Online
Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
kkas | 27. May 2020, 14:34 |
#3361
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9325
Braucu ar: Alfu
|
27 May 2020, 13:42:02 @streetking rakstīja:
expansion valve?
nu šobrīd paliek šis vai control valve pašā kompresorā vai kompresors RIP, bet nu tur cik saprotu jāskatās abi spiedieni un biš kaspich stailā jāzin, lai noteiktu pareizo diagnozi došu speciem, redzēs kas sanāks. kompresoru lieki mainīt galīgi nav vēlmes. | Offline | | |
Staris | 27. May 2020, 15:55 |
#3362
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Ja nemaldos, tad userim RBergs bija pieredze ar riepu problēmu eFkai. PM viņam. | Offline | | |
AigarsV | 27. May 2020, 16:06 |
#3363
|
| Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
| Praktiskas pieredzes nav (to var droši vien prasīt lietoto riepu tirgotāju angāros), bet pamēğini šo
Liekos eksemplārus varēsi notirgot lietoto riepu topicā un beigās vēl būsi nopelnījis. | Offline | | |
uldens1 | 27. May 2020, 23:19 |
#3364
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16206
Braucu ar:
|
27 May 2020, 22:44:02 @DM-101 rakstīja:
Nu ko, shovakar skatam NASA live. Maskam lielaa diena/nakts.
nu jau drīz,13 min vēl jāpagaida | Offline | | |
Oke | 27. May 2020, 23:25 |
#3365
|
| Kopš: 10. Apr 2020
Ziņojumi: 562
Braucu ar:
| Viss cool, uz to jau gāja visas dienas garumā. | Offline | | |
uldens1 | 27. May 2020, 23:26 |
#3366
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16206
Braucu ar:
| | Offline | | |
Staris | 27. May 2020, 23:29 |
#3367
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Sestdien 22:22
vai Svētdien 22:00 | Offline | | |
Oke | 27. May 2020, 23:32 |
#3368
|
| Kopš: 10. Apr 2020
Ziņojumi: 562
Braucu ar:
| ķip sanāk, ka launch zonā viss ok, bet evakuācijas zonā kaut kāda vētra briest, tāpēc atcēla.
Ja atceras Challenger, kosmoss evolūcijā tieši launch procesā. | Offline | | |
|
Ruudis | 28. May 2020, 22:01 |
#3369
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Jautājums Kasparam. Vai tādam mamutam kā e46 ar 30d arī ir nepieciešams pāradaptēt dzinēju pēc remonta?
Sorry, ja tups jautājums. Lūdzu nebaries | Offline | | |
Ruudis | 28. May 2020, 22:05 |
#3370
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
28 May 2020, 22:02:55 @DM-101 rakstīja:
28 May 2020, 22:01:18 @Ruudis rakstīja:
Jautājums Kasparam. Vai tādam mamutam kā e46 ar 30d arī ir nepieciešams pāradaptēt dzinēju pēc remonta?
Sorry, ja tups jautājums. Lūdzu nebaries
nu kaa - adaptaaciju dzeeshana ir paredzeeta? Ja nekljuudos, ir.
Taatad, peec remontiem - jaapaaradaptee.
Manā gadījumā būs eļļas līmeņa devēja maiņa. Tātad jāmet pie vada pēc tam? | Offline | | |
Ruudis | 28. May 2020, 22:33 |
#3371
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Sapratu, paldies | Offline | | |
Digital | 29. May 2020, 10:11 |
#3372
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Tu vēl piemirsi ka tur tika minēta veiksminieku degviela
Nestādos priekšā kā tas dzinējs vispār darbojas. | Offline | | |
sys9291 | 29. May 2020, 11:21 |
#3373
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
29 May 2020, 11:07:55 @DM-101 rakstīja:
29 May 2020, 11:03:08 @Beewax rakstīja:
28 May 2020, 16:04:42 @FFL rakstīja:
Tur maina pašu to membrānas uzparikti kartera ventilācijai
Es, sapratu, paldies. 2 gadus atpakaļ jaunu uzlika - orģinālu, nevis aftermarket, jau sāka gaudot maita
taa nav NE MAZAAKAA probleema!
nevis membraana ir maita, bet auto iipasnieks - pilniigi nejeedzosh mudaks.
a ļoti bieži uz M54 tā maita gaudo dēļ beigta DISA... protams gadās arī citas gaisa piesūkšanas problēmas, bet stipri retāk... | Offline | | |
kkas | 29. May 2020, 13:29 |
#3374
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9325
Braucu ar: Alfu
| Kaspich, jautājums tev kā tehniskam cilvēkam, vai kondiškas kompresors var būt beigts fiziski, ja viņš spēj brīžiem pat divas stundas no vietas saldēt, tā ka kājās prasās uzvilkt ziemas zābakus? | Offline | | |
kkas | 29. May 2020, 13:57 |
#3375
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9325
Braucu ar: Alfu
| šobrīd paliekam pie scenārija, ka fiziski kompresoram ir pezda vai bez 5 minūtēm pezda. viss pārējais strādā kā jāstrādā, jo diagnostika ir veikta pie profiem, nu servisā, kur tikai remontē kondiškas. [ Šo ziņu laboja kkas, 29 May 2020, 14:06:00 ] | Offline | | |
sys9291 | 29. May 2020, 14:21 |
#3376
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
29 May 2020, 12:27:05 @DM-101 rakstīja:
nu, man gruuti iedomaaties saikni ar DISA, bet nu jebkuraa gadiijumaa gaisa piesukshanu skata peec Offset tipa LTFT un integratoriem.
Ja nu to nemaak, tupa izveic smoke testu [kas arii jaamaak, tur padaudz nianshu].
Nu, ja neko nejeedz, bet dikti gribaas kaut ko skruuveet, tad dara kaa shis kadrs: vnk nepaartraukti kaut ko izjauc un saliek kopaa
te runa iet par gaisa piesūkšanu caur nobeigusos DISA...
SMOKE tests var korekti nenostrādāt - tapēc izvēlos vakuma testu... | Offline | | |
|
sys9291 | 29. May 2020, 14:24 |
#3377
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
29 May 2020, 14:05:46 @DM-101 rakstīja:
29 May 2020, 13:57:38 @kkas rakstīja:
šobrīd paliekam pie scenārija, ka fiziski kompresoram ir pezda vai bez 5 minūtēm pezda. viss pārējais strādā kā jāstrādā.
Nu,ja Tev augstspiediena pusee nekaapj virs tiem 10 bar un iztvaikotaajaa sensors apstiprina +30oC,tad.. neizskataas smuki. Nu,veel vari savienojumus sajuuga stekerim paarbaudiit. Bet citaadi izskataas,ka suuknis te straadaa,te nestraadaa..
a kapēc tikai sajūgs? ir tak arī plūsmas regulators, ir kam ir abi, ir kam viens no diviem... Ja plūsmas regulators nestrādā korekti (ķeras piemēram) tad rezultāts var būt analoģisks | Offline | | |
kkas | 29. May 2020, 14:33 |
#3378
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9325
Braucu ar: Alfu
|
29 May 2020, 14:24:17 @sys9291 rakstīja:
29 May 2020, 14:05:46 @DM-101 rakstīja:
29 May 2020, 13:57:38 @kkas rakstīja:
šobrīd paliekam pie scenārija, ka fiziski kompresoram ir pezda vai bez 5 minūtēm pezda. viss pārējais strādā kā jāstrādā.
Nu,ja Tev augstspiediena pusee nekaapj virs tiem 10 bar un iztvaikotaajaa sensors apstiprina +30oC,tad.. neizskataas smuki. Nu,veel vari savienojumus sajuuga stekerim paarbaudiit. Bet citaadi izskataas,ka suuknis te straadaa,te nestraadaa..
a kapēc tikai sajūgs? ir tak arī plūsmas regulators, ir kam ir abi, ir kam viens no diviem... Ja plūsmas regulators nestrādā korekti (ķeras piemēram) tad rezultāts var būt analoģisks
Labi aizmirstiet. Biju uz diagnostiku kondišku servisā, tipa tikai kondiškas remontē, bet man ir aizdomas, ka man vnk sakarināja makaronus. Tikšu galā, izlikšu raskladu. | Offline | | |
doriftoo | 29. May 2020, 14:52 |
#3379
|
| Kopš: 01. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 715
Braucu ar: ///M50
|
29 May 2020, 09:59:30 @DM-101 rakstīja:
29 May 2020, 08:29:50 @doriftoo rakstīja:
04 Jan 2020, 13:02:46 @anarchy rakstīja:
04 Jan 2020, 13:00:17 @sys9291 rakstīja:
04 Jan 2020, 12:19:45 @anarchy rakstīja:
Sveiki!
Vai ir šeit kāds lielmotoriem termostatu downgreidojis no 105 uz 88?
Atsauksmes, sekas?
forumus palasīju, gaidu kadu LV lietotāja pieredzi.
paldies,
a kam tev šādu atrakciju? tev tak stāv mapētais termostats...?
nu jaa,TU, es tik taa voundereeju pa forumiem lasiito, ka karstums tik liels v8 nah nav vajadzīgs un uz emisijas rekjina lai Greeta bljaustaas tālāk...
Kam aktuāli. Kādu laiciņu ir 88grādu termostats, nav problēmu, silst ātri, dzeses šķ. darba temperatūra ap 95(ieriekš pat līdz 130+). Kāpēc? Mazāks spiediens dzeses sistēmā, līdz ar to mazāka mehāniskā un termiskā slodze caurulēm, savienojumiem un piedevus dzeses šķ., arī motora un ātrumkārbas eļļām zemāka temperatūra(attiecīgi saglabā labāk viskozitāti, neizgaro tik ātri, ilgāk dzīvo plastmasas un gumijas komponentes, pazūd 5hp24 sitiens apstājoties). Tas pie nosacījuma, ja viss pārējais ir darba kārtībā.
Mīnuss - vajadzētu palielināties degvielas paēriņam, bet par cik man braukšanas režīms mainīgs, tad tā pat kā staigāja 18-22, tā arī ir(ar vaiksminieku degvielu), kam regulāri maršruti, tam rezultāti gan jau citi.
Mani 0,02$
ja dzineejs nav pareizajaa termaalajaa segmentaa, netiek veikta virkne specifisku pasaakumu, ieskaitot sprauslu/cilindru meeriijumus, adaptaacijas karshu upgrade, utjpr.
Bet, kaa nojaushu, sho nopisto dzineeju iipasniekiem tas ir paraleeli.
Sekas? Sajaati CO kati vareetu buut sapiigaakais. Djorga, vibraacija - to uz V8 shie kadri ''nejuut''.
p.s. iemetiet, luudzu, kuram dzineejam tad ir 105oC termostati.
Es esmu maniijis 95..96oC augstaakais. Augstaakas t tiek sasniegtas, samazinot elektriskaa uudnessuuknja jaudu [kuriem taads ir].
Bet viskrutaakais, protams, ir shaadu ''upgreidu'' rezultaataa iedziit tos dzineejus Mapped mode
11531436386
Piekrītu, ka tam tā nav jābūt, un motora vadība lielā daļā laika strādā "silšanas" nevis darba t režīmā, kā arī map controlled režīms nedarboas. Bet ķēžu sliežu, dzeses cauruļu, pārējo gumijas daļu īsais mūžš daļēji rezultējas augstās temperatūras dēļ. Piemēram 840ci ar m62 šādas problēmas nav novērotas(vismaz internets tā saka), un tiem ir 95grādu t.stats, bet ar m62TU dzinējiem nav savienojams, tiem vienīgā alternatīva ir m67 t.stats.
Nesaku, ka tā ir pareizi, bet auto jau labu laiku nemaksā nedz 50, nedz 10 tūkstošus, oem detaļas un risinājumi ne vienmēr ir finansiāli viegli pamatojami. Un jā - smird mazāk, skan labāk, iet patīkamāk nekā m57, pat apvienojumā ar LPG Svešā makā nelienu un padomus neprasu, un internetā, pirms sprēgāt, vienmēr var p.n.
(p.s. neapšaubu neviena kompetenci) | Offline | | |
kkas | 29. May 2020, 15:03 |
#3380
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9325
Braucu ar: Alfu
|
29 May 2020, 14:50:22 @koderis rakstīja:
kkas, biji jau pie kondišku meistara uz Vienības gatves? viņš strādā labi, makaronus uz ausīm nekarina, bet izteikumos var aizskart sirsniņas jutīgākās stīgas un apšaubīt maksātspēju
Nē, ne tur. Var jau būt, ka čalis baigais profs un ar komunikāciju problēmas, bet atbildes nekādas uz precizējošiem jautājumiem nedabūju. Tikai jums ir vecs auto, volvo kompresoriem vienmēr pezda. Kko pa savam pabursimies (ta arī neizspiedu, ko tad viņi darīs) varbūt palīdzēs varbūt nē, ja jā tad uz neilgu laiku, bet principā rip kompresoram. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|