Online
Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Transportnieku topiks
Autors | Ziņojums |
AV89 | 07. Aug 2015, 11:28 |
#3381
|
| Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
| Varu pārvest Jūsu kravas pa Latgali, vai jebkur citur! Buss maxi, 4.2m garums kravas kastei, tralis 2.1x7.6m! Ir iespēja arī izīrēt trali, poweriešiem 25 eur diennaktī, atrodas Preiļos! PM vai 2632623pieci!
| Offline | | |
Fordists | 07. Aug 2015, 11:34 |
#3382
|
| Kopš: 04. Jan 2008
Ziņojumi: 263
Braucu ar: BMX X5
|
06 Aug 2015, 13:59:19 Locis rakstīja:
Iesakiet kādu daudz maz sakarīgu,bet ne baigi dārgu navigāciju priekš smagajiem. vajag te pat pa Baltiju pa retam pamaldīties,tāpēc dārga ilgi atpelnīs sevi.
Kur iesakiet meklēt stangas kravas stiprināšanai būdā,ir fiksācijas caurumi griestos un pret grīdu plakano kāju.
Jebkursh kjiinietis ar IGO karti. Man shoferi tikai to izmanto. | Offline | | |
jaks | 09. Aug 2015, 08:57 |
#3383
|
| Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
01 Aug 2015, 17:07:09 guile rakstīja:
pa latviju samasvaliem ir 1 eira un uz augšu...tapec domāju, ka nē...
Kur maksā virs 1eur? Karjers? Tu taču apzinies kā tur plēš riepas, auto, un kāds degvielas patēriņš. Tas tev nav pa asfaltu ripināt un tentu cilāt | Offline | | |
Zhix | 11. Aug 2015, 13:46 |
#3384
|
| Kopš: 26. May 2011
Ziņojumi: 322
Braucu ar: PSRS motorīti!
| Ja kādam interesē, tad šodien ir buss Vācijā, Diseldorfa, Hannovera, Hamburga un var paņemt sīkas kravas uz Latviju! Piegāde līdz 5dienai!
Ja interesē PM! | Offline | | |
Sandis_UR | 11. Aug 2015, 15:50 |
#3385
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents
manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.
Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.
| Offline | | |
depo | 11. Aug 2015, 16:54 |
#3386
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Kāds rīt nebrauc no Rīgas ap pulksten 5 vai 6 vakarā uz Skrundas pusi? PM, vajag atvest no Rankas ielas vienu detaļu. Par samaksu protams. | Offline | | |
Fordists | 11. Aug 2015, 17:46 |
#3387
|
| Kopš: 04. Jan 2008
Ziņojumi: 263
Braucu ar: BMX X5
|
11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:
01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents
manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.
Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.
Tu to rēķini pie nosacijuma, ka ceļus pats apmaksā? | Offline | | |
Sandis_UR | 11. Aug 2015, 17:50 |
#3388
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
11 Aug 2015, 17:46:20 Fordists rakstīja:
11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:
01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents
manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.
Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.
Tu to rēķini pie nosacijuma, ka ceļus pats apmaksā?
Jap. Tīri pa Vāciju pat vajadzētu biki vairāk. | Offline | | |
|
Fordists | 11. Aug 2015, 18:07 |
#3389
|
| Kopš: 04. Jan 2008
Ziņojumi: 263
Braucu ar: BMX X5
|
11 Aug 2015, 17:50:11 Sandis_UR rakstīja:
11 Aug 2015, 17:46:20 Fordists rakstīja:
11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:
01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents
manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.
Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.
Tu to rēķini pie nosacijuma, ka ceļus pats apmaksā?
Jap. Tīri pa Vāciju pat vajadzētu biki vairāk.
Nu tiiri pa Vaaciju un zborkas tad varbuut, bet vispaar jau tad nemaksaa eiropaa uz apljie taadas naudas...... vai nu Tev ir ljooti paveicies ar klientu kursh maksaa labo laiku fraktu! | Offline | | |
JDS | 11. Aug 2015, 18:09 |
#3390
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Tas, ka vinsh grib, nenoziimee ka vinjam kaads tik maksaa | Offline | | |
Sandis_UR | 11. Aug 2015, 18:53 |
#3391
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
11 Aug 2015, 18:07:30 Fordists rakstīja:
11 Aug 2015, 17:50:11 Sandis_UR rakstīja:
11 Aug 2015, 17:46:20 Fordists rakstīja:
11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:
01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents
manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.
Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.
Tu to rēķini pie nosacijuma, ka ceļus pats apmaksā?
Jap. Tīri pa Vāciju pat vajadzētu biki vairāk.
Nu tiiri pa Vaaciju un zborkas tad varbuut, bet vispaar jau tad nemaksaa eiropaa uz apljie taadas naudas...... vai nu Tev ir ljooti paveicies ar klientu kursh maksaa labo laiku fraktu!
Man nau tāds klients, tapec savas fuures arii paardevu, jo ilgtermiņā zem šīs cenas neatmaksājas strādāt.
Kamēr būs lohi, tikmēr arī būs jājēji.
Ja grib attīstību, nedaudz peļņas, tad pēc manas pieredzes zem šī cipara nav jēgas strādāt Eiropā.
Pie tam transporta ir ļoti daudz risku un nemitīga stresa-problēmu | Offline | | |
fujaks | 11. Aug 2015, 19:31 |
#3392
|
| Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2896
Braucu ar: prātu
| Muaha Latvijā un Lietuvā vispār manuprāt visizteiktākie ir 2 veidu transportnieki. Lielie, kas strādā ar daudz mašīnām un konsolidētu administrāciju, servisu un iepirkumiem. Otra puse ir wannabe bizmeņi kuri, finansē šo biznesu no kaut kādas palešu klapēšanas vai cita gatera. Vēl ir zemnieku saimniecības, kas pludina iekšā nodokļu maksātāju piķi, lai ziemā nav garlaicīgi | Offline | | |
Markss | 11. Aug 2015, 19:52 |
#3393
|
| Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
|
11 Aug 2015, 18:07:30 Fordists rakstīja:
11 Aug 2015, 17:50:11 Sandis_UR rakstīja:
11 Aug 2015, 17:46:20 Fordists rakstīja:
11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:
01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents
manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.
Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.
Tu to rēķini pie nosacijuma, ka ceļus pats apmaksā?
Jap. Tīri pa Vāciju pat vajadzētu biki vairāk.
Nu tiiri pa Vaaciju un zborkas tad varbuut, bet vispaar jau tad nemaksaa eiropaa uz apljie taadas naudas...... vai nu Tev ir ljooti paveicies ar klientu kursh maksaa labo laiku fraktu!
Strideties negribu ar Jums
Shodienas cena tankaa, 1,10eur ar PVN, frakts 1,10 +PVN: Kravas 'gjeneralaas' respektevi nekaadu 'zborku', no 'A' lidz 'B'. ATmaksats tiek tukshaa pilna frakta cena liidz 100km. Tiek nodroshinaati 10 500km menesii. Atmaksa 14 dienas, - 3% (ne no rekjina piestadishanas dienas, bet no parvadajuma veikshanas dienas, ar nosacijumu ka rekjins piestadits piecu darba dienu laikaa), normals apmaks terminsh 28 dienas. Liekas maz 1,10, bet nav zborka, apmaksa normala.. hvz | Offline | | |
akmens | 11. Aug 2015, 20:07 |
#3394
|
| Kopš: 28. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: ieslēgtu radio
|
11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:
01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents
manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.
Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.
Tu esi apsities no čigānu zāles vai defaultā zaudējis prātu?? Runā tādu eiforiju kā tagadējās modes migrantu šoferi starp kompānijām, kuri atnāk uz darba interviju meklēt darbu un vēl māca darba devēju, ka viņš ir lohs, ja nevar samaksāt par darbu Baltijas reģionā 65+ eur/dienā!
Nevajag dirst par tām eiforiskām cenām un tad nebūs jābrīnas, ka lauku pāķi saslimst naivumā un iet pie katra stūra meklēt tādu izcenojumu!
Ja grasies pierādīt savu gudrību, es tev uz sitiena iedošu vismaz 10 vienības, kurām paprasīšu Tev nodrošināt darbu ar 10k+ fiksētu mēneša apgrozījumu kā min, un būšu tas lohatrons, kurš piekritīs braukt ar 1.10eur/mēn, varēsi vismaz 1000eur/mēn ieturēt peļņu par neko - viegls piķis!
Reālā dzīves situācija ir tāda, ka PL un LT ir gatavi izdarīt visu ar 0.65-0.7eur/km, un tu ar savām eiforijām vari atlaisties pļavā - latvieši pie vidējā 0.80eu izcenojuma rindā stāv, lai dabūtu darbu tur, lokālie ārdās, ka viņiem pa 1.15-1.20eu nav darba, bet tev vajag 1.3, lai nebūtu lohatrona lomā??? Malacis! | Offline | | |
Sandis_UR | 11. Aug 2015, 20:27 |
#3395
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
11 Aug 2015, 20:07:36 akmens rakstīja:
11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:
01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents
manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.
Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.
Tu esi apsities no čigānu zāles vai defaultā zaudējis prātu?? Runā tādu eiforiju kā tagadējās modes migrantu šoferi starp kompānijām, kuri atnāk uz darba interviju meklēt darbu un vēl māca darba devēju, ka viņš ir lohs, ja nevar samaksāt par darbu Baltijas reģionā 65+ eur/dienā!
Nevajag dirst par tām eiforiskām cenām un tad nebūs jābrīnas, ka lauku pāķi saslimst naivumā un iet pie katra stūra meklēt tādu izcenojumu!
Ja grasies pierādīt savu gudrību, es tev uz sitiena iedošu vismaz 10 vienības, kurām paprasīšu Tev nodrošināt darbu ar 10k+ fiksētu mēneša apgrozījumu kā min, un būšu tas lohatrons, kurš piekritīs braukt ar 1.10eur/mēn, varēsi vismaz 1000eur/mēn ieturēt peļņu par neko - viegls piķis!
Reālā dzīves situācija ir tāda, ka PL un LT ir gatavi izdarīt visu ar 0.65-0.7eur/km, un tu ar savām eiforijām vari atlaisties pļavā - latvieši pie vidējā 0.80eu izcenojuma rindā stāv, lai dabūtu darbu tur, lokālie ārdās, ka viņiem pa 1.15-1.20eu nav darba, bet tev vajag 1.3, lai nebūtu lohatrona lomā??? Malacis!
Izlasi ko es rakstu lidz galam.
Droši brauc pa 0.80 un priecājies.
Priekš sevis sapratu, ka pa nulleem ar lieliem riskiem strādāt nav jēgas, tāpēc atteicos no šī biznesa.
Jā eiropās pārvadātāji ārdās lidz ar to arī Beļģi, franči un vācieši izdomā visādus jaunus likumus lai austrumniekiem sarezgitu biznesu, jo patreiz vinu vietējie transportnieki tapat ka mūsu strādā ar minusiem.
Plusos manuprāt spēj palikt vai nu mega lielie, vai ari tie kam labi gali Krievijā.
Bottom line, lai transports butu bizness ar perspektivu pa eiropu cenai ir jabut 1.20km, diemžēl tirgus ir izkropļots ar valsts dotetiem romiešiem un poliem. Kuri brauc zem eiro, jo masinu vinjiem nopirka no ES fondiem un degvielu lej bez akcizes.
| Offline | | |
Fordists | 12. Aug 2015, 12:04 |
#3396
|
| Kopš: 04. Jan 2008
Ziņojumi: 263
Braucu ar: BMX X5
| Principā 1 eur - ceļi ir tas ko šobrīd standartā maksā eiropas loģistikas strādājot apļos. Un pa šo ciparu pie vismaz 10000 km var nopelnīt savu kapeiku un pamazām attīstīties. Problēma jau ir tajā, ka biznesmenīts ar 3 fūrēm paņem līzingā māju, X5 un 2x gadā uz kaārijām aizbrauc. Tad gan katrs č.p remonts vai dīkstāve ir smags pisaks pa kabatu. | Offline | | |
|
Arcus | 12. Aug 2015, 16:50 |
#3397
|
| Kopš: 13. Dec 2004
Ziņojumi: 621
Braucu ar: 5er
| Kāds var atvest no Tallinas uz Dobeli 12.tonnas minerālmēslus (ne ADR) sapakotus 25.kg maisos uz paletēm ?
28379350 | Offline | | |
Mikuzz | 13. Aug 2015, 11:32 |
#3398
|
| Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Pilns maxi Sprinteris līdz Stokholmai, how much? | Offline | | |
ozo | 13. Aug 2015, 12:31 |
#3399
|
| Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Arī interesē kādās cenās iet busi Riga -Stokholma. | Offline | | |
LinardsOzolins
| 13. Aug 2015, 23:35 |
#3400
|
| Kopš: 07. Mar 2013
No: Madona
Ziņojumi: 269
Braucu ar: Skaaniju
|
12 Aug 2015, 12:04:22 Fordists rakstīja:
Principā 1 eur - ceļi ir tas ko šobrīd standartā maksā eiropas loģistikas strādājot apļos. Un pa šo ciparu pie vismaz 10000 km var nopelnīt savu kapeiku un pamazām attīstīties. Problēma jau ir tajā, ka biznesmenīts ar 3 fūrēm paņem līzingā māju, X5 un 2x gadā uz kaārijām aizbrauc. Tad gan katrs č.p remonts vai dīkstāve ir smags pisaks pa kabatu.
tā gan.
ko es varu teikt- ja man smagie nebūtu asinīs būtu svarīga tikai peļņa, tad noteikti visu pārdotu un darītu kko citu. Pie tādas peļņas, ieguldījumi, risks un darbs ir pārāk lieli. tas tā, manuprāt. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|