Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
audi_a4
06. Jun 2012, 22:04 #3381

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs


06 Jun 2012, 22:01:47 Shkodists rakstīja:

06 Jun 2012, 18:00:23 audi_a4 rakstīja:

06 Jun 2012, 16:50:23 Shkodists rakstīja:

06 Jun 2012, 14:16:43 edwards rakstīja:
Kādas atsauksmes par hana sprauslām?
Turot ap 300tk km un neveidojoties bīstami liesais?Atbilsts realitātei dzīvē?Un kas ar cenu viņām?

70tk km toč tur. Kaimiņš pie henriha sākumā bija valtkus uzlicis. Bija problēmas. Nomainīja uz Hanām un nu ir norullējis kādus 70tk km. Tipa problēmu vispār vairs neesot bijis. Un par apbēdinājumu audi_a4, joprojām nekas nesmird
Es pats tikai 4000km esmu nobraucis ar Hanām, tāpēc nevaru spriest.


tavam kaiminjam vienkarshi ir atrofeejies deguns. un tevi gaida tas pats liktenis. pazistu vienu gazinieku kuru sieva izmeta no majas tapec ka vinam nenormali smirdeja zekjes, vins jau protams visu laiku apgalvoja ka tas nebija iemesls un ka vinam zekjes protams ka nesmird

Tad jau tev arī vajadzēja būt atrofējušamies degunam, jo pats arī kādu laiku ar gāzi brauci. Tev kaut kā pretēji. Vai arī tu degunu speciāli trenē, lai varētu aposīt katru bembi un novērtēt, vai tik tajā nav gāzes iekārta uzstādīta.


pec kada laika deguns atkal sak pildit savas funkcijas. it ipashi ja macinjaa nauda paraadaas un nevajag vairs piespiedu kaartaa ostit to smaku. a kamer deguns un smadzenes ir atrofejusas, tikmer ari parejiem tiek uzspiest viedoklis par gazes rulzigumu. es esmu tam izgajis cauri, tas ir normali to var arstet tikai naudas zhuksnis
Offline
uldens1
06. Jun 2012, 22:12 #3382

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

širim skauz ka nav naudas lai uzlikt gazi
Offline
Driver
06. Jun 2012, 22:21 #3383

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

jabrauc pasham ar piedirstam biksem, tad ar jebkuru iekartu nekas, nevienam nesmako

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
BROCKERIS
06. Jun 2012, 22:47 #3384

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu

Driver, ko tu kruķī vadības blokiem korektam darbam ar gāzi, aizdedzi vai vēl ko? Varētu būtu interese dažām autoparka vienībām.
Offline
edzulis
06. Jun 2012, 23:11 #3385

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tak ignorējiet to muļķi šīri. Gan jau braukā ar darba auto un blato te tagad. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka viņš pats zin un tic, ka gāze rulez. Vienkārši ignorējiet un viņš vairs nesmirdēs.
Offline
Laoshi
07. Jun 2012, 00:46 #3386

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Satraukumam nav pamata. Tagad pat čiksas pie Justa iet nevis pie tā auto, kam bagāžniekā liels subis, bet kam lielāks balons. Ar to daudzi nevar samierināties
Offline
Driver
07. Jun 2012, 00:47 #3387

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Jun 2012, 00:46:26 Laoshi rakstīja:
Satraukumam nav pamata. Tagad pat čiksas pie Justa iet nevis pie tā auto, kam bagāžniekā liels subis, bet kam lielāks balons. Ar to daudzi nevar samierināties

balona izmeram nu nekadi nav nekada sakara ar krana izmeru, ko gan nevaretu teikt par auto dzineju/pashu auto izmeriem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
add
07. Jun 2012, 00:58 #3388

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


07 Jun 2012, 00:47:56 Driver rakstīja:

07 Jun 2012, 00:46:26 Laoshi rakstīja:
Satraukumam nav pamata. Tagad pat čiksas pie Justa iet nevis pie tā auto, kam bagāžniekā liels subis, bet kam lielāks balons. Ar to daudzi nevar samierināties

balona izmeram nu nekadi nav nekada sakara ar krana izmeru, ko gan nevaretu teikt par auto dzineju/pashu auto izmeriem


taisniba draiveram vien ir, pats shad tad izlaizhu likumu ar 9litrigu autobuves shedevru uz bolderaju, ir gan keyless go, gan iespeja sedet brauksanas virziena, gan pretim! vienigais minuss, ka gar justu gan shoferis negrib braukt
Offline
Mikelis
07. Jun 2012, 01:51 #3389

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


06 Jun 2012, 18:32:15 PowerBMW rakstīja:

06 Jun 2012, 18:18:21 Mikelis rakstīja:
15 - 20k atmaksājas parasti. Nez, man nav nekāda pišanās, ar balonu 400km, iet lieliski

ar paris masinam esmu braucis-pie maziem apgrizieniem jaudas izmaina minimali jutama BET kad griez lidz galam tad trrrrrr
dazi labi gada nobrauc 20k tas nozime kad atmaksajas pec 2 gadiem

Atkarīgs no gāzes reduktora un sprauslām. Ja ir jaudīgs + ātrdarbīgas sprauslas, tad arī līdz galam ies tāpat
Pēc 20k jau ir atpelnījies un tālāk iet tīrs ietaupījums

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
Laoshi
07. Jun 2012, 07:57 #3390

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Jun 2012, 00:47:56 Driver rakstīja:
balona izmeram nu nekadi nav nekada sakara ar krana izmeru, ko gan nevaretu teikt par auto dzineju/pashu auto izmeriem


Daļēji var piekrist. Ja LAZ uz jumta ir rinda ar gāzes baloniem, tad šoferim krāns noteikti ir pār plecu pārlikts.

Offline
skandinavs
07. Jun 2012, 10:52 #3391

Kopš: 26. May 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 11

Braucu ar: E39 523i benz./gāze


06 Jun 2012, 20:02:01 jim-beam rakstīja:
kā ta lai aizdabū ciet visuscilindrus ja ir rindas motors un kolektors kopīgs!

Piekrītu ka daļa skaidiņu arī nelko nedara izkrienot cauri atmo motoram bet kāir ar turbo? kur turbīna jau tukšgaitā iedarbinot motoru griežas vismaz ar 4 - 8 krmp?


Es savam e39 523i darīju sekojoši:
vienkārši ņēmu un urbu un nekādas skaidiņas nekur nebira, jo tas kolektors ir pietiekami mīksts un skaidas smuki aptinās ap urbīti... un skaidas jau urbjot šā vai tā nāk uz āru nevis uz iekšu. Neviens neko neatsūc un kompresorus nelieto
Ņem tik un urb... lai veicas!
Offline
Fasteners
07. Jun 2012, 15:38 #3392

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 857

Braucu ar: nāsi pa pulveri

Kādam ir bijušas darīšanas ar šo iestādi?
http://www.agaze.lv/lv/index.php?goto=calc.htm
Dzirdēju, ka tur labas cenas, bet kā ar kvalitāti?
Offline
edzulis
07. Jun 2012, 15:44 #3393

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

useris Jancuks tur lika. Sūdzības nav bijušas it kā.
Offline
nagla
07. Jun 2012, 22:45 #3394

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


07 Jun 2012, 10:52:47 skandinavs rakstīja:

06 Jun 2012, 20:02:01 jim-beam rakstīja:
kā ta lai aizdabū ciet visuscilindrus ja ir rindas motors un kolektors kopīgs!

Piekrītu ka daļa skaidiņu arī nelko nedara izkrienot cauri atmo motoram bet kāir ar turbo? kur turbīna jau tukšgaitā iedarbinot motoru griežas vismaz ar 4 - 8 krmp?


Es savam e39 523i darīju sekojoši:
vienkārši ņēmu un urbu un nekādas skaidiņas nekur nebira, jo tas kolektors ir pietiekami mīksts un skaidas smuki aptinās ap urbīti... un skaidas jau urbjot šā vai tā nāk uz āru nevis uz iekšu. Neviens neko neatsūc un kompresorus nelieto
Ņem tik un urb... lai veicas!
pohuj ka kads gredzens kompresijas nosprostosies un pazudis kompresija! ir pec pasha pieredzes,uz kompresora piedzivots,biku iepludi palielinaju,a isti visas skaidas nenovacu,nakam reiz jaucot vala gredzeni vairs nebija elestigi bet iechilejushi ieksha virzuli ,del aluminija skaidam,nez varbut motora izdeg un nav tik traki!

[ Šo ziņu laboja nagla, 08 Jun 2012, 07:11:32 ]

Offline
edzulis
08. Jun 2012, 17:28 #3395

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kārtoju čekus un pa rupjo piemetu, ka pa nepilniem diviem mēnešiem vismaz 200ls ietaupīti. Līdz vasaras beigām jau stabili iekārta būs atpelnīta
Offline
Laoshi
08. Jun 2012, 17:37 #3396

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


08 Jun 2012, 17:28:53 edzulis rakstīja:
Kārtoju čekus un pa rupjo piemetu, ka pa nepilniem diviem mēnešiem vismaz 200ls ietaupīti. Līdz vasaras beigām jau stabili iekārta būs atpelnīta


Forši, sotaks pie algas, var teikt Es sev pie algas pielieku Ls 100 - 120
Offline
nagla
08. Jun 2012, 17:50 #3397

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

ak nabaga naftas magnati!
Offline
divkosigais
08. Jun 2012, 17:56 #3398

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


08 Jun 2012, 17:50:45 nagla rakstīja:
ak nabaga naftas magnati!

Kopss maija (protams,kad nav lietainaas dienas) braucu uz darbu ar velo.
Absoluuta ekonomija sanaak.
ZZeel tik tos liidzcilveekus ,kuriem visa nauda sadeg diizelii, benziinaa un gaazee
Offline
Laoshi
08. Jun 2012, 17:57 #3399

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


08 Jun 2012, 17:50:45 nagla rakstīja:
ak nabaga naftas magnati!


Viņi tieši nav nabaga, pat tādu neejošu blakusproduktu kā naftas gāzi iemānījuši auto īpašniekiem
Offline
nagla
08. Jun 2012, 17:58 #3400

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

nu ja tu sedi ofisa un moka hemoroidi, un riepa,tad protams ka tas ir labi,ka brauc ar velo,man piemeram shodien kajas stivas ,visu dienu kajas darba,labi vel ka nav jastav pie kadas frezes uz vietas!

[ Šo ziņu laboja nagla, 08 Jun 2012, 17:59:47 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo