Autors | Ziņojums |
Muldona | 08. Jan 2013, 17:26 |
#3321
|
|
Kopš: 25. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 99
Braucu ar: E28
| Tātad jautājums vai šādus stiklus var izpulēt?? Kur un cik tas izmaksā un cik ātri tas notiek?
Viens ir galīgi matēts otrs daudz maz dzidrs, bet tā kā saplaisājis.
[ Šo ziņu laboja Muldona, 08 Jan 2013, 17:32:03 ] |
Offline | |
|
ChekeMeke | 08. Jan 2013, 18:17 |
#3322
|
|
Kopš: 02. Aug 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 675
Braucu ar: E46
|
08 Jan 2013, 17:26:36 Muldona rakstīja:
Tātad jautājums vai šādus stiklus var izpulēt?? Kur un cik tas izmaksā un cik ātri tas notiek?
Viens ir galīgi matēts otrs daudz maz dzidrs, bet tā kā saplaisājis.
nu bildees tev tur gruuti ko saprast, bet nu man bija vispar galigi mateti vinji un izpuleju, gaismas uzreiz uz pusi spozhakas.. |
Offline | |
|
defekc | 08. Jan 2013, 18:20 |
#3323
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| no saakuma ar smilshpapiiru 1000 vai rupjaaku, liidz pazuud punkti. tad 1500 - 2000 - 2500 un tad ar pulejamo pastu. ja punktu no akmentinjiem nav, tad var uzreiz meegjinaat puleet [ Šo ziņu laboja defekc, 08 Jan 2013, 18:21:33 ] |
Offline | |
|
Instigater | 08. Jan 2013, 19:42 |
#3324
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Tā ir metode plastmasai, bet ko darīt ar īstajiem stikliem? Ieglāzēt jaunus? |
Offline | |
|
-Edm- | 08. Jan 2013, 20:20 |
#3325
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
08 Jan 2013, 12:45:02 Amphytamin rakstīja:
07 Jan 2013, 22:06:47 -tihijs- rakstīja:
07 Jan 2013, 21:59:12 wanksta rakstīja:
06 Jan 2013, 17:25:39 -tihijs- rakstīja:
ar ko atšķirās mpiekare no parastās izņemot zemākas atperes?
Principā zemākas atsperes+stingrāki amortizatori, iespējams, ka arī resnāki stabilizatori
nu to aptuveni nojautu,interesēja vai nav kautkādi savādāki sailenbloki un tt piekares mezgli
resnaki amisis un piekare stabilizatori lielaki saldatini lielaki un tt.... 535-540-m5 vienada piekare gaja
nu man no rūpnīcas ir mpiekare,ne uz 535/40 un m5 proti,pa hadeni ja kas birs ta labāk sūtīt oem pēc koda nevis censties iepērt parastās e39 daļas par to ir jautājums?nu proti ta man vajaga mpiekares saldātiņus teiksim,parastos nevarēšu ielikt vai kā?[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 08 Jan 2013, 20:21:58 ]
-----------------
|
Offline | |
|
Amphytamin | 08. Jan 2013, 20:32 |
#3326
|
|
Kopš: 14. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 893
Braucu ar: F10
|
08 Jan 2013, 20:20:31 -tihijs- rakstīja:
08 Jan 2013, 12:45:02 Amphytamin rakstīja:
07 Jan 2013, 22:06:47 -tihijs- rakstīja:
07 Jan 2013, 21:59:12 wanksta rakstīja:
06 Jan 2013, 17:25:39 -tihijs- rakstīja:
ar ko atšķirās mpiekare no parastās izņemot zemākas atperes?
Principā zemākas atsperes+stingrāki amortizatori, iespējams, ka arī resnāki stabilizatori
nu to aptuveni nojautu,interesēja vai nav kautkādi savādāki sailenbloki un tt piekares mezgli
resnaki amisis un piekare stabilizatori lielaki saldatini lielaki un tt.... 535-540-m5 vienada piekare gaja
nu man no rūpnīcas ir mpiekare,ne uz 535/40 un m5 proti,pa hadeni ja kas birs ta labāk sūtīt oem pēc koda nevis censties iepērt parastās e39 daļas par to ir jautājums?nu proti ta man vajaga mpiekares saldātiņus teiksim,parastos nevarēšu ielikt vai kā?
parastais saldatinjs ir isais mazais bet 535/540 un m5 ir resnaks un garaks vienigi firma atskirsies ja sutisi oem ///M no tiem kas veikalos ir parastos un viss izmeri bus tadi pasi un forma.
Var jau likt gan tadus gan tadus vnk tie 535/540 m5 ir labaki bet ari dargaki atskiriba no parastam piekares detalam kas gaja 518-530
tie kas tev pec oem koda bus tadi pasi ka veikalos febi,topran,lemforder pec izmera un formas vienigi kataloga ies ka 535-540-m5 detalas un viss, var gadities ka kada detala var ari atskirties bet nu stabilizatori un saldatini toch ne vini ir vienadi 535-540-m5[ Šo ziņu laboja Amphytamin, 08 Jan 2013, 20:34:49 ] |
Offline | |
|
Araajz | 08. Jan 2013, 20:33 |
#3327
|
|
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
08 Jan 2013, 17:26:36 Muldona rakstīja:
Tātad jautājums vai šādus stiklus var izpulēt?? Kur un cik tas izmaksā un cik ātri tas notiek?
Var
Uzsit PM lietotājam Lauriko
Atradu arī tādu līdzekli
bet nav mēģināts, hvz, netā jau itkā labas atsauksmes, bet ir viens BET - jātīra parasti arī no iekšas stikls + reflektors.
Pats arī esmu pulējis, bet nu tas pieaugums bija so so un tad varēja redzēt, ka no iekšas arī viss kakains un tur gan jau sākās problēma |
Offline | |
|
rosigais | 09. Jan 2013, 13:23 |
#3328
|
|
Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| http://www.vivapotenza.com/showthread.php?662-P...-BMW-E39-Touring
pucetājs
|
Offline | |
|
|
Araajz | 09. Jan 2013, 13:41 |
#3329
|
|
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
Tik nu tas zilais apgaismojums visur, bet nu gaumes lieta |
Offline | |
|
rolis1987 | 09. Jan 2013, 14:12 |
#3330
|
|
Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
| Es savam jau sāku diezgan regulāri mainīt ABS devējus - iepriekšējais turēja viena ~150km, kad sāka gļukot. Patreizējais nokalpoja 2 nedēļas.
Gļuki izpaužas tā, ka no rīta sāku braukt iedegās lampiņas, spidometrs nestrādā. Pa ceļam uz darbu kaut kādas saraustītas aktivitātes vērojamas spidometra darbībā. Parasti, kad aizbraucu un noslāpēju, piestartēju, lampiņas pazūd un atkal viss strādā. Esmu bijis uz n-tām diagnostikām - viss ok. Nekvalitatīvi devēji? Esmu licis gan tādus, kas maksā 40Ls, gan tādus, kas 15Ls. Pašlaik visilgāk velk tieši 15Ls devējs.
Nedaudz jau piegriežas. Pēdējā reizē drošības pēc arī nomainīja gultni. ABS bloku pārbaudīja (labs), vadus pārbaudīja (vienādi spriegumi uz abiem aizmugurējiem riteņiem). Problēmas visu laiku ar aizmugurējo kreiso. |
Offline | |
|
Araajz | 09. Jan 2013, 14:16 |
#3331
|
|
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| devējs OEM, Bosch? jeb Vemo? |
Offline | |
|
rolis1987 | 09. Jan 2013, 14:21 |
#3332
|
|
Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
| Vienreiz ņēmu it kā BOSCH, bet tad es šeit izlasīju, ka BOSCH jau sen vairs neražo tos devējus, tā kā es nez. Pēdējais ir kaut kāds noname. |
Offline | |
|
Araajz | 09. Jan 2013, 14:25 |
#3333
|
|
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
12 Dec 2012, 01:59:35 Driver rakstīja:
11 Dec 2012, 21:06:43 uldens1 rakstīja:
11 Dec 2012, 21:04:38 Kasics rakstīja:
11 Dec 2012, 20:55:41 uldens1 rakstīja:
11 Dec 2012, 20:54:38 Kasics rakstīja:
E39 ABS- Nomainiju defektīvo ABS devēju pret jaunu, bet jaunais neiet vispār. Uzliku atpakaļ veco, tas strādā Ko ieteiksiet, varbūt likt lieotu?
kadas firmas uzliki??
Kautkāds barax jpgroup, ķipa dānijā ražots.
bošu,siemens vai hella un viss ies
tikai bosch vai siemens, atkariba no konkreta auto, hellu ari kautka neiesaku...
kaa ari tas normali, ka ir brendi, kas jauni vispar nestada
|
Offline | |
|
rolis1987 | 09. Jan 2013, 14:33 |
#3334
|
|
Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
| Sk, paldies. Jāmēģina vēl |
Offline | |
|
berny757 | 09. Jan 2013, 14:44 |
#3335
|
|
Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
09 Jan 2013, 13:23:07 rosigais rakstīja:
http://www.vivapotenza.com/showthread.php?662-P...-BMW-E39-Touring
pucetājs
Dinaz edition
Vis jau ok, bet neh to karbon kaku vajadzēja līmēt uz koka? |
Offline | |
|
edzhaans | 09. Jan 2013, 17:50 |
#3336
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
09 Jan 2013, 14:44:48 berny757 rakstīja:
09 Jan 2013, 13:23:07 rosigais rakstīja:
http://www.vivapotenza.com/showthread.php?662-P...-BMW-E39-Touring
pucetājs
Dinaz edition
Vis jau ok, bet neh to karbon kaku vajadzēja līmēt uz koka?
Gaumes lieta, tas tak skaidrs Izskatās neslikti savienojumā ar to pulēto rokturi. |
Offline | |
|
|
radiaators | 09. Jan 2013, 17:57 |
#3337
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
09 Jan 2013, 14:16:29 Araajz rakstīja:
devējs OEM, Bosch? jeb Vemo?
Es pirms 3 gadiem uzliku Hellas devējus 2 gab - nobraukti 70t/km ar viņiem - no probļem... |
Offline | |
|
radiaators | 09. Jan 2013, 17:59 |
#3338
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
| Pa 5Ls nopirkšu trubu, kura iet no salona gaisa filtra uz salonu - tā kura ir pasažiera pusē- ja nu kādam ir lieka, bet jābūt tīrai, nesaplēstai ar nesačakarētiem zobiņiem (stiprinājumiem) ... [ Šo ziņu laboja radiaators, 09 Jan 2013, 18:00:17 ] |
Offline | |
|
ChekeMeke | 09. Jan 2013, 18:47 |
#3339
|
|
Kopš: 02. Aug 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 675
Braucu ar: E46
|
09 Jan 2013, 14:44:48 berny757 rakstīja:
09 Jan 2013, 13:23:07 rosigais rakstīja:
http://www.vivapotenza.com/showthread.php?662-P...-BMW-E39-Touring
pucetājs
Dinaz edition
Vis jau ok, bet neh to karbon kaku vajadzēja līmēt uz koka?
Tur jau izlaizits viss liidz pedejam.. hvz ar to karbonu tadz svezhaaks salons izskataas... |
Offline | |
|
Aigis | 09. Jan 2013, 21:42 |
#3340
|
|
Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
|
05 Jan 2013, 16:10:43 cx65men rakstīja:
03 Jan 2013, 13:48:51 Sancix rakstīja:
03 Jan 2013, 13:45:27 Aigis rakstīja:
visu laiku bija labi, bez zāģēšanas, leca uz pus apgriezienu, tad vienu reizi man viņš noslāpa stāvot uz vietas, un no tā brīža silts jāpazāģē
lāb, kkad drīzumā pie Driver, tad jutīs kas par kreņķi
Same shit bija man (pie sevis domāju ka tomāts var krustā noslāpt)
80% lieku uz kloķenes devēja, 20% uz sadalenes devēja.
100% klokjenes devējs.... ja pušu sadalenes, tad pazūd jauda lidz 2k RPM...
bija izbeidzies kloķenes devējs, braukšana ar bija īstā, motora apgriezieni lēkā, citreiz arī noslāpst, tad lec, tad nelec
bet nu jau atkal viss bumbās, jādod tik virsū
6 gadu laikā pirmais devējs izbeidzās |
Offline | |
|