Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
marex25
11. Jan 2016, 12:24 #32281

Kopš: 22. Feb 2010

Ziņojumi: 180

Braucu ar: e39 3.0d

Sveiki,
Te ir kāds, kas var stāvlaukuma apstākļos uzlikt ģenerātora sikstu( tā kas griež ģeņģi).
Jo auto nav braucams..
Offline
Atmars
11. Jan 2016, 13:06 #32282

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1389

Braucu ar: e100

Kada ir reālā cena šādiem Remotec A R16 diskiem (8J un 9J) ( mint stāvoklī ) ?!

Offline
Cipruss
11. Jan 2016, 13:54 #32283

Kopš: 08. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 653

Braucu ar: Bisexualu V6

Kādu hermētiķi, silikonu labāk izmantot mikroshēmu nostiprināšanai un hermetizācijai? Man autiņam jāpārlodē jaunas plates EGT sensoriem, tik nav poņas kādu hermētiķi lietot pēc tam, lai viņas nesabojātu.
Offline
Angelz
11. Jan 2016, 14:00 #32284

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


11 Jan 2016, 13:54:22 Cipruss rakstīja:
Kādu hermētiķi, silikonu labāk izmantot mikroshēmu nostiprināšanai un hermetizācijai? Man autiņam jāpārlodē jaunas plates EGT sensoriem, tik nav poņas kādu hermētiķi lietot pēc tam, lai viņas nesabojātu.


UV laku vai DIP gumiju, ja runa iet par detaļu izolēšanu no mitruma uz pamatplates.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 11 Jan 2016, 14:02:03 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
edzhaans
11. Jan 2016, 14:04 #32285

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


11 Jan 2016, 13:06:49 Atmars rakstīja:
Kada ir reālā cena šādiem Remotec A R16 diskiem (8J un 9J) ( mint stāvoklī ) ?!



Līdz 200, bet par cenu - nu tie ir diski, svārtības var būt +/- 50e vai +/- 100e
Bet manā skatījumā parasta style 5 replika ar plauktu. Diski nejaucās, tapēc kosmosu iešķiebt nevar.
Skaties, lai diskiem ir vāki un tie ir taisni nav metināti, jo tie ir samērā reti.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 11 Jan 2016, 14:08:03 ]

Offline
PASSATizhi
11. Jan 2016, 14:08 #32286

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

tadus remotec tirgoju kādu mēnesi par 100. ar grūtībām aizgāja
Offline
Bimmer
11. Jan 2016, 14:33 #32287

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Tā, iepirkām kolēģim 316i E46, jo labs eksemplārs bija.

Kā 316i uztaisīt par 318i E46? Lasu internātā, ka jānomaina ECU un drosele? Kāds ir ko tādu pētījis / darījis?

Ja tiešām tik vienkārši, tad tādu joku varētu izveikt.

Labots: Un tādā gadījumā aizdedzes atslēga paliek tā pati vai no tā modeļa, no kura ECU ņemts?

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 11 Jan 2016, 14:34:44 ]

Offline
Montana
11. Jan 2016, 14:34 #32288

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

atslēga tā pati, atslēgā immo čipsis jānomaina !

PS. Bimmer, e39 topikā top 530d alternator belt DIY paraugstunda, varbūt vēlies pafilmēt ?

[ Šo ziņu laboja Montana, 11 Jan 2016, 14:38:28 ]

Offline
z_ivans
11. Jan 2016, 14:56 #32289

Kopš: 26. Jun 2014

No: Dobele

Ziņojumi: 210

Braucu ar: E60

kādas atsauksmes par protuning.lv e39 m pack miglas lukturiem?
to ka plastmasas stikliņi viņiem nekas?
Offline
RenegadeX
11. Jan 2016, 14:59 #32290

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


11 Jan 2016, 12:24:12 marex25 rakstīja:
Sveiki,
Te ir kāds, kas var stāvlaukuma apstākļos uzlikt ģenerātora sikstu( tā kas griež ģeņģi).
Jo auto nav braucams..


tur tik vajadg novilet atlseju uz 32 planaku un otru var standarta. nu protams trubas atlegu pagarinasanai Nomainīt nekādu problēmu ja nav ierusejis nekas
Offline
IngusSeflers
11. Jan 2016, 15:06 #32291

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


11 Jan 2016, 14:59:41 RenegadeX rakstīja:

11 Jan 2016, 12:24:12 marex25 rakstīja:
Sveiki,
Te ir kāds, kas var stāvlaukuma apstākļos uzlikt ģenerātora sikstu( tā kas griež ģeņģi).
Jo auto nav braucams..


tur tik vajadg novilet atlseju uz 32 planaku un otru var standarta. nu protams trubas atlegu pagarinasanai Nomainīt nekādu problēmu ja nav ierusejis nekas
32mm atslēgas? Hmmm... kam?
Offline
Jurchixx
11. Jan 2016, 15:08 #32292

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

drošvien bija domājis muftai
Offline
streetlife
11. Jan 2016, 15:09 #32293

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


11 Jan 2016, 15:06:07 IngusSeflers rakstīja:

11 Jan 2016, 14:59:41 RenegadeX rakstīja:

11 Jan 2016, 12:24:12 marex25 rakstīja:
Sveiki,
Te ir kāds, kas var stāvlaukuma apstākļos uzlikt ģenerātora sikstu( tā kas griež ģeņģi).
Jo auto nav braucams..


tur tik vajadg novilet atlseju uz 32 planaku un otru var standarta. nu protams trubas atlegu pagarinasanai Nomainīt nekādu problēmu ja nav ierusejis nekas
32mm atslēgas? Hmmm... kam?



termomuftu noskrūvēt lai difuzoru var izvilkt.


savādāk vietas rokām nav un nevar visu nokontrolēt
Offline
dzuris
11. Jan 2016, 15:12 #32294

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


11 Jan 2016, 15:09:36 streetlife rakstīja:

11 Jan 2016, 15:06:07 IngusSeflers rakstīja:

11 Jan 2016, 14:59:41 RenegadeX rakstīja:

11 Jan 2016, 12:24:12 marex25 rakstīja:
Sveiki,
Te ir kāds, kas var stāvlaukuma apstākļos uzlikt ģenerātora sikstu( tā kas griež ģeņģi).
Jo auto nav braucams..


tur tik vajadg novilet atlseju uz 32 planaku un otru var standarta. nu protams trubas atlegu pagarinasanai Nomainīt nekādu problēmu ja nav ierusejis nekas
32mm atslēgas? Hmmm... kam?



termomuftu noskrūvēt lai difuzoru var izvilkt.


savādāk vietas rokām nav un nevar visu nokontrolēt


A nahuj jums viņu jaslipe ES nesaprotu? an parastā PSRS laiku atslēga vienmēr derejusi..
Offline
IngusSeflers
11. Jan 2016, 15:14 #32295

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


11 Jan 2016, 15:09:36 streetlife rakstīja:

11 Jan 2016, 15:06:07 IngusSeflers rakstīja:

11 Jan 2016, 14:59:41 RenegadeX rakstīja:

11 Jan 2016, 12:24:12 marex25 rakstīja:
Sveiki,
Te ir kāds, kas var stāvlaukuma apstākļos uzlikt ģenerātora sikstu( tā kas griež ģeņģi).
Jo auto nav braucams..


tur tik vajadg novilet atlseju uz 32 planaku un otru var standarta. nu protams trubas atlegu pagarinasanai Nomainīt nekādu problēmu ja nav ierusejis nekas
32mm atslēgas? Hmmm... kam?



termomuftu noskrūvēt lai difuzoru var izvilkt.


savādāk vietas rokām nav un nevar visu nokontrolēt
Ja māki iečurat podā neapmīžot visu kas ir ap podu,tad arī verēsi nomainīt siksnu nenoņemot 'muftu'...
Offline
IngusSeflers
11. Jan 2016, 15:15 #32296

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


11 Jan 2016, 15:12:15 dzuris rakstīja:

11 Jan 2016, 15:09:36 streetlife rakstīja:

11 Jan 2016, 15:06:07 IngusSeflers rakstīja:

11 Jan 2016, 14:59:41 RenegadeX rakstīja:

11 Jan 2016, 12:24:12 marex25 rakstīja:
Sveiki,
Te ir kāds, kas var stāvlaukuma apstākļos uzlikt ģenerātora sikstu( tā kas griež ģeņģi).
Jo auto nav braucams..


tur tik vajadg novilet atlseju uz 32 planaku un otru var standarta. nu protams trubas atlegu pagarinasanai Nomainīt nekādu problēmu ja nav ierusejis nekas
32mm atslēgas? Hmmm... kam?



termomuftu noskrūvēt lai difuzoru var izvilkt.


savādāk vietas rokām nav un nevar visu nokontrolēt


A nahuj jums viņu jaslipe ES nesaprotu? an parastā PSRS laiku atslēga vienmēr derejusi..
Noslīpēta vairāk izskatās pēc OEM spec-štruma
Offline
RenegadeX
11. Jan 2016, 15:38 #32297

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


11 Jan 2016, 15:14:36 IngusSeflers rakstīja:

11 Jan 2016, 15:09:36 streetlife rakstīja:

11 Jan 2016, 15:06:07 IngusSeflers rakstīja:

11 Jan 2016, 14:59:41 RenegadeX rakstīja:

11 Jan 2016, 12:24:12 marex25 rakstīja:
Sveiki,
Te ir kāds, kas var stāvlaukuma apstākļos uzlikt ģenerātora sikstu( tā kas griež ģeņģi).
Jo auto nav braucams..


tur tik vajadg novilet atlseju uz 32 planaku un otru var standarta. nu protams trubas atlegu pagarinasanai Nomainīt nekādu problēmu ja nav ierusejis nekas
32mm atslēgas? Hmmm... kam?



termomuftu noskrūvēt lai difuzoru var izvilkt.


savādāk vietas rokām nav un nevar visu nokontrolēt
Ja māki iečurat podā neapmīžot visu kas ir ap podu,tad arī verēsi nomainīt siksnu nenoņemot 'muftu'...

Nu tad raksti marekam ka jau aizpīpē smēķi un skrien viņam palīgā.tad jau varbūt bremžu klučus arī maini neņemot nost riteni?
Offline
IngusSeflers
11. Jan 2016, 15:48 #32298

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


11 Jan 2016, 15:38:50 RenegadeX rakstīja:

11 Jan 2016, 15:14:36 IngusSeflers rakstīja:

11 Jan 2016, 15:09:36 streetlife rakstīja:

11 Jan 2016, 15:06:07 IngusSeflers rakstīja:

11 Jan 2016, 14:59:41 RenegadeX rakstīja:

11 Jan 2016, 12:24:12 marex25 rakstīja:
Sveiki,
Te ir kāds, kas var stāvlaukuma apstākļos uzlikt ģenerātora sikstu( tā kas griež ģeņģi).
Jo auto nav braucams..


tur tik vajadg novilet atlseju uz 32 planaku un otru var standarta. nu protams trubas atlegu pagarinasanai Nomainīt nekādu problēmu ja nav ierusejis nekas
32mm atslēgas? Hmmm... kam?



termomuftu noskrūvēt lai difuzoru var izvilkt.


savādāk vietas rokām nav un nevar visu nokontrolēt
Ja māki iečurat podā neapmīžot visu kas ir ap podu,tad arī verēsi nomainīt siksnu nenoņemot 'muftu'...

Nu tad raksti marekam ka jau aizpīpē smēķi un skrien viņam palīgā.tad jau varbūt bremžu klučus arī maini neņemot nost riteni?
Salīdzinājums ar klučiem protams
Kamēr tu skrūvēsi nost to propelleru es jau būšu uzlicis jauno siksnu
Ja vienmēr ticēsi tehniskajai literatūrai,nevis savām spējām un pulkstenim,tad arī paliksi savā (ne)attīstības fāzē. Ir vietas un lietas,kurās nav obligāti jāievēro 'atrakstītās' pamācības
Mareks jau ir ceļā mani savākt, 32mm nenoslīpētu atslēgu paņemšu līdzi,lai gadījumā ir ar ko tev iemest,kad no stūa lūrēsi kā onkuļi strādā!
Offline
stucers
11. Jan 2016, 16:31 #32299

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

MB 2.0benzīns 1996.gada. Nevar izspiest vairāk par 3000rpm un maksimālo ātrumu var attīstīt ap 20-30km/h.. kas varētu būt par vainu..
Offline
IngusSeflers
11. Jan 2016, 16:39 #32300

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


11 Jan 2016, 16:31:22 stucers rakstīja:
MB 2.0benzīns 1996.gada. Nevar izspiest vairāk par 3000rpm un maksimālo ātrumu var attīstīt ap 20-30km/h.. kas varētu būt par vainu..
Degvielas spiediens vai tā devējs/regulators?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo