Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
17 Jan 2016, 22:46:53 PASSATizhi rakstīja:
kas jo automobīļos nav želejas, izņēmums ir e36
Lai cik smieklīgi tas neliktos, bet kad atdzinu mašīnu no DE, man bardačokā bija želeja. Labi, tā nebija želeja, bet gan vasks un ne Nova gold, bet kaut kāds Taft Creative Look. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 22:45:30 josi rakstīja:
17 Jan 2016, 22:34:57 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 22:32:25 josi rakstīja:
17 Jan 2016, 22:25:33 uldens1 rakstīja:
vari paskaidrot kāpec AGM ir ik pa laikam jalādē ar paaugstinatu spriegumu
Cik, pēc Tavām domām, skaitās paaugstināts spriegums?
nav svarigi kas skaitas,bet kapec to vajag,cik sapratu tu zinaji bet negribi tik teikt
Nē, es cerēju, ka Tu kā tehniskais viszinis man to pateiksi, bet laikam jau velti. Jautājums par veco passātu arī vēl nav ne soli izkustējies.
jo pasuds viņu ladēs ar 14,4v kas pec laika novedis AGM aķi lidz miskastei.
Tagad turpini tu,kapec viņs ir jālādē ar paaugstinatu spriegumu,gribeji gudriti nometāt,tagad tev ir iespeja | Offline | | |
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 22:40:26 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 22:36:28 PASSATizhi rakstīja:
kur jūs smeļaties šitās gudrības agm pilnīgi pietiek ap parastiem 13.6-14.5v, kuri ir jebkurā auto
Tu droši vien pat neatšķir AGM no želejnieka Pa želejniekiem gan neko nezinu
Izskatās ka esi izlasījis kko par saviem agm un tagad stum savas piecas kapeikas jo par amīšiem jau nolohojies.tipa maini tematu turklāt sauc visus par tehniskiem idiotiem.vot tas ir powers. | Offline | | |
Tuksnesha_forma | | Kopš: 09. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 772
Braucu ar: parastu E46
| Ir kāds eksperimentējis ar M52TU / M54 termostatu "programmēšanu". Respektīvi, lai 97 grādu vietā vērtos pie 85-90?
Lasīju, ka uz M43TU, vienkārši ieliek "veco" mehānisko termostatu un panāk šo mērķi. Kā ir ar MS 42.0, MS 43.0 sistēmām?[ Šo ziņu laboja Tuksnesha_forma, 17 Jan 2016, 22:55:23 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 22:49:19 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 22:40:26 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 22:36:28 PASSATizhi rakstīja:
kur jūs smeļaties šitās gudrības agm pilnīgi pietiek ap parastiem 13.6-14.5v, kuri ir jebkurā auto
Tu droši vien pat neatšķir AGM no želejnieka Pa želejniekiem gan neko nezinu
Izskatās ka esi izlasījis kko par saviem agm un tagad stum savas piecas kapeikas jo par amīšiem jau nolohojies.tipa maini tematu turklāt sauc visus par tehniskiem idiotiem.vot tas ir powers.
Ne,vienkarši esmu bijis seminaros gan par aķiem gan pa amišiem,tur man izskaidroja nianses ko agrak nezinaju
| Offline | | |
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
| Man nesen viens paziņa teica ka vajagot nomainīt amīšus jo nosēdās aizmugure.
Pie sevīm nosmējos jo kko tik tizlu dzirdēju no kàdas meitenes kas teica ka mašīnai ir tik pat cilindru cik pārnesumu kārbai.
Izrādās te ir daudz tādu gudrinieku | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 22:55:46 enimaals rakstīja:
Man nesen viens paziņa teica ka vajagot nomainīt amīšus jo nosēdās aizmugure.
Pie sevīm nosmējos jo kko tik tizlu dzirdēju no kàdas meitenes kas teica ka mašīnai ir tik pat cilindru cik pārnesumu kārbai.
Izrādās te ir daudz tādu gudrinieku
palasi koni majaslapu,varbut tu kļlusi gudraks par to meiteni http://www.koni-rus.ru/14_support/02_q-a/#15 | Offline | | |
Tuksnesha_forma | | Kopš: 09. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 772
Braucu ar: parastu E46
| Vecenei servisā esot jautājuši riepas pumpēt ar kādu gaisu: zemeņu vai vaniļas. Teica, ka būs dārgāk, bet ir tāds pakalpojums. Šī izvēlājās vienu no tām garšām. | Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Šodienas topiks
Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
17 Jan 2016, 22:45:51 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 22:36:59 Locis rakstīja:
17 Jan 2016, 22:22:58 edzhaans rakstīja:
Nē, te neviens neprikoļijās. Vēl ir tāda lieta kā stab. stieņi un plaukti. Tas viss nav tikai atsperēs. Amortizators tev neļaus auto pārmērīgi lēkāt. Vispār, kaut kādi tupi piemēri te dažiem. Bez amjiem ir pzidec. TIkai ar atsperēm ir pzidec. Abiem jāstrādā kopā un viens bez otra tie nevar darboties. Te daži laikam atcerās tikai savas bērnības atmiņas - moskviču ar resoriem
Man tups piemers? Vnk es gribeju teikt,ja atsperes ir labas,tad miera stavokli amortizators praktiski neietekmes klirensu. Kas tur tups??
labi.iedomājies ka tavai žurkai atsperes ir sliktas.piemēram atskrūvē aizmugurē amīšus lejā pie stupicas miera stāvoklī,kas tavuprāt notiks?aizmugure nosēdīsies zemāk?
Pacelsies augstak. Konkreti manam salons paravets,atsperes ir diezgan stingras,pielauju domu,ka var ari nesasties. Savejam aizmuguri praktiski ne pa cm iespiest nevaru,pasupinat,pieliekot speku,tas viss pateicoties amortizatoriem.
Atspere ir atspere,ta ir paredzeta atgriezeniskajai deformacijai,amortizatora gaaze nonstopaa spiez ar areji verstu speku,lai taa atsperes deformacija nesaktu notikt. | Offline | | |
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
| Varbūt pats arī palasi
Хочу изменить высоту автомобиля, как это сделать?
На высоту автомобиля влияют пружины (или другие упругие элементы — торсионы или рессоры). Поэтому, что бы изменить высоту автомобиля, нужно изменить характеристики этих элементов (или посадочные места под эти элементы, что может привести к нарушении геометрии подвески) | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Jūs jau esat aizbazarējušies tik tālu, ka nevar saprast, par ko sākāt strīdēties ? | Offline | | |
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 23:00:25 Locis rakstīja:
17 Jan 2016, 22:45:51 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 22:36:59 Locis rakstīja:
17 Jan 2016, 22:22:58 edzhaans rakstīja:
Nē, te neviens neprikoļijās. Vēl ir tāda lieta kā stab. stieņi un plaukti. Tas viss nav tikai atsperēs. Amortizators tev neļaus auto pārmērīgi lēkāt. Vispār, kaut kādi tupi piemēri te dažiem. Bez amjiem ir pzidec. TIkai ar atsperēm ir pzidec. Abiem jāstrādā kopā un viens bez otra tie nevar darboties. Te daži laikam atcerās tikai savas bērnības atmiņas - moskviču ar resoriem
Man tups piemers? Vnk es gribeju teikt,ja atsperes ir labas,tad miera stavokli amortizators praktiski neietekmes klirensu. Kas tur tups??
labi.iedomājies ka tavai žurkai atsperes ir sliktas.piemēram atskrūvē aizmugurē amīšus lejā pie stupicas miera stāvoklī,kas tavuprāt notiks?aizmugure nosēdīsies zemāk?
Pacelsies augstak. Konkreti manam salons paravets,atsperes ir diezgan stingras,pielauju domu,ka var ari nesasties. Savejam aizmuguri praktiski ne pa cm iespiest nevaru,pasupinat,pieliekot speku,tas viss pateicoties amortizatoriem.
Atspere ir atspere,ta ir paredzeta atgriezeniskajai deformacijai,amortizatora gaaze nonstopaa spiez ar areji verstu speku,lai taa atsperes deformacija nesaktu notikt.
Labi.dzīvo savā mazajā pasaulē.protams,tā ir.amīši palīdz atsperei turēt auto svaru,lai atsperei vieglāk. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Jūs jau esat aizbazarējušies tik tālu, ka nevar saprast, par ko sākāt strīdēties ? | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
17 Jan 2016, 22:48:54 uldens1 rakstīja:
jo pasuds viņu ladēs ar 14,4v kas pec laika novedis AGM aķi lidz miskastei.
Tagad turpini tu,kapec viņs ir jālādē ar paaugstinatu spriegumu,gribeji gudriti nometāt,tagad tev ir iespeja
Būsim precīzāki - veciem passātiem ir 14.5v sprieguma regulators, taču ņemot vērā niecīgās ģeneratora jaudas un sprieguma zudumus vados dēļ vecuma, ikdienā tur būs labi ja 14V.
Par AGM lādēšanu ik pa laikam ar paugstinātu spriegumu - tā ir tava teorija, viszini! Cik bieži un ar kādu spriegumu?
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| pateiksu godigi,man prieksa ir zagetas atsperes un cietakie Plaza sosejas amortizatori. es domaju,ka atsperem tur stingriba vairs nekada tikai tik cik konkreta augstuma auto turet,jo kad pacel uz pacelaja ,tad no atsperes lidz seezhai ir vismaz 5-10 cm tuksums. neskatoties uz to,to prieksu nav iespejams pasupinat,ar svaru spiezoties virsu,tikai sparni locaas. | Offline | | |
|
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 23:06:50 edzhaans rakstīja:
Jūs jau esat aizbazarējušies tik tālu, ka nevar saprast, par ko sākāt strīdēties ?
Sākumā bija jautājums-kas atbild par auto klīrensu,amīši vai atsperes.un tad daži poweristi iznāca no skapja | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 23:01:38 enimaals rakstīja:
Varbūt pats arī palasi
Хочу изменить высоту автомобиля, как это сделать?
На высоту автомобиля влияют пружины (или другие упругие элементы — торсионы или рессоры). Поэтому, что бы изменить высоту автомобиля, нужно изменить характеристики этих элементов (или посадочные места под эти элементы, что может привести к нарушении геометрии подвески)
varbut izlasi lidz beigām Говорят, машина поднимается при установке газовых амортизаторов, так ли это?
При использовании однотрубных амортизаторов такое возможно. Изменение высоты должно укладываться в диапазон высот проседания пружин (как правило, порядка 10 mm). Высота может измениться при установке новых пружин или новых верхних опор амортизаторов. В любом случае, полученная после замены высота автомобиля должна быть не выше значения клиренса, заложенного производителем автомобиля. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
17 Jan 2016, 23:06:56 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 23:00:25 Locis rakstīja:
17 Jan 2016, 22:45:51 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 22:36:59 Locis rakstīja:
17 Jan 2016, 22:22:58 edzhaans rakstīja:
Nē, te neviens neprikoļijās. Vēl ir tāda lieta kā stab. stieņi un plaukti. Tas viss nav tikai atsperēs. Amortizators tev neļaus auto pārmērīgi lēkāt. Vispār, kaut kādi tupi piemēri te dažiem. Bez amjiem ir pzidec. TIkai ar atsperēm ir pzidec. Abiem jāstrādā kopā un viens bez otra tie nevar darboties. Te daži laikam atcerās tikai savas bērnības atmiņas - moskviču ar resoriem
Man tups piemers? Vnk es gribeju teikt,ja atsperes ir labas,tad miera stavokli amortizators praktiski neietekmes klirensu. Kas tur tups??
labi.iedomājies ka tavai žurkai atsperes ir sliktas.piemēram atskrūvē aizmugurē amīšus lejā pie stupicas miera stāvoklī,kas tavuprāt notiks?aizmugure nosēdīsies zemāk?
Pacelsies augstak. Konkreti manam salons paravets,atsperes ir diezgan stingras,pielauju domu,ka var ari nesasties. Savejam aizmuguri praktiski ne pa cm iespiest nevaru,pasupinat,pieliekot speku,tas viss pateicoties amortizatoriem.
Atspere ir atspere,ta ir paredzeta atgriezeniskajai deformacijai,amortizatora gaaze nonstopaa spiez ar areji verstu speku,lai taa atsperes deformacija nesaktu notikt.
Labi.dzīvo savā mazajā pasaulē.protams,tā ir.amīši palīdz atsperei turēt auto svaru,lai atsperei vieglāk.
kada mazaja pasaule? Ko Tu gribeji ar to teikt??
Es ,katra ,zinaa domaju,ka pirmkart atspere un atsperes stavoklis nosaka klirensu un gribeju pastastit,ka amortizatori ari pretojas auto svaram,itseviski,kad tiek pielikts centrbedzes speks,braucot likuma. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Atspere, amortizatora cietība(minimāli), un kā tu pieskrūvē amortizatoru - dažiem auto, var uzstādīt amortizatoru tā, lai deguns gaisā (nepareizi). | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|