Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
streetlife
11. Jan 2016, 17:19 #32301

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er

Kādam no forumiešiem ir strādājošs dis v57 uz w7?

Kautkā sanāk atdurties pret vienu problēmu,(apitesta timeouts) ārzemju forumos tēma apspriesta, bet atbildes un risinājuma tā arī nav.
Offline
IngusSeflers
11. Jan 2016, 18:38 #32302

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


11 Jan 2016, 17:19:19 streetlife rakstīja:
Kādam no forumiešiem ir strādājošs dis v57 uz w7?

Kautkā sanāk atdurties pret vienu problēmu,(apitesta timeouts) ārzemju forumos tēma apspriesta, bet atbildes un risinājuma tā arī nav.
DIS vairs nav... bet atceros to problēmu, liekas bija jāmeklē EDIABAS-ā un path-os.
Offline
xtcxtc
11. Jan 2016, 18:53 #32303

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740

Sveiki,vēlējos pajautāt kur es varētu atrast info par wv sharan salona apsides sistēmu,maiņu un kā kam piekļūt,pārsvarā interesē aizmugures puse!1997 gada modelis
Offline
josi
11. Jan 2016, 20:18 #32304

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


11 Jan 2016, 17:19:19 streetlife rakstīja:
Kādam no forumiešiem ir strādājošs dis v57 uz w7?

Kautkā sanāk atdurties pret vienu problēmu,(apitesta timeouts) ārzemju forumos tēma apspriesta, bet atbildes un risinājuma tā arī nav.

Zem W7 vairs nav, ir zem W10. Neticu, ka nav risinājuma.
Offline
uldens1
11. Jan 2016, 21:05 #32305

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


11 Jan 2016, 21:01:21 nagla rakstīja:

10 Jan 2016, 17:08:47 cufiks rakstīja:

10 Jan 2016, 16:54:39 demis1 rakstīja:
Radās jautājums .. Ir manuālā karba ... Pa eļļām , vai munuālajā var liet automātiskām kārbām domāto eļļu - proti dextron3



Tavā mļeģ jautājumā ir paslēpta pareizā atbilde...
neieteiktu liet dextronu,karba raznosa atri aizies dextrons ir domats automatam lai diski neslid,tad padoma kas notiks ar zobratiem? ieleju kompresora to meslu,klocheni nahuj nodeldeja!
tu esi izcils klauns,kompresora jalej kompresoriem domāta eļļa,priecajies ka dzivs paliki
Online
streetlife
11. Jan 2016, 21:32 #32306

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


11 Jan 2016, 20:18:01 josi rakstīja:

11 Jan 2016, 17:19:19 streetlife rakstīja:
Kādam no forumiešiem ir strādājošs dis v57 uz w7?

Kautkā sanāk atdurties pret vienu problēmu,(apitesta timeouts) ārzemju forumos tēma apspriesta, bet atbildes un risinājuma tā arī nav.

Zem W7 vairs nav, ir zem W10. Neticu, ka nav risinājuma.



sen atpakaļ uz xp bija palaists bez problēmām.

problēma tada ka nav iespējams savienoties ar diagnostic head, bet diagnostic head atrod.

mēģinot iet api test izmet api test timeout.
Offline
Staris
11. Jan 2016, 21:42 #32307

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

m50b25 pie -17 braucot ar piekto ātrumu ap 70km/h būtu motora temperatūrai nedaudz jānokrīt? Vai varu mainīt termostatu?
Pie lielākiem mīnusiem pūš jūtami vēsāku silto gaisu ko norakstīju uz aizd*rstu pečkas radiatoru. Tagad pamanīju, ka pie lielākiem mīnusiem un zemiem apgriezieniem nedaudz nokrītas temperatūra. Attiecīgi vainoju termostatu
Offline
HiJaCKeR
11. Jan 2016, 21:57 #32308

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Jan 2016, 21:42:32 Staris rakstīja:
m50b25 pie -17 braucot ar piekto ātrumu ap 70km/h būtu motora temperatūrai nedaudz jānokrīt? Vai varu mainīt termostatu?
Pie lielākiem mīnusiem pūš jūtami vēsāku silto gaisu ko norakstīju uz aizd*rstu pečkas radiatoru. Tagad pamanīju, ka pie lielākiem mīnusiem un zemiem apgriezieniem nedaudz nokrītas temperatūra. Attiecīgi vainoju termostatu

benzīna dzinējam nevajadzētu kristies temperatūrai
Offline
richzyy
11. Jan 2016, 21:58 #32309

Kopš: 21. Oct 2015

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

cik labi 4.6is un 4.8is no x5(e53) "draudzējas" ar gāzes iekārtu?

[ Šo ziņu laboja richzyy, 11 Jan 2016, 21:58:51 ]

Offline
josi
11. Jan 2016, 22:10 #32310

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


11 Jan 2016, 21:32:21 streetlife rakstīja:

11 Jan 2016, 20:18:01 josi rakstīja:

11 Jan 2016, 17:19:19 streetlife rakstīja:
Kādam no forumiešiem ir strādājošs dis v57 uz w7?

Kautkā sanāk atdurties pret vienu problēmu,(apitesta timeouts) ārzemju forumos tēma apspriesta, bet atbildes un risinājuma tā arī nav.

Zem W7 vairs nav, ir zem W10. Neticu, ka nav risinājuma.



sen atpakaļ uz xp bija palaists bez problēmām.

problēma tada ka nav iespējams savienoties ar diagnostic head, bet diagnostic head atrod.

mēģinot iet api test izmet api test timeout.

Gan jau ka Windows firewall pie vainas, Diaghead logā un Ifhsrv32 Taskbar rindā parādās ienākošie savienojumi no DIS IP adreses?
Offline
berny757
11. Jan 2016, 22:16 #32311

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Esmu beidzot ticis pie jaunām sprauslām un drīz laiks mainīt.
Varbūt kāds var ieteikt kā vieglāk dabūt ārā blīvītes kas nāk zem sprauslām?
m57d30

Paldies

[ Šo ziņu laboja berny757, 11 Jan 2016, 22:36:16 ]

Offline
pinkujan
11. Jan 2016, 22:46 #32312

Kopš: 11. Jan 2016

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Lieta tāda, ka mans divu litru 318i no rītiem trīc un kratās.
Iedarbināt nav problēmas pat pie lieliem mīnusiem. Tad kad motors ir nedaudz uzsilis autiņš sāk trīcēt, skaļāk rūgt un lēkāt apgriezieni. Purēšana ilgst kādas divas minūtes, tad apklust itkā nekas nebūtu.
Sākot braukt, galīgi nav jaudas. Atkal staigā apgriezieni, pat pa 400 apgriezieniem. Izplūdes gāzes ir biezas un baltas un smird pēc sēra.
Divas reizes biju uz diagnostiku un abas reizes norādīja uz izplūdes sadaleni.
Vai tā ir liela bēda?
Offline
stucers
11. Jan 2016, 22:55 #32313

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


11 Jan 2016, 21:57:40 HiJaCKeR rakstīja:

11 Jan 2016, 21:42:32 Staris rakstīja:
m50b25 pie -17 braucot ar piekto ātrumu ap 70km/h būtu motora temperatūrai nedaudz jānokrīt? Vai varu mainīt termostatu?
Pie lielākiem mīnusiem pūš jūtami vēsāku silto gaisu ko norakstīju uz aizd*rstu pečkas radiatoru. Tagad pamanīju, ka pie lielākiem mīnusiem un zemiem apgriezieniem nedaudz nokrītas temperatūra. Attiecīgi vainoju termostatu

benzīna dzinējam nevajadzētu kristies temperatūrai

Bet radiatoru pienākošo šlūteni esi pārbaudījis? Varu saderēt, ka būs auksta. Ja auksta, tad viss kārtībā un jāliek priekšā kartons!
Offline
stucers
11. Jan 2016, 22:56 #32314

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


11 Jan 2016, 18:53:55 xtcxtc rakstīja:
Sveiki,vēlējos pajautāt kur es varētu atrast info par wv sharan salona apsides sistēmu,maiņu un kā kam piekļūt,pārsvarā interesē aizmugures puse!1997 gada modelis

Redzēju kā viens ķimerējās ar apsildes sistēmu kaut kur zem blakussēdētāja benķa vai zem cimdu nodalījuma.
Offline
HiJaCKeR
11. Jan 2016, 22:57 #32315

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Jan 2016, 22:55:20 stucers rakstīja:

11 Jan 2016, 21:57:40 HiJaCKeR rakstīja:

11 Jan 2016, 21:42:32 Staris rakstīja:
m50b25 pie -17 braucot ar piekto ātrumu ap 70km/h būtu motora temperatūrai nedaudz jānokrīt? Vai varu mainīt termostatu?
Pie lielākiem mīnusiem pūš jūtami vēsāku silto gaisu ko norakstīju uz aizd*rstu pečkas radiatoru. Tagad pamanīju, ka pie lielākiem mīnusiem un zemiem apgriezieniem nedaudz nokrītas temperatūra. Attiecīgi vainoju termostatu

benzīna dzinējam nevajadzētu kristies temperatūrai

Bet radiatoru pienākošo šlūteni esi pārbaudījis? Varu saderēt, ka būs auksta. Ja auksta, tad viss kārtībā un jāliek priekšā kartons!

ne šitam motoram
Offline
uldens1
11. Jan 2016, 22:58 #32316

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


11 Jan 2016, 22:16:07 berny757 rakstīja:
Esmu beidzot ticis pie jaunām sprauslām un drīz laiks mainīt.
Varbūt kāds var ieteikt kā vieglāk dabūt ārā blīvītes kas nāk zem sprauslām?
m57d30

Paldies
ar resnu šurupu
Online
berny757
11. Jan 2016, 23:03 #32317

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


11 Jan 2016, 22:58:10 uldens1 rakstīja:

11 Jan 2016, 22:16:07 berny757 rakstīja:
Esmu beidzot ticis pie jaunām sprauslām un drīz laiks mainīt.
Varbūt kāds var ieteikt kā vieglāk dabūt ārā blīvītes kas nāk zem sprauslām?
m57d30

Paldies
ar resnu šurupu

Tur neko nevar nočakarēt? Esmu vilcis ārā tās šaibas no dzinējiem ar vecajām (īsajām) sprauslām, vienmēr bijis ko pamocīties
Offline
uldens1
11. Jan 2016, 23:07 #32318

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


11 Jan 2016, 23:03:08 berny757 rakstīja:

11 Jan 2016, 22:58:10 uldens1 rakstīja:

11 Jan 2016, 22:16:07 berny757 rakstīja:
Esmu beidzot ticis pie jaunām sprauslām un drīz laiks mainīt.
Varbūt kāds var ieteikt kā vieglāk dabūt ārā blīvītes kas nāk zem sprauslām?
m57d30

Paldies
ar resnu šurupu

Tur neko nevar nočakarēt? Esmu vilcis ārā tās šaibas no dzinējiem ar vecajām (īsajām) sprauslām, vienmēr bijis ko pamocīties
ne,nevar tur neko sačakaret,peņem kadu šaibu unpec viņas samekle piemerotako šurupu,es neko labaku nezinu,ieliec,iegriez un izvelc
Online
JohnyB
11. Jan 2016, 23:12 #32319

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:


11 Jan 2016, 22:46:32 pinkujan rakstīja:
Lieta tāda, ka mans divu litru 318i no rītiem trīc un kratās.
Iedarbināt nav problēmas pat pie lieliem mīnusiem. Tad kad motors ir nedaudz uzsilis autiņš sāk trīcēt, skaļāk rūgt un lēkāt apgriezieni. Purēšana ilgst kādas divas minūtes, tad apklust itkā nekas nebūtu.
Sākot braukt, galīgi nav jaudas. Atkal staigā apgriezieni, pat pa 400 apgriezieniem. Izplūdes gāzes ir biezas un baltas un smird pēc sēra.
Divas reizes biju uz diagnostiku un abas reizes norādīja uz izplūdes sadaleni.
Vai tā ir liela bēda?


Vai nu galvas blīve, vai plaisa blokā/galvā! Tosols nezūd?
Offline
berny757
11. Jan 2016, 23:13 #32320

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


11 Jan 2016, 23:07:07 uldens1 rakstīja:

11 Jan 2016, 23:03:08 berny757 rakstīja:

11 Jan 2016, 22:58:10 uldens1 rakstīja:

11 Jan 2016, 22:16:07 berny757 rakstīja:
Esmu beidzot ticis pie jaunām sprauslām un drīz laiks mainīt.
Varbūt kāds var ieteikt kā vieglāk dabūt ārā blīvītes kas nāk zem sprauslām?
m57d30

Paldies
ar resnu šurupu

Tur neko nevar nočakarēt? Esmu vilcis ārā tās šaibas no dzinējiem ar vecajām (īsajām) sprauslām, vienmēr bijis ko pamocīties
ne,nevar tur neko sačakaret,peņem kadu šaibu unpec viņas samekle piemerotako šurupu,es neko labaku nezinu,ieliec,iegriez un izvelc

Ok, plosīšos. Pateicos
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo