Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
osko555
18. Apr 2018, 16:39 #3241

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA


18 Apr 2018, 16:33:30 @Karlis_ rakstīja:
Kurš gads?
Domas dalās...


2011. gads.
Offline
osko555
18. Apr 2018, 16:41 #3242

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA


18 Apr 2018, 16:37:02 @N53series rakstīja:

18 Apr 2018, 16:31:25 @osko555 rakstīja:
Sveiki vīri,

EGR sācis niķoties līdz ar to sāku domāt par tā atslēgšanu un DPF un katalizatora likvidēšanu, kā arī par nelielu čipu.

Ko sakiet par šādu pasākumu? vajag/nevajag? Auto - f11 520d 135kw.


Kaarteejais bomzis.
Ar plaušu vēzi negribi nosprāgt?


Kāds tev bomzis, tāpēc jau prasu padomu vai jaunu egr, vai tomēr ravēt visu ārā. Kvalitatīvi izgriezt, atslēgt, sačipot lētāk toč nebūs.
Offline
N53series
18. Apr 2018, 16:43 #3243

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Apr 2018, 16:41:28 @osko555 rakstīja:

18 Apr 2018, 16:37:02 @N53series rakstīja:

18 Apr 2018, 16:31:25 @osko555 rakstīja:
Sveiki vīri,

EGR sācis niķoties līdz ar to sāku domāt par tā atslēgšanu un DPF un katalizatora likvidēšanu, kā arī par nelielu čipu.

Ko sakiet par šādu pasākumu? vajag/nevajag? Auto - f11 520d 135kw.


Kaarteejais bomzis.
Ar plaušu vēzi negribi nosprāgt?


Kāds tev bomzis, tāpēc jau prasu padomu vai jaunu egr, vai tomēr ravēt visu ārā. Kvalitatīvi izgriezt, atslēgt, sačipot lētāk toč nebūs.

DPF maksā ap 2k.buusim reaali - pat desmito daļu tu nebūsi spējīgs ieinvesteet.
Offline
osko555
18. Apr 2018, 16:43 #3244

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA


18 Apr 2018, 16:40:05 @Karlis_ rakstīja:
Var ravēt ārā...


un kam nevar?
Offline
osko555
18. Apr 2018, 16:43 #3245

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA


18 Apr 2018, 16:43:10 @N53series rakstīja:

18 Apr 2018, 16:41:28 @osko555 rakstīja:

18 Apr 2018, 16:37:02 @N53series rakstīja:

18 Apr 2018, 16:31:25 @osko555 rakstīja:
Sveiki vīri,

EGR sācis niķoties līdz ar to sāku domāt par tā atslēgšanu un DPF un katalizatora likvidēšanu, kā arī par nelielu čipu.

Ko sakiet par šādu pasākumu? vajag/nevajag? Auto - f11 520d 135kw.


Kaarteejais bomzis.
Ar plaušu vēzi negribi nosprāgt?


Kāds tev bomzis, tāpēc jau prasu padomu vai jaunu egr, vai tomēr ravēt visu ārā. Kvalitatīvi izgriezt, atslēgt, sačipot lētāk toč nebūs.

DPF maksā ap 2k.buusim reaali - pat desmito daļu tu nebūsi spējīgs ieinvesteet.


Nejau DPF ir problēma, bet EGR.
Offline
N53series
18. Apr 2018, 16:45 #3246

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Apr 2018, 16:43:55 @osko555 rakstīja:

18 Apr 2018, 16:43:10 @N53series rakstīja:

18 Apr 2018, 16:41:28 @osko555 rakstīja:

18 Apr 2018, 16:37:02 @N53series rakstīja:

18 Apr 2018, 16:31:25 @osko555 rakstīja:
Sveiki vīri,

EGR sācis niķoties līdz ar to sāku domāt par tā atslēgšanu un DPF un katalizatora likvidēšanu, kā arī par nelielu čipu.

Ko sakiet par šādu pasākumu? vajag/nevajag? Auto - f11 520d 135kw.


Kaarteejais bomzis.
Ar plaušu vēzi negribi nosprāgt?


Kāds tev bomzis, tāpēc jau prasu padomu vai jaunu egr, vai tomēr ravēt visu ārā. Kvalitatīvi izgriezt, atslēgt, sačipot lētāk toč nebūs.

DPF maksā ap 2k.buusim reaali - pat desmito daļu tu nebūsi spējīgs ieinvesteet.


Nejau DPF ir problēma, bet EGR.

Bljac, nu bet likvideet tak taisies arii DPF, jo bez egr nekas tur nesatraadaas. Un, gan drīz buus kapi arii DPF tam netitajam sporta dīzelim!
Offline
edmundz
18. Apr 2018, 16:45 #3247

Kopš: 17. Oct 2004

Ziņojumi: 37

Braucu ar: e46 320i, e30 320i T

Protams, ka neravēt. Tas ir pizdec kas notiek ielās, tak pagalmā pat vairs nevar iziet, elpu rauj ciet, jo tur noteikti kads ar kūpošu klaberkasti izpildīsies. Reproduktīvos orgānus tiem griezējiem izgriezt, tas ir vienīgais, ko vajag griezt.
Offline
osko555
18. Apr 2018, 16:49 #3248

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA


18 Apr 2018, 16:45:36 @edmundz rakstīja:
Protams, ka neravēt. Tas ir pizdec kas notiek ielās, tak pagalmā pat vairs nevar iziet, elpu rauj ciet, jo tur noteikti kads ar kūpošu klaberkasti izpildīsies. Reproduktīvos orgānus tiem griezējiem izgriezt, tas ir vienīgais, ko vajag griezt.


Paldies par sakarīgo atbildi.
Offline
N53series
18. Apr 2018, 16:53 #3249

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

99% probabilitaate, ka taapat izravees. Tak kāds megachipers pamatos 50 naudu deltu, un visi citi argumenti nebūs svarīgi. Kameer paši neapspraags, nekas nemainīsies. Kaa redzam, pat arguments, ka indee tuvākos, nedarbojas.
Offline
edmundz
18. Apr 2018, 16:59 #3250

Kopš: 17. Oct 2004

Ziņojumi: 37

Braucu ar: e46 320i, e30 320i T


18 Apr 2018, 16:49:56 @osko555 rakstīja:

18 Apr 2018, 16:45:36 @edmundz rakstīja:
Protams, ka neravēt. Tas ir pizdec kas notiek ielās, tak pagalmā pat vairs nevar iziet, elpu rauj ciet, jo tur noteikti kads ar kūpošu klaberkasti izpildīsies. Reproduktīvos orgānus tiem griezējiem izgriezt, tas ir vienīgais, ko vajag griezt.


Paldies par sakarīgo atbildi.


A ko citu lai saka? Inženieri desmitiem gadu ir strādājuši, lai tas dīzelis ir tik nekaitīgs cik vien iespejams, kur vispār var rasties tik absurda doma kautko izgriezt?
Offline
Elviss
18. Apr 2018, 20:12 #3251

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22229

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Vajag ravēt. Eļļu arī lohi tikai maina laicīgi. Riepām arī lisām jābūt, lai gludāka braukšana.

-----------------

RT Translations
Offline
Kaross
18. Apr 2018, 23:56 #3252

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Apr 2018, 16:41:28 @osko555 rakstīja:

18 Apr 2018, 16:37:02 @N53series rakstīja:

18 Apr 2018, 16:31:25 @osko555 rakstīja:
Sveiki vīri,

EGR sācis niķoties līdz ar to sāku domāt par tā atslēgšanu un DPF un katalizatora likvidēšanu, kā arī par nelielu čipu.

Ko sakiet par šādu pasākumu? vajag/nevajag? Auto - f11 520d 135kw.


Kaarteejais bomzis.
Ar plaušu vēzi negribi nosprāgt?


Kāds tev bomzis, tāpēc jau prasu padomu vai jaunu egr, vai tomēr ravēt visu ārā. Kvalitatīvi izgriezt, atslēgt, sačipot lētāk toč nebūs.


Atceries, ka nomainot EGR nekas labāk nepaliks.
Parasti 90% gadījumu vaina ir EGR dzesētājā. Tā ka jāmaina viss kopā. Ja interesē, varu palīdzēt sakārtot.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Uuzeris9
20. Apr 2018, 10:07 #3253

Kopš: 12. Feb 2018

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Labrīt,

No rīta saklausīju perfekti ŠĀDU tikšķoņu kkur ap motoru, ķēde vai kas cits?

520d slavenais n47
Offline
protams
20. Apr 2018, 10:27 #3254

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5681

Braucu ar: NS7


20 Apr 2018, 10:07:37 @Uuzeris9 rakstīja:
Labrīt,

No rīta saklausīju perfekti ŠĀDU tikšķoņu kkur ap motoru, ķēde vai kas cits?

520d slavenais n47

Ķēde vien būs...

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
osko555
23. Apr 2018, 10:45 #3255

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA


20 Apr 2018, 10:27:41 @protams rakstīja:

20 Apr 2018, 10:07:37 @Uuzeris9 rakstīja:
Labrīt,

No rīta saklausīju perfekti ŠĀDU tikšķoņu kkur ap motoru, ķēde vai kas cits?

520d slavenais n47

Ķēde vien būs...


Arī interesē - kāds zin kur var nomērīt ķēdes izstiepumu?
Offline
protams
23. Apr 2018, 11:08 #3256

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5681

Braucu ar: NS7


23 Apr 2018, 10:45:36 @osko555 rakstīja:

20 Apr 2018, 10:27:41 @protams rakstīja:

20 Apr 2018, 10:07:37 @Uuzeris9 rakstīja:
Labrīt,

No rīta saklausīju perfekti ŠĀDU tikšķoņu kkur ap motoru, ķēde vai kas cits?

520d slavenais n47

Ķēde vien būs...


Arī interesē - kāds zin kur var nomērīt ķēdes izstiepumu?

Pie dīlera.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
RSAWorkshop
23. Apr 2018, 12:37 #3257

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7149

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


23 Apr 2018, 10:45:36 @osko555 rakstīja:

20 Apr 2018, 10:27:41 @protams rakstīja:

20 Apr 2018, 10:07:37 @Uuzeris9 rakstīja:
Labrīt,

No rīta saklausīju perfekti ŠĀDU tikšķoņu kkur ap motoru, ķēde vai kas cits?

520d slavenais n47

Ķēde vien būs...


Arī interesē - kāds zin kur var nomērīt ķēdes izstiepumu?
Nu sagriež pa atzīmēm un skatās vai var uzlikt bloķētājus

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KF
24. Apr 2018, 23:55 #3258

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

Kapēc F11 ir tik stipri lētāki kā F10?

Ir kāds neizdevies tehniskais risinājums tajos F11, vai vienkārši понты дороже денег un visi grib sedanus?
Offline
R_BERGS
25. Apr 2018, 00:11 #3259

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16515

Braucu ar:

Mani personīgi pneima un mūžīgi slapjie paklājiņi neuzrunā.
Tā pati panorāmas lūka ar mūžīgo čakarēšanos.
Plus Lietoti F11 šķiet, ka otreizējā tirgū ir reti sastopami ar mazu nobraukumu

[ Šo ziņu laboja R_BERGS, 25 Apr 2018, 00:11:51 ]



-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
Kaross
25. Apr 2018, 00:25 #3260

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kas vainas pneimai? Jauns oriģināls spilvens 400Euro. Iet vismaz 200 000km.
Slapji paklājiņi kur jāmeklē? Aizmugurē?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo