Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
Driver
24. Jan 2010, 20:49 #3381

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jan 2010, 20:46:13 skarbais rakstīja:
ir probleema ar 96.gada 318 kompaktu m44 dzineejs. Degvielas paterinjsh apt.17L pilseetaa. Varbuut kads ir saskaaries ar shaadu probleemu,shii briizha versija gaisa meritajs taisa suudus.

TPS taisa sudus, lambda taisa sudus, benzina spiediens taisa sudus, gaisa piesuksana taisa sudus, motora temp devejs taisa sudus.

visu mainisi nost uz aizdomu pamata

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Anderss
24. Jan 2010, 20:49 #3382

Kopš: 12. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 673

Braucu ar: E90


24 Jan 2010, 17:39:47 -JUREVICH- rakstīja:

24 Jan 2010, 14:53:47 Dzenjukas rakstīja:

24 Jan 2010, 13:36:47 Anderss rakstīja:
Varbūt kadam lidzīgi bijis (e36 kupeja), pirms nedēļas parādijās kkāds krakšķis, tieši kad robā ielikts un sāku braukt uz priekšu kkas krakšķ (itsevišķi ja ir auksts, bet kad silts tik par retam iekrašķas) kkas laikam karbai nav

Spriežot pēc manas pieredzes sinhronizatoram kārbā pizdec, un kad mašīna silta tad krakšķis principā na. :d

Eļļas viskozitāte neļau sinhronizātoram pildīt savas funkcijas

ko nozīmē eļas viskozitāte ?
paldies paprasīšu vēl servisā

[ Šo ziņu laboja Anderss, 24 Jan 2010, 20:52:37 ]

Offline
emils90
24. Jan 2010, 20:51 #3383

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 83

Braucu ar: cbr1000rr


24 Jan 2010, 20:49:00 Driver rakstīja:

24 Jan 2010, 20:46:13 skarbais rakstīja:
ir probleema ar 96.gada 318 kompaktu m44 dzineejs. Degvielas paterinjsh apt.17L pilseetaa. Varbuut kads ir saskaaries ar shaadu probleemu,shii briizha versija gaisa meritajs taisa suudus.

TPS taisa sudus, lambda taisa sudus, benzina spiediens taisa sudus, gaisa piesuksana taisa sudus, motora temp devejs taisa sudus.

visu mainisi nost uz aizdomu pamata


taa mashina nav tik verta
Offline
Driver
24. Jan 2010, 20:55 #3384

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jan 2010, 20:51:38 skarbais rakstīja:

24 Jan 2010, 20:49:00 Driver rakstīja:

24 Jan 2010, 20:46:13 skarbais rakstīja:
ir probleema ar 96.gada 318 kompaktu m44 dzineejs. Degvielas paterinjsh apt.17L pilseetaa. Varbuut kads ir saskaaries ar shaadu probleemu,shii briizha versija gaisa meritajs taisa suudus.

TPS taisa sudus, lambda taisa sudus, benzina spiediens taisa sudus, gaisa piesuksana taisa sudus, motora temp devejs taisa sudus.

visu mainisi nost uz aizdomu pamata


taa mashina nav tik verta

nu tad neko
brauc ar 17 litru paterinju un kurini nost savu naudu nevis brauc uz diagnostiku. izrekini kas izdevigak.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Horacijs_Keins
24. Jan 2010, 21:12 #3385

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar:


18 Dec 2009, 23:54:37 akmentinsh rakstīja:

18 Dec 2009, 23:21:02 Tribals rakstīja:

18 Dec 2009, 23:02:31 akmentinsh rakstīja:

18 Dec 2009, 22:57:54 Tribals rakstīja:

18 Dec 2009, 22:15:13 akmentinsh rakstīja:
ķads izskatās mazais termostats?kāds viņu ir redzējis?

Paldies es atradu to mazo termostatu un problemu ar zinu ka noverst vaina ir mazaja termostata.
padalies pieredzē kur viņš ir?

Skaties.
13 detāļa - mazais tas termostats


vecais tā nav tā vaina,tas ir EGR radiatora termostats ar darba t tur nav sakara,šis termostats dzesē izplūdes gāzes.

100 punkti, ka ar darba temperatūru nav nekāda sakara? Šķiet, ka kāds te kaut kur minēja šo EGR radiatora termostatu, kā iemeslu nepietiekamai dzinēja temperatūrai. Tikko nomainīts lielais termostats, bet šķiet, ka bez īpašām izmaiņām, kaut gan pie -25 jau tā pat laikam īsti nevar spriest. Nobraucu testā 15 km un bultiņa uzcēlās tikai līdz otrajai baltajai iedaļai. Tosols ir līmenī, pārbaudīts. Motors ir M57, 3.0 dīzelis ar 184 zs. Kādi vēl ir varianti šai problēmai?

[ Šo ziņu laboja Ferodo, 24 Jan 2010, 21:13:31 ]

Offline
Srakans
24. Jan 2010, 21:44 #3386

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


24 Jan 2010, 21:12:27 Ferodo rakstīja:

18 Dec 2009, 23:54:37 akmentinsh rakstīja:

18 Dec 2009, 23:21:02 Tribals rakstīja:

18 Dec 2009, 23:02:31 akmentinsh rakstīja:

18 Dec 2009, 22:57:54 Tribals rakstīja:

18 Dec 2009, 22:15:13 akmentinsh rakstīja:
ķads izskatās mazais termostats?kāds viņu ir redzējis?

Paldies es atradu to mazo termostatu un problemu ar zinu ka noverst vaina ir mazaja termostata.
padalies pieredzē kur viņš ir?

Skaties.
13 detāļa - mazais tas termostats

[IMG]http://ru.bavariancar.lv/forum/attachment.php?a...=1226962478[/IMG
vecais tā nav tā vaina,tas ir EGR radiatora termostats ar darba t tur nav sakara,šis termostats dzesē izplūdes gāzes.

100 punkti, ka ar darba temperatūru nav nekāda sakara? Šķiet, ka kāds te kaut kur minēja šo EGR radiatora termostatu, kā iemeslu nepietiekamai dzinēja temperatūrai. Tikko nomainīts lielais termostats, bet šķiet, ka bez īpašām izmaiņām, kaut gan pie -25 jau tā pat laikam īsti nevar spriest. Nobraucu testā 15 km un bultiņa uzcēlās tikai līdz otrajai baltajai iedaļai. Tosols ir līmenī, pārbaudīts. Motors ir M57, 3.0 dīzelis ar 184 zs. Kādi vēl ir varianti šai problēmai?

Autonomka strādā? Ja nestrādā, tad nekāds brīnums. Tikko nobraucu 100km, iebraucu pilsētā un uzliku uz logiem max un autonomka arī uzreiz ieslēdzās. Ārā biš dzesē
Offline
Horacijs_Keins
24. Jan 2010, 21:47 #3387

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar:

Neviens vēl nav pateicis, ka viņa man būtu. Pieļauj iespēju, ka varētu būt, bet 100% nezin neviens. Nav arī tā, ka viņa silda tikai salonu, nevis dzinēju? Runa ir par e46, 330d.

[ Šo ziņu laboja Ferodo, 24 Jan 2010, 21:47:41 ]

Offline
Srakans
24. Jan 2010, 21:50 #3388

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Tak var dzirdēt, ka viņa dūc pie kājām un dūmus ar pūš. Cik zinu, tad uz E39 ar M57 ir pilnīgi visiem. Par E46 Tad kad man āra temperatūras dačikam bija nekontakts, tad -10 pusstunda pa pilsētu un tikai tad bija vajadzīgie grādi

[ Šo ziņu laboja Srakans, 24 Jan 2010, 21:51:00 ]

Offline
Horacijs_Keins
24. Jan 2010, 22:02 #3389

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar:


24 Jan 2010, 21:50:39 Srakans rakstīja:
Tak var dzirdēt, ka viņa dūc pie kājām un dūmus ar pūš. Cik zinu, tad uz E39 ar M57 ir pilnīgi visiem. Par E46 Tad kad man āra temperatūras dačikam bija nekontakts, tad -10 pusstunda pa pilsētu un tikai tad bija vajadzīgie grādi

Āra dačiks ir domāts tas kurš rāda salonā ārā temperatūru? Ja tas, tad viņš strādā un rāda korektu temperatūru, ja cits domāts, tad nezinu vai viņš strādā. Bet tādi novērojumi, ka pūstu kaut ko un nāktu dūmi nav bijuši nekad, bet līdz šai ziemai viss bija kedās ar temperatūrām dzinējam.
Offline
Srakans
24. Jan 2010, 22:05 #3390

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


24 Jan 2010, 22:02:27 Ferodo rakstīja:

24 Jan 2010, 21:50:39 Srakans rakstīja:
Tak var dzirdēt, ka viņa dūc pie kājām un dūmus ar pūš. Cik zinu, tad uz E39 ar M57 ir pilnīgi visiem. Par E46 Tad kad man āra temperatūras dačikam bija nekontakts, tad -10 pusstunda pa pilsētu un tikai tad bija vajadzīgie grādi

Āra dačiks ir domāts tas kurš rāda salonā ārā temperatūru? Ja tas, tad viņš strādā un rāda korektu temperatūru, ja cits domāts, tad nezinu vai viņš strādā. Bet tādi novērojumi, ka pūstu kaut ko un nāktu dūmi nav bijuši nekad, bet līdz šai ziemai viss bija kedās ar temperatūrām dzinējam.

Ja dačiks rāda pareizi, tad jānoskaidro vai vispār nāca. Ja nāca un tev nestrādā, tad tā tam būs būt, ka nesilda
Offline
Horacijs_Keins
24. Jan 2010, 22:11 #3391

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar:

Un šajā salā cik ilgā laikā uzsilst motors līdz vidum temperatūras skalā?
Offline
Srakans
24. Jan 2010, 22:16 #3392

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Nu atkarīgs no tā, kā un pa kurieni brauc. Ja uzbrauc uz štrāses ar 110 un rpm ap 2000, tad minūšu 5u laikā. Ja rātni ripinās pa mazpisāniem kur pie krustojumiem bieži ir tukšgaita utt. un braucot ap 1000 - 1500, tad ap 10 min vismaz.
Offline
Rifo
24. Jan 2010, 22:17 #3393

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

E46 vispaar man liekas naaca tikai elektriskie sildiitaaji nevis webasto sildiitaajs uz diizelja

Man arii ilgi silst diizelis, jau apsveru domu mainiit termostatus (abus) par to EGR termostatu iisti nezinu vai jaamaina

TACHU, tagad okskereeju netu un izskataas ka visiem 330d ilgi silst
Offline
Rifo
24. Jan 2010, 22:18 #3394

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

tagad godiigi 330d iipashnieki pasaka cik ilgi silst vinju auto.
Offline
Tribals
24. Jan 2010, 22:23 #3395

Kopš: 14. Aug 2009

Ziņojumi: 382

Braucu ar: Dīzeli

tas skatoties ka tu brauc..
vai tukšgaita rucinās vai riktigi drillē..
ja dos gāzi tad ātri sasilst nu dien 5 min.
ja tur tēlosi tarpu tad ilgi...10-15.min.
Offline
Srakans
24. Jan 2010, 22:23 #3396

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


24 Jan 2010, 22:21:09 riddler rakstīja:

24 Jan 2010, 22:18:27 Rifo rakstīja:
tagad godiigi 330d iipashnieki pasaka cik ilgi silst vinju auto.


zinu ka 524 silst aatri, ja tas tev paliidz

Tāpēc, ka 50% degvielas aiziet siltumā
Offline
Rifo
24. Jan 2010, 22:23 #3397

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

524 nav tieshaas iesmidzinaashanas, kas daudzko maina
Offline
Rifo
24. Jan 2010, 22:23 #3398

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:


24 Jan 2010, 22:23:05 Tribals rakstīja:
tas skatoties ka tu brauc..
vai tukšgaita rucinās vai riktigi drillē..
ja dos gāzi tad ātri sasilst nu dien 5 min.
ja tur tēlosi tarpu tad ilgi...10-15.min.


taa, taa, taa. prasiiju tieshi par 330d
Offline
Horacijs_Keins
24. Jan 2010, 22:24 #3399

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar:


24 Jan 2010, 22:18:27 Rifo rakstīja:
tagad godiigi 330d iipashnieki pasaka cik ilgi silst vinju auto.

Šodien uzsila no Duntes ielas līdz Āgenskalna tirgum (līdz vidum skalai), bet pa vidam ir daudz luksaforu, krustojumu un tad arī labāk silst.
Tikko izbraucu 10 km pa taisno uz 50 pārsvarā un vienā vietā pāris km uz 90 nobraucu, bet tā arī vidu nedabūju.
Par to elektrisko sildītāju ko minēji. Kur viņš fiziski atrodas automašīnā?
Offline
Modrs
24. Jan 2010, 22:26 #3400

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10352

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


24 Jan 2010, 22:17:21 Rifo rakstīja:
E46 vispaar man liekas naaca tikai elektriskie sildiitaaji nevis webasto sildiitaajs uz diizelja

Man arii ilgi silst diizelis, jau apsveru domu mainiit termostatus (abus) par to EGR termostatu iisti nezinu vai jaamaina

TACHU, tagad okskereeju netu un izskataas ka visiem 330d ilgi silst


seāāāāts altea 1,9TDI vispār nesilst. uzsilst tikai ārpus pilsētas, i tavo neitrālajā ieliekot krītas temperatūra.

tas tāpēc, ka ekAnomisks traktors un maz sadedzina
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo