Online
Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)
Autors | Ziņojums |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Trešais ātrums, gāze jau kādu brīdi 100% grīdā, sasniegti jau 4000RPM. DPF spiediens:
a) 220mbar - ir ok
b) 270mbar - jāsāk domāt
c) 350mbar - turbīnai bukses dilst.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Wurthā DPF filtra tīrīšanas komplekts maksāja- hvz cik, laikam 50 eiro.
Tas pie nosacījuma, ka filtrs nespēj pats attīrīties.
https://www.youtube.com/watch?v=7JcR-uQsxs0[ Šo ziņu laboja viesulis, 13 May 2015, 18:50:55 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Muļķības tas Wurth. Esmu vismaz 4-5 cilvēkiem griezis ārā filtru, kas šito draņķi ir mēģinājuši. Teica, ka kādu laiku palīdz, bet tāpat pēc 2-3 mēnešiem ir tas pats.
Nesaprotu tos cilvēkus, kas vēlas pie šī draņķa turēties kā mācītājs pie bībeles.
DPF filtrs dzinējam rada tikai problēmas.
Sākumā izmet pārsimts eiro un kad apnīk, tad tāpat griežās pie speciālistiem un izgriež ārā.
Pats labākais, ka mēģina izmantot dedzināšanas pakalpojumus it kā krāsnīs. Neviens gan šīs krāsnis nav redzējis. Paņem 200-250 Euro un beigās tāpat pāris mēneši lietojams auto.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| Dīlera piedāvātā piespiedu dedzināšana arī sūc?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
jankijss | | Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 882
Braucu ar: e46,Octavia RS
|
12 May 2015, 14:14:34 operators rakstīja:
Iesakiet kur izņemt DPF ar labu cenas/kvalitātes attiecību! Internetā piedāvajumu daudz... negribu kaut ko sačakarēt.
P.S auto Škoda Octavia RS.
Braucu ari ar skodu RS neko nesmu nemis ara ,kad iedegas lampina aizbraucu uz shoseju atvelku un iztiru. | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
13 May 2015, 20:30:07 Kaross rakstīja:
Muļķības tas Wurth. Esmu vismaz 4-5 cilvēkiem griezis ārā filtru, kas šito draņķi ir mēģinājuši. Teica, ka kādu laiku palīdz, bet tāpat pēc 2-3 mēnešiem ir tas pats.
Es nereklamēju, man poh | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
13 May 2015, 21:07:47 protams rakstīja:
Dīlera piedāvātā piespiedu dedzināšana arī sūc?
NAv nepieciešams dīleris un pārmaksāt. Es to daru ar dīlera programmatūru visai VAG grupai un arī BMW. Viss atkarīgs no filtra stāvokļa. Ja vēl ir glābjams, tad piespiedu dedzināšana palīdz. Tikai neredzu kapēc pie viņa tā pieturēties? Tas vienmēr ir pirmais, ka izņemu ārā ja nopērku auto vai kāds paziņa nopērk. Kapēc čakarēt turbīnu un vēl maksāt par to, ka filtrs tev tur dedzinās un liek izpildīties kā pilnīgam idiotam uz ceļa. Nevis normāli pārvietojies, bet "velc" ar 3000 rpm un gaidi, kad tā nolādētā lampiņa pazūd.
Cilvēkiem patīk kļūt par auto vergiem.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| Vai nav stulbi, ka BMW nav nekādas lampiņas
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
Z4 | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 384
Braucu ar: F10 n47
|
13 May 2015, 18:38:25 Jonix rakstīja:
Trešais ātrums, gāze jau kādu brīdi 100% grīdā, sasniegti jau 4000RPM. DPF spiediens:
a) 220mbar - ir ok
b) 270mbar - jāsāk domāt
c) 350mbar - turbīnai bukses dilst.
Kādā veidā tiek šie mērījumi veikti? | Offline | | |
marrtins | | Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| Un dzesēšanas temperatūra arī nav
Bet toties ir pulkstens un datums - gan panelī gan ekrānā, axaxaxaxaaaa
13 May 2015, 21:57:19 protams rakstīja:
Vai nav stulbi, ka BMW nav nekādas lampiņas
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Padalīšos pieredzē, varbūt kādam noder. Ir viens auto, kam tika pārprogrammēts vadības bloks pie 10t km. Pie 20t km tika izņemts DPF. Tam auto līdz tam brīdim netika novērota neviena piespiedu DPF ģenerācija. DPF tika izņemts profilakses un intereses dēļ: lai samazinātu turbīnas slodzi (zemākas darba temperatūras un pretspiediens, nenonāk dīzleis eļļā pie piespiedu ģenerācijas, bojājot tās kvalitāti). Jauda tā rezultātā jūtami nemainījās un arī patēriņš nemainījās (acīm redzot jauns filts rada mazu pretspiedienu). Auto palika skaļāks, jo filtra vietā uzreiz aiz tubīnas tika ielikta izplūdes truba. Pēc aftermarket katalizatora uzstādīšanas, tas atkal palika klusāks. Mīnusi ir tas, ka aftermarket katalizators nav tik labs kā OEM un vairāk jūt dīzeļa izplūdes raksturīgo "smaku" un kvēpi, kas visu laiku nedaudz krājas, kātīgi ieminot, ir redzami. Tehniskajā vēl nav dzīts uz atgāzēm, jo tikai šogad būs pāri divi gadi un 30 tkm. Es gan nezinu, kā viņi tās atgāzes testēs, jo cik intereses pec ir mēģināts, tad no OEM programma neitrālajā pārnesumā stāvot uz vietas neļauj īpaši "gāzēt". Vairāk kvēpu parādās, paaugtinoties gaisa temperatūrai (izskatās, ka degmaisījums pie max slodzes kļust treknāks un tik labi nesadeg, bet tas laikam ir tikai dabiski). | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Es neticu, ka 10 000 km tika nobraukti ar atslēgtu DPF, bet filtru vēl fiziski iekšā.
Vai nu filtrs bija defektīvs, vai arī tā nav patiesība.
Labi, varbūt ar tiešām labu filtru bez reģenerācijām var nobraukt 10 000km, bet beigās tā automašīna vispār nekustētos uz priekšu.
Varbūt tika izgriezts katalizators un DPF nemaz nav bijis? Varbūt tas bija aftermarket DPF, kurš tikai aizkavē izplūdes gāzu plūsmu.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
13 May 2015, 21:07:47 protams rakstīja:
Dīlera piedāvātā piespiedu dedzināšana arī sūc?
Dīlera piespiedu dedzināšana ir tā pati piespiedu reģenerācija. To var izdarīt JEBKURŠ ar normālu diagnostikus iekārtu. Tikai tādēļ, ka aizbrauksi pie dīlera un noskaitīsi vairāk kāposta, filtrs labāks nepaliks.
Tu nevari izdedzināt sakusušu filtru, tā pat nevar izdedzināt arī pelnus, kas filtrā ir sakrājušies - kad kvēpus filtrā sadedzina, pāri paliek pelni. Kad pie pārāk biežām reģenerācijām filtra sieniņas sāk kust, resurss pazūd pavisam.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
13 May 2015, 21:58:27 Z4 rakstīja:
13 May 2015, 18:38:25 Jonix rakstīja:
Trešais ātrums, gāze jau kādu brīdi 100% grīdā, sasniegti jau 4000RPM. DPF spiediens:
a) 220mbar - ir ok
b) 270mbar - jāsāk domāt
c) 350mbar - turbīnai bukses dilst.
Kādā veidā tiek šie mērījumi veikti?
Jebkura normāla diagnostikas iekārta un cilvēks, kurš kaut ko saprot no šiem rādījumiem.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
14 May 2015, 09:13:53 Jonix rakstīja:
13 May 2015, 21:58:27 Z4 rakstīja:
13 May 2015, 18:38:25 Jonix rakstīja:
Trešais ātrums, gāze jau kādu brīdi 100% grīdā, sasniegti jau 4000RPM. DPF spiediens:
a) 220mbar - ir ok
b) 270mbar - jāsāk domāt
c) 350mbar - turbīnai bukses dilst.
Kādā veidā tiek šie mērījumi veikti?
Jebkura normāla diagnostikas iekārta un cilvēks, kurš kaut ko saprot no šiem rādījumiem.
Tapēc jau Tev prasīju "latviski" pastāsti cik kam tur jābūt.
Un par "dīleri" domāju pašu to dedzināšanu nevis dīleri kā vienīgo darītāju.
Tad pie kādiem cipariem (caurlaidības/pretesības) vēl ir jāga viņu piespiedu kārtā "tīrīt" un kad jau ir par vēlu un jāamputē?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
14 May 2015, 09:50:15 protams rakstīja:
Tad pie kādiem cipariem (caurlaidības/pretesības) vēl ir jāga viņu piespiedu kārtā "tīrīt" un kad jau ir par vēlu un jāamputē?
Rakstīju jau tev iepriekšējā lapā:
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=26969&start=33
Ja neilgi (~10km) pēc normāli pabeigtas reģenerācijas/ piespiedu reģenerācijas filtra pretestība pārsniedz 250mbar, tur viss ir slikti.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
14 May 2015, 09:05:57 Jonix rakstīja:
Es neticu, ka 10 000 km tika nobraukti ar atslēgtu DPF, bet filtru vēl fiziski iekšā.
Vai nu filtrs bija defektīvs, vai arī tā nav patiesība.
Labi, varbūt ar tiešām labu filtru bez reģenerācijām var nobraukt 10 000km, bet beigās tā automašīna vispār nekustētos uz priekšu.
Varbūt tika izgriezts katalizators un DPF nemaz nav bijis? Varbūt tas bija aftermarket DPF, kurš tikai aizkavē izplūdes gāzu plūsmu.
Neprecīzi izteicos iepriekš. Nebija piespiedu reģenerācijas ar baltajiem dūmiem. Skaidrs, ka uz šosejas pēc vajadzības kompis smidzināja klāt degvielu, lai dedzinātu uzkratos kvēpus, ko reāli just nevar. Auto bija jauns no salona. Tagad tas ir nobraucis 40t. Tika izņemts ārā dpf un katalizators, kas šim auto ir vienā korpusā.
[ Šo ziņu laboja smudo, 14 May 2015, 21:10:44 ] | Offline | | |
Z4 | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 384
Braucu ar: F10 n47
| Audi A6 C7 ir tā lampiņa par DPF filtru? [ Šo ziņu laboja Z4, 14 May 2015, 19:42:32 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Info displejā pa vidu izlec paziņojums un DPF simbols.
Lampiņa kā tāda nemaz nebija.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 14 May 2015, 20:04:12 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
14 May 2015, 19:42:03 Z4 rakstīja:
Audi A6 C7 ir tā lampiņa par DPF filtru?
C7 parasti pie defektīva filtra parādās check engine displejā un vēlāk arī mirgojoša kvēlsveču lampiņa ar avārijas režīmu.
DPF simbols tad, ja daudzkārt neizdodas pabeigt vai pat iesākt reģenerācijas procesu.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|