Online

Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
beerzinsh
13. Feb 2016, 14:36 #33181

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2549

Braucu ar:


13 Feb 2016, 14:34:56 viesulis rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/rav-4/heijk.html

Kāds var pateikt kaut ko par šo? Zīlē kāds Tajatas WIN? Pārdevējs dirsējs?


Tikai garantijas darbus var redzēt Coyotiem
Offline
Maa
13. Feb 2016, 18:59 #33182

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


13 Feb 2016, 18:50:10 VWfans rakstīja:
Vai ir vērts pirkt šādu SAAB un baudīt?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/bxbex.html

Opeļa motors kas laikam pat nebij opeļa un karba diezgan prasiga uz muftes maiņu un remontu
Nav mana pieredze bet senča
Offline
Montana
14. Feb 2016, 01:45 #33183

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


13 Feb 2016, 14:34:56 viesulis rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/rav-4/heijk.html

Kāds var pateikt kaut ko par šo? Zīlē kāds Tajatas WIN? Pārdevējs dirsējs?

ps, sieviete noteikti ir bijus pensionāre, jo pēc vad. sēdekļa tekstūrām izskatās, ka ir noārtojusies biksēs sēžot automobīlī
Offline
badmoon
14. Feb 2016, 01:52 #33184

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8443

Braucu ar: Braucu ar


13 Feb 2016, 14:34:56 viesulis rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/rav-4/heijk.html

Kāds var pateikt kaut ko par šo? Zīlē kāds Tajatas WIN? Pārdevējs dirsējs?


Iepriekšējam šefam tāds bija. Kā tajā laikā 3 gadīgs auto, protams, likās kosmoss, bet salons tomēr 90to līmenī, gan prastas plastmasas panelis, gan ērtības priekšā, viedoklis sens un subjektīvs
Offline
Jurchixx
14. Feb 2016, 01:57 #33185

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


14 Feb 2016, 01:45:44 Montana rakstīja:

13 Feb 2016, 14:34:56 viesulis rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/rav-4/heijk.html

Kāds var pateikt kaut ko par šo? Zīlē kāds Tajatas WIN? Pārdevējs dirsējs?

ps, sieviete noteikti ir bijus pensionāre, jo pēc vad. sēdekļa tekstūrām izskatās, ka ir noārtojusies biksēs sēžot automobīlī


neviens cits arī diezvai pirktu tādu kā tikai pensionārs
Offline
alco
14. Feb 2016, 11:01 #33186

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: Dienesta auto...


13 Feb 2016, 14:34:56 viesulis rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/rav-4/heijk.html

Kāds var pateikt kaut ko par šo? Zīlē kāds Tajatas WIN? Pārdevējs dirsējs?


Nezinu par konkrēto, bet kopumā rav4 ar 2.0d4d ir laba izvēle. Vienīgi jautājums vai tiešām jēga ņemt itāli? Šim pat beņķu apsildes nav, kāda vēsture un nobraukums LV tirgū rav4 ir daudz, es labāk skatītos pirku šeit jaunu ar pārbaudāmu nobraukumu un servisa vēsturi.
Offline
Delerium
14. Feb 2016, 11:16 #33187

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

Kadam ir piererdze ar MINI benzinu+automatu?
Automati vinjiem normaali?
Offline
meh_
14. Feb 2016, 11:21 #33188

Kopš: 17. Aug 2013

Ziņojumi: 159

Braucu ar:


14 Feb 2016, 10:43:59 VWfans rakstīja:

14 Feb 2016, 01:52:03 badmoon rakstīja:

13 Feb 2016, 14:34:56 viesulis rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/rav-4/heijk.html

Kāds var pateikt kaut ko par šo? Zīlē kāds Tajatas WIN? Pārdevējs dirsējs?


Iepriekšējam šefam tāds bija. Kā tajā laikā 3 gadīgs auto, protams, likās kosmoss, bet salons tomēr 90to līmenī, gan prastas plastmasas panelis, gan ērtības priekšā, viedoklis sens un subjektīvs


Nepiekrītu. Šāda Toyota ar dīzeļmotoru vēl bez kvēpu filtra ir izteikti baudāma.

Salīdzinot ar ko?
Offline
wanksta
14. Feb 2016, 11:34 #33189

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7370

Braucu ar: muti

Ko un kā tas traucē?
Offline
zabis1
14. Feb 2016, 12:51 #33190

Kopš: 04. May 2014

No: Ķegums

Ziņojumi: 160

Braucu ar: porche


14 Feb 2016, 12:37:01 VWfans rakstīja:
Traucē ļoti biežā kvēpu filtra reģenerācija (vidēji 3 reizes uz 1000 km nobraukuma). Un tad jautājums, ko darīt, kad kvēpu filtrs aiziet ciet... Jo tas ir dārgs - 1000-1500 eiro...

Offline
ozo
14. Feb 2016, 13:35 #33191

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

cena tikai kāpj

[ Šo ziņu laboja ozo, 14 Feb 2016, 13:35:38 ]

Offline
karlsonss
14. Feb 2016, 14:15 #33192

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


14 Feb 2016, 13:35:12 ozo rakstīja:
cena tikai kāpj



Izskataas ka jauns lohu kjeramais - kad magiskie 170 vairs neiet krastaa tad jaasaak staasti par sen mirushu saimnieku un ilgu staaveeshanu garaazhaa.

Un arii - nekas labs tur nevar buut, ja auto visu laiku ir staveejis. No 2003. Gada.
Offline
karlsonss
14. Feb 2016, 14:17 #33193

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


14 Feb 2016, 13:02:27 VWfans rakstīja:

14 Feb 2016, 12:50:23 Vantage rakstīja:

14 Feb 2016, 12:37:01 VWfans rakstīja:
Traucē ļoti biežā kvēpu filtra reģenerācija (vidēji 3 reizes uz 1000 km nobraukuma). Un tad jautājums, ko darīt, kad kvēpu filtrs aiziet ciet... Jo tas ir dārgs - 1000-1500 eiro...


Tapēc arī ar jebkuru mašīnu ir jāBRAUC, pāris reizes gadā profilaktiski jāatvelk līdz pulksteņa galam, ikdienā dinamiski pārvietojoties, nevis dročī pie stūres kā tu brauc ar agru slēgšanos un turot max zemus rpm.


Bet man Merivai 1,3 CDTI kvēpu filtrs nemaz ciet neaizgāja, 9 gados nobraucot 213 tūkst.km. Par to sūdzību nav, taču vispār tā konceptuāli nepatīk fakts, ka pastāv tik dārgas rezerves daļas kā DPF filtrs!



Bljad a jauns mators nav daargs?

Un kaa tev taa regeneraacija traucee? Braukt vajag ar auto, nevis seenjot. It seviski ar dieselpowaah
Offline
Czars
14. Feb 2016, 14:20 #33194

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


14 Feb 2016, 13:35:12 ozo rakstīja:
cena tikai kāpj
muzillas x5? Tikko no italijas?
Offline
dzuris
14. Feb 2016, 14:26 #33195

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Muzzilla ir italis?
Offline
karlsonss
14. Feb 2016, 14:27 #33196

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Sieva itaaliete?
Offline
wanksta
14. Feb 2016, 14:31 #33197

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7370

Braucu ar: muti

Muzilas x5 ir sen pārdots uz tukumu, pa ziemu ari nav redzēts braucam
Offline
968-jk
14. Feb 2016, 14:41 #33198

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem


14 Feb 2016, 13:02:27 VWfans rakstīja:

14 Feb 2016, 12:50:23 Vantage rakstīja:

14 Feb 2016, 12:37:01 VWfans rakstīja:
Traucē ļoti biežā kvēpu filtra reģenerācija (vidēji 3 reizes uz 1000 km nobraukuma). Un tad jautājums, ko darīt, kad kvēpu filtrs aiziet ciet... Jo tas ir dārgs - 1000-1500 eiro...


Tapēc arī ar jebkuru mašīnu ir jāBRAUC, pāris reizes gadā profilaktiski jāatvelk līdz pulksteņa galam, ikdienā dinamiski pārvietojoties, nevis dročī pie stūres kā tu brauc ar agru slēgšanos un turot max zemus rpm.


Bet man Merivai 1,3 CDTI kvēpu filtrs nemaz ciet neaizgāja, 9 gados nobraucot 213 tūkst.km. Par to sūdzību nav, taču vispār tā konceptuāli nepatīk fakts, ka pastāv tik dārgas rezerves daļas kā DPF filtrs!

Tad kad Merriva sasniegs vidējā E60 nobraukumu, kas vienlīdzīgs 600k km, tad arī sāks gļuku raut.
Offline
Mikuzz
14. Feb 2016, 16:00 #33199

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


14 Feb 2016, 14:41:40 968-jk rakstīja:

Tad kad Merriva sasniegs vidējā E60 nobraukumu, kas vienlīdzīgs 600k km, tad arī sāks gļuku raut.


Tas ir divu merivu kopējais derīguma termiņš
Offline
henis
14. Feb 2016, 16:05 #33200

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Tu to savu Merivu biji tā notaupījis un nobaudījis, ka tev sākās opju problēmas. Dīzeli nevar čunčināt. Dīzeli ir jātopī un jādod izdirsties. Tas atrisina daudzas problēmas. Par DPF tev ir taisnība - procesu pārtraukt nedrīkst. Bet tādas reizes, kad sāk tīrīties tieši pirms galamērķa sasniegšanas ir labi, ja reizi gadā. Ir neērtības, bet var paciest. Man Astrai ir ap 250 tkm, un filtrs tīrās ap 800 km. Tā, kā tev tas filtrs jau bija pusmiris.
Mašīnai ir 7 gadi, un nekas neliecina, ka filtrs drīz beigsies. Tīrīšanās intervāls nav mainījies vispār.

14 Feb 2016, 15:57:37 VWfans rakstīja:
14 Feb 2016, 14:17:02 karlsonss rakstīja:



Bljad a jauns mators nav daargs?

Un kaa tev taa regeneraacija traucee? Braukt vajag ar auto, nevis seenjot. It seviski ar dieselpowaah


Traucē tā, ka es aizbraucu galapunktā, reģenerācija vēl turpinās, nav beigusies, un tad motoru nav vēlams slāpēt un auto pamest. Ir vēlams nogaidīt, lai reģenerācija beidzas un tikai tad slāpēt motoru un pamest auto. Lietotājam ārkārtīgi nedraudzīgs risinājums!

[ Šo ziņu laboja henis, 14 Feb 2016, 16:08:03 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo