Online

Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
enimaals
17. Jan 2016, 23:12 #32541

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


17 Jan 2016, 23:07:51 Locis rakstīja:
pateiksu godigi,man prieksa ir zagetas atsperes un cietakie Plaza sosejas amortizatori. es domaju,ka atsperem tur stingriba vairs nekada tikai tik cik konkreta augstuma auto turet,jo kad pacel uz pacelaja ,tad no atsperes lidz seezhai ir vismaz 5-10 cm tuksums. neskatoties uz to,to prieksu nav iespejams pasupinat,ar svaru spiezoties virsu,tikai sparni locaas.

Pirmkàrt kà tu žurkai varēji nozāģēt atsperes
Tak augšējais un apakšējais vijums ir šaurāks.
Otrkārt-kuras tavuprāt atsperes ir cietākas:ar piemēram 20 vijumiem vai tāda pat metāla ar 5 vijumiem?
Offline
uldens1
17. Jan 2016, 23:14 #32542

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


17 Jan 2016, 23:08:47 enimaals rakstīja:

17 Jan 2016, 23:06:50 edzhaans rakstīja:
Jūs jau esat aizbazarējušies tik tālu, ka nevar saprast, par ko sākāt strīdēties ?

Sākumā bija jautājums-kas atbild par auto klīrensu,amīši vai atsperes.un tad daži poweristi iznāca no skapja
un es uzrakstiju ka minimali ietekme gazinieki,un nekur nerakstiju ka atspere neietekmē
Offline
uldens1
17. Jan 2016, 23:17 #32543

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


17 Jan 2016, 23:07:25 josi rakstīja:

17 Jan 2016, 22:48:54 uldens1 rakstīja:
jo pasuds viņu ladēs ar 14,4v kas pec laika novedis AGM aķi lidz miskastei.
Tagad turpini tu,kapec viņs ir jālādē ar paaugstinatu spriegumu,gribeji gudriti nometāt,tagad tev ir iespeja

Būsim precīzāki - veciem passātiem ir 14.5v sprieguma regulators, taču ņemot vērā niecīgās ģeneratora jaudas un sprieguma zudumus vados dēļ vecuma, ikdienā tur būs labi ja 14V.
Par AGM lādēšanu ik pa laikam ar paugstinātu spriegumu - tā ir tava teorija, viszini! Cik bieži un ar kādu spriegumu?

To nosaka ECU,bet tu ta ari neatbildeji KAPĒC,kaut gan teici ka zini bet nav verts stastit te visi dumi,bet turpini diskutet kaut vareji ar vienu postu nolikt mani pie vietas un iegut powera pačotu
Offline
enimaals
17. Jan 2016, 23:21 #32544

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


17 Jan 2016, 23:11:33 uldens1 rakstīja:

17 Jan 2016, 23:01:38 enimaals rakstīja:
Varbūt pats arī palasi

Хочу изменить высоту автомобиля, как это сделать?

На высоту автомобиля влияют пружины (или другие упругие элементы — торсионы или рессоры). Поэтому, что бы изменить высоту автомобиля, нужно изменить характеристики этих элементов (или посадочные места под эти элементы, что может привести к нарушении геометрии подвески)
varbut izlasi lidz beigām Говорят, машина поднимается при установке газовых амортизаторов, так ли это?

При использовании однотрубных амортизаторов такое возможно. Изменение высоты должно укладываться в диапазон высот проседания пружин (как правило, порядка 10 mm). Высота может измениться при установке новых пружин или новых верхних опор амортизаторов. В любом случае, полученная после замены высота автомобиля должна быть не выше значения клиренса, заложенного производителем автомобиля.

Nu izlasi pats divreiz.
Turklāt pat ja tie gàzinieki ir tik nenormāli spēcīgi ka paspiež auto uz augšu par 1cm,tad tas ir aptuveni uz mènesi,kamēr viņi ir jauni.un pat tad amartizatori nekādā gadījumà nenosaka auto klīrensu.labi,redzu ka tas ir bezjēdzīgs strīds.
Offline
uldens1
17. Jan 2016, 23:24 #32545

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

nu re jau uz menesi,dažus postus atpakaļ apgalvoji ka neietekme vispār
Offline
enimaals
17. Jan 2016, 23:28 #32546

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


17 Jan 2016, 23:24:39 uldens1 rakstīja:
nu re jau uz menesi,dažus postus atpakaļ apgalvoji ka neietekme vispār
es to pieņēmu kà nereālu lietu lai mēģinātu izprast tavu domugājienu.
Offline
cipargalva
17. Jan 2016, 23:31 #32547

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Uldēn, nu kas tur ir ar tiem AGM aķiem, kāpēc jālādē ar paaugstinātu spriegumu? Cik tieši lielu? Tādu konkrētu atbildi varētu, lūdzu.
Offline
Locis
17. Jan 2016, 23:32 #32548

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


17 Jan 2016, 23:12:52 enimaals rakstīja:

17 Jan 2016, 23:07:51 Locis rakstīja:
pateiksu godigi,man prieksa ir zagetas atsperes un cietakie Plaza sosejas amortizatori. es domaju,ka atsperem tur stingriba vairs nekada tikai tik cik konkreta augstuma auto turet,jo kad pacel uz pacelaja ,tad no atsperes lidz seezhai ir vismaz 5-10 cm tuksums. neskatoties uz to,to prieksu nav iespejams pasupinat,ar svaru spiezoties virsu,tikai sparni locaas.

Pirmkàrt kà tu žurkai varēji nozāģēt atsperes
Tak augšējais un apakšējais vijums ir šaurāks.
Otrkārt-kuras tavuprāt atsperes ir cietākas:ar piemēram 20 vijumiem vai tāda pat metāla ar 5 vijumiem?

Aizmugurejas es nezageju,tam ir olveida forma,prieksa ir cilindriskas.
1. pirmie vijumi no augsas,varbut ari no lejas,ir komforta vijumi,tie ir mikstaki,nogriezot tos ,atspere bus cietaka,vismaz uz zemes garazaa metajoties.
2. Cietakas,vai ne cietakas,bet auto svaru labak tures,tas kuram bus vairak vijumi,jo iespiestas amortizatora atsperu seezhaas,taam buus lielaks uz aru verstais speks,jo atspere ir saspiesta un veic atgriezenisko deformaciju.

[ Šo ziņu laboja Locis, 17 Jan 2016, 23:33:44 ]

Offline
uldens1
17. Jan 2016, 23:53 #32549

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


17 Jan 2016, 23:31:23 cipargalva rakstīja:
Uldēn, nu kas tur ir ar tiem AGM aķiem, kāpēc jālādē ar paaugstinātu spriegumu? Cik tieši lielu? Tādu konkrētu atbildi varētu, lūdzu.
jalādē ar paaugstinatu jo ar laiku aķim apakša veidojas lielaks blivums,ar paaugstinatu spriegumu panak ka aķis sāk vārities un gazes burbuliši samaisa dažadā blivuma elektrolitu,uz pasuda tadu aķi lietojot pec laika elektrolitam augša bus udens un aķis bus metams.
AGM aķi lieto uz auto kam pec starta ir ļoti liels stravas pateriņs,lielaks neka ģenerators spej dot ara,tas ir tur visadi silditaji un visadas sistemas.Savukart lai lidz nakamam startam aķis butu gatavs darbam viņu ladē ar paaugstinatu stravu ko nepanes parastai aķis.
Nu tas tā isuma un ļoti visparinati

[ Šo ziņu laboja uldens1, 17 Jan 2016, 23:53:38 ]

Offline
PASSATizhi
18. Jan 2016, 00:02 #32550

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

īsumā un vispārināti- kkādi murgi

agm vnk ātrāk uzlādējas, un krietni mazāk baidas dziļas izlādes. VISS. var likt JEBKUR.
Offline
uldens1
18. Jan 2016, 00:05 #32551

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


18 Jan 2016, 00:02:10 PASSATizhi rakstīja:
īsumā un vispārināti- kkādi murgi

agm vnk ātrāk uzlādējas, un krietni mazāk baidas dziļas izlādes. VISS. var likt JEBKUR.
Nu boshca onkulis seminārā man ta stastija,ja viņš meloja tad nu es meloju tālāk
Offline
PASSATizhi
18. Jan 2016, 00:16 #32552

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


18 Jan 2016, 00:05:48 uldens1 rakstīja:

18 Jan 2016, 00:02:10 PASSATizhi rakstīja:
īsumā un vispārināti- kkādi murgi

agm vnk ātrāk uzlādējas, un krietni mazāk baidas dziļas izlādes. VISS. var likt JEBKUR.
Nu boshca onkulis seminārā man ta stastija,ja viņš meloja tad nu es meloju tālāk
labāk tici oficiālām specenēm, nevis kkādiem onkām. tas ir kā prasīt padomu elkora pārdevējam
Offline
uldens1
18. Jan 2016, 00:16 #32553

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


18 Jan 2016, 00:16:03 PASSATizhi rakstīja:

18 Jan 2016, 00:05:48 uldens1 rakstīja:

18 Jan 2016, 00:02:10 PASSATizhi rakstīja:
īsumā un vispārināti- kkādi murgi

agm vnk ātrāk uzlādējas, un krietni mazāk baidas dziļas izlādes. VISS. var likt JEBKUR.
Nu boshca onkulis seminārā man ta stastija,ja viņš meloja tad nu es meloju tālāk
labāk tici oficiālām specenēm, nevis kkādiem onkām. tas ir kā prasīt padomu elkora pārdevējam
nu onkulis bij no rupnicas
pat ladejamam ir AGM režims

[ Šo ziņu laboja uldens1, 18 Jan 2016, 00:19:09 ]

Offline
PASSATizhi
18. Jan 2016, 00:24 #32554

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

tas lādeklis ziemas režīmā lādē arī parasto aķi pēc agm algoritma
Offline
uldens1
18. Jan 2016, 00:28 #32555

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

tabula kā lādē AGM
Offline
uldens1
18. Jan 2016, 00:29 #32556

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


18 Jan 2016, 00:24:24 PASSATizhi rakstīja:
tas lādeklis ziemas režīmā lādē arī parasto aķi pēc agm algoritma
un vasarā??
Offline
PASSATizhi
18. Jan 2016, 00:33 #32557

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

Recommended Charging Information:
Alternator: 13.65 to 15.0 volts
Battery Charger (Constant Voltage): 13.8 to 15.0 volts; 10 amps maximum; 6-12 hours approximate
Float Charge: 13.2 to 13.8 volts; 1 amp maximum; (indefinite time at lower voltages)
Rapid Recharge: Maximum voltage 15.6 volts. No current limit as long as battery
(Constant voltage charger) temperature remains below 125°F (51.7°C). Charge until
current drops below 1 amp.
Cyclic or Series String Applications: 14.7 volts. No current limit as long as battery temperature
remains below 125°F (51.7°C). When current falls below 1 amp,
finish with 3 amp constant current for 1 hour.
All limits must be strictly adhered to.



http://d26maze4pb6to3.cloudfront.net/optimabatt..._Specs_Sheet.pdf

Alternator: 13.65 to 15.0 volts
Offline
uldens1
18. Jan 2016, 00:37 #32558

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

ok,nakamreiz onkuli no bocsha rupnicas sutišu dirst neko nejedz
Offline
Montana
18. Jan 2016, 00:56 #32559

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

bonusaa tam onkam veel pa purnu vajag iesmelt pie bosch rupnicas durviim taapat prikola peec
Offline
josi
18. Jan 2016, 09:14 #32560

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


17 Jan 2016, 23:53:12 uldens1 rakstīja:
jalādē ar paaugstinatu jo ar laiku aķim apakša veidojas lielaks blivums,ar paaugstinatu spriegumu panak ka aķis sāk vārities un gazes burbuliši samaisa dažadā blivuma elektrolitu,uz pasuda tadu aķi lietojot pec laika elektrolitam augša bus udens un aķis bus metams.

Interesanti, bet kādēļ pats Bosch par to neko nezin vai vismaz nesaka par to neviena sava lādētāja instrukcijā? Visur tieši tiek uzsvērts pretējais - ka AGM ir jutīgāks uz pārspriegumu un tādēl uz tā pieļaujamais maksimālais spriegums pie tādas pašas temperatūras ir zemāks kā klasiskajam svina-skābes akumulatoram, parasti tiek piesaukts 14.4V pret 14.8V.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo