


20 Mar 2016, 20:55:11 @Biimer rakstīja:
Ev spečuki,
Ka ir ar aizdedzes svecēm, ko liecina par to kādā krāsā ir.

Tādas balti pelēcīgas, tas ir ka zupu pa maz dod? un zupas suknis pie vainas?
(gāze nav!)


[ Šo ziņu laboja Zaarciniex, 21 Mar 2016, 19:31:24 ]

Offline
ar4ae30
21. Mar 2016, 20:50 #33986

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


21 Mar 2016, 09:57:00 @Mixzzz rakstīja:

21 Mar 2016, 08:57:25 @M5owner rakstīja:

20 Mar 2016, 22:15:29 @ar4ae30 rakstīja:
e38 99 gada m62b44 nu jau saak skaļi grabēt vanosi. un vai dēļ to var zust eļļa un parādities zili dūmi ?
varbut kāds var piedavat remkomplektus vanosiem ?
interesē ari cipars aptuvenais lai vinus sataisitu ?


Zili dūmi jo eļļas gredzeni atvadījās un kopa aizgāja ari vanoss

Vārstu blīves varētu būt beigtas gredzenu vietā

uz to ari vairak ceru vanosi jau 2 gadus divaini skaneja .
tagad paliek skalaki un doma ir vinus atjaunot un sakt ar varstu blivslegiem + pie reizes pieslipet varstus.
Offline
Edz1sz
21. Mar 2016, 21:29 #33987

Kopš: 23. Apr 2015

No: Liepāja

Ziņojumi: 52

Braucu ar: E39

Veči,baigā šaize. Pēkšņi sācis zust ATF eļļa, ik pa 2-3 dien jauzlej. Ar ko sākt ,trubiņas vai suknis pastiprinātājam,sīki nesaprotu ,pagaidām, no tā mehānisma,bet ar ko sākt?
Offline
streetlife
21. Mar 2016, 21:38 #33988

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


21 Mar 2016, 21:29:21 @Edz1sz rakstīja:
Veči,baigā šaize. Pēkšņi sācis zust ATF eļļa, ik pa 2-3 dien jauzlej. Ar ko sākt ,trubiņas vai suknis pastiprinātājam,sīki nesaprotu ,pagaidām, no tā mehānisma,bet ar ko sākt?




sāksim ar to no kurienes noplūst tavs ATF.
ja tas ir no stūres pastiprinātāja un uz caurulēm vai sūkņa noplūde nav redzama- skaties pašu reiku.
Offline
Mixzzz
21. Mar 2016, 21:41 #33989

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2911

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Mar 2016, 20:50:23 @ar4ae30 rakstīja:

21 Mar 2016, 09:57:00 @Mixzzz rakstīja:

21 Mar 2016, 08:57:25 @M5owner rakstīja:

20 Mar 2016, 22:15:29 @ar4ae30 rakstīja:
e38 99 gada m62b44 nu jau saak skaļi grabēt vanosi. un vai dēļ to var zust eļļa un parādities zili dūmi ?
varbut kāds var piedavat remkomplektus vanosiem ?
interesē ari cipars aptuvenais lai vinus sataisitu ?


Zili dūmi jo eļļas gredzeni atvadījās un kopa aizgāja ari vanoss

Vārstu blīves varētu būt beigtas gredzenu vietā

uz to ari vairak ceru vanosi jau 2 gadus divaini skaneja .
tagad paliek skalaki un doma ir vinus atjaunot un sakt ar varstu blivslegiem + pie reizes pieslipet varstus.
Nu pats nomainīju vaarstu blīves bez galvas celšanas nost. Eļļu motors arī vairāk neēd.
Offline
Bemebers
22. Mar 2016, 06:35 #33990

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: BMW E61 530xd


21 Mar 2016, 21:29:21 @Edz1sz rakstīja:
Veči,baigā šaize. Pēkšņi sācis zust ATF eļļa, ik pa 2-3 dien jauzlej. Ar ko sākt ,trubiņas vai suknis pastiprinātājam,sīki nesaprotu ,pagaidām, no tā mehānisma,bet ar ko sākt?


Tek pa reiku lauka noteikti
Offline
funkyasshit
22. Mar 2016, 07:29 #33991

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


21 Mar 2016, 21:41:50 @Mixzzz rakstīja:

21 Mar 2016, 20:50:23 @ar4ae30 rakstīja:

21 Mar 2016, 09:57:00 @Mixzzz rakstīja:

21 Mar 2016, 08:57:25 @M5owner rakstīja:

20 Mar 2016, 22:15:29 @ar4ae30 rakstīja:
e38 99 gada m62b44 nu jau saak skaļi grabēt vanosi. un vai dēļ to var zust eļļa un parādities zili dūmi ?
varbut kāds var piedavat remkomplektus vanosiem ?
interesē ari cipars aptuvenais lai vinus sataisitu ?


Zili dūmi jo eļļas gredzeni atvadījās un kopa aizgāja ari vanoss

Vārstu blīves varētu būt beigtas gredzenu vietā

uz to ari vairak ceru vanosi jau 2 gadus divaini skaneja .
tagad paliek skalaki un doma ir vinus atjaunot un sakt ar varstu blivslegiem + pie reizes pieslipet varstus.
Nu pats nomainīju vaarstu blīves bez galvas celšanas nost. Eļļu motors arī vairāk neēd.


Tur ir ko nojāties 24V mainīt bļīvslēgus.
Ja vnoss grab, tas var būt arī ne tikai blīvju dēļ, bet arī tādēļ, ka tas nabags ir sadilis. Tādā gadijumā ir jāliek jauns vanoss. jo nekādas blīves nepalīdzēs.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 22 Mar 2016, 07:29:22 ]

Offline
karats
22. Mar 2016, 08:17 #33992

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 248

Braucu ar: BMW-735 e23

Kur Latvijā var samainīt vai uzpildīt melnos CO balonus, vai vienīgais variants ir braukt uz Lietuvu.
Offline
Edz1sz
22. Mar 2016, 10:43 #33993

Kopš: 23. Apr 2015

No: Liepāja

Ziņojumi: 52

Braucu ar: E39


22 Mar 2016, 06:35:52 @Bemebers rakstīja:

21 Mar 2016, 21:29:21 @Edz1sz rakstīja:
Veči,baigā šaize. Pēkšņi sācis zust ATF eļļa, ik pa 2-3 dien jauzlej. Ar ko sākt ,trubiņas vai suknis pastiprinātājam,sīki nesaprotu ,pagaidām, no tā mehānisma,bet ar ko sākt?




Tek pa reiku lauka noteikti


Ja tā ir tad ,jamaina reika?
Offline
Mixzzz
22. Mar 2016, 10:51 #33994

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2911

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


22 Mar 2016, 07:29:06 @funkyasshit rakstīja:

21 Mar 2016, 21:41:50 @Mixzzz rakstīja:

21 Mar 2016, 20:50:23 @ar4ae30 rakstīja:

21 Mar 2016, 09:57:00 @Mixzzz rakstīja:

21 Mar 2016, 08:57:25 @M5owner rakstīja:

20 Mar 2016, 22:15:29 @ar4ae30 rakstīja:
e38 99 gada m62b44 nu jau saak skaļi grabēt vanosi. un vai dēļ to var zust eļļa un parādities zili dūmi ?
varbut kāds var piedavat remkomplektus vanosiem ?
interesē ari cipars aptuvenais lai vinus sataisitu ?


Zili dūmi jo eļļas gredzeni atvadījās un kopa aizgāja ari vanoss

Vārstu blīves varētu būt beigtas gredzenu vietā

uz to ari vairak ceru vanosi jau 2 gadus divaini skaneja .
tagad paliek skalaki un doma ir vinus atjaunot un sakt ar varstu blivslegiem + pie reizes pieslipet varstus.
Nu pats nomainīju vaarstu blīves bez galvas celšanas nost. Eļļu motors arī vairāk neēd.


Tur ir ko nojāties 24V mainīt bļīvslēgus.
Ja vnoss grab, tas var būt arī ne tikai blīvju dēļ, bet arī tādēļ, ka tas nabags ir sadilis. Tādā gadijumā ir jāliek jauns vanoss. jo nekādas blīves nepalīdzēs.
Nav tik traki, vajadzēja tik finiera gabalu un uzgriežņus... Izurb finierī caurums priekš skrūvēm un atsperu vietām, pieskrūvē, izņem suharikus, atskrūvē, nomaini blīvi un liec atpakaļ kopā. Lai vārsti nekristu iekšā izmantoju striķi un vienkārši pagriezu kloķeni, lai piespiež.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 22 Mar 2016, 12:11:19 ]

Offline
Bemebers
22. Mar 2016, 12:21 #33995

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: BMW E61 530xd


22 Mar 2016, 10:43:28 @Edz1sz rakstīja:

22 Mar 2016, 06:35:52 @Bemebers rakstīja:

21 Mar 2016, 21:29:21 @Edz1sz rakstīja:
Veči,baigā šaize. Pēkšņi sācis zust ATF eļļa, ik pa 2-3 dien jauzlej. Ar ko sākt ,trubiņas vai suknis pastiprinātājam,sīki nesaprotu ,pagaidām, no tā mehānisma,bet ar ko sākt?




Tek pa reiku lauka noteikti


Ja tā ir tad ,jamaina reika?


Vari restaurēt vai ir varianti atodt savejo un paņemt restaurēto. JA tev tiešam tik daudz tek lauka pa reiku pašu neiesaku labak vairs braukāt tev tur izgazīsies vis lauka un dabusi vel hidrosūkni mainīt

[ Šo ziņu laboja Bemebers, 22 Mar 2016, 12:23:00 ]

Offline
Edz1sz
22. Mar 2016, 12:47 #33996

Kopš: 23. Apr 2015

No: Liepāja

Ziņojumi: 52

Braucu ar: E39



Vari restaurēt vai ir varianti atodt savejo un paņemt restaurēto. JA tev tiešam tik daudz tek lauka pa reiku pašu neiesaku labak vairs braukāt tev tur izgazīsies vis lauka un dabusi vel hidrosūkni mainīt


Paldies,domashu ,darishu
Offline
Bemebers
22. Mar 2016, 12:57 #33997

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: BMW E61 530xd


22 Mar 2016, 12:47:55 @Edz1sz rakstīja:


Vari restaurēt vai ir varianti atodt savejo un paņemt restaurēto. JA tev tiešam tik daudz tek lauka pa reiku pašu neiesaku labak vairs braukāt tev tur izgazīsies vis lauka un dabusi vel hidrosūkni mainīt


Paldies,domashu ,darishu


reali pašam līdziga situacija bija laicigi reiku samainīju, man tikkai e46
Offline
Martins_e21
22. Mar 2016, 14:37 #33998

Kopš: 28. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 220

Braucu ar: tricāru, bet vasaras svētdienās un svētku dienās ar e21

jautājums par m50/52 uc saimes dzinējiem, var arī kāds par citiem pateikt

vajadzētu kādu info, kur varbūtvienkopus apkopotus bmw bosch sprauslu kodus?

tik cik varu atrast m50b25 sprauslas kods esot 0280150415 ... es tam neticu, jo shiim sprauslam ir tikai 160cc.

varbut kadam ir infa? m50b25, m52b28 vai b30 vai m3 sprauslu kodi?? (jedzigi butu ari dabaa normali pieejamas sprauslas par makam saudzigu cenu) par saab sprauslam infu ari vel neesmu izkodis visu.

katra zinaa mekleju no kura auto varetu dabut apmeram 200-300cc sprauslas ar 15.9ohm un ev1 standartu velams. jo vairak cc, jo mazak man bus spiediens jacelj.

ideala varianta audi s2/200 sprauslas-tam ir 315cc un kods bosch 0280150737

[ Šo ziņu laboja Martins_e21, 22 Mar 2016, 14:38:07 ]

Offline
Locis
22. Mar 2016, 18:00 #33999

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11438

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ieslēdzu sēdekļu apsildi,sāk beņķis kūpēt,izdedzis maziņš caurums un var redzēt,ka tur kaut kāds īsais iekšā notiek Tur kaut ko var labot,vai man vienkārši polsterējums,āda jāparmet būs uz cita beņķa,kam apsilde ir ok??
Offline
Edz1sz
22. Mar 2016, 19:36 #34000

Kopš: 23. Apr 2015

No: Liepāja

Ziņojumi: 52

Braucu ar: E39



reali pašam līdziga situacija bija laicigi reiku samainīju, man tikkai e46





Atradu kur tek, tek kur Nr.3 savienojums. Jautājums - jamaina reika? Vai kautkāda tur blīve mainās vai kas tur vel?

[ Šo ziņu laboja Edz1sz, 22 Mar 2016, 19:38:01 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo