Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36

AutorsZiņojums
RaL
28. Sep 2009, 21:03 #3321

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3573

Braucu ar: kruīzu


28 Sep 2009, 20:56:15 harits rakstīja:



ja Tev ir 6cilindru motors, tad jau 600 apgriezieniem vajadzētu būt tukšgaitā pie silta motora. aukstam var būt tikai vairāk.
nezinu gan kā bezvanosiem
tā kā, ja tev ir ar vanosu, tad meklē citur vainu
siltam dzinējam jābūt 700 apgr.


kaut kā neticu, ka tik daudz jābūt.
uz aci tur tiešām man izskatās, ka ir tikai nedaudz virs 500. visiem, kurus esmu redzējis, tā ir... 4 cilindru motoram tukšgaitā bija kaut kur 800 apgr. arī uz aci
protams, uzreiz pēc kārtīgas slodzes vai izteiktas enerģijas patēriņa reizēm ir vairāk

. grāmatu neesmu lasījis, tik, cik man izskatās, kā tur varētu būt sadalījies

edit:
http://www.youtube.com/watch?v=v0GdEdyNUvQ&feature=related
tā kā šeit 6. sekundē

[ Šo ziņu laboja raivis88, 28 Sep 2009, 21:07:18 ]

Offline
Kasics
28. Sep 2009, 21:05 #3322

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


28 Sep 2009, 20:58:50 BBAN325 rakstīja:

28 Sep 2009, 20:50:08 raivis88 rakstīja:

28 Sep 2009, 20:47:42 BBAN325 rakstīja:

28 Sep 2009, 20:15:33 harits rakstīja:

28 Sep 2009, 19:19:25 BBAN325 rakstīja:

28 Sep 2009, 10:04:15 Smaidenis rakstīja:

28 Sep 2009, 09:54:59 BBAN325 rakstīja:
kas pa huinju varētu būt vanos 325 94.g. problēma sekojoša: brīvgaitā apgriezieni stāv uz 600 un mēdz tad iedegties eļļas lampiņa, bet kad uzspiež nedaudz gāzes pedāli uz 800 tad eļļas lampiņa nedeg, kas varētu būt pa vainu?

vainā tieši tāda,ko nozīmē tā lampiņa.spiediens švaks,motors padilis,vai kkas tāds...
kad piedarbini aukstu,uzreiz kā startē izdziest lampiņa?
Jā izdziest, bet motoram viss ok, man teica ka apgriezienus vajag pārregulēt uz 800 jo 600 ir par maz tur visa vaina.
interesanti zināt, kā gan tu viņus pārregulēsi ? kā golfam skrūvi paskrūvēsi apgriezienus regulē tukšgaitas regulators!
kātad var dabūt lielākus apgriezienus?


ja Tev ir 6cilindru motors, tad jau 600 apgriezieniem vajadzētu būt tukšgaitā pie silta motora. aukstam var būt tikai vairāk.
nezinu gan kā bezvanosiem
tā kā, ja tev ir ar vanosu, tad meklē citur vainu
kas tad varētu būt pa vainu? kad brauc viss okey, bet stāvot brīvgaitā mēdz iedegties un degt eļļas lampiņa, bet līmenis ir ok, vienīgi tas ka bija stāvējis kādus 8 mēnešus. varbūt kāds kontaks vai devējs čakarējas? ir te kāds kas zin kas pa vainu?

Ielej biezāku eļļu un viss būs ok. Ja problēmu drīzā laikā neatrisināsi vari noklapēt motoru.
Offline
zuums
28. Sep 2009, 21:10 #3323

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

Ir tikai divi varianti-vai nu tev otors iet uzbeigām(ir izdilusi kloķene,šāles)
vai nu vienkārši kāds dačiks iet uz beigām vai arī nekontakts! sāc ar eļļas spiediena dačiku....
apgriezienus vari mēģināt piegriest to droseles atdures skrūvi...citu variantu nezinu!
Offline
harits
28. Sep 2009, 21:11 #3324

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


28 Sep 2009, 21:03:42 raivis88 rakstīja:

28 Sep 2009, 20:56:15 harits rakstīja:



ja Tev ir 6cilindru motors, tad jau 600 apgriezieniem vajadzētu būt tukšgaitā pie silta motora. aukstam var būt tikai vairāk.
nezinu gan kā bezvanosiem
tā kā, ja tev ir ar vanosu, tad meklē citur vainu
siltam dzinējam jābūt 700 apgr.


kaut kā neticu, ka tik daudz jābūt.
uz aci tur tiešām man izskatās, ka ir tikai nedaudz virs 500. visiem, kurus esmu redzējis, tā ir... 4 cilindru motoram tukšgaitā bija kaut kur 800 apgr. arī uz aci
protams, uzreiz pēc kārtīgas slodzes vai izteiktas enerģijas patēriņa reizēm ir vairāk

. grāmatu neesmu lasījis, tik, cik man izskatās, kā tur varētu būt sadalījies

edit:
http://www.youtube.com/watch?v=v0GdEdyNUvQ&feature=related
tā kā šeit 6. sekundē
uz aci 700
Offline
zuums
28. Sep 2009, 21:20 #3325

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO


28 Sep 2009, 21:11:31 harits rakstīja:

28 Sep 2009, 21:03:42 raivis88 rakstīja:

28 Sep 2009, 20:56:15 harits rakstīja:



ja Tev ir 6cilindru motors, tad jau 600 apgriezieniem vajadzētu būt tukšgaitā pie silta motora. aukstam var būt tikai vairāk.
nezinu gan kā bezvanosiem
tā kā, ja tev ir ar vanosu, tad meklē citur vainu
siltam dzinējam jābūt 700 apgr.


kaut kā neticu, ka tik daudz jābūt.
uz aci tur tiešām man izskatās, ka ir tikai nedaudz virs 500. visiem, kurus esmu redzējis, tā ir... 4 cilindru motoram tukšgaitā bija kaut kur 800 apgr. arī uz aci
protams, uzreiz pēc kārtīgas slodzes vai izteiktas enerģijas patēriņa reizēm ir vairāk

. grāmatu neesmu lasījis, tik, cik man izskatās, kā tur varētu būt sadalījies

edit:
http://www.youtube.com/watch?v=v0GdEdyNUvQ&feature=related
tā kā šeit 6. sekundē
uz aci 700


normāli ir 700-750...protams motors strādās brīvgaitā arī ar 400rpm,bet tas ir par maz!
Offline
Staris
28. Sep 2009, 21:25 #3326

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

un nākamais teiks, ka normāli ir 750-800 rpm, aiznākamais 800-850rpm. Tad kā īsti ir?
Offline
zuums
28. Sep 2009, 21:39 #3327

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO


28 Sep 2009, 21:25:50 Staris rakstīja:
un nākamais teiks, ka normāli ir 750-800 rpm, aiznākamais 800-850rpm. Tad kā īsti ir?



tā arī ir kā es teicu-700-750
Offline
BMW-Valcha
28. Sep 2009, 21:41 #3328

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Manējam ir 600! latbemā neko neteica motoru vecis, ka par maz vai par daudz.

28 Sep 2009, 21:25:50 Staris rakstīja:
un nākamais teiks, ka normāli ir 750-800 rpm, aiznākamais 800-850rpm. Tad kā īsti ir?

Offline
Arigato
28. Sep 2009, 21:43 #3329

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 189whp


28 Sep 2009, 20:46:24 DeCe rakstīja:
...
+ kaa dabut uz Isa 4cil motra suligu un bassigu izpludes toni ?

Nu droši vien izravēt katalizātoru, ja tāds tur vēl ir un liela diametra trubu + firminijs pēdējais bundulis. Neko jaunu jau tur neizdomāsi.

P.S.
Manam 6-cilindriniekam rpm ir zem 1000 un virs 500. Pilnīgi pajāt cik tad tur jābūt normāli, ja diagnostika rāda ka viss ok. Turklāt acumērs - sūdamērs un kur jums garantija, ka tahometrs rāda TIK precīzi kā jums gribētos?

P.P.S.
Labāk pastāstat kā ir ar tiem koniskajiem aukstā gaisa kastē! Vai nevar būt ka tie pa daudz dod gaisu un līdz ar to rpm aug, bet jauda nē.

[ Šo ziņu laboja Arigato, 28 Sep 2009, 21:45:12 ]

Offline
Staris
28. Sep 2009, 23:06 #3330

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

cik esmu testējis, tad koniskais ir huiņa - liec kā gribi. Es testa pēc izrāvu gaisa filtru no kastes ārā un pamēģināju vai bez filtra iet labāk - pilnīgi nekāda atšķirība. Tad nu koniskais tur toč neko vairāk par izmestu naudu un skaņu nedos.


P.S. jā jā, nenormāli daudz smiltis un putekļi cilindros sagāja. Motors 3 gadus jau kaput
Offline
harits
28. Sep 2009, 23:08 #3331

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


28 Sep 2009, 23:06:46 Staris rakstīja:
cik esmu testējis, tad koniskais ir huiņa - liec kā gribi. Es testa pēc izrāvu gaisa filtru no kastes ārā un pamēģināju vai bez filtra iet labāk - pilnīgi nekāda atšķirība. Tad nu koniskais tur toč neko vairāk par izmestu naudu un skaņu nedos.


P.S. jā jā, nenormāli daudz smiltis un putekļi cilindros sagāja. Motors 3 gadus jau kaput
Ja grib skaņu, tad no filtra kastes jāizrauj ārā tas kanāls, kas iet līdz lampai, lai plika kaste, laba skaņa no dzinēja salonā nāk , kad dod virsū
Offline
labaiss
28. Sep 2009, 23:20 #3332

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


28 Sep 2009, 01:13:25 Rendir rakstīja:
kompotam spidiks no sedana/coupes/touringa der??

Der.
Offline
labaiss
28. Sep 2009, 23:29 #3333

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


28 Sep 2009, 23:22:41 DeCe rakstīja:
un litromters ari strada ?

Par to gan nezinu, bet kkur tas bija aprakstits,kas jadara,lai saliktu ta ka viss tur strada...Nez, es braucu ar orginalo spido un nedomaju likt citu
Offline
Arigato
29. Sep 2009, 00:03 #3334

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 189whp

Ok, pārfrāzēšu jautājumu - vai pateicoties stock filtram auto var iet labāk par konisko + aukstā gaisa kaste un kāpēc?
Offline
Puika
29. Sep 2009, 00:10 #3335

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

A es pa 5Ls varu piedāvāt mazlietotu konisko filtru, PM
Offline
rucha
29. Sep 2009, 00:10 #3336

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO


29 Sep 2009, 00:03:17 Arigato rakstīja:
Ok, pārfrāzēšu jautājumu - vai pateicoties stock filtram auto var iet labāk par konisko + aukstā gaisa kaste un kāpēc?

Muļķības!
Offline
rupucis85
29. Sep 2009, 00:14 #3337

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju

man 318i arii deg abaas, bet vienai pusei tas cokols pagalam.

28 Sep 2009, 08:49:05 Margots rakstīja:

28 Sep 2009, 00:00:32 art_is rakstīja:
... tie kuriem abaas dega bija 6cyl, mosh taa kkaada sakariiba


manam 318is deg abās pusēs
Offline
Staris
29. Sep 2009, 00:17 #3338

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


28 Sep 2009, 23:10:03 yanks rakstīja:

28 Sep 2009, 23:06:46 Staris rakstīja:
cik esmu testējis, tad koniskais ir huiņa - liec kā gribi. Es testa pēc izrāvu gaisa filtru no kastes ārā un pamēģināju vai bez filtra iet labāk - pilnīgi nekāda atšķirība. Tad nu koniskais tur toč neko vairāk par izmestu naudu un skaņu nedos.


P.S. jā jā, nenormāli daudz smiltis un putekļi cilindros sagāja. Motors 3 gadus jau kaput

cik esmu lasiijis tad biezhi vien daudziem auto to gaisa pluusmu ierobezho vairaak tas gais masas meeriitajs. tad tip liek lielaakus vinjus

Ieplūdes kolektorus arī uzlabo. Kaut kādu hujonisko jēga likt nav nekāda. Labāk nodrošināt, lai standarta kastei un visām trubām nav caurumi pa kurieni siltajam gaisam tikt tur klāt. To filtra kasti likvidēt tak vispār ir vājprāts. Ja jau gribas skaņu, tad lūdzu. Bet tad nav ko brīnīties, ka pie zemiem apgriezieniem tas hujoniskais filtrs zog jaudu. Stāvi uz vietas, dod gāzi un hujoniskais rauj iekšā motora sasildītu gaisu. Būtu stock filtra kaste ar izvadkanālu līdz priekšējai restei - raus nedaudz sasildītu + auksto gaisu no priekšas.
Offline
rupucis85
29. Sep 2009, 00:22 #3339

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju

vispar koniskos neuzskatu par normalu paradiibu, ir tie pashi paneljnieki daudz labaki.

29 Sep 2009, 00:17:30 Staris rakstīja:

28 Sep 2009, 23:10:03 yanks rakstīja:

28 Sep 2009, 23:06:46 Staris rakstīja:
cik esmu testējis, tad koniskais ir huiņa - liec kā gribi. Es testa pēc izrāvu gaisa filtru no kastes ārā un pamēģināju vai bez filtra iet labāk - pilnīgi nekāda atšķirība. Tad nu koniskais tur toč neko vairāk par izmestu naudu un skaņu nedos.


P.S. jā jā, nenormāli daudz smiltis un putekļi cilindros sagāja. Motors 3 gadus jau kaput

cik esmu lasiijis tad biezhi vien daudziem auto to gaisa pluusmu ierobezho vairaak tas gais masas meeriitajs. tad tip liek lielaakus vinjus

Ieplūdes kolektorus arī uzlabo. Kaut kādu hujonisko jēga likt nav nekāda. Labāk nodrošināt, lai standarta kastei un visām trubām nav caurumi pa kurieni siltajam gaisam tikt tur klāt. To filtra kasti likvidēt tak vispār ir vājprāts. Ja jau gribas skaņu, tad lūdzu. Bet tad nav ko brīnīties, ka pie zemiem apgriezieniem tas hujoniskais filtrs zog jaudu. Stāvi uz vietas, dod gāzi un hujoniskais rauj iekšā motora sasildītu gaisu. Būtu stock filtra kaste ar izvadkanālu līdz priekšējai restei - raus nedaudz sasildītu + auksto gaisu no priekšas.

[ Šo ziņu laboja rupucis85, 29 Sep 2009, 00:26:43 ]

Offline
Driver
29. Sep 2009, 01:29 #3340

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Gandriz vienmer ar konisko ir sliktak del tas pashas problemas ar silto gaisu
ka ari jo stock filtrs ir netiraks, jo auto iet sudigak, tapec reizem ja parastais filtrs nekad nav mainits ar konusu iet ifka labak.
Ja gribas papontot un lai no ta ir kaut nieciga jega, tad parasta elementa vieta var likt krutaa filtra mazgajamo ele
ementu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo