Online
Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
CP17 | 10. Dec 2021, 17:50 |
#3301
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Neko nesapratu, ar kuru aizbraukšu līdz 200km laukiem, ar 120AH?
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
CP17 | 10. Dec 2021, 17:55 |
#3302
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
10 Dec 2021, 17:51:12 @koderis rakstīja:
Nevienā auto klimatu ziemā negriežu virs +18 Kur ir jēga no tiem +21,5 grādiem, ja auto salons nekad tik ļoti neuzsilst un pečka pa tukšo pūš karstu gaisu Bet pieļauju, ka dīzelis, kurš uzsilst pēc 200km nobrauktiem pa šoseju, strādā savādāk un vajag likt uz HI, lai dirsa pie benķa nepiesaltu
p.s.
besy tosteri, kuri velkās ar 45km/h
p.p.s.
skauž tosteru apsilde
Tev laikam nav bijis 100% stradājoš diesel, man trolejbusu pat piesilda Berģi-Jugla 3min laikā ar +21 ok logs atsalst pie -20 un var atvērt pie Juglas Nestes tik kādi 200km [ Šo ziņu laboja CP17, 10 Dec 2021, 18:11:26 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
RS7 | 10. Dec 2021, 18:05 |
#3303
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
10 Dec 2021, 17:51:12 @koderis rakstīja:
Nevienā auto klimatu ziemā negriežu virs +18 Kur ir jēga no tiem +21,5 grādiem, ja auto salons nekad tik ļoti neuzsilst un pečka pa tukšo pūš karstu gaisu Bet pieļauju, ka dīzelis, kurš uzsilst pēc 200km nobrauktiem pa šoseju, strādā savādāk un vajag likt uz HI, lai dirsa pie benķa nepiesaltu
p.s.
besy tosteri, kuri velkās ar 45km/h
p.p.s.
skauž tosteru apsilde
vagā stāv ziema/vasara 22 automātā
Bet tās visas ir nianses, iespējams kuņā +18 ir pietiekoši silts. Jāieliek termometrs | Offline | | |
Mixzzz | 11. Dec 2021, 03:33 |
#3304
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2793
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
10 Dec 2021, 18:05:37 @RS7 rakstīja:
10 Dec 2021, 17:51:12 @koderis rakstīja:
Nevienā auto klimatu ziemā negriežu virs +18 Kur ir jēga no tiem +21,5 grādiem, ja auto salons nekad tik ļoti neuzsilst un pečka pa tukšo pūš karstu gaisu Bet pieļauju, ka dīzelis, kurš uzsilst pēc 200km nobrauktiem pa šoseju, strādā savādāk un vajag likt uz HI, lai dirsa pie benķa nepiesaltu
p.s.
besy tosteri, kuri velkās ar 45km/h
p.p.s.
skauž tosteru apsilde
vagā stāv ziema/vasara 22 automātā
Bet tās visas ir nianses, iespējams kuņā +18 ir pietiekoši silts. Jāieliek termometrs
vovo, pordā silts bija ar 24/25C. E91 silts jau bija ar 19C un egolpā kkas ap 21-22. Lkm atkarīgs kurā pakaļā temp sensori iebāzti. | Offline | | |
diesel | 11. Dec 2021, 12:08 |
#3305
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
11 Dec 2021, 11:35:06 @XK220 rakstīja:
10 Dec 2021, 17:46:27 @RS7 rakstīja:
10 Dec 2021, 16:36:31 @XK220 rakstīja:
09 Dec 2021, 22:14:48 @badmoon rakstīja:
09 Dec 2021, 14:09:34 @XK220 rakstīja:
.... Iekāp, uzliec pečku uzreiz uz max lai atpūš logus, sēdekļa un stūres apsildi un pēc 3min salons silts, pečku nogriežu uz 18 grādiem. .....
eskimoss
Ir ļoti silti. Auto taču es sēžu mētelī. Vai Tu vasarā, +18 grādos arī mētelī staigā?
Ļoti palīdz sēdekļa un stūres apsilde. Pavisam cits komforts, nekā tikai silts gaiss.
Tev viss notiek savādāk nekā citiem cilvēkiem, bet tam ir ļoti labs attaisnojums - tu esi no jelgavas
Nāksies apbēdināt - es esmu no pļavniekiem. Tagad kādu laiku dzīvoju Jelgavas novadā. Tas ir tāpat kā teikt, ka Vangaži ir Rīgā, arī tak Rīgas rajons.
Agrāk dīzeļauto liku +22 grādus lai justu siltumu, EV tomēr ražo siltumu, nevis ņem lieko dzinēja saražoto. Dīzeļiem apkure ir miskaste, nevajag glorificēt tos sūdus ziemā. Neviens dīzelis nespēj uzsilt kamēr jau esi galapunktā lielos mīnusos, nerunājot par kaut kādiem webasto. Dīzelī man brauciens vienmēr bija cimdos.
Gluži tā nebūs gan. No kāda 2015.g. nāk B dzinēji BMW. Uzsilt 3 min.laikā, dīzelis vai benzīns vienalga. | Offline | | |
Fandulis | 11. Dec 2021, 12:31 |
#3306
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13385
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Tas man atgādina apskatniekus, kuri max visu atrubī, svīst, salst, mūziku neklausās, brauc uz 70, lai tik tālāk aizbraukt un paslavēt. | Offline | | |
edzulis | 11. Dec 2021, 15:12 |
#3307
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Kāpēc i8 nav tik populārs kā i3? Teslas cenās, superauto izskats, lambo durvis, LV pižoņu zeme, bet i8 praktiski neredz | Offline | | |
rinco | 11. Dec 2021, 15:46 |
#3308
|
| Kopš: 03. Jun 2008
Ziņojumi: 51
Braucu ar: i3s
|
10 Dec 2021, 17:41:16 @CP17 rakstīja:
Cik atšķiras tām i3/S blusām Range 120 AH vs 94 AH? Tas bez S, bet individuālis dārgāks pa 1k. Ir vērts, vai nākotnes klasika, jo AC nobraukta?
Nu es salīdzinātu i3 un i3s līdzīgi kā M paka. Brauc bez pakas un skaties uz citiem kuriem ir paka un domā, blin vajadzēja tomēr piemest m pakai
Virsbūve vizuāli atšķiras tikai ar krāsojumu, bet nu uzreiz var pateikt vai tu brauc ar "parasto" vai s un diski protams r20 kas ir mega vizuāla starpība
i3s labāk vadās tas ir 100% fakts. Tur vajag pagooglet tieši kādas bija tehniskās atšķirības
Un i3s ir jaudīgāks, neesmu braucis ar parasto, bet nu cēliens ir ļoti labs, pat no 100-140.
Par bateriju: man ir 120 AH versija, vasarā varu nobraukt 200-250km. Ziemā 150-200km. Takā man ikdienā jāveic max 150km, tad lādēju overnight mājās un nav problēma ar range.
Tā 94ah baterija man tomēr liekas ka ir drusku par maz.
Manuprāt i3 vai i3s ir šobrīd labākā "tipa premium" klases alternatīva cenu pieejamībā un range attiecībā.
Kā vienīgais auto ģimenē protams ka nav iedomājams, bet kā daily driver ir foršs. | Offline | | |
|
AV | 11. Dec 2021, 16:52 |
#3309
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Ja netestet i3 un i3s tieši blakām, tad jaudas starpību īpaši nejūt.
Btw, facelift i3 ir iespējams noflashot no 170zs uz 184zs, jo dzelzi neatskiras. | Offline | | |
Marex_FF6 | 11. Dec 2021, 18:01 |
#3310
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
11 Dec 2021, 15:12:09 @edzulis rakstīja:
Kāpēc i8 nav tik populārs kā i3? Teslas cenās, superauto izskats, lambo durvis, LV pižoņu zeme, bet i8 praktiski neredz
i8 nav EV | Offline | | |
Marex_FF6 | 11. Dec 2021, 18:09 |
#3311
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
10 Dec 2021, 12:33:27 @Elviss rakstīja:
Interesanti, tajos lielajos mīnusos, cik tālu varat nobraukt ar nākotnes auto? Kāds ir samazinājums pret plus grādiem?
Rated range pie +22 un flat ceļu... estimated range = real range...
| Offline | | |
Marex_FF6 | 11. Dec 2021, 18:13 |
#3312
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
11 Dec 2021, 17:22:51 @Nixx rakstīja:
10 Dec 2021, 12:33:27 @Elviss rakstīja:
Interesanti, tajos lielajos mīnusos, cik tālu varat nobraukt ar nākotnes auto? Kāds ir samazinājums pret plus grādiem?
Nu zinkā.... galvenais, lai mājās tiek Pārējais - fofig
Es iepriekšējā nedēļā liku lai lāde sākas 05:30, tad uz izbraukšanas laiku man bija silts salons un ~ 60 %, ar kuriem tad man ikdienai pietiek. Vakarā ierados mājās ar ~ 25 %
Tāda ļurkāšana zemajos procentos esot laba bačai
Šis ir vēl viens EV fenomens, virs 80% lādēt neveselīgi un zem 20% arī nav labi izbraukt... vismaz Tesla par to bļauj un nemitīgi atgādina... Tā efektīvi var izmantot tikai 60% no kapacitātes, lai saglabātos pilna baterijas garantija, jo nu te nevar piedirst Teslu un pateikt, nē, es nekad nelēju pilnu un tukšu bāku neizbraucu... tur vse hodi zapisani...[ Šo ziņu laboja Marex_FF6, 11 Dec 2021, 18:13:57 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 11. Dec 2021, 21:02 |
#3313
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4653
Braucu ar: BMW E90 330i
| iekšdedze izkonkurēja tolaik elektro un uz tvaiku darbināmus auto. vai elektro patreiz var izkonkurēt iekšdedzi, domāju nē. uzspiest, jā var. [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 11 Dec 2021, 21:20:22 ] | Offline | | |
diesel | 12. Dec 2021, 00:50 |
#3314
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
11 Dec 2021, 21:02:47 @HiJaCKeR rakstīja:
iekšdedze izkonkurēja tolaik elektro un uz tvaiku darbināmus auto. vai elektro patreiz var izkonkurēt iekšdedzi, domāju nē. uzspiest, jā var.
Tolaik, EV tika izkonkurēts tikai dēļ range un kad parādījās starteris iekšdedzei komfortam. Ja EV nodrošinās līdzīgu vai labāku kopējo veiktstpēju/kvalitāti tuvākajā nākotnē, viss, diemžēl, var mainīties.[ Šo ziņu laboja diesel, 12 Dec 2021, 00:51:04 ] | Offline | | |
DeeCee | 12. Dec 2021, 01:52 |
#3315
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
11 Dec 2021, 21:02:47 @HiJaCKeR rakstīja:
iekšdedze izkonkurēja tolaik elektro un uz tvaiku darbināmus auto. vai elektro patreiz var izkonkurēt iekšdedzi, domāju nē. uzspiest, jā var.
tāpēc, ka tad bija pohuj uz izmešiem un piesārņojumu. ar moto pa Rīgu braucot bezvēja dienā var just cik ļoti pat neliela un ne pārāk bīvi apdzīvota pilsēta smird, ne tik tālā nākotnē uz iekšdedzes auto skatīsies kā uz naktspodiņu liešanu pa logu vai atkritumu dedzināšanu ugunskurā.
Nevar visu tikai rēķināt degvielā uz 100km, gaisa piesārņojums samērā dārgi izmaksā sajātajā veselībā, bet, attīstoties bateriju tehnoloģija, domāju ka jau tagad daudziem EV jau ir izdevīgāki un baterijas, kas ir glvenās izmaksas elektroauto, kļūs lētākas, kamēr iekšdedzes dzinēji kļūs sarežģītāki un sūdīgāki.
[ Šo ziņu laboja DeeCee, 12 Dec 2021, 01:53:47 ] | Offline | | |
markelis | 12. Dec 2021, 08:04 |
#3316
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12933
Braucu ar: eFku
| https://www.delfi.lv/auto/zinas/eiropa-populars...nu.d?id=53859783 | Offline | | |
|
Marex_FF6 | 12. Dec 2021, 08:17 |
#3317
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
12 Dec 2021, 01:52:58 @DeeCee rakstīja:
11 Dec 2021, 21:02:47 @HiJaCKeR rakstīja:
iekšdedze izkonkurēja tolaik elektro un uz tvaiku darbināmus auto. vai elektro patreiz var izkonkurēt iekšdedzi, domāju nē. uzspiest, jā var.
tāpēc, ka tad bija pohuj uz izmešiem un piesārņojumu. ar moto pa Rīgu braucot bezvēja dienā var just cik ļoti pat neliela un ne pārāk bīvi apdzīvota pilsēta smird, ne tik tālā nākotnē uz iekšdedzes auto skatīsies kā uz naktspodiņu liešanu pa logu vai atkritumu dedzināšanu ugunskurā.
Nevar visu tikai rēķināt degvielā uz 100km, gaisa piesārņojums samērā dārgi izmaksā sajātajā veselībā, bet, attīstoties bateriju tehnoloģija, domāju ka jau tagad daudziem EV jau ir izdevīgāki un baterijas, kas ir glvenās izmaksas elektroauto, kļūs lētākas, kamēr iekšdedzes dzinēji kļūs sarežģītāki un sūdīgāki.
Kamēr lielāko daļu pasaules enerģijas iegūs no fosilajiem, tikmēr EV and shit būs tikai acu aizmālēšana vēlētajiem, nekas cits... kvotas, un to bizness ir aizgājis neiedomājamā raznosā un liela daļa pasaules vareno tur audzē taukus, iepārdodot mums EV ideju.
Nevienu brīdi neesmu izvēlējies EV dēļ zaļuma vai ilgtzpējas, jo nekā zaļa tur nav un neuzskatu, ka pie esošās performances tuvāko 10 gadu laikā izdosies kaut pusi planētas pārsēdināt uz EV, tas nav reāli. | Offline | | |
DeeCee | 12. Dec 2021, 10:42 |
#3318
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| pat pie tīrām oglēm EV ar laiku apsteidz ICE, enerģijas ražošana ir liela problēma, atjaunojamie netur līdzi prasībām, tāpēc vajadzētu AES, kas ir visdrošākais enerģijas ražošanas veids, celt, lai nodrošinātu enerģiju līdz atjaunojamie gatavi
https://www.reuters.com/business/autos-transpor...cars-2021-06-29/
TL;DR rakstā pāris pētījumi par mūža co2, rezultāti samērā atšķiras, bet tā kā auto brauc virs 200k km tad tā pat sanāk tīrāk
If the electricity to recharge the EV comes entirely from coal, which generates the majority of the power in countries such as China and Poland, you would have to drive 78,700 miles to reach carbon parity with the Corolla, according to the Reuters analysis of data generated by Argonne's model.
University of Liege researcher Damien Ernst said in 2019 that the typical EV would have to travel nearly 700,000 km before it emitted less CO2 than a comparable gasoline vehicle. He later revised his figures down.
Now, he estimates the break-even point could be between 67,000 km and 151,000 km. Ernst told Reuters he did not plan to change those findings, which were based on a different set of data and assumptions than in Argonne's model. [ Šo ziņu laboja DeeCee, 12 Dec 2021, 10:44:16 ] | Offline | | |
ParaTr00per | 12. Dec 2021, 11:03 |
#3319
|
| Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
12 Dec 2021, 08:17:25 @Marex_FF6 rakstīja:
Kamēr lielāko daļu pasaules enerģijas iegūs no fosilajiem, tikmēr EV and shit būs tikai acu aizmālēšana vēlētajiem, nekas cits... kvotas, un to bizness ir aizgājis neiedomājamā raznosā un liela daļa pasaules vareno tur audzē taukus, iepārdodot mums EV ideju.
Nevienu brīdi neesmu izvēlējies EV dēļ zaļuma vai ilgtzpējas, jo nekā zaļa tur nav un neuzskatu, ka pie esošās performances tuvāko 10 gadu laikā izdosies kaut pusi planētas pārsēdināt uz EV, tas nav reāli.
nu ar kaut ko ir jāsāk. nevar svilināt zupu sēžot korķos pilsētā, jāsāk to svilināt citur un koncentrēti - to vieglāk organizēt efektīvāk (kur bija tā bilde ko Nixx iemeta?) un vieglāk arī savākt atkritumus. turklāt pārejot nākotnē uz vēju/sauli/atomu (vai torisonu laukiem ), EV "zaļums" kļūs tikai lielāks.
un nē, es nedomāju, ka EV būs nākotnes transporta līdzeklis, tie noteikti nebūs pa zemi braucami aparāti - līdz ko tehnoloģijas to atļaus tie būs VTOLi. | Offline | | |
foobar | 12. Dec 2021, 11:25 |
#3320
|
| Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| https://youtu.be/u88j_Kmh8zg
Turning Oil Into Salt | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|