Autors | Ziņojums |
audi_a4 | 06. Jun 2012, 22:04 |
#3381
|
|
Kopš: 11. Feb 2012
Ziņojumi: 1179
Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs
|
06 Jun 2012, 22:01:47 Shkodists rakstīja:
06 Jun 2012, 18:00:23 audi_a4 rakstīja:
06 Jun 2012, 16:50:23 Shkodists rakstīja:
06 Jun 2012, 14:16:43 edwards rakstīja:
Kādas atsauksmes par hana sprauslām?
Turot ap 300tk km un neveidojoties bīstami liesais?Atbilsts realitātei dzīvē?Un kas ar cenu viņām?
70tk km toč tur. Kaimiņš pie henriha sākumā bija valtkus uzlicis. Bija problēmas. Nomainīja uz Hanām un nu ir norullējis kādus 70tk km. Tipa problēmu vispār vairs neesot bijis. Un par apbēdinājumu audi_a4, joprojām nekas nesmird
Es pats tikai 4000km esmu nobraucis ar Hanām, tāpēc nevaru spriest.
tavam kaiminjam vienkarshi ir atrofeejies deguns. un tevi gaida tas pats liktenis. pazistu vienu gazinieku kuru sieva izmeta no majas tapec ka vinam nenormali smirdeja zekjes, vins jau protams visu laiku apgalvoja ka tas nebija iemesls un ka vinam zekjes protams ka nesmird
Tad jau tev arī vajadzēja būt atrofējušamies degunam, jo pats arī kādu laiku ar gāzi brauci. Tev kaut kā pretēji. Vai arī tu degunu speciāli trenē, lai varētu aposīt katru bembi un novērtēt, vai tik tajā nav gāzes iekārta uzstādīta.
pec kada laika deguns atkal sak pildit savas funkcijas. it ipashi ja macinjaa nauda paraadaas un nevajag vairs piespiedu kaartaa ostit to smaku. a kamer deguns un smadzenes ir atrofejusas, tikmer ari parejiem tiek uzspiest viedoklis par gazes rulzigumu. es esmu tam izgajis cauri, tas ir normali to var arstet tikai naudas zhuksnis |
Offline | |
|
uldens1 | 06. Jun 2012, 22:12 |
#3382
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| širim skauz ka nav naudas lai uzlikt gazi |
Offline | |
|
Driver | 06. Jun 2012, 22:21 |
#3383
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| jabrauc pasham ar piedirstam biksem, tad ar jebkuru iekartu nekas, nevienam nesmako
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
BROCKERIS | 06. Jun 2012, 22:47 |
#3384
|
|
Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
| Driver, ko tu kruķī vadības blokiem korektam darbam ar gāzi, aizdedzi vai vēl ko? Varētu būtu interese dažām autoparka vienībām. |
Offline | |
|
edzulis | 06. Jun 2012, 23:11 |
#3385
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Tak ignorējiet to muļķi šīri. Gan jau braukā ar darba auto un blato te tagad. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka viņš pats zin un tic, ka gāze rulez. Vienkārši ignorējiet un viņš vairs nesmirdēs. |
Offline | |
|
Laoshi | 07. Jun 2012, 00:46 |
#3386
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Satraukumam nav pamata. Tagad pat čiksas pie Justa iet nevis pie tā auto, kam bagāžniekā liels subis, bet kam lielāks balons. Ar to daudzi nevar samierināties |
Offline | |
|
Driver | 07. Jun 2012, 00:47 |
#3387
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
07 Jun 2012, 00:46:26 Laoshi rakstīja:
Satraukumam nav pamata. Tagad pat čiksas pie Justa iet nevis pie tā auto, kam bagāžniekā liels subis, bet kam lielāks balons. Ar to daudzi nevar samierināties
balona izmeram nu nekadi nav nekada sakara ar krana izmeru, ko gan nevaretu teikt par auto dzineju/pashu auto izmeriem
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
add | 07. Jun 2012, 00:58 |
#3388
|
|
Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
|
07 Jun 2012, 00:47:56 Driver rakstīja:
07 Jun 2012, 00:46:26 Laoshi rakstīja:
Satraukumam nav pamata. Tagad pat čiksas pie Justa iet nevis pie tā auto, kam bagāžniekā liels subis, bet kam lielāks balons. Ar to daudzi nevar samierināties
balona izmeram nu nekadi nav nekada sakara ar krana izmeru, ko gan nevaretu teikt par auto dzineju/pashu auto izmeriem
taisniba draiveram vien ir, pats shad tad izlaizhu likumu ar 9litrigu autobuves shedevru uz bolderaju, ir gan keyless go, gan iespeja sedet brauksanas virziena, gan pretim! vienigais minuss, ka gar justu gan shoferis negrib braukt |
Offline | |
|
|
Mikelis | 07. Jun 2012, 01:51 |
#3389
|
|
Kopš: 13. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2439
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
|
06 Jun 2012, 18:32:15 PowerBMW rakstīja:
06 Jun 2012, 18:18:21 Mikelis rakstīja:
15 - 20k atmaksājas parasti. Nez, man nav nekāda pišanās, ar balonu 400km, iet lieliski
ar paris masinam esmu braucis-pie maziem apgrizieniem jaudas izmaina minimali jutama BET kad griez lidz galam tad trrrrrr
dazi labi gada nobrauc 20k tas nozime kad atmaksajas pec 2 gadiem
Atkarīgs no gāzes reduktora un sprauslām. Ja ir jaudīgs + ātrdarbīgas sprauslas, tad arī līdz galam ies tāpat
Pēc 20k jau ir atpelnījies un tālāk iet tīrs ietaupījums
----------------- Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac: |
Offline | |
|
Laoshi | 07. Jun 2012, 07:57 |
#3390
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
07 Jun 2012, 00:47:56 Driver rakstīja:
balona izmeram nu nekadi nav nekada sakara ar krana izmeru, ko gan nevaretu teikt par auto dzineju/pashu auto izmeriem
Daļēji var piekrist. Ja LAZ uz jumta ir rinda ar gāzes baloniem, tad šoferim krāns noteikti ir pār plecu pārlikts.
|
Offline | |
|
skandinavs | 07. Jun 2012, 10:52 |
#3391
|
|
Kopš: 26. May 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 11
Braucu ar: E39 523i benz./gāze
|
06 Jun 2012, 20:02:01 jim-beam rakstīja:
kā ta lai aizdabū ciet visuscilindrus ja ir rindas motors un kolektors kopīgs!
Piekrītu ka daļa skaidiņu arī nelko nedara izkrienot cauri atmo motoram bet kāir ar turbo? kur turbīna jau tukšgaitā iedarbinot motoru griežas vismaz ar 4 - 8 krmp?
Es savam e39 523i darīju sekojoši:
vienkārši ņēmu un urbu un nekādas skaidiņas nekur nebira, jo tas kolektors ir pietiekami mīksts un skaidas smuki aptinās ap urbīti... un skaidas jau urbjot šā vai tā nāk uz āru nevis uz iekšu. Neviens neko neatsūc un kompresorus nelieto
Ņem tik un urb... lai veicas! |
Offline | |
|
Fasteners | 07. Jun 2012, 15:38 |
#3392
|
|
Kopš: 30. Sep 2008
Ziņojumi: 857
Braucu ar: nāsi pa pulveri
| Kādam ir bijušas darīšanas ar šo iestādi?
http://www.agaze.lv/lv/index.php?goto=calc.htm
Dzirdēju, ka tur labas cenas, bet kā ar kvalitāti? |
Offline | |
|
edzulis | 07. Jun 2012, 15:44 |
#3393
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| useris Jancuks tur lika. Sūdzības nav bijušas it kā. |
Offline | |
|
nagla | 07. Jun 2012, 22:45 |
#3394
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
07 Jun 2012, 10:52:47 skandinavs rakstīja:
06 Jun 2012, 20:02:01 jim-beam rakstīja:
kā ta lai aizdabū ciet visuscilindrus ja ir rindas motors un kolektors kopīgs!
Piekrītu ka daļa skaidiņu arī nelko nedara izkrienot cauri atmo motoram bet kāir ar turbo? kur turbīna jau tukšgaitā iedarbinot motoru griežas vismaz ar 4 - 8 krmp?
Es savam e39 523i darīju sekojoši:
vienkārši ņēmu un urbu un nekādas skaidiņas nekur nebira, jo tas kolektors ir pietiekami mīksts un skaidas smuki aptinās ap urbīti... un skaidas jau urbjot šā vai tā nāk uz āru nevis uz iekšu. Neviens neko neatsūc un kompresorus nelieto
Ņem tik un urb... lai veicas!
pohuj ka kads gredzens kompresijas nosprostosies un pazudis kompresija! ir pec pasha pieredzes,uz kompresora piedzivots,biku iepludi palielinaju,a isti visas skaidas nenovacu,nakam reiz jaucot vala gredzeni vairs nebija elestigi bet iechilejushi ieksha virzuli ,del aluminija skaidam,nez varbut motora izdeg un nav tik traki![ Šo ziņu laboja nagla, 08 Jun 2012, 07:11:32 ] |
Offline | |
|
edzulis | 08. Jun 2012, 17:28 |
#3395
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Kārtoju čekus un pa rupjo piemetu, ka pa nepilniem diviem mēnešiem vismaz 200ls ietaupīti. Līdz vasaras beigām jau stabili iekārta būs atpelnīta |
Offline | |
|
Laoshi | 08. Jun 2012, 17:37 |
#3396
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
08 Jun 2012, 17:28:53 edzulis rakstīja:
Kārtoju čekus un pa rupjo piemetu, ka pa nepilniem diviem mēnešiem vismaz 200ls ietaupīti. Līdz vasaras beigām jau stabili iekārta būs atpelnīta
Forši, sotaks pie algas, var teikt Es sev pie algas pielieku Ls 100 - 120 |
Offline | |
|
|
nagla | 08. Jun 2012, 17:50 |
#3397
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| ak nabaga naftas magnati! |
Offline | |
|
divkosigais | 08. Jun 2012, 17:56 |
#3398
|
|
Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6488
Braucu ar:
|
08 Jun 2012, 17:50:45 nagla rakstīja:
ak nabaga naftas magnati!
Kopss maija (protams,kad nav lietainaas dienas) braucu uz darbu ar velo.
Absoluuta ekonomija sanaak.
ZZeel tik tos liidzcilveekus ,kuriem visa nauda sadeg diizelii, benziinaa un gaazee |
Offline | |
|
Laoshi | 08. Jun 2012, 17:57 |
#3399
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
08 Jun 2012, 17:50:45 nagla rakstīja:
ak nabaga naftas magnati!
Viņi tieši nav nabaga, pat tādu neejošu blakusproduktu kā naftas gāzi iemānījuši auto īpašniekiem |
Offline | |
|
nagla | 08. Jun 2012, 17:58 |
#3400
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| nu ja tu sedi ofisa un moka hemoroidi, un riepa,tad protams ka tas ir labi,ka brauc ar velo,man piemeram shodien kajas stivas ,visu dienu kajas darba,labi vel ka nav jastav pie kadas frezes uz vietas! [ Šo ziņu laboja nagla, 08 Jun 2012, 17:59:47 ] |
Offline | |
|