Online

Pašreiz BMWPower skatās 252 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
skalins
09. Oct 2017, 12:44 #32341

Kopš: 17. Feb 2017

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 40

Braucu ar: 318 E90


09 Oct 2017, 12:33:24 @aupinsh rakstīja:

09 Oct 2017, 12:29:38 @skalins rakstīja:
Kur var iegādāties pareizā izmēra izpūtēja gofras 3.0 dizelim unversālim!!!

jebkurā izpūtēju bodē.

Vajag ar tievākiem vidiem jo sandarta unversālās gofras rīvējas savā starpā viena pret otru,var jau metināt vienu nobīdot uz vienu sānu otru uz otru,bet savam auto tā nedarīšu!
Offline
Reinno
09. Oct 2017, 14:11 #32342

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

Lienes iela, sivers erl pretējā pusē triplex. Tur agrāk bij kkādi poļu aizvietotāji speciāli e39.

[ Šo ziņu laboja Reinno, 09 Oct 2017, 14:12:04 ]

Offline
Dravenieks
09. Oct 2017, 20:51 #32343

Kopš: 04. Jun 2011

Ziņojumi: 855

Braucu ar:

Cik tagad maksānerusējuši universāļa abi vāki?
Offline
edzhaans
09. Oct 2017, 21:18 #32344

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


09 Oct 2017, 12:37:54 @hominz rakstīja:
Halo sveiki!
Sajūgs jānomaina, cik apm.vrētu izmaksāt darbs un pats sajūgs ( sajūga cenas apm.apskatījos netā) . Bet tomēr moš, kāds var piedāvāt draudzīgāku cenu
Ir kkādi ieteikumi Rīgā?
Vai ir kkas dzirdēts par GImotors Imantā?!

Nu pa darbu man savlaik piestādīja 50e. Citur prasīja 80e. Ja sajūga cenu zini, tad pasties jaunu komplektu, jo citādi, es personīgi neredzu jēgu. Otrs variants ir vienmasas no M50.
Offline
kkk_24
09. Oct 2017, 21:26 #32345

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo

Pajautāšu arī šeit
Vai taisnība, ka 5hp24 (v prefl un fl atšķiras un nav savā starpā maināmas? 98. un 00. gads, šifteri vienādi.
Offline
Asch
09. Oct 2017, 22:08 #32346

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4291

Braucu ar:

Nebija ta, ka pedejiem gadiem jau naca 5hp30?
Offline
kkk_24
09. Oct 2017, 22:16 #32347

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo

uz abām kastēm ir 5hp24 virsū. cik sanāca sagoglēt, viens bimmerforumā raksta, ka ir trīs versijas 5hp24-prefl, fl un kkāds sport..pirmā ar otrajām divām nav vietām maināma, bet otro var teorētiski mainīt ar trešo un otrādi, ja maina mufti, valve body un egs(kompis?), jo pārējais ir vienāds. Var šeit kāds zinošāks nokementēt?
Offline
dzuris
10. Oct 2017, 18:26 #32348

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Kuram te to sudaino pareju vajadzeja lai aftermarket magi pie bm54 pierubitu?
Offline
berny757
10. Oct 2017, 19:29 #32349

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Iekš e39 priekšējie beņķi ne e38 der plug'n'play vai kaut kas jāpārveido?
Offline
janexz
10. Oct 2017, 19:31 #32350

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


10 Oct 2017, 19:29:38 @berny757 rakstīja:
Iekš e39 priekšējie beņķi ne e38 der plug'n'play vai kaut kas jāpārveido?

Der. Tikai šteķeri atšķiras face un preface
Offline
Eksssh
10. Oct 2017, 19:37 #32351

Kopš: 10. Aug 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

Cik daudz izjūt atšķirību starp 2.5 un 3.0 dīzeli manuālo? Kā kalpo abi motori?
Offline
Mixzzz
10. Oct 2017, 19:41 #32352

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Cik esmu novērojis, tad 525d ir lielāks turbo lag pēc sajūtām. "Zinoši" cilvēki stāsta, ka 525d uzliekot 3.0 turbīnu un attiecīgi čipu iet tikpat labi kā 3.0. Kārbas jau principā to 3.0 ierobežo, 500nm max laikam bija. Tā cik noprotu varētu čipot vēl vairāk to motoru. Abi motori uzticamības ziņā vienādi pa lielam.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 10 Oct 2017, 19:41:59 ]

Offline
ritvarsox
10. Oct 2017, 20:00 #32353

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


10 Oct 2017, 19:41:19 @Mixzzz rakstīja:
Cik esmu novērojis, tad 525d ir lielāks turbo lag pēc sajūtām. "Zinoši" cilvēki stāsta, ka 525d uzliekot 3.0 turbīnu un attiecīgi čipu iet tikpat labi kā 3.0. Kārbas jau principā to 3.0 ierobežo, 500nm max laikam bija. Tā cik noprotu varētu čipot vēl vairāk to motoru. Abi motori uzticamības ziņā vienādi pa lielam.

Tas ir viens un tas pats motors M57. Atšķiras turbīna un vēl kautkas.
Offline
HS
10. Oct 2017, 20:37 #32354

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


10 Oct 2017, 20:00:20 @ritvarsox rakstīja:

10 Oct 2017, 19:41:19 @Mixzzz rakstīja:
Cik esmu novērojis, tad 525d ir lielāks turbo lag pēc sajūtām. "Zinoši" cilvēki stāsta, ka 525d uzliekot 3.0 turbīnu un attiecīgi čipu iet tikpat labi kā 3.0. Kārbas jau principā to 3.0 ierobežo, 500nm max laikam bija. Tā cik noprotu varētu čipot vēl vairāk to motoru. Abi motori uzticamības ziņā vienādi pa lielam.

Tas ir viens un tas pats motors M57. Atšķiras turbīna un vēl kautkas.

aha.
2,5d bore 80mm stroke 82,8mm
3,0d bore 84mm stroke 88mm
Offline
hasans
10. Oct 2017, 21:57 #32355

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Cik ilgu laiku apmeram aiznem, lai nomainitu kartera ventilaciju M54?
Offline
janexz
10. Oct 2017, 22:22 #32356

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


10 Oct 2017, 21:57:58 @hasans rakstīja:
Cik ilgu laiku apmeram aiznem, lai nomainitu kartera ventilaciju M54?

Skatoties cik ātras rokas un kuru reizi operācija tiek veikta ))
Offline
ritvarsox
10. Oct 2017, 22:52 #32357

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


10 Oct 2017, 22:22:08 @janexz rakstīja:

10 Oct 2017, 21:57:58 @hasans rakstīja:
Cik ilgu laiku apmeram aiznem, lai nomainitu kartera ventilaciju M54?

Skatoties cik ātras rokas un kuru reizi operācija tiek veikta ))

Uz M52TU aizņēma pusdienu. Tika mainīta kartera ventilācija un arī kartera ventilācijas visas trubas un atklājās vēl citas lietas, kas no vecuma jāmaina. Piemēram gaisa mērītāja truba.
Offline
janexz
10. Oct 2017, 22:59 #32358

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


10 Oct 2017, 22:52:28 @ritvarsox rakstīja:

10 Oct 2017, 22:22:08 @janexz rakstīja:

10 Oct 2017, 21:57:58 @hasans rakstīja:
Cik ilgu laiku apmeram aiznem, lai nomainitu kartera ventilaciju M54?

Skatoties cik ātras rokas un kuru reizi operācija tiek veikta ))

Uz M52TU aizņēma pusdienu. Tika mainīta kartera ventilācija un arī kartera ventilācijas visas trubas un atklājās vēl citas lietas, kas no vecuma jāmaina. Piemēram gaisa mērītāja truba.

Ja ne pirmo reizi jauc, tad var stipri ātrāk.
Offline
RSAWorkshop
10. Oct 2017, 23:06 #32359

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7062

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 Oct 2017, 21:57:58 @hasans rakstīja:
Cik ilgu laiku apmeram aiznem, lai nomainitu kartera ventilaciju M54?
+/- 2h

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
hasans
10. Oct 2017, 23:08 #32360

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Nekad neesmu to darijis. Laikam pie reizes mainisu ari eļļas filtra korpusa blīvi. Galīgi vel nav sanacis tam visam piekerties.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo