Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Muldona
08. Jan 2013, 17:26 #3321

Kopš: 25. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: E28

Tātad jautājums vai šādus stiklus var izpulēt?? Kur un cik tas izmaksā un cik ātri tas notiek?

Viens ir galīgi matēts otrs daudz maz dzidrs, bet tā kā saplaisājis.



[ Šo ziņu laboja Muldona, 08 Jan 2013, 17:32:03 ]

Offline
ChekeMeke
08. Jan 2013, 18:17 #3322

Kopš: 02. Aug 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E46


08 Jan 2013, 17:26:36 Muldona rakstīja:
Tātad jautājums vai šādus stiklus var izpulēt?? Kur un cik tas izmaksā un cik ātri tas notiek?

Viens ir galīgi matēts otrs daudz maz dzidrs, bet tā kā saplaisājis.





nu bildees tev tur gruuti ko saprast, bet nu man bija vispar galigi mateti vinji un izpuleju, gaismas uzreiz uz pusi spozhakas..
Offline
defekc
08. Jan 2013, 18:20 #3323

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

no saakuma ar smilshpapiiru 1000 vai rupjaaku, liidz pazuud punkti. tad 1500 - 2000 - 2500 un tad ar pulejamo pastu. ja punktu no akmentinjiem nav, tad var uzreiz meegjinaat puleet

[ Šo ziņu laboja defekc, 08 Jan 2013, 18:21:33 ]

Offline
Instigater
08. Jan 2013, 19:42 #3324

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tā ir metode plastmasai, bet ko darīt ar īstajiem stikliem? Ieglāzēt jaunus?
Offline
-Edm-
08. Jan 2013, 20:20 #3325

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


08 Jan 2013, 12:45:02 Amphytamin rakstīja:

07 Jan 2013, 22:06:47 -tihijs- rakstīja:

07 Jan 2013, 21:59:12 wanksta rakstīja:

06 Jan 2013, 17:25:39 -tihijs- rakstīja:
ar ko atšķirās mpiekare no parastās izņemot zemākas atperes?


Principā zemākas atsperes+stingrāki amortizatori, iespējams, ka arī resnāki stabilizatori
nu to aptuveni nojautu,interesēja vai nav kautkādi savādāki sailenbloki un tt piekares mezgli


resnaki amisis un piekare stabilizatori lielaki saldatini lielaki un tt.... 535-540-m5 vienada piekare gaja
nu man no rūpnīcas ir mpiekare,ne uz 535/40 un m5 proti,pa hadeni ja kas birs ta labāk sūtīt oem pēc koda nevis censties iepērt parastās e39 daļas par to ir jautājums?nu proti ta man vajaga mpiekares saldātiņus teiksim,parastos nevarēšu ielikt vai kā?

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 08 Jan 2013, 20:21:58 ]



-----------------
Offline
Amphytamin
08. Jan 2013, 20:32 #3326

Kopš: 14. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 893

Braucu ar: F10


08 Jan 2013, 20:20:31 -tihijs- rakstīja:

08 Jan 2013, 12:45:02 Amphytamin rakstīja:

07 Jan 2013, 22:06:47 -tihijs- rakstīja:

07 Jan 2013, 21:59:12 wanksta rakstīja:

06 Jan 2013, 17:25:39 -tihijs- rakstīja:
ar ko atšķirās mpiekare no parastās izņemot zemākas atperes?


Principā zemākas atsperes+stingrāki amortizatori, iespējams, ka arī resnāki stabilizatori
nu to aptuveni nojautu,interesēja vai nav kautkādi savādāki sailenbloki un tt piekares mezgli


resnaki amisis un piekare stabilizatori lielaki saldatini lielaki un tt.... 535-540-m5 vienada piekare gaja
nu man no rūpnīcas ir mpiekare,ne uz 535/40 un m5 proti,pa hadeni ja kas birs ta labāk sūtīt oem pēc koda nevis censties iepērt parastās e39 daļas par to ir jautājums?nu proti ta man vajaga mpiekares saldātiņus teiksim,parastos nevarēšu ielikt vai kā?


parastais saldatinjs ir isais mazais bet 535/540 un m5 ir resnaks un garaks vienigi firma atskirsies ja sutisi oem ///M no tiem kas veikalos ir parastos un viss izmeri bus tadi pasi un forma.
Var jau likt gan tadus gan tadus vnk tie 535/540 m5 ir labaki bet ari dargaki atskiriba no parastam piekares detalam kas gaja 518-530

tie kas tev pec oem koda bus tadi pasi ka veikalos febi,topran,lemforder pec izmera un formas vienigi kataloga ies ka 535-540-m5 detalas un viss, var gadities ka kada detala var ari atskirties bet nu stabilizatori un saldatini toch ne vini ir vienadi 535-540-m5

[ Šo ziņu laboja Amphytamin, 08 Jan 2013, 20:34:49 ]

Offline
Araajz
08. Jan 2013, 20:33 #3327

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


08 Jan 2013, 17:26:36 Muldona rakstīja:
Tātad jautājums vai šādus stiklus var izpulēt?? Kur un cik tas izmaksā un cik ātri tas notiek?

Var
Uzsit PM lietotājam Lauriko

Atradu arī tādu līdzekli

bet nav mēģināts, hvz, netā jau itkā labas atsauksmes, bet ir viens BET - jātīra parasti arī no iekšas stikls + reflektors.
Pats arī esmu pulējis, bet nu tas pieaugums bija so so un tad varēja redzēt, ka no iekšas arī viss kakains un tur gan jau sākās problēma
Offline
rosigais
09. Jan 2013, 13:23 #3328

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

http://www.vivapotenza.com/showthread.php?662-P...-BMW-E39-Touring

pucetājs
Offline
Araajz
09. Jan 2013, 13:41 #3329

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


Tik nu tas zilais apgaismojums visur, bet nu gaumes lieta
Offline
rolis1987
09. Jan 2013, 14:12 #3330

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Es savam jau sāku diezgan regulāri mainīt ABS devējus - iepriekšējais turēja viena ~150km, kad sāka gļukot. Patreizējais nokalpoja 2 nedēļas.
Gļuki izpaužas tā, ka no rīta sāku braukt iedegās lampiņas, spidometrs nestrādā. Pa ceļam uz darbu kaut kādas saraustītas aktivitātes vērojamas spidometra darbībā. Parasti, kad aizbraucu un noslāpēju, piestartēju, lampiņas pazūd un atkal viss strādā. Esmu bijis uz n-tām diagnostikām - viss ok. Nekvalitatīvi devēji? Esmu licis gan tādus, kas maksā 40Ls, gan tādus, kas 15Ls. Pašlaik visilgāk velk tieši 15Ls devējs.
Nedaudz jau piegriežas. Pēdējā reizē drošības pēc arī nomainīja gultni. ABS bloku pārbaudīja (labs), vadus pārbaudīja (vienādi spriegumi uz abiem aizmugurējiem riteņiem). Problēmas visu laiku ar aizmugurējo kreiso.
Offline
Araajz
09. Jan 2013, 14:16 #3331

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

devējs OEM, Bosch? jeb Vemo?
Offline
rolis1987
09. Jan 2013, 14:21 #3332

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Vienreiz ņēmu it kā BOSCH, bet tad es šeit izlasīju, ka BOSCH jau sen vairs neražo tos devējus, tā kā es nez. Pēdējais ir kaut kāds noname.
Offline
Araajz
09. Jan 2013, 14:25 #3333

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


12 Dec 2012, 01:59:35 Driver rakstīja:

11 Dec 2012, 21:06:43 uldens1 rakstīja:

11 Dec 2012, 21:04:38 Kasics rakstīja:

11 Dec 2012, 20:55:41 uldens1 rakstīja:

11 Dec 2012, 20:54:38 Kasics rakstīja:
E39 ABS- Nomainiju defektīvo ABS devēju pret jaunu, bet jaunais neiet vispār. Uzliku atpakaļ veco, tas strādā Ko ieteiksiet, varbūt likt lieotu?
kadas firmas uzliki??

Kautkāds barax jpgroup, ķipa dānijā ražots.
bošu,siemens vai hella un viss ies

tikai bosch vai siemens, atkariba no konkreta auto, hellu ari kautka neiesaku...
kaa ari tas normali, ka ir brendi, kas jauni vispar nestada
Offline
rolis1987
09. Jan 2013, 14:33 #3334

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Sk, paldies. Jāmēģina vēl
Offline
berny757
09. Jan 2013, 14:44 #3335

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


09 Jan 2013, 13:23:07 rosigais rakstīja:
http://www.vivapotenza.com/showthread.php?662-P...-BMW-E39-Touring

pucetājs


Dinaz edition
Vis jau ok, bet neh to karbon kaku vajadzēja līmēt uz koka?
Offline
edzhaans
09. Jan 2013, 17:50 #3336

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


09 Jan 2013, 14:44:48 berny757 rakstīja:

09 Jan 2013, 13:23:07 rosigais rakstīja:
http://www.vivapotenza.com/showthread.php?662-P...-BMW-E39-Touring

pucetājs


Dinaz edition
Vis jau ok, bet neh to karbon kaku vajadzēja līmēt uz koka?

Gaumes lieta, tas tak skaidrs Izskatās neslikti savienojumā ar to pulēto rokturi.
Offline
radiaators
09. Jan 2013, 17:57 #3337

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


09 Jan 2013, 14:16:29 Araajz rakstīja:
devējs OEM, Bosch? jeb Vemo?

Es pirms 3 gadiem uzliku Hellas devējus 2 gab - nobraukti 70t/km ar viņiem - no probļem...
Offline
radiaators
09. Jan 2013, 17:59 #3338

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Pa 5Ls nopirkšu trubu, kura iet no salona gaisa filtra uz salonu - tā kura ir pasažiera pusē- ja nu kādam ir lieka, bet jābūt tīrai, nesaplēstai ar nesačakarētiem zobiņiem (stiprinājumiem) ...

[ Šo ziņu laboja radiaators, 09 Jan 2013, 18:00:17 ]

Offline
ChekeMeke
09. Jan 2013, 18:47 #3339

Kopš: 02. Aug 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E46


09 Jan 2013, 14:44:48 berny757 rakstīja:

09 Jan 2013, 13:23:07 rosigais rakstīja:
http://www.vivapotenza.com/showthread.php?662-P...-BMW-E39-Touring

pucetājs


Dinaz edition
Vis jau ok, bet neh to karbon kaku vajadzēja līmēt uz koka?

Tur jau izlaizits viss liidz pedejam.. hvz ar to karbonu tadz svezhaaks salons izskataas...
Offline
Aigis
09. Jan 2013, 21:42 #3340

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


05 Jan 2013, 16:10:43 cx65men rakstīja:

03 Jan 2013, 13:48:51 Sancix rakstīja:

03 Jan 2013, 13:45:27 Aigis rakstīja:
visu laiku bija labi, bez zāģēšanas, leca uz pus apgriezienu, tad vienu reizi man viņš noslāpa stāvot uz vietas, un no tā brīža silts jāpazāģē
lāb, kkad drīzumā pie Driver, tad jutīs kas par kreņķi

Same shit bija man (pie sevis domāju ka tomāts var krustā noslāpt)
80% lieku uz kloķenes devēja, 20% uz sadalenes devēja.

100% klokjenes devējs.... ja pušu sadalenes, tad pazūd jauda lidz 2k RPM...

bija izbeidzies kloķenes devējs, braukšana ar bija īstā, motora apgriezieni lēkā, citreiz arī noslāpst, tad lec, tad nelec
bet nu jau atkal viss bumbās, jādod tik virsū
6 gadu laikā pirmais devējs izbeidzās
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo