Online
Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
-JUREVICH- | 17. Jan 2019, 20:58 |
#3221
|
| Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
17 Jan 2019, 14:02:01 @RSAWorkshop rakstīja:
17 Jan 2019, 07:02:48 @sakums rakstīja:
Ok, sapratu to, ka visticamāk, ka tas ģenerators ar ko braucu ju vairāk kā gadu nav visticamāk paredzēts manam auto.
Atgriežoties pie tēmas - kur varētu aizvest notestēt/nodiagnosticēt oem ģeneratoru, pirms likt virsū?
Cik zinu nekur, tikai uz a/m
Ja ļoti vajag, vari atvest, gultņus samainīt nav problēmu, ieliekot OEM tableti arī ar komunikāciju viss būs gut
Autogross pie liepājas ielas ,kā viņu tur ,valdis!Nav vairs?N gadus atpakaļ pēdējo reiz biju,maiku plēša ka ahujennijs stends čutne vietējais nasa vienīgais!Cik sapratu rīvējās ar Izdarīgs,abi labi | Offline | | |
kkas | 17. Jan 2019, 21:12 |
#3222
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9323
Braucu ar: Alfu
|
17 Jan 2019, 15:29:14 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums par volvo v50 2.0d 100kw 2005g Doma mainīt zobsiksnu, taču nav nejausmas kādu pirkt, ražotāji dažādi, cenas tāpat. Nekur nebija minēts par nobraukumu, cik ilgi ar to siksnu var braukt, tāpat kā volvo ražotājs saka, 10 gadi vai 144k miles, vai tas viss atkarājas no brenda, bosch, continental utt?
ņem INA komplektu. tev visi ruļļi arī jāmaina. un ūdens sūknis. 100k km intervāls. detaļas pa lielam pofig, galvenais, lai licējs zina ko dara. | Offline | | |
-JUREVICH- | 17. Jan 2019, 21:18 |
#3223
|
| Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
17 Jan 2019, 21:12:16 @kkas rakstīja:
17 Jan 2019, 15:29:14 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums par volvo v50 2.0d 100kw 2005g Doma mainīt zobsiksnu, taču nav nejausmas kādu pirkt, ražotāji dažādi, cenas tāpat. Nekur nebija minēts par nobraukumu, cik ilgi ar to siksnu var braukt, tāpat kā volvo ražotājs saka, 10 gadi vai 144k miles, vai tas viss atkarājas no brenda, bosch, continental utt?
ņem INA komplektu. tev visi ruļļi arī jāmaina. un ūdens sūknis. 100k km intervāls. detaļas pa lielam pofig, galvenais, lai licējs zina ko dara.
Forda dzinējam ir arī ķēde uz sadalēm!Par ina +arī !Tikai ņem koplektu,atseviški lasot nebūs skrūves/špilkas
| Offline | | |
KaspichsS | 18. Jan 2019, 00:54 |
#3224
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
17 Jan 2019, 19:55:21 @KateG rakstīja:
Wess Select, jūs sukas jebučie!
Kas jums ļāva bakstīties gar lietām, kur neko nejēdziet?
Vārdu sakot, eksperiments uz laiku tiek atlikts (rīt bija paredzēts nākošais raunds).
Pēc Wess es saņēmu auto, kura DME strādā tādā limp modē, ka pat zondes nesilda.
Plus vēl pārītis eksotisku kļūdu, kas liecina, ka mudaki ''coding'' problēmu risinājuši ar ISTA P.
Bļac, es saprotu, ka viņi neko nav dzirdējuši par U0 versijas pārbūvi uz O0 (2FA3 ''problēma''). Par re-flashu no cita FR.
Es saprotu, ka viņi neko nav dzirdējuši par to, ka 2EE6 izlec konkrētos zema SOC apsktākļos. Arī gar temperatūras sensoriem grābstījušies, meklējuši neesošo problēmu, arī tur kaut kādi brīnumi.
Vārdu sakot, no rītdienas - DME re-flash, skatam tālāk. Pisec.
Es uz šī fona neko nesaku par diagnosticēto ''bojāto'' termostatu - kungi, iemācieties Mapped modi un nosacījumus, pie kādiem tā tiek ievērota.
Šajā gadījumā cirka netrūkst (rasklads būs uz n lapām), bet skarbākais - jādabū miskaste darba kārtībā. Jo melošana ''a kāpēc jūs domājiet, ka mēs dzēsām adaptācijas? Mēs to nedarījām...'' sākās...
Paldies tiem, kas izglāba manu dzīvi!
Steigā provējot re-flašot DME, to vēl nobrickoju. Un paliku tumsā uz ielas, bez elektrības
Bet, atjaunojot softu, DME atdzīvojās - gan sāka sildīt zondes, gan veidot adaptācijas, gan strādāt Stratified charge.
Šī posma atšifrējums pa soļiem:
Wess select ''speciālists'':
a) nodzēsa kļūdas;
b) nodzēsa adaptācijas (kurš to prasīja - hvz);
c) neveica dzinēja re-adaptēšanu (kā to prasa BMW SI/SB);
d) ar nenoadaptētu spararatu un nepiemērotām sprauslu adaptācijām veica Rough run datu ''analīzi'', iegūstot pilnīgi aplamus rezultātus (izdruka būs blogā);
e) nolēma risināt coding ''kļūdu'', ar ISTA P mēģināja veikt MSD kodēšanu;
f) process nofeiloja, jo CAS/DME ir cita auto FR (530i - jaudīgākā versija) un kodējumā power_class = 2 (ko nevar izmainīt ar ISTA P);
g) kad process nofeiloja, ''speciālists'' mēģināja rollbackot integrācijas līmeni. Arī tas nofeiloja.
Tad, nevarot neko vairāk izdarīt, auto tika atdots klientam. Vienalga, ka ar pilnīgi nekorektām offset LTFT, vibrējošs, Stratified charge nestrādājošs, jaunas adaptācijas neveidojošs. Pofig - ''diagnostika'' paveikta!
Šo čmošņiku bakstīšanās prasīja .. nieka 4 stundu čakaru.
Wess Select. Diagnostika[ Šo ziņu laboja KateG, 18 Jan 2019, 07:20:12 ] | Offline | | |
-SAIMNIEKS- | 18. Jan 2019, 07:24 |
#3225
|
| Kopš: 19. Mar 2011
Ziņojumi: 383
Braucu ar: sanesi +/- 5m
| Cik izmaksā tās 4 h tik "augstvērtīgas" diagnostikas?
| Offline | | |
HE9600 | 18. Jan 2019, 07:29 |
#3226
|
| Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| Kaspich
Par to mapping mode var smalkāk?
Ar nesen saskāros ar šādu kļūdu un tā arī īsti līdz galam neizpratu kas tas pa zvēru. Tā kā tam auto bija dzeses vent. defekts,tad sliecos domāt, ka dme centās saglabāt Max zemu temperatūru. | Offline | | |
zzips | 18. Jan 2019, 09:01 |
#3227
|
| Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| ar kadu merkji tika braukts uz Wessu? [ Šo ziņu laboja zzips, 18 Jan 2019, 09:04:20 ]
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
KaspichsS | 18. Jan 2019, 10:36 |
#3228
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
18 Jan 2019, 07:29:07 @HE9600 rakstīja:
Kaspich
Par to mapping mode var smalkāk?
Ar nesen saskāros ar šādu kļūdu un tā arī īsti līdz galam neizpratu kas tas pa zvēru. Tā kā tam auto bija dzeses vent. defekts,tad sliecos domāt, ka dme centās saglabāt Max zemu temperatūru.
visnotaļ loģiski! Dzinējs darīja visu iespējamo, lai nepārkarstu!
nu, šeit ir vēl bišku:
https://n53series.blogspot.com/2018/12/pazemina...temperatura.html
Ņem, mēri termostata apsildi. Ja ir - tātad, Mapped mode. Viss jāsaremontē, jāpāradaptē dzinējs, pacietīgi jābrauc (pēc iespējas pa šoseju, vienmērīgi) un jāgaida, kamēr atjaunos normālu temperatūru. | Offline | | |
|
KaspichsS | 18. Jan 2019, 10:38 |
#3229
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
18 Jan 2019, 09:01:18 @zzips rakstīja:
ar kadu merkji tika braukts uz Wessu?
Sociālais eksperiments
| Offline | | |
bmwaddict | 18. Jan 2019, 12:36 |
#3230
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| kur Rīgā (vēlams Mārupes tuvumā) varētu piebraukt un nomainīt aizmugurējos bremžu klučus un degvielas filtru 2005 E90 320d bet tā lai auto nav jāatstāj uz visu dienu un jāmeklē alternatīvs transports. No sērijas sarunāt laiku kad tieši piebraukt, samainīt klučus un filtru un lieta darīta. Būtu pateicīgs ja kāds var ieteikt. Ja nepieciešams varu veikt priekšapmaksu. | Offline | | |
ss_com | 18. Jan 2019, 12:45 |
#3231
|
| Kopš: 14. Feb 2018
Ziņojumi: 301
Braucu ar: M3, M4, M5, E34 2.8Turbo, E36 kompootik
| kāds bmw eksperts ir provējis šo? internetā labas atsauksmes.
tipa kas līdzīgs alpina transmission flash bet labāks.
https://www.xhpflashtool.com/en/
| Offline | | |
Arvelswh | 18. Jan 2019, 14:43 |
#3232
|
| Kopš: 22. Mar 2015
Ziņojumi: 52
Braucu ar:
|
17 Jan 2019, 21:12:16 @kkas rakstīja:
17 Jan 2019, 15:29:14 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums par volvo v50 2.0d 100kw 2005g Doma mainīt zobsiksnu, taču nav nejausmas kādu pirkt, ražotāji dažādi, cenas tāpat. Nekur nebija minēts par nobraukumu, cik ilgi ar to siksnu var braukt, tāpat kā volvo ražotājs saka, 10 gadi vai 144k miles, vai tas viss atkarājas no brenda, bosch, continental utt?
ņem INA komplektu. tev visi ruļļi arī jāmaina. un ūdens sūknis. 100k km intervāls. detaļas pa lielam pofig, galvenais, lai licējs zina ko dara.
Vai šis būs viss vajadzīgais?
https://www.autodoc.lv/ina/7023410
| Offline | | |
VD177 | 18. Jan 2019, 16:42 |
#3233
|
| Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
| Kāds zin izskaidrojumu, kapēc 325Ci ar m54b25 teh.pasē ir 125kw? Kaut gan vajadzētu būt 141kw? 125kw ir 320i ar m54b22
| Offline | | |
KaspichsS | 18. Jan 2019, 18:57 |
#3234
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
16 Jan 2019, 21:24:21 @uldens1 rakstīja:
16 Jan 2019, 21:02:30 @Lauriko rakstīja:
Tā arī ir, praktiski jebkurš auto ģenerators sāk lādēt bez ierosmes palīdzības pie lielākiem apgriezieniem, iegriežot motoru ap 3000 kā kuram auto
tad kāpēc ar nodilušām oglēm auto aķis braucot nosprāgst????Un cik zinu lai sāktu ražot elektrību vajag magnētisko lauku kurš bez ierosmes nav
''Vecā tipa'' ģeneratori | Offline | | |
ss_com | 18. Jan 2019, 22:07 |
#3235
|
| Kopš: 14. Feb 2018
Ziņojumi: 301
Braucu ar: M3, M4, M5, E34 2.8Turbo, E36 kompootik
|
18 Jan 2019, 16:42:27 @VD177 rakstīja:
Kāds zin izskaidrojumu, kapēc 325Ci ar m54b25 teh.pasē ir 125kw? Kaut gan vajadzētu būt 141kw? 125kw ir 320i ar m54b22
Izlaiduma gads: 2000
Tas nav 325ci bet 323ci.
325 parādijās 2001. gadā. | Offline | | |
Touwer | 18. Jan 2019, 22:16 |
#3236
|
| Kopš: 22. Jan 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 267
Braucu ar: BMW V8 power E65. E12. Honda
| jautajums. par e38 varbut kads saskaries.
730d nestrada abs. sledza pie kompi. radija labais prieksejasi. daciks tika nomainits. nekas nemainijas. saka radit kreisais laabaais. nomainits.Nekas nemainijas.Ka ari vairs nerada atrumu. Tgd piesledzot pie kompi raada ka ar abs bloku nevar savienoties. Bloks bus nobeidzies?
Varbut kads ar to jau saskaries | Offline | | |
|
VD177 | 18. Jan 2019, 23:13 |
#3237
|
| Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
|
18 Jan 2019, 22:07:38 @ss_com rakstīja:
18 Jan 2019, 16:42:27 @VD177 rakstīja:
Kāds zin izskaidrojumu, kapēc 325Ci ar m54b25 teh.pasē ir 125kw? Kaut gan vajadzētu būt 141kw? 125kw ir 320i ar m54b22
Izlaiduma gads: 2000
Tas nav 325ci bet 323ci.
325 parādijās 2001. gadā.
Kļūdies!
[ Šo ziņu laboja VD177, 18 Jan 2019, 23:17:07 ] | Offline | | |
KaspichsS | 19. Jan 2019, 16:27 |
#3238
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| Trešā diena
Un lūk, trešais mēģinājums tikt pie diagnostikas... | Offline | | |
kexxx | 19. Jan 2019, 17:08 |
#3239
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
|
19 Jan 2019, 16:27:39 @KateG rakstīja:
Trešā diena
Un lūk, trešais mēģinājums tikt pie diagnostikas...
cenu kategorija? | Offline | | |
Lauriko | 19. Jan 2019, 17:10 |
#3240
|
| Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Lasi 15€ | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|