Online

Pašreiz BMWPower skatās 249 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
dzuris
25. Sep 2017, 20:55 #32281

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


25 Sep 2017, 17:46:28 @RSAWorkshop rakstīja:
Vispār jau ar stabilizatora buksēm bija jāsāk. Saprotams, ka ir forši taupīt 14 eur un tā vietā samainīt visu pārējo un tad konstatēt, ka vainīgas bija bukses, bet nu tomēr


Vispar jau 32. Ieliek poly un aizmirst
Offline
hasans
25. Sep 2017, 22:33 #32282

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Nu zb, ka lai to reiku nodiagnostice? ja graboshas bremzes nebus pie vainas, tad skatisos kas ar reiku.
Vidpar jau man negrab katru reizi, kad parbraucu pari ielapam. Te iegrab, te vairs negrab. Skanja tada, ka beigtai atsaitei + nograb tikai tad, kad parmauc pari bedrei vai ielapam ar prieksejo labo riteni.
Offline
raceejs
26. Sep 2017, 04:55 #32283

Kopš: 11. Sep 2011

Ziņojumi: 256

Braucu ar: 530d,535d

Pievelc reikai skruvi ja nav jau lidz galam pievilkta,ja bus izmainas,tad reika klab.
Offline
RmaxLV
26. Sep 2017, 11:23 #32284

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


24 Sep 2017, 22:55:22 @abyss rakstīja:

24 Sep 2017, 17:18:52 @dzuris rakstīja:

24 Sep 2017, 15:32:39 @RmaxLV rakstīja:

23 Sep 2017, 19:09:08 @Jonjs rakstīja:
Pēc karstākās augusta dienas, kad izbraucienā visu dienu grieza kondiška, nākamajā dienā beidza saldēt, bet gadās, ka aukstums atgriežas kā iepriekš... kad nesaldē, pats kompresors arī nepieslēdzas.. Spiediens sistēmā uz robežas, vai kaut kur nekontakts??

Cik gradus rada ara gaisa temp sensors ? kondicionieris skiet pie kaut kadiem gradiem +3 un zemak vairs nesaldes neko, vismaz man ta bija kad radija divainas temperaturas delj nekontakta shtekeri un tad kad bija kadi + 5 kondicionieris iesledzas.


Dirsana. Saldeja ari pie -40.


Man arī likās, ka ārā temp.devēja dēļ nestrādā ventilators. Diemžēl pēc pieredzes un shēmas āra temp. devējam anv saistības ar ventilatoru. Vadās pēc 2 signāliem, tipa normāli darba temp. strādā normālā ātrumā ventilators, karsts, strādā ātri.

https://www.scribd.com/doc/60087943/BMW-E39-Int...air-conditioning


Pārbaudi kuram gadam tas manualis tev ir, izskatas ka jaunakiem gadiem tomer ir saistiba ar ara temperaturu. un velviena lieta. ja norauj sensoru pavisamkaa dzhuris teica,ka pie -40 saldeja,tad kompresors stradaa failsafe rezhima,jeb ļauj tam darboties un saprot ka ir kļūda sensoram jeb tas neeksistee kaa taads.


There are 2 descriptions of A/C control in WDS
**************
Evaporator control (compressor control)

Evaporator control is activated by pressing the A/C button in the operating unit. A/C standby mode is indicated by the LED in the A/C button. If controlled compressors are installed, the cutout threshold is dependent on the outside temperature and may be between 1°C and 3°C. If a standard compressor is installed, the threshold is reduced by 1°C at high outside temperatures (> 30°C). The compressor and auxiliary fan are controlled directly by the digital engine or diesel electronics (DME/DDE). Requests for A/C compressor and auxiliary fan are sent via the K-bus to the DME/DDE. The pressure sensor also monitors the refrigerant pressure and switches the A/C compressor off if the pressure is too high or too low.

Switching conditions for the magnetic clutch:

ON:A/C button ON and evaporator temperature > 4°C (depending on the outside temperature) and coolant temperature < 117°C and terminal 30 at control module > 9.7 Volt.

OFF: A/C button OFF or evaporator temperature < 3°C (depending on outside temperature) or blower stage 0 or coolant temperature > 120°C or terminal 15 OFF or terminal 30 < 9 Volt.

Switching conditions for DME AC idle boost:

When the A/C button is pressed, the heating/air conditioning system requests an idle speed boost via the K-bus in order to provide adequate cooling capacity at idle speed.

ON: A/C button ON and outside temperature > -10°C.

OFF: A/C button and DME_KO OFF or blower 0 and DME_KO OFF or outside temperature < -10°C and DME_KO OFF

DME_KO compressor activation:

The DME/DDE receives the instruction to switch on the compressor via the K-bus. Provided full load cutout is not active, the DME switches on the compressor via a relay. The load moment of the A/C compressor is derived from the pressure sensor signal and passed on to the DME/DDE via the K-bus

Otru descriptionu nekopeju jo tas cik sapratu bija otram,vecaaaka gada gajuma kompresoram ar vadibu kaa Abyss bija iemetis.

[ Šo ziņu laboja RmaxLV, 28 Sep 2017, 17:01:22 ]

Offline
Harcix
28. Sep 2017, 16:20 #32285

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10


25 Sep 2017, 14:02:14 @Harcix rakstīja:
Kur e39 sedanam fiziski atrodas visi VIN nummuri iesisti? un kur arii uzliimeeti?
Ir tak kaads specuks, kurs sito zin? Viens ir uz amiisha burkas, tad veejstiklaa, durvju ailee uzliime, iespeejams bagaznieka vaakaa uzliime. Kur veel? It iipashi - vai ir veel virsbuuvee kkur iespiests?

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
Restt
28. Sep 2017, 16:36 #32286

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 160

Braucu ar:

Hellooo.
Tuvojas eļļas mainīšana. Ieteikumi M52B28 PFL?
Viens saka vajag labāk LL01, cits LL04. To ka 5W-40, tas jau skaidrs.
Offline
AndrisB525
28. Sep 2017, 17:02 #32287

Kopš: 24. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 427

Braucu ar: Astra J, MK4

To kas rakstits manuali. Nav jega tur kaut ko jaunu izdomat un iespringt uz suudiem.
Offline
Ruudis
28. Sep 2017, 19:49 #32288

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Var kāds ielikt foto, ka izskatās pfl bez mpakas ar fl priekšējiem lukturiem ar balto pagriezienu? Vēlams spaiņa krāsā.
P.S. Nav baigais gateris?
Offline
dzuris
28. Sep 2017, 19:59 #32289

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


26 Sep 2017, 11:23:51 @RmaxLV rakstīja:

24 Sep 2017, 22:55:22 @abyss rakstīja:

24 Sep 2017, 17:18:52 @dzuris rakstīja:

24 Sep 2017, 15:32:39 @RmaxLV rakstīja:

23 Sep 2017, 19:09:08 @Jonjs rakstīja:
Pēc karstākās augusta dienas, kad izbraucienā visu dienu grieza kondiška, nākamajā dienā beidza saldēt, bet gadās, ka aukstums atgriežas kā iepriekš... kad nesaldē, pats kompresors arī nepieslēdzas.. Spiediens sistēmā uz robežas, vai kaut kur nekontakts??

Cik gradus rada ara gaisa temp sensors ? kondicionieris skiet pie kaut kadiem gradiem +3 un zemak vairs nesaldes neko, vismaz man ta bija kad radija divainas temperaturas delj nekontakta shtekeri un tad kad bija kadi + 5 kondicionieris iesledzas.


Dirsana. Saldeja ari pie -40.


Man arī likās, ka ārā temp.devēja dēļ nestrādā ventilators. Diemžēl pēc pieredzes un shēmas āra temp. devējam anv saistības ar ventilatoru. Vadās pēc 2 signāliem, tipa normāli darba temp. strādā normālā ātrumā ventilators, karsts, strādā ātri.

https://www.scribd.com/doc/60087943/BMW-E39-Int...air-conditioning


Pārbaudi kuram gadam tas manualis tev ir, izskatas ka jaunakiem gadiem tomer ir saistiba ar ara temperaturu. un velviena lieta. ja norauj sensoru pavisamkaa dzhuris teica,ka pie -40 saldeja,tad kompresors stradaa failsafe rezhima,jeb ļauj tam darboties un saprot ka ir kļūda sensoram jeb tas neeksistee kaa taads.


There are 2 descriptions of A/C control in WDS
**************
Evaporator control (compressor control)

Evaporator control is activated by pressing the A/C button in the operating unit. A/C standby mode is indicated by the LED in the A/C button. If controlled compressors are installed, the cutout threshold is dependent on the outside temperature and may be between 1°C and 3°C. If a standard compressor is installed, the threshold is reduced by 1°C at high outside temperatures (> 30°C). The compressor and auxiliary fan are controlled directly by the digital engine or diesel electronics (DME/DDE). Requests for A/C compressor and auxiliary fan are sent via the K-bus to the DME/DDE. The pressure sensor also monitors the refrigerant pressure and switches the A/C compressor off if the pressure is too high or too low.

Switching conditions for the magnetic clutch:

ON:A/C button ON and evaporator temperature > 4°C (depending on the outside temperature) and coolant temperature < 117°C and terminal 30 at control module > 9.7 Volt.

OFF: A/C button OFF or evaporator temperature < 3°C (depending on outside temperature) or blower stage 0 or coolant temperature > 120°C or terminal 15 OFF or terminal 30 < 9 Volt.

Switching conditions for DME AC idle boost:

When the A/C button is pressed, the heating/air conditioning system requests an idle speed boost via the K-bus in order to provide adequate cooling capacity at idle speed.

ON: A/C button ON and outside temperature > -10°C.

OFF: A/C button and DME_KO OFF or blower 0 and DME_KO OFF or outside temperature < -10°C and DME_KO OFF

DME_KO compressor activation:

The DME/DDE receives the instruction to switch on the compressor via the K-bus. Provided full load cutout is not active, the DME switches on the compressor via a relay. The load moment of the A/C compressor is derived from the pressure sensor signal and passed on to the DME/DDE via the K-bus

Otru descriptionu nekopeju jo tas cik sapratu bija otram,vecaaaka gada gajuma kompresoram ar vadibu kaa Abyss bija iemetis.


Redz tur ta atskiriba. Ir sensors vet pisas. Vai vina nav vispar
Offline
ReinisRS
29. Sep 2017, 19:49 #32290

Kopš: 31. Dec 2016

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Nomainīju diskus un stūres pirksts sāka to grauzt?
Offline
dzuris
29. Sep 2017, 19:52 #32291

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


29 Sep 2017, 19:49:49 @ReinisRS rakstīja:
Nomainīju diskus un stūres pirksts sāka to grauzt?



Nepareizs diska diametrs vai iznesums. Paradi bildi.
Offline
ReinisRS
29. Sep 2017, 19:54 #32292

Kopš: 31. Dec 2016

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


29 Sep 2017, 19:52:16 @dzuris rakstīja:

29 Sep 2017, 19:49:49 @ReinisRS rakstīja:
Nomainīju diskus un stūres pirksts sāka to grauzt?



Nepareizs diska diametrs vai iznesums. Paradi bildi.
Man tie diski jau ir trešo gadu, es mainiju stūres pirkstu.Salīdzināju ar otru pusi, pirkstam gals ir vairāk izvirzīts. Man iepriekš bija šaurāki diski un neberzās.

[ Šo ziņu laboja ReinisRS, 29 Sep 2017, 20:05:32 ]

Offline
dzuris
29. Sep 2017, 20:03 #32293

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Nepareizs pirksts.
Offline
tralots
29. Sep 2017, 21:42 #32294

Kopš: 12. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: E39 3.0d tomats

Sveiki, kur jus ieteiktu vest autinjam aizmugurejo gultni nomainiit? Ka ari cik tads prieks aptuveni izmaksa?
Offline
highlander
29. Sep 2017, 21:46 #32295

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1974

Braucu ar: diviem pedāļiem


28 Sep 2017, 16:36:54 @Restt rakstīja:
Hellooo.
Tuvojas eļļas mainīšana. Ieteikumi M52B28 PFL?
Viens saka vajag labāk LL01, cits LL04. To ka 5W-40, tas jau skaidrs.


hāāāh, tds'am divi gadi nav eļļa mainīta, vēl rūc
Offline
ritvarsox
30. Sep 2017, 09:10 #32296

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


28 Sep 2017, 19:49:44 @Ruudis rakstīja:
Var kāds ielikt foto, ka izskatās pfl bez mpakas ar fl priekšējiem lukturiem ar balto pagriezienu? Vēlams spaiņa krāsā.
P.S. Nav baigais gateris?

PFL bez Mpakas ar FL lukturiem ar balto pagriezienu
Offline
Ruudis
30. Sep 2017, 11:51 #32297

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


30 Sep 2017, 09:10:38 @ritvarsox rakstīja:

28 Sep 2017, 19:49:44 @Ruudis rakstīja:
Var kāds ielikt foto, ka izskatās pfl bez mpakas ar fl priekšējiem lukturiem ar balto pagriezienu? Vēlams spaiņa krāsā.
P.S. Nav baigais gateris?

PFL bez Mpakas ar FL lukturiem ar balto pagriezienu

Tur viss plug&play, jeb kkas jāmodificē?
Offline
Ilvars23
30. Sep 2017, 16:32 #32298

Kopš: 15. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 438

Braucu ar: mēli pa dēli


30 Sep 2017, 11:51:39 @Ruudis rakstīja:

30 Sep 2017, 09:10:38 @ritvarsox rakstīja:

28 Sep 2017, 19:49:44 @Ruudis rakstīja:
Var kāds ielikt foto, ka izskatās pfl bez mpakas ar fl priekšējiem lukturiem ar balto pagriezienu? Vēlams spaiņa krāsā.
P.S. Nav baigais gateris?

PFL bez Mpakas ar FL lukturiem ar balto pagriezienu

Tur viss plug&play, jeb kkas jāmodificē?


Tikai pavorotņikiem jāsamaina štekeri un laikam visas 4 luktura skrūvju vietas nesapas, bet tas ir sīkums...
Offline
dzuris
30. Sep 2017, 17:19 #32299

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Un stekeri.
Offline
abrahamslinkons
01. Oct 2017, 01:35 #32300

Kopš: 08. Apr 2016

Ziņojumi: 106

Braucu ar: E92 alpinweiss3 E61 alpinweiss3

https://www.amazon.com/Eonon-Extended-Installat...ct/dp/B01N5NYV0M



STEIDZAMI - perku sitadu kabeli!!!!!!!!!!!!!!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo