Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
IngusSeflers
22. Jan 2016, 12:57 #32661

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


22 Jan 2016, 12:19:20 Martin999 rakstīja:

21 Jan 2016, 22:32:03 IngusSeflers rakstīja:

17 Jan 2016, 23:08:47 enimaals rakstīja:

17 Jan 2016, 23:06:50 edzhaans rakstīja:
Jūs jau esat aizbazarējušies tik tālu, ka nevar saprast, par ko sākāt strīdēties ?

Sākumā bija jautājums-kas atbild par auto klīrensu,amīši vai atsperes.un tad daži poweristi iznāca no skapja
Vecu tēmu paceļu,bet nevarēju neipirst te
Kāds ir redzējis VW T4 priekšējās atsperes?
T4 ir torsiona stienis prieksa. kas darbojas ka atspere un regule auto augstumu .
Amortizatoru var iznemt un augstums nemainas
...nu re' atspere nav vienīgā kura atbild par klīrensu
Offline
Barber
22. Jan 2016, 13:36 #32662

Kopš: 23. Dec 2014

Ziņojumi: 187

Braucu ar:


22 Jan 2016, 12:31:50 PASSATizhi rakstīja:

22 Jan 2016, 12:26:18 Barber rakstīja:

22 Jan 2016, 11:25:13 PASSATizhi rakstīja:
tak neej. iedos vēl 2. līdz 15 vēl brīdis būs vnk vajag pamainīt braukšanas manieres. 10 punkti lieliski motivē.

Ja iedos vel 2 tad būs jau 12, tas nozīmē teorijas, braukšanas eksamens
kopš kura laika 8+2 ir 12

Es neminēju cik man ir punkti, teicu ka sasniegts 8 punktu slieksnis.
Offline
Janis_L
22. Jan 2016, 15:06 #32663

Kopš: 03. Sep 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 454

Braucu ar: E39 530d M'ka


21 Jan 2016, 23:12:37 Barber rakstīja:
Kas notiek Braukšanas uzvedības korekcijas grupu nodarbībās, ja sasniegts 8 soda punktu slieksnis?


Agrāk skaloja smadzenes, kapēc Tu tā dari, vai dzīvot apnicis, padomā par apkārtējiem un citu h*iņu

Kas ir, saņēmi ielūgumu?
Offline
Janis_L
22. Jan 2016, 15:10 #32664

Kopš: 03. Sep 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 454

Braucu ar: E39 530d M'ka

No CSDD mājas lapas =>Sakrājot 8 pārkāpumu uzskaites punktus, vadītājs saņem rakstisku aicinājumu noteiktā termiņā apmeklēt apmācības kursus ceļu satiksmes drošības jautājumos un drošas transportlīdzekļu vadīšanas jautājumos vai braukšanas uzvedības korekcijas grupu nodarbības.

Kursus ceļu satiksmes drošības jautājumos organizē CSDD, tie notiek divas dienas (sestdienas). Maksa par kursiem ceļu satiksmes drošības jautājumos ir 36,81 eiro.

Kursus drošas transportlīdzekļa vadīšanas jautājumos organizē SIA „SK333” un SIA „Drošas braukšanas skola”, tie notiek vienu dienu. Maksa par kursiem drošas transportlīdzekļa vadīšanas jautājumos ir 128,06 eiro.

[ Šo ziņu laboja Janis_L, 22 Jan 2016, 15:10:59 ]

Offline
egiiils3
22. Jan 2016, 17:00 #32665

Kopš: 03. Aug 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 179

Braucu ar: F11 530d,e36 325,e34,e38,e53

Sveiki,no šejieniešim ir kāds uz strīpas licis e46 330i un 328i.
pašam pieder 328i unversālis un esmu skrējies ar diviem 330i un abi iet praktiski vienādi..
Tas ir normali vai tie pagadījās vnk nopisti?
Pašam gribas kko jaudīgāku bet vairs nezinu vai ir jēga no tā 330
Offline
edzhaans
22. Jan 2016, 17:04 #32666

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Dzinēji kādi abiem? 330i varētu būt cits reduktors
Offline
enimaals
22. Jan 2016, 17:09 #32667

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


22 Jan 2016, 12:57:15 IngusSeflers rakstīja:

22 Jan 2016, 12:19:20 Martin999 rakstīja:

21 Jan 2016, 22:32:03 IngusSeflers rakstīja:

17 Jan 2016, 23:08:47 enimaals rakstīja:

17 Jan 2016, 23:06:50 edzhaans rakstīja:
Jūs jau esat aizbazarējušies tik tālu, ka nevar saprast, par ko sākāt strīdēties ?

Sākumā bija jautājums-kas atbild par auto klīrensu,amīši vai atsperes.un tad daži poweristi iznāca no skapja
Vecu tēmu paceļu,bet nevarēju neipirst te
Kāds ir redzējis VW T4 priekšējās atsperes?
T4 ir torsiona stienis prieksa. kas darbojas ka atspere un regule auto augstumu .
Amortizatoru var iznemt un augstums nemainas
...nu re' atspere nav vienīgā kura atbild par klīrensu

Idiots
Offline
Barber
22. Jan 2016, 17:56 #32668

Kopš: 23. Dec 2014

Ziņojumi: 187

Braucu ar:


22 Jan 2016, 15:10:10 Janis_L rakstīja:
No CSDD mājas lapas =>Sakrājot 8 pārkāpumu uzskaites punktus, vadītājs saņem rakstisku aicinājumu noteiktā termiņā apmeklēt apmācības kursus ceļu satiksmes drošības jautājumos un drošas transportlīdzekļu vadīšanas jautājumos vai braukšanas uzvedības korekcijas grupu nodarbības.

Kursus ceļu satiksmes drošības jautājumos organizē CSDD, tie notiek divas dienas (sestdienas). Maksa par kursiem ceļu satiksmes drošības jautājumos ir 36,81 eiro.

Kursus drošas transportlīdzekļa vadīšanas jautājumos organizē SIA „SK333” un SIA „Drošas braukšanas skola”, tie notiek vienu dienu. Maksa par kursiem drošas transportlīdzekļa vadīšanas jautājumos ir 128,06 eiro.

Paldies, Melnais, internetu māku
Offline
IngusSeflers
22. Jan 2016, 20:04 #32669

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


22 Jan 2016, 17:09:25 enimaals rakstīja:

22 Jan 2016, 12:57:15 IngusSeflers rakstīja:

22 Jan 2016, 12:19:20 Martin999 rakstīja:

21 Jan 2016, 22:32:03 IngusSeflers rakstīja:

17 Jan 2016, 23:08:47 enimaals rakstīja:

17 Jan 2016, 23:06:50 edzhaans rakstīja:
Jūs jau esat aizbazarējušies tik tālu, ka nevar saprast, par ko sākāt strīdēties ?

Sākumā bija jautājums-kas atbild par auto klīrensu,amīši vai atsperes.un tad daži poweristi iznāca no skapja
Vecu tēmu paceļu,bet nevarēju neipirst te
Kāds ir redzējis VW T4 priekšējās atsperes?
T4 ir torsiona stienis prieksa. kas darbojas ka atspere un regule auto augstumu .
Amortizatoru var iznemt un augstums nemainas
...nu re' atspere nav vienīgā kura atbild par klīrensu

Idiots
O! čau!
Offline
Ridlihs
22. Jan 2016, 20:25 #32670

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


21 Jan 2016, 23:06:03 IngusSeflers rakstīja:

21 Jan 2016, 22:54:30 Ridlihs rakstīja:
Nu tādu Motuls izmeta pēc manas lamatas datu ievadīšanas
Jautāju, jo tavu piedāvāto pirmo reizi redzu un kur paskatījies, ka tā ir īstā? Pēc ISTA/D datiem vispār uzrādās, ka īstā ir Shell M-1375.4

šī ailīte ir atrodam produkta aprakstā.'BMW 83220144137 ATF M1375.4'


paturpināšu...


Tev vai kādam ir kas sakāms vai bijusi saskarsme ar raap.lv kantori? un kas komentējams par viņu piedāvāto pilno eļļas maiņu tomātam, kas notiekot šādi:

PILNĀ EĻĻAS MAIŅA
Pilno eļļas maiņu veic ar speciāla aparāta (pagaidām vienīgā Latvijā) palīdzību, kuru pievieno pie transmisijas dzesēšanas sistēmas un tā darbības princips balstās uz to, ka vecā eļļa tiek iesūknēta vienā rezervuārā, bet no otra rezervuāra jaunā eļļa tiek padota uz AT. Process norisinās pie ieslēgta automašīnas dzinēja un turpinās līdz eļļa ir pilnībā nomainīta, par ko informē vecās un jaunās eļļas krāsu sakritība uz aparāta mērpaneļa. Klients var pārliecināties par procesa efektivitāti, vērojot, kā mainās lietotās AT eļļas krāsa no melnas un duļķainas uz dzidru un sārtu.
Offline
IngusSeflers
22. Jan 2016, 22:20 #32671

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


22 Jan 2016, 20:25:59 Ridlihs rakstīja:

21 Jan 2016, 23:06:03 IngusSeflers rakstīja:

21 Jan 2016, 22:54:30 Ridlihs rakstīja:
Nu tādu Motuls izmeta pēc manas lamatas datu ievadīšanas
Jautāju, jo tavu piedāvāto pirmo reizi redzu un kur paskatījies, ka tā ir īstā? Pēc ISTA/D datiem vispār uzrādās, ka īstā ir Shell M-1375.4

šī ailīte ir atrodam produkta aprakstā.'BMW 83220144137 ATF M1375.4'


paturpināšu...


Tev vai kādam ir kas sakāms vai bijusi saskarsme ar raap.lv kantori? un kas komentējams par viņu piedāvāto pilno eļļas maiņu tomātam, kas notiekot šādi:

PILNĀ EĻĻAS MAIŅA
Pilno eļļas maiņu veic ar speciāla aparāta (pagaidām vienīgā Latvijā) palīdzību, kuru pievieno pie transmisijas dzesēšanas sistēmas un tā darbības princips balstās uz to, ka vecā eļļa tiek iesūknēta vienā rezervuārā, bet no otra rezervuāra jaunā eļļa tiek padota uz AT. Process norisinās pie ieslēgta automašīnas dzinēja un turpinās līdz eļļa ir pilnībā nomainīta, par ko informē vecās un jaunās eļļas krāsu sakritība uz aparāta mērpaneļa. Klients var pārliecināties par procesa efektivitāti, vērojot, kā mainās lietotās AT eļļas krāsa no melnas un duļķainas uz dzidru un sārtu.

Par to kantori tiešām nezinu,jo LV nedzīvoju daudz gadus...
Tā ir vislabākā un pareizākā ATF maiņa,tā vismaz zini,ka nepaliek 'muftā' 1.5-2L vecās eļļas
Tu maini ATF tikai apkopes nolūkos,vai ir jau sitieni un grūdieni?
Offline
OskarsArE39
22. Jan 2016, 22:23 #32672

Kopš: 10. Jul 2015

Ziņojumi: 315

Braucu ar:

Nezinu kurā topikā par šo var parunāt, bet kā Jums jaunais sporta žigulis? Domas?
http://www.delfi.lv/auto/motorusports/saciksu-z...in-partner-sites


atvainojos pa reklāmmu
Offline
Dzhanis
22. Jan 2016, 22:49 #32673

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


22 Jan 2016, 20:25:59 Ridlihs rakstīja:

21 Jan 2016, 23:06:03 IngusSeflers rakstīja:

21 Jan 2016, 22:54:30 Ridlihs rakstīja:
Nu tādu Motuls izmeta pēc manas lamatas datu ievadīšanas
Jautāju, jo tavu piedāvāto pirmo reizi redzu un kur paskatījies, ka tā ir īstā? Pēc ISTA/D datiem vispār uzrādās, ka īstā ir Shell M-1375.4

šī ailīte ir atrodam produkta aprakstā.'BMW 83220144137 ATF M1375.4'


paturpināšu...


Tev vai kādam ir kas sakāms vai bijusi saskarsme ar raap.lv kantori? un kas komentējams par viņu piedāvāto pilno eļļas maiņu tomātam, kas notiekot šādi:

PILNĀ EĻĻAS MAIŅA
Pilno eļļas maiņu veic ar speciāla aparāta (pagaidām vienīgā Latvijā) palīdzību, kuru pievieno pie transmisijas dzesēšanas sistēmas un tā darbības princips balstās uz to, ka vecā eļļa tiek iesūknēta vienā rezervuārā, bet no otra rezervuāra jaunā eļļa tiek padota uz AT. Process norisinās pie ieslēgta automašīnas dzinēja un turpinās līdz eļļa ir pilnībā nomainīta, par ko informē vecās un jaunās eļļas krāsu sakritība uz aparāta mērpaneļa. Klients var pārliecināties par procesa efektivitāti, vērojot, kā mainās lietotās AT eļļas krāsa no melnas un duļķainas uz dzidru un sārtu.

youtubaa bija video, kur to pasu proceduru var paveikt bez krutam iekartam.
Galvenais, lai samaina pareizi. Atbrauca man kliente, kurai bmw ar 65k nobraukumu.Problemas ar automatu pec rusbemas apciemojuma. Nepareizas ellas mainas procesa rezultata karba nebija pietiekama daudzuma ella. Samainot ellu karba sledzas perfekti.
Offline
Ridlihs
22. Jan 2016, 23:04 #32674

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


22 Jan 2016, 22:20:41 IngusSeflers rakstīja:

22 Jan 2016, 20:25:59 Ridlihs rakstīja:

21 Jan 2016, 23:06:03 IngusSeflers rakstīja:

21 Jan 2016, 22:54:30 Ridlihs rakstīja:
Nu tādu Motuls izmeta pēc manas lamatas datu ievadīšanas
Jautāju, jo tavu piedāvāto pirmo reizi redzu un kur paskatījies, ka tā ir īstā? Pēc ISTA/D datiem vispār uzrādās, ka īstā ir Shell M-1375.4

šī ailīte ir atrodam produkta aprakstā.'BMW 83220144137 ATF M1375.4'


paturpināšu...


Tev vai kādam ir kas sakāms vai bijusi saskarsme ar raap.lv kantori? un kas komentējams par viņu piedāvāto pilno eļļas maiņu tomātam, kas notiekot šādi:

PILNĀ EĻĻAS MAIŅA
Pilno eļļas maiņu veic ar speciāla aparāta (pagaidām vienīgā Latvijā) palīdzību, kuru pievieno pie transmisijas dzesēšanas sistēmas un tā darbības princips balstās uz to, ka vecā eļļa tiek iesūknēta vienā rezervuārā, bet no otra rezervuāra jaunā eļļa tiek padota uz AT. Process norisinās pie ieslēgta automašīnas dzinēja un turpinās līdz eļļa ir pilnībā nomainīta, par ko informē vecās un jaunās eļļas krāsu sakritība uz aparāta mērpaneļa. Klients var pārliecināties par procesa efektivitāti, vērojot, kā mainās lietotās AT eļļas krāsa no melnas un duļķainas uz dzidru un sārtu.

Par to kantori tiešām nezinu,jo LV nedzīvoju daudz gadus...
Tā ir vislabākā un pareizākā ATF maiņa,tā vismaz zini,ka nepaliek 'muftā' 1.5-2L vecās eļļas
Tu maini ATF tikai apkopes nolūkos,vai ir jau sitieni un grūdieni?


ta nē, it kā vis normāli , uztaisīju apkopi pilno dzinējam nomainot visus šķidrumus un filtrus. Sāku domāt, ka vajadzētu arī tik pat smuki izdaŗit arī ar kārbu un reduktoru. Bet ja tu saki par tiem sitieniem, tad čoma semakam ir tā, ka citeiz pirms laidenas bremzēšanas pirms apstājies tieši, tā kā drusku noraustās, citeiz nē vēl liekas joks bija tāds ar viņa auto, ka kad pedālis grīdā, robi ar tādiem cirtieniem slēdzās, samainīja dzinējā eļļas un filtrus un viss ok man domāt, ka tie it kā cirtieni bija ejot pa taisnu ar pedāli līdz galam dēļ konkrēti aizdirstajiem filtriem. Jo kad mierīgi uzņēma ātrumu , tad nekas tāds nebija novērojams.
Offline
Ridlihs
22. Jan 2016, 23:05 #32675

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


22 Jan 2016, 22:49:39 Dzhanis rakstīja:

22 Jan 2016, 20:25:59 Ridlihs rakstīja:

21 Jan 2016, 23:06:03 IngusSeflers rakstīja:

21 Jan 2016, 22:54:30 Ridlihs rakstīja:
Nu tādu Motuls izmeta pēc manas lamatas datu ievadīšanas
Jautāju, jo tavu piedāvāto pirmo reizi redzu un kur paskatījies, ka tā ir īstā? Pēc ISTA/D datiem vispār uzrādās, ka īstā ir Shell M-1375.4

šī ailīte ir atrodam produkta aprakstā.'BMW 83220144137 ATF M1375.4'


paturpināšu...


Tev vai kādam ir kas sakāms vai bijusi saskarsme ar raap.lv kantori? un kas komentējams par viņu piedāvāto pilno eļļas maiņu tomātam, kas notiekot šādi:

PILNĀ EĻĻAS MAIŅA
Pilno eļļas maiņu veic ar speciāla aparāta (pagaidām vienīgā Latvijā) palīdzību, kuru pievieno pie transmisijas dzesēšanas sistēmas un tā darbības princips balstās uz to, ka vecā eļļa tiek iesūknēta vienā rezervuārā, bet no otra rezervuāra jaunā eļļa tiek padota uz AT. Process norisinās pie ieslēgta automašīnas dzinēja un turpinās līdz eļļa ir pilnībā nomainīta, par ko informē vecās un jaunās eļļas krāsu sakritība uz aparāta mērpaneļa. Klients var pārliecināties par procesa efektivitāti, vērojot, kā mainās lietotās AT eļļas krāsa no melnas un duļķainas uz dzidru un sārtu.

youtubaa bija video, kur to pasu proceduru var paveikt bez krutam iekartam.
Galvenais, lai samaina pareizi. Atbrauca man kliente, kurai bmw ar 65k nobraukumu.Problemas ar automatu pec rusbemas apciemojuma. Nepareizas ellas mainas procesa rezultata karba nebija pietiekama daudzuma ella. Samainot ellu karba sledzas perfekti.


kā tad nomainīji? ķipa pilno eļļas maiņu veci? vai vnk iztecināji ārā un ielēji jaunu?
Offline
krabiss_k
23. Jan 2016, 01:12 #32676

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

Nu ar to motora skalosanu gan, man skiet, nevajadzetu aizrauties... atskalosi meslus, kurus neizliesi araa un buus dibenaa...
Offline
krabiss_k
23. Jan 2016, 01:12 #32677

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

Nu ar to motora skalosanu gan, man skiet, nevajadzetu aizrauties... atskalosi meslus, kurus neizliesi araa un buus dibenaa...
Offline
Montana
23. Jan 2016, 01:17 #32678

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Vieglāk nav aizvest dzinēju uz kapitalku, itīpaši ja kkādus 4cyl kleperis ? Tas tak nemaksā daudz, 500 EUR jau noteikti var iekļauties , bet ja liekas ka tas ir parak daudz pret auto vērtību , tad pielej līmeni un aizmirsti.
Offline
edzhaans
23. Jan 2016, 09:25 #32679

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Biežāk maini lej labu. Bet visus sūdus dabūsi ārā tikai ar meiseli no iekšpuses
Ja esi gatavs, skalo ar dīzeli. Vai 50/50 dīzeli/eļļu. Tie skalojamie mēdz būt abrazīvi līdz ar to vārstu gumijas sabojāsies utt.
Offline
dzuris
23. Jan 2016, 09:33 #32680

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Beidzat liet un ejat savas misenes pieskilt, vakar gradusniks labi uzspieda.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo