Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
-JUREVICH-
29. Jan 2016, 15:11 #32901

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


28 Jan 2016, 23:22:10 stucers rakstīja:

28 Jan 2016, 22:44:09 Junkers rakstīja:
E36 ļoti stipri pieskrūvēti riteņi ar koniskajām skrūvēm nevar atskrūvēt ne ar ko, pie vienas no skrūvēm tika arī piemetināta muciņa un nolūza arī tā! Kādas vēl ir metodes kā dara servisos, kādas vispār ir iespējas, un cik dārgi apmēram? paldies!

tur vajag uzlikt heavy duty muciņu 1/2, un ar kuvaldu pist pa muciņu, tad liek virsū heavy duty atslēgu un heavy duty divmetrīgu cauruli.
Bet no sākuma vajadzētu ar lielo pistoli pamēģināt atšaut.
Heavy duty kuvalden pisten skrūven un gūlten!Urb nost!
Offline
-JUREVICH-
29. Jan 2016, 15:21 #32902

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


29 Jan 2016, 11:11:01 anarchy rakstīja:
Sveiki, jau jau te par VAG arii runaa, tad.
Lūgšu steidzamu palīdzību,

Vai ir izdevies kaadam veiksmigi atrast risinajumu amortizatora apaksejas bukses nomainjai!
5n10g31lwhc9sql9g5v.jpg
bildee apvilktaa dalja.
Vai ir izdevies piemeklet kaut kadu buksi, jebsu ir iespejams noraadit uz detaljas numura pec shemas, ja tada ir!

b4 80 quattro.

Paldies,
Man te viens klients atstiepa no japāņu korejas auto daļu veikala lielirbes ielā!Esot piemeklējuši!Gan ne b4
Offline
-JUREVICH-
29. Jan 2016, 15:24 #32903

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


29 Jan 2016, 07:44:24 uc10 rakstīja:

28 Jan 2016, 23:25:32 stucers rakstīja:

28 Jan 2016, 18:55:29 uc10 rakstīja:
Sveiki spečuki! Man auto Ford Fusion 1.4TDCI vienu rītu gadījās ka auto pieleca kā parasti un uzreiz noslāpa. Pie dzinēja ir tāds pumpis ar kuru var degvielu sasūknēt aukšā..papumpēju dabūju degvielu filtrā un auto pieleca. Kāds zin kāda varētu būt problēma? Pieņemu ka ir kāds vārsts kurš nepalaiž degvielu atpakaļ bākā. Vai arī iespēja ka gaisu velk kaut kur pie sprauslām.




degvielas filtrs


Vai tad viņš varētu būt pievainas ka degviela aiziet atpakaļ uz bāku?
Pameklē zemspiedienā noplūdi!Pašā tajā mīcāmajā sūknī ir virziena vārsti,ja būtu zdons nemaz neuzpumpētu!
Offline
streetlife
29. Jan 2016, 15:33 #32904

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


29 Jan 2016, 15:10:01 Beerzs rakstīja:
Kura ražotāja detaļas var ņemt un kura nē?
JP GROUP, FEBI BILSTEIN, TRW, KOIVUNEN, MONROE, DELPHI, SWAG, SRL, TEKNOROT un citi zvēri.



atkarīgs no nepieciešamās detaļas
Offline
berny757
29. Jan 2016, 15:55 #32905

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


26 Jan 2016, 21:46:26 berny757 rakstīja:
Tikai lai dzirdrtu viedokli no spečukiem, cik slikti ir šie sprauslu rādījumi?



Tad kā te ir? Redzot, plikus korekcijas cipariņus no inpa, visi uzreiz ir kvalificēti sprauslu spečuki, kas automātiski visus māk lamāt par bomžiem kas brauc ar pārjātām misenēm. Bet kolīdz paprasa ko nopietnāku, tā neviens vairs neko nezin?
Offline
-JUREVICH-
29. Jan 2016, 16:35 #32906

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


29 Jan 2016, 15:55:35 berny757 rakstīja:

26 Jan 2016, 21:46:26 berny757 rakstīja:
Tikai lai dzirdrtu viedokli no spečukiem, cik slikti ir šie sprauslu rādījumi?



Tad kā te ir? Redzot, plikus korekcijas cipariņus no inpa, visi uzreiz ir kvalificēti sprauslu spečuki, kas automātiski visus māk lamāt par bomžiem kas brauc ar pārjātām misenēm. Bet kolīdz paprasa ko nopietnāku, tā neviens vairs neko nezin?
Ko lamājies!Uz tām izdrukām tak pielaides ir!Izskatās ka 6tā uz abratku dzen(karas)!Tev bija šaize ar dūmošanu ja?Tādā pašā secībā bija uz dzinēja?
Offline
berny757
29. Jan 2016, 16:46 #32907

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Nop, nekas negrabēja, nedūmoja un citu problēmu arī nebija. Secība nav pareiza.
Offline
Beerzs
29. Jan 2016, 16:54 #32908

Kopš: 01. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: samokatu


29 Jan 2016, 15:33:14 streetlife rakstīja:

29 Jan 2016, 15:10:01 Beerzs rakstīja:
Kura ražotāja detaļas var ņemt un kura nē?
JP GROUP, FEBI BILSTEIN, TRW, KOIVUNEN, MONROE, DELPHI, SWAG, SRL, TEKNOROT un citi zvēri.



atkarīgs no nepieciešamās detaļas

Sailenbloki, balsta sviras/šarnīri.
Offline
IngusSeflers
29. Jan 2016, 17:57 #32909

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


29 Jan 2016, 15:55:35 berny757 rakstīja:
Tad kā te ir? Redzot, plikus korekcijas cipariņus no inpa, visi uzreiz ir kvalificēti sprauslu spečuki, kas automātiski visus māk lamāt par bomžiem kas brauc ar pārjātām misenēm. Bet kolīdz paprasa ko nopietnāku, tā neviens vairs neko nezin?
Ko tu te ņemies??? Ja ir kaut nedudz acis pierē un pelēkā masa paurī,tad sapratīsi pats kas tur rakstīts. Ailīte ar funkcijas/operācijas aprakstu ir,normu robeža norādīta un pat krāsa lodziņā nomainīta lai pamana kur ir problēma...un galu galā,kāpēc tev tas cilvēks kurš veica šo sprauslu pārbaudi tev neko neizstāstīja par tiem rādījumiem? Varbūt arī tāds kakta INPA speciālist kurus tu te nodirs?
Offline
berny757
29. Jan 2016, 19:22 #32910

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


29 Jan 2016, 17:57:07 IngusSeflers rakstīja:

29 Jan 2016, 15:55:35 berny757 rakstīja:
Tad kā te ir? Redzot, plikus korekcijas cipariņus no inpa, visi uzreiz ir kvalificēti sprauslu spečuki, kas automātiski visus māk lamāt par bomžiem kas brauc ar pārjātām misenēm. Bet kolīdz paprasa ko nopietnāku, tā neviens vairs neko nezin?
Ko tu te ņemies??? Ja ir kaut nedudz acis pierē un pelēkā masa paurī,tad sapratīsi pats kas tur rakstīts. Ailīte ar funkcijas/operācijas aprakstu ir,normu robeža norādīta un pat krāsa lodziņā nomainīta lai pamana kur ir problēma...un galu galā,kāpēc tev tas cilvēks kurš veica šo sprauslu pārbaudi tev neko neizstāstīja par tiem rādījumiem? Varbūt arī tāds kakta INPA speciālist kurus tu te nodirs?


Izskaidroja visu ļoti labi. Tik gribējās dzirdēt viedokli no kāda cita. Pēc tā ka te daži var visu diagnosticēt un apstāstīt pēc plikiem inpa rādījumiem, nodomāju ka par šiem arī būs kāds viedoklis.
Redz, aukšā jau viens lietotājs izteicās par dūmainību. Tādu lietu nezināju, tagad zinu ka tiešām ir tā vērts pievērst tam uzmanību.
Viedokli no malas gribēju zināt, jo par vietu kur pārbaudīja sprauslas, neko nezinu. Sastāstīt viņi man var daudz ko, lai tik es viņiem dodu taisīt viņas par lielo $$$
Offline
-JUREVICH-
29. Jan 2016, 20:08 #32911

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


29 Jan 2016, 19:22:12 berny757 rakstīja:

29 Jan 2016, 17:57:07 IngusSeflers rakstīja:

29 Jan 2016, 15:55:35 berny757 rakstīja:
Tad kā te ir? Redzot, plikus korekcijas cipariņus no inpa, visi uzreiz ir kvalificēti sprauslu spečuki, kas automātiski visus māk lamāt par bomžiem kas brauc ar pārjātām misenēm. Bet kolīdz paprasa ko nopietnāku, tā neviens vairs neko nezin?
Ko tu te ņemies??? Ja ir kaut nedudz acis pierē un pelēkā masa paurī,tad sapratīsi pats kas tur rakstīts. Ailīte ar funkcijas/operācijas aprakstu ir,normu robeža norādīta un pat krāsa lodziņā nomainīta lai pamana kur ir problēma...un galu galā,kāpēc tev tas cilvēks kurš veica šo sprauslu pārbaudi tev neko neizstāstīja par tiem rādījumiem? Varbūt arī tāds kakta INPA speciālist kurus tu te nodirs?


Izskaidroja visu ļoti labi. Tik gribējās dzirdēt viedokli no kāda cita. Pēc tā ka te daži var visu diagnosticēt un apstāstīt pēc plikiem inpa rādījumiem, nodomāju ka par šiem arī būs kāds viedoklis.
Redz, aukšā jau viens lietotājs izteicās par dūmainību. Tādu lietu nezināju, tagad zinu ka tiešām ir tā vērts pievērst tam uzmanību.
Viedokli no malas gribēju zināt, jo par vietu kur pārbaudīja sprauslas, neko nezinu. Sastāstīt viņi man var daudz ko, lai tik es viņiem dodu taisīt viņas par lielo $$$
Principā liela daļa stendistu ja stiepsi vissas piemēram 6as sprauslas uz testu, paļubomu pārīti ļečīs ka jātaisa! (kredīts,algas,īre) Ja viss štokos ar dzinēja darbību, nav ko meklēt kašķi! Neaizmirsti ka uz stenda sprausla nav darba temperatūrā!
Offline
berny757
29. Jan 2016, 20:23 #32912

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


29 Jan 2016, 20:08:39 -JUREVICH- rakstīja:

29 Jan 2016, 19:22:12 berny757 rakstīja:

29 Jan 2016, 17:57:07 IngusSeflers rakstīja:

29 Jan 2016, 15:55:35 berny757 rakstīja:
Tad kā te ir? Redzot, plikus korekcijas cipariņus no inpa, visi uzreiz ir kvalificēti sprauslu spečuki, kas automātiski visus māk lamāt par bomžiem kas brauc ar pārjātām misenēm. Bet kolīdz paprasa ko nopietnāku, tā neviens vairs neko nezin?
Ko tu te ņemies??? Ja ir kaut nedudz acis pierē un pelēkā masa paurī,tad sapratīsi pats kas tur rakstīts. Ailīte ar funkcijas/operācijas aprakstu ir,normu robeža norādīta un pat krāsa lodziņā nomainīta lai pamana kur ir problēma...un galu galā,kāpēc tev tas cilvēks kurš veica šo sprauslu pārbaudi tev neko neizstāstīja par tiem rādījumiem? Varbūt arī tāds kakta INPA speciālist kurus tu te nodirs?


Izskaidroja visu ļoti labi. Tik gribējās dzirdēt viedokli no kāda cita. Pēc tā ka te daži var visu diagnosticēt un apstāstīt pēc plikiem inpa rādījumiem, nodomāju ka par šiem arī būs kāds viedoklis.
Redz, aukšā jau viens lietotājs izteicās par dūmainību. Tādu lietu nezināju, tagad zinu ka tiešām ir tā vērts pievērst tam uzmanību.
Viedokli no malas gribēju zināt, jo par vietu kur pārbaudīja sprauslas, neko nezinu. Sastāstīt viņi man var daudz ko, lai tik es viņiem dodu taisīt viņas par lielo $$$
Principā liela daļa stendistu ja stiepsi vissas piemēram 6as sprauslas uz testu, paļubomu pārīti ļečīs ka jātaisa! (kredīts,algas,īre) Ja viss štokos ar dzinēja darbību, nav ko meklēt kašķi! Neaizmirsti ka uz stenda sprausla nav darba temperatūrā!

Super. Tieši tā arī domāju. Paldies par ieteikumu, tieši to ko minēji arī teica tie kas pārbaudija. Pārītis itkā jāraisa.
Man vnk situācija tāda, ka saliku sev jaunas sprauslas. Vecajām bija diezgan sūdīga korekcija, bet šīs izdomāju pārtīrīt (tepat powera galerijā bija labs apraksts) un tad uzlikt uz stenda, lai varētu kādam notirgot
Offline
dreimanis_lv
29. Jan 2016, 21:09 #32913

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board

Iesakiet kādu kas nodarbojas ar kvalitatīvu izplūdes pārbūvi.
Offline
uldens1
30. Jan 2016, 12:07 #32914

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


29 Jan 2016, 20:08:39 -JUREVICH- rakstīja:

29 Jan 2016, 19:22:12 berny757 rakstīja:

29 Jan 2016, 17:57:07 IngusSeflers rakstīja:

29 Jan 2016, 15:55:35 berny757 rakstīja:
Tad kā te ir? Redzot, plikus korekcijas cipariņus no inpa, visi uzreiz ir kvalificēti sprauslu spečuki, kas automātiski visus māk lamāt par bomžiem kas brauc ar pārjātām misenēm. Bet kolīdz paprasa ko nopietnāku, tā neviens vairs neko nezin?
Ko tu te ņemies??? Ja ir kaut nedudz acis pierē un pelēkā masa paurī,tad sapratīsi pats kas tur rakstīts. Ailīte ar funkcijas/operācijas aprakstu ir,normu robeža norādīta un pat krāsa lodziņā nomainīta lai pamana kur ir problēma...un galu galā,kāpēc tev tas cilvēks kurš veica šo sprauslu pārbaudi tev neko neizstāstīja par tiem rādījumiem? Varbūt arī tāds kakta INPA speciālist kurus tu te nodirs?


Izskaidroja visu ļoti labi. Tik gribējās dzirdēt viedokli no kāda cita. Pēc tā ka te daži var visu diagnosticēt un apstāstīt pēc plikiem inpa rādījumiem, nodomāju ka par šiem arī būs kāds viedoklis.
Redz, aukšā jau viens lietotājs izteicās par dūmainību. Tādu lietu nezināju, tagad zinu ka tiešām ir tā vērts pievērst tam uzmanību.
Viedokli no malas gribēju zināt, jo par vietu kur pārbaudīja sprauslas, neko nezinu. Sastāstīt viņi man var daudz ko, lai tik es viņiem dodu taisīt viņas par lielo $$$
Principā liela daļa stendistu ja stiepsi vissas piemēram 6as sprauslas uz testu, paļubomu pārīti ļečīs ka jātaisa! (kredīts,algas,īre) Ja viss štokos ar dzinēja darbību, nav ko meklēt kašķi! Neaizmirsti ka uz stenda sprausla nav darba temperatūrā!
tad jautajums nahuj nest uz to stendu ja netici stendistiem???
Ar sprauslam kas vairs neizvelk noteiktos raditajus motors tikpat labi var darboties itkā labi uz ausi un sajutām,tikai viena bridi var pieteikties caurs virzulis
Un pec bildem 2 ir jataisa

[ Šo ziņu laboja uldens1, 30 Jan 2016, 12:12:02 ]

Offline
anarchy
30. Jan 2016, 12:37 #32915

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

Jautaajums cik traki uz riepaam atstaas iespaidu, ja savirze pagaidaam uz aci nolikta un kaadi 300km. Nobraukti?
Offline
piradzinjsh
30. Jan 2016, 12:41 #32916

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2290

Braucu ar: vienu radzi

Kāds, lūdzu, var padalīties atsauksmēs par Ford Galaxy ~2009. gada? 2.0 dīzelis ghia

[ Šo ziņu laboja piradzinjsh, 30 Jan 2016, 12:41:25 ]

Offline
berny757
30. Jan 2016, 12:57 #32917

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Dažas nedēļas sanāca ar tādu pabraukāt. Likās diezgan ok. Braucas labi, jauda pietiek, uz ceļa turas labi. Varētu būt nedaudz ērtāks. Patēriņš likās pārāk liels, salīdzinot ar e39 3.0d
Offline
edzhaans
30. Jan 2016, 12:59 #32918

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


30 Jan 2016, 12:37:12 anarchy rakstīja:
Jautaajums cik traki uz riepaam atstaas iespaidu, ja savirze pagaidaam uz aci nolikta un kaadi 300km. Nobraukti?

Uztaisi savirzi. Pietiks ar 1k un būs liss atkarībā cik šķībi.
Offline
sasha_belijs
30. Jan 2016, 13:04 #32919

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā

kaa var ieslegt atrabotku, ja intenreta ir pateiks pa daudz?
Offline
archyyy
30. Jan 2016, 13:09 #32920

Kopš: 10. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 241

Braucu ar: 5L uz 100KM

vai šādu spidometru ar IKE control module


var aizvietot ar šādu jaunāku


konektoros pin skaits vienāds?kads mosh ir saskāries

[ Šo ziņu laboja archyyy, 30 Jan 2016, 13:12:16 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo