Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII

AutorsZiņojums
Elviss
24. May 2022, 14:11 #32721

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22129

Braucu ar: VAZ 2101 80'


27 Apr 2022, 19:48:30 @Elviss rakstīja:


Pārdodu 530D, F11 2012.g

VIN DX76426

267k, Svaigi oriģinālie Style 343 R20, ziemas R18 ar riepām, ir arī vasaras R18.

Kas nav pēc VIN, ielikts Prologic, jaunā M stūre, priekšā M atsperes, uzlikta keramika.

Eļļas maiņa pēc max 12k. Viss vietā, nekas nav griezts ārā. Tīrīta ieplūde, mainīta kārbas eļļa. Pirms gada nomainītas sprauslas, augstspiediena sūknis, pirms 6 mēnešiem EGR.

Nodoklis nomaksāts par 2022.! Nākamnedēļ būs ar pilnu bāku

Nav sists.



SS.lv
11500

[ Šo ziņu laboja Elviss, 10 Jun 2022, 13:53:16 ]



-----------------

RT Translations
Offline
Artuuurs
24. May 2022, 21:34 #32722

Kopš: 14. Sep 2016

Ziņojumi: 39

Braucu ar:

Man jau šķiet ļoti labs piedāvājums.
Ja gribi taupīt tad gāze jau ir augstākais sasniedzamais punkts.

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ghggf.html
Offline
strange_panda
24. May 2022, 23:36 #32723

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


24 May 2022, 21:34:29 @Artuuurs rakstīja:
Man jau šķiet ļoti labs piedāvājums.
Ja gribi taupīt tad gāze jau ir augstākais sasniedzamais punkts.

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ghggf.html



E53 ar 3.0 litru benzīnu/gāzi ir nonsens ... degvielas/gāzes patēriņs kā V8 4.4 un zemāka jauda par skaņas pavadījumu nerunāju. tas motors principā ir labs bet par mazjaudīgu 2t brīnumam kā E53, zemu resursu (bieži jāgriež lai auto brauktu un tāpēc nedzīvo ilgi 300k max) un dārgu maiņa ja kas (donors viegli var maksāt 3k ... iecienīts motors motorsportam par to naudu var sataisīt V8 4.4)... 5 pakapju automāts sliktākais variants no transmisijām iemesls nav zināms kad tas brīnums beigsiem nav simptomu ... vienkārši vienreiz izbeidzas un uz evakuātoru, 6 pakapju kārbai vismaz ir simptomi un attiecīgi var tam sagatavoties, komplektācija arī zem jautājumiem nav normālas multimēdijas ar 16:9, lūkas, panorāmas(neredzēju foto), melno griestu ... nu ne visai ...
iespējami labs variants no tiem kas ir ss.lv un vēlas benzīnu/gāzi (ekanomijai ir dīzelis) pēc apraksta (auto ir japaskata dzīve ja veiksmīgi ir izieta pārbaude ar CarVertical vai analogu) ir https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/blbpe.html ... vienīgais minus ko var teikt ir 20 diski bez pneimatikas būs pacieti ...

[ Šo ziņu laboja strange_panda, 24 May 2022, 23:37:31 ]

Offline
Magnum
25. May 2022, 13:42 #32724

Kopš: 26. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 599

Braucu ar: VW


25 May 2022, 13:19:54 @V.I.P. rakstīja:
tikko Toyotu no manis nopirka atpakalj Wess un tirgo par +3k EUR.

P.S.
pieejama VW Jetta, LV auto, 1 iipashnieks, 2017g. 2.0tdi, 250k km, jauna TA, tikko veikta apkope.

10.5k EUR

PM

Vismaz dārgāk viņiem pārdevi?
Offline
V.I.P.
25. May 2022, 15:48 #32725

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

labs auto bija un laba cena.
Offline
Artuuurs
25. May 2022, 17:38 #32726

Kopš: 14. Sep 2016

Ziņojumi: 39

Braucu ar:


24 May 2022, 23:36:04 @strange_panda rakstīja:

24 May 2022, 21:34:29 @Artuuurs rakstīja:
Man jau šķiet ļoti labs piedāvājums.
Ja gribi taupīt tad gāze jau ir augstākais sasniedzamais punkts.

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ghggf.html



E53 ar 3.0 litru benzīnu/gāzi ir nonsens ... degvielas/gāzes patēriņs kā V8 4.4 un zemāka jauda par skaņas pavadījumu nerunāju. tas motors principā ir labs bet par mazjaudīgu 2t brīnumam kā E53, zemu resursu (bieži jāgriež lai auto brauktu un tāpēc nedzīvo ilgi 300k max) un dārgu maiņa ja kas (donors viegli var maksāt 3k ... iecienīts motors motorsportam par to naudu var sataisīt V8 4.4)... 5 pakapju automāts sliktākais variants no transmisijām iemesls nav zināms kad tas brīnums beigsiem nav simptomu ... vienkārši vienreiz izbeidzas un uz evakuātoru, 6 pakapju kārbai vismaz ir simptomi un attiecīgi var tam sagatavoties, komplektācija arī zem jautājumiem nav normālas multimēdijas ar 16:9, lūkas, panorāmas(neredzēju foto), melno griestu ... nu ne visai ...
iespējami labs variants no tiem kas ir ss.lv un vēlas benzīnu/gāzi (ekanomijai ir dīzelis) pēc apraksta (auto ir japaskata dzīve ja veiksmīgi ir izieta pārbaude ar CarVertical vai analogu) ir https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/blbpe.html ... vienīgais minus ko var teikt ir 20 diski bez pneimatikas būs pacieti ...


Mums ir ģimenē arī v8 kas nav sagāzēts.
Un to ka v8 izmaksas ir pielīdzināmas m54 to Tu vari man nestāstīt.
M54 ir taisni pēdējais motors kuru ir vērts gāzēt.

Esmu ļoti pārliecināts ka nopērkot e53 3.0i sagāzētu uz nākamajiem 3-4 gadiem uzturēšanas izmaksas būs ievērojami zemākas kā e53 ar 3.0d.
Offline
artis_s
25. May 2022, 17:52 #32727

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E39

Sveiki, ir kādam info par šo? F30

Vai varbūt kāds tirgo F30, F31, vēlams dīzelis, automāts, balts
Offline
strange_panda
25. May 2022, 19:00 #32728

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


25 May 2022, 17:38:44 @Artuuurs rakstīja:

24 May 2022, 23:36:04 @strange_panda rakstīja:

24 May 2022, 21:34:29 @Artuuurs rakstīja:
Man jau šķiet ļoti labs piedāvājums.
Ja gribi taupīt tad gāze jau ir augstākais sasniedzamais punkts.

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ghggf.html



E53 ar 3.0 litru benzīnu/gāzi ir nonsens ... degvielas/gāzes patēriņs kā V8 4.4 un zemāka jauda par skaņas pavadījumu nerunāju. tas motors principā ir labs bet par mazjaudīgu 2t brīnumam kā E53, zemu resursu (bieži jāgriež lai auto brauktu un tāpēc nedzīvo ilgi 300k max) un dārgu maiņa ja kas (donors viegli var maksāt 3k ... iecienīts motors motorsportam par to naudu var sataisīt V8 4.4)... 5 pakapju automāts sliktākais variants no transmisijām iemesls nav zināms kad tas brīnums beigsiem nav simptomu ... vienkārši vienreiz izbeidzas un uz evakuātoru, 6 pakapju kārbai vismaz ir simptomi un attiecīgi var tam sagatavoties, komplektācija arī zem jautājumiem nav normālas multimēdijas ar 16:9, lūkas, panorāmas(neredzēju foto), melno griestu ... nu ne visai ...
iespējami labs variants no tiem kas ir ss.lv un vēlas benzīnu/gāzi (ekanomijai ir dīzelis) pēc apraksta (auto ir japaskata dzīve ja veiksmīgi ir izieta pārbaude ar CarVertical vai analogu) ir https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/blbpe.html ... vienīgais minus ko var teikt ir 20 diski bez pneimatikas būs pacieti ...


Mums ir ģimenē arī v8 kas nav sagāzēts.
Un to ka v8 izmaksas ir pielīdzināmas m54 to Tu vari man nestāstīt.
M54 ir taisni pēdējais motors kuru ir vērts gāzēt.

Esmu ļoti pārliecināts ka nopērkot e53 3.0i sagāzētu uz nākamajiem 3-4 gadiem uzturēšanas izmaksas būs ievērojami zemākas kā e53 ar 3.0d.

Maskavija kur šadi 3.0 benzīna brīnumi ir visai izplatīti ... 300k un kapitālais remonts ar gāzi ir vēl sliktāk tas resurs var būt arī visi 100-200k (vāja vieta galvas blīves, pārkaršana, ieteicams uzreiz likt termostatu kurš atveras uz 70 grādiem Dienvidu variants) ... E53 M57 pirmais nopietnais darbs ir pie 400k (manā gadījumā tas ir pēc 120k un ņemot vērā kā cik braucu tas ir pēc 3-4 gadiem) kad maiņa ķēdes reizi 400k kopā ar visiem zobratiem, protams pie reizes arī maina siksnu rullīšus un ūdens sūkni (100k resurss) un dzesēšanas škidrumu siksnas dempferi nākamajiem 400k izņemot dempferi 100-200k ... Un minētie darbi būs ar zemākam izmaksām nekā 3.0 litru benzīnina kapitālais remonts plus jaunas siksnus rullīši utt piekam jau tagad ... Tagad par degvielas/gāzes (degvielas patēriņš + 2-3 litri) patēriņu ja salīdzina 3.0 benzīnu un 4.4 V8 tas ir tuvs ... pie kam 3.0 ir par vāju(nepieteikoša jauda) smagajam E53 ... pirkt premium auto kas nebrauc un ir ar neadekvātu degvielas patēriņu dinamikai bez normālas komplektācijas ... tad jau V8 tur vismaz iekša ir laba komplektācija ... Runājot par gāzi V8 tas ir īstais motors kam to likt ... un netikai BMW ... protams es runāju par pēdējo paaudžu iekārtām ... cilvēki liek un brauc un ir apmierināti. Tagad par izmaksām jenkuram E53 nāksies ieguldīt piekarē nomainot gumijas utt ... ja gribās ekonomēt ir jāperk vai astra vai focus vai kaut kas tamlīdzīgs. Tas auto no sludinājuma ir ņēmams pa cenu 2500 kā projekta auto laukiem/ziemai, jo lai mierīgi brauktu tur jaātjauno ātrumkarba, motora kapitālais remonts, piekares gumijas un ar 17 collu dubļu riepām tas būs normāls braucamais pa laukiem. it īpaši ja to pacelt (ASV var pasūtīt lifta komplektu E53 http://www.fluidmotorunion.com/accepting-pre-or...mw-e53-lift-kit/)... Pilsētai 3.0 neder vājas dinamikas un nabadzīgā aprīkojuma esamības sakarā.
Offline
JDS
25. May 2022, 19:20 #32729

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

diivainaa panda, Tu esi pedinja vatejurko aarlauliibas braalis vai pats vate jurko ?
Offline
Artuuurs
25. May 2022, 20:29 #32730

Kopš: 14. Sep 2016

Ziņojumi: 39

Braucu ar:


25 May 2022, 19:00:45 @strange_panda rakstīja:

25 May 2022, 17:38:44 @Artuuurs rakstīja:

24 May 2022, 23:36:04 @strange_panda rakstīja:

24 May 2022, 21:34:29 @Artuuurs rakstīja:
Man jau šķiet ļoti labs piedāvājums.
Ja gribi taupīt tad gāze jau ir augstākais sasniedzamais punkts.

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ghggf.html



E53 ar 3.0 litru benzīnu/gāzi ir nonsens ... degvielas/gāzes patēriņs kā V8 4.4 un zemāka jauda par skaņas pavadījumu nerunāju. tas motors principā ir labs bet par mazjaudīgu 2t brīnumam kā E53, zemu resursu (bieži jāgriež lai auto brauktu un tāpēc nedzīvo ilgi 300k max) un dārgu maiņa ja kas (donors viegli var maksāt 3k ... iecienīts motors motorsportam par to naudu var sataisīt V8 4.4)... 5 pakapju automāts sliktākais variants no transmisijām iemesls nav zināms kad tas brīnums beigsiem nav simptomu ... vienkārši vienreiz izbeidzas un uz evakuātoru, 6 pakapju kārbai vismaz ir simptomi un attiecīgi var tam sagatavoties, komplektācija arī zem jautājumiem nav normālas multimēdijas ar 16:9, lūkas, panorāmas(neredzēju foto), melno griestu ... nu ne visai ...
iespējami labs variants no tiem kas ir ss.lv un vēlas benzīnu/gāzi (ekanomijai ir dīzelis) pēc apraksta (auto ir japaskata dzīve ja veiksmīgi ir izieta pārbaude ar CarVertical vai analogu) ir https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/blbpe.html ... vienīgais minus ko var teikt ir 20 diski bez pneimatikas būs pacieti ...


Mums ir ģimenē arī v8 kas nav sagāzēts.
Un to ka v8 izmaksas ir pielīdzināmas m54 to Tu vari man nestāstīt.
M54 ir taisni pēdējais motors kuru ir vērts gāzēt.

Esmu ļoti pārliecināts ka nopērkot e53 3.0i sagāzētu uz nākamajiem 3-4 gadiem uzturēšanas izmaksas būs ievērojami zemākas kā e53 ar 3.0d.

Maskavija kur šadi 3.0 benzīna brīnumi ir visai izplatīti ... 300k un kapitālais remonts ar gāzi ir vēl sliktāk tas resurs var būt arī visi 100-200k (vāja vieta galvas blīves, pārkaršana, ieteicams uzreiz likt termostatu kurš atveras uz 70 grādiem Dienvidu variants) ... E53 M57 pirmais nopietnais darbs ir pie 400k (manā gadījumā tas ir pēc 120k un ņemot vērā kā cik braucu tas ir pēc 3-4 gadiem) kad maiņa ķēdes reizi 400k kopā ar visiem zobratiem, protams pie reizes arī maina siksnu rullīšus un ūdens sūkni (100k resurss) un dzesēšanas škidrumu siksnas dempferi nākamajiem 400k izņemot dempferi 100-200k ... Un minētie darbi būs ar zemākam izmaksām nekā 3.0 litru benzīnina kapitālais remonts plus jaunas siksnus rullīši utt piekam jau tagad ... Tagad par degvielas/gāzes (degvielas patēriņš + 2-3 litri) patēriņu ja salīdzina 3.0 benzīnu un 4.4 V8 tas ir tuvs ... pie kam 3.0 ir par vāju(nepieteikoša jauda) smagajam E53 ... pirkt premium auto kas nebrauc un ir ar neadekvātu degvielas patēriņu dinamikai bez normālas komplektācijas ... tad jau V8 tur vismaz iekša ir laba komplektācija ... Runājot par gāzi V8 tas ir īstais motors kam to likt ... un netikai BMW ... protams es runāju par pēdējo paaudžu iekārtām ... cilvēki liek un brauc un ir apmierināti. Tagad par izmaksām jenkuram E53 nāksies ieguldīt piekarē nomainot gumijas utt ... ja gribās ekonomēt ir jāperk vai astra vai focus vai kaut kas tamlīdzīgs. Tas auto no sludinājuma ir ņēmams pa cenu 2500 kā projekta auto laukiem/ziemai, jo lai mierīgi brauktu tur jaātjauno ātrumkarba, motora kapitālais remonts, piekares gumijas un ar 17 collu dubļu riepām tas būs normāls braucamais pa laukiem. it īpaši ja to pacelt (ASV var pasūtīt lifta komplektu E53 http://www.fluidmotorunion.com/accepting-pre-or...mw-e53-lift-kit/)... Pilsētai 3.0 neder vājas dinamikas un nabadzīgā aprīkojuma esamības sakarā.



Mēs dzīvojam dažādās pasaulēs. E53 sen jau vairs nav premium tas ir tautas auto pielāgots mūsu klimatam. Mana praktiskā pieredze rāda e53 m54 ir uzticams darba zirgs. V8 gāzēt manā skatījumā ir ļoti dīvaini un man nesaprotami, tad motors ir daudz par delikātu lai tajā iejauktos ar gāzi. .
Offline
strange_panda
25. May 2022, 22:32 #32731

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


25 May 2022, 20:29:44 @Artuuurs rakstīja:

25 May 2022, 19:00:45 @strange_panda rakstīja:

25 May 2022, 17:38:44 @Artuuurs rakstīja:

24 May 2022, 23:36:04 @strange_panda rakstīja:

24 May 2022, 21:34:29 @Artuuurs rakstīja:
Man jau šķiet ļoti labs piedāvājums.
Ja gribi taupīt tad gāze jau ir augstākais sasniedzamais punkts.

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ghggf.html



E53 ar 3.0 litru benzīnu/gāzi ir nonsens ... degvielas/gāzes patēriņs kā V8 4.4 un zemāka jauda par skaņas pavadījumu nerunāju. tas motors principā ir labs bet par mazjaudīgu 2t brīnumam kā E53, zemu resursu (bieži jāgriež lai auto brauktu un tāpēc nedzīvo ilgi 300k max) un dārgu maiņa ja kas (donors viegli var maksāt 3k ... iecienīts motors motorsportam par to naudu var sataisīt V8 4.4)... 5 pakapju automāts sliktākais variants no transmisijām iemesls nav zināms kad tas brīnums beigsiem nav simptomu ... vienkārši vienreiz izbeidzas un uz evakuātoru, 6 pakapju kārbai vismaz ir simptomi un attiecīgi var tam sagatavoties, komplektācija arī zem jautājumiem nav normālas multimēdijas ar 16:9, lūkas, panorāmas(neredzēju foto), melno griestu ... nu ne visai ...
iespējami labs variants no tiem kas ir ss.lv un vēlas benzīnu/gāzi (ekanomijai ir dīzelis) pēc apraksta (auto ir japaskata dzīve ja veiksmīgi ir izieta pārbaude ar CarVertical vai analogu) ir https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/blbpe.html ... vienīgais minus ko var teikt ir 20 diski bez pneimatikas būs pacieti ...


Mums ir ģimenē arī v8 kas nav sagāzēts.
Un to ka v8 izmaksas ir pielīdzināmas m54 to Tu vari man nestāstīt.
M54 ir taisni pēdējais motors kuru ir vērts gāzēt.

Esmu ļoti pārliecināts ka nopērkot e53 3.0i sagāzētu uz nākamajiem 3-4 gadiem uzturēšanas izmaksas būs ievērojami zemākas kā e53 ar 3.0d.

Maskavija kur šadi 3.0 benzīna brīnumi ir visai izplatīti ... 300k un kapitālais remonts ar gāzi ir vēl sliktāk tas resurs var būt arī visi 100-200k (vāja vieta galvas blīves, pārkaršana, ieteicams uzreiz likt termostatu kurš atveras uz 70 grādiem Dienvidu variants) ... E53 M57 pirmais nopietnais darbs ir pie 400k (manā gadījumā tas ir pēc 120k un ņemot vērā kā cik braucu tas ir pēc 3-4 gadiem) kad maiņa ķēdes reizi 400k kopā ar visiem zobratiem, protams pie reizes arī maina siksnu rullīšus un ūdens sūkni (100k resurss) un dzesēšanas škidrumu siksnas dempferi nākamajiem 400k izņemot dempferi 100-200k ... Un minētie darbi būs ar zemākam izmaksām nekā 3.0 litru benzīnina kapitālais remonts plus jaunas siksnus rullīši utt piekam jau tagad ... Tagad par degvielas/gāzes (degvielas patēriņš + 2-3 litri) patēriņu ja salīdzina 3.0 benzīnu un 4.4 V8 tas ir tuvs ... pie kam 3.0 ir par vāju(nepieteikoša jauda) smagajam E53 ... pirkt premium auto kas nebrauc un ir ar neadekvātu degvielas patēriņu dinamikai bez normālas komplektācijas ... tad jau V8 tur vismaz iekša ir laba komplektācija ... Runājot par gāzi V8 tas ir īstais motors kam to likt ... un netikai BMW ... protams es runāju par pēdējo paaudžu iekārtām ... cilvēki liek un brauc un ir apmierināti. Tagad par izmaksām jenkuram E53 nāksies ieguldīt piekarē nomainot gumijas utt ... ja gribās ekonomēt ir jāperk vai astra vai focus vai kaut kas tamlīdzīgs. Tas auto no sludinājuma ir ņēmams pa cenu 2500 kā projekta auto laukiem/ziemai, jo lai mierīgi brauktu tur jaātjauno ātrumkarba, motora kapitālais remonts, piekares gumijas un ar 17 collu dubļu riepām tas būs normāls braucamais pa laukiem. it īpaši ja to pacelt (ASV var pasūtīt lifta komplektu E53 http://www.fluidmotorunion.com/accepting-pre-or...mw-e53-lift-kit/)... Pilsētai 3.0 neder vājas dinamikas un nabadzīgā aprīkojuma esamības sakarā.



Mēs dzīvojam dažādās pasaulēs. E53 sen jau vairs nav premium tas ir tautas auto pielāgots mūsu klimatam. Mana praktiskā pieredze rāda e53 m54 ir uzticams darba zirgs. V8 gāzēt manā skatījumā ir ļoti dīvaini un man nesaprotami, tad motors ir daudz par delikātu lai tajā iejauktos ar gāzi. .

Jebkurš BMW Audi Mercedes Lexus ... ir premium auto vienīgais kas ar tiem notiek ar laiku tie kļust veci premium auto, kas nozīme papildus remontus un saprātīgu komplektācijas izvēlni ņemot vērā vecumu un to ka šie auto ir komplicēti(pirmās paudzes inovatīvie risinājumi, kas mēdz būt problēmātiski ne pirmajiem 2 ipašniekiem), ipaši motorus. Es zinu cilvēkus kas pazināti izvēlās benzīna V8 kurus pie mums neņem lielā degvielas patēriņa iespaidā un ir pievilcīga cena un liek virsū gāzi un priecājas un tie ir pajauni auto ar tiešo iešprici salīdzinājumā ar kuriem E53 V8 ir aizvēsturiski arhaiski agregāti. E53 3.0 vidējais ir ap 13 l/100km (10-18 l) 4.4 13.9 l/100 km (10-19) ... Es teiktu starpība ir kļudas robežas un kā spiest pedāli ... ar gāzi būs analoģiski. Pie kam atškirībā no 3.0 4.4 brauc un labi skan un ir lielāks resurss nevis 300k bet 400 un 500k, tiem kam vajag ekanomiju un motora izturību e53 gadījuma ņem dīzeli, kas arī nodrošina labu dinamiku kā V8 tikai bez skaņas pavadījuma. Darbam (pelnīt naudu) ņem jaunu auto kuram ir garantija ... vai vienkaršu auto ar zemu TCO pie kuru saimes E53 nepieder ne šodien, ne piederēja vakar. Tiem kam kā darba auto ir vajadzīgs BMW, Mercedes, Audi un tml braucamie, tiem tas būs vajadzīgs pēdējā, iepriekšpēdējā paaudze ... un aizvēsturisks auto kā E53 nederēs.
Offline
Valcha
27. May 2022, 17:11 #32732

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..

Drīzumā būs pieejams no Vācijas E90 LCI, 2009.12 325d, M57 , OEM Mtech , automāts, 198k km




Pārdots

[ Šo ziņu laboja Valcha, 20 Jun 2022, 09:43:33 ]

Offline
furijos
30. May 2022, 19:43 #32733

Kopš: 20. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW E36 354, BMW 320d

BMW 325d
3.0d 2007.g. Jauna TA,
Ādas salons, ekrāns, mehanika,
Oriģinalais nobraukums 331 000km,
Vācijā viens saimnieks,
Panorāmas lūka,

Cena 5250EUR
+371 22302202




Offline
Delerium
30. May 2022, 20:11 #32734

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

Subaru Outback for sale

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/subaru...tback/cgchk.html
Offline
who
01. Jun 2022, 11:35 #32735

Kopš: 18. May 2014

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 92

Braucu ar: e91

Pārdodu Opel Merivu, 1.6 benzīns ar plīsušu zobsiksnu, var detaļām, skate līdz 13.04.2023, cenu piedāvājiet paši, kurš vairāk dos tas ņem, atrodas Koknesē, vairāk zvanot/rakstot 286969O9

[ Šo ziņu laboja who, 01 Jun 2022, 11:35:33 ]

Offline
Araajz
01. Jun 2022, 15:55 #32736

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28299

Braucu ar: E39

Kolēga tirgo Mercedes A180

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/merced....html?1654087613
Online
shirminieks
01. Jun 2022, 16:18 #32737

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


30 May 2022, 20:11:40 @Delerium rakstīja:
Subaru Outback for sale

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/subaru...tback/cgchk.html


Šis laikam lieliski raksturo šodienas autotirgu - 3g vecs Outback, kas jauns maksāja 33k€, tiek tirgots pa 27k€

Un kāds arī par to cenu nopirks, jo negribēs gaidīt 6-mēn piegādi jaunam; tikai beigās dabūs normālu sitienu kad vērtība beidzot nokritīs.
Offline
Samsasi
01. Jun 2022, 19:21 #32738

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4579

Braucu ar:


01 Jun 2022, 16:18:09 @shirminieks rakstīja:

30 May 2022, 20:11:40 @Delerium rakstīja:
Subaru Outback for sale

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/subaru...tback/cgchk.html


Šis laikam lieliski raksturo šodienas autotirgu - 3g vecs Outback, kas jauns maksāja 33k€, tiek tirgots pa 27k€

Un kāds arī par to cenu nopirks, jo negribēs gaidīt 6-mēn piegādi jaunam; tikai beigās dabūs normālu sitienu kad vērtība beidzot nokritīs.


vakar skatījos, jauns šobrīd ir 41k, nepiefiskēju tik komplektāciju
nu a 50k nobraukums ir principā jauns auto, tik pirmais saimnieks beņķus piepirdis
Offline
Deivid
01. Jun 2022, 19:45 #32739

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Sludinājums jau prom

Tam nobraukumam maza nozīmē. Loha rokās viņš arī pie 50k būs beidzies
Offline
shirminieks
01. Jun 2022, 19:55 #32740

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


01 Jun 2022, 19:21:17 @Samsasi rakstīja:

01 Jun 2022, 16:18:09 @shirminieks rakstīja:

30 May 2022, 20:11:40 @Delerium rakstīja:
Subaru Outback for sale

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/subaru...tback/cgchk.html


Šis laikam lieliski raksturo šodienas autotirgu - 3g vecs Outback, kas jauns maksāja 33k€, tiek tirgots pa 27k€

Un kāds arī par to cenu nopirks, jo negribēs gaidīt 6-mēn piegādi jaunam; tikai beigās dabūs normālu sitienu kad vērtība beidzot nokritīs.


vakar skatījos, jauns šobrīd ir 41k, nepiefiskēju tik komplektāciju
nu a 50k nobraukums ir principā jauns auto, tik pirmais saimnieks beņķus piepirdis


Jaunajiem paceltas cenas, bet tie Northern Lights edition pa 33k€ nāca - koleģis tieši 19’ gada Aprīlī / Maijā paņēma jaunu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo