Online
Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
|
02 Feb 2016, 23:22:28 AB1304 rakstīja:
Kāds ir riteņa skrūves galvas izmērs Mitsu Colt 92-98. gadam ?
ja http://www.wheelfitment.eu/ nemelo, tad m12x1.5 | Offline | | |
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
| standartā 19 galvaam/17 skrūvem un 12to
22 ja lielās gaikas | Offline | | |
edgars80 | | Kopš: 05. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4525
Braucu ar: 42
|
02 Feb 2016, 23:33:32 ilmars1 rakstīja:
standartā 19 galvaam/17 skrūvem un 12to
22 ja lielās gaikas
lielās ir 21..., it sevišķi japoškām (tajata)
22 uz Land Roveriem/Range Roveriem.
Antīkiem micukiem uz 19 uzgriežņi. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
02 Feb 2016, 23:53:36 AB1304 rakstīja:
Tad jau vajadzētu derēt arī atslēgai, kas ir e39 bagūzī, lai rezerves riteni uzliktu. tfu tfu tfu.
Standartā e39 ir 17 cik esmu skrūvējis | Offline | | |
Cibulis | | Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
| Sveiki!
Interesē iepirkt e46. Nekad tāds nav bijis, tādēļ prasu te.
Ir iespēja sakarīgu e46 līdz 3k Eur dabūt? Vēlams līdz 2.0. Der gan dīzelis, gan benzīns. Prasības nav baigās. Gribas braukt bez remontiem. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
Interesē iepirkt e46. blahblahblah.. Gribas braukt bez remontiem.
Naaksies tevi aplauzt, E46 tagad ir 10-15 g veci un tiem ir visas taas pashas probleemas kaa E36 ka tie bija 10-15 g veci. Vieniigi mazaak ruusas. Vieniigais mega pluss, citaadi nekaadas starpiibas, taas pashas probleemas tie pashi remonti. | Offline | | |
kurils | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
|
E38 5HP24. kā var zināt vai ir vai nav tas torque converters? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| lasi veelreiz - eljljas tilpums ieskaitot torque converter un neskaitot torque converter.
03 Feb 2016, 09:32:08 kurils rakstīja:
E38 5HP24. kā var zināt vai ir vai nav tas torque converters?
| Offline | | |
|
kurils | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
| pirmā automāta kārba, nav ne jausmas kas tas pa zvēru vsp ir, bet ganjau tas lielais apaļais hvz kā viņu sauc. principā ja viss stāv uz auto, tad nolejot veco, tad jālej iekšā 9.0(9.9)l?
un otrs, tur ķip 4.4 vajag 9l, a 4.6 vajag 9.9l. man pašam ir 3.5, tad ganjau kā tam 4.4 ne?[ Šo ziņu laboja kurils, 03 Feb 2016, 10:06:25 ] | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
03 Feb 2016, 10:03:53 kurils rakstīja:
pirmā automāta kārba, nav ne jausmas kas tas pa zvēru vsp ir, bet ganjau tas lielais apaļais hvz kā viņu sauc. principā ja viss stāv uz auto, tad nolejot veco, tad jālej iekšā 9.9l?
tas lielais apalais ir mufte (hidrotransformators), cik noleji, tik jaielej, jaskatas pec specifikacijas/kataloga, cik ir daleja ellas maina cik ir pilna ellas maina | Offline | | |
RZZ | | Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
| Iesakat, kur noņemt piekabes āķi, kam nav atslēgu!!!!!! | Offline | | |
kurils | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
|
03 Feb 2016, 10:06:12 janchikz rakstīja:
03 Feb 2016, 10:03:53 kurils rakstīja:
pirmā automāta kārba, nav ne jausmas kas tas pa zvēru vsp ir, bet ganjau tas lielais apaļais hvz kā viņu sauc. principā ja viss stāv uz auto, tad nolejot veco, tad jālej iekšā 9.9l?
tas lielais apalais ir mufte (hidrotransformators), cik noleji, tik jaielej, jaskatas pec specifikacijas/kataloga, cik ir daleja ellas maina cik ir pilna ellas maina
ka izpaužas pilna vai daļēja maiņa? rokas no dirsas neaug, vienkārši nav bijusi saskarsme ar automātiem, un ja sakarīgi apskaidros, mierīgi pats to varu izdarīt, nevajag sūtit uz servisu | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
03 Feb 2016, 10:03:53 kurils rakstīja:
pirmā automāta kārba, nav ne jausmas kas tas pa zvēru vsp ir, bet ganjau tas lielais apaļais hvz kā viņu sauc. principā ja viss stāv uz auto, tad nolejot veco, tad jālej iekšā 9.0(9.9)l?
un otrs, tur ķip 4.4 vajag 9l, a 4.6 vajag 9.9l. man pašam ir 3.5, tad ganjau kā tam 4.4 ne?
mosh labaak nelej pats bet iedod kaadam kas to ir dariijis? tur taa proceduura nav tik triviaala kaa uudeni glaazee ieliet. ZF kaarbai eljlju nevis lej bet pumpee iekshaa no apakshas pie straadaajosha dzineeja un veel pie noteiktas eljljas temperatuuras. un ir jaamaina kaarbai eljljas filtrs arii, tur ieteicams nepist kapeiku un nepirkt kjiinas suudu. karoch tu saprati, ja negibi kautko sachakareet iedod kaadam, kas to prot. | Offline | | |
kurils | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
| nu ja pie temperaturas tad viss apraujās jā. nav man tādu ierīču ar ko mēra temp pie kā pa sakarīgu ciparu to var izdarīt? [ Šo ziņu laboja kurils, 03 Feb 2016, 10:25:37 ] | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
03 Feb 2016, 10:12:30 kurils rakstīja:
03 Feb 2016, 10:06:12 janchikz rakstīja:
03 Feb 2016, 10:03:53 kurils rakstīja:
pirmā automāta kārba, nav ne jausmas kas tas pa zvēru vsp ir, bet ganjau tas lielais apaļais hvz kā viņu sauc. principā ja viss stāv uz auto, tad nolejot veco, tad jālej iekšā 9.9l?
tas lielais apalais ir mufte (hidrotransformators), cik noleji, tik jaielej, jaskatas pec specifikacijas/kataloga, cik ir daleja ellas maina cik ir pilna ellas maina
ka izpaužas pilna vai daļēja maiņa? rokas no dirsas neaug, vienkārši nav bijusi saskarsme ar automātiem, un ja sakarīgi apskaidros, mierīgi pats to varu izdarīt, nevajag sūtit uz servisu
Pilna ellas maina ja maini pilnigi visu ellu ari kas ir muftee, daleja, ja maini tikai tik cik notek | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
03 Feb 2016, 10:25:11 kurils rakstīja:
nu ja pie temperaturas tad viss apraujās jā. nav man tādu ierīču ar ko mēra temp pie kā pa sakarīgu ciparu to var izdarīt?
nav nekādas īpašās temperatūras - vienkārši nevajag aukstai kārbai to darīt, uzsilda mašīnu pirms maiņas - pabraukā apkārt 20-30min, lai motora temp ir "pa vidu" un kārba arī būs uzsilusi (ja pareizi atceros ~50-60 grādiem bija jābūt), tas ir - pieliekot plaukstu - noturēt var, bet nav patīkami
lej nost veco, karteri nost, filtru nost, jauno filtru virsū, iztīri karteri, notīri magnētu, ja tāds ir, karteri atpakaļ, jauno eļļu iekšā ar šprici līdz sāk tecēt ārā, turpat uz pacēlāja piedarbina auto un izslēgā visus pārnesumus kartā pārnesumā paturot sekundes 20, kamēr tas notiek - cilvēks apakšā turpina pildīt eļļu kamēr tā sāk tecēt ārā, kad vairāk ieliet nevar, UN kamēr karteris kārbai atkal ir karsts - pievērs uzmanību vai eļļa nav uzputota, taisa visu ciet, ja eļļa bija uzputota, vēlams auto atstāt līdz naākamajai dienai (sliktākā gadījumā braukt var, bet nav vēlams)
nākamajā dienā, auto atkal uzsilda, atkal uz pacēlāja, un skrūvē uzpildes korķi vaļā, ja eļļa bija uzputota maiņas brīdī, tad nāksies nedaudz pieliet līdz eļļa sāk tecēt ārā, korķi ciet un var uzskatīt ka eļļa ir nomainīta | Offline | | |
|
NP10 | | Kopš: 27. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 639
Braucu ar: Vaz
| Sveiki!
Vai E39 medz buut ka OBD pieslegums ir gan zem haubes gan salonaa? Vai tikai vienaa vietaa? | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
03 Feb 2016, 11:22:38 uc10 rakstīja:
Sveiki!
Vai E39 medz buut ka OBD pieslegums ir gan zem haubes gan salonaa? Vai tikai vienaa vietaa?
Mēdz būt abi... auto kuram ir abi,visbiežāk no salona var nolasīt tikai kārbu un dzinēju. | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
03 Feb 2016, 11:11:21 JZ rakstīja:
03 Feb 2016, 10:25:11 kurils rakstīja:
nu ja pie temperaturas tad viss apraujās jā. nav man tādu ierīču ar ko mēra temp pie kā pa sakarīgu ciparu to var izdarīt?
nav nekādas īpašās temperatūras - vienkārši nevajag aukstai kārbai to darīt, uzsilda mašīnu pirms maiņas - pabraukā apkārt 20-30min, lai motora temp ir "pa vidu" un kārba arī būs uzsilusi (ja pareizi atceros ~50-60 grādiem bija jābūt), tas ir - pieliekot plaukstu - noturēt var, bet nav patīkami
lej nost veco, karteri nost, filtru nost, jauno filtru virsū, iztīri karteri, notīri magnētu, ja tāds ir, karteri atpakaļ, jauno eļļu iekšā ar šprici līdz sāk tecēt ārā, turpat uz pacēlāja piedarbina auto un izslēgā visus pārnesumus kartā pārnesumā paturot sekundes 20, kamēr tas notiek - cilvēks apakšā turpina pildīt eļļu kamēr tā sāk tecēt ārā, kad vairāk ieliet nevar, UN kamēr karteris kārbai atkal ir karsts - pievērs uzmanību vai eļļa nav uzputota, taisa visu ciet, ja eļļa bija uzputota, vēlams auto atstāt līdz naākamajai dienai (sliktākā gadījumā braukt var, bet nav vēlams)
nākamajā dienā, auto atkal uzsilda, atkal uz pacēlāja, un skrūvē uzpildes korķi vaļā, ja eļļa bija uzputota maiņas brīdī, tad nāksies nedaudz pieliet līdz eļļa sāk tecēt ārā, korķi ciet un var uzskatīt ka eļļa ir nomainīta
Nemaldini cilvēkus!
Temperatūrai ir liela nozīme un nedrīkst pārsniegt 50°C
Te ir PDFs ar ZF instrukciju eļļas maiņai dažādām kārbām. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| es nemaldinu, es teicu kā to izdarīt ja nav termometra, ja nesaproti kādēļ tie grādi svarīgi un ka +/- 5C nemaina neko, nevajag vicināties ar PDFiem
es pieminēju - svarīgi ir lai kārba ir silta, un virs tiem 50C uzsildīt to uz vietas diez vai tā izdosies, ja īpaši necentīsies to darīt, piemēram, ieslēdzot draivā, turot bremzes un spiežot gāzi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|