Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Tehniskā apskate

AutorsZiņojums
Deivid
19. Feb 2024, 12:36 #3221

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Pasaki lai veic normālu diagnostiku un protams atbrīvojas no savas laimes gāzes ilgtermiņā.

Ja diagnostika ir kļūdu nolasīšana, problēmas atrast obd readeri un aplikāciju viņam nesagadās, tur kārtējo kaktu speciālistu nevajag piesaukt

TA viņš neizies. Var mēģināt ar siltiem iet, bet lai no sākuma nomēra pretspiedienu

[ Šo ziņu laboja Deivid, 19 Feb 2024, 12:45:46 ]

Offline
R86
19. Feb 2024, 13:18 #3222

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 476

Braucu ar: e30, e34

Isti nevaru atrast info par tiem burtiem, ko tie nozime pie emisiju standartiem.
Kads var izskaidrot?
Divi piemeri:
manam auto euro5 A
citam euro5 j
abi viena gada bmw ar vienadiem dzinejiem.
kas tie par A un J ?
Offline
smudo
19. Feb 2024, 16:12 #3223

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


19 Feb 2024, 09:37:03 @Negantelis rakstīja:
Droši vien ka visiem auto nav vienādas prasības par izmešiem. Ir 2003 gada x3 ar M54B30 kurš brauc ar gāzi. Saimnieks saka ka esot beidzies katalizators(viņi tur 2 gab 1-3 un 4-6), varbūt tik vecs auto var iziet atgāzes tāpat?


Dzirdets, ka ziemas miskastēm ar M54 grieza grieza katus ārā un pirms gada nodeva pa 400 EUR metālā uzpircējiem un uz TA lēja E85 un TA atgāzēs tika cauri, ja viss pārējais tam dzinējam bija OK. Nav pamata neticēt stāstītajam.
Offline
wanksta
19. Feb 2024, 20:38 #3224

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Šodien aizbraucu aplūkot vienu vecu dīzeli darba vajadzībām - piešķiļot gandrīz nosmaku, kaimiņu pagalms baltu dūmu mākonī, nospiežot vnk gāzās kaudzēm baltu dūmu, kad uzsila palika kaut cik labāk bet nu tur tāpat pisec katram kurš iet vai brauc aizmugurē
Apskate ieta pirms 3 dienām, tipa viss esot ok
Offline
Celtnieks7
19. Feb 2024, 21:09 #3225

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 190

Braucu ar:

Kāpēc manam auto nerāda to izmešu klasi CSDD aplikācijā? 2012.g. dīzelis.
Offline
Deivid
20. Feb 2024, 10:02 #3226

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


19 Feb 2024, 16:12:32 @smudo rakstīja:

19 Feb 2024, 09:37:03 @Negantelis rakstīja:
Droši vien ka visiem auto nav vienādas prasības par izmešiem. Ir 2003 gada x3 ar M54B30 kurš brauc ar gāzi. Saimnieks saka ka esot beidzies katalizators(viņi tur 2 gab 1-3 un 4-6), varbūt tik vecs auto var iziet atgāzes tāpat?


Dzirdets, ka ziemas miskastēm ar M54 grieza grieza katus ārā un pirms gada nodeva pa 400 EUR metālā uzpircējiem un uz TA lēja E85 un TA atgāzēs tika cauri, ja viss pārējais tam dzinējam bija OK. Nav pamata neticēt stāstītajam.


2000 gadā arī nāca M54. Bez katiem E85 neko neglābs
Offline
Jonix
20. Feb 2024, 10:33 #3227

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


19 Feb 2024, 20:38:54 @wanksta rakstīja:
Šodien aizbraucu aplūkot vienu vecu dīzeli darba vajadzībām - piešķiļot gandrīz nosmaku, kaimiņu pagalms baltu dūmu mākonī, nospiežot vnk gāzās kaudzēm baltu dūmu, kad uzsila palika kaut cik labāk bet nu tur tāpat pisec katram kurš iet vai brauc aizmugurē
Apskate ieta pirms 3 dienām, tipa viss esot ok
Diemžēl, normāla situācija.
Silts dzinējs, visticamāk, nekūp vai arī skate ir izieta ar degvielas piedevu palīdzību.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
wanksta
20. Feb 2024, 12:10 #3228

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Kūpēja silts kā nelabais, bet kaut kādā vidējā apgriezienu diapazonā nevis max
Offline
freshman
21. Feb 2024, 20:06 #3229

Kopš: 04. Dec 2016

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

Tehniskajā apskatē liek vieniniekus par iebuktētu spārnu, ieplīsušu bamperi?
Uz remontu jāgaida rindā, bet TA iet uz beigām
Offline
Kanjo
21. Feb 2024, 20:36 #3230

Kopš: 02. Mar 2019

Ziņojumi: 255

Braucu ar:

Kaut kad agrāk bija redzēts, ka ieliek 2 par "izvirzījumu virsbūvē". Pēdējā laikā nav dzirdēts vairs. Gan jau skatās vai plaisas rezultātā bamperis neiziet stipri ārpus auto gabarītiem, bet gudrāki pakomentēs
Offline
propans-butans
21. Feb 2024, 20:51 #3231

Kopš: 29. Aug 2021

Ziņojumi: 63

Braucu ar: beigušos skati

Bukte būs vieninieks par deformāciju
Ja bamperī ir gana liela plaisa, kas veido sataustāmu asu malu tad 2-citiem satiksmes dalībniekiem bīstami bufera bojājumi
Offline
Mizx
22. Feb 2024, 00:22 #3232

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Ir pieredzēts divnieks par to, ka priekšējam buferim apakšā "lūpa" trūka. Tā skaitās asa, bīstama mala utt., kaut bija nost smuki un vienmērigi visā bufera garumā. Izlikties, ka tas tāds tūnings, nesanāca.
Offline
dropman
25. Feb 2024, 18:42 #3233

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 257

Braucu ar: VAG

Vai ar bojātu (saplaisājis, vietām izdrupis) gājiena ierobežotāju aizmugurē, var iziet apskati? Vai arī uzreiz divnieks?
Offline
Bmwpowerists
25. Feb 2024, 20:15 #3234

Kopš: 03. Jun 2010

Ziņojumi: 233

Braucu ar: ///M

ja pamanis tad 1
Offline
peecise28
26. Feb 2024, 14:58 #3235

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


21 Feb 2024, 20:06:04 @freshman rakstīja:
Tehniskajā apskatē liek vieniniekus par iebuktētu spārnu, ieplīsušu bamperi?
Uz remontu jāgaida rindā, bet TA iet uz beigām


līdzīgā situācijā - serviss gaidīja jaunu bamperi, caurums ~2 eur monētas lielumā + 10 cm plaisa, uzlīmēju līmplēvi pa virsu
novērtēja ar 2, esot bīstams gājējiem. Bija jābrauc ārpus LV, piedāvāju aiziet uz būvnateriālu veikalu un uzmest ģipša pļeku, vai tad drošības uzlabosies? nē, neuzlabošoties gan Laikam 0 toreiz dabūju.


22 Feb 2024, 00:22:10 @Mizx rakstīja:
Ir pieredzēts divnieks par to, ka priekšējam buferim apakšā "lūpa" trūka. Tā skaitās asa, bīstama mala utt., kaut bija nost smuki un vienmērigi visā bufera garumā. Izlikties, ka tas tāds tūnings, nesanāca.


jā, man pakaļbamperī apakšā lūpai bija robs, n gadus viss ok, vienā nepatika, bet normāli apstāstīja, ka tur 1 nevar likt, bojājums ir, utt. Uzliku vecāka modeļa bamperi bez lūpas un viss bija ok
Offline
FisherS
03. Mar 2024, 11:30 #3236

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem

Labdien! Izmeklēju google, bet atbildes neatradu.
Man piedāvā N1 divdurvju hečbeku ar divām sēdvietām un norobežotu kravas dalījumu. Kāds ir process iekš csdd, ja nopērku jaunu salonu ar aizmugurējiem benķiem/siksnām un uztaisu par klasisko hečbeku 4/5 sēdvietām? Un vispār vai ir iespējāms pārreģistrēt pēctam no N1 uz M1? Auto nav reģistrēts LV, ja nu tas ko maina.

[ Šo ziņu laboja FisherS, 03 Mar 2024, 11:32:09 ]

Offline
Mizx
04. Mar 2024, 01:04 #3237

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


03 Mar 2024, 11:30:12 @FisherS rakstīja:
Labdien! Izmeklēju google, bet atbildes neatradu.
Man piedāvā N1 divdurvju hečbeku ar divām sēdvietām un norobežotu kravas dalījumu. Kāds ir process iekš csdd, ja nopērku jaunu salonu ar aizmugurējiem benķiem/siksnām un uztaisu par klasisko hečbeku 4/5 sēdvietām? Un vispār vai ir iespējāms pārreģistrēt pēctam no N1 uz M1? Auto nav reģistrēts LV, ja nu tas ko maina.
Tepat viens tikko ar šo iekritis. Neiesaku cerēt uz kategorijas maiņu. Var izdoties mainīt sēdvietu skaitu, bet M1 nedabūsi. Lietuvā būs jāpērk vinjetes, visas citas atrakcijas kā ar kravas auto, ja iepriekš uz Tava vārda nav bijis N1, tad apdrošināšanas Bonus-malus klase sākas no jauna kā iesācējam. Principā privātpersonai nopirkt lētāku N1 var sanākt daudz dārgāk kā nopirkt dārgāku M1, bet jāskatās pēc minētajiem vēsturiskajiem faktiem un plāniem kā to auto lietosi. Principā jāatceras, ka jebkurā gadījumā jo mazāks sēdvietu skaits, jo lētāka apdrošināšana, jo sēdvietu skaits aug, jo apdrošināšana kļust dārgāka. Tā ka varbūt pat divvietīgs N1 kā ikdienas funkcionālais auto der, ja fonā var paturēt citu, ar ko vadāt visu ģimeni.
Offline
Mikuzz
04. Mar 2024, 09:12 #3238

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


03 Mar 2024, 11:30:12 @FisherS rakstīja:
Labdien! Izmeklēju google, bet atbildes neatradu.
Man piedāvā N1 divdurvju hečbeku ar divām sēdvietām un norobežotu kravas dalījumu. Kāds ir process iekš csdd, ja nopērku jaunu salonu ar aizmugurējiem benķiem/siksnām un uztaisu par klasisko hečbeku 4/5 sēdvietām? Un vispār vai ir iespējāms pārreģistrēt pēctam no N1 uz M1? Auto nav reģistrēts LV, ja nu tas ko maina.


Versijas ir vairākas, iesākumam vajag noskaidrot no dīlera:vai attiecīgais auto, ar konkrēto tipa aptiprinājumu, ir paredzēts kā M1, ja nav, tad ar to viss beidzas.
Offline
FisherS
04. Mar 2024, 09:58 #3239

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem

Auto ļoti līdzīgs šim:
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ford/fiesta/fmgpj.html

Vēl jautājums, ja es pirms reģistrācijas LV jau salikšu salonu uz 5vietīgu, nedabūšu pa ausīm, ka nav vairs 2vietīgs?
Offline
Mikuzz
04. Mar 2024, 10:34 #3240

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Nē, Tev vienkārši nepiereģistrēs

P.S. Būs vai nu pārbūve jāreģistrē, vai jātiek pie dīlera izziņas un tad jābrauc uz pārbūvi. Vai tiksi pie izziņas nosaka tas, vai auto vispār paredzēts ar 5 vietām.

[ Šo ziņu laboja Mikuzz, 04 Mar 2024, 10:36:57 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo