Online
Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 15.0
Autors | Ziņojums |
otomars | 01. Aug 2009, 14:51 |
#3381
|
| Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| 11,8 *galaa 8 .tievais gals 8mm garumaa,sadleneem taisnaa dzelzii vajag ifreezeet paralaalas rievas sadalenju galiem | Offline | | |
bmwaddict | 01. Aug 2009, 14:53 |
#3382
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
01 Aug 2009, 14:35:30 Kashelz rakstīja:
Kaadam nav raseejumi no BMW specialajiem tuuljiem, kas paredzeetu regulet M50 sadalenes?? Der arii 4 cilindru motoriem ar ko regulee, un vajadzetu ari rasejumu tam sparrata blokjeshanas asiitei, principa vajag tikai izmeerus tai asiitei, jo pashu sadalenes regulejamo atradu un ir skaidrs kas kaa jaataisa
uzreiz varu pateikt ka tas tūlis, kas notur sadalenes leņķi "vertikāli" M50 bez-VANOS gadījumā ir nepareizs, novelc Bentley manuāli, tur ir pareiza procedūra, ir pat bijis BMW official recall šajā sakarībā bet 99% remontgrāmatu joprojām ir nepareizs info. Es kautkad šito biju iepostējis ar visām bildēm bet vairs nevaru atrast
| Offline | | |
Kashelz | 01. Aug 2009, 14:57 |
#3383
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
01 Aug 2009, 14:53:44 bmwaddict rakstīja:
01 Aug 2009, 14:35:30 Kashelz rakstīja:
Kaadam nav raseejumi no BMW specialajiem tuuljiem, kas paredzeetu regulet M50 sadalenes?? Der arii 4 cilindru motoriem ar ko regulee, un vajadzetu ari rasejumu tam sparrata blokjeshanas asiitei, principa vajag tikai izmeerus tai asiitei, jo pashu sadalenes regulejamo atradu un ir skaidrs kas kaa jaataisa
uzreiz varu pateikt ka tas tūlis, kas notur sadalenes leņķi "vertikāli" M50 bez-VANOS gadījumā ir nepareizs, novelc Bentley manuāli, tur ir pareiza procedūra, ir pat bijis BMW official recall šajā sakarībā bet 99% remontgrāmatu joprojām ir nepareizs info. Es kautkad šito biju iepostējis ar visām bildēm bet vairs nevaru atrast
Toreiz man tu stastiji un es arii ta sareguleju sadalenes pec tava sakamaa kad motoru parlasiju
Bet ir viena nianse, man detonaacija notiek vai kas taads, kad atmet gaazi, ka arii tagad tiko nokauta vel viena zonde (2. jau) Japasuta zonde, bet nezinu kapec taas mirst nost, citiem nemirst tas pashas zondes (elements beigas sak grabeet iekshaa), detonacija ir taa ka uzgazeejot kartiigi atmetot pedaali izplude vel kaut kas spragst un trobelee kamer abaroti nokritas, kaut ka taa cik zinu nevajadzetu buut. Vai tomer vajag??? | Offline | | |
Instigater | 01. Aug 2009, 15:00 |
#3384
|
| Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Izpūtējā parasti trobelē, ja ir kāds caurums izplūdes kolektoram, pa kauru papildus gaisu iesūkt. Jā, jūs nepārklausījāties, izplūde ir pulsējošs daikts, kas pārsvarā pūš ārā, bet ir momenti kad rauj iekšā. | Offline | | |
Kashelz | 01. Aug 2009, 15:01 |
#3385
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Par asiiti te no M40 dzinejiem:
Taatad bushu sapratis pareizi ka pagarinajums diametraa 8mm un ap 10mm garsh tas sashaurinaajums, parejaa asiite ~ 12mm | Offline | | |
bmwaddict | 01. Aug 2009, 15:03 |
#3386
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| 01 Aug 2009, 14:57:31 Kashelz rakstīja:
01 Aug 2009, 14:53:44 bmwaddict rakstīja:
uzreiz varu pateikt ka tas tūlis, kas notur sadalenes leņķi "vertikāli" M50 bez-VANOS gadījumā ir nepareizs, novelc Bentley manuāli, tur ir pareiza procedūra, ir pat bijis BMW official recall šajā sakarībā bet 99% remontgrāmatu joprojām ir nepareizs info. Es kautkad šito biju iepostējis ar visām bildēm bet vairs nevaru atrast
Toreiz man tu stastiji un es arii ta sareguleju sadalenes pec tava sakamaa kad motoru parlasiju
Bet ir viena nianse, man detonaacija notiek vai kas taads, kad atmet gaazi, ka arii tagad tiko nokauta vel viena zonde (2. jau) Japasuta zonde, bet nezinu kapec taas mirst nost, citiem nemirst tas pashas zondes (elements beigas sak grabeet iekshaa), detonacija ir taa ka uzgazeejot kartiigi atmetot pedaali izplude vel kaut kas spragst un trobelee kamer abaroti nokritas, kaut ka taa cik zinu nevajadzetu buut. Vai tomer vajag???
Veci ja es pats būtu tev saregulējis tad varētu par to atbildēt bet kā lai es zinu ko tu esi beigās saregulējis? Ja pareizi atceros tev iedevu Betley manuāļa instrtukciju, nu jā piekrītu tur var sajaukt viegli visu. Pats savam noregulēju pēc tās instrukcijas viss ir perfekti, man ir absoluuti stabīla brīvgaita un normāls patēriņš, perfektas CO atgāzes tā ka viss ir bumbās. Šo procedūru izveicu uz usera TP 325 E36 man šķiet tur arī viss ir ok tagad, nezinu gan vai viņš vēl brauc ar tp E36, uzjaurtā viņam privātajā.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 01 Aug 2009, 15:03:46 ] | Offline | | |
Kashelz | 01. Aug 2009, 15:05 |
#3387
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
01 Aug 2009, 15:00:16 Instigater rakstīja:
Izpūtējā parasti trobelē, ja ir kāds caurums izplūdes kolektoram, pa kauru papildus gaisu iesūkt. Jā, jūs nepārklausījāties, izplūde ir pulsējošs daikts, kas pārsvarā pūš ārā, bet ir momenti kad rauj iekšā.
Es arii ta domaju ka delj taa, bet tagad izpluudi noraveja nost, veica korekcijas un visu kur likas kas aizdomiigs aizlaapija, tagad ir taisnas trubas lidz pirmajam bundulim pa vidu un tad ir galejais bundulis, bet detonee vienalga, vismaz tuksho katalizatoru nav un trobele ir stipri mazaak, vismaz taa metaliskaa skanja mazaaka
Un kadu laiku braucu ka auto neiet, ristaas, tagad pec izpludes saveshanas kartiba (domaju tur problema), tas pats. Un zonde sakusi grabet, tagad arii zondes kljuudu iemeta, taatad taa ir metama araa, bet kas vareja nokaut jamo, kaada pusotra gada laikaa 2 zondes nolidojushas Izpludee nav smeretas nekaadas smeeres un suudi pirms zindes, tikai jaunas bliives! | Offline | | |
Kashelz | 01. Aug 2009, 15:09 |
#3388
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| bmwaddict - ok, manuaalji ir visvisaadi, tad tomeer saki ka jaapaliek pec taa Bentlija, ok, jauztaisa tad vismaz taa asiite ar ko var nolokot vietaa sparratu/sadaleni preciizi un pa jaunam japameera kaads reguleejums ir. Itkaa toreiz diezgan ilgi un korekti likam kopaa, mashiina iet labi, rij lai gan vairak nekaa citi pec manam domaam, tagad tik riistaas, jo zonde nolidoja, bet interesee kapec, Bosch zonde, pec papiriem skaitas ka vinjas jabauda/jamaina pec 60 000 judzeem. Un taa jau otraa ar vienadiem simtomiem un grabonju zondes elemetaa | Offline | | |
|
bmwaddict | 01. Aug 2009, 15:18 |
#3389
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
01 Aug 2009, 15:09:31 Kashelz rakstīja:
bmwaddict - ok, manuaalji ir visvisaadi, tad tomeer saki ka jaapaliek pec taa Bentlija, ok, jauztaisa tad vismaz taa asiite ar ko var nolokot vietaa sparratu/sadaleni preciizi un pa jaunam japameera kaads reguleejums ir. Itkaa toreiz diezgan ilgi un korekti likam kopaa, mashiina iet labi, rij lai gan vairak nekaa citi pec manam domaam, tagad tik riistaas, jo zonde nolidoja, bet interesee kapec, Bosch zonde, pec papiriem skaitas ka vinjas jabauda/jamaina pec 60 000 judzeem. Un taa jau otraa ar vienadiem simtomiem un grabonju zondes elemetaa
Nu ja tā zonde nodeg tad kautkas nav ar izplūdi, moš par agru verās vaļā? Es tagad nezinu varu sadirst tāpēc neminēšu. Atgāžu tests iespējams palīdz izdarīt pareizākus secinājumus..
Tas recall ir tikai bez-VANOS motoriem un izlabo nesatbīlu brīvgaitu nedaudz samazinot ieplūdes- izplūdes overlapping tādejādi uzlabojot arī atgāzes. Ja sagroza kautko nepareizi moš var nokaut lambdu.
EDIT: tfu nē jau atkal saputrojos - agrāk aizveras izplūde un vēlāk atveras ieplūde.. karoč jādara viss uzmanīgi [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 01 Aug 2009, 15:25:24 ] | Offline | | |
Kashelz | 01. Aug 2009, 15:28 |
#3390
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Jaa, katraa gadijumaa jaregulee ir uzmaniigi
Jauztaisa tad vismaz taa asiite, papetishu Bently manuaali, kas un kaa un pa jaunam janocheko/japieregluee sadalenes, ta teikt pirms jaunas zondes ielikshanas | Offline | | |
otomars | 01. Aug 2009, 15:49 |
#3391
|
| Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| sadalenes var nolikt ar lenjkji,jo jabuut 90graados pret galvu un paraleeli abaas | Offline | | |
Kashelz | 01. Aug 2009, 16:08 |
#3392
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
01 Aug 2009, 15:49:44 otomars rakstīja:
sadalenes var nolikt ar lenjkji,jo jabuut 90graados pret galvu un paraleeli abaas
Tas ir kaa vajadzeetu buut, bet ka jau te teica ir recall no BMW bijis tieshi M50 non-vanos, ka jaregulee nedaduz savadaak. | Offline | | |
Norchx | 01. Aug 2009, 16:50 |
#3393
|
| Kopš: 19. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11373
Braucu ar:
| Ir kāda infa cik ilgā laikā (standartā saka ka 3 mēnešu laikā) tagat izmaksā pārmaksātos nodokļus, Tvnet lasīju ka aizkave līdz pat 4.5 mēnešiem. | Offline | | |
LA | 01. Aug 2009, 17:54 |
#3394
|
| Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Kas varētu būt pie vainas , ka 525tds ieslēdzot "pečku" noraustās apgriezieni. Vai verot abā abus priekšējos logus arī tas pats. Kautkas ar ģeneratoru ? | Offline | | |
bmwaddict | 01. Aug 2009, 18:24 |
#3395
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
01 Aug 2009, 17:54:10 Lauris rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas , ka 525tds ieslēdzot "pečku" noraustās apgriezieni. Vai verot abā abus priekšējos logus arī tas pats. Kautkas ar ģeneratoru ?
Sūdīgs masas vads uz motoru? | Offline | | |
chawijs | 01. Aug 2009, 18:32 |
#3396
|
| Kopš: 07. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: e91,audi
| kur var apskatities cik vel ilgi ir octa ierakstot tikai auto numurzimes nr. ? | Offline | | |
|
MA_21 | 01. Aug 2009, 21:06 |
#3397
|
| Kopš: 11. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Škoda Octavia, Bobiks arī ir...:)
| Kā noņemt e39 pakaļējo bamperi??? | Offline | | |
mareksb | 02. Aug 2009, 09:26 |
#3398
|
| Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
| ta vajag steidzami padomu !!! saprotu pats ka glupi jautat te kautko un ir jabrauc uz servisu bet tomer varbut kadam ir gadijusies tada problema :auto ir 325tds 97gada vakar noliku stavieta viss bija ok sodien pielaizu auto saku braukt un peksni apgriezieni pasi no sevis sak griest uz 5000 un atkal normali, kadu laiku ,tad atkal. tuksgaita viss ir okej var gazet cik uziet un tadi brinumi nenotiek tiko ka ieliec roba un sac braukt ta atkal apgriezieni augsa un pec kada laika atkal viss ok kas varetu but pie vainas augstspiediena suknis vai iet pa pieskari | Offline | | |
edzulis | 02. Aug 2009, 10:53 |
#3399
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Nav man, bet palūdza uzzināt. Ar slimības lapu var uz Igauniju braukt | Offline | | |
mareksb | 02. Aug 2009, 12:12 |
#3400
|
| Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
| ahtung ahtung
02 Aug 2009, 09:26:40 mareksb rakstīja:
ta vajag steidzami padomu !!! saprotu pats ka glupi jautat te kautko un ir jabrauc uz servisu bet tomer varbut kadam ir gadijusies tada problema :auto ir 325tds 97gada vakar noliku stavieta viss bija ok sodien pielaizu auto saku braukt un peksni apgriezieni pasi no sevis sak griest uz 5000 un atkal normali, kadu laiku ,tad atkal. tuksgaita viss ir okej var gazet cik uziet un tadi brinumi nenotiek tiko ka ieliec roba un sac braukt ta atkal apgriezieni augsa un pec kada laika atkal viss ok kas varetu but pie vainas augstspiediena suknis vai iet pa pieskari
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|