Online

Pašreiz BMWPower skatās 255 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
exGMT
27. Jan 2016, 12:38 #32801

Kopš: 23. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: Octavia RS

Vai E46 2.0D facelift manuālim ir divi dzeses ventilatori (kondicionierim un dzinējam atsevišķi) vai ir viens kopējs
Offline
uldens1
27. Jan 2016, 12:54 #32802

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


27 Jan 2016, 12:38:33 exGMT rakstīja:
Vai E46 2.0D facelift manuālim ir divi dzeses ventilatori (kondicionierim un dzinējam atsevišķi) vai ir viens kopējs
nekad neesmu redzejis ka butu kopejs jebkadam auto
Offline
exGMT
27. Jan 2016, 13:06 #32803

Kopš: 23. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: Octavia RS


27 Jan 2016, 12:54:26 uldens1 rakstīja:

27 Jan 2016, 12:38:33 exGMT rakstīja:
Vai E46 2.0D facelift manuālim ir divi dzeses ventilatori (kondicionierim un dzinējam atsevišķi) vai ir viens kopējs
nekad neesmu redzejis ka butu kopejs jebkadam auto


Nu šeit gudrinieki raksta, ka var arī nebūt...

http://e46.lv/forum/viewthread.php?thread_id=229&pid=29044
Offline
Nello
27. Jan 2016, 13:41 #32804

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Kur meklēt vainu,pacientam e34 TDS ja pie pirmajiem apstāšanās mēģinājumiem,autiņš nestājās,pedālis ciets,bet kad paspaida,tad paliek ok,bet bremzējot velk pa kreisi,pēc pāris luksaforiem problēma pazūd... Svešvalodā burtojot,sapratu ka pie vainas varētu būt bremžu cilindrs vai ABS bloks... ABS kompis ir atštepselēts un izravēts no kastes!
Offline
-JUREVICH-
27. Jan 2016, 19:42 #32805

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


27 Jan 2016, 13:41:08 Nello rakstīja:
Kur meklēt vainu,pacientam e34 TDS ja pie pirmajiem apstāšanās mēģinājumiem,autiņš nestājās,pedālis ciets,bet kad paspaida,tad paliek ok,bet bremzējot velk pa kreisi,pēc pāris luksaforiem problēma pazūd... Svešvalodā burtojot,sapratu ka pie vainas varētu būt bremžu cilindrs vai ABS bloks... ABS kompis ir atštepselēts un izravēts no kastes!
Laikapstākļi ,vakar ar žopeli krustā gandrīz pār galveno pārpirdu,uz diskiem plēve veidojas!Moš tev arī
Offline
TMS777
27. Jan 2016, 19:57 #32806

Kopš: 20. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: E39


27 Jan 2016, 08:43:27 janchikz rakstīja:

27 Jan 2016, 08:40:18 uc10 rakstīja:

27 Jan 2016, 08:39:31 janchikz rakstīja:

27 Jan 2016, 08:19:03 uc10 rakstīja:

26 Jan 2016, 18:28:15 Aigis rakstīja:

26 Jan 2016, 14:17:34 uc10 rakstīja:
Sveiks! Kurš te nodarbojās ar BMW paneļa pikxeļu remontu? vajag E39 panelim sataisīt!

Bilde uzmanības pievēršanai

[IMG]http://www.bestpixelrepair.com/30-442-thickbox/...ir-service.jpg[]

12volt.lv


Tu 10 aadas pleesh!
Cik ir 10 adas?


labākajā gadījumā ja var saremontēt (bet kā sapratu mazticami) 60 euro un ja nevar tad 130 maiņa.
Sen atpakal, kadi gadi 4-5 atpakal, neatceros, vedu x5 e53 remontet uz turieni pikselus, saremonteja bez problemam, vot tikai neatceros cik samaksaju, man liekas kkas ap 40 ls ari bija


Var nopirkt citu paneli šrotā un aizbraukt lai pieprogramē tavai tačkai, būs ap 80 € tas prieks kopā.
Offline
Remjanis
27. Jan 2016, 20:12 #32807

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


26 Jan 2016, 20:46:58 SM530D rakstīja:

26 Jan 2016, 20:43:23 SM530D rakstīja:

26 Jan 2016, 20:39:16 -JUREVICH- rakstīja:

Scenārijs un pazīmes bija stipri līdzīgas Tevis aprakstītajam!Vienīgi purināt sāka jau pie 2 ātruma!Tu rakstiji ka nomainīts tev tas karājošais,kādu ražotāju uzliki?Salīdzinot oem ar swagu ,oem stipri stīvāks bija un biezāka gumijas daļa kas dzēš vibrāciju!


Oem toč nebija. Bija tā gumija izļurkāta normāli vecā, uzliku jauno un vispār nekādu izmaiņu... pat pie pirmā starta uz ielas...


...ja no 60km/h spiež grīdā ar ceturto ātrumu tad līdz 80km/h ir jau pārgājis, ja pie 70-80 ar sesto grib spiest tad dreb vis panelis...



Varbūt pamēģini pie 40km/h spiest ar sesto grīdā,domāju vibrēs vēl vairāk.Tev pie tādiem ātrumiem motoram nav apgriezienu var teikt vispār,ko tad Tu gribi? Ja gribi skriet tad trešajā liec pie 80,nevis sestajā pie 70.Tur vaina ir tikai blīvē starp stūri un sēdekli.
Offline
ATB
27. Jan 2016, 21:06 #32808

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

75 km/h ar 6.robu piedod atvaino
Offline
edgarstt
27. Jan 2016, 21:08 #32809

Kopš: 29. Nov 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: E46 330Ci

Jautājums, man ir E46 ar "Auto Light" funkciju. Kad pagriežu atslēgu uz pozīciju Nr.2 ieslēdzas tuvās gaismas viss OK. Bet kad izkāpju ārā no auto un ieslēdzu signalizāciju gabarīti turpina darboties. Tēva auto "Chevrolet Aveo" ir līdzīgi, bet kad tiek atvērtas durvis, tad gabarīti nodziest.

Auto ir 2001 coupe, kurai šāda funkcija oriģināli nebija, tāpēc nomainiju LCM, kuram šāda funckija ir viss darbojas korekti, bet nav skaidŗība, kur varētu būt problēma kāpēc gabarīti paliek ieslēgti.

Gabarīti paliek ieslēgti tikai tad, kad gaismas slēdzis ir pagriezts uz "Auto Light". Ja to pagriež uz 0 gabarīti protams nedeg.

Interesanti ir arī tas, kad ieslēdz signalizāciju gabarītu gaismas turpina darboties .

[ Šo ziņu laboja edgarstt, 27 Jan 2016, 21:16:00 ]

Offline
SM530D
27. Jan 2016, 21:09 #32810

Kopš: 13. Sep 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


27 Jan 2016, 20:12:51 Remjanis rakstīja:

26 Jan 2016, 20:46:58 SM530D rakstīja:

26 Jan 2016, 20:43:23 SM530D rakstīja:

26 Jan 2016, 20:39:16 -JUREVICH- rakstīja:

Scenārijs un pazīmes bija stipri līdzīgas Tevis aprakstītajam!Vienīgi purināt sāka jau pie 2 ātruma!Tu rakstiji ka nomainīts tev tas karājošais,kādu ražotāju uzliki?Salīdzinot oem ar swagu ,oem stipri stīvāks bija un biezāka gumijas daļa kas dzēš vibrāciju!


Oem toč nebija. Bija tā gumija izļurkāta normāli vecā, uzliku jauno un vispār nekādu izmaiņu... pat pie pirmā starta uz ielas...


...ja no 60km/h spiež grīdā ar ceturto ātrumu tad līdz 80km/h ir jau pārgājis, ja pie 70-80 ar sesto grib spiest tad dreb vis panelis...



Varbūt pamēģini pie 40km/h spiest ar sesto grīdā,domāju vibrēs vēl vairāk.Tev pie tādiem ātrumiem motoram nav apgriezienu var teikt vispār,ko tad Tu gribi? Ja gribi skriet tad trešajā liec pie 80,nevis sestajā pie 70.Tur vaina ir tikai blīvē starp stūri un sēdekli.


Jā jā blīve... ja tā tačka neiet kā nākas tad nah blīve, neviens te nebrauc pa pilsētu ar sesto ātrumu, bet tas ir moments kad visvairāk to var izjust un ja viss ir normāli tad nav jābūt vibrācijām, bet nu katram savs spečuka skatījums...
Offline
SM530D
27. Jan 2016, 21:13 #32811

Kopš: 13. Sep 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


27 Jan 2016, 21:06:37 ATB rakstīja:
75 km/h ar 6.robu piedod atvaino


Vibrē arī pie 120 ar sesto bet ne tik izteikti... bet jums jau po ka tik
Offline
edzhaans
27. Jan 2016, 21:22 #32812

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Pacel pārsegu, dzinējs kratās ?

Par pixeļiem. Sataisīju pats. 130e Da jūs blyat ko 50e un tā lai es redzu, ko tur dara, blenzīšu uz rokām. Ibio mat, pizdec pizdec ku hi-tech panelis, nu vnk, juveliera cienīgs darbs. Jā es pats sapisu pirmajā reizē, bet nu nevajag te visiem klārēt, ka bezizieja, E39 E38 slimība, pērciet paneļus, mainiet ejiet pie visu varenā meistara.
12v ir Tāds kantoris, ka es gar zemi Tjipa kaut kādi mega meistari ? Par Rīgu nezinu, bet Jelgavā nu piedodiet, neesmu vienīgais, kam hujovā pieredze.

p.s. pa 130e, es vnk esmu pārsteigts. 130e tas ir kaut kādi 4 paneļi no šrota. Labi štrunts pa paneļiem, normāls kabelis maksā 30e. Par darbu varētu paprasīt 30e, bet ne vairāk.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 27 Jan 2016, 21:30:49 ]

Offline
ATB
27. Jan 2016, 21:40 #32813

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


27 Jan 2016, 21:13:22 SM530D rakstīja:

27 Jan 2016, 21:06:37 ATB rakstīja:
75 km/h ar 6.robu piedod atvaino


Vibrē arī pie 120 ar sesto bet ne tik izteikti... bet jums jau po ka tik



Nu labi labi - sorry
Offline
edgarstt
27. Jan 2016, 21:47 #32814

Kopš: 29. Nov 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: E46 330Ci

Man arī "spečuki" stāstija cik sarežģīti ielikt e46 16:9 navigāciju visi prasīja 300e par darbu. Ar 0 zināšanām man pašam aizgāja ar visu darbu 8H. Tagad to pašu varētu izdarīt 4H, ar visu vadu pielāgošanu. Visvairāk laika aizņemtu paša auto jaukšana apšivka utt. Jo pa visām kastēm nācās meklēt instrumentus, kuri arī nebija brīvi pieejami.


27 Jan 2016, 21:22:30 edzhaans rakstīja:
Pacel pārsegu, dzinējs kratās ?

Par pixeļiem. Sataisīju pats. 130e Da jūs blyat ko 50e un tā lai es redzu, ko tur dara, blenzīšu uz rokām. Ibio mat, pizdec pizdec ku hi-tech panelis, nu vnk, juveliera cienīgs darbs. Jā es pats sapisu pirmajā reizē, bet nu nevajag te visiem klārēt, ka bezizieja, E39 E38 slimība, pērciet paneļus, mainiet ejiet pie visu varenā meistara.
12v ir Tāds kantoris, ka es gar zemi Tjipa kaut kādi mega meistari ? Par Rīgu nezinu, bet Jelgavā nu piedodiet, neesmu vienīgais, kam hujovā pieredze.

p.s. pa 130e, es vnk esmu pārsteigts. 130e tas ir kaut kādi 4 paneļi no šrota. Labi štrunts pa paneļiem, normāls kabelis maksā 30e. Par darbu varētu paprasīt 30e, bet ne vairāk.

[ Šo ziņu laboja edgarstt, 27 Jan 2016, 22:00:52 ]

Offline
RZZ
27. Jan 2016, 22:05 #32815

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu

Varbūt dūls jautājums, bet vai pārdodot auto un pārskaitot naudu uz konta auto pārdevējam vids nevar piečakarēties ar kaut kādu nodokli? Itkā vienreiz gadā varot veikt personiskās mantas pārdošanu
Offline
Remjanis
27. Jan 2016, 22:12 #32816

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


27 Jan 2016, 21:09:25 SM530D rakstīja:

27 Jan 2016, 20:12:51 Remjanis rakstīja:

26 Jan 2016, 20:46:58 SM530D rakstīja:

26 Jan 2016, 20:43:23 SM530D rakstīja:

26 Jan 2016, 20:39:16 -JUREVICH- rakstīja:

Scenārijs un pazīmes bija stipri līdzīgas Tevis aprakstītajam!Vienīgi purināt sāka jau pie 2 ātruma!Tu rakstiji ka nomainīts tev tas karājošais,kādu ražotāju uzliki?Salīdzinot oem ar swagu ,oem stipri stīvāks bija un biezāka gumijas daļa kas dzēš vibrāciju!


Oem toč nebija. Bija tā gumija izļurkāta normāli vecā, uzliku jauno un vispār nekādu izmaiņu... pat pie pirmā starta uz ielas...


...ja no 60km/h spiež grīdā ar ceturto ātrumu tad līdz 80km/h ir jau pārgājis, ja pie 70-80 ar sesto grib spiest tad dreb vis panelis...



Varbūt pamēģini pie 40km/h spiest ar sesto grīdā,domāju vibrēs vēl vairāk.Tev pie tādiem ātrumiem motoram nav apgriezienu var teikt vispār,ko tad Tu gribi? Ja gribi skriet tad trešajā liec pie 80,nevis sestajā pie 70.Tur vaina ir tikai blīvē starp stūri un sēdekli.


Jā jā blīve... ja tā tačka neiet kā nākas tad nah blīve, neviens te nebrauc pa pilsētu ar sesto ātrumu, bet tas ir moments kad visvairāk to var izjust un ja viss ir normāli tad nav jābūt vibrācijām, bet nu katram savs spečuka skatījums...



Tu esi vai izliecies? Uz 70 ieliekot sestajā motoram labi,ja ir 700 apgriezieni.Ko Tu gribi sagaidīt iespiežot pedāli grīdā? Labi,ka neesi braucis ar padomju tehniku,tā uzreiz pārlietos uz mierā būtu.Tavs braukšanas stils ir tīrā autiņa jāšana un arī ekonomija tā nesanāk.
Offline
edzhaans
27. Jan 2016, 22:18 #32817

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Pa, a tas i dīzelis ?
Ja tu spiedīsi pie 1,5k ceturtajā dīzeli normāli purinās.
Offline
RenegadeX
27. Jan 2016, 22:44 #32818

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34

pienācis laiks termostatam. Cik saprotu janem 88'c vismaz.
Bet kada te atskiriba starp visiem? Ir ieliktni termostata un ar visu korpusu, vai atseviski korpusu?
Offline
Driver
27. Jan 2016, 23:10 #32819

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Jan 2016, 19:57:01 TMS777 rakstīja:

27 Jan 2016, 08:43:27 janchikz rakstīja:

27 Jan 2016, 08:40:18 uc10 rakstīja:

27 Jan 2016, 08:39:31 janchikz rakstīja:

27 Jan 2016, 08:19:03 uc10 rakstīja:

26 Jan 2016, 18:28:15 Aigis rakstīja:

26 Jan 2016, 14:17:34 uc10 rakstīja:
Sveiks! Kurš te nodarbojās ar BMW paneļa pikxeļu remontu? vajag E39 panelim sataisīt!

Bilde uzmanības pievēršanai

[IMG]http://www.bestpixelrepair.com/30-442-thickbox/...ir-service.jpg[]

12volt.lv


Tu 10 aadas pleesh!
Cik ir 10 adas?


labākajā gadījumā ja var saremontēt (bet kā sapratu mazticami) 60 euro un ja nevar tad 130 maiņa.
Sen atpakal, kadi gadi 4-5 atpakal, neatceros, vedu x5 e53 remontet uz turieni pikselus, saremonteja bez problemam, vot tikai neatceros cik samaksaju, man liekas kkas ap 40 ls ari bija


Var nopirkt citu paneli šrotā un aizbraukt lai pieprogramē tavai tačkai, būs ap 80 € tas prieks kopā.

tas tapat bus daaaaaaaargi
un ne visi panelji taa viegli pieprogrammejas caur diagnostiku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kompensators
27. Jan 2016, 23:11 #32820

Kopš: 25. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Kompotu un bulku

E36 kompots M42B18. No rīta slēdzu vaļā. Signalizācija noskan, bet centrālā nenostrādā. Domāju gļuks. Atslēdzu ar atslēgu. Pagriežu aizdedzi, lampas panelī deg kā parasti, bet starta brīdī klusāks kā kapos. Lampas panelī pat nenoraustās.
Aķi uzlādēju. Tas pats. Signalizācija strādā, durvis ar pulti neslēdzas vaļā un starta brīdī klusums. Pat "tikšķis" nav.
Drošinātājus pārbaudīju- visi ok, arī pie signalizācijas. Relejus izkustiāju, "zaļie" kontaktos nav.
Kur meklēt problēmu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo