Online

Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
ilmars1
02. Feb 2016, 23:26 #33021

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 245

Braucu ar: e53, e46, DL1000


02 Feb 2016, 23:22:28 AB1304 rakstīja:
Kāds ir riteņa skrūves galvas izmērs Mitsu Colt 92-98. gadam ?

ja http://www.wheelfitment.eu/ nemelo, tad m12x1.5
Offline
ilmars1
02. Feb 2016, 23:33 #33022

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 245

Braucu ar: e53, e46, DL1000

standartā 19 galvaam/17 skrūvem un 12to
22 ja lielās gaikas
Offline
edgars80
02. Feb 2016, 23:44 #33023

Kopš: 05. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4525

Braucu ar: 42


02 Feb 2016, 23:33:32 ilmars1 rakstīja:
standartā 19 galvaam/17 skrūvem un 12to
22 ja lielās gaikas
lielās ir 21..., it sevišķi japoškām (tajata)

22 uz Land Roveriem/Range Roveriem.

Antīkiem micukiem uz 19 uzgriežņi.
Offline
Mixzzz
03. Feb 2016, 00:31 #33024

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


02 Feb 2016, 23:53:36 AB1304 rakstīja:
Tad jau vajadzētu derēt arī atslēgai, kas ir e39 bagūzī, lai rezerves riteni uzliktu. tfu tfu tfu.
Standartā e39 ir 17 cik esmu skrūvējis
Offline
Cibulis
03. Feb 2016, 01:27 #33025

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328

Sveiki!

Interesē iepirkt e46. Nekad tāds nav bijis, tādēļ prasu te.
Ir iespēja sakarīgu e46 līdz 3k Eur dabūt? Vēlams līdz 2.0. Der gan dīzelis, gan benzīns. Prasības nav baigās. Gribas braukt bez remontiem.
Offline
bmwaddict
03. Feb 2016, 01:35 #33026

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


Interesē iepirkt e46. blahblahblah.. Gribas braukt bez remontiem.


Naaksies tevi aplauzt, E46 tagad ir 10-15 g veci un tiem ir visas taas pashas probleemas kaa E36 ka tie bija 10-15 g veci. Vieniigi mazaak ruusas. Vieniigais mega pluss, citaadi nekaadas starpiibas, taas pashas probleemas tie pashi remonti.
Offline
kurils
03. Feb 2016, 09:32 #33027

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:



E38 5HP24. kā var zināt vai ir vai nav tas torque converters?
Offline
bmwaddict
03. Feb 2016, 09:48 #33028

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

lasi veelreiz - eljljas tilpums ieskaitot torque converter un neskaitot torque converter.



03 Feb 2016, 09:32:08 kurils rakstīja:
E38 5HP24. kā var zināt vai ir vai nav tas torque converters?


Offline
kurils
03. Feb 2016, 10:03 #33029

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:

pirmā automāta kārba, nav ne jausmas kas tas pa zvēru vsp ir, bet ganjau tas lielais apaļais hvz kā viņu sauc. principā ja viss stāv uz auto, tad nolejot veco, tad jālej iekšā 9.0(9.9)l?

un otrs, tur ķip 4.4 vajag 9l, a 4.6 vajag 9.9l. man pašam ir 3.5, tad ganjau kā tam 4.4 ne?

[ Šo ziņu laboja kurils, 03 Feb 2016, 10:06:25 ]

Offline
janchikz
03. Feb 2016, 10:06 #33030

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


03 Feb 2016, 10:03:53 kurils rakstīja:
pirmā automāta kārba, nav ne jausmas kas tas pa zvēru vsp ir, bet ganjau tas lielais apaļais hvz kā viņu sauc. principā ja viss stāv uz auto, tad nolejot veco, tad jālej iekšā 9.9l?
tas lielais apalais ir mufte (hidrotransformators), cik noleji, tik jaielej, jaskatas pec specifikacijas/kataloga, cik ir daleja ellas maina cik ir pilna ellas maina
Offline
RZZ
03. Feb 2016, 10:09 #33031

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu

Iesakat, kur noņemt piekabes āķi, kam nav atslēgu!!!!!!
Offline
kurils
03. Feb 2016, 10:12 #33032

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:


03 Feb 2016, 10:06:12 janchikz rakstīja:

03 Feb 2016, 10:03:53 kurils rakstīja:
pirmā automāta kārba, nav ne jausmas kas tas pa zvēru vsp ir, bet ganjau tas lielais apaļais hvz kā viņu sauc. principā ja viss stāv uz auto, tad nolejot veco, tad jālej iekšā 9.9l?
tas lielais apalais ir mufte (hidrotransformators), cik noleji, tik jaielej, jaskatas pec specifikacijas/kataloga, cik ir daleja ellas maina cik ir pilna ellas maina


ka izpaužas pilna vai daļēja maiņa? rokas no dirsas neaug, vienkārši nav bijusi saskarsme ar automātiem, un ja sakarīgi apskaidros, mierīgi pats to varu izdarīt, nevajag sūtit uz servisu
Offline
bmwaddict
03. Feb 2016, 10:16 #33033

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


03 Feb 2016, 10:03:53 kurils rakstīja:
pirmā automāta kārba, nav ne jausmas kas tas pa zvēru vsp ir, bet ganjau tas lielais apaļais hvz kā viņu sauc. principā ja viss stāv uz auto, tad nolejot veco, tad jālej iekšā 9.0(9.9)l?

un otrs, tur ķip 4.4 vajag 9l, a 4.6 vajag 9.9l. man pašam ir 3.5, tad ganjau kā tam 4.4 ne?


mosh labaak nelej pats bet iedod kaadam kas to ir dariijis? tur taa proceduura nav tik triviaala kaa uudeni glaazee ieliet. ZF kaarbai eljlju nevis lej bet pumpee iekshaa no apakshas pie straadaajosha dzineeja un veel pie noteiktas eljljas temperatuuras. un ir jaamaina kaarbai eljljas filtrs arii, tur ieteicams nepist kapeiku un nepirkt kjiinas suudu. karoch tu saprati, ja negibi kautko sachakareet iedod kaadam, kas to prot.
Offline
kurils
03. Feb 2016, 10:25 #33034

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:

nu ja pie temperaturas tad viss apraujās jā. nav man tādu ierīču ar ko mēra temp pie kā pa sakarīgu ciparu to var izdarīt?

[ Šo ziņu laboja kurils, 03 Feb 2016, 10:25:37 ]

Offline
janchikz
03. Feb 2016, 10:56 #33035

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


03 Feb 2016, 10:12:30 kurils rakstīja:

03 Feb 2016, 10:06:12 janchikz rakstīja:

03 Feb 2016, 10:03:53 kurils rakstīja:
pirmā automāta kārba, nav ne jausmas kas tas pa zvēru vsp ir, bet ganjau tas lielais apaļais hvz kā viņu sauc. principā ja viss stāv uz auto, tad nolejot veco, tad jālej iekšā 9.9l?
tas lielais apalais ir mufte (hidrotransformators), cik noleji, tik jaielej, jaskatas pec specifikacijas/kataloga, cik ir daleja ellas maina cik ir pilna ellas maina


ka izpaužas pilna vai daļēja maiņa? rokas no dirsas neaug, vienkārši nav bijusi saskarsme ar automātiem, un ja sakarīgi apskaidros, mierīgi pats to varu izdarīt, nevajag sūtit uz servisu
Pilna ellas maina ja maini pilnigi visu ellu ari kas ir muftee, daleja, ja maini tikai tik cik notek
Offline
JZ
03. Feb 2016, 11:11 #33036

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


03 Feb 2016, 10:25:11 kurils rakstīja:
nu ja pie temperaturas tad viss apraujās jā. nav man tādu ierīču ar ko mēra temp pie kā pa sakarīgu ciparu to var izdarīt?


nav nekādas īpašās temperatūras - vienkārši nevajag aukstai kārbai to darīt, uzsilda mašīnu pirms maiņas - pabraukā apkārt 20-30min, lai motora temp ir "pa vidu" un kārba arī būs uzsilusi (ja pareizi atceros ~50-60 grādiem bija jābūt), tas ir - pieliekot plaukstu - noturēt var, bet nav patīkami

lej nost veco, karteri nost, filtru nost, jauno filtru virsū, iztīri karteri, notīri magnētu, ja tāds ir, karteri atpakaļ, jauno eļļu iekšā ar šprici līdz sāk tecēt ārā, turpat uz pacēlāja piedarbina auto un izslēgā visus pārnesumus kartā pārnesumā paturot sekundes 20, kamēr tas notiek - cilvēks apakšā turpina pildīt eļļu kamēr tā sāk tecēt ārā, kad vairāk ieliet nevar, UN kamēr karteris kārbai atkal ir karsts - pievērs uzmanību vai eļļa nav uzputota, taisa visu ciet, ja eļļa bija uzputota, vēlams auto atstāt līdz naākamajai dienai (sliktākā gadījumā braukt var, bet nav vēlams)

nākamajā dienā, auto atkal uzsilda, atkal uz pacēlāja, un skrūvē uzpildes korķi vaļā, ja eļļa bija uzputota maiņas brīdī, tad nāksies nedaudz pieliet līdz eļļa sāk tecēt ārā, korķi ciet un var uzskatīt ka eļļa ir nomainīta
Offline
NP10
03. Feb 2016, 11:22 #33037

Kopš: 27. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 639

Braucu ar: Vaz

Sveiki!

Vai E39 medz buut ka OBD pieslegums ir gan zem haubes gan salonaa? Vai tikai vienaa vietaa?
Offline
IngusSeflers
03. Feb 2016, 11:31 #33038

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2016, 11:22:38 uc10 rakstīja:
Sveiki!

Vai E39 medz buut ka OBD pieslegums ir gan zem haubes gan salonaa? Vai tikai vienaa vietaa?
Mēdz būt abi... auto kuram ir abi,visbiežāk no salona var nolasīt tikai kārbu un dzinēju.
Offline
IngusSeflers
03. Feb 2016, 11:40 #33039

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2016, 11:11:21 JZ rakstīja:

03 Feb 2016, 10:25:11 kurils rakstīja:
nu ja pie temperaturas tad viss apraujās jā. nav man tādu ierīču ar ko mēra temp pie kā pa sakarīgu ciparu to var izdarīt?


nav nekādas īpašās temperatūras - vienkārši nevajag aukstai kārbai to darīt, uzsilda mašīnu pirms maiņas - pabraukā apkārt 20-30min, lai motora temp ir "pa vidu" un kārba arī būs uzsilusi (ja pareizi atceros ~50-60 grādiem bija jābūt), tas ir - pieliekot plaukstu - noturēt var, bet nav patīkami

lej nost veco, karteri nost, filtru nost, jauno filtru virsū, iztīri karteri, notīri magnētu, ja tāds ir, karteri atpakaļ, jauno eļļu iekšā ar šprici līdz sāk tecēt ārā, turpat uz pacēlāja piedarbina auto un izslēgā visus pārnesumus kartā pārnesumā paturot sekundes 20, kamēr tas notiek - cilvēks apakšā turpina pildīt eļļu kamēr tā sāk tecēt ārā, kad vairāk ieliet nevar, UN kamēr karteris kārbai atkal ir karsts - pievērs uzmanību vai eļļa nav uzputota, taisa visu ciet, ja eļļa bija uzputota, vēlams auto atstāt līdz naākamajai dienai (sliktākā gadījumā braukt var, bet nav vēlams)

nākamajā dienā, auto atkal uzsilda, atkal uz pacēlāja, un skrūvē uzpildes korķi vaļā, ja eļļa bija uzputota maiņas brīdī, tad nāksies nedaudz pieliet līdz eļļa sāk tecēt ārā, korķi ciet un var uzskatīt ka eļļa ir nomainīta
Nemaldini cilvēkus!
Temperatūrai ir liela nozīme un nedrīkst pārsniegt 50°C
Te ir PDFs ar ZF instrukciju eļļas maiņai dažādām kārbām.
Offline
JZ
03. Feb 2016, 11:45 #33040

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es nemaldinu, es teicu kā to izdarīt ja nav termometra, ja nesaproti kādēļ tie grādi svarīgi un ka +/- 5C nemaina neko, nevajag vicināties ar PDFiem

es pieminēju - svarīgi ir lai kārba ir silta, un virs tiem 50C uzsildīt to uz vietas diez vai tā izdosies, ja īpaši necentīsies to darīt, piemēram, ieslēdzot draivā, turot bremzes un spiežot gāzi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo