Online
Pašreiz BMWPower skatās 255 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
exGMT | | Kopš: 23. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 73
Braucu ar: Octavia RS
| Vai E46 2.0D facelift manuālim ir divi dzeses ventilatori (kondicionierim un dzinējam atsevišķi) vai ir viens kopējs | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
27 Jan 2016, 12:38:33 exGMT rakstīja:
Vai E46 2.0D facelift manuālim ir divi dzeses ventilatori (kondicionierim un dzinējam atsevišķi) vai ir viens kopējs
nekad neesmu redzejis ka butu kopejs jebkadam auto | Offline | | |
exGMT | | Kopš: 23. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 73
Braucu ar: Octavia RS
|
27 Jan 2016, 12:54:26 uldens1 rakstīja:
27 Jan 2016, 12:38:33 exGMT rakstīja:
Vai E46 2.0D facelift manuālim ir divi dzeses ventilatori (kondicionierim un dzinējam atsevišķi) vai ir viens kopējs
nekad neesmu redzejis ka butu kopejs jebkadam auto
Nu šeit gudrinieki raksta, ka var arī nebūt...
http://e46.lv/forum/viewthread.php?thread_id=229&pid=29044 | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Kur meklēt vainu,pacientam e34 TDS ja pie pirmajiem apstāšanās mēģinājumiem,autiņš nestājās,pedālis ciets,bet kad paspaida,tad paliek ok,bet bremzējot velk pa kreisi,pēc pāris luksaforiem problēma pazūd... Svešvalodā burtojot,sapratu ka pie vainas varētu būt bremžu cilindrs vai ABS bloks... ABS kompis ir atštepselēts un izravēts no kastes! | Offline | | |
-JUREVICH- | | Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
27 Jan 2016, 13:41:08 Nello rakstīja:
Kur meklēt vainu,pacientam e34 TDS ja pie pirmajiem apstāšanās mēģinājumiem,autiņš nestājās,pedālis ciets,bet kad paspaida,tad paliek ok,bet bremzējot velk pa kreisi,pēc pāris luksaforiem problēma pazūd... Svešvalodā burtojot,sapratu ka pie vainas varētu būt bremžu cilindrs vai ABS bloks... ABS kompis ir atštepselēts un izravēts no kastes!
Laikapstākļi ,vakar ar žopeli krustā gandrīz pār galveno pārpirdu,uz diskiem plēve veidojas!Moš tev arī | Offline | | |
TMS777 | | Kopš: 20. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 63
Braucu ar: E39
|
27 Jan 2016, 08:43:27 janchikz rakstīja:
27 Jan 2016, 08:40:18 uc10 rakstīja:
27 Jan 2016, 08:39:31 janchikz rakstīja:
27 Jan 2016, 08:19:03 uc10 rakstīja:
26 Jan 2016, 18:28:15 Aigis rakstīja:
26 Jan 2016, 14:17:34 uc10 rakstīja:
Sveiks! Kurš te nodarbojās ar BMW paneļa pikxeļu remontu? vajag E39 panelim sataisīt!
Bilde uzmanības pievēršanai
[IMG]http://www.bestpixelrepair.com/30-442-thickbox/...ir-service.jpg[]
12volt.lv
Tu 10 aadas pleesh!
Cik ir 10 adas?
labākajā gadījumā ja var saremontēt (bet kā sapratu mazticami) 60 euro un ja nevar tad 130 maiņa.
Sen atpakal, kadi gadi 4-5 atpakal, neatceros, vedu x5 e53 remontet uz turieni pikselus, saremonteja bez problemam, vot tikai neatceros cik samaksaju, man liekas kkas ap 40 ls ari bija
Var nopirkt citu paneli šrotā un aizbraukt lai pieprogramē tavai tačkai, būs ap 80 € tas prieks kopā. | Offline | | |
Remjanis | | Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
26 Jan 2016, 20:46:58 SM530D rakstīja:
26 Jan 2016, 20:43:23 SM530D rakstīja:
26 Jan 2016, 20:39:16 -JUREVICH- rakstīja:
Scenārijs un pazīmes bija stipri līdzīgas Tevis aprakstītajam!Vienīgi purināt sāka jau pie 2 ātruma!Tu rakstiji ka nomainīts tev tas karājošais,kādu ražotāju uzliki?Salīdzinot oem ar swagu ,oem stipri stīvāks bija un biezāka gumijas daļa kas dzēš vibrāciju!
Oem toč nebija. Bija tā gumija izļurkāta normāli vecā, uzliku jauno un vispār nekādu izmaiņu... pat pie pirmā starta uz ielas...
...ja no 60km/h spiež grīdā ar ceturto ātrumu tad līdz 80km/h ir jau pārgājis, ja pie 70-80 ar sesto grib spiest tad dreb vis panelis...
Varbūt pamēģini pie 40km/h spiest ar sesto grīdā,domāju vibrēs vēl vairāk.Tev pie tādiem ātrumiem motoram nav apgriezienu var teikt vispār,ko tad Tu gribi? Ja gribi skriet tad trešajā liec pie 80,nevis sestajā pie 70.Tur vaina ir tikai blīvē starp stūri un sēdekli. | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| 75 km/h ar 6.robu piedod atvaino | Offline | | |
|
edgarstt | | Kopš: 29. Nov 2009
Ziņojumi: 218
Braucu ar: E46 330Ci
| Jautājums, man ir E46 ar "Auto Light" funkciju. Kad pagriežu atslēgu uz pozīciju Nr.2 ieslēdzas tuvās gaismas viss OK. Bet kad izkāpju ārā no auto un ieslēdzu signalizāciju gabarīti turpina darboties. Tēva auto "Chevrolet Aveo" ir līdzīgi, bet kad tiek atvērtas durvis, tad gabarīti nodziest.
Auto ir 2001 coupe, kurai šāda funkcija oriģināli nebija, tāpēc nomainiju LCM, kuram šāda funckija ir viss darbojas korekti, bet nav skaidŗība, kur varētu būt problēma kāpēc gabarīti paliek ieslēgti.
Gabarīti paliek ieslēgti tikai tad, kad gaismas slēdzis ir pagriezts uz "Auto Light". Ja to pagriež uz 0 gabarīti protams nedeg.
Interesanti ir arī tas, kad ieslēdz signalizāciju gabarītu gaismas turpina darboties .[ Šo ziņu laboja edgarstt, 27 Jan 2016, 21:16:00 ] | Offline | | |
SM530D | | Kopš: 13. Sep 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
27 Jan 2016, 20:12:51 Remjanis rakstīja:
26 Jan 2016, 20:46:58 SM530D rakstīja:
26 Jan 2016, 20:43:23 SM530D rakstīja:
26 Jan 2016, 20:39:16 -JUREVICH- rakstīja:
Scenārijs un pazīmes bija stipri līdzīgas Tevis aprakstītajam!Vienīgi purināt sāka jau pie 2 ātruma!Tu rakstiji ka nomainīts tev tas karājošais,kādu ražotāju uzliki?Salīdzinot oem ar swagu ,oem stipri stīvāks bija un biezāka gumijas daļa kas dzēš vibrāciju!
Oem toč nebija. Bija tā gumija izļurkāta normāli vecā, uzliku jauno un vispār nekādu izmaiņu... pat pie pirmā starta uz ielas...
...ja no 60km/h spiež grīdā ar ceturto ātrumu tad līdz 80km/h ir jau pārgājis, ja pie 70-80 ar sesto grib spiest tad dreb vis panelis...
Varbūt pamēģini pie 40km/h spiest ar sesto grīdā,domāju vibrēs vēl vairāk.Tev pie tādiem ātrumiem motoram nav apgriezienu var teikt vispār,ko tad Tu gribi? Ja gribi skriet tad trešajā liec pie 80,nevis sestajā pie 70.Tur vaina ir tikai blīvē starp stūri un sēdekli.
Jā jā blīve... ja tā tačka neiet kā nākas tad nah blīve, neviens te nebrauc pa pilsētu ar sesto ātrumu, bet tas ir moments kad visvairāk to var izjust un ja viss ir normāli tad nav jābūt vibrācijām, bet nu katram savs spečuka skatījums... | Offline | | |
SM530D | | Kopš: 13. Sep 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
27 Jan 2016, 21:06:37 ATB rakstīja:
75 km/h ar 6.robu piedod atvaino
Vibrē arī pie 120 ar sesto bet ne tik izteikti... bet jums jau po ka tik | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Pacel pārsegu, dzinējs kratās ?
Par pixeļiem. Sataisīju pats. 130e Da jūs blyat ko 50e un tā lai es redzu, ko tur dara, blenzīšu uz rokām. Ibio mat, pizdec pizdec ku hi-tech panelis, nu vnk, juveliera cienīgs darbs. Jā es pats sapisu pirmajā reizē, bet nu nevajag te visiem klārēt, ka bezizieja, E39 E38 slimība, pērciet paneļus, mainiet ejiet pie visu varenā meistara.
12v ir Tāds kantoris, ka es gar zemi Tjipa kaut kādi mega meistari ? Par Rīgu nezinu, bet Jelgavā nu piedodiet, neesmu vienīgais, kam hujovā pieredze.
p.s. pa 130e, es vnk esmu pārsteigts. 130e tas ir kaut kādi 4 paneļi no šrota. Labi štrunts pa paneļiem, normāls kabelis maksā 30e. Par darbu varētu paprasīt 30e, bet ne vairāk. [ Šo ziņu laboja edzhaans, 27 Jan 2016, 21:30:49 ] | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
27 Jan 2016, 21:13:22 SM530D rakstīja:
27 Jan 2016, 21:06:37 ATB rakstīja:
75 km/h ar 6.robu piedod atvaino
Vibrē arī pie 120 ar sesto bet ne tik izteikti... bet jums jau po ka tik
Nu labi labi - sorry | Offline | | |
edgarstt | | Kopš: 29. Nov 2009
Ziņojumi: 218
Braucu ar: E46 330Ci
| Man arī "spečuki" stāstija cik sarežģīti ielikt e46 16:9 navigāciju visi prasīja 300e par darbu. Ar 0 zināšanām man pašam aizgāja ar visu darbu 8H. Tagad to pašu varētu izdarīt 4H, ar visu vadu pielāgošanu. Visvairāk laika aizņemtu paša auto jaukšana apšivka utt. Jo pa visām kastēm nācās meklēt instrumentus, kuri arī nebija brīvi pieejami.
27 Jan 2016, 21:22:30 edzhaans rakstīja:
Pacel pārsegu, dzinējs kratās ?
Par pixeļiem. Sataisīju pats. 130e Da jūs blyat ko 50e un tā lai es redzu, ko tur dara, blenzīšu uz rokām. Ibio mat, pizdec pizdec ku hi-tech panelis, nu vnk, juveliera cienīgs darbs. Jā es pats sapisu pirmajā reizē, bet nu nevajag te visiem klārēt, ka bezizieja, E39 E38 slimība, pērciet paneļus, mainiet ejiet pie visu varenā meistara.
12v ir Tāds kantoris, ka es gar zemi Tjipa kaut kādi mega meistari ? Par Rīgu nezinu, bet Jelgavā nu piedodiet, neesmu vienīgais, kam hujovā pieredze.
p.s. pa 130e, es vnk esmu pārsteigts. 130e tas ir kaut kādi 4 paneļi no šrota. Labi štrunts pa paneļiem, normāls kabelis maksā 30e. Par darbu varētu paprasīt 30e, bet ne vairāk.
[ Šo ziņu laboja edgarstt, 27 Jan 2016, 22:00:52 ] | Offline | | |
RZZ | | Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
| Varbūt dūls jautājums, bet vai pārdodot auto un pārskaitot naudu uz konta auto pārdevējam vids nevar piečakarēties ar kaut kādu nodokli? Itkā vienreiz gadā varot veikt personiskās mantas pārdošanu | Offline | | |
Remjanis | | Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
27 Jan 2016, 21:09:25 SM530D rakstīja:
27 Jan 2016, 20:12:51 Remjanis rakstīja:
26 Jan 2016, 20:46:58 SM530D rakstīja:
26 Jan 2016, 20:43:23 SM530D rakstīja:
26 Jan 2016, 20:39:16 -JUREVICH- rakstīja:
Scenārijs un pazīmes bija stipri līdzīgas Tevis aprakstītajam!Vienīgi purināt sāka jau pie 2 ātruma!Tu rakstiji ka nomainīts tev tas karājošais,kādu ražotāju uzliki?Salīdzinot oem ar swagu ,oem stipri stīvāks bija un biezāka gumijas daļa kas dzēš vibrāciju!
Oem toč nebija. Bija tā gumija izļurkāta normāli vecā, uzliku jauno un vispār nekādu izmaiņu... pat pie pirmā starta uz ielas...
...ja no 60km/h spiež grīdā ar ceturto ātrumu tad līdz 80km/h ir jau pārgājis, ja pie 70-80 ar sesto grib spiest tad dreb vis panelis...
Varbūt pamēģini pie 40km/h spiest ar sesto grīdā,domāju vibrēs vēl vairāk.Tev pie tādiem ātrumiem motoram nav apgriezienu var teikt vispār,ko tad Tu gribi? Ja gribi skriet tad trešajā liec pie 80,nevis sestajā pie 70.Tur vaina ir tikai blīvē starp stūri un sēdekli.
Jā jā blīve... ja tā tačka neiet kā nākas tad nah blīve, neviens te nebrauc pa pilsētu ar sesto ātrumu, bet tas ir moments kad visvairāk to var izjust un ja viss ir normāli tad nav jābūt vibrācijām, bet nu katram savs spečuka skatījums...
Tu esi vai izliecies? Uz 70 ieliekot sestajā motoram labi,ja ir 700 apgriezieni.Ko Tu gribi sagaidīt iespiežot pedāli grīdā? Labi,ka neesi braucis ar padomju tehniku,tā uzreiz pārlietos uz mierā būtu.Tavs braukšanas stils ir tīrā autiņa jāšana un arī ekonomija tā nesanāk. | Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Pa, a tas i dīzelis ?
Ja tu spiedīsi pie 1,5k ceturtajā dīzeli normāli purinās. | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
| pienācis laiks termostatam. Cik saprotu janem 88'c vismaz.
Bet kada te atskiriba starp visiem? Ir ieliktni termostata un ar visu korpusu, vai atseviski korpusu? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
27 Jan 2016, 19:57:01 TMS777 rakstīja:
27 Jan 2016, 08:43:27 janchikz rakstīja:
27 Jan 2016, 08:40:18 uc10 rakstīja:
27 Jan 2016, 08:39:31 janchikz rakstīja:
27 Jan 2016, 08:19:03 uc10 rakstīja:
26 Jan 2016, 18:28:15 Aigis rakstīja:
26 Jan 2016, 14:17:34 uc10 rakstīja:
Sveiks! Kurš te nodarbojās ar BMW paneļa pikxeļu remontu? vajag E39 panelim sataisīt!
Bilde uzmanības pievēršanai
[IMG]http://www.bestpixelrepair.com/30-442-thickbox/...ir-service.jpg[]
12volt.lv
Tu 10 aadas pleesh!
Cik ir 10 adas?
labākajā gadījumā ja var saremontēt (bet kā sapratu mazticami) 60 euro un ja nevar tad 130 maiņa.
Sen atpakal, kadi gadi 4-5 atpakal, neatceros, vedu x5 e53 remontet uz turieni pikselus, saremonteja bez problemam, vot tikai neatceros cik samaksaju, man liekas kkas ap 40 ls ari bija
Var nopirkt citu paneli šrotā un aizbraukt lai pieprogramē tavai tačkai, būs ap 80 € tas prieks kopā.
tas tapat bus daaaaaaaargi
un ne visi panelji taa viegli pieprogrammejas caur diagnostiku
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Kompensators | | Kopš: 25. Mar 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Kompotu un bulku
| E36 kompots M42B18. No rīta slēdzu vaļā. Signalizācija noskan, bet centrālā nenostrādā. Domāju gļuks. Atslēdzu ar atslēgu. Pagriežu aizdedzi, lampas panelī deg kā parasti, bet starta brīdī klusāks kā kapos. Lampas panelī pat nenoraustās.
Aķi uzlādēju. Tas pats. Signalizācija strādā, durvis ar pulti neslēdzas vaļā un starta brīdī klusums. Pat "tikšķis" nav.
Drošinātājus pārbaudīju- visi ok, arī pie signalizācijas. Relejus izkustiāju, "zaļie" kontaktos nav.
Kur meklēt problēmu? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|