Online
Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII
Autors | Ziņojums |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
06 Apr 2023, 00:19:20 @ozo rakstīja:
Oj, ierunājās skarbie veči parasti HUD, soft close, ACC, keyless utt nav vajadzīgi tikai tiem, kuri šīs ekstras nevar atlauties. Tas par pārkingiem vispār-
+ 1
Uzjautā opim, kas savā mūzā neko glaunāku pa žiguli nav baudijis, vai viņam vajag elektriskos logus, stūres pastiprinātāju, kondicionieri u.t.t | Offline | | |
deadalive | | Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1545
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
|
06 Apr 2023, 00:19:20 @ozo rakstīja:
Oj, ierunājās skarbie veči parasti HUD, soft close, ACC, keyless utt nav vajadzīgi tikai tiem, kuri šīs ekstras nevar atlauties. Tas par pārkingiem vispār-
Nemāku vairs braukt bez HUD un ACC vienas no must have lietām. Bet jā, varat kladzināt, ka nah nevajag. Pat mans fāters, kuru pirms kādiem 10 gadiem pierunāju (smagi gāja) nopirkt pirmo automātu (volgo). Tagad nekādu manuāli redzēt nēgrib.
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4579
Braucu ar:
| ir kautkāds minimums un manuprāt kruīzs ir viens no šī minimuma.... man pat liekas, ka normālam ražotajam kruīzs ir defaultā, bez variantiem...
par HUD un softclose protams var diskutēt, laikam jau ja ir, tad patīkami. ja nav tad poh - viena lieta mazāk, kurai safisties. | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3572
Braucu ar: kruīzu
| tieši tā īstiem večiem vajag tikai īstu veču auto - bez stūres pastiprinātāja, bez abs, bet ar kurbuli
Tā visa elektronika tāpat traucē izbaudīt procesu | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
06 Apr 2023, 08:31:40 @deadalive rakstīja:
06 Apr 2023, 00:19:20 @ozo rakstīja:
Oj, ierunājās skarbie veči parasti HUD, soft close, ACC, keyless utt nav vajadzīgi tikai tiem, kuri šīs ekstras nevar atlauties. Tas par pārkingiem vispār-
Nemāku vairs braukt bez HUD un ACC vienas no must have lietām. Bet jā, varat kladzināt, ka nah nevajag. Pat mans fāters, kuru pirms kādiem 10 gadiem pierunāju (smagi gāja) nopirkt pirmo automātu (volgo). Tagad nekādu manuāli redzēt nēgrib.
nu hz hz, Bija ACC, nu nav tā ka nevarētu pabraukt tgd bez. Man vajag lai ir max krutākās gaismas, kas tam konkrētam modelim nāca, ACC un tiri piri jau mazsvarīgāk. Tad jau labāk kkādas aklās zonas sensori un atpkaļskata kamera. | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28299
Braucu ar: E39
|
05 Apr 2023, 18:01:40 @hrusts rakstīja:
Nav tik traki, zinu vienu 316d manuāli un bez parkingiem priekšā pārējais tāds pats
Šito joku neesmu sapratis, jo piem uz E87 nav pārkingu priekšā by default - grūti ielikt tos papildus 4 puļķus?
Kad pārsēžos uz sievas auto - ik pa reizei norauju pārsteigumu, jo par to neesamību aizmirstas | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4015
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
06 Apr 2023, 10:09:37 @Araajz rakstīja:
05 Apr 2023, 18:01:40 @hrusts rakstīja:
Nav tik traki, zinu vienu 316d manuāli un bez parkingiem priekšā pārējais tāds pats
Šito joku neesmu sapratis, jo piem uz E87 nav pārkingu priekšā by default - grūti ielikt tos papildus 4 puļķus?
Kad pārsēžos uz sievas auto - ik pa reizei norauju pārsteigumu, jo par to neesamību aizmirstas
Sanāk, ka sieva ir sūrā un viņai ir piešķirts auto, kur ir jāpaļaujās uz vizuālo. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
06 Apr 2023, 00:19:20 @ozo rakstīja:
Oj, ierunājās skarbie veči parasti HUD, soft close, ACC, keyless utt nav vajadzīgi tikai tiem, kuri šīs ekstras nevar atlauties. Tas par pārkingiem vispār-
Pēdējo auto pērkot skatījos - piekare kāda ir ,motors 300 zs vai viegli paceļams uz 300zs +,atpakaļskata kamera,jo darba dzipam bija un pieradu,muzika lai nav svakraka ,xenons ,āda ,automāts ,sport automatic. Pa lielam extras man ir tikai nianses,braucu daudz ,ātri ,tālu tāpēc primāri stabilitāte ,jauda,klusums. Hud un kas tur vēl bija ,bet tie ir dzīves sikumi. Cilvēki ir dažādi.piem es telefonu ieeju veikalā noperku oliņ bolin cimpin rimpin un ņemu,sīkumos neidzilinos. Katram savs. | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| toties tagad fīčas var vai nu nopirkt, vai iznomāt on line... Piemēram ķebļu apsilde uz mēnesi... tad nu tā - ir naudiņa ir fīča nav naudiņas - fīčas nav... kā sacīt jāsaka - katram pēc iespējām... [ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Apr 2023, 21:51:21 ] | Offline | | |
OA83 | | Kopš: 09. Jan 2023
No: Jūrmala
Ziņojumi: 334
Braucu ar: X5; F15
|
06 Apr 2023, 21:50:30 @sys9291 rakstīja:
toties tagad fīčas var vai nu nopirkt, vai iznomāt on line... Piemēram ķebļu apsilde uz mēnesi... tad nu tā - ir naudiņa ir fīča nav naudiņas - fīčas nav... kā sacīt jāsaka - katram pēc iespējām...
Par šo jau labu laiku atpakaļ ierēcu...
Tik nesaprotu, kur ražotājam ir izdevīgums visus jaunos auto ražot ar max komplektāciju cerībā, ka klients kurš auto iegādāsies lietos sēdekļu apsildi 3 mēnešus gadā un navigāciju 6 mēnešus gadā, bet headupu 8 mēnešus gadā wtf ?!
A varbūt kāds nelietos nevienu no trim augstāk minētajiem, bet gribēs abonēt softclose vai joslu asistentu, vai vispār nelietot nevienu ekstru...
Tad sanāk ka visiem auto jāmaksā vienu fiksētu ciparu ?! [ Šo ziņu laboja OA83, 06 Apr 2023, 22:20:14 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
06 Apr 2023, 22:17:10 @OA83 rakstīja:
06 Apr 2023, 21:50:30 @sys9291 rakstīja:
toties tagad fīčas var vai nu nopirkt, vai iznomāt on line... Piemēram ķebļu apsilde uz mēnesi... tad nu tā - ir naudiņa ir fīča nav naudiņas - fīčas nav... kā sacīt jāsaka - katram pēc iespējām...
Par šo jau labu laiku atpakaļ ierēcu...
Tik nesaprotu, kur ražotājam ir izdevīgums visus jaunos auto ražot ar max komplektāciju cerībā, ka klients kurš auto iegādāsies lietos sēdekļu apsildi 3 mēnešus gadā un navigāciju 6 mēnešus gadā, bet headupu 8 mēnešus gadā wtf ?!
A varbūt kāds nelietos nevienu no trim augstāk minētajiem, bet gribēs abonēt softclose vai joslu asistentu, vai vispār nelietot nevienu ekstru...
Tad sanāk ka visiem auto jāmaksā vienu fiksētu ciparu ?!
Masu produkcijas ražošanas īpatnība ir — lētāk ražot visu vienādu, nevis daudz dažādu variantu. Reiz kādās ārvalstīs pētīju lētas kurpes. Kaut kas šķita dīvaini. Pēc tam sapratu — tām visām virsējās dalas ir vienādas, elementi sašūti vienā stilā kur elements ir pa virsu, kur apašā. Vienīgā atšķirība bija kāda zole (labās kājas vai kreisās) piešūta. Autoražošanā nebrinos, ka daudz naudas iespējams ietaupīt ražojot nevis n-tos, piemeram, benķu aprīkojumus, bet vienu variantu. | Offline | | |
viagris | | Kopš: 06. Jul 2004
Ziņojumi: 4700
Braucu ar:
|
06 Apr 2023, 08:46:03 @Samsasi rakstīja:
ir kautkāds minimums un manuprāt kruīzs ir viens no šī minimuma.... man pat liekas, ka normālam ražotajam kruīzs ir defaultā, bez variantiem...
par HUD un softclose protams var diskutēt, laikam jau ja ir, tad patīkami. ja nav tad poh - viena lieta mazāk, kurai safisties.
Tieši tā - man vispār vienkāršas prasības - F31/F34, 2.0 dīzelis, automāts, kruīzs un salons bez ādas apdares. Pārējais viss pilnīgi vienaldzīgi, jo man auto ir pārvietošanās līdzeklis, nevis kaut kas ar ko kādam kaut ko pierādīt, pazīmēties vai kā tagad saka jaunatne - pafleksot
| Offline | | |
OA83 | | Kopš: 09. Jan 2023
No: Jūrmala
Ziņojumi: 334
Braucu ar: X5; F15
|
06 Apr 2023, 22:32:19 @Mizx rakstīja:
06 Apr 2023, 22:17:10 @OA83 rakstīja:
06 Apr 2023, 21:50:30 @sys9291 rakstīja:
toties tagad fīčas var vai nu nopirkt, vai iznomāt on line... Piemēram ķebļu apsilde uz mēnesi... tad nu tā - ir naudiņa ir fīča nav naudiņas - fīčas nav... kā sacīt jāsaka - katram pēc iespējām...
Par šo jau labu laiku atpakaļ ierēcu...
Tik nesaprotu, kur ražotājam ir izdevīgums visus jaunos auto ražot ar max komplektāciju cerībā, ka klients kurš auto iegādāsies lietos sēdekļu apsildi 3 mēnešus gadā un navigāciju 6 mēnešus gadā, bet headupu 8 mēnešus gadā wtf ?!
A varbūt kāds nelietos nevienu no trim augstāk minētajiem, bet gribēs abonēt softclose vai joslu asistentu, vai vispār nelietot nevienu ekstru...
Tad sanāk ka visiem auto jāmaksā vienu fiksētu ciparu ?!
Masu produkcijas ražošanas īpatnība ir — lētāk ražot visu vienādu, nevis daudz dažādu variantu. Reiz kādās ārvalstīs pētīju lētas kurpes. Kaut kas šķita dīvaini. Pēc tam sapratu — tām visām virsējās dalas ir vienādas, elementi sašūti vienā stilā kur elements ir pa virsu, kur apašā. Vienīgā atšķirība bija kāda zole (labās kājas vai kreisās) piešūta. Autoražošanā nebrinos, ka daudz naudas iespējams ietaupīt ražojot nevis n-tos, piemeram, benķu aprīkojumus, bet vienu variantu.
Ok domu sapratu, bet ja auto ir jāaprīko ar ,piemēram, softclose, headup, joslu asistentu, aktīvo kruīzu, 360° kamerām utt., visas tās fīčas taču maksā un ir par papildus naudu, ne mazu naudu, pasūtot auto pareizi ? Tad kur ir izdevīgums ražot visus auto pilnā aprīkojumā, tobiš, nu pieņemsim ja pliks auto bāzes modelis maksā 50k euro, bet max pilns, aprīkots ar visām ekstrām maksa 90k euro, tad kur ir izdevīgums ražot visus auto max nopakotus nezinot vai tas klients, kurš nopirks vispār gribēs abonēt sēdekļu apsildi ? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Apr 2023, 23:36:09 @OA83 rakstīja:
06 Apr 2023, 22:32:19 @Mizx rakstīja:
06 Apr 2023, 22:17:10 @OA83 rakstīja:
06 Apr 2023, 21:50:30 @sys9291 rakstīja:
toties tagad fīčas var vai nu nopirkt, vai iznomāt on line... Piemēram ķebļu apsilde uz mēnesi... tad nu tā - ir naudiņa ir fīča nav naudiņas - fīčas nav... kā sacīt jāsaka - katram pēc iespējām...
Par šo jau labu laiku atpakaļ ierēcu...
Tik nesaprotu, kur ražotājam ir izdevīgums visus jaunos auto ražot ar max komplektāciju cerībā, ka klients kurš auto iegādāsies lietos sēdekļu apsildi 3 mēnešus gadā un navigāciju 6 mēnešus gadā, bet headupu 8 mēnešus gadā wtf ?!
A varbūt kāds nelietos nevienu no trim augstāk minētajiem, bet gribēs abonēt softclose vai joslu asistentu, vai vispār nelietot nevienu ekstru...
Tad sanāk ka visiem auto jāmaksā vienu fiksētu ciparu ?!
Masu produkcijas ražošanas īpatnība ir — lētāk ražot visu vienādu, nevis daudz dažādu variantu. Reiz kādās ārvalstīs pētīju lētas kurpes. Kaut kas šķita dīvaini. Pēc tam sapratu — tām visām virsējās dalas ir vienādas, elementi sašūti vienā stilā kur elements ir pa virsu, kur apašā. Vienīgā atšķirība bija kāda zole (labās kājas vai kreisās) piešūta. Autoražošanā nebrinos, ka daudz naudas iespējams ietaupīt ražojot nevis n-tos, piemeram, benķu aprīkojumus, bet vienu variantu.
Ok domu sapratu, bet ja auto ir jāaprīko ar ,piemēram, softclose, headup, joslu asistentu, aktīvo kruīzu, 360° kamerām utt., visas tās fīčas taču maksā un ir par papildus naudu, ne mazu naudu, pasūtot auto pareizi ? Tad kur ir izdevīgums ražot visus auto pilnā aprīkojumā, tobiš, nu pieņemsim ja pliks auto bāzes modelis maksā 50k euro, bet max pilns, aprīkots ar visām ekstrām maksa 90k euro, tad kur ir izdevīgums ražot visus auto max nopakotus nezinot vai tas klients, kurš nopirks vispār gribēs abonēt sēdekļu apsildi ?
atļaušos atgādināt, ka laiki, kad BMW varēja kaut ko pieprogrammēt vai izprogrammēt garāžā ar netā nokačātu bezmaksas (vai maksas) softu strauji tuvojas noslēgumam... tapēc tagad ir oficiāls risinājums... | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
06 Apr 2023, 23:36:09 @OA83 rakstīja:
06 Apr 2023, 22:32:19 @Mizx rakstīja:
06 Apr 2023, 22:17:10 @OA83 rakstīja:
06 Apr 2023, 21:50:30 @sys9291 rakstīja:
toties tagad fīčas var vai nu nopirkt, vai iznomāt on line... Piemēram ķebļu apsilde uz mēnesi... tad nu tā - ir naudiņa ir fīča nav naudiņas - fīčas nav... kā sacīt jāsaka - katram pēc iespējām...
Par šo jau labu laiku atpakaļ ierēcu...
Tik nesaprotu, kur ražotājam ir izdevīgums visus jaunos auto ražot ar max komplektāciju cerībā, ka klients kurš auto iegādāsies lietos sēdekļu apsildi 3 mēnešus gadā un navigāciju 6 mēnešus gadā, bet headupu 8 mēnešus gadā wtf ?!
A varbūt kāds nelietos nevienu no trim augstāk minētajiem, bet gribēs abonēt softclose vai joslu asistentu, vai vispār nelietot nevienu ekstru...
Tad sanāk ka visiem auto jāmaksā vienu fiksētu ciparu ?!
Masu produkcijas ražošanas īpatnība ir — lētāk ražot visu vienādu, nevis daudz dažādu variantu. Reiz kādās ārvalstīs pētīju lētas kurpes. Kaut kas šķita dīvaini. Pēc tam sapratu — tām visām virsējās dalas ir vienādas, elementi sašūti vienā stilā kur elements ir pa virsu, kur apašā. Vienīgā atšķirība bija kāda zole (labās kājas vai kreisās) piešūta. Autoražošanā nebrinos, ka daudz naudas iespējams ietaupīt ražojot nevis n-tos, piemeram, benķu aprīkojumus, bet vienu variantu.
Ok domu sapratu, bet ja auto ir jāaprīko ar ,piemēram, softclose, headup, joslu asistentu, aktīvo kruīzu, 360° kamerām utt., visas tās fīčas taču maksā un ir par papildus naudu, ne mazu naudu, pasūtot auto pareizi ? Tad kur ir izdevīgums ražot visus auto pilnā aprīkojumā, tobiš, nu pieņemsim ja pliks auto bāzes modelis maksā 50k euro, bet max pilns, aprīkots ar visām ekstrām maksa 90k euro, tad kur ir izdevīgums ražot visus auto max nopakotus nezinot vai tas klients, kurš nopirks vispār gribēs abonēt sēdekļu apsildi ?
Atceries citu faktu, kas pierāda izdevīgumu visu tomēr iebūvēt — kad sākās hibridauto ēra, tad to pamataprīkojumā bija daudz no tā, kas skaitījas ekstra iekšdedzes dzinēju versijām. Jo hibrīdam tās nebija nekādas ekstras, bet daļa no pamatfunkcionalitātes efektivitātes uzlabošanai. Tā ka gribas ražotājam vai nē, viņam tās lietas mašīnā tāpat jāsaliek, bloki iespējams tie paši, tikai kaut kādas funkcijas neaktivizē. Vēl viens piemērs — ir elektriskie spoguļi. Un ir variants, kad ieliekot atpakaļgaitā tie paši pagriežas tā, lai labāk ietves malu redzētu un tai neuzsistos. Papildu izmaksas šai funcijai ir tik cik 1x palūgt to funkciju ieprogrammēt, bet pēc tam ražošanas izmaksas 0 EUR. Un tā ar daudzām lietām. Bet abonēšanu par tādu spoguļu regulēšanu var mēģināt paprasīt... | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
06 Apr 2023, 23:51:18 @Mizx rakstīja:
Un ir variants, kad ieliekot atpakaļgaitā tie paši pagriežas tā, lai labāk ietves malu redzētu un tai neuzsistos. Papildu izmaksas šai funcijai ir tik cik 1x palūgt to funkciju ieprogrammēt, bet pēc tam ražošanas izmaksas 0 EUR.
Kļūdies gan - lai šī funkcija strādātu korekti, ir nepieciešama spoguļa pozīcijas devējs un atmiņa iepriekšējā stāvokļa saglabāšanai, tas nozīmē papildus shēmu spogulī un vadības blokā, un pāris vadus uz to, kopā kādi 10€ kā minimums.
| Offline | | |
|
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
07 Apr 2023, 11:03:24 @josi rakstīja:
06 Apr 2023, 23:51:18 @Mizx rakstīja:
Un ir variants, kad ieliekot atpakaļgaitā tie paši pagriežas tā, lai labāk ietves malu redzētu un tai neuzsistos. Papildu izmaksas šai funcijai ir tik cik 1x palūgt to funkciju ieprogrammēt, bet pēc tam ražošanas izmaksas 0 EUR.
Kļūdies gan - lai šī funkcija strādātu korekti, ir nepieciešama spoguļa pozīcijas devējs un atmiņa iepriekšējā stāvokļa saglabāšanai, tas nozīmē papildus shēmu spogulī un vadības blokā, un pāris vadus uz to, kopā kādi 10€ kā minimums.
Nezinu visas auto markas, bet vai kādam minētais tiešām nav arī bez papildu ekstras atpakaļgaitai? Spoguļu atmiņa tak ir automātiski visiem kopš seniem laikiem, kam vispār ir kaut kāda salonu stāvokļu atmiņa. Un tas bloks gala patērētājam maksās 10 EUR, ražotājam centus. Bet ieliekot to visiem atkrīt loģistikas un noliktavu izmaksas, jo nav jātur 2 nošķirtas pozīcijas. Savulaik MB skaidroja, ka detaļu datubāzes uzturēšana, visas informācijas par auto uzturēšana pēc VIN izmaksājot 1/3 no auto vērtības. Jo mazāk variāciju, jo mazāk piepūles šo datubāzi uzturēt, tā ka tajā pozīcijā arī ir ieguvums. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
07 Apr 2023, 11:12:50 @Mizx rakstīja:
Nezinu visas auto markas, bet vai kādam minētais tiešām nav arī bez papildu ekstras atpakaļgaitai? Spoguļu atmiņa tak ir automātiski visiem kopš seniem laikiem, kam vispār ir kaut kāda salonu stāvokļu atmiņa. Un tas bloks gala patērētājam maksās 10 EUR, ražotājam centus. Bet ieliekot to visiem atkrīt loģistikas un noliktavu izmaksas, jo nav jātur 2 nošķirtas pozīcijas. Savulaik MB skaidroja, ka detaļu datubāzes uzturēšana, visas informācijas par auto uzturēšana pēc VIN izmaksājot 1/3 no auto vērtības. Jo mazāk variāciju, jo mazāk piepūles šo datubāzi uzturēt, tā ka tajā pozīcijā arī ir ieguvums.
Rūpnīcas noliktavas un rezerves daļu noliktavas uzturēšana ir divas pavisam dažādas lietas. Konkrēti BMW rūpnīcas gadījumā elektronikas blokiem taupa uz pāris centu vērtām detaļām un neieliks pat lieku vada gabalu. Savukārt pērkot to pašu bloku kā rezeres daļu, tas jau būs maksimāli ar visām funkcijām un atbilstošu cenu, jo galu galā par to maksā Tu
| Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
07 Apr 2023, 11:27:06 @josi rakstīja:
07 Apr 2023, 11:12:50 @Mizx rakstīja:
Nezinu visas auto markas, bet vai kādam minētais tiešām nav arī bez papildu ekstras atpakaļgaitai? Spoguļu atmiņa tak ir automātiski visiem kopš seniem laikiem, kam vispār ir kaut kāda salonu stāvokļu atmiņa. Un tas bloks gala patērētājam maksās 10 EUR, ražotājam centus. Bet ieliekot to visiem atkrīt loģistikas un noliktavu izmaksas, jo nav jātur 2 nošķirtas pozīcijas. Savulaik MB skaidroja, ka detaļu datubāzes uzturēšana, visas informācijas par auto uzturēšana pēc VIN izmaksājot 1/3 no auto vērtības. Jo mazāk variāciju, jo mazāk piepūles šo datubāzi uzturēt, tā ka tajā pozīcijā arī ir ieguvums.
Rūpnīcas noliktavas un rezerves daļu noliktavas uzturēšana ir divas pavisam dažādas lietas. Konkrēti BMW rūpnīcas gadījumā elektronikas blokiem taupa uz pāris centu vērtām detaļām un neieliks pat lieku vada gabalu. Savukārt pērkot to pašu bloku kā rezeres daļu, tas jau būs maksimāli ar visām funkcijām un atbilstošu cenu, jo galu galā par to maksā Tu
Nesapratu, ko raksti. BMW nedzīvo akmens laikmetā un noliktavu ražošanai neuztur tāpat kā citi lielie auto ražotāji. Piegādes notiek pa tiešo no piegādātāja uz konveijeru faktiski tajā dienā, kad to pie konveijera vajag. Ja kaut kas jāglabā, tad tas viss ir vienkopus vienalga kādiem mērķiem. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
07 Apr 2023, 11:33:11 @Mizx rakstīja:
Nesapratu, ko raksti. BMW nedzīvo akmens laikmetā un noliktavu ražošanai neuztur tāpat kā citi lielie auto ražotāji. Piegādes notiek pa tiešo no piegādātāja uz konveijeru faktiski tajā dienā, kad to pie konveijera vajag. Ja kaut kas jāglabā, tad tas viss ir vienkopus vienalga kādiem mērķiem.
Tieši tā - BMW var atļauties ražošanā uz konveijera izmantot dažādas gandrīz identiskas detaļas - vienam auto var likt spoguļus ar atmiņu bet nākamajamam rindā tādus pašus bez atmiņas ja to neparedz komplektācija, jo loģistikas un noliktavas izmaksas sedz piegādātājs. Savukārt rezerves daļu noliktavu ir jāuztur pašam ražotājam, un Tavs tavs teksts par MB 1/3 izmaksām tikai to apstiprina.
[ Šo ziņu laboja josi, 07 Apr 2023, 11:47:10 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|