Autors | Ziņojums |
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
25 Sep 2017, 17:46:28 @RSAWorkshop rakstīja:
Vispār jau ar stabilizatora buksēm bija jāsāk. Saprotams, ka ir forši taupīt 14 eur un tā vietā samainīt visu pārējo un tad konstatēt, ka vainīgas bija bukses, bet nu tomēr
Vispar jau 32. Ieliek poly un aizmirst |
Offline | |
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Nu zb, ka lai to reiku nodiagnostice? ja graboshas bremzes nebus pie vainas, tad skatisos kas ar reiku.
Vidpar jau man negrab katru reizi, kad parbraucu pari ielapam. Te iegrab, te vairs negrab. Skanja tada, ka beigtai atsaitei + nograb tikai tad, kad parmauc pari bedrei vai ielapam ar prieksejo labo riteni. |
Offline | |
|
raceejs | |
Kopš: 11. Sep 2011
Ziņojumi: 256
Braucu ar: 530d,535d
| Pievelc reikai skruvi ja nav jau lidz galam pievilkta,ja bus izmainas,tad reika klab. |
Offline | |
|
RmaxLV | |
Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
|
24 Sep 2017, 22:55:22 @abyss rakstīja:
24 Sep 2017, 17:18:52 @dzuris rakstīja:
24 Sep 2017, 15:32:39 @RmaxLV rakstīja:
23 Sep 2017, 19:09:08 @Jonjs rakstīja:
Pēc karstākās augusta dienas, kad izbraucienā visu dienu grieza kondiška, nākamajā dienā beidza saldēt, bet gadās, ka aukstums atgriežas kā iepriekš... kad nesaldē, pats kompresors arī nepieslēdzas.. Spiediens sistēmā uz robežas, vai kaut kur nekontakts??
Cik gradus rada ara gaisa temp sensors ? kondicionieris skiet pie kaut kadiem gradiem +3 un zemak vairs nesaldes neko, vismaz man ta bija kad radija divainas temperaturas delj nekontakta shtekeri un tad kad bija kadi + 5 kondicionieris iesledzas.
Dirsana. Saldeja ari pie -40.
Man arī likās, ka ārā temp.devēja dēļ nestrādā ventilators. Diemžēl pēc pieredzes un shēmas āra temp. devējam anv saistības ar ventilatoru. Vadās pēc 2 signāliem, tipa normāli darba temp. strādā normālā ātrumā ventilators, karsts, strādā ātri.
https://www.scribd.com/doc/60087943/BMW-E39-Int...air-conditioning
Pārbaudi kuram gadam tas manualis tev ir, izskatas ka jaunakiem gadiem tomer ir saistiba ar ara temperaturu. un velviena lieta. ja norauj sensoru pavisamkaa dzhuris teica,ka pie -40 saldeja,tad kompresors stradaa failsafe rezhima,jeb ļauj tam darboties un saprot ka ir kļūda sensoram jeb tas neeksistee kaa taads.
There are 2 descriptions of A/C control in WDS
**************
Evaporator control (compressor control)
Evaporator control is activated by pressing the A/C button in the operating unit. A/C standby mode is indicated by the LED in the A/C button. If controlled compressors are installed, the cutout threshold is dependent on the outside temperature and may be between 1°C and 3°C. If a standard compressor is installed, the threshold is reduced by 1°C at high outside temperatures (> 30°C). The compressor and auxiliary fan are controlled directly by the digital engine or diesel electronics (DME/DDE). Requests for A/C compressor and auxiliary fan are sent via the K-bus to the DME/DDE. The pressure sensor also monitors the refrigerant pressure and switches the A/C compressor off if the pressure is too high or too low.
Switching conditions for the magnetic clutch:
ON:A/C button ON and evaporator temperature > 4°C (depending on the outside temperature) and coolant temperature < 117°C and terminal 30 at control module > 9.7 Volt.
OFF: A/C button OFF or evaporator temperature < 3°C (depending on outside temperature) or blower stage 0 or coolant temperature > 120°C or terminal 15 OFF or terminal 30 < 9 Volt.
Switching conditions for DME AC idle boost:
When the A/C button is pressed, the heating/air conditioning system requests an idle speed boost via the K-bus in order to provide adequate cooling capacity at idle speed.
ON: A/C button ON and outside temperature > -10°C.
OFF: A/C button and DME_KO OFF or blower 0 and DME_KO OFF or outside temperature < -10°C and DME_KO OFF
DME_KO compressor activation:
The DME/DDE receives the instruction to switch on the compressor via the K-bus. Provided full load cutout is not active, the DME switches on the compressor via a relay. The load moment of the A/C compressor is derived from the pressure sensor signal and passed on to the DME/DDE via the K-bus
Otru descriptionu nekopeju jo tas cik sapratu bija otram,vecaaaka gada gajuma kompresoram ar vadibu kaa Abyss bija iemetis. [ Šo ziņu laboja RmaxLV, 28 Sep 2017, 17:01:22 ] |
Offline | |
|
Harcix | |
Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
|
25 Sep 2017, 14:02:14 @Harcix rakstīja:
Kur e39 sedanam fiziski atrodas visi VIN nummuri iesisti? un kur arii uzliimeeti?
Ir tak kaads specuks, kurs sito zin? Viens ir uz amiisha burkas, tad veejstiklaa, durvju ailee uzliime, iespeejams bagaznieka vaakaa uzliime. Kur veel? It iipashi - vai ir veel virsbuuvee kkur iespiests?
----------------- www.bmwpowerty.lv
|
Offline | |
|
Restt | |
Kopš: 05. Aug 2017
Ziņojumi: 160
Braucu ar:
| Hellooo.
Tuvojas eļļas mainīšana. Ieteikumi M52B28 PFL?
Viens saka vajag labāk LL01, cits LL04. To ka 5W-40, tas jau skaidrs. |
Offline | |
|
AndrisB525 | |
Kopš: 24. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 427
Braucu ar: Astra J, MK4
| To kas rakstits manuali. Nav jega tur kaut ko jaunu izdomat un iespringt uz suudiem. |
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Var kāds ielikt foto, ka izskatās pfl bez mpakas ar fl priekšējiem lukturiem ar balto pagriezienu? Vēlams spaiņa krāsā.
P.S. Nav baigais gateris? |
Offline | |
|
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
26 Sep 2017, 11:23:51 @RmaxLV rakstīja:
24 Sep 2017, 22:55:22 @abyss rakstīja:
24 Sep 2017, 17:18:52 @dzuris rakstīja:
24 Sep 2017, 15:32:39 @RmaxLV rakstīja:
23 Sep 2017, 19:09:08 @Jonjs rakstīja:
Pēc karstākās augusta dienas, kad izbraucienā visu dienu grieza kondiška, nākamajā dienā beidza saldēt, bet gadās, ka aukstums atgriežas kā iepriekš... kad nesaldē, pats kompresors arī nepieslēdzas.. Spiediens sistēmā uz robežas, vai kaut kur nekontakts??
Cik gradus rada ara gaisa temp sensors ? kondicionieris skiet pie kaut kadiem gradiem +3 un zemak vairs nesaldes neko, vismaz man ta bija kad radija divainas temperaturas delj nekontakta shtekeri un tad kad bija kadi + 5 kondicionieris iesledzas.
Dirsana. Saldeja ari pie -40.
Man arī likās, ka ārā temp.devēja dēļ nestrādā ventilators. Diemžēl pēc pieredzes un shēmas āra temp. devējam anv saistības ar ventilatoru. Vadās pēc 2 signāliem, tipa normāli darba temp. strādā normālā ātrumā ventilators, karsts, strādā ātri.
https://www.scribd.com/doc/60087943/BMW-E39-Int...air-conditioning
Pārbaudi kuram gadam tas manualis tev ir, izskatas ka jaunakiem gadiem tomer ir saistiba ar ara temperaturu. un velviena lieta. ja norauj sensoru pavisamkaa dzhuris teica,ka pie -40 saldeja,tad kompresors stradaa failsafe rezhima,jeb ļauj tam darboties un saprot ka ir kļūda sensoram jeb tas neeksistee kaa taads.
There are 2 descriptions of A/C control in WDS
**************
Evaporator control (compressor control)
Evaporator control is activated by pressing the A/C button in the operating unit. A/C standby mode is indicated by the LED in the A/C button. If controlled compressors are installed, the cutout threshold is dependent on the outside temperature and may be between 1°C and 3°C. If a standard compressor is installed, the threshold is reduced by 1°C at high outside temperatures (> 30°C). The compressor and auxiliary fan are controlled directly by the digital engine or diesel electronics (DME/DDE). Requests for A/C compressor and auxiliary fan are sent via the K-bus to the DME/DDE. The pressure sensor also monitors the refrigerant pressure and switches the A/C compressor off if the pressure is too high or too low.
Switching conditions for the magnetic clutch:
ON:A/C button ON and evaporator temperature > 4°C (depending on the outside temperature) and coolant temperature < 117°C and terminal 30 at control module > 9.7 Volt.
OFF: A/C button OFF or evaporator temperature < 3°C (depending on outside temperature) or blower stage 0 or coolant temperature > 120°C or terminal 15 OFF or terminal 30 < 9 Volt.
Switching conditions for DME AC idle boost:
When the A/C button is pressed, the heating/air conditioning system requests an idle speed boost via the K-bus in order to provide adequate cooling capacity at idle speed.
ON: A/C button ON and outside temperature > -10°C.
OFF: A/C button and DME_KO OFF or blower 0 and DME_KO OFF or outside temperature < -10°C and DME_KO OFF
DME_KO compressor activation:
The DME/DDE receives the instruction to switch on the compressor via the K-bus. Provided full load cutout is not active, the DME switches on the compressor via a relay. The load moment of the A/C compressor is derived from the pressure sensor signal and passed on to the DME/DDE via the K-bus
Otru descriptionu nekopeju jo tas cik sapratu bija otram,vecaaaka gada gajuma kompresoram ar vadibu kaa Abyss bija iemetis.
Redz tur ta atskiriba. Ir sensors vet pisas. Vai vina nav vispar |
Offline | |
|
ReinisRS | |
Kopš: 31. Dec 2016
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Nomainīju diskus un stūres pirksts sāka to grauzt?
|
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
29 Sep 2017, 19:49:49 @ReinisRS rakstīja:
Nomainīju diskus un stūres pirksts sāka to grauzt?
Nepareizs diska diametrs vai iznesums. Paradi bildi. |
Offline | |
|
ReinisRS | |
Kopš: 31. Dec 2016
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
|
29 Sep 2017, 19:52:16 @dzuris rakstīja:
29 Sep 2017, 19:49:49 @ReinisRS rakstīja:
Nomainīju diskus un stūres pirksts sāka to grauzt?
Nepareizs diska diametrs vai iznesums. Paradi bildi.
Man tie diski jau ir trešo gadu, es mainiju stūres pirkstu.Salīdzināju ar otru pusi, pirkstam gals ir vairāk izvirzīts. Man iepriekš bija šaurāki diski un neberzās.
[ Šo ziņu laboja ReinisRS, 29 Sep 2017, 20:05:32 ] |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Nepareizs pirksts. |
Offline | |
|
tralots | |
Kopš: 12. Mar 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 5
Braucu ar: E39 3.0d tomats
| Sveiki, kur jus ieteiktu vest autinjam aizmugurejo gultni nomainiit? Ka ari cik tads prieks aptuveni izmaksa? |
Offline | |
|
highlander | |
Kopš: 03. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1974
Braucu ar: diviem pedāļiem
|
28 Sep 2017, 16:36:54 @Restt rakstīja:
Hellooo.
Tuvojas eļļas mainīšana. Ieteikumi M52B28 PFL?
Viens saka vajag labāk LL01, cits LL04. To ka 5W-40, tas jau skaidrs.
hāāāh, tds'am divi gadi nav eļļa mainīta, vēl rūc |
Offline | |
|
ritvarsox | |
Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
|
28 Sep 2017, 19:49:44 @Ruudis rakstīja:
Var kāds ielikt foto, ka izskatās pfl bez mpakas ar fl priekšējiem lukturiem ar balto pagriezienu? Vēlams spaiņa krāsā.
P.S. Nav baigais gateris?
PFL bez Mpakas ar FL lukturiem ar balto pagriezienu |
Offline | |
|
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
30 Sep 2017, 09:10:38 @ritvarsox rakstīja:
28 Sep 2017, 19:49:44 @Ruudis rakstīja:
Var kāds ielikt foto, ka izskatās pfl bez mpakas ar fl priekšējiem lukturiem ar balto pagriezienu? Vēlams spaiņa krāsā.
P.S. Nav baigais gateris?
PFL bez Mpakas ar FL lukturiem ar balto pagriezienu
Tur viss plug&play, jeb kkas jāmodificē? |
Offline | |
|
Ilvars23 | |
Kopš: 15. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 438
Braucu ar: mēli pa dēli
|
30 Sep 2017, 11:51:39 @Ruudis rakstīja:
30 Sep 2017, 09:10:38 @ritvarsox rakstīja:
28 Sep 2017, 19:49:44 @Ruudis rakstīja:
Var kāds ielikt foto, ka izskatās pfl bez mpakas ar fl priekšējiem lukturiem ar balto pagriezienu? Vēlams spaiņa krāsā.
P.S. Nav baigais gateris?
PFL bez Mpakas ar FL lukturiem ar balto pagriezienu
Tur viss plug&play, jeb kkas jāmodificē?
Tikai pavorotņikiem jāsamaina štekeri un laikam visas 4 luktura skrūvju vietas nesapas, bet tas ir sīkums... |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Un stekeri. |
Offline | |
|
abrahamslinkons | |
Kopš: 08. Apr 2016
Ziņojumi: 106
Braucu ar: E92 alpinweiss3 E61 alpinweiss3
| https://www.amazon.com/Eonon-Extended-Installat...ct/dp/B01N5NYV0M
STEIDZAMI - perku sitadu kabeli!!!!!!!!!!!!!! |
Offline | |
|