Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
83
01. Jan 2019, 23:55 #3381

Kopš: 21. Aug 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 195

Braucu ar: www.caroscar.lv, salona ķīmīskā tīrīšana, pulēšana, keramika, logu tonēšana, tel: 24333353

Nezinu, vai ir jau bijis šeit pieminēts, bet ir vērts apskatīt Yardrey
kanālu youtube, par juristu Krievijā, kurš auto īpašniekiem palīdz atgūt naudu un atgriezt dīleriem auto, kas pastāvīgi lūzt, ir bijuši ar rūpnīcas defektiem, utt.

[ Šo ziņu laboja 83, 02 Jan 2019, 00:03:48 ]

Offline
968-jk
05. Jan 2019, 12:10 #3382

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem

Auto tirgus tendences.
Offline
martins1111
05. Jan 2019, 16:37 #3383

Kopš: 18. May 2008

Ziņojumi: 242

Braucu ar:

Vw Amarok 3.0TDI V6 Aventura
7000km - AdBlue un degviela jaapielej
Offline
ATB
05. Jan 2019, 17:05 #3384

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Turpinot par Iveco Daily 2018

33k un caurumiņš ātrumpārslēga fake ādā
Offline
V.I.P.
05. Jan 2019, 21:05 #3385

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


05 Jan 2019, 16:37:20 @martins1111 rakstīja:
Vw Amarok 3.0TDI V6 Aventura
7000km - AdBlue un degviela jaapielej

buutu jociigi, ja taa nebuutu.
ieraksti, kad buusi nobraucis vismaz x5.

citaadi izklausaas peec tiem, kuri slavee savu kasko kantori, bet, kad paprasi, kaada pieredze bijusi, tad izraadaas, ka vieniigais, ko aas izdariijusi, ir iekaseejushi preemiju.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 05 Jan 2019, 21:06:37 ]

Offline
add
05. Jan 2019, 21:37 #3386

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


05 Jan 2019, 12:10:36 @968-jk rakstīja:
Auto tirgus tendences.


Ko vēl no bankas reklāmraksta varētu sagaidīt? Nē, cilvēki, neņemiet kredītus, padomājiem vai jums tiešām ir vajadzīga tā jaunā dzelzs-plastmasas kaste, kas apmierina jūsu ego un īslaicīgi nostabilizē jūsu statusa simbolu starp pārējiem žurku skrējiena dalībniekiem Kaut ko tādu laikam būtu grūti ieraudzīt bankas mājaslapā
Kapēc viņi neielika citu ziemeļeiropas paraugu savā mājaslapā, kur Zviedrijā tiek popularizēti workshopi, kuros cilvēki mācās salabot savas vecās lietas, nevis mest ārā un pirkt jaunu. Consumerism at its finest
Offline
vieplis
10. Jan 2019, 16:02 #3387

Kopš: 01. May 2018

Ziņojumi: 55

Braucu ar:


05 Jan 2019, 21:37:29 @add rakstīja:

05 Jan 2019, 12:10:36 @968-jk rakstīja:
Auto tirgus tendences.


Ko vēl no bankas reklāmraksta varētu sagaidīt? Nē, cilvēki, neņemiet kredītus, padomājiem vai jums tiešām ir vajadzīga tā jaunā dzelzs-plastmasas kaste, kas apmierina jūsu ego un īslaicīgi nostabilizē jūsu statusa simbolu starp pārējiem žurku skrējiena dalībniekiem Kaut ko tādu laikam būtu grūti ieraudzīt bankas mājaslapā
Kapēc viņi neielika citu ziemeļeiropas paraugu savā mājaslapā, kur Zviedrijā tiek popularizēti workshopi, kuros cilvēki mācās salabot savas vecās lietas, nevis mest ārā un pirkt jaunu. Consumerism at its finest

Tieši tā. Un turpat blakus [URL=https://www.seb.lv/info/auto/kad-ir-istais-brid...-savu-auto]citā krītu reklāmrakstā[/URL] eksperts Normunds Avotiņš lietpratīgi pamāca, ka, kā un kad vajag savlaicīgi iesmērēt krīta objektu citam. Krīti kaklā un prasme iesmērēt citam - plaukstošas sabiedrības stūrakmeņi!

[ Šo ziņu laboja vieplis, 10 Jan 2019, 16:06:33 ]

Offline
kvatra
11. Jan 2019, 08:23 #3388

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro


16 Nov 2018, 07:26:44 @kvatra rakstīja:
Subaru Forester, CVT, 2.0 LPG, kopš 04.2017., šodien sasniedzu 100 tk. Pa garantiju nomainīti abi aizmugurējie gultņi, priekšējo suportu skavas ar vadīklām un kārbas vadības bloks. Bet nu lietots diezgan smagi pa grantenēm.


Ar otru nav tik labi, pie 90k pazuda vienā cilindrā kompresija, tagad liek jaunu bloku pa garantiju Tipa nedzesē normāli vienu stroķi un piecepās eļļas gredzeni. Esot jau trešais gada laikā.

[ Šo ziņu laboja kvatra, 11 Jan 2019, 08:24:06 ]

Offline
13lucky
11. Jan 2019, 08:56 #3389

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


11 Jan 2019, 08:23:00 @kvatra rakstīja:

16 Nov 2018, 07:26:44 @kvatra rakstīja:
Subaru Forester, CVT, 2.0 LPG, kopš 04.2017., šodien sasniedzu 100 tk. Pa garantiju nomainīti abi aizmugurējie gultņi, priekšējo suportu skavas ar vadīklām un kārbas vadības bloks. Bet nu lietots diezgan smagi pa grantenēm.


Ar otru nav tik labi, pie 90k pazuda vienā cilindrā kompresija, tagad liek jaunu bloku pa garantiju Tipa nedzesē normāli vienu stroķi un piecepās eļļas gredzeni. Esot jau trešais gada laikā.


Subaru ar saviem sūdmotoriem
Offline
kvatra
11. Jan 2019, 08:58 #3390

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Hvz, iepriekšējie modeļi ar tādu pašu dzinēju iet bez problēmām
Offline
normal
11. Jan 2019, 09:28 #3391

Kopš: 11. Apr 2017

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Subaru EJ sērijas dzinēji vel kalpo labi (pamatā atmo)
ar turbām ar cits stāsts...
bet no modernajiem dzinējiem FB,FA sērijām labāk tad izvairīties... tur arī ir pamatā augstāk minētās problēmas
Offline
13lucky
11. Jan 2019, 09:56 #3392

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

ej20 best reizi ik pa 5 gadiem kapremonts
http://wikimotors.ru/ej20/

pajautā jebkuram impreza īpašniekam, kurš pēc skaita viņam motors man pazīstams servisnieks ielika trešo un pārdeva

[ Šo ziņu laboja 13lucky, 11 Jan 2019, 09:58:47 ]

Offline
Kalnz
11. Jan 2019, 10:00 #3393

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


11 Jan 2019, 09:56:41 @13lucky rakstīja:
ej20 best reizi ik pa 5 gadiem kapremonts
http://wikimotors.ru/ej20/

pajautā jebkuram impreza īpašniekam, kurš pēc skaita viņam motors man pazīstams servisnieks ielika trešo un pārdeva


nu bet ko tu gribēji, no četriem cilindriem izpiest šo jaudu + kā tie motori tiek spīdzināti
Offline
smudo
11. Jan 2019, 10:46 #3394

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


11 Jan 2019, 08:23:00 @kvatra rakstīja:

Ar otru nav tik labi, pie 90k pazuda vienā cilindrā kompresija, tagad liek jaunu bloku pa garantiju Tipa nedzesē normāli vienu stroķi un piecepās eļļas gredzeni. Esot jau trešais gada laikā.


Kapec nedzese? Nosprostoti dzeses skidruma kanali?

[ Šo ziņu laboja smudo, 11 Jan 2019, 10:46:55 ]

Offline
13lucky
11. Jan 2019, 10:48 #3395

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


11 Jan 2019, 10:00:54 @Kalnz rakstīja:

11 Jan 2019, 09:56:41 @13lucky rakstīja:
ej20 best reizi ik pa 5 gadiem kapremonts
http://wikimotors.ru/ej20/

pajautā jebkuram impreza īpašniekam, kurš pēc skaita viņam motors man pazīstams servisnieks ielika trešo un pārdeva


nu bet ko tu gribēji, no četriem cilindriem izpiest šo jaudu + kā tie motori tiek spīdzināti


Fords no 2.0 WRC motora spiež 1000hp
Offline
kvatra
11. Jan 2019, 10:50 #3396

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro


11 Jan 2019, 10:46:00 @smudo rakstīja:

11 Jan 2019, 08:23:00 @kvatra rakstīja:

Ar otru nav tik labi, pie 90k pazuda vienā cilindrā kompresija, tagad liek jaunu bloku pa garantiju Tipa nedzesē normāli vienu stroķi un piecepās eļļas gredzeni. Esot jau trešais gada laikā.


Kapec nedzese? Nosprostoti dzeses skidruma kanali?



Nezinu, dīleris neko baigi nestāstīja. Viens te stāstīja, ka varbūt dēļ eļļošanas, tipa šauri kanāli un, ja maina eļļu pa 15k, tad aizdiršās, bet nu neticās kaut kā. Sanāk laikam 4 cilindrs, tas kurš visdziļāk motortelpā. Visticamāk, ka vienkārši brāķis.
Offline
karro
11. Jan 2019, 10:53 #3397

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4620

Braucu ar: studentu variantu


11 Jan 2019, 10:48:04 @13lucky rakstīja:

11 Jan 2019, 10:00:54 @Kalnz rakstīja:

11 Jan 2019, 09:56:41 @13lucky rakstīja:
ej20 best reizi ik pa 5 gadiem kapremonts
http://wikimotors.ru/ej20/

pajautā jebkuram impreza īpašniekam, kurš pēc skaita viņam motors man pazīstams servisnieks ielika trešo un pārdeva


nu bet ko tu gribēji, no četriem cilindriem izpiest šo jaudu + kā tie motori tiek spīdzināti


Fords no 2.0 WRC motora spiež 1000hp

limits ir uz 380, un bažos, ka tas motors neiet 200k
Offline
raivisp
11. Jan 2019, 11:05 #3398

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


10 Jan 2019, 16:02:25 @vieplis rakstīja:

05 Jan 2019, 21:37:29 @add rakstīja:

05 Jan 2019, 12:10:36 @968-jk rakstīja:
Auto tirgus tendences.


Ko vēl no bankas reklāmraksta varētu sagaidīt? Nē, cilvēki, neņemiet kredītus, padomājiem vai jums tiešām ir vajadzīga tā jaunā dzelzs-plastmasas kaste, kas apmierina jūsu ego un īslaicīgi nostabilizē jūsu statusa simbolu starp pārējiem žurku skrējiena dalībniekiem Kaut ko tādu laikam būtu grūti ieraudzīt bankas mājaslapā
Kapēc viņi neielika citu ziemeļeiropas paraugu savā mājaslapā, kur Zviedrijā tiek popularizēti workshopi, kuros cilvēki mācās salabot savas vecās lietas, nevis mest ārā un pirkt jaunu. Consumerism at its finest

Tieši tā. Un turpat blakus [URL=https://www.seb.lv/info/auto/kad-ir-istais-brid...-savu-auto]citā krītu reklāmrakstā[/URL] eksperts Normunds Avotiņš lietpratīgi pamāca, ka, kā un kad vajag savlaicīgi iesmērēt krīta objektu citam. Krīti kaklā un prasme iesmērēt citam - plaukstošas sabiedrības stūrakmeņi!


Lielākā sabiedrības daļa nekad nevēlēsies iedziļināties auto tehniskajās lietās, remontos utt. Viss, kas viņiem reāli vajadzīgs - dirsas pārvietotājs.

Vienmēr nāk smiekli par idiotiem, kas nopērk 5-gadīgu Q7, X5 vai tamlīdzīgu nobrauktu mēslu par ciparu, kur sanāk labi aprīkots kompatklases vai pat vidējās klases auto ar 3-5 gadu garantiju (par nobraukuma ierobežojumu garantijai vispār nav jēgas runāt, jo reti kurš to LV sasniedz pirms termiņa) un pēc tam pisās ar remontiem, raud ka tas nobrucis, šitas gļučī utt., un vēl maksā līzingu, beigās atdodot milzīgu savu ienākumu daļu par lamatu.

Kāpēc cilvēki vēl joprojām vairumā gadījumu izvēlas šo variantu nevis jaunu, mazāku auto? Atbilde pavisam vienkārša - sabiedrībā vēl joprojām valda kaut kāds postokupācijas mazvērtības kompleksa sindroms.

Skaļi pasaka - es nebraukšu ar jaunu Fokusu, viņš takš ir neērts sūds, man nepatīk ātrumkloķa novietojums, pagriezienu sviras izliekums un radio UI. Iesēžoties F10 uzreiz es jūtu, vot te ir zajebis, kā pie cilvēkiem.

Klusībā pie sevis - F10 ir krutāks, piebraukšu pie veikala un visi domās, ka esmu baigais čalis ar 3 biznesiem.

Cilvēki vienkārši pērk savu mazvērtību kompleksu dzīti nobrauktas lamatas, ar ko izskatīties krutāk citu acīs un izdod vājprātīgi daudz laiku un naudu remontējot tos sūdus. Priecājos, ka tendence, lai arī lēni, tomēr virzās normālas, civilizētas domāšanas virzienā, nevis auto tiek pirkts, lai pirādītu nezin kam nezin ko.
Offline
normal
11. Jan 2019, 11:21 #3399

Kopš: 11. Apr 2017

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


11 Jan 2019, 09:56:41 @13lucky rakstīja:
ej20 best reizi ik pa 5 gadiem kapremonts
http://wikimotors.ru/ej20/

pajautā jebkuram impreza īpašniekam, kurš pēc skaita viņam motors man pazīstams servisnieks ielika trešo un pārdeva

uzsvars tiek likts uz atmo aparātiem...
turbo ar pipec
Offline
shiirs_legit
11. Jan 2019, 11:41 #3400

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Berton powera eksperti ir runājuši. ko darīsim?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo