Online
Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
AV89 | | Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
| Kas būtiskāk ietekmē klīrensu, atsperes vai amortizatori? Abi dzīvi, bet nu nav pirmā svaiguma, par zemu priekš quattro. Vai pie reizes abus mainīt? | Offline | | |
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 16:08:23 AV89 rakstīja:
Kas būtiskāk ietekmē klīrensu, atsperes vai amortizatori? Abi dzīvi, bet nu nav pirmā svaiguma, par zemu priekš quattro. Vai pie reizes abus mainīt?
amartizatori klīrensu neietekmē | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
16 Jan 2016, 16:31:40 Girtinjsh rakstīja:
Problēma ar e36. Tika nomainīts dzinējs no tds uz m50b25 bez vanosa. Taču saliekot visus vadus nav dzirkstele un neslēdz iekšā degvielas sūkni. Problēma tā ka no vadības bloka nepadot strāvu uz hola devēju, bet sadale es devējam ir strāva!
EWS ir apiets, sinalizācijas vairs nav.
Dzeltanajos vads no vadības bloka līdz spraudnim pie hola devēja vesals!
Jautājums vai vadībai ir atsevišķs + katram devējam?
m50b25 nav holla deveja
talak jau sakas auzas...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 16:11:52 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 16:08:23 AV89 rakstīja:
Kas būtiskāk ietekmē klīrensu, atsperes vai amortizatori? Abi dzīvi, bet nu nav pirmā svaiguma, par zemu priekš quattro. Vai pie reizes abus mainīt?
amartizatori klīrensu neietekmē
ja ir gazinieki amiši,tad mazliet ietekekmē gan,ja ir nolaiduši gāzi tad auto pa kadu centimetru bus zemaks | Offline | | |
bembukuss | | Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
|
17 Jan 2016, 16:45:55 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:11:52 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 16:08:23 AV89 rakstīja:
Kas būtiskāk ietekmē klīrensu, atsperes vai amortizatori? Abi dzīvi, bet nu nav pirmā svaiguma, par zemu priekš quattro. Vai pie reizes abus mainīt?
amartizatori klīrensu neietekmē
ja ir gazinieki amiši,tad mazliet ietekekmē gan,ja ir nolaiduši gāzi tad auto pa kadu centimetru bus zemaks
Un kāds tad būtu amortizatora princips?
Auto turas tikai uz atsperēm..
Amortizatoram ir citi darbi darāmi.. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 16:51:25 bembukuss rakstīja:
17 Jan 2016, 16:45:55 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:11:52 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 16:08:23 AV89 rakstīja:
Kas būtiskāk ietekmē klīrensu, atsperes vai amortizatori? Abi dzīvi, bet nu nav pirmā svaiguma, par zemu priekš quattro. Vai pie reizes abus mainīt?
amartizatori klīrensu neietekmē
ja ir gazinieki amiši,tad mazliet ietekekmē gan,ja ir nolaiduši gāzi tad auto pa kadu centimetru bus zemaks
Un kāds tad būtu amortizatora princips?
Auto turas tikai uz atsperēm..
Amortizatoram ir citi darbi darāmi..
pameģini iespiest gazinieku un sapratisi ka viņš pretojas ar speku aptuvenu 30 kg | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
16 Jan 2016, 09:16:46 berny757 rakstīja:
16 Jan 2016, 00:51:27 Montana rakstīja:
Speci, Jaguārs ar štepseli, pa nakti iespraužu rozetkā, viņš aķi arī lādē, vai tikai silda tosolu/eļļu ?
Ja tas ir itsevišķi liktais (calix vai dekra) tad jāskatas kas tur ķēdē salikts. Ja ir aķa pielādētājs tad kkur netālu no akumulatora jābūt pašam lādētājam
hvz kas pa modeli, bet Vads oriģinālais (uz kabeļa jaguar detaļas kods) | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
17 Jan 2016, 16:54:52 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:51:25 bembukuss rakstīja:
17 Jan 2016, 16:45:55 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:11:52 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 16:08:23 AV89 rakstīja:
Kas būtiskāk ietekmē klīrensu, atsperes vai amortizatori? Abi dzīvi, bet nu nav pirmā svaiguma, par zemu priekš quattro. Vai pie reizes abus mainīt?
amartizatori klīrensu neietekmē
ja ir gazinieki amiši,tad mazliet ietekekmē gan,ja ir nolaiduši gāzi tad auto pa kadu centimetru bus zemaks
Un kāds tad būtu amortizatora princips?
Auto turas tikai uz atsperēm..
Amortizatoram ir citi darbi darāmi..
pameģini iespiest gazinieku un sapratisi ka viņš pretojas ar speku aptuvenu 30 kg
nu 30 ir krietni pārspīlēts))
pamēģini iespiest nivomatu | Offline | | |
|
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
17 Jan 2016, 16:54:54 Montana rakstīja:
16 Jan 2016, 09:16:46 berny757 rakstīja:
16 Jan 2016, 00:51:27 Montana rakstīja:
Speci, Jaguārs ar štepseli, pa nakti iespraužu rozetkā, viņš aķi arī lādē, vai tikai silda tosolu/eļļu ?
Ja tas ir itsevišķi liktais (calix vai dekra) tad jāskatas kas tur ķēdē salikts. Ja ir aķa pielādētājs tad kkur netālu no akumulatora jābūt pašam lādētājam
hvz kas pa modeli, bet Vads oriģinālais (uz kabeļa jaguar detaļas kods)
Nu tad te laikam reti kurš ko zinās | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 16:58:11 PASSATizhi rakstīja:
17 Jan 2016, 16:54:52 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:51:25 bembukuss rakstīja:
17 Jan 2016, 16:45:55 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:11:52 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 16:08:23 AV89 rakstīja:
Kas būtiskāk ietekmē klīrensu, atsperes vai amortizatori? Abi dzīvi, bet nu nav pirmā svaiguma, par zemu priekš quattro. Vai pie reizes abus mainīt?
amartizatori klīrensu neietekmē
ja ir gazinieki amiši,tad mazliet ietekekmē gan,ja ir nolaiduši gāzi tad auto pa kadu centimetru bus zemaks
Un kāds tad būtu amortizatora princips?
Auto turas tikai uz atsperēm..
Amortizatoram ir citi darbi darāmi..
pameģini iespiest gazinieku un sapratisi ka viņš pretojas ar speku aptuvenu 30 kg
nu 30 ir krietni pārspīlēts))
pamēģini iespiest nivomatu
Varbut,tos kg izravu no zila gaisa,beet speks ir piekiekams lai x4 ietekmetu auto klirensu | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 17:11:01 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:58:11 PASSATizhi rakstīja:
17 Jan 2016, 16:54:52 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:51:25 bembukuss rakstīja:
17 Jan 2016, 16:45:55 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:11:52 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 16:08:23 AV89 rakstīja:
Kas būtiskāk ietekmē klīrensu, atsperes vai amortizatori? Abi dzīvi, bet nu nav pirmā svaiguma, par zemu priekš quattro. Vai pie reizes abus mainīt?
amartizatori klīrensu neietekmē
ja ir gazinieki amiši,tad mazliet ietekekmē gan,ja ir nolaiduši gāzi tad auto pa kadu centimetru bus zemaks
Un kāds tad būtu amortizatora princips?
Auto turas tikai uz atsperēm..
Amortizatoram ir citi darbi darāmi..
pameģini iespiest gazinieku un sapratisi ka viņš pretojas ar speku aptuvenu 30 kg
nu 30 ir krietni pārspīlēts))
pamēģini iespiest nivomatu
Varbut,tos kg izravu no zila gaisa,beet speks ir piekiekams lai x4 ietekmetu auto klirensu
nu jā, pēc idejas netīrs auto arī ir zemāks- jo putekļu svars pie zemes spiež... | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 17:14:11 kexxx rakstīja:
17 Jan 2016, 17:11:01 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:58:11 PASSATizhi rakstīja:
17 Jan 2016, 16:54:52 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:51:25 bembukuss rakstīja:
17 Jan 2016, 16:45:55 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:11:52 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 16:08:23 AV89 rakstīja:
Kas būtiskāk ietekmē klīrensu, atsperes vai amortizatori? Abi dzīvi, bet nu nav pirmā svaiguma, par zemu priekš quattro. Vai pie reizes abus mainīt?
amartizatori klīrensu neietekmē
ja ir gazinieki amiši,tad mazliet ietekekmē gan,ja ir nolaiduši gāzi tad auto pa kadu centimetru bus zemaks
Un kāds tad būtu amortizatora princips?
Auto turas tikai uz atsperēm..
Amortizatoram ir citi darbi darāmi..
pameģini iespiest gazinieku un sapratisi ka viņš pretojas ar speku aptuvenu 30 kg
nu 30 ir krietni pārspīlēts))
pamēģini iespiest nivomatu
Varbut,tos kg izravu no zila gaisa,beet speks ir piekiekams lai x4 ietekmetu auto klirensu
nu jā, pēc idejas netīrs auto arī ir zemāks- jo putekļu svars pie zemes spiež...
aizej ar roku un piepacel mašinu drusku un sapratisi ka vajag maz speka lai paceltu pa 1 cm | Offline | | |
bembukuss | | Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
|
17 Jan 2016, 17:23:03 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 17:14:11 kexxx rakstīja:
17 Jan 2016, 17:11:01 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:58:11 PASSATizhi rakstīja:
17 Jan 2016, 16:54:52 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:51:25 bembukuss rakstīja:
17 Jan 2016, 16:45:55 uldens1 rakstīja:
17 Jan 2016, 16:11:52 enimaals rakstīja:
17 Jan 2016, 16:08:23 AV89 rakstīja:
Kas būtiskāk ietekmē klīrensu, atsperes vai amortizatori? Abi dzīvi, bet nu nav pirmā svaiguma, par zemu priekš quattro. Vai pie reizes abus mainīt?
amartizatori klīrensu neietekmē
ja ir gazinieki amiši,tad mazliet ietekekmē gan,ja ir nolaiduši gāzi tad auto pa kadu centimetru bus zemaks
Un kāds tad būtu amortizatora princips?
Auto turas tikai uz atsperēm..
Amortizatoram ir citi darbi darāmi..
pameģini iespiest gazinieku un sapratisi ka viņš pretojas ar speku aptuvenu 30 kg
nu 30 ir krietni pārspīlēts))
pamēģini iespiest nivomatu
Varbut,tos kg izravu no zila gaisa,beet speks ir piekiekams lai x4 ietekmetu auto klirensu
nu jā, pēc idejas netīrs auto arī ir zemāks- jo putekļu svars pie zemes spiež...
aizej ar roku un piepacel mašinu drusku un sapratisi ka vajag maz speka lai paceltu pa 1 cm
Kādreiz pamēģini izņemt amortizatorus un atstāt tikai uz atsperēm.. sapratīsi, ka atšķirības nav ne kādas..
Un tad pamēģini noņemt visas 4 atsperes un vēl pabraukt..
Tad nu gan salīdzinājums.. tad jau auto ar veciem amortizatoriem skaitās pie tjunigauto..
Teiksim ar katru nobrauktu gadu auto nosēst par 1cm.. beigās sanāk lowriders..
Tas 1cm ir tas, ko palīdz pacelt atspere ne jau amortizators.. un ne tikai 1cm..[ Šo ziņu laboja bembukuss, 17 Jan 2016, 18:01:55 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| nu tu tak esi cirvis kas dzivē nekad gazes amiti rokā nav turejis.Tam pašam e39 ar beigtiem amiem purns konkreti ir lejā | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
| amortizators jebšu demferis ir domāts lai mašīna uz ceļa nav kā želeja.
atsperes lai autiņš nebūtu ciets. un tieši atsperes ietekmē auto augstumu.
| Offline | | |
dete | | Kopš: 12. Jan 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 252
Braucu ar: auto
| no m52b28 starteris der uz m50b25? vai jāmeklē no m50b25? | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| pielaist varesi, bet zobu skaits atskirsies un nebus labi
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
dete | | Kopš: 12. Jan 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 252
Braucu ar: auto
|
17 Jan 2016, 18:23:30 Driver rakstīja:
pielaist varesi, bet zobu skaits atskirsies un nebus labi
paldies , meklēšu no m50b25 | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Iz dzīves pieredzes. Ir dažādi kombinēts un pat no m40b16 uz m30b35 uzstutests. Un iet vēl šodien bet driveram taisnība. Pa lielām visi vienādi. Atšķirībā ir zobu skaits un jauda. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
17 Jan 2016, 18:24:58 dete rakstīja:
17 Jan 2016, 18:23:30 Driver rakstīja:
pielaist varesi, bet zobu skaits atskirsies un nebus labi
paldies , meklēšu no m50b25
Var pārpresēt bendiku, vismaz man piedāvāja, kad interesējos par vienmasas spararatiem. Nu tjipa, atrodi starteri no m52 un uzpresē m50 bendiku. Tas gadījumā, ja nevari atrast normālu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|