Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
funkyasshit
17. Jan 2016, 22:48 #32521

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


17 Jan 2016, 22:46:53 PASSATizhi rakstīja:
kas jo automobīļos nav želejas, izņēmums ir e36


Lai cik smieklīgi tas neliktos, bet kad atdzinu mašīnu no DE, man bardačokā bija želeja. Labi, tā nebija želeja, bet gan vasks un ne Nova gold, bet kaut kāds Taft Creative Look.
Offline
uldens1
17. Jan 2016, 22:48 #32522

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


17 Jan 2016, 22:45:30 josi rakstīja:

17 Jan 2016, 22:34:57 uldens1 rakstīja:

17 Jan 2016, 22:32:25 josi rakstīja:

17 Jan 2016, 22:25:33 uldens1 rakstīja:
vari paskaidrot kāpec AGM ir ik pa laikam jalādē ar paaugstinatu spriegumu

Cik, pēc Tavām domām, skaitās paaugstināts spriegums?

nav svarigi kas skaitas,bet kapec to vajag,cik sapratu tu zinaji bet negribi tik teikt

Nē, es cerēju, ka Tu kā tehniskais viszinis man to pateiksi, bet laikam jau velti. Jautājums par veco passātu arī vēl nav ne soli izkustējies.

jo pasuds viņu ladēs ar 14,4v kas pec laika novedis AGM aķi lidz miskastei.
Tagad turpini tu,kapec viņs ir jālādē ar paaugstinatu spriegumu,gribeji gudriti nometāt,tagad tev ir iespeja
Offline
enimaals
17. Jan 2016, 22:49 #32523

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


17 Jan 2016, 22:40:26 uldens1 rakstīja:

17 Jan 2016, 22:36:28 PASSATizhi rakstīja:
kur jūs smeļaties šitās gudrības agm pilnīgi pietiek ap parastiem 13.6-14.5v, kuri ir jebkurā auto
Tu droši vien pat neatšķir AGM no želejnieka Pa želejniekiem gan neko nezinu

Izskatās ka esi izlasījis kko par saviem agm un tagad stum savas piecas kapeikas jo par amīšiem jau nolohojies.tipa maini tematu turklāt sauc visus par tehniskiem idiotiem.vot tas ir powers.
Offline
Tuksnesha_forma
17. Jan 2016, 22:53 #32524

Kopš: 09. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 772

Braucu ar: parastu E46

Ir kāds eksperimentējis ar M52TU / M54 termostatu "programmēšanu". Respektīvi, lai 97 grādu vietā vērtos pie 85-90?

Lasīju, ka uz M43TU, vienkārši ieliek "veco" mehānisko termostatu un panāk šo mērķi. Kā ir ar MS 42.0, MS 43.0 sistēmām?

[ Šo ziņu laboja Tuksnesha_forma, 17 Jan 2016, 22:55:23 ]

Offline
uldens1
17. Jan 2016, 22:54 #32525

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


17 Jan 2016, 22:49:19 enimaals rakstīja:

17 Jan 2016, 22:40:26 uldens1 rakstīja:

17 Jan 2016, 22:36:28 PASSATizhi rakstīja:
kur jūs smeļaties šitās gudrības agm pilnīgi pietiek ap parastiem 13.6-14.5v, kuri ir jebkurā auto
Tu droši vien pat neatšķir AGM no želejnieka Pa želejniekiem gan neko nezinu

Izskatās ka esi izlasījis kko par saviem agm un tagad stum savas piecas kapeikas jo par amīšiem jau nolohojies.tipa maini tematu turklāt sauc visus par tehniskiem idiotiem.vot tas ir powers.
Ne,vienkarši esmu bijis seminaros gan par aķiem gan pa amišiem,tur man izskaidroja nianses ko agrak nezinaju
Offline
enimaals
17. Jan 2016, 22:55 #32526

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Man nesen viens paziņa teica ka vajagot nomainīt amīšus jo nosēdās aizmugure.
Pie sevīm nosmējos jo kko tik tizlu dzirdēju no kàdas meitenes kas teica ka mašīnai ir tik pat cilindru cik pārnesumu kārbai.
Izrādās te ir daudz tādu gudrinieku
Offline
uldens1
17. Jan 2016, 22:57 #32527

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


17 Jan 2016, 22:55:46 enimaals rakstīja:
Man nesen viens paziņa teica ka vajagot nomainīt amīšus jo nosēdās aizmugure.
Pie sevīm nosmējos jo kko tik tizlu dzirdēju no kàdas meitenes kas teica ka mašīnai ir tik pat cilindru cik pārnesumu kārbai.
Izrādās te ir daudz tādu gudrinieku
palasi koni majaslapu,varbut tu kļlusi gudraks par to meiteni http://www.koni-rus.ru/14_support/02_q-a/#15
Offline
Tuksnesha_forma
17. Jan 2016, 22:58 #32528

Kopš: 09. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 772

Braucu ar: parastu E46

Vecenei servisā esot jautājuši riepas pumpēt ar kādu gaisu: zemeņu vai vaniļas. Teica, ka būs dārgāk, bet ir tāds pakalpojums. Šī izvēlājās vienu no tām garšām.
Offline
edzhaans
17. Jan 2016, 22:58 #32529

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Šodienas topiks
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Locis
17. Jan 2016, 23:00 #32530

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


17 Jan 2016, 22:45:51 enimaals rakstīja:

17 Jan 2016, 22:36:59 Locis rakstīja:

17 Jan 2016, 22:22:58 edzhaans rakstīja:

Nē, te neviens neprikoļijās. Vēl ir tāda lieta kā stab. stieņi un plaukti. Tas viss nav tikai atsperēs. Amortizators tev neļaus auto pārmērīgi lēkāt. Vispār, kaut kādi tupi piemēri te dažiem. Bez amjiem ir pzidec. TIkai ar atsperēm ir pzidec. Abiem jāstrādā kopā un viens bez otra tie nevar darboties. Te daži laikam atcerās tikai savas bērnības atmiņas - moskviču ar resoriem

Man tups piemers? Vnk es gribeju teikt,ja atsperes ir labas,tad miera stavokli amortizators praktiski neietekmes klirensu. Kas tur tups??
labi.iedomājies ka tavai žurkai atsperes ir sliktas.piemēram atskrūvē aizmugurē amīšus lejā pie stupicas miera stāvoklī,kas tavuprāt notiks?aizmugure nosēdīsies zemāk?

Pacelsies augstak. Konkreti manam salons paravets,atsperes ir diezgan stingras,pielauju domu,ka var ari nesasties. Savejam aizmuguri praktiski ne pa cm iespiest nevaru,pasupinat,pieliekot speku,tas viss pateicoties amortizatoriem.
Atspere ir atspere,ta ir paredzeta atgriezeniskajai deformacijai,amortizatora gaaze nonstopaa spiez ar areji verstu speku,lai taa atsperes deformacija nesaktu notikt.
Offline
enimaals
17. Jan 2016, 23:01 #32531

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Varbūt pats arī palasi

Хочу изменить высоту автомобиля, как это сделать?

На высоту автомобиля влияют пружины (или другие упругие элементы — торсионы или рессоры). Поэтому, что бы изменить высоту автомобиля, нужно изменить характеристики этих элементов (или посадочные места под эти элементы, что может привести к нарушении геометрии подвески)
Offline
edzhaans
17. Jan 2016, 23:06 #32532

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Jūs jau esat aizbazarējušies tik tālu, ka nevar saprast, par ko sākāt strīdēties ?
Offline
enimaals
17. Jan 2016, 23:06 #32533

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


17 Jan 2016, 23:00:25 Locis rakstīja:

17 Jan 2016, 22:45:51 enimaals rakstīja:

17 Jan 2016, 22:36:59 Locis rakstīja:

17 Jan 2016, 22:22:58 edzhaans rakstīja:

Nē, te neviens neprikoļijās. Vēl ir tāda lieta kā stab. stieņi un plaukti. Tas viss nav tikai atsperēs. Amortizators tev neļaus auto pārmērīgi lēkāt. Vispār, kaut kādi tupi piemēri te dažiem. Bez amjiem ir pzidec. TIkai ar atsperēm ir pzidec. Abiem jāstrādā kopā un viens bez otra tie nevar darboties. Te daži laikam atcerās tikai savas bērnības atmiņas - moskviču ar resoriem

Man tups piemers? Vnk es gribeju teikt,ja atsperes ir labas,tad miera stavokli amortizators praktiski neietekmes klirensu. Kas tur tups??
labi.iedomājies ka tavai žurkai atsperes ir sliktas.piemēram atskrūvē aizmugurē amīšus lejā pie stupicas miera stāvoklī,kas tavuprāt notiks?aizmugure nosēdīsies zemāk?

Pacelsies augstak. Konkreti manam salons paravets,atsperes ir diezgan stingras,pielauju domu,ka var ari nesasties. Savejam aizmuguri praktiski ne pa cm iespiest nevaru,pasupinat,pieliekot speku,tas viss pateicoties amortizatoriem.
Atspere ir atspere,ta ir paredzeta atgriezeniskajai deformacijai,amortizatora gaaze nonstopaa spiez ar areji verstu speku,lai taa atsperes deformacija nesaktu notikt.

Labi.dzīvo savā mazajā pasaulē.protams,tā ir.amīši palīdz atsperei turēt auto svaru,lai atsperei vieglāk.
Offline
edzhaans
17. Jan 2016, 23:06 #32534

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Jūs jau esat aizbazarējušies tik tālu, ka nevar saprast, par ko sākāt strīdēties ?
Offline
josi
17. Jan 2016, 23:07 #32535

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


17 Jan 2016, 22:48:54 uldens1 rakstīja:
jo pasuds viņu ladēs ar 14,4v kas pec laika novedis AGM aķi lidz miskastei.
Tagad turpini tu,kapec viņs ir jālādē ar paaugstinatu spriegumu,gribeji gudriti nometāt,tagad tev ir iespeja

Būsim precīzāki - veciem passātiem ir 14.5v sprieguma regulators, taču ņemot vērā niecīgās ģeneratora jaudas un sprieguma zudumus vados dēļ vecuma, ikdienā tur būs labi ja 14V.
Par AGM lādēšanu ik pa laikam ar paugstinātu spriegumu - tā ir tava teorija, viszini! Cik bieži un ar kādu spriegumu?
Offline
Locis
17. Jan 2016, 23:07 #32536

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

pateiksu godigi,man prieksa ir zagetas atsperes un cietakie Plaza sosejas amortizatori. es domaju,ka atsperem tur stingriba vairs nekada tikai tik cik konkreta augstuma auto turet,jo kad pacel uz pacelaja ,tad no atsperes lidz seezhai ir vismaz 5-10 cm tuksums. neskatoties uz to,to prieksu nav iespejams pasupinat,ar svaru spiezoties virsu,tikai sparni locaas.
Offline
enimaals
17. Jan 2016, 23:08 #32537

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


17 Jan 2016, 23:06:50 edzhaans rakstīja:
Jūs jau esat aizbazarējušies tik tālu, ka nevar saprast, par ko sākāt strīdēties ?

Sākumā bija jautājums-kas atbild par auto klīrensu,amīši vai atsperes.un tad daži poweristi iznāca no skapja
Offline
uldens1
17. Jan 2016, 23:11 #32538

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


17 Jan 2016, 23:01:38 enimaals rakstīja:
Varbūt pats arī palasi

Хочу изменить высоту автомобиля, как это сделать?

На высоту автомобиля влияют пружины (или другие упругие элементы — торсионы или рессоры). Поэтому, что бы изменить высоту автомобиля, нужно изменить характеристики этих элементов (или посадочные места под эти элементы, что может привести к нарушении геометрии подвески)
varbut izlasi lidz beigām Говорят, машина поднимается при установке газовых амортизаторов, так ли это?

При использовании однотрубных амортизаторов такое возможно. Изменение высоты должно укладываться в диапазон высот проседания пружин (как правило, порядка 10 mm). Высота может измениться при установке новых пружин или новых верхних опор амортизаторов. В любом случае, полученная после замены высота автомобиля должна быть не выше значения клиренса, заложенного производителем автомобиля.
Offline
Locis
17. Jan 2016, 23:11 #32539

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


17 Jan 2016, 23:06:56 enimaals rakstīja:

17 Jan 2016, 23:00:25 Locis rakstīja:

17 Jan 2016, 22:45:51 enimaals rakstīja:

17 Jan 2016, 22:36:59 Locis rakstīja:

17 Jan 2016, 22:22:58 edzhaans rakstīja:

Nē, te neviens neprikoļijās. Vēl ir tāda lieta kā stab. stieņi un plaukti. Tas viss nav tikai atsperēs. Amortizators tev neļaus auto pārmērīgi lēkāt. Vispār, kaut kādi tupi piemēri te dažiem. Bez amjiem ir pzidec. TIkai ar atsperēm ir pzidec. Abiem jāstrādā kopā un viens bez otra tie nevar darboties. Te daži laikam atcerās tikai savas bērnības atmiņas - moskviču ar resoriem

Man tups piemers? Vnk es gribeju teikt,ja atsperes ir labas,tad miera stavokli amortizators praktiski neietekmes klirensu. Kas tur tups??
labi.iedomājies ka tavai žurkai atsperes ir sliktas.piemēram atskrūvē aizmugurē amīšus lejā pie stupicas miera stāvoklī,kas tavuprāt notiks?aizmugure nosēdīsies zemāk?

Pacelsies augstak. Konkreti manam salons paravets,atsperes ir diezgan stingras,pielauju domu,ka var ari nesasties. Savejam aizmuguri praktiski ne pa cm iespiest nevaru,pasupinat,pieliekot speku,tas viss pateicoties amortizatoriem.
Atspere ir atspere,ta ir paredzeta atgriezeniskajai deformacijai,amortizatora gaaze nonstopaa spiez ar areji verstu speku,lai taa atsperes deformacija nesaktu notikt.

Labi.dzīvo savā mazajā pasaulē.protams,tā ir.amīši palīdz atsperei turēt auto svaru,lai atsperei vieglāk.
kada mazaja pasaule? Ko Tu gribeji ar to teikt??

Es ,katra ,zinaa domaju,ka pirmkart atspere un atsperes stavoklis nosaka klirensu un gribeju pastastit,ka amortizatori ari pretojas auto svaram,itseviski,kad tiek pielikts centrbedzes speks,braucot likuma.
Offline
edzhaans
17. Jan 2016, 23:12 #32540

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Atspere, amortizatora cietība(minimāli), un kā tu pieskrūvē amortizatoru - dažiem auto, var uzstādīt amortizatoru tā, lai deguns gaisā (nepareizi).
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo