Online
Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E36
Autors | Ziņojums |
RaL | 28. Sep 2009, 21:03 |
#3321
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3573
Braucu ar: kruīzu
|
28 Sep 2009, 20:56:15 harits rakstīja:
ja Tev ir 6cilindru motors, tad jau 600 apgriezieniem vajadzētu būt tukšgaitā pie silta motora. aukstam var būt tikai vairāk.
nezinu gan kā bezvanosiem
tā kā, ja tev ir ar vanosu, tad meklē citur vainu
siltam dzinējam jābūt 700 apgr.
kaut kā neticu, ka tik daudz jābūt.
uz aci tur tiešām man izskatās, ka ir tikai nedaudz virs 500. visiem, kurus esmu redzējis, tā ir... 4 cilindru motoram tukšgaitā bija kaut kur 800 apgr. arī uz aci
protams, uzreiz pēc kārtīgas slodzes vai izteiktas enerģijas patēriņa reizēm ir vairāk
. grāmatu neesmu lasījis, tik, cik man izskatās, kā tur varētu būt sadalījies
edit:
http://www.youtube.com/watch?v=v0GdEdyNUvQ&feature=related
tā kā šeit 6. sekundē [ Šo ziņu laboja raivis88, 28 Sep 2009, 21:07:18 ] | Offline | | |
Kasics | 28. Sep 2009, 21:05 |
#3322
|
| Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
28 Sep 2009, 20:58:50 BBAN325 rakstīja:
28 Sep 2009, 20:50:08 raivis88 rakstīja:
28 Sep 2009, 20:47:42 BBAN325 rakstīja:
28 Sep 2009, 20:15:33 harits rakstīja:
28 Sep 2009, 19:19:25 BBAN325 rakstīja:
28 Sep 2009, 10:04:15 Smaidenis rakstīja:
28 Sep 2009, 09:54:59 BBAN325 rakstīja:
kas pa huinju varētu būt vanos 325 94.g. problēma sekojoša: brīvgaitā apgriezieni stāv uz 600 un mēdz tad iedegties eļļas lampiņa, bet kad uzspiež nedaudz gāzes pedāli uz 800 tad eļļas lampiņa nedeg, kas varētu būt pa vainu?
vainā tieši tāda,ko nozīmē tā lampiņa.spiediens švaks,motors padilis,vai kkas tāds...
kad piedarbini aukstu,uzreiz kā startē izdziest lampiņa?
Jā izdziest, bet motoram viss ok, man teica ka apgriezienus vajag pārregulēt uz 800 jo 600 ir par maz tur visa vaina.
interesanti zināt, kā gan tu viņus pārregulēsi ? kā golfam skrūvi paskrūvēsi apgriezienus regulē tukšgaitas regulators!
kātad var dabūt lielākus apgriezienus?
ja Tev ir 6cilindru motors, tad jau 600 apgriezieniem vajadzētu būt tukšgaitā pie silta motora. aukstam var būt tikai vairāk.
nezinu gan kā bezvanosiem
tā kā, ja tev ir ar vanosu, tad meklē citur vainu
kas tad varētu būt pa vainu? kad brauc viss okey, bet stāvot brīvgaitā mēdz iedegties un degt eļļas lampiņa, bet līmenis ir ok, vienīgi tas ka bija stāvējis kādus 8 mēnešus. varbūt kāds kontaks vai devējs čakarējas? ir te kāds kas zin kas pa vainu?
Ielej biezāku eļļu un viss būs ok. Ja problēmu drīzā laikā neatrisināsi vari noklapēt motoru. | Offline | | |
zuums | 28. Sep 2009, 21:10 |
#3323
|
| Kopš: 09. Aug 2008
Ziņojumi: 1186
Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO
| Ir tikai divi varianti-vai nu tev otors iet uzbeigām(ir izdilusi kloķene,šāles)
vai nu vienkārši kāds dačiks iet uz beigām vai arī nekontakts! sāc ar eļļas spiediena dačiku....
apgriezienus vari mēģināt piegriest to droseles atdures skrūvi...citu variantu nezinu! | Offline | | |
harits | 28. Sep 2009, 21:11 |
#3324
|
| Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
|
28 Sep 2009, 21:03:42 raivis88 rakstīja:
28 Sep 2009, 20:56:15 harits rakstīja:
ja Tev ir 6cilindru motors, tad jau 600 apgriezieniem vajadzētu būt tukšgaitā pie silta motora. aukstam var būt tikai vairāk.
nezinu gan kā bezvanosiem
tā kā, ja tev ir ar vanosu, tad meklē citur vainu
siltam dzinējam jābūt 700 apgr.
kaut kā neticu, ka tik daudz jābūt.
uz aci tur tiešām man izskatās, ka ir tikai nedaudz virs 500. visiem, kurus esmu redzējis, tā ir... 4 cilindru motoram tukšgaitā bija kaut kur 800 apgr. arī uz aci
protams, uzreiz pēc kārtīgas slodzes vai izteiktas enerģijas patēriņa reizēm ir vairāk
. grāmatu neesmu lasījis, tik, cik man izskatās, kā tur varētu būt sadalījies
edit:
http://www.youtube.com/watch?v=v0GdEdyNUvQ&feature=related
tā kā šeit 6. sekundē
uz aci 700 | Offline | | |
zuums | 28. Sep 2009, 21:20 |
#3325
|
| Kopš: 09. Aug 2008
Ziņojumi: 1186
Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO
|
28 Sep 2009, 21:11:31 harits rakstīja:
28 Sep 2009, 21:03:42 raivis88 rakstīja:
28 Sep 2009, 20:56:15 harits rakstīja:
ja Tev ir 6cilindru motors, tad jau 600 apgriezieniem vajadzētu būt tukšgaitā pie silta motora. aukstam var būt tikai vairāk.
nezinu gan kā bezvanosiem
tā kā, ja tev ir ar vanosu, tad meklē citur vainu
siltam dzinējam jābūt 700 apgr.
kaut kā neticu, ka tik daudz jābūt.
uz aci tur tiešām man izskatās, ka ir tikai nedaudz virs 500. visiem, kurus esmu redzējis, tā ir... 4 cilindru motoram tukšgaitā bija kaut kur 800 apgr. arī uz aci
protams, uzreiz pēc kārtīgas slodzes vai izteiktas enerģijas patēriņa reizēm ir vairāk
. grāmatu neesmu lasījis, tik, cik man izskatās, kā tur varētu būt sadalījies
edit:
http://www.youtube.com/watch?v=v0GdEdyNUvQ&feature=related
tā kā šeit 6. sekundē
uz aci 700
normāli ir 700-750...protams motors strādās brīvgaitā arī ar 400rpm,bet tas ir par maz! | Offline | | |
Staris | 28. Sep 2009, 21:25 |
#3326
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| un nākamais teiks, ka normāli ir 750-800 rpm, aiznākamais 800-850rpm. Tad kā īsti ir?
| Offline | | |
zuums | 28. Sep 2009, 21:39 |
#3327
|
| Kopš: 09. Aug 2008
Ziņojumi: 1186
Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO
|
28 Sep 2009, 21:25:50 Staris rakstīja:
un nākamais teiks, ka normāli ir 750-800 rpm, aiznākamais 800-850rpm. Tad kā īsti ir?
tā arī ir kā es teicu-700-750 | Offline | | |
BMW-Valcha | 28. Sep 2009, 21:41 |
#3328
|
| Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Manējam ir 600! latbemā neko neteica motoru vecis, ka par maz vai par daudz.
28 Sep 2009, 21:25:50 Staris rakstīja:
un nākamais teiks, ka normāli ir 750-800 rpm, aiznākamais 800-850rpm. Tad kā īsti ir?
| Offline | | |
|
Arigato | 28. Sep 2009, 21:43 |
#3329
|
| Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 639
Braucu ar: 189whp
|
28 Sep 2009, 20:46:24 DeCe rakstīja:
...
+ kaa dabut uz Isa 4cil motra suligu un bassigu izpludes toni ?
Nu droši vien izravēt katalizātoru, ja tāds tur vēl ir un liela diametra trubu + firminijs pēdējais bundulis. Neko jaunu jau tur neizdomāsi.
P.S.
Manam 6-cilindriniekam rpm ir zem 1000 un virs 500. Pilnīgi pajāt cik tad tur jābūt normāli, ja diagnostika rāda ka viss ok. Turklāt acumērs - sūdamērs un kur jums garantija, ka tahometrs rāda TIK precīzi kā jums gribētos?
P.P.S.
Labāk pastāstat kā ir ar tiem koniskajiem aukstā gaisa kastē! Vai nevar būt ka tie pa daudz dod gaisu un līdz ar to rpm aug, bet jauda nē.[ Šo ziņu laboja Arigato, 28 Sep 2009, 21:45:12 ] | Offline | | |
Staris | 28. Sep 2009, 23:06 |
#3330
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| cik esmu testējis, tad koniskais ir huiņa - liec kā gribi. Es testa pēc izrāvu gaisa filtru no kastes ārā un pamēģināju vai bez filtra iet labāk - pilnīgi nekāda atšķirība. Tad nu koniskais tur toč neko vairāk par izmestu naudu un skaņu nedos.
P.S. jā jā, nenormāli daudz smiltis un putekļi cilindros sagāja. Motors 3 gadus jau kaput | Offline | | |
harits | 28. Sep 2009, 23:08 |
#3331
|
| Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
|
28 Sep 2009, 23:06:46 Staris rakstīja:
cik esmu testējis, tad koniskais ir huiņa - liec kā gribi. Es testa pēc izrāvu gaisa filtru no kastes ārā un pamēģināju vai bez filtra iet labāk - pilnīgi nekāda atšķirība. Tad nu koniskais tur toč neko vairāk par izmestu naudu un skaņu nedos.
P.S. jā jā, nenormāli daudz smiltis un putekļi cilindros sagāja. Motors 3 gadus jau kaput
Ja grib skaņu, tad no filtra kastes jāizrauj ārā tas kanāls, kas iet līdz lampai, lai plika kaste, laba skaņa no dzinēja salonā nāk , kad dod virsū | Offline | | |
labaiss | 28. Sep 2009, 23:20 |
#3332
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
28 Sep 2009, 01:13:25 Rendir rakstīja:
kompotam spidiks no sedana/coupes/touringa der??
Der. | Offline | | |
labaiss | 28. Sep 2009, 23:29 |
#3333
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
28 Sep 2009, 23:22:41 DeCe rakstīja:
un litromters ari strada ?
Par to gan nezinu, bet kkur tas bija aprakstits,kas jadara,lai saliktu ta ka viss tur strada...Nez, es braucu ar orginalo spido un nedomaju likt citu | Offline | | |
Arigato | 29. Sep 2009, 00:03 |
#3334
|
| Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 639
Braucu ar: 189whp
| Ok, pārfrāzēšu jautājumu - vai pateicoties stock filtram auto var iet labāk par konisko + aukstā gaisa kaste un kāpēc? | Offline | | |
Puika | 29. Sep 2009, 00:10 |
#3335
|
| Kopš: 25. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2509
Braucu ar: Divriteni
| A es pa 5Ls varu piedāvāt mazlietotu konisko filtru, PM | Offline | | |
rucha | 29. Sep 2009, 00:10 |
#3336
|
| Kopš: 14. Aug 2005
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 5348
Braucu ar: QUATTRO
|
29 Sep 2009, 00:03:17 Arigato rakstīja:
Ok, pārfrāzēšu jautājumu - vai pateicoties stock filtram auto var iet labāk par konisko + aukstā gaisa kaste un kāpēc?
Muļķības! | Offline | | |
|
rupucis85 | 29. Sep 2009, 00:14 |
#3337
|
| Kopš: 06. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 712
Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju
| man 318i arii deg abaas, bet vienai pusei tas cokols pagalam.
28 Sep 2009, 08:49:05 Margots rakstīja:
28 Sep 2009, 00:00:32 art_is rakstīja:
... tie kuriem abaas dega bija 6cyl, mosh taa kkaada sakariiba
manam 318is deg abās pusēs
| Offline | | |
Staris | 29. Sep 2009, 00:17 |
#3338
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
28 Sep 2009, 23:10:03 yanks rakstīja:
28 Sep 2009, 23:06:46 Staris rakstīja:
cik esmu testējis, tad koniskais ir huiņa - liec kā gribi. Es testa pēc izrāvu gaisa filtru no kastes ārā un pamēģināju vai bez filtra iet labāk - pilnīgi nekāda atšķirība. Tad nu koniskais tur toč neko vairāk par izmestu naudu un skaņu nedos.
P.S. jā jā, nenormāli daudz smiltis un putekļi cilindros sagāja. Motors 3 gadus jau kaput
cik esmu lasiijis tad biezhi vien daudziem auto to gaisa pluusmu ierobezho vairaak tas gais masas meeriitajs. tad tip liek lielaakus vinjus
Ieplūdes kolektorus arī uzlabo. Kaut kādu hujonisko jēga likt nav nekāda. Labāk nodrošināt, lai standarta kastei un visām trubām nav caurumi pa kurieni siltajam gaisam tikt tur klāt. To filtra kasti likvidēt tak vispār ir vājprāts. Ja jau gribas skaņu, tad lūdzu. Bet tad nav ko brīnīties, ka pie zemiem apgriezieniem tas hujoniskais filtrs zog jaudu. Stāvi uz vietas, dod gāzi un hujoniskais rauj iekšā motora sasildītu gaisu. Būtu stock filtra kaste ar izvadkanālu līdz priekšējai restei - raus nedaudz sasildītu + auksto gaisu no priekšas. | Offline | | |
rupucis85 | 29. Sep 2009, 00:22 |
#3339
|
| Kopš: 06. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 712
Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju
| vispar koniskos neuzskatu par normalu paradiibu, ir tie pashi paneljnieki daudz labaki.
29 Sep 2009, 00:17:30 Staris rakstīja:
28 Sep 2009, 23:10:03 yanks rakstīja:
28 Sep 2009, 23:06:46 Staris rakstīja:
cik esmu testējis, tad koniskais ir huiņa - liec kā gribi. Es testa pēc izrāvu gaisa filtru no kastes ārā un pamēģināju vai bez filtra iet labāk - pilnīgi nekāda atšķirība. Tad nu koniskais tur toč neko vairāk par izmestu naudu un skaņu nedos.
P.S. jā jā, nenormāli daudz smiltis un putekļi cilindros sagāja. Motors 3 gadus jau kaput
cik esmu lasiijis tad biezhi vien daudziem auto to gaisa pluusmu ierobezho vairaak tas gais masas meeriitajs. tad tip liek lielaakus vinjus
Ieplūdes kolektorus arī uzlabo. Kaut kādu hujonisko jēga likt nav nekāda. Labāk nodrošināt, lai standarta kastei un visām trubām nav caurumi pa kurieni siltajam gaisam tikt tur klāt. To filtra kasti likvidēt tak vispār ir vājprāts. Ja jau gribas skaņu, tad lūdzu. Bet tad nav ko brīnīties, ka pie zemiem apgriezieniem tas hujoniskais filtrs zog jaudu. Stāvi uz vietas, dod gāzi un hujoniskais rauj iekšā motora sasildītu gaisu. Būtu stock filtra kaste ar izvadkanālu līdz priekšējai restei - raus nedaudz sasildītu + auksto gaisu no priekšas.
[ Šo ziņu laboja rupucis85, 29 Sep 2009, 00:26:43 ] | Offline | | |
Driver | 29. Sep 2009, 01:29 |
#3340
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Gandriz vienmer ar konisko ir sliktak del tas pashas problemas ar silto gaisu
ka ari jo stock filtrs ir netiraks, jo auto iet sudigak, tapec reizem ja parastais filtrs nekad nav mainits ar konusu iet ifka labak.
Ja gribas papontot un lai no ta ir kaut nieciga jega, tad parasta elementa vieta var likt krutaa filtra mazgajamo ele
ementu.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|