Online

Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
hasans
09. Mar 2018, 23:57 #33501

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Kas ir ģeneratora common problēmas dēļ kā viņš pārstāj lādēt? Oglītes?
Vienkārši domāju vai labot vai ņemt jaunu!? Šodien izbeidzās ģenģeris.
Offline
edzhaans
10. Mar 2018, 00:00 #33502

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Aiznes pārbaudīt. Mēdz gadīties, ka diožu tiltu sadedzina. Citādi, tablete, ogles. Ja zini kā pārbaudīt diodes pats vari tikt galā. Mums te Jelgavā ir vieta, kur aiznes, visu uzvietas pārbauda, uzreiz pasaka. No mehāniskā - gultņi.
Offline
janexz
10. Mar 2018, 00:02 #33503

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


09 Mar 2018, 23:57:33 @hasans rakstīja:
Kas ir ģeneratora common problēmas dēļ kā viņš pārstāj lādēt? Oglītes?
Vienkārši domāju vai labot vai ņemt jaunu!? Šodien izbeidzās ģenģeris.

Restaurācija ir way to go
Offline
edzhaans
10. Mar 2018, 00:05 #33504

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


10 Mar 2018, 00:02:26 @janexz rakstīja:

09 Mar 2018, 23:57:33 @hasans rakstīja:
Kas ir ģeneratora common problēmas dēļ kā viņš pārstāj lādēt? Oglītes?
Vienkārši domāju vai labot vai ņemt jaunu!? Šodien izbeidzās ģenģeris.

Restaurācija ir way to go

Ne vienmēr. Man piemēram uzreiz pateica, ka Valeo nevar izpresēt gultņus normāli, jāmaina visa serde, respektīvi, nahuj, vnk citu ģeneratoru, jo veco taisīt neatmaksājas. Teica, ka Boscham esot normāli. Vai arī otrādi. Katrā ziņā vienam vai otram restaurācija neder. Par cik man bija 5 ls par oglēm toreiz un gultņi bija veseli, nomainīja tikai tās, brauc tālāk.
Offline
hasans
10. Mar 2018, 00:09 #33505

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Ok, skaidrs. Ogles/gultņi primārie. Problēmas ar pinumu laikam nav tik izplatīts. Ja nemaldos, tad man tur stāv virsū oem bosch.
Offline
janexz
10. Mar 2018, 00:10 #33506

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4

Nezinu kā Jelgavā, pie mums visu restōrē
Offline
hasans
10. Mar 2018, 00:13 #33507

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Man forša sagadīšanās. Vakar nojuka ģenerators manam darba zirgam aka opelim un šodien e39 un pēc mēneša man to e39 ņem prom, cerams, ka nekas vairāk neizleks
Offline
dzosua
10. Mar 2018, 00:21 #33508

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

Restaurē visus. Gan Valeo, gan Bosch.

Man e39 53od izbeidzās Valeo ģenerators. Youtube pēc modeļa pat is pamācības

Manam ex 530d izbeidzās Valeo ražotais. Noņēmu nost, izsecināju, ka ogles beigušās.
Aizvedu, lai pārlodē.
Rzultātā Ogles 1.10eur, darbs 2 eur
Offline
hasans
10. Mar 2018, 17:25 #33509

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Vai tas ir iespējams, ka dēļ beigta ģeneratora auto vairs nevar pielaist Nu tur vai nostrādā kāda aizsardzība? Šodien pielaidu tikai lai apgrieztu auto un akumulatora lampa arī nodzisa, bet kad mēģināju atkal pielaist, tad ir tikai klik klik un viss.
Offline
sys9291
10. Mar 2018, 18:09 #33510

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

bet protams, pie tukš akumulatora nepalaidīsi...
Offline
hasans
10. Mar 2018, 18:26 #33511

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Akumulators nav tukšs. Tikko noņēmu nost ģeneratoru un dzesēšanas truba ir pilna ar lapām u.c. sūdiem. Pašam ģeneratoram dzesēšana arī aizdambējusies

[ Šo ziņu laboja hasans, 11 Mar 2018, 09:56:56 ]

Offline
E53V8
11. Mar 2018, 15:13 #33512

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 234

Braucu ar:

Bmw e39 M-pack divus aizmugurējos vidējos parkošanās sensorus var nomainīt bez bampera noņemšanas nost?
Offline
eddylee
11. Mar 2018, 15:21 #33513

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.


11 Mar 2018, 15:13:01 @E53V8 rakstīja:
Bmw e39 M-pack divus aizmugurējos vidējos parkošanās sensorus var nomainīt bez bampera noņemšanas nost?

ne
Offline
4chan
11. Mar 2018, 20:19 #33514

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 93

Braucu ar: Alpinweiss 3

Sveiki!

Vai šis LCM spēj manuāli regulēt halogēno lukturu augstumu? Auto ir prfl un no rūpnīcas nācis bez augstuma regulēšanas potenciometra pie miglas luktura slēdža. Gribu uzstādīt šo funkciju, vadi, lukturu štekeri un slēdzis ir.


Offline
Ruudis
12. Mar 2018, 07:53 #33515

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


10 Mar 2018, 18:26:51 @hasans rakstīja:
Akumulators nav tukšs. Tikko noņēmu nost ģeneratoru un dzesēšanas truba ir pilna ar lapām u.c. sūdiem. Pašam ģeneratoram dzesēšana arī aizdambējusies


Tev paneļa apgaismojums neraustījās, pirms iedegās akb kontrollampiņa?
Offline
Peecis
12. Mar 2018, 11:59 #33516

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


11 Mar 2018, 20:19:31 @4chan rakstīja:
Sveiki!

Vai šis LCM spēj manuāli regulēt halogēno lukturu augstumu? Auto ir prfl un no rūpnīcas nācis bez augstuma regulēšanas potenciometra pie miglas luktura slēdža. Gribu uzstādīt šo funkciju, vadi, lukturu štekeri un slēdzis ir.




Ja nav augstuma regulēšanas, tad ir bijuši original xenon lukturi
Offline
4chan
12. Mar 2018, 17:54 #33517

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 93

Braucu ar: Alpinweiss 3

Auto ir 97 gada, oriģinālā komplektācijā ir bijuši halogēni bez regulēšanas(pēc VIN nav 510 opcijas), nav vadu uz lukturiem un uz slēdzi. Kāds iepriekšējais saimnieks ir uzstādījis FL ksenonus, FL pakaļas lukturus un ir mainījis LCM bloku, no rūpnīcas vajadzētu būt LCM II blokam ar radiātoru. Ksenonus ar padegušiem reflektoriem samainīju pret TOP zustand FL halogēniem. Tagad ir nepieciešama manuālā regulēšana, jo stars diezgan ātri beidzas, kādi 30 vai mazāk metri. Noregulēts ir uz max augstumu, ar korektoriem un regulēšanas skrūvēm viss kartībā, TA bez aizrādījumiem. Cik esmu pētijis LCM III nāk ar uzrakstiem ohne man LWR un mit man LWR, tur viss skaidrs pirmais variants bez manuālās regulēšanas, otrs ar, bet šim blokam ir tikai LWR
Offline
hasans
12. Mar 2018, 18:12 #33518

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


12 Mar 2018, 07:53:53 @Ruudis rakstīja:

10 Mar 2018, 18:26:51 @hasans rakstīja:
Akumulators nav tukšs. Tikko noņēmu nost ģeneratoru un dzesēšanas truba ir pilna ar lapām u.c. sūdiem. Pašam ģeneratoram dzesēšana arī aizdambējusies


Tev paneļa apgaismojums neraustījās, pirms iedegās akb kontrollampiņa?

Nē, nekas neliecināja par ģeneratora agoniju.
Offline
Ruudis
12. Mar 2018, 18:32 #33519

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


12 Mar 2018, 18:12:05 @hasans rakstīja:

12 Mar 2018, 07:53:53 @Ruudis rakstīja:

10 Mar 2018, 18:26:51 @hasans rakstīja:
Akumulators nav tukšs. Tikko noņēmu nost ģeneratoru un dzesēšanas truba ir pilna ar lapām u.c. sūdiem. Pašam ģeneratoram dzesēšana arī aizdambējusies


Tev paneļa apgaismojums neraustījās, pirms iedegās akb kontrollampiņa?

Nē, nekas neliecināja par ģeneratora agoniju.

Hmm, man taisni raustījās, kad nomira sprieguma regulētājs. Moš prefam savādāk
Offline
N53series
12. Mar 2018, 20:04 #33520

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Mar 2018, 18:32:12 @Ruudis rakstīja:

12 Mar 2018, 18:12:05 @hasans rakstīja:

12 Mar 2018, 07:53:53 @Ruudis rakstīja:

10 Mar 2018, 18:26:51 @hasans rakstīja:
Akumulators nav tukšs. Tikko noņēmu nost ģeneratoru un dzesēšanas truba ir pilna ar lapām u.c. sūdiem. Pašam ģeneratoram dzesēšana arī aizdambējusies


Tev paneļa apgaismojums neraustījās, pirms iedegās akb kontrollampiņa?

Nē, nekas neliecināja par ģeneratora agoniju.

Hmm, man taisni raustījās, kad nomira sprieguma regulētājs. Moš prefam savādāk


tur tachu ntie dazhaadie defekti var buut!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo