Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
kkas
27. May 2020, 14:34 #3361

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu


27 May 2020, 13:42:02 @streetking rakstīja:
expansion valve?



nu šobrīd paliek šis vai control valve pašā kompresorā vai kompresors RIP, bet nu tur cik saprotu jāskatās abi spiedieni un biš kaspich stailā jāzin, lai noteiktu pareizo diagnozi došu speciem, redzēs kas sanāks. kompresoru lieki mainīt galīgi nav vēlmes.
Offline
Staris
27. May 2020, 15:55 #3362

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Ja nemaldos, tad userim RBergs bija pieredze ar riepu problēmu eFkai. PM viņam.
Offline
AigarsV
27. May 2020, 16:06 #3363

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:

Praktiskas pieredzes nav (to var droši vien prasīt lietoto riepu tirgotāju angāros), bet pamēğini šo

Liekos eksemplārus varēsi notirgot lietoto riepu topicā un beigās vēl būsi nopelnījis.
Offline
uldens1
27. May 2020, 23:19 #3364

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:


27 May 2020, 22:44:02 @DM-101 rakstīja:
Nu ko, shovakar skatam NASA live. Maskam lielaa diena/nakts.
nu jau drīz,13 min vēl jāpagaida
Offline
Oke
27. May 2020, 23:25 #3365

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:

Viss cool, uz to jau gāja visas dienas garumā.
Offline
uldens1
27. May 2020, 23:26 #3366

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:

Offline
Staris
27. May 2020, 23:29 #3367

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Sestdien 22:22
vai Svētdien 22:00
Offline
Oke
27. May 2020, 23:32 #3368

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:

ķip sanāk, ka launch zonā viss ok, bet evakuācijas zonā kaut kāda vētra briest, tāpēc atcēla.
Ja atceras Challenger, kosmoss evolūcijā tieši launch procesā.
Offline
Ruudis
28. May 2020, 22:01 #3369

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Jautājums Kasparam. Vai tādam mamutam kā e46 ar 30d arī ir nepieciešams pāradaptēt dzinēju pēc remonta?

Sorry, ja tups jautājums. Lūdzu nebaries
Offline
Ruudis
28. May 2020, 22:05 #3370

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


28 May 2020, 22:02:55 @DM-101 rakstīja:

28 May 2020, 22:01:18 @Ruudis rakstīja:
Jautājums Kasparam. Vai tādam mamutam kā e46 ar 30d arī ir nepieciešams pāradaptēt dzinēju pēc remonta?

Sorry, ja tups jautājums. Lūdzu nebaries


nu kaa - adaptaaciju dzeeshana ir paredzeeta? Ja nekljuudos, ir.
Taatad, peec remontiem - jaapaaradaptee.

Manā gadījumā būs eļļas līmeņa devēja maiņa. Tātad jāmet pie vada pēc tam?
Offline
Ruudis
28. May 2020, 22:33 #3371

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Sapratu, paldies
Offline
Digital
29. May 2020, 10:11 #3372

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Tu vēl piemirsi ka tur tika minēta veiksminieku degviela

Nestādos priekšā kā tas dzinējs vispār darbojas.
Offline
sys9291
29. May 2020, 11:21 #3373

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


29 May 2020, 11:07:55 @DM-101 rakstīja:

29 May 2020, 11:03:08 @Beewax rakstīja:

28 May 2020, 16:04:42 @FFL rakstīja:
Tur maina pašu to membrānas uzparikti kartera ventilācijai

Es, sapratu, paldies. 2 gadus atpakaļ jaunu uzlika - orģinālu, nevis aftermarket, jau sāka gaudot maita


taa nav NE MAZAAKAA probleema!
nevis membraana ir maita, bet auto iipasnieks - pilniigi nejeedzosh mudaks.

a ļoti bieži uz M54 tā maita gaudo dēļ beigta DISA... protams gadās arī citas gaisa piesūkšanas problēmas, bet stipri retāk...
Offline
kkas
29. May 2020, 13:29 #3374

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu

Kaspich, jautājums tev kā tehniskam cilvēkam, vai kondiškas kompresors var būt beigts fiziski, ja viņš spēj brīžiem pat divas stundas no vietas saldēt, tā ka kājās prasās uzvilkt ziemas zābakus?
Offline
kkas
29. May 2020, 13:57 #3375

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu

šobrīd paliekam pie scenārija, ka fiziski kompresoram ir pezda vai bez 5 minūtēm pezda. viss pārējais strādā kā jāstrādā, jo diagnostika ir veikta pie profiem, nu servisā, kur tikai remontē kondiškas.

[ Šo ziņu laboja kkas, 29 May 2020, 14:06:00 ]

Offline
sys9291
29. May 2020, 14:21 #3376

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


29 May 2020, 12:27:05 @DM-101 rakstīja:
nu, man gruuti iedomaaties saikni ar DISA, bet nu jebkuraa gadiijumaa gaisa piesukshanu skata peec Offset tipa LTFT un integratoriem.
Ja nu to nemaak, tupa izveic smoke testu [kas arii jaamaak, tur padaudz nianshu].
Nu, ja neko nejeedz, bet dikti gribaas kaut ko skruuveet, tad dara kaa shis kadrs: vnk nepaartraukti kaut ko izjauc un saliek kopaa

te runa iet par gaisa piesūkšanu caur nobeigusos DISA...
SMOKE tests var korekti nenostrādāt - tapēc izvēlos vakuma testu...
Offline
sys9291
29. May 2020, 14:24 #3377

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


29 May 2020, 14:05:46 @DM-101 rakstīja:

29 May 2020, 13:57:38 @kkas rakstīja:
šobrīd paliekam pie scenārija, ka fiziski kompresoram ir pezda vai bez 5 minūtēm pezda. viss pārējais strādā kā jāstrādā.


Nu,ja Tev augstspiediena pusee nekaapj virs tiem 10 bar un iztvaikotaajaa sensors apstiprina +30oC,tad.. neizskataas smuki. Nu,veel vari savienojumus sajuuga stekerim paarbaudiit. Bet citaadi izskataas,ka suuknis te straadaa,te nestraadaa..

a kapēc tikai sajūgs? ir tak arī plūsmas regulators, ir kam ir abi, ir kam viens no diviem... Ja plūsmas regulators nestrādā korekti (ķeras piemēram) tad rezultāts var būt analoģisks
Offline
kkas
29. May 2020, 14:33 #3378

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu


29 May 2020, 14:24:17 @sys9291 rakstīja:

29 May 2020, 14:05:46 @DM-101 rakstīja:

29 May 2020, 13:57:38 @kkas rakstīja:
šobrīd paliekam pie scenārija, ka fiziski kompresoram ir pezda vai bez 5 minūtēm pezda. viss pārējais strādā kā jāstrādā.


Nu,ja Tev augstspiediena pusee nekaapj virs tiem 10 bar un iztvaikotaajaa sensors apstiprina +30oC,tad.. neizskataas smuki. Nu,veel vari savienojumus sajuuga stekerim paarbaudiit. Bet citaadi izskataas,ka suuknis te straadaa,te nestraadaa..

a kapēc tikai sajūgs? ir tak arī plūsmas regulators, ir kam ir abi, ir kam viens no diviem... Ja plūsmas regulators nestrādā korekti (ķeras piemēram) tad rezultāts var būt analoģisks


Labi aizmirstiet. Biju uz diagnostiku kondišku servisā, tipa tikai kondiškas remontē, bet man ir aizdomas, ka man vnk sakarināja makaronus. Tikšu galā, izlikšu raskladu.
Offline
doriftoo
29. May 2020, 14:52 #3379

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 715

Braucu ar: ///M50


29 May 2020, 09:59:30 @DM-101 rakstīja:

29 May 2020, 08:29:50 @doriftoo rakstīja:

04 Jan 2020, 13:02:46 @anarchy rakstīja:

04 Jan 2020, 13:00:17 @sys9291 rakstīja:

04 Jan 2020, 12:19:45 @anarchy rakstīja:
Sveiki!
Vai ir šeit kāds lielmotoriem termostatu downgreidojis no 105 uz 88?
Atsauksmes, sekas?

forumus palasīju, gaidu kadu LV lietotāja pieredzi.

paldies,

a kam tev šādu atrakciju? tev tak stāv mapētais termostats...?

nu jaa,TU, es tik taa voundereeju pa forumiem lasiito, ka karstums tik liels v8 nah nav vajadzīgs un uz emisijas rekjina lai Greeta bljaustaas tālāk...
Kam aktuāli. Kādu laiciņu ir 88grādu termostats, nav problēmu, silst ātri, dzeses šķ. darba temperatūra ap 95(ieriekš pat līdz 130+). Kāpēc? Mazāks spiediens dzeses sistēmā, līdz ar to mazāka mehāniskā un termiskā slodze caurulēm, savienojumiem un piedevus dzeses šķ., arī motora un ātrumkārbas eļļām zemāka temperatūra(attiecīgi saglabā labāk viskozitāti, neizgaro tik ātri, ilgāk dzīvo plastmasas un gumijas komponentes, pazūd 5hp24 sitiens apstājoties). Tas pie nosacījuma, ja viss pārējais ir darba kārtībā.

Mīnuss - vajadzētu palielināties degvielas paēriņam, bet par cik man braukšanas režīms mainīgs, tad tā pat kā staigāja 18-22, tā arī ir(ar vaiksminieku degvielu), kam regulāri maršruti, tam rezultāti gan jau citi.

Mani 0,02$


ja dzineejs nav pareizajaa termaalajaa segmentaa, netiek veikta virkne specifisku pasaakumu, ieskaitot sprauslu/cilindru meeriijumus, adaptaacijas karshu upgrade, utjpr.
Bet, kaa nojaushu, sho nopisto dzineeju iipasniekiem tas ir paraleeli.

Sekas? Sajaati CO kati vareetu buut sapiigaakais. Djorga, vibraacija - to uz V8 shie kadri ''nejuut''.


p.s. iemetiet, luudzu, kuram dzineejam tad ir 105oC termostati.
Es esmu maniijis 95..96oC augstaakais. Augstaakas t tiek sasniegtas, samazinot elektriskaa uudnessuuknja jaudu [kuriem taads ir].
Bet viskrutaakais, protams, ir shaadu ''upgreidu'' rezultaataa iedziit tos dzineejus Mapped mode
11531436386

Piekrītu, ka tam tā nav jābūt, un motora vadība lielā daļā laika strādā "silšanas" nevis darba t režīmā, kā arī map controlled režīms nedarboas. Bet ķēžu sliežu, dzeses cauruļu, pārējo gumijas daļu īsais mūžš daļēji rezultējas augstās temperatūras dēļ. Piemēram 840ci ar m62 šādas problēmas nav novērotas(vismaz internets tā saka), un tiem ir 95grādu t.stats, bet ar m62TU dzinējiem nav savienojams, tiem vienīgā alternatīva ir m67 t.stats.

Nesaku, ka tā ir pareizi, bet auto jau labu laiku nemaksā nedz 50, nedz 10 tūkstošus, oem detaļas un risinājumi ne vienmēr ir finansiāli viegli pamatojami. Un jā - smird mazāk, skan labāk, iet patīkamāk nekā m57, pat apvienojumā ar LPG Svešā makā nelienu un padomus neprasu, un internetā, pirms sprēgāt, vienmēr var p.n.

(p.s. neapšaubu neviena kompetenci)
Offline
kkas
29. May 2020, 15:03 #3380

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu


29 May 2020, 14:50:22 @koderis rakstīja:
kkas, biji jau pie kondišku meistara uz Vienības gatves? viņš strādā labi, makaronus uz ausīm nekarina, bet izteikumos var aizskart sirsniņas jutīgākās stīgas un apšaubīt maksātspēju


Nē, ne tur. Var jau būt, ka čalis baigais profs un ar komunikāciju problēmas, bet atbildes nekādas uz precizējošiem jautājumiem nedabūju. Tikai jums ir vecs auto, volvo kompresoriem vienmēr pezda. Kko pa savam pabursimies (ta arī neizspiedu, ko tad viņi darīs) varbūt palīdzēs varbūt nē, ja jā tad uz neilgu laiku, bet principā rip kompresoram.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4