Online
Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniskā apskate
Autors | Ziņojums |
sliir | 08. Apr 2024, 22:35 |
#3321
|
| Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Kāda ir situācija ar to jauno izmešu mēŗīšanas iekārtu? No 01.01.25 tiek mērīti auto sākot ar eur5. Ir pašam īpašumā eur5 viens auto, vai laicīgi meklēt jau lietotu DPF vai arī varētu būt arī iespējas apiet šo procedūru?
Limits Vācijā 250.000 cm-3, Beļģijā vai tik nebija 500k, bet cik LV būs?
Jo ja nav iespējams procedūru apiet, tad DPF jaunu/lietotu cenas kāps vēl vairāk, jo tās jau kāpj
Pēc ss.com paskatot, lielākā daļa eur5 ir jau ar DPF izravētu laukā, kas diezgan bēdīgi. Otrai daļai jau plaisa korpusā un arī skatē viss cauri.
Nav vēl nekas zināms. Šodien gāju skati bija galīgi tukšs laukums. Laikam daudzi gaida decembri, kad visi kopistiski brauks pēc pēdējā gadiņa pirms 2025 apokalipses.
Skati neizgāju, dabuju vienu 2vinieku. Un interesanti ka Google telefonā man šodien sāka daudz rādīt Tolmeta reklāmas... Diez vai tā ir sakritība | Offline | | |
kexxx | 08. Apr 2024, 22:40 |
#3322
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
08 Apr 2024, 22:34:41 @martins_usars rakstīja:
Vienīgie plusi, ko spēju iedomāties trumuļiem, ir pašpielietošanās bremzējot, kad materiāls uzsilst, izplešas un rada vēl lielāku berzi, palīdzot bremzēt, neaizmet ar mitrumu un gružiem un labāk atdziest stāvot. Un krietni lētāk Plus bezmaksas stāvbremzes integrācija
par gružiem runājot- kā domā, kur paliek sadilušais uzliku materiāls trumuļu bremžu gadījumā?
edit: nu pluss tas, ka riteņu diski tīrāki [ Šo ziņu laboja kexxx, 08 Apr 2024, 22:41:25 ] | Online | | |
RSAWorkshop | 08. Apr 2024, 22:42 |
#3323
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
08 Apr 2024, 22:25:10 @spriditis rakstīja:
Kādreiz gāju šitam cauri TA,arī piesējās pie dienasgaitas lukturiem, bet tas bija e46,kipa jābūt kautkadam marķējumam uz lukturiem. Ar kompi frukts atslēdza to fīču,pa 10eur.
Trumuļu bremzes ir efektīvākas par disku bremzēm,bet tās ātrāk uzsilst un lēnāk atdziest, kā disku bremzes, pārkarstot bremzes paliek mazāk efektīvas,disku bremzes ātrāk dzesējas. 16.gada,darba scania,aizmugurē vēl ir trumuļi
Jā, darba virsma lielāka, viņas arī biežāk lieto smagos apstākļos, visādām karjeru tehnikām utt, jo tur pie viena arī mazāk tiek iekšā visāda draza. Ne tikai aizmugurē, arī priekšā viņas nāk vēl tagad jauniem auto
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | 08. Apr 2024, 22:43 |
#3324
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
08 Apr 2024, 22:34:41 @martins_usars rakstīja:
Vienīgie plusi, ko spēju iedomāties trumuļiem, ir pašpielietošanās bremzējot, kad materiāls uzsilst, izplešas un rada vēl lielāku berzi, palīdzot bremzēt, neaizmet ar mitrumu un gružiem un labāk atdziest stāvot. Un krietni lētāk Plus bezmaksas stāvbremzes integrācija
Smagajam stāvbremze ir gan trumuļos, gan suportos uz visiem ratiem, arī piekabēm un puspiekabēm, jo abos gadijumos to visu darbina energoakumulatori
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
halloween | 09. Apr 2024, 03:36 |
#3325
|
| Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
07 Apr 2024, 22:50:50 @halloween rakstīja:
E70 lukturiem ar bixenon, laikam, reflektori ir savu nokalpojuši un priekšējie stikli arī - pat ar nopulēšanu un spuldžu maiņu gaisma uz ceļa minimāla.
Vai ir variants ielikt ķīnas semi-brendīgus projektorus (~300eur) ar bi-led+laser? Un svaigus ķīnas stiklus (esošajiem nekur arī E marķējumu neatrodu, bet skatēs neviens nav piesējies)?
Skati ar šādu variantu varēs iziet?
Bilde ilustratīva:
Alītis
>>>
08 Apr 2024, 06:01:21 @HE9600 rakstīja:
Šadā situācijā viss atkarīgs cik kvalitatīvi/skaisti uzstādīts. Ja stars precīzs, nav super balts gaismas tonis utt...TB inspektoram nav nekādas vēlmes pētīt sikāk, kas tur uzstādīts, tad uzlīme būs logā.
Ja jau startā redzēs, ka lēca uzkrītoši cita izmēra, atrodas citā pozīcijā utt, protams, pētīs sīkāk un rezultātā 2-nieks.
Tieši šis ir tas, ko es gribētu zināt - vai tāda uzlīmes iegūšana balstītos tikai uz to, ka "inspektors nepamana"?
Vai ja viss ir korekti uzstādīts, saregulēts, auto-regulācija strādā, tad arī ir normāli legāls?
Kam būtu jābūt, lai tas būtu legāli?
Jeb, skatoties no otras puses, ko tas pārkāptu (ja pati izstarotā gaisma atbilst visām prasībām)?
Luktura iekšējās komponentes nevar nekādas mainīt (jāmaina viss lukturis gabalā)?[ Šo ziņu laboja halloween, 09 Apr 2024, 03:39:15 ] | Offline | | |
HE9600 | 09. Apr 2024, 06:00 |
#3326
|
| Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| Jā, balstītos tikai uz "ja inspektors nepamana".
Jebkāda iejaukšanās luktura konstrukcijā un aizstāšana ar ne original daļām ir aizliegta.
Mēs taču visi atceramies kā savulaik visi e36/e46 utt īpašnieki ņēma nost kīnas enģeļacis un xenon'us. Legāli bija tikai inpro/hella aftermarket lukturi, kur eņģeļi jau bija rūpnīcas izpildījumā.
TB, ja inspektors pamana, ka kaut kas neštimmē, tad nolasa marķējumu no luktura un to "iztulkojot" būs minēts, ka lukturis ar xenon, nevis biLed un "2" atzīme protokolā. | Offline | | |
Bender | 09. Apr 2024, 10:40 |
#3327
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: E91
|
08 Apr 2024, 22:25:10 @spriditis rakstīja:
Kādreiz gāju šitam cauri TA,arī piesējās pie dienasgaitas lukturiem, bet tas bija e46,kipa jābūt kautkadam marķējumam uz lukturiem. Ar kompi frukts atslēdza to fīču,pa 10eur.
Tādam E46 DRL vispār nekad nav bijušas pat paredzētas. Tāpat, ka E90 pirms LCI.
Programmē klāt vai nost, bet tie tāpat ir tikai gabarīti.
Par savu kolhozu atbildību jāuzņemas pašam.[ Šo ziņu laboja Bender, 09 Apr 2024, 10:47:49 ] | Offline | | |
Deivid | 14. May 2024, 14:28 |
#3328
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Vēl ne tik sen CSDD bija tāda interaktīva statistikas sadaļa kur varēja redzēt cik un kādi transporta līdzekļi ir reģistrēti/jeb uz ielām LV. Nekādi vairs nevaru atrast. Noņēmuši? Atradu visādus citus lejuplādējamus statistikas datus | Offline | | |
|
Tune-L | 22. May 2024, 11:03 |
#3329
|
| Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Šis pie jokiem jāliek!
Braukt ar iekšdedzes dzinēju automobiļiem nedrīkstēsim jau no 2030. gada.
https://ej.uz/k3py
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
kexxx | 22. May 2024, 11:16 |
#3330
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
22 May 2024, 11:03:23 @Tune-L rakstīja:
Šis pie jokiem jāliek!
Braukt ar iekšdedzes dzinēju automobiļiem nedrīkstēsim jau no 2030. gada.
https://ej.uz/k3py
drīzāk briesmu lieta, kādus sūdus drukā NRA
2025. gadā sāks paaugstināt degvielas akcīzes nodokļa likmes ar tādu aprēķinu, lai 2030. gadā likmes jau būtu nesamaksājamas Latvijas iedzīvotāju vairākumam (nesamaksājamas par braukšanu vairāk par vislielāko nepieciešamību nokļūt darbā vai pie ārsta).
No šodienas skatpunkta jājautā, vai vispirms pārvietošanās ierobežojumi ar Covoid-19 ieganstu un pēc tam dabasgāzes cenu daudzkāršošana ar Krievijas sāktā kara ieganstu nebija veiksmīgi izmēģinājumi pāriešanai uz tādu dzīvi, kādai kopš 2030. gada jākļūst par vienīgo iespējamo Eiropā.[ Šo ziņu laboja kexxx, 22 May 2024, 11:25:35 ] | Online | | |
shirminieks | 22. May 2024, 11:25 |
#3331
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1708
Braucu ar: 81
|
22 May 2024, 11:03:23 @Tune-L rakstīja:
Šis pie jokiem jāliek!
Braukt ar iekšdedzes dzinēju automobiļiem nedrīkstēsim jau no 2030. gada.
https://ej.uz/k3py
Kaut kādi slima suņa murgi tur sarakstīti. | Offline | | |
kkas | 22. May 2024, 11:30 |
#3332
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9313
Braucu ar: Alfu
| dzejnieks labs. cepums par izdomu. varēja vēl ierakstīt, ka tārpi nomirs no co2.
nabaga krievija. ja viņu nafta nevienam nebūs vajadzīga, loģiski, ka viņiem būs čau.
nra jāskatās tikai un vienīgi caur krievu svipmja sūkātāju prizmu. | Offline | | |
40 | 22. May 2024, 13:57 |
#3333
|
| Kopš: 11. Oct 2014
Ziņojumi: 434
Braucu ar:
| Nu fāterlandē no zaļajiem ik pa brīdim uzpeld doma aizliegt pārvietoties ar privāto ICEtransportu brīvdienās vispār, jo ar co2 citādi galā netikt... | Offline | | |
RR04 | 22. May 2024, 14:09 |
#3334
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
| neko nepieņems. milzu scams tāpat kā kovic | Offline | | |
alnisg | 22. May 2024, 14:42 |
#3335
|
| Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
| Vēsturisko spēkratu īpašniekiem ir tiesiskā paļāvība, ka izsniegtās atļaujas netiks anulētas. Pretēji - valsts maksās. Tas pats ar ekspluatācijā esošajiem besīna/petrolejas autiņiem. Nu, ja, tur, reāla eko katastrofa notiek, ej, nu zini... Aizliegt jaunus/lietotus pārdot, šķiet, teorētiski var. Nedomāju, ka tuvākajā laikā naftinieku lobijs lēmumu pieņemšanā būtiski mazināsies. | Offline | | |
Tune-L | 22. May 2024, 15:43 |
#3336
|
| Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
22 May 2024, 14:42:59 @alnisg rakstīja:
Vēsturisko spēkratu īpašniekiem ir tiesiskā paļāvība, ka izsniegtās atļaujas netiks anulētas. Pretēji - valsts maksās. Tas pats ar ekspluatācijā esošajiem besīna/petrolejas autiņiem. Nu, ja, tur, reāla eko katastrofa notiek, ej, nu zini... Aizliegt jaunus/lietotus pārdot, šķiet, teorētiski var. Nedomāju, ka tuvākajā laikā naftinieku lobijs lēmumu pieņemšanā būtiski mazināsies.
Tieši tā!
Tas vienkārši ir haips un mēģina maksimāli daudz EV pārdot tupus čurājošajiem.
Turklāt lielie auto ražotāji grasās pāriet uz jaunas paaudzes iekšdedzes dzinējiem, kurus paredzēts izmantot nākamos 15 gadus.
BMW sola, ka no litra nocels divreiz vairāk jaudas nekā līdz šim, ieviešot uzreiz vairākas jaunas tehnoloģijas.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
shirminieks | 22. May 2024, 21:38 |
#3337
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1708
Braucu ar: 81
|
22 May 2024, 15:43:19 @Tune-L rakstīja:
22 May 2024, 14:42:59 @alnisg rakstīja:
Vēsturisko spēkratu īpašniekiem ir tiesiskā paļāvība, ka izsniegtās atļaujas netiks anulētas. Pretēji - valsts maksās. Tas pats ar ekspluatācijā esošajiem besīna/petrolejas autiņiem. Nu, ja, tur, reāla eko katastrofa notiek, ej, nu zini... Aizliegt jaunus/lietotus pārdot, šķiet, teorētiski var. Nedomāju, ka tuvākajā laikā naftinieku lobijs lēmumu pieņemšanā būtiski mazināsies.
Turklāt lielie auto ražotāji grasās pāriet uz jaunas paaudzes iekšdedzes dzinējiem, kurus paredzēts izmantot nākamos 15 gadus.
BMW sola, ka no litra nocels divreiz vairāk jaudas nekā līdz šim, ieviešot uzreiz vairākas jaunas tehnoloģijas.
Tehnoloģijai, kuru jau 100-gadus tiek uzlabota un nostrādāta, tagad pēkšņi būs revolūcija, kas visus vēsturiskos trūkumus novērsīs un pēkšņi atklās milzīgu slēpto potenciālu
Pats tam tici?
| Offline | | |
martins_usars | 22. May 2024, 21:41 |
#3338
|
| Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| širmīt, tu zini, ka baterijas kā tehnoloģija, ir vecākas par iekšdedzes dzinēju :aiwa Tā pat elektroauto bija pieejami arī pašos autobūves pirmsākumos. Nācās 100 gadus pisties ar jau pierādīto bateriju tehnoloģiju, lai dabūtu breakthrough un tagad visur bāztu litiju Humanitārajai izglītībai ir robežas | Offline | | |
toolis | 23. May 2024, 00:27 |
#3339
|
| Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1785
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
|
22 May 2024, 21:38:00 @shirminieks rakstīja:
22 May 2024, 15:43:19 @Tune-L rakstīja:
22 May 2024, 14:42:59 @alnisg rakstīja:
Vēsturisko spēkratu īpašniekiem ir tiesiskā paļāvība, ka izsniegtās atļaujas netiks anulētas. Pretēji - valsts maksās. Tas pats ar ekspluatācijā esošajiem besīna/petrolejas autiņiem. Nu, ja, tur, reāla eko katastrofa notiek, ej, nu zini... Aizliegt jaunus/lietotus pārdot, šķiet, teorētiski var. Nedomāju, ka tuvākajā laikā naftinieku lobijs lēmumu pieņemšanā būtiski mazināsies.
Turklāt lielie auto ražotāji grasās pāriet uz jaunas paaudzes iekšdedzes dzinējiem, kurus paredzēts izmantot nākamos 15 gadus.
BMW sola, ka no litra nocels divreiz vairāk jaudas nekā līdz šim, ieviešot uzreiz vairākas jaunas tehnoloģijas.
Tehnoloģijai, kuru jau 100-gadus tiek uzlabota un nostrādāta, tagad pēkšņi būs revolūcija, kas visus vēsturiskos trūkumus novērsīs un pēkšņi atklās milzīgu slēpto potenciālu
Pats tam tici?
slīpēta viņa tur no visiem galiem ir, bet tas nemaina faktu, ka viņa jau saknē ir sūds. interneta resursi saka, ka iekšdedzes dzinējs mehāniskajā enerģijā var pārverst mazāk kā 40% no tā kas pieejams litrā degvielas.
gan jau kādu mgu-h vai ko tamlīdzīgu taisās kabināt klāt un hibridizēt visu vai motors darbosies kā ģenerators | Offline | | |
eposs | 04. Jun 2024, 15:52 |
#3340
|
| Kopš: 14. Mar 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 608
Braucu ar: ⚓
| Transportlīdzekļiem, kuri izgatavoti līdz 2011. gada 31. decembrim, par drošības sistēmu (arī drošības spilvenu) kļūdas indikatora neizslēgšanos mēraparātu panelī tiks piešķirts vērtējums “1”, savukārt, ja transportlīdzeklis izgatavots, sākot ar 2012. gadu, – vērtējums “2”.
Sveiki,šādi vērtējumi arī ir šogad? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|