Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
AV89
07. Aug 2015, 11:28 #3381

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Varu pārvest Jūsu kravas pa Latgali, vai jebkur citur! Buss maxi, 4.2m garums kravas kastei, tralis 2.1x7.6m! Ir iespēja arī izīrēt trali, poweriešiem 25 eur diennaktī, atrodas Preiļos! PM vai 2632623pieci!


Offline
Fordists
07. Aug 2015, 11:34 #3382

Kopš: 04. Jan 2008

Ziņojumi: 263

Braucu ar: BMX X5


06 Aug 2015, 13:59:19 Locis rakstīja:
Iesakiet kādu daudz maz sakarīgu,bet ne baigi dārgu navigāciju priekš smagajiem. vajag te pat pa Baltiju pa retam pamaldīties,tāpēc dārga ilgi atpelnīs sevi.
Kur iesakiet meklēt stangas kravas stiprināšanai būdā,ir fiksācijas caurumi griestos un pret grīdu plakano kāju.


Jebkursh kjiinietis ar IGO karti. Man shoferi tikai to izmanto.
Offline
jaks
09. Aug 2015, 08:57 #3383

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


01 Aug 2015, 17:07:09 guile rakstīja:
pa latviju samasvaliem ir 1 eira un uz augšu...tapec domāju, ka nē...

Kur maksā virs 1eur? Karjers? Tu taču apzinies kā tur plēš riepas, auto, un kāds degvielas patēriņš. Tas tev nav pa asfaltu ripināt un tentu cilāt
Offline
Zhix
11. Aug 2015, 13:46 #3384

Kopš: 26. May 2011

Ziņojumi: 322

Braucu ar: PSRS motorīti!

Ja kādam interesē, tad šodien ir buss Vācijā, Diseldorfa, Hannovera, Hamburga un var paņemt sīkas kravas uz Latviju! Piegāde līdz 5dienai!

Ja interesē PM!
Offline
Sandis_UR
11. Aug 2015, 15:50 #3385

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents


manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.

Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.
Offline
depo
11. Aug 2015, 16:54 #3386

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Kāds rīt nebrauc no Rīgas ap pulksten 5 vai 6 vakarā uz Skrundas pusi? PM, vajag atvest no Rankas ielas vienu detaļu. Par samaksu protams.
Offline
Fordists
11. Aug 2015, 17:46 #3387

Kopš: 04. Jan 2008

Ziņojumi: 263

Braucu ar: BMX X5


11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:

01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents


manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.

Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.



Tu to rēķini pie nosacijuma, ka ceļus pats apmaksā?
Offline
Sandis_UR
11. Aug 2015, 17:50 #3388

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


11 Aug 2015, 17:46:20 Fordists rakstīja:

11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:

01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents


manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.

Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.



Tu to rēķini pie nosacijuma, ka ceļus pats apmaksā?


Jap. Tīri pa Vāciju pat vajadzētu biki vairāk.
Offline
Fordists
11. Aug 2015, 18:07 #3389

Kopš: 04. Jan 2008

Ziņojumi: 263

Braucu ar: BMX X5


11 Aug 2015, 17:50:11 Sandis_UR rakstīja:

11 Aug 2015, 17:46:20 Fordists rakstīja:

11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:

01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents


manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.

Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.



Tu to rēķini pie nosacijuma, ka ceļus pats apmaksā?


Jap. Tīri pa Vāciju pat vajadzētu biki vairāk.


Nu tiiri pa Vaaciju un zborkas tad varbuut, bet vispaar jau tad nemaksaa eiropaa uz apljie taadas naudas...... vai nu Tev ir ljooti paveicies ar klientu kursh maksaa labo laiku fraktu!
Offline
JDS
11. Aug 2015, 18:09 #3390

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Tas, ka vinsh grib, nenoziimee ka vinjam kaads tik maksaa
Offline
Sandis_UR
11. Aug 2015, 18:53 #3391

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


11 Aug 2015, 18:07:30 Fordists rakstīja:

11 Aug 2015, 17:50:11 Sandis_UR rakstīja:

11 Aug 2015, 17:46:20 Fordists rakstīja:

11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:

01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents


manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.

Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.



Tu to rēķini pie nosacijuma, ka ceļus pats apmaksā?


Jap. Tīri pa Vāciju pat vajadzētu biki vairāk.


Nu tiiri pa Vaaciju un zborkas tad varbuut, bet vispaar jau tad nemaksaa eiropaa uz apljie taadas naudas...... vai nu Tev ir ljooti paveicies ar klientu kursh maksaa labo laiku fraktu!


Man nau tāds klients, tapec savas fuures arii paardevu, jo ilgtermiņā zem šīs cenas neatmaksājas strādāt.
Kamēr būs lohi, tikmēr arī būs jājēji.
Ja grib attīstību, nedaudz peļņas, tad pēc manas pieredzes zem šī cipara nav jēgas strādāt Eiropā.

Pie tam transporta ir ļoti daudz risku un nemitīga stresa-problēmu
Offline
fujaks
11. Aug 2015, 19:31 #3392

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

Muaha Latvijā un Lietuvā vispār manuprāt visizteiktākie ir 2 veidu transportnieki. Lielie, kas strādā ar daudz mašīnām un konsolidētu administrāciju, servisu un iepirkumiem. Otra puse ir wannabe bizmeņi kuri, finansē šo biznesu no kaut kādas palešu klapēšanas vai cita gatera. Vēl ir zemnieku saimniecības, kas pludina iekšā nodokļu maksātāju piķi, lai ziemā nav garlaicīgi
Offline
Markss
11. Aug 2015, 19:52 #3393

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.


11 Aug 2015, 18:07:30 Fordists rakstīja:

11 Aug 2015, 17:50:11 Sandis_UR rakstīja:

11 Aug 2015, 17:46:20 Fordists rakstīja:

11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:

01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents


manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.

Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.



Tu to rēķini pie nosacijuma, ka ceļus pats apmaksā?


Jap. Tīri pa Vāciju pat vajadzētu biki vairāk.


Nu tiiri pa Vaaciju un zborkas tad varbuut, bet vispaar jau tad nemaksaa eiropaa uz apljie taadas naudas...... vai nu Tev ir ljooti paveicies ar klientu kursh maksaa labo laiku fraktu!

Strideties negribu ar Jums
Shodienas cena tankaa, 1,10eur ar PVN, frakts 1,10 +PVN: Kravas 'gjeneralaas' respektevi nekaadu 'zborku', no 'A' lidz 'B'. ATmaksats tiek tukshaa pilna frakta cena liidz 100km. Tiek nodroshinaati 10 500km menesii. Atmaksa 14 dienas, - 3% (ne no rekjina piestadishanas dienas, bet no parvadajuma veikshanas dienas, ar nosacijumu ka rekjins piestadits piecu darba dienu laikaa), normals apmaks terminsh 28 dienas. Liekas maz 1,10, bet nav zborka, apmaksa normala.. hvz
Offline
akmens
11. Aug 2015, 20:07 #3394

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio


11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:

01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents


manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.

Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.


Tu esi apsities no čigānu zāles vai defaultā zaudējis prātu?? Runā tādu eiforiju kā tagadējās modes migrantu šoferi starp kompānijām, kuri atnāk uz darba interviju meklēt darbu un vēl māca darba devēju, ka viņš ir lohs, ja nevar samaksāt par darbu Baltijas reģionā 65+ eur/dienā!
Nevajag dirst par tām eiforiskām cenām un tad nebūs jābrīnas, ka lauku pāķi saslimst naivumā un iet pie katra stūra meklēt tādu izcenojumu!
Ja grasies pierādīt savu gudrību, es tev uz sitiena iedošu vismaz 10 vienības, kurām paprasīšu Tev nodrošināt darbu ar 10k+ fiksētu mēneša apgrozījumu kā min, un būšu tas lohatrons, kurš piekritīs braukt ar 1.10eur/mēn, varēsi vismaz 1000eur/mēn ieturēt peļņu par neko - viegls piķis!

Reālā dzīves situācija ir tāda, ka PL un LT ir gatavi izdarīt visu ar 0.65-0.7eur/km, un tu ar savām eiforijām vari atlaisties pļavā - latvieši pie vidējā 0.80eu izcenojuma rindā stāv, lai dabūtu darbu tur, lokālie ārdās, ka viņiem pa 1.15-1.20eu nav darba, bet tev vajag 1.3, lai nebūtu lohatrona lomā??? Malacis!
Offline
Sandis_UR
11. Aug 2015, 20:27 #3395

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


11 Aug 2015, 20:07:36 akmens rakstīja:

11 Aug 2015, 15:50:49 Sandis_UR rakstīja:

01 Aug 2015, 17:01:11 Markss rakstīja:
viena eira un 10 kapeikas normala cena rinjkot pa DE?
p.s. Tents


manuprāt, lai ilgtermiņā atmaksātos ar pašreizējiem likumiem strādāt R-Eiropā uz apļiem, frakta cenai ir jābūt vienādai ar degvielas cenu litrā, pie nosacījuma,ka mēnesī nobrauc vismaz 10 000km. Respektīvi pie patreizējām degvileas cenām, fraktam būtu jābūt vismaz 1,2 eur/km, lai gūtu peļņu.

Viss pārējais zem šī cipara ir lohatrons tiem, kuri nemāk rēķināt, vai arī interesē transports kā sporta veids, ja nau kur naudu grūzt.


Tu esi apsities no čigānu zāles vai defaultā zaudējis prātu?? Runā tādu eiforiju kā tagadējās modes migrantu šoferi starp kompānijām, kuri atnāk uz darba interviju meklēt darbu un vēl māca darba devēju, ka viņš ir lohs, ja nevar samaksāt par darbu Baltijas reģionā 65+ eur/dienā!
Nevajag dirst par tām eiforiskām cenām un tad nebūs jābrīnas, ka lauku pāķi saslimst naivumā un iet pie katra stūra meklēt tādu izcenojumu!
Ja grasies pierādīt savu gudrību, es tev uz sitiena iedošu vismaz 10 vienības, kurām paprasīšu Tev nodrošināt darbu ar 10k+ fiksētu mēneša apgrozījumu kā min, un būšu tas lohatrons, kurš piekritīs braukt ar 1.10eur/mēn, varēsi vismaz 1000eur/mēn ieturēt peļņu par neko - viegls piķis!

Reālā dzīves situācija ir tāda, ka PL un LT ir gatavi izdarīt visu ar 0.65-0.7eur/km, un tu ar savām eiforijām vari atlaisties pļavā - latvieši pie vidējā 0.80eu izcenojuma rindā stāv, lai dabūtu darbu tur, lokālie ārdās, ka viņiem pa 1.15-1.20eu nav darba, bet tev vajag 1.3, lai nebūtu lohatrona lomā??? Malacis!


Izlasi ko es rakstu lidz galam.
Droši brauc pa 0.80 un priecājies.
Priekš sevis sapratu, ka pa nulleem ar lieliem riskiem strādāt nav jēgas, tāpēc atteicos no šī biznesa.
Jā eiropās pārvadātāji ārdās lidz ar to arī Beļģi, franči un vācieši izdomā visādus jaunus likumus lai austrumniekiem sarezgitu biznesu, jo patreiz vinu vietējie transportnieki tapat ka mūsu strādā ar minusiem.
Plusos manuprāt spēj palikt vai nu mega lielie, vai ari tie kam labi gali Krievijā.
Bottom line, lai transports butu bizness ar perspektivu pa eiropu cenai ir jabut 1.20km, diemžēl tirgus ir izkropļots ar valsts dotetiem romiešiem un poliem. Kuri brauc zem eiro, jo masinu vinjiem nopirka no ES fondiem un degvielu lej bez akcizes.
Offline
Fordists
12. Aug 2015, 12:04 #3396

Kopš: 04. Jan 2008

Ziņojumi: 263

Braucu ar: BMX X5

Principā 1 eur - ceļi ir tas ko šobrīd standartā maksā eiropas loģistikas strādājot apļos. Un pa šo ciparu pie vismaz 10000 km var nopelnīt savu kapeiku un pamazām attīstīties. Problēma jau ir tajā, ka biznesmenīts ar 3 fūrēm paņem līzingā māju, X5 un 2x gadā uz kaārijām aizbrauc. Tad gan katrs č.p remonts vai dīkstāve ir smags pisaks pa kabatu.
Offline
Arcus
12. Aug 2015, 16:50 #3397

Kopš: 13. Dec 2004

Ziņojumi: 621

Braucu ar: 5er

Kāds var atvest no Tallinas uz Dobeli 12.tonnas minerālmēslus (ne ADR) sapakotus 25.kg maisos uz paletēm ?
28379350
Offline
Mikuzz
13. Aug 2015, 11:32 #3398

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Pilns maxi Sprinteris līdz Stokholmai, how much?
Offline
ozo
13. Aug 2015, 12:31 #3399

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Arī interesē kādās cenās iet busi Riga -Stokholma.
Offline
LinardsOzolins
13. Aug 2015, 23:35 #3400

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju


12 Aug 2015, 12:04:22 Fordists rakstīja:
Principā 1 eur - ceļi ir tas ko šobrīd standartā maksā eiropas loģistikas strādājot apļos. Un pa šo ciparu pie vismaz 10000 km var nopelnīt savu kapeiku un pamazām attīstīties. Problēma jau ir tajā, ka biznesmenīts ar 3 fūrēm paņem līzingā māju, X5 un 2x gadā uz kaārijām aizbrauc. Tad gan katrs č.p remonts vai dīkstāve ir smags pisaks pa kabatu.


tā gan.

ko es varu teikt- ja man smagie nebūtu asinīs būtu svarīga tikai peļņa, tad noteikti visu pārdotu un darītu kko citu. Pie tādas peļņas, ieguldījumi, risks un darbs ir pārāk lieli. tas tā, manuprāt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo