Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
-JUREVICH-
17. Jan 2019, 20:58 #3221

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


17 Jan 2019, 14:02:01 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Jan 2019, 07:02:48 @sakums rakstīja:
Ok, sapratu to, ka visticamāk, ka tas ģenerators ar ko braucu ju vairāk kā gadu nav visticamāk paredzēts manam auto.
Atgriežoties pie tēmas - kur varētu aizvest notestēt/nodiagnosticēt oem ģeneratoru, pirms likt virsū?
Cik zinu nekur, tikai uz a/m
Ja ļoti vajag, vari atvest, gultņus samainīt nav problēmu, ieliekot OEM tableti arī ar komunikāciju viss būs gut
Autogross pie liepājas ielas ,kā viņu tur ,valdis!Nav vairs?N gadus atpakaļ pēdējo reiz biju,maiku plēša ka ahujennijs stends čutne vietējais nasa vienīgais!Cik sapratu rīvējās ar Izdarīgs,abi labi
Offline
kkas
17. Jan 2019, 21:12 #3222

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9323

Braucu ar: Alfu


17 Jan 2019, 15:29:14 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums par volvo v50 2.0d 100kw 2005g Doma mainīt zobsiksnu, taču nav nejausmas kādu pirkt, ražotāji dažādi, cenas tāpat. Nekur nebija minēts par nobraukumu, cik ilgi ar to siksnu var braukt, tāpat kā volvo ražotājs saka, 10 gadi vai 144k miles, vai tas viss atkarājas no brenda, bosch, continental utt?

ņem INA komplektu. tev visi ruļļi arī jāmaina. un ūdens sūknis. 100k km intervāls. detaļas pa lielam pofig, galvenais, lai licējs zina ko dara.
Offline
-JUREVICH-
17. Jan 2019, 21:18 #3223

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


17 Jan 2019, 21:12:16 @kkas rakstīja:

17 Jan 2019, 15:29:14 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums par volvo v50 2.0d 100kw 2005g Doma mainīt zobsiksnu, taču nav nejausmas kādu pirkt, ražotāji dažādi, cenas tāpat. Nekur nebija minēts par nobraukumu, cik ilgi ar to siksnu var braukt, tāpat kā volvo ražotājs saka, 10 gadi vai 144k miles, vai tas viss atkarājas no brenda, bosch, continental utt?

ņem INA komplektu. tev visi ruļļi arī jāmaina. un ūdens sūknis. 100k km intervāls. detaļas pa lielam pofig, galvenais, lai licējs zina ko dara.
Forda dzinējam ir arī ķēde uz sadalēm!Par ina +arī !Tikai ņem koplektu,atseviški lasot nebūs skrūves/špilkas
Offline
KaspichsS
18. Jan 2019, 00:54 #3224

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Jan 2019, 19:55:21 @KateG rakstīja:
Wess Select, jūs sukas jebučie!
Kas jums ļāva bakstīties gar lietām, kur neko nejēdziet?

Vārdu sakot, eksperiments uz laiku tiek atlikts (rīt bija paredzēts nākošais raunds).

Pēc Wess es saņēmu auto, kura DME strādā tādā limp modē, ka pat zondes nesilda.

Plus vēl pārītis eksotisku kļūdu, kas liecina, ka mudaki ''coding'' problēmu risinājuši ar ISTA P.

Bļac, es saprotu, ka viņi neko nav dzirdējuši par U0 versijas pārbūvi uz O0 (2FA3 ''problēma''). Par re-flashu no cita FR.
Es saprotu, ka viņi neko nav dzirdējuši par to, ka 2EE6 izlec konkrētos zema SOC apsktākļos. Arī gar temperatūras sensoriem grābstījušies, meklējuši neesošo problēmu, arī tur kaut kādi brīnumi.

Vārdu sakot, no rītdienas - DME re-flash, skatam tālāk. Pisec.

Es uz šī fona neko nesaku par diagnosticēto ''bojāto'' termostatu - kungi, iemācieties Mapped modi un nosacījumus, pie kādiem tā tiek ievērota.

Šajā gadījumā cirka netrūkst (rasklads būs uz n lapām), bet skarbākais - jādabū miskaste darba kārtībā. Jo melošana ''a kāpēc jūs domājiet, ka mēs dzēsām adaptācijas? Mēs to nedarījām...'' sākās...


Paldies tiem, kas izglāba manu dzīvi!
Steigā provējot re-flašot DME, to vēl nobrickoju. Un paliku tumsā uz ielas, bez elektrības
Bet, atjaunojot softu, DME atdzīvojās - gan sāka sildīt zondes, gan veidot adaptācijas, gan strādāt Stratified charge.

Šī posma atšifrējums pa soļiem:
Wess select ''speciālists'':
a) nodzēsa kļūdas;
b) nodzēsa adaptācijas (kurš to prasīja - hvz);
c) neveica dzinēja re-adaptēšanu (kā to prasa BMW SI/SB);
d) ar nenoadaptētu spararatu un nepiemērotām sprauslu adaptācijām veica Rough run datu ''analīzi'', iegūstot pilnīgi aplamus rezultātus (izdruka būs blogā);
e) nolēma risināt coding ''kļūdu'', ar ISTA P mēģināja veikt MSD kodēšanu;
f) process nofeiloja, jo CAS/DME ir cita auto FR (530i - jaudīgākā versija) un kodējumā power_class = 2 (ko nevar izmainīt ar ISTA P);
g) kad process nofeiloja, ''speciālists'' mēģināja rollbackot integrācijas līmeni. Arī tas nofeiloja.

Tad, nevarot neko vairāk izdarīt, auto tika atdots klientam. Vienalga, ka ar pilnīgi nekorektām offset LTFT, vibrējošs, Stratified charge nestrādājošs, jaunas adaptācijas neveidojošs. Pofig - ''diagnostika'' paveikta!

Šo čmošņiku bakstīšanās prasīja .. nieka 4 stundu čakaru.


Wess Select. Diagnostika

[ Šo ziņu laboja KateG, 18 Jan 2019, 07:20:12 ]

Offline
-SAIMNIEKS-
18. Jan 2019, 07:24 #3225

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 383

Braucu ar: sanesi +/- 5m

Cik izmaksā tās 4 h tik "augstvērtīgas" diagnostikas?
Offline
HE9600
18. Jan 2019, 07:29 #3226

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

Kaspich

Par to mapping mode var smalkāk?

Ar nesen saskāros ar šādu kļūdu un tā arī īsti līdz galam neizpratu kas tas pa zvēru. Tā kā tam auto bija dzeses vent. defekts,tad sliecos domāt, ka dme centās saglabāt Max zemu temperatūru.
Offline
zzips
18. Jan 2019, 09:01 #3227

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

ar kadu merkji tika braukts uz Wessu?

[ Šo ziņu laboja zzips, 18 Jan 2019, 09:04:20 ]



-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
KaspichsS
18. Jan 2019, 10:36 #3228

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


18 Jan 2019, 07:29:07 @HE9600 rakstīja:
Kaspich

Par to mapping mode var smalkāk?

Ar nesen saskāros ar šādu kļūdu un tā arī īsti līdz galam neizpratu kas tas pa zvēru. Tā kā tam auto bija dzeses vent. defekts,tad sliecos domāt, ka dme centās saglabāt Max zemu temperatūru.


visnotaļ loģiski! Dzinējs darīja visu iespējamo, lai nepārkarstu!
nu, šeit ir vēl bišku:
https://n53series.blogspot.com/2018/12/pazemina...temperatura.html

Ņem, mēri termostata apsildi. Ja ir - tātad, Mapped mode. Viss jāsaremontē, jāpāradaptē dzinējs, pacietīgi jābrauc (pēc iespējas pa šoseju, vienmērīgi) un jāgaida, kamēr atjaunos normālu temperatūru.
Offline
KaspichsS
18. Jan 2019, 10:38 #3229

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


18 Jan 2019, 09:01:18 @zzips rakstīja:
ar kadu merkji tika braukts uz Wessu?


Sociālais eksperiments
Offline
bmwaddict
18. Jan 2019, 12:36 #3230

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

kur Rīgā (vēlams Mārupes tuvumā) varētu piebraukt un nomainīt aizmugurējos bremžu klučus un degvielas filtru 2005 E90 320d bet tā lai auto nav jāatstāj uz visu dienu un jāmeklē alternatīvs transports. No sērijas sarunāt laiku kad tieši piebraukt, samainīt klučus un filtru un lieta darīta. Būtu pateicīgs ja kāds var ieteikt. Ja nepieciešams varu veikt priekšapmaksu.
Offline
ss_com
18. Jan 2019, 12:45 #3231

Kopš: 14. Feb 2018

Ziņojumi: 301

Braucu ar: M3, M4, M5, E34 2.8Turbo, E36 kompootik

kāds bmw eksperts ir provējis šo? internetā labas atsauksmes.
tipa kas līdzīgs alpina transmission flash bet labāks.
https://www.xhpflashtool.com/en/
Offline
Arvelswh
18. Jan 2019, 14:43 #3232

Kopš: 22. Mar 2015

Ziņojumi: 52

Braucu ar:


17 Jan 2019, 21:12:16 @kkas rakstīja:

17 Jan 2019, 15:29:14 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums par volvo v50 2.0d 100kw 2005g Doma mainīt zobsiksnu, taču nav nejausmas kādu pirkt, ražotāji dažādi, cenas tāpat. Nekur nebija minēts par nobraukumu, cik ilgi ar to siksnu var braukt, tāpat kā volvo ražotājs saka, 10 gadi vai 144k miles, vai tas viss atkarājas no brenda, bosch, continental utt?

ņem INA komplektu. tev visi ruļļi arī jāmaina. un ūdens sūknis. 100k km intervāls. detaļas pa lielam pofig, galvenais, lai licējs zina ko dara.


Vai šis būs viss vajadzīgais?
https://www.autodoc.lv/ina/7023410
Offline
VD177
18. Jan 2019, 16:42 #3233

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: Agresīvu sānslīdi

Kāds zin izskaidrojumu, kapēc 325Ci ar m54b25 teh.pasē ir 125kw? Kaut gan vajadzētu būt 141kw? 125kw ir 320i ar m54b22




Offline
KaspichsS
18. Jan 2019, 18:57 #3234

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


16 Jan 2019, 21:24:21 @uldens1 rakstīja:

16 Jan 2019, 21:02:30 @Lauriko rakstīja:
Tā arī ir, praktiski jebkurš auto ģenerators sāk lādēt bez ierosmes palīdzības pie lielākiem apgriezieniem, iegriežot motoru ap 3000 kā kuram auto
tad kāpēc ar nodilušām oglēm auto aķis braucot nosprāgst????Un cik zinu lai sāktu ražot elektrību vajag magnētisko lauku kurš bez ierosmes nav


''Vecā tipa'' ģeneratori
Offline
ss_com
18. Jan 2019, 22:07 #3235

Kopš: 14. Feb 2018

Ziņojumi: 301

Braucu ar: M3, M4, M5, E34 2.8Turbo, E36 kompootik


18 Jan 2019, 16:42:27 @VD177 rakstīja:
Kāds zin izskaidrojumu, kapēc 325Ci ar m54b25 teh.pasē ir 125kw? Kaut gan vajadzētu būt 141kw? 125kw ir 320i ar m54b22







Izlaiduma gads: 2000
Tas nav 325ci bet 323ci.
325 parādijās 2001. gadā.
Offline
Touwer
18. Jan 2019, 22:16 #3236

Kopš: 22. Jan 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 267

Braucu ar: BMW V8 power E65. E12. Honda

jautajums. par e38 varbut kads saskaries.
730d nestrada abs. sledza pie kompi. radija labais prieksejasi. daciks tika nomainits. nekas nemainijas. saka radit kreisais laabaais. nomainits.Nekas nemainijas.Ka ari vairs nerada atrumu. Tgd piesledzot pie kompi raada ka ar abs bloku nevar savienoties. Bloks bus nobeidzies?
Varbut kads ar to jau saskaries
Offline
VD177
18. Jan 2019, 23:13 #3237

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: Agresīvu sānslīdi


18 Jan 2019, 22:07:38 @ss_com rakstīja:

18 Jan 2019, 16:42:27 @VD177 rakstīja:
Kāds zin izskaidrojumu, kapēc 325Ci ar m54b25 teh.pasē ir 125kw? Kaut gan vajadzētu būt 141kw? 125kw ir 320i ar m54b22



Izlaiduma gads: 2000
Tas nav 325ci bet 323ci.
325 parādijās 2001. gadā.


Kļūdies!

[ Šo ziņu laboja VD177, 18 Jan 2019, 23:17:07 ]

Offline
KaspichsS
19. Jan 2019, 16:27 #3238

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Trešā diena

Un lūk, trešais mēģinājums tikt pie diagnostikas...
Offline
kexxx
19. Jan 2019, 17:08 #3239

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:


19 Jan 2019, 16:27:39 @KateG rakstīja:
Trešā diena

Un lūk, trešais mēģinājums tikt pie diagnostikas...


cenu kategorija?
Offline
Lauriko
19. Jan 2019, 17:10 #3240

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Lasi 15€
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo