Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 15.0

AutorsZiņojums
otomars
01. Aug 2009, 14:51 #3381

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

11,8 *galaa 8 .tievais gals 8mm garumaa,sadleneem taisnaa dzelzii vajag ifreezeet paralaalas rievas sadalenju galiem
Offline
bmwaddict
01. Aug 2009, 14:53 #3382

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


01 Aug 2009, 14:35:30 Kashelz rakstīja:
Kaadam nav raseejumi no BMW specialajiem tuuljiem, kas paredzeetu regulet M50 sadalenes?? Der arii 4 cilindru motoriem ar ko regulee, un vajadzetu ari rasejumu tam sparrata blokjeshanas asiitei, principa vajag tikai izmeerus tai asiitei, jo pashu sadalenes regulejamo atradu un ir skaidrs kas kaa jaataisa

uzreiz varu pateikt ka tas tūlis, kas notur sadalenes leņķi "vertikāli" M50 bez-VANOS gadījumā ir nepareizs, novelc Bentley manuāli, tur ir pareiza procedūra, ir pat bijis BMW official recall šajā sakarībā bet 99% remontgrāmatu joprojām ir nepareizs info. Es kautkad šito biju iepostējis ar visām bildēm bet vairs nevaru atrast
Offline
Kashelz
01. Aug 2009, 14:57 #3383

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


01 Aug 2009, 14:53:44 bmwaddict rakstīja:

01 Aug 2009, 14:35:30 Kashelz rakstīja:
Kaadam nav raseejumi no BMW specialajiem tuuljiem, kas paredzeetu regulet M50 sadalenes?? Der arii 4 cilindru motoriem ar ko regulee, un vajadzetu ari rasejumu tam sparrata blokjeshanas asiitei, principa vajag tikai izmeerus tai asiitei, jo pashu sadalenes regulejamo atradu un ir skaidrs kas kaa jaataisa

uzreiz varu pateikt ka tas tūlis, kas notur sadalenes leņķi "vertikāli" M50 bez-VANOS gadījumā ir nepareizs, novelc Bentley manuāli, tur ir pareiza procedūra, ir pat bijis BMW official recall šajā sakarībā bet 99% remontgrāmatu joprojām ir nepareizs info. Es kautkad šito biju iepostējis ar visām bildēm bet vairs nevaru atrast


Toreiz man tu stastiji un es arii ta sareguleju sadalenes pec tava sakamaa kad motoru parlasiju

Bet ir viena nianse, man detonaacija notiek vai kas taads, kad atmet gaazi, ka arii tagad tiko nokauta vel viena zonde (2. jau) Japasuta zonde, bet nezinu kapec taas mirst nost, citiem nemirst tas pashas zondes (elements beigas sak grabeet iekshaa), detonacija ir taa ka uzgazeejot kartiigi atmetot pedaali izplude vel kaut kas spragst un trobelee kamer abaroti nokritas, kaut ka taa cik zinu nevajadzetu buut. Vai tomer vajag???
Offline
Instigater
01. Aug 2009, 15:00 #3384

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Izpūtējā parasti trobelē, ja ir kāds caurums izplūdes kolektoram, pa kauru papildus gaisu iesūkt. Jā, jūs nepārklausījāties, izplūde ir pulsējošs daikts, kas pārsvarā pūš ārā, bet ir momenti kad rauj iekšā.
Offline
Kashelz
01. Aug 2009, 15:01 #3385

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Par asiiti te no M40 dzinejiem:



Taatad bushu sapratis pareizi ka pagarinajums diametraa 8mm un ap 10mm garsh tas sashaurinaajums, parejaa asiite ~ 12mm
Offline
bmwaddict
01. Aug 2009, 15:03 #3386

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

01 Aug 2009, 14:57:31 Kashelz rakstīja:

01 Aug 2009, 14:53:44 bmwaddict rakstīja:

uzreiz varu pateikt ka tas tūlis, kas notur sadalenes leņķi "vertikāli" M50 bez-VANOS gadījumā ir nepareizs, novelc Bentley manuāli, tur ir pareiza procedūra, ir pat bijis BMW official recall šajā sakarībā bet 99% remontgrāmatu joprojām ir nepareizs info. Es kautkad šito biju iepostējis ar visām bildēm bet vairs nevaru atrast


Toreiz man tu stastiji un es arii ta sareguleju sadalenes pec tava sakamaa kad motoru parlasiju

Bet ir viena nianse, man detonaacija notiek vai kas taads, kad atmet gaazi, ka arii tagad tiko nokauta vel viena zonde (2. jau) Japasuta zonde, bet nezinu kapec taas mirst nost, citiem nemirst tas pashas zondes (elements beigas sak grabeet iekshaa), detonacija ir taa ka uzgazeejot kartiigi atmetot pedaali izplude vel kaut kas spragst un trobelee kamer abaroti nokritas, kaut ka taa cik zinu nevajadzetu buut. Vai tomer vajag???

Veci ja es pats būtu tev saregulējis tad varētu par to atbildēt bet kā lai es zinu ko tu esi beigās saregulējis? Ja pareizi atceros tev iedevu Betley manuāļa instrtukciju, nu jā piekrītu tur var sajaukt viegli visu. Pats savam noregulēju pēc tās instrukcijas viss ir perfekti, man ir absoluuti stabīla brīvgaita un normāls patēriņš, perfektas CO atgāzes tā ka viss ir bumbās. Šo procedūru izveicu uz usera TP 325 E36 man šķiet tur arī viss ir ok tagad, nezinu gan vai viņš vēl brauc ar tp E36, uzjaurtā viņam privātajā.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 01 Aug 2009, 15:03:46 ]

Offline
Kashelz
01. Aug 2009, 15:05 #3387

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


01 Aug 2009, 15:00:16 Instigater rakstīja:
Izpūtējā parasti trobelē, ja ir kāds caurums izplūdes kolektoram, pa kauru papildus gaisu iesūkt. Jā, jūs nepārklausījāties, izplūde ir pulsējošs daikts, kas pārsvarā pūš ārā, bet ir momenti kad rauj iekšā.

Es arii ta domaju ka delj taa, bet tagad izpluudi noraveja nost, veica korekcijas un visu kur likas kas aizdomiigs aizlaapija, tagad ir taisnas trubas lidz pirmajam bundulim pa vidu un tad ir galejais bundulis, bet detonee vienalga, vismaz tuksho katalizatoru nav un trobele ir stipri mazaak, vismaz taa metaliskaa skanja mazaaka

Un kadu laiku braucu ka auto neiet, ristaas, tagad pec izpludes saveshanas kartiba (domaju tur problema), tas pats. Un zonde sakusi grabet, tagad arii zondes kljuudu iemeta, taatad taa ir metama araa, bet kas vareja nokaut jamo, kaada pusotra gada laikaa 2 zondes nolidojushas Izpludee nav smeretas nekaadas smeeres un suudi pirms zindes, tikai jaunas bliives!
Offline
Kashelz
01. Aug 2009, 15:09 #3388

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

bmwaddict - ok, manuaalji ir visvisaadi, tad tomeer saki ka jaapaliek pec taa Bentlija, ok, jauztaisa tad vismaz taa asiite ar ko var nolokot vietaa sparratu/sadaleni preciizi un pa jaunam japameera kaads reguleejums ir. Itkaa toreiz diezgan ilgi un korekti likam kopaa, mashiina iet labi, rij lai gan vairak nekaa citi pec manam domaam, tagad tik riistaas, jo zonde nolidoja, bet interesee kapec, Bosch zonde, pec papiriem skaitas ka vinjas jabauda/jamaina pec 60 000 judzeem. Un taa jau otraa ar vienadiem simtomiem un grabonju zondes elemetaa
Offline
bmwaddict
01. Aug 2009, 15:18 #3389

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


01 Aug 2009, 15:09:31 Kashelz rakstīja:
bmwaddict - ok, manuaalji ir visvisaadi, tad tomeer saki ka jaapaliek pec taa Bentlija, ok, jauztaisa tad vismaz taa asiite ar ko var nolokot vietaa sparratu/sadaleni preciizi un pa jaunam japameera kaads reguleejums ir. Itkaa toreiz diezgan ilgi un korekti likam kopaa, mashiina iet labi, rij lai gan vairak nekaa citi pec manam domaam, tagad tik riistaas, jo zonde nolidoja, bet interesee kapec, Bosch zonde, pec papiriem skaitas ka vinjas jabauda/jamaina pec 60 000 judzeem. Un taa jau otraa ar vienadiem simtomiem un grabonju zondes elemetaa


Nu ja tā zonde nodeg tad kautkas nav ar izplūdi, moš par agru verās vaļā? Es tagad nezinu varu sadirst tāpēc neminēšu. Atgāžu tests iespējams palīdz izdarīt pareizākus secinājumus..
Tas recall ir tikai bez-VANOS motoriem un izlabo nesatbīlu brīvgaitu nedaudz samazinot ieplūdes- izplūdes overlapping tādejādi uzlabojot arī atgāzes. Ja sagroza kautko nepareizi moš var nokaut lambdu.

EDIT: tfu nē jau atkal saputrojos - agrāk aizveras izplūde un vēlāk atveras ieplūde.. karoč jādara viss uzmanīgi

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 01 Aug 2009, 15:25:24 ]

Offline
Kashelz
01. Aug 2009, 15:28 #3390

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Jaa, katraa gadijumaa jaregulee ir uzmaniigi

Jauztaisa tad vismaz taa asiite, papetishu Bently manuaali, kas un kaa un pa jaunam janocheko/japieregluee sadalenes, ta teikt pirms jaunas zondes ielikshanas
Offline
otomars
01. Aug 2009, 15:49 #3391

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

sadalenes var nolikt ar lenjkji,jo jabuut 90graados pret galvu un paraleeli abaas
Offline
Kashelz
01. Aug 2009, 16:08 #3392

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


01 Aug 2009, 15:49:44 otomars rakstīja:
sadalenes var nolikt ar lenjkji,jo jabuut 90graados pret galvu un paraleeli abaas

Tas ir kaa vajadzeetu buut, bet ka jau te teica ir recall no BMW bijis tieshi M50 non-vanos, ka jaregulee nedaduz savadaak.
Offline
Norchx
01. Aug 2009, 16:50 #3393

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:

Ir kāda infa cik ilgā laikā (standartā saka ka 3 mēnešu laikā) tagat izmaksā pārmaksātos nodokļus, Tvnet lasīju ka aizkave līdz pat 4.5 mēnešiem.
Offline
LA
01. Aug 2009, 17:54 #3394

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Kas varētu būt pie vainas , ka 525tds ieslēdzot "pečku" noraustās apgriezieni. Vai verot abā abus priekšējos logus arī tas pats. Kautkas ar ģeneratoru ?
Offline
bmwaddict
01. Aug 2009, 18:24 #3395

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


01 Aug 2009, 17:54:10 Lauris rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas , ka 525tds ieslēdzot "pečku" noraustās apgriezieni. Vai verot abā abus priekšējos logus arī tas pats. Kautkas ar ģeneratoru ?

Sūdīgs masas vads uz motoru?
Offline
chawijs
01. Aug 2009, 18:32 #3396

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: e91,audi

kur var apskatities cik vel ilgi ir octa ierakstot tikai auto numurzimes nr. ?
Offline
MA_21
01. Aug 2009, 21:06 #3397

Kopš: 11. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Škoda Octavia, Bobiks arī ir...:)

Kā noņemt e39 pakaļējo bamperi???
Offline
mareksb
02. Aug 2009, 09:26 #3398

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari

ta vajag steidzami padomu !!! saprotu pats ka glupi jautat te kautko un ir jabrauc uz servisu bet tomer varbut kadam ir gadijusies tada problema :auto ir 325tds 97gada vakar noliku stavieta viss bija ok sodien pielaizu auto saku braukt un peksni apgriezieni pasi no sevis sak griest uz 5000 un atkal normali, kadu laiku ,tad atkal. tuksgaita viss ir okej var gazet cik uziet un tadi brinumi nenotiek tiko ka ieliec roba un sac braukt ta atkal apgriezieni augsa un pec kada laika atkal viss ok kas varetu but pie vainas augstspiediena suknis vai iet pa pieskari
Offline
edzulis
02. Aug 2009, 10:53 #3399

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nav man, bet palūdza uzzināt. Ar slimības lapu var uz Igauniju braukt
Offline
mareksb
02. Aug 2009, 12:12 #3400

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari

ahtung ahtung
02 Aug 2009, 09:26:40 mareksb rakstīja:
ta vajag steidzami padomu !!! saprotu pats ka glupi jautat te kautko un ir jabrauc uz servisu bet tomer varbut kadam ir gadijusies tada problema :auto ir 325tds 97gada vakar noliku stavieta viss bija ok sodien pielaizu auto saku braukt un peksni apgriezieni pasi no sevis sak griest uz 5000 un atkal normali, kadu laiku ,tad atkal. tuksgaita viss ir okej var gazet cik uziet un tadi brinumi nenotiek tiko ka ieliec roba un sac braukt ta atkal apgriezieni augsa un pec kada laika atkal viss ok kas varetu but pie vainas augstspiediena suknis vai iet pa pieskari
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo