Autors | Ziņojums |
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Kas ir ģeneratora common problēmas dēļ kā viņš pārstāj lādēt? Oglītes?
Vienkārši domāju vai labot vai ņemt jaunu!? Šodien izbeidzās ģenģeris. |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Aiznes pārbaudīt. Mēdz gadīties, ka diožu tiltu sadedzina. Citādi, tablete, ogles. Ja zini kā pārbaudīt diodes pats vari tikt galā. Mums te Jelgavā ir vieta, kur aiznes, visu uzvietas pārbauda, uzreiz pasaka. No mehāniskā - gultņi. |
Offline | |
|
janexz | |
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
09 Mar 2018, 23:57:33 @hasans rakstīja:
Kas ir ģeneratora common problēmas dēļ kā viņš pārstāj lādēt? Oglītes?
Vienkārši domāju vai labot vai ņemt jaunu!? Šodien izbeidzās ģenģeris.
Restaurācija ir way to go |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
10 Mar 2018, 00:02:26 @janexz rakstīja:
09 Mar 2018, 23:57:33 @hasans rakstīja:
Kas ir ģeneratora common problēmas dēļ kā viņš pārstāj lādēt? Oglītes?
Vienkārši domāju vai labot vai ņemt jaunu!? Šodien izbeidzās ģenģeris.
Restaurācija ir way to go
Ne vienmēr. Man piemēram uzreiz pateica, ka Valeo nevar izpresēt gultņus normāli, jāmaina visa serde, respektīvi, nahuj, vnk citu ģeneratoru, jo veco taisīt neatmaksājas. Teica, ka Boscham esot normāli. Vai arī otrādi. Katrā ziņā vienam vai otram restaurācija neder. Par cik man bija 5 ls par oglēm toreiz un gultņi bija veseli, nomainīja tikai tās, brauc tālāk. |
Offline | |
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Ok, skaidrs. Ogles/gultņi primārie. Problēmas ar pinumu laikam nav tik izplatīts. Ja nemaldos, tad man tur stāv virsū oem bosch. |
Offline | |
|
janexz | |
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
| Nezinu kā Jelgavā, pie mums visu restōrē |
Offline | |
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Man forša sagadīšanās. Vakar nojuka ģenerators manam darba zirgam aka opelim un šodien e39 un pēc mēneša man to e39 ņem prom, cerams, ka nekas vairāk neizleks |
Offline | |
|
dzosua | |
Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
| Restaurē visus. Gan Valeo, gan Bosch.
Man e39 53od izbeidzās Valeo ģenerators. Youtube pēc modeļa pat is pamācības
Manam ex 530d izbeidzās Valeo ražotais. Noņēmu nost, izsecināju, ka ogles beigušās.
Aizvedu, lai pārlodē.
Rzultātā Ogles 1.10eur, darbs 2 eur |
Offline | |
|
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Vai tas ir iespējams, ka dēļ beigta ģeneratora auto vairs nevar pielaist Nu tur vai nostrādā kāda aizsardzība? Šodien pielaidu tikai lai apgrieztu auto un akumulatora lampa arī nodzisa, bet kad mēģināju atkal pielaist, tad ir tikai klik klik un viss. |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| bet protams, pie tukš akumulatora nepalaidīsi... |
Offline | |
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Akumulators nav tukšs. Tikko noņēmu nost ģeneratoru un dzesēšanas truba ir pilna ar lapām u.c. sūdiem. Pašam ģeneratoram dzesēšana arī aizdambējusies
[ Šo ziņu laboja hasans, 11 Mar 2018, 09:56:56 ] |
Offline | |
|
E53V8 | |
Kopš: 15. Jan 2014
Ziņojumi: 234
Braucu ar:
| Bmw e39 M-pack divus aizmugurējos vidējos parkošanās sensorus var nomainīt bez bampera noņemšanas nost? |
Offline | |
|
eddylee | |
Kopš: 08. Jan 2011
No: Madona
Ziņojumi: 324
Braucu ar: Pačota punktiem.
|
11 Mar 2018, 15:13:01 @E53V8 rakstīja:
Bmw e39 M-pack divus aizmugurējos vidējos parkošanās sensorus var nomainīt bez bampera noņemšanas nost?
ne
|
Offline | |
|
4chan | |
Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 93
Braucu ar: Alpinweiss 3
| Sveiki!
Vai šis LCM spēj manuāli regulēt halogēno lukturu augstumu? Auto ir prfl un no rūpnīcas nācis bez augstuma regulēšanas potenciometra pie miglas luktura slēdža. Gribu uzstādīt šo funkciju, vadi, lukturu štekeri un slēdzis ir.
|
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
10 Mar 2018, 18:26:51 @hasans rakstīja:
Akumulators nav tukšs. Tikko noņēmu nost ģeneratoru un dzesēšanas truba ir pilna ar lapām u.c. sūdiem. Pašam ģeneratoram dzesēšana arī aizdambējusies
Tev paneļa apgaismojums neraustījās, pirms iedegās akb kontrollampiņa? |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
11 Mar 2018, 20:19:31 @4chan rakstīja:
Sveiki!
Vai šis LCM spēj manuāli regulēt halogēno lukturu augstumu? Auto ir prfl un no rūpnīcas nācis bez augstuma regulēšanas potenciometra pie miglas luktura slēdža. Gribu uzstādīt šo funkciju, vadi, lukturu štekeri un slēdzis ir.
Ja nav augstuma regulēšanas, tad ir bijuši original xenon lukturi |
Offline | |
|
|
4chan | |
Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 93
Braucu ar: Alpinweiss 3
| Auto ir 97 gada, oriģinālā komplektācijā ir bijuši halogēni bez regulēšanas(pēc VIN nav 510 opcijas), nav vadu uz lukturiem un uz slēdzi. Kāds iepriekšējais saimnieks ir uzstādījis FL ksenonus, FL pakaļas lukturus un ir mainījis LCM bloku, no rūpnīcas vajadzētu būt LCM II blokam ar radiātoru. Ksenonus ar padegušiem reflektoriem samainīju pret TOP zustand FL halogēniem. Tagad ir nepieciešama manuālā regulēšana, jo stars diezgan ātri beidzas, kādi 30 vai mazāk metri. Noregulēts ir uz max augstumu, ar korektoriem un regulēšanas skrūvēm viss kartībā, TA bez aizrādījumiem. Cik esmu pētijis LCM III nāk ar uzrakstiem ohne man LWR un mit man LWR, tur viss skaidrs pirmais variants bez manuālās regulēšanas, otrs ar, bet šim blokam ir tikai LWR |
Offline | |
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
12 Mar 2018, 07:53:53 @Ruudis rakstīja:
10 Mar 2018, 18:26:51 @hasans rakstīja:
Akumulators nav tukšs. Tikko noņēmu nost ģeneratoru un dzesēšanas truba ir pilna ar lapām u.c. sūdiem. Pašam ģeneratoram dzesēšana arī aizdambējusies
Tev paneļa apgaismojums neraustījās, pirms iedegās akb kontrollampiņa?
Nē, nekas neliecināja par ģeneratora agoniju. |
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
12 Mar 2018, 18:12:05 @hasans rakstīja:
12 Mar 2018, 07:53:53 @Ruudis rakstīja:
10 Mar 2018, 18:26:51 @hasans rakstīja:
Akumulators nav tukšs. Tikko noņēmu nost ģeneratoru un dzesēšanas truba ir pilna ar lapām u.c. sūdiem. Pašam ģeneratoram dzesēšana arī aizdambējusies
Tev paneļa apgaismojums neraustījās, pirms iedegās akb kontrollampiņa?
Nē, nekas neliecināja par ģeneratora agoniju.
Hmm, man taisni raustījās, kad nomira sprieguma regulētājs. Moš prefam savādāk |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
12 Mar 2018, 18:32:12 @Ruudis rakstīja:
12 Mar 2018, 18:12:05 @hasans rakstīja:
12 Mar 2018, 07:53:53 @Ruudis rakstīja:
10 Mar 2018, 18:26:51 @hasans rakstīja:
Akumulators nav tukšs. Tikko noņēmu nost ģeneratoru un dzesēšanas truba ir pilna ar lapām u.c. sūdiem. Pašam ģeneratoram dzesēšana arī aizdambējusies
Tev paneļa apgaismojums neraustījās, pirms iedegās akb kontrollampiņa?
Nē, nekas neliecināja par ģeneratora agoniju.
Hmm, man taisni raustījās, kad nomira sprieguma regulētājs. Moš prefam savādāk
tur tachu ntie dazhaadie defekti var buut! |
Offline | |
|