Autors | Ziņojums |
Driver | 24. Jan 2010, 20:49 |
#3381
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
24 Jan 2010, 20:46:13 skarbais rakstīja:
ir probleema ar 96.gada 318 kompaktu m44 dzineejs. Degvielas paterinjsh apt.17L pilseetaa. Varbuut kads ir saskaaries ar shaadu probleemu,shii briizha versija gaisa meritajs taisa suudus.
TPS taisa sudus, lambda taisa sudus, benzina spiediens taisa sudus, gaisa piesuksana taisa sudus, motora temp devejs taisa sudus.
visu mainisi nost uz aizdomu pamata
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Anderss | 24. Jan 2010, 20:49 |
#3382
|
|
Kopš: 12. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 675
Braucu ar: E90
|
24 Jan 2010, 17:39:47 -JUREVICH- rakstīja:
24 Jan 2010, 14:53:47 Dzenjukas rakstīja:
24 Jan 2010, 13:36:47 Anderss rakstīja:
Varbūt kadam lidzīgi bijis (e36 kupeja), pirms nedēļas parādijās kkāds krakšķis, tieši kad robā ielikts un sāku braukt uz priekšu kkas krakšķ (itsevišķi ja ir auksts, bet kad silts tik par retam iekrašķas) kkas laikam karbai nav
Spriežot pēc manas pieredzes sinhronizatoram kārbā pizdec, un kad mašīna silta tad krakšķis principā na. :d
Eļļas viskozitāte neļau sinhronizātoram pildīt savas funkcijas
ko nozīmē eļas viskozitāte ?
paldies paprasīšu vēl servisā [ Šo ziņu laboja Anderss, 24 Jan 2010, 20:52:37 ] |
Offline | |
|
emils90 | 24. Jan 2010, 20:51 |
#3383
|
|
Kopš: 12. Mar 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 83
Braucu ar: cbr1000rr
|
24 Jan 2010, 20:49:00 Driver rakstīja:
24 Jan 2010, 20:46:13 skarbais rakstīja:
ir probleema ar 96.gada 318 kompaktu m44 dzineejs. Degvielas paterinjsh apt.17L pilseetaa. Varbuut kads ir saskaaries ar shaadu probleemu,shii briizha versija gaisa meritajs taisa suudus.
TPS taisa sudus, lambda taisa sudus, benzina spiediens taisa sudus, gaisa piesuksana taisa sudus, motora temp devejs taisa sudus.
visu mainisi nost uz aizdomu pamata
taa mashina nav tik verta |
Offline | |
|
Driver | 24. Jan 2010, 20:55 |
#3384
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
24 Jan 2010, 20:51:38 skarbais rakstīja:
24 Jan 2010, 20:49:00 Driver rakstīja:
24 Jan 2010, 20:46:13 skarbais rakstīja:
ir probleema ar 96.gada 318 kompaktu m44 dzineejs. Degvielas paterinjsh apt.17L pilseetaa. Varbuut kads ir saskaaries ar shaadu probleemu,shii briizha versija gaisa meritajs taisa suudus.
TPS taisa sudus, lambda taisa sudus, benzina spiediens taisa sudus, gaisa piesuksana taisa sudus, motora temp devejs taisa sudus.
visu mainisi nost uz aizdomu pamata
taa mashina nav tik verta
nu tad neko
brauc ar 17 litru paterinju un kurini nost savu naudu nevis brauc uz diagnostiku. izrekini kas izdevigak.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Horacijs_Keins | 24. Jan 2010, 21:12 |
#3385
|
|
Kopš: 14. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2474
Braucu ar:
|
18 Dec 2009, 23:54:37 akmentinsh rakstīja:
18 Dec 2009, 23:21:02 Tribals rakstīja:
18 Dec 2009, 23:02:31 akmentinsh rakstīja:
18 Dec 2009, 22:57:54 Tribals rakstīja:
18 Dec 2009, 22:15:13 akmentinsh rakstīja:
ķads izskatās mazais termostats?kāds viņu ir redzējis?
Paldies es atradu to mazo termostatu un problemu ar zinu ka noverst vaina ir mazaja termostata.
padalies pieredzē kur viņš ir?
Skaties.
13 detāļa - mazais tas termostats
vecais tā nav tā vaina,tas ir EGR radiatora termostats ar darba t tur nav sakara,šis termostats dzesē izplūdes gāzes.
100 punkti, ka ar darba temperatūru nav nekāda sakara? Šķiet, ka kāds te kaut kur minēja šo EGR radiatora termostatu, kā iemeslu nepietiekamai dzinēja temperatūrai. Tikko nomainīts lielais termostats, bet šķiet, ka bez īpašām izmaiņām, kaut gan pie -25 jau tā pat laikam īsti nevar spriest. Nobraucu testā 15 km un bultiņa uzcēlās tikai līdz otrajai baltajai iedaļai. Tosols ir līmenī, pārbaudīts. Motors ir M57, 3.0 dīzelis ar 184 zs. Kādi vēl ir varianti šai problēmai?[ Šo ziņu laboja Ferodo, 24 Jan 2010, 21:13:31 ] |
Offline | |
|
Srakans | 24. Jan 2010, 21:44 |
#3386
|
|
Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
24 Jan 2010, 21:12:27 Ferodo rakstīja:
18 Dec 2009, 23:54:37 akmentinsh rakstīja:
18 Dec 2009, 23:21:02 Tribals rakstīja:
18 Dec 2009, 23:02:31 akmentinsh rakstīja:
18 Dec 2009, 22:57:54 Tribals rakstīja:
18 Dec 2009, 22:15:13 akmentinsh rakstīja:
ķads izskatās mazais termostats?kāds viņu ir redzējis?
Paldies es atradu to mazo termostatu un problemu ar zinu ka noverst vaina ir mazaja termostata.
padalies pieredzē kur viņš ir?
Skaties.
13 detāļa - mazais tas termostats
[IMG]http://ru.bavariancar.lv/forum/attachment.php?a...=1226962478[/IMG
vecais tā nav tā vaina,tas ir EGR radiatora termostats ar darba t tur nav sakara,šis termostats dzesē izplūdes gāzes.
100 punkti, ka ar darba temperatūru nav nekāda sakara? Šķiet, ka kāds te kaut kur minēja šo EGR radiatora termostatu, kā iemeslu nepietiekamai dzinēja temperatūrai. Tikko nomainīts lielais termostats, bet šķiet, ka bez īpašām izmaiņām, kaut gan pie -25 jau tā pat laikam īsti nevar spriest. Nobraucu testā 15 km un bultiņa uzcēlās tikai līdz otrajai baltajai iedaļai. Tosols ir līmenī, pārbaudīts. Motors ir M57, 3.0 dīzelis ar 184 zs. Kādi vēl ir varianti šai problēmai?
Autonomka strādā? Ja nestrādā, tad nekāds brīnums. Tikko nobraucu 100km, iebraucu pilsētā un uzliku uz logiem max un autonomka arī uzreiz ieslēdzās. Ārā biš dzesē |
Offline | |
|
Horacijs_Keins | 24. Jan 2010, 21:47 |
#3387
|
|
Kopš: 14. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2474
Braucu ar:
| Neviens vēl nav pateicis, ka viņa man būtu. Pieļauj iespēju, ka varētu būt, bet 100% nezin neviens. Nav arī tā, ka viņa silda tikai salonu, nevis dzinēju? Runa ir par e46, 330d. [ Šo ziņu laboja Ferodo, 24 Jan 2010, 21:47:41 ] |
Offline | |
|
Srakans | 24. Jan 2010, 21:50 |
#3388
|
|
Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Tak var dzirdēt, ka viņa dūc pie kājām un dūmus ar pūš. Cik zinu, tad uz E39 ar M57 ir pilnīgi visiem. Par E46 Tad kad man āra temperatūras dačikam bija nekontakts, tad -10 pusstunda pa pilsētu un tikai tad bija vajadzīgie grādi [ Šo ziņu laboja Srakans, 24 Jan 2010, 21:51:00 ] |
Offline | |
|
|
Horacijs_Keins | 24. Jan 2010, 22:02 |
#3389
|
|
Kopš: 14. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2474
Braucu ar:
|
24 Jan 2010, 21:50:39 Srakans rakstīja:
Tak var dzirdēt, ka viņa dūc pie kājām un dūmus ar pūš. Cik zinu, tad uz E39 ar M57 ir pilnīgi visiem. Par E46 Tad kad man āra temperatūras dačikam bija nekontakts, tad -10 pusstunda pa pilsētu un tikai tad bija vajadzīgie grādi
Āra dačiks ir domāts tas kurš rāda salonā ārā temperatūru? Ja tas, tad viņš strādā un rāda korektu temperatūru, ja cits domāts, tad nezinu vai viņš strādā. Bet tādi novērojumi, ka pūstu kaut ko un nāktu dūmi nav bijuši nekad, bet līdz šai ziemai viss bija kedās ar temperatūrām dzinējam. |
Offline | |
|
Srakans | 24. Jan 2010, 22:05 |
#3390
|
|
Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
24 Jan 2010, 22:02:27 Ferodo rakstīja:
24 Jan 2010, 21:50:39 Srakans rakstīja:
Tak var dzirdēt, ka viņa dūc pie kājām un dūmus ar pūš. Cik zinu, tad uz E39 ar M57 ir pilnīgi visiem. Par E46 Tad kad man āra temperatūras dačikam bija nekontakts, tad -10 pusstunda pa pilsētu un tikai tad bija vajadzīgie grādi
Āra dačiks ir domāts tas kurš rāda salonā ārā temperatūru? Ja tas, tad viņš strādā un rāda korektu temperatūru, ja cits domāts, tad nezinu vai viņš strādā. Bet tādi novērojumi, ka pūstu kaut ko un nāktu dūmi nav bijuši nekad, bet līdz šai ziemai viss bija kedās ar temperatūrām dzinējam.
Ja dačiks rāda pareizi, tad jānoskaidro vai vispār nāca. Ja nāca un tev nestrādā, tad tā tam būs būt, ka nesilda |
Offline | |
|
Horacijs_Keins | 24. Jan 2010, 22:11 |
#3391
|
|
Kopš: 14. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2474
Braucu ar:
| Un šajā salā cik ilgā laikā uzsilst motors līdz vidum temperatūras skalā? |
Offline | |
|
Srakans | 24. Jan 2010, 22:16 |
#3392
|
|
Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Nu atkarīgs no tā, kā un pa kurieni brauc. Ja uzbrauc uz štrāses ar 110 un rpm ap 2000, tad minūšu 5u laikā. Ja rātni ripinās pa mazpisāniem kur pie krustojumiem bieži ir tukšgaita utt. un braucot ap 1000 - 1500, tad ap 10 min vismaz. |
Offline | |
|
Rifo | 24. Jan 2010, 22:17 |
#3393
|
|
Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
| E46 vispaar man liekas naaca tikai elektriskie sildiitaaji nevis webasto sildiitaajs uz diizelja
Man arii ilgi silst diizelis, jau apsveru domu mainiit termostatus (abus) par to EGR termostatu iisti nezinu vai jaamaina
TACHU, tagad okskereeju netu un izskataas ka visiem 330d ilgi silst |
Offline | |
|
Rifo | 24. Jan 2010, 22:18 |
#3394
|
|
Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
| tagad godiigi 330d iipashnieki pasaka cik ilgi silst vinju auto. |
Offline | |
|
Tribals | 24. Jan 2010, 22:23 |
#3395
|
|
Kopš: 14. Aug 2009
Ziņojumi: 382
Braucu ar: Dīzeli
| tas skatoties ka tu brauc..
vai tukšgaita rucinās vai riktigi drillē..
ja dos gāzi tad ātri sasilst nu dien 5 min.
ja tur tēlosi tarpu tad ilgi...10-15.min. |
Offline | |
|
Srakans | 24. Jan 2010, 22:23 |
#3396
|
|
Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
24 Jan 2010, 22:21:09 riddler rakstīja:
24 Jan 2010, 22:18:27 Rifo rakstīja:
tagad godiigi 330d iipashnieki pasaka cik ilgi silst vinju auto.
zinu ka 524 silst aatri, ja tas tev paliidz
Tāpēc, ka 50% degvielas aiziet siltumā |
Offline | |
|
|
Rifo | 24. Jan 2010, 22:23 |
#3397
|
|
Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
| 524 nav tieshaas iesmidzinaashanas, kas daudzko maina |
Offline | |
|
Rifo | 24. Jan 2010, 22:23 |
#3398
|
|
Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
|
24 Jan 2010, 22:23:05 Tribals rakstīja:
tas skatoties ka tu brauc..
vai tukšgaita rucinās vai riktigi drillē..
ja dos gāzi tad ātri sasilst nu dien 5 min.
ja tur tēlosi tarpu tad ilgi...10-15.min.
taa, taa, taa. prasiiju tieshi par 330d |
Offline | |
|
Horacijs_Keins | 24. Jan 2010, 22:24 |
#3399
|
|
Kopš: 14. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2474
Braucu ar:
|
24 Jan 2010, 22:18:27 Rifo rakstīja:
tagad godiigi 330d iipashnieki pasaka cik ilgi silst vinju auto.
Šodien uzsila no Duntes ielas līdz Āgenskalna tirgum (līdz vidum skalai), bet pa vidam ir daudz luksaforu, krustojumu un tad arī labāk silst.
Tikko izbraucu 10 km pa taisno uz 50 pārsvarā un vienā vietā pāris km uz 90 nobraucu, bet tā arī vidu nedabūju.
Par to elektrisko sildītāju ko minēji. Kur viņš fiziski atrodas automašīnā? |
Offline | |
|
Modrs | 24. Jan 2010, 22:26 |
#3400
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
24 Jan 2010, 22:17:21 Rifo rakstīja:
E46 vispaar man liekas naaca tikai elektriskie sildiitaaji nevis webasto sildiitaajs uz diizelja
Man arii ilgi silst diizelis, jau apsveru domu mainiit termostatus (abus) par to EGR termostatu iisti nezinu vai jaamaina
TACHU, tagad okskereeju netu un izskataas ka visiem 330d ilgi silst
seāāāāts altea 1,9TDI vispār nesilst. uzsilst tikai ārpus pilsētas, i tavo neitrālajā ieliekot krītas temperatūra.
tas tāpēc, ka ekAnomisks traktors un maz sadedzina |
Offline | |
|