Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
IngusSeflers
03. Feb 2016, 11:53 #33041

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2016, 11:45:19 JZ rakstīja:
es nemaldinu, es teicu kā to izdarīt ja nav termometra, ja nesaproti kādēļ tie grādi svarīgi un ka +/- 5C nemaina neko, nevajag vicināties ar PDFiem

es pieminēju - svarīgi ir lai kārba ir silta, un virs tiem 50C uzsildīt to uz vietas diez vai tā izdosies, ja īpaši necentīsies to darīt, piemēram, ieslēdzot draivā, turot bremzes un spiežot gāzi
Citēju tevi: nav nekādas īpašās temperatūras - vienkārši nevajag aukstai kārbai to darīt, uzsilda mašīnu pirms maiņas - pabraukā apkārt 20-30min, lai motora temp ir "pa vidu" un kārba arī būs uzsilusi (ja pareizi atceros ~50-60 grādiem bija jābūt)

Un kapēc nevajag vicināties ar PDFiem Daudzi nezin pareizo veidu kā mainīt ATF un pārbaudīt līmeni,tāpēc viņu publicēju,jo zinu ka ir kāds kuram tas liksies interesanti un noderīgi. Ja tev tas nav interesanti un zini labak par pašu ZF kā viņu kārbās maina šķidrumus,tad vienkārši ignorē...
Offline
JZ
03. Feb 2016, 11:57 #33042

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tu izlasiji visu to teikumu līdz galam un saprati arī? vai tikai pirmos dažus vārdus un pārējo noignorēji?
Offline
IngusSeflers
03. Feb 2016, 12:05 #33043

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2016, 11:57:47 JZ rakstīja:
tu izlasiji visu to teikumu līdz galam un saprati arī? vai tikai pirmos dažus vārdus un pārējo noignorēji?
Noignorēju,jo pirmajos vārdos jau biji nolaidis greizi
Škidrums NEDRĪKST pārsniegt 50°C atzīmi,bet tavā ieteikumā bija 50-60°C...
Dari kā zini un uzskati par pareizi!
Mani tu arī drīksti ignorēt,es neapvainošos un nedusmošos
Offline
Montana
03. Feb 2016, 12:11 #33044

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

ko jūs te dzenat huiņu, tak kaut 30 grādi tai eļļai, tāpat var mainīt, tās tak ir ražotāja basņas par 50 grādiem, sanāk tad jau , ka arī ielejamā eļļa jāuzsilda čaiņikā uz 50 grādiem kas ir muļķības.
Offline
RenegadeX
03. Feb 2016, 12:16 #33045

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34

Tā eļļas temperatūra drīzāk ir nepieciešama lai normāli var izliet veco zampu un ar jauno arī varētu paskalot laukā drazas kas palikušas.
Offline
IngusSeflers
03. Feb 2016, 12:16 #33046

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2016, 12:11:26 Montana rakstīja:
ko jūs te dzenat huiņu, tak kaut 30 grādi tai eļļai, tāpat var mainīt, tās tak ir ražotāja basņas par 50 grādiem, sanāk tad jau , ka arī ielejamā eļļa jāuzsilda čaiņikā uz 50 grādiem kas ir muļķības.
Tu izliecies vai esi pamuļķis?
Eļļas līmeni jakontrolē pie 30° nevis viņai jābūt tik siltai kad lej iekšā...
MB automātam līmenis japārbauda pie 80°C. Kā pierādījums ir tas,ka pie 70° ir tuvu MIN atzīmei,bet pie 90° ir jau uz MAX. Sanāk arī kaut kāda ražotāja 'basņa'?
Kā jau teicu,darat kā zinat un mācat viens otru muļķībām,jo ne jau inžinieri kuri tās kārbas ražo ir tie gudrie,bet džeki no 'kreisajam' garāžām
Offline
bmwaddict
03. Feb 2016, 12:41 #33047

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


03 Feb 2016, 12:16:33 IngusSeflers rakstīja:
Tu izliecies vai esi pamuļķis?
Eļļas līmeni jakontrolē pie 30° nevis viņai jābūt tik siltai kad lej iekšā...
...


Ingus pirms tu te spiidi ar atklaasmeem varbuut tieshaam izlasi kaadu PDF. jo nu konkreeti Zf gadiijumaa eljljas liimenis ir sasniegts tad, kad eljlja saak naak laukaa no uzpildes cauruma, attieciigi shajaa briidii elljai ir jaabuut noteiktajaa temperatuuraa, citaadi liimenis buus nepareizs.
Offline
daticho
03. Feb 2016, 13:01 #33048

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Biedri, ir nepieciešams kantoris, kurš pielieto visādas nano gudrības un var uzpucēt salona mašīnas. īsāk sakot, neviss parasta automazgātuve bet cilvēki kuri ar 2L ūdens utt spēj mašīnu padarīt tīru.
Kas ir tas par kantori, kurš atrodas pie Dominas tilta? SmartFix?
Offline
IngusSeflers
03. Feb 2016, 13:03 #33049

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2016, 12:41:48 bmwaddict rakstīja:

03 Feb 2016, 12:16:33 IngusSeflers rakstīja:
Tu izliecies vai esi pamuļķis?
Eļļas līmeni jakontrolē pie 30° nevis viņai jābūt tik siltai kad lej iekšā...
...


Ingus pirms tu te spiidi ar atklaasmeem varbuut tieshaam izlasi kaadu PDF. jo nu konkreeti Zf gadiijumaa eljljas liimenis ir sasniegts tad, kad eljlja saak naak laukaa no uzpildes cauruma, attieciigi shajaa briidii elljai ir jaabuut noteiktajaa temperatuuraa, citaadi liimenis buus nepareizs.

Nu bet ko tad es saku???
Tagad par reālu praksi nevi PDF un 'džeku' nostāstiem par to ka ATF vispār nav jāmaina.
Kārbā,kura ir pareizs eļļas līmenis...nolej no viņas kādus 200g un uzsildi līdz 60-70°C. Atskrūvējot uzpildes skrūvi sāks līt ārā šķidrums! Kā to izskaidrot, bija par daudz vai ka?
Veči,es te tā nedaudz esmu novērojis vienu interesantu lietu. Topikus lasa,savā paurī kaut ko štuko,bet savu viedokli neviens neizsaka...tiklīdz kāds viedoklis parādās un nedod Dievs viņš 'ož' pēc patiesības un nesakrīt ar to ku tu savā paurī biji izštukojis un ar to kā agrāk biji darījis! Spalvas pa gaisu un viss ko cilvēki ir mācijušies semināros,pašācības ceļā un savā praksē iegūtās zināšanas tiek apgāztas, jo 'koļa' no Valmieras tā nedara un 'Džonis' vispār saka,ka ATF nav jāmaina
Malači puikas tāds nodirsēju bariņš vien te ir novācies un neviens no jums nekad neatzīs savu nezināšanu vai nekompetenci kādā jautajumā,bāzēsiet tikai uz savu un savu 'sabutiļņiku' pieredzi,jo acis par šauru un galva par trulu lai akceptētu kādu citu viedokli
Vēl tāds viens stulbs niķis ir apzināti nelasīt un nesaprast ko raksta,ja nav uzrakstīts tā, kā es biju iedomājies ,ka ir jāuzraksta °
bmwaddict šoreiz par tevi runa iet...
Sorry,ka es kādreiz nevaru kaut ko izskaidrot/uzrakstīt, es ikdienā izmantoju trīz,reizēm pat četras valodas komunicējot ar cilvēkiem...reizēm viņas jūk un nevienā no viņam vair tā pa īstam nevaru izteikties
Offline
RenegadeX
03. Feb 2016, 13:08 #33050

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


03 Feb 2016, 13:01:19 daticho rakstīja:
Biedri, ir nepieciešams kantoris, kurš pielieto visādas nano gudrības un var uzpucēt salona mašīnas. īsāk sakot, neviss parasta automazgātuve bet cilvēki kuri ar 2L ūdens utt spēj mašīnu padarīt tīru.
Kas ir tas par kantori, kurš atrodas pie Dominas tilta? SmartFix?

https://www.facebook.com/smartservicelv-2800835...rs&pnref=lhc
tas ir sitas
Offline
ATB
03. Feb 2016, 13:09 #33051

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Jā, es esmu pamanījis ar to, ka parasti neviens te neatbild, bet tiklidz ka kads uzdroshinas palīdzēt, tā priekšāpakaļā ir nodirsēji, kur nosauc palīdzētāju par lohu.
Offline
KLAVINS
03. Feb 2016, 14:48 #33052

Kopš: 29. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1676

Braucu ar: E46 Kupeju

varbut kads var izlidzet ar padomu, vajaga pieslegt pie kompja e36 s50b30 94-96.gads , bet inpa nelasa :sad: ir kads vel softs un versija? vai kada inpas versija kura nem to s50b30 ?
Paldies :sarunats:
Offline
JZ
03. Feb 2016, 14:56 #33053

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Ingus, tiešām esi tik dumjš? cilvēks uzrakstija ka nav ar ko mērīt to temperatūru bet vēlas pats bakstīties un mainīt eļļu, es pateicu kā uzsildīt, un kā pārliecināties ka tā ir pietiekami silta

ABSOLŪTI nav svarīgi, no eļļas izplešanās viedokļa, tie +/5 grādi, pat 10, uz visu kārbas eļļu (~12l) tilpuma starpība starp 50 un 60 grādiem ir pārdesmit ml, kas ir NEKAS (ja netici, sameklē izplešanās koeficentus eļļām un izrēķini pats)

un tagad par galveno - nekur tajā PDFā nav pieminēts pats būtiskākais tai eļļai - uzputošanās, kas tev, noteikti, neizsaka neko, bet eļļošanas sistēmai un pareizai hidraulikas darbībai ir ĻOTI būtiski - uzputota eļļa ir kā atspere - attiecīgi kārba var slikti slēgties un slīdēt, nerunājot par kopējo eļļošanos

tie 50 grādi noteikti ir kaut kāds darba drošības kritērijs, lai dresētie mērkaķi neapdedzinās pielejot/nolejot to, tas arī viss, max darba temp tai eļļai ir stipri augstāka

ar galvu ir jādomā, nevis tupi jādara absolūti visu kā grāmatā rakstīts, ir cipari, kam jāseko stingri līdz, bet te tu man sabrauci virsū pilnīgi ne pa tēmu
Offline
abyss
03. Feb 2016, 15:02 #33054

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523

@ingusSeflers atrodi uz desktop(darba virsmas) šādu simbolu:


Labo peles klikšķi -> Delete

[ Šo ziņu laboja abyss, 03 Feb 2016, 15:03:24 ]

Offline
janchikz
03. Feb 2016, 17:00 #33055

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Kads musdienas vel izmanto explorer?
Offline
IngusSeflers
03. Feb 2016, 17:33 #33056

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2016, 14:56:34 JZ rakstīja:
Ingus, tiešām esi tik dumjš? cilvēks uzrakstija ka nav ar ko mērīt to temperatūru bet vēlas pats bakstīties un mainīt eļļu, es pateicu kā uzsildīt, un kā pārliecināties ka tā ir pietiekami silta

ABSOLŪTI nav svarīgi, no eļļas izplešanās viedokļa, tie +/5 grādi, pat 10, uz visu kārbas eļļu (~12l) tilpuma starpība starp 50 un 60 grādiem ir pārdesmit ml, kas ir NEKAS (ja netici, sameklē izplešanās koeficentus eļļām un izrēķini pats)

un tagad par galveno - nekur tajā PDFā nav pieminēts pats būtiskākais tai eļļai - uzputošanās, kas tev, noteikti, neizsaka neko, bet eļļošanas sistēmai un pareizai hidraulikas darbībai ir ĻOTI būtiski - uzputota eļļa ir kā atspere - attiecīgi kārba var slikti slēgties un slīdēt, nerunājot par kopējo eļļošanos

tie 50 grādi noteikti ir kaut kāds darba drošības kritērijs, lai dresētie mērkaķi neapdedzinās pielejot/nolejot to, tas arī viss, max darba temp tai eļļai ir stipri augstāka

ar galvu ir jādomā, nevis tupi jādara absolūti visu kā grāmatā rakstīts, ir cipari, kam jāseko stingri līdz, bet te tu man sabrauci virsū pilnīgi ne pa tēmu
...nenolaidīšos līdz tavam līmenim
Offline
IngusSeflers
03. Feb 2016, 17:35 #33057

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2016, 17:24:43 krazyx rakstīja:
Sveiki visiem! Problēma tāda, piedarbinot auto, stūres pastiprinātājs kādas 5 minūtes strādā, pēc tam stūre ļoti grūti griežas. Sūknis varētu būt beigts?
Piedarbinot auto tu domā no rīta kad auksts,vai arī siltam tās 5min. viss ok?
Sāc varbūt ar eļļas nomaiņu

[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 03 Feb 2016, 17:36:33 ]

Offline
IngusSeflers
03. Feb 2016, 17:38 #33058

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2016, 15:02:41 abyss rakstīja:
@ingusSeflers atrodi uz desktop(darba virsmas) šādu simbolu:


Labo peles klikšķi -> Delete
Bļāviens,nevaru atrast... atsūti moš savu
Offline
Montana
03. Feb 2016, 17:42 #33059

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

kādu huiņu tu te esi sarakstījis, tai pašai kārbai ir tie 200+ ml buferzona un ir pie dirsas +/-100 grami.
Offline
IngusSeflers
03. Feb 2016, 18:04 #33060

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2016, 17:42:33 Montana rakstīja:
kādu huiņu tu te esi sarakstījis, tai pašai kārbai ir tie 200+ ml buferzona un ir pie dirsas +/-100 grami.
Arī tev neko netaisos paskaidrot
Katram sava pieredze un piere uz kuras krāt punus
Un putojoša eļļa nav nemaz huiņa???
Kuram ir izdevies labu eļļu bez piedevām un citiem svešķermeņiem uzputot???
Pisaties ka jūs paši ar savām kārbām un līmeņiem,būs vismaz labs ieguldījums ekonomikas veicināšanai Cēsu novadā

[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 03 Feb 2016, 18:06:38 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo