Online

Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
udrass
05. Feb 2016, 13:33 #33141

Kopš: 15. Nov 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 151

Braucu ar: e30 325i


05 Feb 2016, 10:54:56 Driver rakstīja:

04 Feb 2016, 17:12:28 udrass rakstīja:
Kas varētu būt par iemeslu, ka nevar darbojoties dzinējam pieslēgties? Pie ieslēgtas aizdedzes var pieslēgties, nolasīt kļūdas, bet iedarbinot vairs nevar!
Auto e36 320 NV.

ar nepareizu aprikojumu sledzies klat
:win8_64bit: :usb_spraudnis_gala: :ebay_vads:

Sledzos ar launch x431 diagun III. Savam m50 sledzoties nebij nekādu problēmu. Konkrēti šim nevaru!
Offline
Montana
05. Feb 2016, 13:39 #33142

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


05 Feb 2016, 13:30:56 Rolizze rakstīja:

05 Feb 2016, 12:57:25 Montana rakstīja:

05 Feb 2016, 10:44:52 Rolizze rakstīja:

stāsti man ar

tur nav ko stāstīt, tas triks gāja cauri pirms +/- gada, tagad vairs tā nenotiek, pasūtīs tevi naher, ja aizmetināsi numura vietu tā, ka neder F vai C tipa numurs, bet tikai E, tad pasūtīs naher karaliski un liks mainīt haubi

neko netaisos metinat. tikai OEM detalas. un kpc lai vini poesiptos
jo tavam auto no rūpnīcas izbraucot ir pieejamas variācijas tikai divu tipu numura zīmēm - A un C, sverkā vienkārši tevi pasūtīs
Offline
Montana
05. Feb 2016, 13:41 #33143

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

nu C tev iedos easy, bet uz E nemaz neceri, E tipa numurus var dabūt konkrēti auto, kuru saraksts ir pieejams CSDD darbiniekiem, e39 nav viens no tiem
Offline
Rolizze
05. Feb 2016, 13:42 #33144

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


05 Feb 2016, 13:39:34 Montana rakstīja:

05 Feb 2016, 13:30:56 Rolizze rakstīja:

05 Feb 2016, 12:57:25 Montana rakstīja:

05 Feb 2016, 10:44:52 Rolizze rakstīja:

stāsti man ar

tur nav ko stāstīt, tas triks gāja cauri pirms +/- gada, tagad vairs tā nenotiek, pasūtīs tevi naher, ja aizmetināsi numura vietu tā, ka neder F vai C tipa numurs, bet tikai E, tad pasūtīs naher karaliski un liks mainīt haubi

neko netaisos metinat. tikai OEM detalas. un kpc lai vini poesiptos
jo tavam auto no rūpnīcas izbraucot ir pieejamas variācijas tikai divu tipu numura zīmēm - A un C, sverkā vienkārši tevi pasūtīs

tad laikam vnk japarliek no audi. nepatik man tas nepatikamais LI serijas
Offline
Montana
05. Feb 2016, 13:45 #33145

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

tepat vienam poweristam ir audi a4 no itālijas, kuram ir E tipa numura zīme priekšā, un TIKAI pateicoties tam, ka pēc šasijas numura komplektācijā ir atzīme par mazā izmēra numuru priekšā, bet viņam tāpat bija jācīnās lai dabūtu to gatavu.
Offline
RZZ
05. Feb 2016, 13:48 #33146

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu

Ir kāds krāsosjis / atjaunojis salonu?
Kādi iespaidi?
Ir kāds kantoris ko iesakat nelieliem, bet kvalitatīviem uzlabojumiem

[ Šo ziņu laboja RZZ, 05 Feb 2016, 13:49:11 ]

Offline
Fashion
05. Feb 2016, 13:57 #33147

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


05 Feb 2016, 13:48:49 RZZ rakstīja:
Ir kāds krāsosjis / atjaunojis salonu?
Kādi iespaidi?
Ir kāds kantoris ko iesakat nelieliem, bet kvalitatīviem uzlabojumiem

Tak tepat powerā bija kar pāršuj - krēsls 100eiras nu līdz 500eirām par svaigu kožu būtu ok cipars, tik kā tur ar kvalitāti hvz Tas krāsojums tāpatām tev noies pēc pus gada.. ja vien tas nemaksā 20e tad lol nau vērc .. imho
Offline
motherfuckers
05. Feb 2016, 14:12 #33148

Kopš: 06. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: E53 V8

E36 m50b20 motoram nemērā lēkā apgriezieni.
Nomainiju tukšgaitas regulatoru,sprauslas.
Gmm arī strādā.gaisu arī nekur nesūc.
Kas vēl??
Offline
nagla
05. Feb 2016, 14:46 #33149

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


05 Feb 2016, 14:12:30 motherfuckers rakstīja:
E36 m50b20 motoram nemērā lēkā apgriezieni.
Nomainiju tukšgaitas regulatoru,sprauslas.
Gmm arī strādā.gaisu arī nekur nesūc.
Kas vēl??
vot tieshi gaisu kautkur suc,tapec kompis met nost apgriezienus atsledzot farsunkas,un bezgaligi staigas apgriezieni wrum wrum wrum wrum auksha leja auksha leja auksha leja

[ Šo ziņu laboja nagla, 05 Feb 2016, 14:47:01 ]

Offline
Alexisonfire
05. Feb 2016, 15:06 #33150

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


05 Feb 2016, 14:46:04 nagla rakstīja:

05 Feb 2016, 14:12:30 motherfuckers rakstīja:
E36 m50b20 motoram nemērā lēkā apgriezieni.
Nomainiju tukšgaitas regulatoru,sprauslas.
Gmm arī strādā.gaisu arī nekur nesūc.
Kas vēl??
vot tieshi gaisu kautkur suc,tapec kompis met nost apgriezienus atsledzot farsunkas,un bezgaligi staigas apgriezieni wrum wrum wrum wrum auksha leja auksha leja auksha leja

wrum wrum wrum wrum - tas ir drifta režīms. auto ar to parāda, ka ir gatavs mest šķērsām
Offline
Lauva
05. Feb 2016, 15:35 #33151

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Kādas būtu iespējas droši piestiprināt numurzīmi, nebojājot bamperi? Varbūt ir atrodami kādi "drošāki" numurzīmes rāmīši?
Interesē iespēja aizsargāt numurzīmi no garnadžiem.
Offline
RZZ
05. Feb 2016, 15:35 #33152

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu


05 Feb 2016, 13:57:04 Fashion rakstīja:

05 Feb 2016, 13:48:49 RZZ rakstīja:
Ir kāds krāsosjis / atjaunojis salonu?
Kādi iespaidi?
Ir kāds kantoris ko iesakat nelieliem, bet kvalitatīviem uzlabojumiem

Tak tepat powerā bija kar pāršuj - krēsls 100eiras nu līdz 500eirām par svaigu kožu būtu ok cipars, tik kā tur ar kvalitāti hvz Tas krāsojums tāpatām tev noies pēc pus gada.. ja vien tas nemaksā 20e tad lol nau vērc .. imho


Šaize tāda, ka nav jau ne saplēsts ne tik traki nojāti, kā bēšajā nedaudz tas dzeltenīgums iemeties, kā jau vadītāja beņķī, hwz, vai jēga čakarēties ar pāršūsanu vai var kvalitatīvi pietonēt
Offline
Fashion
05. Feb 2016, 15:40 #33153

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


05 Feb 2016, 15:35:35 Lauva rakstīja:
Kādas būtu iespējas droši piestiprināt numurzīmi, nebojājot bamperi? Varbūt ir atrodami kādi "drošāki" numurzīmes rāmīši?
Interesē iespēja aizsargāt numurzīmi no garnadžiem.

Nevienam tava KC4204 nav vajadzīga, pielīmē ar superlīmi samaisītu ar silikonu un ej guli mierīgi, vēl var aiz stikla aizspraust, ja kas saki ka because a race car

ā vēl var pie stupicas piemetināt, nu bet tad bieži jātīra nost būšot
Offline
RZZ
05. Feb 2016, 15:44 #33154

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu


05 Feb 2016, 15:40:29 Fashion rakstīja:

05 Feb 2016, 15:35:35 Lauva rakstīja:
Kādas būtu iespējas droši piestiprināt numurzīmi, nebojājot bamperi? Varbūt ir atrodami kādi "drošāki" numurzīmes rāmīši?
Interesē iespēja aizsargāt numurzīmi no garnadžiem.


Nevienam tava KC4204 nav vajadzīga, pielīmē ar superlīmi samaisītu ar silikonu un ej guli mierīgi, vēl var aiz stikla aizspraust, ja kas saki ka because a race car

ā vēl var pie stupicas piemetināt, nu bet tad bieži jātīra nost būšot


Priekš kam čakarēties, uzzīmē un miers
Offline
stucers
05. Feb 2016, 15:45 #33155

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


05 Feb 2016, 15:40:29 Fashion rakstīja:

05 Feb 2016, 15:35:35 Lauva rakstīja:
Kādas būtu iespējas droši piestiprināt numurzīmi, nebojājot bamperi? Varbūt ir atrodami kādi "drošāki" numurzīmes rāmīši?
Interesē iespēja aizsargāt numurzīmi no garnadžiem.

Nevienam tava KC4204 nav vajadzīga, pielīmē ar superlīmi samaisītu ar silikonu un ej guli mierīgi, vēl var aiz stikla aizspraust, ja kas saki ka because a race car

ā vēl var pie stupicas piemetināt, nu bet tad bieži jātīra nost būšot

Ar Bison Montage kit jāpielīmē paliktnis pie bampera vai aizmugurējā pārsega un numura zīme pie paliktņa. Varēs kalbasīt ar sabvūferi un v/n negrabēs

[ Šo ziņu laboja stucers, 05 Feb 2016, 15:46:09 ]

Offline
Lauva
05. Feb 2016, 15:47 #33156

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Jūsu "asprātības" ir nevietā, jo auto nav mans.
Par sava vecā auto numuriem neuztraucos.
Offline
RZZ
05. Feb 2016, 15:56 #33157

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu

Lauva - saprotu, pasaule ir nežēlīga, iesaku aizlīmēt rāmīti ciet, caur numura zīmei ielikt skrūves, blakus rāmja skrūvēm, bet vispār, ja gribēs nospert, tad nospers šā vai tā, nezinu vai jēga censties
Offline
Zoo
05. Feb 2016, 15:56 #33158

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger


05 Feb 2016, 14:46:04 nagla rakstīja:

05 Feb 2016, 14:12:30 motherfuckers rakstīja:
E36 m50b20 motoram nemērā lēkā apgriezieni.
Nomainiju tukšgaitas regulatoru,sprauslas.
Gmm arī strādā.gaisu arī nekur nesūc.
Kas vēl??
vot tieshi gaisu kautkur suc,tapec kompis met nost apgriezienus atsledzot farsunkas,un bezgaligi staigas apgriezieni wrum wrum wrum wrum auksha leja auksha leja auksha leja


Paņem starta gāzes baloniņu, un uzmanīgi appūt visas gaisa trubas, ieplūdnieku utt.
Tajā vietā kur sūc gaisu, būs "izmaiņas dzinēja darbībā".
Vēl var būt tukšgaitas vārsts (ja tāds ir) aizsērējis.
Offline
Fashion
05. Feb 2016, 16:14 #33159

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Nu kā, pielīmē ar makgaivereni vnz, kamēr brauc gan jau noturēsies, kā esi nonācis galamērķī tā vnz kabatā un ej droši prom.. vismaz ja nosvīdēs bamperis tad vnz paliks pie tevis
Offline
motherfuckers
05. Feb 2016, 17:25 #33160

Kopš: 06. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: E53 V8

Izpūtu pa visiem galiem to starteni,nekas nemainās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo