Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
sys9291
17. Jul 2018, 10:57 #3341

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

a man jautājiens - kāda jēga ir remontēt šo aizvēsturisko CCC - ja jau par sakarīgām naudām to var nomainīt pret CIC?
Offline
Staris
17. Jul 2018, 11:03 #3342

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Savā ziņā piekritīšu bmwaddict.

Nedaudz nepareizi ir automātiski visus saukt par lohiem, ja nemaz nezin neko par citiem.
Es arī nerunāju par plates diagnostiku mājās ar 5x palielināmo stiklu. Manā gadījumā viss notiek specializētā rūpnīcā, kur ir pieejama tāda tehnika par kuras izmantošanu daudzi varētu sapņot. Un tur tiešām ir iespēja pamanīt un izdarīt daudz vairāk kā mājās ar parasto lodāmuru vai fēnu. Ir tikai jāpalasa CCC uzbūve, sastāvdaļas un jāsaprot kā tas viss darbojas un kas par ko tur atbild.

Un par remontēšanas jēgu - Visbiežāk remonta skāde nav ne tuvu tik liela, lai varētu teikt, ka CIC maksā tuvu tikpat cik remonts

[ Šo ziņu laboja Staris, 17 Jul 2018, 11:05:12 ]

Offline
hasans
17. Jul 2018, 11:04 #3343

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Labi, e60 cic jau var dabūt vairumā. Man vajag priekš e87 - tie gan uz katra stūra nemētājas. Ja uzpeld, tad par kosmosu.
Offline
bmwaddict
17. Jul 2018, 11:05 #3344

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Jul 2018, 10:57:52 @sys9291 rakstīja:
a man jautājiens - kāda jēga ir remontēt šo aizvēsturisko CCC - ja jau par sakarīgām naudām to var nomainīt pret CIC?

nu ja tu pats proti salabot tad tas var izmaksaat praktiski neko tikai tavu pateereeto laiku, bet ja tev ir jaaizveelas salabot pa 300eur vai nopirkt ejoshu CIC pa 400eur nu tad arguments ir veeraa njemams (cenas abstraktas jo preciizi nezinu), tikai neaizmirsti ka par piekodeeshanu tev arii buus jaamaksaa jo nu visticamaak pats to arii nemaaceesi..
Offline
josi
17. Jul 2018, 11:08 #3345

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


17 Jul 2018, 07:51:53 @N53series rakstīja:
kaapeec ir versija par plaisaam? vienkaarsha iemesla deelj - shaadi [ar shaadu 'defektu'] bloki nav remonteejami. uz plaisaam var norakstiit:
- jebkuru citu defektu;
- plaisas ir muzhiigaa teema, lai attteiktu 'remonta' garantiju.
versija par plaisaam ir PILNIIGS suuds. to izplata nejeegas.

Versijai par plaisām ir visai konkrēts pamats - ja prasti uzspiežot ar pirkstu uz kāda no čipiem CCC sāk strādāt, tad vaina būs tikai mikroplaisās tā BGA čipa lodējumā. Un jebkurš kvalitatītvs CCC remonts sevī ietver atmiņas čipu nomaiņu vai viemmaz to reball'u.
Offline
bmwaddict
17. Jul 2018, 11:12 #3346

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Jul 2018, 11:08:00 @josi rakstīja:

Versijai par plaisām ir visai konkrēts pamats - ja prasti uzspiežot ar pirkstu uz kāda no čipiem CCC sāk strādāt, tad vaina būs tikai mikroplaisās tā BGA čipa lodējumā. Un jebkurš kvalitatītvs CCC remonts sevī ietver atmiņas čipu nomaiņu vai viemmaz to reball'u.



nu vairumaa gadiijumu taa arii buus, bet ir arii pashas iespiedplates defekti, kad zuud kontakts starp pashas iespiedplates slaanjiem. taadi defekti ir realitaate, sevishkji ja plate ekspluateejas videe, kuraa ir strauji mainiiga temperatuura, mitrums, vibraacijas.. konstrukcijas nepilniibas izpauzhas ekstremaalaas videes. neatbilstohas izturiibas iespiedplate ir dziives realitaate.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Jul 2018, 11:15:08 ]

Offline
N53series
17. Jul 2018, 11:51 #3347

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


17 Jul 2018, 11:08:00 @josi rakstīja:

17 Jul 2018, 07:51:53 @N53series rakstīja:
kaapeec ir versija par plaisaam? vienkaarsha iemesla deelj - shaadi [ar shaadu 'defektu'] bloki nav remonteejami. uz plaisaam var norakstiit:
- jebkuru citu defektu;
- plaisas ir muzhiigaa teema, lai attteiktu 'remonta' garantiju.
versija par plaisaam ir PILNIIGS suuds. to izplata nejeegas.

Versijai par plaisām ir visai konkrēts pamats - ja prasti uzspiežot ar pirkstu uz kāda no čipiem CCC sāk strādāt, tad vaina būs tikai mikroplaisās tā BGA čipa lodējumā. Un jebkurš kvalitatītvs CCC remonts sevī ietver atmiņas čipu nomaiņu vai viemmaz to reball'u.




stoooop.
mees te runaajam par PCB mikroplaisaam jeb lodeejuma mikroplaisaam? tu runaa par reball, bet tie, kam uz galda meetaajaas signalizaaciju vadu chupa, runaa ar PCB mikroplaisaam!
tieshi taapeec kliist legjendas, ka shie bloki nav remonteejami!!!!
ja ir lodeejuma mikroplaisas - korekts reflow, un testa toolis [ja taads ir, protams].

Offline
N53series
17. Jul 2018, 11:53 #3348

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


17 Jul 2018, 11:12:37 @bmwaddict rakstīja:

17 Jul 2018, 11:08:00 @josi rakstīja:

Versijai par plaisām ir visai konkrēts pamats - ja prasti uzspiežot ar pirkstu uz kāda no čipiem CCC sāk strādāt, tad vaina būs tikai mikroplaisās tā BGA čipa lodējumā. Un jebkurš kvalitatītvs CCC remonts sevī ietver atmiņas čipu nomaiņu vai viemmaz to reball'u.



nu vairumaa gadiijumu taa arii buus, bet ir arii pashas iespiedplates defekti, kad zuud kontakts starp pashas iespiedplates slaanjiem. taadi defekti ir realitaate, sevishkji ja plate ekspluateejas videe, kuraa ir strauji mainiiga temperatuura, mitrums, vibraacijas.. konstrukcijas nepilniibas izpauzhas ekstremaalaas videes. neatbilstohas izturiibas iespiedplate ir dziives realitaate.


un atkal teema - citiem blokiem sho PCB mikroplaisu nav, bet shim ir. MEGA bliivumaa! tak paskatiet to bloku piegaadaataajus - tie nav sharaskina kontora.
es nesaku, ka PAB nav via probleemu, u.c. lietu. es runaaju par mistiskaam mikroplaisaam, kas esot tieshi shiem blokiem! ko nevar ne atrast, ne noteikt, ne noveerst. var tikai ar feenu pasildiit chipsetu!
Offline
N53series
17. Jul 2018, 11:56 #3349

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


17 Jul 2018, 11:03:25 @Staris rakstīja:
Savā ziņā piekritīšu bmwaddict.

Nedaudz nepareizi ir automātiski visus saukt par lohiem, ja nemaz nezin neko par citiem.
Es arī nerunāju par plates diagnostiku mājās ar 5x palielināmo stiklu. Manā gadījumā viss notiek specializētā rūpnīcā, kur ir pieejama tāda tehnika par kuras izmantošanu daudzi varētu sapņot. Un tur tiešām ir iespēja pamanīt un izdarīt daudz vairāk kā mājās ar parasto lodāmuru vai fēnu. Ir tikai jāpalasa CCC uzbūve, sastāvdaļas un jāsaprot kā tas viss darbojas un kas par ko tur atbild.

Un par remontēšanas jēgu - Visbiežāk remonta skāde nav ne tuvu tik liela, lai varētu teikt, ka CIC maksā tuvu tikpat cik remonts


es nesaucu par lohiem visus! bljac, pameegjini salasiit, ko rakstu! es tunaaju par to, ka viedoklis ir katram, kam meetaajaas sigas vadu muckulis uz galda. vinji nav nevienu CCC valjaa atskruuveejushi, bet ir gatavi gudri muldeet. es taadus sastopu regulaari. vnk muld. un kaa kas jaadara, prasa ciparu, kas 5..10 reizes paarsniedz reaalo. un tie, kas nerubii, vnk maksaa.

viens [autoritaate] var staastiit, ka krutaakais ir urbt caurumu PCB[!!!] lai bot modee palaistu plati; 2 nedeeljas, 600+ naudas, kameer otrs caur OBD visu izdara pa 100.

Viens var par tranja nomainju panjemt 250 naudas, es to izdaru 10min pa 25.

es nesaku VIENMEER. es saku - BIEZHI. nu, man gruuti veel vienkaarshaak izskaidrot.
Offline
N53series
17. Jul 2018, 11:58 #3350

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


17 Jul 2018, 10:50:41 @bmwaddict rakstīja:

17 Jul 2018, 10:38:17 @N53series rakstīja:

es esmu elektronikas izstraades inzhenieris. izstraadaaju [arii] mikroprocesoru sisteemas, projekteeju PCB. tb., man ir zinaams prieksstatinjsh par teemu.
man pilniigi pajaat, ko tu domaa par manu viedokli, bet es zinu, ko shajaa teemaa rubiiju.
attieciigi, atskjiribaa no tava viedoklja, saku, ko rubiiju. nevis, esmu internetaa lasiijis. nevis 'a man teica'.
mineeju PCB kvalitaati, ko pats esmu redzejis. un noveerteejis.
mineeju saliidzinaajumu ar citiem blokiem.
es sheit nerakstiishu garo penteri par attieciigaas thenologjijas lodeeshanas pamatlietaam, profiliem, utt. taapat tu nesapratiisi.
attieciigi, man pilniigi pajaat tavi domu izvirdumi, piedod. taa ir shiis maajaslapas specifika - te liimenis ir tik skarbs, ka pat nerubii, kursh ko rubii. tikai floodo.


Esmu ilgi pastraadaajis vienaa no vadoshajiem iespiedplashu razhoshanas uznjeemumiem un labi paarzinu tehologjiskos procesus, zinu praktiski visas nianses kas saistiitas ar to projekteeshanu un realizaaciju dziivee, un vienu varu droshi pateikt - galiigi ne visus defektus nokjer vizuaalaa inspekcija. Braakjis var ielaviities jau projekteeshanas faazee (piem nepareizs padu izmeers temperatuuras novadiishanai etc) un beidzot ar vienkaarshi nekvalitatiivas lodeeshanas pastas partijas nokljuushana razhoshanaa vai kjiinieshu detaljas.. peedeejais defekts ir sevishkji nasty, taa pat arii paskas iespiedplates lieliem projektiem tiek pasuutiitas kjiinaa jo taa leetaak, bet kjiina nu mees labi zinaam kas taa pat miskasti.
Saprotu tavu veeli paarspeet visus krutumaa utt bet nu shoreiz tu drusku blefo. Esmu arii studeejis par elektronikas inzhenieri un pat esmu sho to uzbuuveejis bet nemeegjinu uzleekt aukstaak par dirsu, profesionaali straadaaju citaa sfeeraa.


davai, sarunaajam taa - ja es atkal kaadreiz saaku tev skaidrot pamatlietas, meegjinot ietaupiit tavu pikji un laiku - atgaadisi sho savu bazaru.
Offline
bmwaddict
17. Jul 2018, 12:08 #3351

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

kaads sakars citaam lietaam ar sho? ko man tagad jaajuutas vainiigam ka paarzinu PCB razhoshanas procensus un probleemas?
vienk man ir pamatots viedoklis un pieredze shajaas lietaas
Offline
N53series
17. Jul 2018, 12:18 #3352

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


17 Jul 2018, 12:08:09 @bmwaddict rakstīja:
kaads sakars citaam lietaam ar sho? ko man tagad jaajuutas vainiigam ka paarzinu PCB razhoshanas procensus un probleemas?
vienk man ir pamatots viedoklis un pieredze shajaas lietaas


nee, ne par tavu viedokli. ne par to staasts. bet atkal - es savu laiku vairs neteereeshu. zb, saku godiigi.
Offline
josi
17. Jul 2018, 12:34 #3353

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


17 Jul 2018, 11:51:17 @N53series rakstīja:
stoooop.
mees te runaajam par PCB mikroplaisaam jeb lodeejuma mikroplaisaam? tu runaa par reball, bet tie, kam uz galda meetaajaas signalizaaciju vadu chupa, runaa ar PCB mikroplaisaam!
tieshi taapeec kliist legjendas, ka shie bloki nav remonteejami!!!!
ja ir lodeejuma mikroplaisas - korekts reflow, un testa toolis [ja taads ir, protams].

Es tikai par mikroplaisām BGA čipu lodējumus. PCB defekti CCC kontetkstā ja arī ir, tad ļoti mazskaitlīgi.

CCC remonts vispār šķiet tāda maģijas apvīta lieta - daudzi meistari, arī tas youtube čalis, vienkārši lodē visu pēc kārtas, bez īstas sapratnes kas ir kas un kurš čips par ko atbild. Par to, ka vsr kaut vai nomērīt starta strāvu un no tā vien izsecināt, ka problēma ir saistīta ar CCC-GW vai CCC-HOST/APP procesoru, vai arī par to, ka uz plates ir seriālais UART caur kuru var redzēt visādu debug info pie sākotnējās ielādes, laikam tikai retais ir dzirdējis.
Offline
bmwaddict
17. Jul 2018, 12:40 #3354

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Jul 2018, 12:34:16 @josi rakstīja:

CCC remonts vispār šķiet tāda maģijas apvīta lieta - daudzi meistari, arī tas youtube čalis, vienkārši lodē visu pēc kārtas, bez īstas sapratnes kas ir kas un kurš čips par ko atbild. Par to, ka vsr kaut vai nomērīt starta strāvu un no tā vien izsecināt, ka problēma ir saistīta ar CCC-GW vai CCC-HOST/APP procesoru, vai arī par to, ka uz plates ir seriālais UART caur kuru var redzēt visādu debug info pie sākotnējās ielādes, laikam tikai retais ir dzirdējis.



kkur vienaa vidosaa vinsjh arii skaidroja kursh chips ko dara, nu ka tur uz taas plates ir apvienoti host un GW utt.. domaaju ka tas nav vinja interesees vidosaa izstastiit visu liidz siikumiem, vinjsh tak ar to naudu pelna. un arii ja caur vinja rokaam iziet simtiem devaisu tad beigaas jau ir taada pieredze uzkachaata ka pat nevajag ne UARTu likt klaat ne ko vienk jau peec sekundaarajaam paziimeem ir skaidrs kas par defektu.
Liidziigi kaa Rossmans arii peec simptomiem jau no galvas biezhi vien nosauc mikrenes kodu pinu kursh jaaizmeera utt..
Offline
Gatis_22
18. Jul 2018, 13:58 #3355

Kopš: 06. Nov 2013

Ziņojumi: 33

Braucu ar: 22-niekiem

Kāds ir swapojis standarta klimatkontroli uz duālo klimatkontroli preface e60 (AC basic to AC high retrofit)???
Cik sparotu, tad ar parastu nomaiņu un piekodēšanu nav pietiekoši.

[ Šo ziņu laboja Gatis_22, 18 Jul 2018, 14:04:52 ]

Offline
N53series
18. Jul 2018, 15:04 #3356

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Jul 2018, 13:58:45 @Gatis_22 rakstīja:
Kāds ir swapojis standarta klimatkontroli uz duālo klimatkontroli preface e60 (AC basic to AC high retrofit)???
Cik sparotu, tad ar parastu nomaiņu un piekodēšanu nav pietiekoši.




kad uzzinaasi, cik tas izmaksaa - toch nevajadzees.
Offline
Ruudis
18. Jul 2018, 21:34 #3357

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


17 Jul 2018, 00:21:04 @GA13 rakstīja:

16 Jul 2018, 22:00:08 @GA13 rakstīja:
Džeki, problēma ar manu e60, braucot mūzika ik pa brīdim neskan, tas notiek gan radio,gan cd, joisticks arī tajā brīdī nereaģē. Vainīgs būs CCC bloks?

+ tikko iekapjot auto paradijas problema, par akumulatoru, izmeta kludu displeja, ka parak atri izladejas. Akumulators jauns, nesen uzlikts.

Man tas pats. IBS nomiris manā gadījumā. Tev aizmugurējā durvis ar pirmo atslēdzas tagad? Man kā parādījās šis errors, kopš tā laika aizmugurējās durvis neatslēdzas ar pirmo reizi.
Offline
pelu_junkurs
18. Jul 2018, 22:23 #3358

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx


18 Jul 2018, 13:58:45 @Gatis_22 rakstīja:
Kāds ir swapojis standarta klimatkontroli uz duālo klimatkontroli preface e60 (AC basic to AC high retrofit)???
Cik sparotu, tad ar parastu nomaiņu un piekodēšanu nav pietiekoši.


Kauns no kruķilkām?
Ir jau tādi, kas pārmet panelīti un priecīgi, ka nav kruķilkas, po par klimu
Offline
sebrin1
19. Jul 2018, 02:06 #3359

Kopš: 23. Jun 2018

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


18 Jul 2018, 21:34:25 @Ruudis rakstīja:

17 Jul 2018, 00:21:04 @GA13 rakstīja:

16 Jul 2018, 22:00:08 @GA13 rakstīja:
Džeki, problēma ar manu e60, braucot mūzika ik pa brīdim neskan, tas notiek gan radio,gan cd, joisticks arī tajā brīdī nereaģē. Vainīgs būs CCC bloks?

+ tikko iekapjot auto paradijas problema, par akumulatoru, izmeta kludu displeja, ka parak atri izladejas. Akumulators jauns, nesen uzlikts.

Man tas pats. IBS nomiris manā gadījumā. Tev aizmugurējā durvis ar pirmo atslēdzas tagad? Man kā parādījās šis errors, kopš tā laika aizmugurējās durvis neatslēdzas ar pirmo reizi.


Nav nekāda sakara ar durvju slēdzi un IBS, es to IBS devēju visp atslēdzu, jau pusotru gadu tā braukāju, 220 eiro patreiz žēl mest laukā, jo pa lielam, IBS neko nedod, spriegums man kāds bija pirms, tāds arī palika pēc, un pat guļošā režīmā.
Offline
sebrin1
19. Jul 2018, 02:07 #3360

Kopš: 23. Jun 2018

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


18 Jul 2018, 22:23:41 @pelu_junkurs rakstīja:

18 Jul 2018, 13:58:45 @Gatis_22 rakstīja:
Kāds ir swapojis standarta klimatkontroli uz duālo klimatkontroli preface e60 (AC basic to AC high retrofit)???
Cik sparotu, tad ar parastu nomaiņu un piekodēšanu nav pietiekoši.


Kauns no kruķilkām?
Ir jau tādi, kas pārmet panelīti un priecīgi, ka nav kruķilkas, po par klimu

Krutilkas arī izskatās tizli, ja jau likt klimu, tad jāpērk jau FL.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo