Autors | Ziņojums |
Deivid | 19. Feb 2024, 12:36 |
#3221
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Pasaki lai veic normālu diagnostiku un protams atbrīvojas no savas laimes gāzes ilgtermiņā.
Ja diagnostika ir kļūdu nolasīšana, problēmas atrast obd readeri un aplikāciju viņam nesagadās, tur kārtējo kaktu speciālistu nevajag piesaukt
TA viņš neizies. Var mēģināt ar siltiem iet, bet lai no sākuma nomēra pretspiedienu[ Šo ziņu laboja Deivid, 19 Feb 2024, 12:45:46 ] |
Offline | |
|
R86 | 19. Feb 2024, 13:18 |
#3222
|
|
Kopš: 21. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 476
Braucu ar: e30, e34
| Isti nevaru atrast info par tiem burtiem, ko tie nozime pie emisiju standartiem.
Kads var izskaidrot?
Divi piemeri:
manam auto euro5 A
citam euro5 j
abi viena gada bmw ar vienadiem dzinejiem.
kas tie par A un J ?
|
Offline | |
|
smudo | 19. Feb 2024, 16:12 |
#3223
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
19 Feb 2024, 09:37:03 @Negantelis rakstīja:
Droši vien ka visiem auto nav vienādas prasības par izmešiem. Ir 2003 gada x3 ar M54B30 kurš brauc ar gāzi. Saimnieks saka ka esot beidzies katalizators(viņi tur 2 gab 1-3 un 4-6), varbūt tik vecs auto var iziet atgāzes tāpat?
Dzirdets, ka ziemas miskastēm ar M54 grieza grieza katus ārā un pirms gada nodeva pa 400 EUR metālā uzpircējiem un uz TA lēja E85 un TA atgāzēs tika cauri, ja viss pārējais tam dzinējam bija OK. Nav pamata neticēt stāstītajam. |
Offline | |
|
wanksta | 19. Feb 2024, 20:38 |
#3224
|
|
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Šodien aizbraucu aplūkot vienu vecu dīzeli darba vajadzībām - piešķiļot gandrīz nosmaku, kaimiņu pagalms baltu dūmu mākonī, nospiežot vnk gāzās kaudzēm baltu dūmu, kad uzsila palika kaut cik labāk bet nu tur tāpat pisec katram kurš iet vai brauc aizmugurē
Apskate ieta pirms 3 dienām, tipa viss esot ok |
Offline | |
|
Celtnieks7 | 19. Feb 2024, 21:09 |
#3225
|
|
Kopš: 08. Jul 2016
Ziņojumi: 190
Braucu ar:
| Kāpēc manam auto nerāda to izmešu klasi CSDD aplikācijā? 2012.g. dīzelis. |
Offline | |
|
Deivid | 20. Feb 2024, 10:02 |
#3226
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
19 Feb 2024, 16:12:32 @smudo rakstīja:
19 Feb 2024, 09:37:03 @Negantelis rakstīja:
Droši vien ka visiem auto nav vienādas prasības par izmešiem. Ir 2003 gada x3 ar M54B30 kurš brauc ar gāzi. Saimnieks saka ka esot beidzies katalizators(viņi tur 2 gab 1-3 un 4-6), varbūt tik vecs auto var iziet atgāzes tāpat?
Dzirdets, ka ziemas miskastēm ar M54 grieza grieza katus ārā un pirms gada nodeva pa 400 EUR metālā uzpircējiem un uz TA lēja E85 un TA atgāzēs tika cauri, ja viss pārējais tam dzinējam bija OK. Nav pamata neticēt stāstītajam.
2000 gadā arī nāca M54. Bez katiem E85 neko neglābs |
Offline | |
|
Jonix | 20. Feb 2024, 10:33 |
#3227
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
19 Feb 2024, 20:38:54 @wanksta rakstīja:
Šodien aizbraucu aplūkot vienu vecu dīzeli darba vajadzībām - piešķiļot gandrīz nosmaku, kaimiņu pagalms baltu dūmu mākonī, nospiežot vnk gāzās kaudzēm baltu dūmu, kad uzsila palika kaut cik labāk bet nu tur tāpat pisec katram kurš iet vai brauc aizmugurē
Apskate ieta pirms 3 dienām, tipa viss esot ok
Diemžēl, normāla situācija.
Silts dzinējs, visticamāk, nekūp vai arī skate ir izieta ar degvielas piedevu palīdzību.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
wanksta | 20. Feb 2024, 12:10 |
#3228
|
|
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Kūpēja silts kā nelabais, bet kaut kādā vidējā apgriezienu diapazonā nevis max |
Offline | |
|
|
freshman | 21. Feb 2024, 20:06 |
#3229
|
|
Kopš: 04. Dec 2016
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
| Tehniskajā apskatē liek vieniniekus par iebuktētu spārnu, ieplīsušu bamperi?
Uz remontu jāgaida rindā, bet TA iet uz beigām |
Offline | |
|
Kanjo | 21. Feb 2024, 20:36 |
#3230
|
|
Kopš: 02. Mar 2019
Ziņojumi: 255
Braucu ar:
| Kaut kad agrāk bija redzēts, ka ieliek 2 par "izvirzījumu virsbūvē". Pēdējā laikā nav dzirdēts vairs. Gan jau skatās vai plaisas rezultātā bamperis neiziet stipri ārpus auto gabarītiem, bet gudrāki pakomentēs |
Offline | |
|
propans-butans | 21. Feb 2024, 20:51 |
#3231
|
|
Kopš: 29. Aug 2021
Ziņojumi: 63
Braucu ar: beigušos skati
| Bukte būs vieninieks par deformāciju
Ja bamperī ir gana liela plaisa, kas veido sataustāmu asu malu tad 2-citiem satiksmes dalībniekiem bīstami bufera bojājumi |
Offline | |
|
Mizx | 22. Feb 2024, 00:22 |
#3232
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
| Ir pieredzēts divnieks par to, ka priekšējam buferim apakšā "lūpa" trūka. Tā skaitās asa, bīstama mala utt., kaut bija nost smuki un vienmērigi visā bufera garumā. Izlikties, ka tas tāds tūnings, nesanāca. |
Offline | |
|
dropman | 25. Feb 2024, 18:42 |
#3233
|
|
Kopš: 15. Sep 2006
Ziņojumi: 257
Braucu ar: VAG
| Vai ar bojātu (saplaisājis, vietām izdrupis) gājiena ierobežotāju aizmugurē, var iziet apskati? Vai arī uzreiz divnieks?
|
Offline | |
|
Bmwpowerists | 25. Feb 2024, 20:15 |
#3234
|
|
Kopš: 03. Jun 2010
Ziņojumi: 233
Braucu ar: ///M
| ja pamanis tad 1 |
Offline | |
|
peecise28 | 26. Feb 2024, 14:58 |
#3235
|
|
Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
|
21 Feb 2024, 20:06:04 @freshman rakstīja:
Tehniskajā apskatē liek vieniniekus par iebuktētu spārnu, ieplīsušu bamperi?
Uz remontu jāgaida rindā, bet TA iet uz beigām
līdzīgā situācijā - serviss gaidīja jaunu bamperi, caurums ~2 eur monētas lielumā + 10 cm plaisa, uzlīmēju līmplēvi pa virsu
novērtēja ar 2, esot bīstams gājējiem. Bija jābrauc ārpus LV, piedāvāju aiziet uz būvnateriālu veikalu un uzmest ģipša pļeku, vai tad drošības uzlabosies? nē, neuzlabošoties gan Laikam 0 toreiz dabūju.
22 Feb 2024, 00:22:10 @Mizx rakstīja:
Ir pieredzēts divnieks par to, ka priekšējam buferim apakšā "lūpa" trūka. Tā skaitās asa, bīstama mala utt., kaut bija nost smuki un vienmērigi visā bufera garumā. Izlikties, ka tas tāds tūnings, nesanāca.
jā, man pakaļbamperī apakšā lūpai bija robs, n gadus viss ok, vienā nepatika, bet normāli apstāstīja, ka tur 1 nevar likt, bojājums ir, utt. Uzliku vecāka modeļa bamperi bez lūpas un viss bija ok |
Offline | |
|
FisherS | 03. Mar 2024, 11:30 |
#3236
|
|
Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: tīriem diskiem
| Labdien! Izmeklēju google, bet atbildes neatradu.
Man piedāvā N1 divdurvju hečbeku ar divām sēdvietām un norobežotu kravas dalījumu. Kāds ir process iekš csdd, ja nopērku jaunu salonu ar aizmugurējiem benķiem/siksnām un uztaisu par klasisko hečbeku 4/5 sēdvietām? Un vispār vai ir iespējāms pārreģistrēt pēctam no N1 uz M1? Auto nav reģistrēts LV, ja nu tas ko maina.[ Šo ziņu laboja FisherS, 03 Mar 2024, 11:32:09 ] |
Offline | |
|
|
Mizx | 04. Mar 2024, 01:04 |
#3237
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
03 Mar 2024, 11:30:12 @FisherS rakstīja:
Labdien! Izmeklēju google, bet atbildes neatradu.
Man piedāvā N1 divdurvju hečbeku ar divām sēdvietām un norobežotu kravas dalījumu. Kāds ir process iekš csdd, ja nopērku jaunu salonu ar aizmugurējiem benķiem/siksnām un uztaisu par klasisko hečbeku 4/5 sēdvietām? Un vispār vai ir iespējāms pārreģistrēt pēctam no N1 uz M1? Auto nav reģistrēts LV, ja nu tas ko maina.
Tepat viens tikko ar šo iekritis. Neiesaku cerēt uz kategorijas maiņu. Var izdoties mainīt sēdvietu skaitu, bet M1 nedabūsi. Lietuvā būs jāpērk vinjetes, visas citas atrakcijas kā ar kravas auto, ja iepriekš uz Tava vārda nav bijis N1, tad apdrošināšanas Bonus-malus klase sākas no jauna kā iesācējam. Principā privātpersonai nopirkt lētāku N1 var sanākt daudz dārgāk kā nopirkt dārgāku M1, bet jāskatās pēc minētajiem vēsturiskajiem faktiem un plāniem kā to auto lietosi. Principā jāatceras, ka jebkurā gadījumā jo mazāks sēdvietu skaits, jo lētāka apdrošināšana, jo sēdvietu skaits aug, jo apdrošināšana kļust dārgāka. Tā ka varbūt pat divvietīgs N1 kā ikdienas funkcionālais auto der, ja fonā var paturēt citu, ar ko vadāt visu ģimeni. |
Offline | |
|
Mikuzz | 04. Mar 2024, 09:12 |
#3238
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
03 Mar 2024, 11:30:12 @FisherS rakstīja:
Labdien! Izmeklēju google, bet atbildes neatradu.
Man piedāvā N1 divdurvju hečbeku ar divām sēdvietām un norobežotu kravas dalījumu. Kāds ir process iekš csdd, ja nopērku jaunu salonu ar aizmugurējiem benķiem/siksnām un uztaisu par klasisko hečbeku 4/5 sēdvietām? Un vispār vai ir iespējāms pārreģistrēt pēctam no N1 uz M1? Auto nav reģistrēts LV, ja nu tas ko maina.
Versijas ir vairākas, iesākumam vajag noskaidrot no dīlera:vai attiecīgais auto, ar konkrēto tipa aptiprinājumu, ir paredzēts kā M1, ja nav, tad ar to viss beidzas. |
Offline | |
|
FisherS | 04. Mar 2024, 09:58 |
#3239
|
|
Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: tīriem diskiem
| Auto ļoti līdzīgs šim:
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ford/fiesta/fmgpj.html
Vēl jautājums, ja es pirms reģistrācijas LV jau salikšu salonu uz 5vietīgu, nedabūšu pa ausīm, ka nav vairs 2vietīgs? |
Offline | |
|
Mikuzz | 04. Mar 2024, 10:34 |
#3240
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Nē, Tev vienkārši nepiereģistrēs
P.S. Būs vai nu pārbūve jāreģistrē, vai jātiek pie dīlera izziņas un tad jābrauc uz pārbūvi. Vai tiksi pie izziņas nosaka tas, vai auto vispār paredzēts ar 5 vietām.[ Šo ziņu laboja Mikuzz, 04 Mar 2024, 10:36:57 ] |
Offline | |
|