Autors | Ziņojums |
osko555 | 18. Apr 2018, 16:39 |
#3241
|
|
Kopš: 31. May 2016
Ziņojumi: 87
Braucu ar: AA
|
18 Apr 2018, 16:33:30 @Karlis_ rakstīja:
Kurš gads?
Domas dalās...
2011. gads.
|
Offline | |
|
osko555 | 18. Apr 2018, 16:41 |
#3242
|
|
Kopš: 31. May 2016
Ziņojumi: 87
Braucu ar: AA
|
18 Apr 2018, 16:37:02 @N53series rakstīja:
18 Apr 2018, 16:31:25 @osko555 rakstīja:
Sveiki vīri,
EGR sācis niķoties līdz ar to sāku domāt par tā atslēgšanu un DPF un katalizatora likvidēšanu, kā arī par nelielu čipu.
Ko sakiet par šādu pasākumu? vajag/nevajag? Auto - f11 520d 135kw.
Kaarteejais bomzis.
Ar plaušu vēzi negribi nosprāgt?
Kāds tev bomzis, tāpēc jau prasu padomu vai jaunu egr, vai tomēr ravēt visu ārā. Kvalitatīvi izgriezt, atslēgt, sačipot lētāk toč nebūs. |
Offline | |
|
N53series | 18. Apr 2018, 16:43 |
#3243
|
|
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
18 Apr 2018, 16:41:28 @osko555 rakstīja:
18 Apr 2018, 16:37:02 @N53series rakstīja:
18 Apr 2018, 16:31:25 @osko555 rakstīja:
Sveiki vīri,
EGR sācis niķoties līdz ar to sāku domāt par tā atslēgšanu un DPF un katalizatora likvidēšanu, kā arī par nelielu čipu.
Ko sakiet par šādu pasākumu? vajag/nevajag? Auto - f11 520d 135kw.
Kaarteejais bomzis.
Ar plaušu vēzi negribi nosprāgt?
Kāds tev bomzis, tāpēc jau prasu padomu vai jaunu egr, vai tomēr ravēt visu ārā. Kvalitatīvi izgriezt, atslēgt, sačipot lētāk toč nebūs.
DPF maksā ap 2k.buusim reaali - pat desmito daļu tu nebūsi spējīgs ieinvesteet. |
Offline | |
|
osko555 | 18. Apr 2018, 16:43 |
#3244
|
|
Kopš: 31. May 2016
Ziņojumi: 87
Braucu ar: AA
|
18 Apr 2018, 16:40:05 @Karlis_ rakstīja:
Var ravēt ārā...
un kam nevar? |
Offline | |
|
osko555 | 18. Apr 2018, 16:43 |
#3245
|
|
Kopš: 31. May 2016
Ziņojumi: 87
Braucu ar: AA
|
18 Apr 2018, 16:43:10 @N53series rakstīja:
18 Apr 2018, 16:41:28 @osko555 rakstīja:
18 Apr 2018, 16:37:02 @N53series rakstīja:
18 Apr 2018, 16:31:25 @osko555 rakstīja:
Sveiki vīri,
EGR sācis niķoties līdz ar to sāku domāt par tā atslēgšanu un DPF un katalizatora likvidēšanu, kā arī par nelielu čipu.
Ko sakiet par šādu pasākumu? vajag/nevajag? Auto - f11 520d 135kw.
Kaarteejais bomzis.
Ar plaušu vēzi negribi nosprāgt?
Kāds tev bomzis, tāpēc jau prasu padomu vai jaunu egr, vai tomēr ravēt visu ārā. Kvalitatīvi izgriezt, atslēgt, sačipot lētāk toč nebūs.
DPF maksā ap 2k.buusim reaali - pat desmito daļu tu nebūsi spējīgs ieinvesteet.
Nejau DPF ir problēma, bet EGR. |
Offline | |
|
N53series | 18. Apr 2018, 16:45 |
#3246
|
|
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
18 Apr 2018, 16:43:55 @osko555 rakstīja:
18 Apr 2018, 16:43:10 @N53series rakstīja:
18 Apr 2018, 16:41:28 @osko555 rakstīja:
18 Apr 2018, 16:37:02 @N53series rakstīja:
18 Apr 2018, 16:31:25 @osko555 rakstīja:
Sveiki vīri,
EGR sācis niķoties līdz ar to sāku domāt par tā atslēgšanu un DPF un katalizatora likvidēšanu, kā arī par nelielu čipu.
Ko sakiet par šādu pasākumu? vajag/nevajag? Auto - f11 520d 135kw.
Kaarteejais bomzis.
Ar plaušu vēzi negribi nosprāgt?
Kāds tev bomzis, tāpēc jau prasu padomu vai jaunu egr, vai tomēr ravēt visu ārā. Kvalitatīvi izgriezt, atslēgt, sačipot lētāk toč nebūs.
DPF maksā ap 2k.buusim reaali - pat desmito daļu tu nebūsi spējīgs ieinvesteet.
Nejau DPF ir problēma, bet EGR.
Bljac, nu bet likvideet tak taisies arii DPF, jo bez egr nekas tur nesatraadaas. Un, gan drīz buus kapi arii DPF tam netitajam sporta dīzelim! |
Offline | |
|
edmundz | 18. Apr 2018, 16:45 |
#3247
|
|
Kopš: 17. Oct 2004
Ziņojumi: 37
Braucu ar: e46 320i, e30 320i T
| Protams, ka neravēt. Tas ir pizdec kas notiek ielās, tak pagalmā pat vairs nevar iziet, elpu rauj ciet, jo tur noteikti kads ar kūpošu klaberkasti izpildīsies. Reproduktīvos orgānus tiem griezējiem izgriezt, tas ir vienīgais, ko vajag griezt. |
Offline | |
|
osko555 | 18. Apr 2018, 16:49 |
#3248
|
|
Kopš: 31. May 2016
Ziņojumi: 87
Braucu ar: AA
|
18 Apr 2018, 16:45:36 @edmundz rakstīja:
Protams, ka neravēt. Tas ir pizdec kas notiek ielās, tak pagalmā pat vairs nevar iziet, elpu rauj ciet, jo tur noteikti kads ar kūpošu klaberkasti izpildīsies. Reproduktīvos orgānus tiem griezējiem izgriezt, tas ir vienīgais, ko vajag griezt.
Paldies par sakarīgo atbildi. |
Offline | |
|
|
N53series | 18. Apr 2018, 16:53 |
#3249
|
|
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| 99% probabilitaate, ka taapat izravees. Tak kāds megachipers pamatos 50 naudu deltu, un visi citi argumenti nebūs svarīgi. Kameer paši neapspraags, nekas nemainīsies. Kaa redzam, pat arguments, ka indee tuvākos, nedarbojas. |
Offline | |
|
edmundz | 18. Apr 2018, 16:59 |
#3250
|
|
Kopš: 17. Oct 2004
Ziņojumi: 37
Braucu ar: e46 320i, e30 320i T
|
18 Apr 2018, 16:49:56 @osko555 rakstīja:
18 Apr 2018, 16:45:36 @edmundz rakstīja:
Protams, ka neravēt. Tas ir pizdec kas notiek ielās, tak pagalmā pat vairs nevar iziet, elpu rauj ciet, jo tur noteikti kads ar kūpošu klaberkasti izpildīsies. Reproduktīvos orgānus tiem griezējiem izgriezt, tas ir vienīgais, ko vajag griezt.
Paldies par sakarīgo atbildi.
A ko citu lai saka? Inženieri desmitiem gadu ir strādājuši, lai tas dīzelis ir tik nekaitīgs cik vien iespejams, kur vispār var rasties tik absurda doma kautko izgriezt? |
Offline | |
|
Elviss | 18. Apr 2018, 20:12 |
#3251
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22229
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Vajag ravēt. Eļļu arī lohi tikai maina laicīgi. Riepām arī lisām jābūt, lai gludāka braukšana.
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
Kaross | 18. Apr 2018, 23:56 |
#3252
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
18 Apr 2018, 16:41:28 @osko555 rakstīja:
18 Apr 2018, 16:37:02 @N53series rakstīja:
18 Apr 2018, 16:31:25 @osko555 rakstīja:
Sveiki vīri,
EGR sācis niķoties līdz ar to sāku domāt par tā atslēgšanu un DPF un katalizatora likvidēšanu, kā arī par nelielu čipu.
Ko sakiet par šādu pasākumu? vajag/nevajag? Auto - f11 520d 135kw.
Kaarteejais bomzis.
Ar plaušu vēzi negribi nosprāgt?
Kāds tev bomzis, tāpēc jau prasu padomu vai jaunu egr, vai tomēr ravēt visu ārā. Kvalitatīvi izgriezt, atslēgt, sačipot lētāk toč nebūs.
Atceries, ka nomainot EGR nekas labāk nepaliks.
Parasti 90% gadījumu vaina ir EGR dzesētājā. Tā ka jāmaina viss kopā. Ja interesē, varu palīdzēt sakārtot.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Uuzeris9 | 20. Apr 2018, 10:07 |
#3253
|
|
Kopš: 12. Feb 2018
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| Labrīt,
No rīta saklausīju perfekti ŠĀDU tikšķoņu kkur ap motoru, ķēde vai kas cits?
520d slavenais n47 |
Offline | |
|
protams | 20. Apr 2018, 10:27 |
#3254
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5681
Braucu ar: NS7
|
20 Apr 2018, 10:07:37 @Uuzeris9 rakstīja:
Labrīt,
No rīta saklausīju perfekti ŠĀDU tikšķoņu kkur ap motoru, ķēde vai kas cits?
520d slavenais n47
Ķēde vien būs...
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
osko555 | 23. Apr 2018, 10:45 |
#3255
|
|
Kopš: 31. May 2016
Ziņojumi: 87
Braucu ar: AA
|
20 Apr 2018, 10:27:41 @protams rakstīja:
20 Apr 2018, 10:07:37 @Uuzeris9 rakstīja:
Labrīt,
No rīta saklausīju perfekti ŠĀDU tikšķoņu kkur ap motoru, ķēde vai kas cits?
520d slavenais n47
Ķēde vien būs...
Arī interesē - kāds zin kur var nomērīt ķēdes izstiepumu? |
Offline | |
|
protams | 23. Apr 2018, 11:08 |
#3256
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5681
Braucu ar: NS7
|
23 Apr 2018, 10:45:36 @osko555 rakstīja:
20 Apr 2018, 10:27:41 @protams rakstīja:
20 Apr 2018, 10:07:37 @Uuzeris9 rakstīja:
Labrīt,
No rīta saklausīju perfekti ŠĀDU tikšķoņu kkur ap motoru, ķēde vai kas cits?
520d slavenais n47
Ķēde vien būs...
Arī interesē - kāds zin kur var nomērīt ķēdes izstiepumu?
Pie dīlera.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
|
RSAWorkshop | 23. Apr 2018, 12:37 |
#3257
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7149
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
23 Apr 2018, 10:45:36 @osko555 rakstīja:
20 Apr 2018, 10:27:41 @protams rakstīja:
20 Apr 2018, 10:07:37 @Uuzeris9 rakstīja:
Labrīt,
No rīta saklausīju perfekti ŠĀDU tikšķoņu kkur ap motoru, ķēde vai kas cits?
520d slavenais n47
Ķēde vien būs...
Arī interesē - kāds zin kur var nomērīt ķēdes izstiepumu?
Nu sagriež pa atzīmēm un skatās vai var uzlikt bloķētājus
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
KF | 24. Apr 2018, 23:55 |
#3258
|
|
Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| Kapēc F11 ir tik stipri lētāki kā F10?
Ir kāds neizdevies tehniskais risinājums tajos F11, vai vienkārši понты дороже денег un visi grib sedanus? |
Offline | |
|
R_BERGS | 25. Apr 2018, 00:11 |
#3259
|
|
Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16515
Braucu ar:
| Mani personīgi pneima un mūžīgi slapjie paklājiņi neuzrunā.
Tā pati panorāmas lūka ar mūžīgo čakarēšanos.
Plus Lietoti F11 šķiet, ka otreizējā tirgū ir reti sastopami ar mazu nobraukumu[ Šo ziņu laboja R_BERGS, 25 Apr 2018, 00:11:51 ]
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
|
Offline | |
|
Kaross | 25. Apr 2018, 00:25 |
#3260
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kas vainas pneimai? Jauns oriģināls spilvens 400Euro. Iet vismaz 200 000km.
Slapji paklājiņi kur jāmeklē? Aizmugurē?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|