Online
Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
Chubakla | | Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
| Ko tur minēt:
528i - 193 PS or 190 bhp or 142 kW @ 5300 rpm
535i - 245 PS or 242 bhp or 180 kW @ 5800 rpm (FL)
528i iet 7.5/0-100 pēc grāmatas, 535i iet 7.6/0-100 pēc grāmatas
Ja abi auto maksā mazāk par 3k EUR, tad kapi tur būs garantēti. V8 izmaksās dārgāk remontā - bet būs komfortablāka braukšana. Ar V8 pačots garantēts, bet vari būt drošs, ka pie 300k nobraukuma 0-100 būš aptuveni 8.5-9.0 sek. | Offline | | |
zardoss | | Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
|
12 Oct 2017, 22:07:36 @Chubakla rakstīja:
Ko tur minēt:
528i - 193 PS or 190 bhp or 142 kW @ 5300 rpm
535i - 245 PS or 242 bhp or 180 kW @ 5800 rpm (FL)
528i iet 7.5/0-100 pēc grāmatas, 535i iet 7.6/0-100 pēc grāmatas
Ja abi auto maksā mazāk par 3k EUR, tad kapi tur būs garantēti. V8 izmaksās dārgāk remontā - bet būs komfortablāka braukšana. Ar V8 pačots garantēts, bet vari būt drošs, ka pie 300k nobraukuma 0-100 būš aptuveni 8.5-9.0 sek.
nu ja skaidrs dizhi lielas starpiibas nav jaudas zinjaa, ja jau liidz sotakam rauj liidziigi, taapat tiem drotiem celsh uz shrotu, laikam buus jaapameegina vai tomaats izdariis to pashu ko piedaavaa manualis | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:
12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.
tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali
Salīdzinājums būs tāds, ka 4.4 izbāž 3.0d, bet tāds 4.4 ir tikai kaut kādiem pāris lietotājiem. Viens un otrs pārlasīja visu, izmaksas bija 4 ciparu skaitlis. Pārējais- tikai benzīnu lej. Bet ja gribi skrieties un lukt slīpi tad e39 nav nekāds e36.
Gaidu disel īpašnieku stāstus par ņūtonmetriem un čipiem | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:
12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.
tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali
tomāts toč būs gurdenāks par tādu pašu auto ar manuāli, uz startu toč | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
12 Oct 2017, 23:50:14 @edzhaans rakstīja:
12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:
12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.
tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali
Salīdzinājums būs tāds, ka 4.4 izbāž 3.0d, bet tāds 4.4 ir tikai kaut kādiem pāris lietotājiem. Viens un otrs pārlasīja visu, izmaksas bija 4 ciparu skaitlis. Pārējais- tikai benzīnu lej. Bet ja gribi skrieties un lukt slīpi tad e39 nav nekāds e36.
Gaidu disel īpašnieku stāstus par ņūtonmetriem un čipiem
Nu es jau sevi mierinu ka tavu baudāmo vagu es izkodīšu ar savu 17 gadus veco 3litrīgo dīzeli, bez čipsa | Offline | | |
12 | | Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
| 3.0 d + automaats ✌✌✌ | Offline | | |
abrahamslinkons | | Kopš: 08. Apr 2016
Ziņojumi: 106
Braucu ar: E92 alpinweiss3 E61 alpinweiss3
| Kas varetu but pa vainu? Man nesledzas ara labais pagrieziens. Tikko ielieku atslegu ta mirko un tikšķ. Plus kad masina ir atslegta labas puses gabariti vnk deg. | Offline | | |
DOPING | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Gan jau pagriezienu svira salūzusi un neslēdzas pagrieziens ārā
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
| Offline | | |
|
Smokeys | | Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 272
Braucu ar: e32 ,f15
| Kur vedat radioblokus remontēt? Cenas? | Offline | | |
poisons | | Kopš: 21. Mar 2016
Ziņojumi: 98
Braucu ar:
|
12 Oct 2017, 22:07:36 @Chubakla rakstīja:
Ko tur minēt:
528i - 193 PS or 190 bhp or 142 kW @ 5300 rpm
535i - 245 PS or 242 bhp or 180 kW @ 5800 rpm (FL)
528i iet 7.5/0-100 pēc grāmatas, 535i iet 7.6/0-100 pēc grāmatas
Ja abi auto maksā mazāk par 3k EUR, tad kapi tur būs garantēti. V8 izmaksās dārgāk remontā - bet būs komfortablāka braukšana. Ar V8 pačots garantēts, bet vari būt drošs, ka pie 300k nobraukuma 0-100 būš aptuveni 8.5-9.0 sek.
ir braukts ar 528 1998gada un 535 FL.
528 bija papliks, bet 535 pilns komforta salons m-piekare, viss uz motoriņiem, arī stūre, utt svars virs 2t ar diviem purniem iekšā.
528 uzrāviens bija jūtams, jo viegls auto, bet 535 vienalga ar 400k tāfelē 100km/h dabūja uz 6-7 sekundēm, bet ļoooti vienmērīgi, pat nejūti.. ar nosacījumu, ka lej bākā E98 zupu.
remonti 535 tiešām kosmoss.. tur viss x3 ar m-sport suspension. V8 ir to vērts. | Offline | | |
Tox | | Kopš: 25. Sep 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: JR-740
| Hello!
Parādījās problēma e39 3.0d - braucot parādījās klusa tikšķēšana no motora, neilgi pēc tam noslāpa. Pieslēdzot pie pc rādījās ka 1. un 3. sprausla gļuko. Kā labāk darīt? Reataurēt tās divas, restaurēt visas, likt jaunas divas vai visas četras?
Kādas cenas vispār šitiem ir sprauslām, jaunas/restaurētas.. | Offline | | |
Chubakla | | Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
|
13 Oct 2017, 14:29:55 @Tox rakstīja:
Hello!
Parādījās problēma e39 3.0d - braucot parādījās klusa tikšķēšana no motora, neilgi pēc tam noslāpa. Pieslēdzot pie pc rādījās ka 1. un 3. sprausla gļuko. Kā labāk darīt? Reataurēt tās divas, restaurēt visas, likt jaunas divas vai visas četras?
Kādas cenas vispār šitiem ir sprauslām, jaunas/restaurētas..
M57 ir 6 sprauslas. | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| restaurētas visas 6 | Online | | |
Tox | | Kopš: 25. Sep 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: JR-740
| Nesenn pārkāpts uz bmw, vēl nedalec ka tagad sešas srauslas | Offline | | |
lawyer33 | | Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar: BMW un SAAB
| Sveiki!
Kur M-pakas īpašnieki rauj priekšējos paspārņus salauzto vietā? Jaunu OE pa 300 EUR netaisos pirkt, bet lietoti kā ar uguni jāmeklē. Šie, kas jebajā mētājas, nav baigie mēsli?
Paspārnis | Offline | | |
Frostijs | | Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 619
Braucu ar: Z1000sx
|
13 Oct 2017, 14:29:55 @Tox rakstīja:
Hello!
Parādījās problēma e39 3.0d - braucot parādījās klusa tikšķēšana no motora, neilgi pēc tam noslāpa. Pieslēdzot pie pc rādījās ka 1. un 3. sprausla gļuko. Kā labāk darīt? Reataurēt tās divas, restaurēt visas, likt jaunas divas vai visas četras?
Kādas cenas vispār šitiem ir sprauslām, jaunas/restaurētas..
Ja ir iespēja, paņem samet visas 6 ultraskaņas vanniņā, izmazgā, nomaini visas gumijais un aidā - restaurācija gatava. Ja nē, tad pērc 6 restaurētas, kur vietā jaatdod beigtās..[ Šo ziņu laboja Frostijs, 13 Oct 2017, 16:07:30 ] | Offline | | |
|
Tox | | Kopš: 25. Sep 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: JR-740
|
13 Oct 2017, 16:07:07 @Frostijs rakstīja:
13 Oct 2017, 14:29:55 @Tox rakstīja:
Hello!
Parādījās problēma e39 3.0d - braucot parādījās klusa tikšķēšana no motora, neilgi pēc tam noslāpa. Pieslēdzot pie pc rādījās ka 1. un 3. sprausla gļuko. Kā labāk darīt? Reataurēt tās divas, restaurēt visas, likt jaunas divas vai visas četras?
Kādas cenas vispār šitiem ir sprauslām, jaunas/restaurētas..
Ja ir iespēja, paņem samet visas 6 ultraskaņas vanniņā, izmazgā, nomaini visas gumijais un aidā - restaurācija gatava. Ja nē, tad pērc 6 restaurētas, kur vietā jaatdod beigtās..
Paldies, iespējams paziņam bija tā ultraskaņas vanniņa, painteresēšos | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7061
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Oct 2017, 16:03:06 @lawyer33 rakstīja:
Sveiki!
Kur M-pakas īpašnieki rauj priekšējos paspārņus salauzto vietā? Jaunu OE pa 300 EUR netaisos pirkt, bet lietoti kā ar uguni jāmeklē. Šie, kas jebajā mētājas, nav baigie mēsli?
Paspārnis
Nav 300eur, bija kkas ap 150 vai 180 gabalā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Online | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7061
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Oct 2017, 16:07:07 @Frostijs rakstīja:
13 Oct 2017, 14:29:55 @Tox rakstīja:
Hello!
Parādījās problēma e39 3.0d - braucot parādījās klusa tikšķēšana no motora, neilgi pēc tam noslāpa. Pieslēdzot pie pc rādījās ka 1. un 3. sprausla gļuko. Kā labāk darīt? Reataurēt tās divas, restaurēt visas, likt jaunas divas vai visas četras?
Kādas cenas vispār šitiem ir sprauslām, jaunas/restaurētas..
Ja ir iespēja, paņem samet visas 6 ultraskaņas vanniņā, izmazgā, nomaini visas gumijais un aidā - restaurācija gatava. Ja nē, tad pērc 6 restaurētas, kur vietā jaatdod beigtās..
Kur nāk dīzelim gumijas kas jāmaina? Un kā ultraskaņas mazgāšana palīdzēs pie nodilušas adatas, smidzinātāja un sadiluša vārsta?
Un kas pēc mazgāšanas regulēs sprauslu?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Online | | |
zardoss | | Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
|
13 Oct 2017, 14:01:07 @poisons rakstīja:
12 Oct 2017, 22:07:36 @Chubakla rakstīja:
Ko tur minēt:
528i - 193 PS or 190 bhp or 142 kW @ 5300 rpm
535i - 245 PS or 242 bhp or 180 kW @ 5800 rpm (FL)
528i iet 7.5/0-100 pēc grāmatas, 535i iet 7.6/0-100 pēc grāmatas
Ja abi auto maksā mazāk par 3k EUR, tad kapi tur būs garantēti. V8 izmaksās dārgāk remontā - bet būs komfortablāka braukšana. Ar V8 pačots garantēts, bet vari būt drošs, ka pie 300k nobraukuma 0-100 būš aptuveni 8.5-9.0 sek.
ir braukts ar 528 1998gada un 535 FL.
528 bija papliks, bet 535 pilns komforta salons m-piekare, viss uz motoriņiem, arī stūre, utt svars virs 2t ar diviem purniem iekšā.
528 uzrāviens bija jūtams, jo viegls auto, bet 535 vienalga ar 400k tāfelē 100km/h dabūja uz 6-7 sekundēm, bet ļoooti vienmērīgi, pat nejūti.. ar nosacījumu, ka lej bākā E98 zupu.
remonti 535 tiešām kosmoss.. tur viss x3 ar m-sport suspension. V8 ir to vērts.
vo paldies par normaalu atbildi jaapagraabj vienreiz muuzhaa lai saprastu vai kaadreiz gribeeshu taadu veelreiz un nopietnaa staavoklii nevis drotu kaa tagad | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|