Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
jkkk
07. Dec 2021, 10:01 #3221

Kopš: 30. Dec 2012

Ziņojumi: 420

Braucu ar:

rekur viens grib lidostā atstāt uz nedēļu ar sentry, citam blogerim vajag segu 50km pārbraucienam. es nez ko teikt
Offline
Samsasi
07. Dec 2021, 10:02 #3222

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4583

Braucu ar:

tas arguments par salšanu bt ir vnk smieklīgs
Offline
CP17
07. Dec 2021, 10:45 #3223

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Verneram brille aizsalusi

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
GirtzB
07. Dec 2021, 10:47 #3224

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


07 Dec 2021, 10:35:42 @Nixx rakstīja:
ja maciņš ļauj, tad m5 vietā labāk iepirkt performaces e-mašīnu, lai dotu signālu ražotājiem, ka vajag ne tikai līfus, apus & i3, bet arī plaidus un tukānus

Par tukāniem plaidiem un citiem performance e-auto ir mazs satraukums, tādi būs vienmēr, jo pieprasījums dzīs uz priekšu šo tirgus segmentu daudz straujāk kā "leaf un i3".

Attiecīgi ir pēdējais brīdis nopirkt nevis ///M5 bet Alfa QV utml nišu segmenta alu cilvēku auto.


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
jkkk
07. Dec 2021, 10:58 #3225

Kopš: 30. Dec 2012

Ziņojumi: 420

Braucu ar:


07 Dec 2021, 10:02:14 @Samsasi rakstīja:
tas arguments par salšanu bt ir vnk smieklīgs


man ir pietiekami daudz benzīna auto, lai varētu salīdzināt uzpildes komfortu. ar elektro ir daudz ērtāk un ātrāk, ja lādējies mājās. pildoties ir auksti. it īpaši, ja bāka ir 70-100 litri. vienkārši fakts.
Offline
Marex_FF6
07. Dec 2021, 11:05 #3226

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6



Visi taču atzīst, ka fosilā kurināmā ēra ir galā. Iet pret to naratīvu ir pilnīgi lieki. Kā bija tas teiciens - labāk atslābinies un mēģini izbaudīt



Nooooo shit...

Offline
jkkk
07. Dec 2021, 11:16 #3227

Kopš: 30. Dec 2012

Ziņojumi: 420

Braucu ar:


07 Dec 2021, 11:05:35 @Marex_FF6 rakstīja:


Visi taču atzīst, ka fosilā kurināmā ēra ir galā. Iet pret to naratīvu ir pilnīgi lieki. Kā bija tas teiciens - labāk atslābinies un mēģini izbaudīt



Nooooo shit...




kāds risinājums ilgtermiņā? vairāk AES?

ja var ticēt avotiem, tad LV 60% HES, 39% gāze.
Offline
Marex_FF6
07. Dec 2021, 11:21 #3228

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


07 Dec 2021, 11:16:27 @jkkk rakstīja:

kāds risinājums ilgtermiņā? vairāk AES?

ja var ticēt avotiem, tad LV 60% HES, 39% gāze.


Vairāk EV un nost ar iekšdedzi... kam nepatīk, lai pārceļas uz Staķa & Ķirša Rīgu un pārsēžas uz fiksīšiem...
Offline
GirtzB
07. Dec 2021, 11:36 #3229

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Gan jau "ekkohipiju" nākošais "narrative" būs masīva "off grid" poularizēšana t.i. visiem uz jumta saules baterijas, pagalmā vēja ģenerators un ugunskurā termopāris lai atslogotu kopējo tīklu un enerģiju ražot paši sev.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
smudo
07. Dec 2021, 12:38 #3230

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


07 Dec 2021, 11:08:15 @Vantage rakstīja:

07 Dec 2021, 10:52:15 @koderis rakstīja:
Būs tie aparāti, tik vai katrs students ar tādu spēs vizināties? Es gan teiktu, ka augstas veiktspējas automobiļi vēl nekad vēsturē nav bijuši tik pieejami kā tagad Un paldies par to Grētai Tu runā par auto baudu, bet nopirki 2tonnīgu ļumekli ar ādas salonu Kamon, vantāž


ļumeklis haha, nu cmon.

labi, labi, hren sņim. es uzmeklēšu to pēdējo feislifta vai kādu tur tesla miskasti ar tiem x pārsimts zirgiem un iztestēšu. garantēju, ka tā misene nevadās, neizskatās un nekas tur viņai nav, lai es pat teorētiski izsvērtu iemainīt pret BMW.


Tesla M3 Performance versijā vadās ļoti labi un pa prasi arī brauc ļoti ātri. Sekoju vienam beļģim, kas hobij līmenī katru gadu pa Nirburgringu un citām Eiropas trasēm nobrauc vairākus tukstošus km. Viņam ir GT2 RS MR, Cayman 718 GTS un šogad arī pamēģināja Model 3 un pats atzina, ka bija pārsteigts, cik ātrs tas auto ir trasē, īpaši ja veic pāris uzlabojumus bremzēm (kā minimums kluči un škidrums), saregulē savirzi un uzliek atbilstošas riepas. Baterija pietiek laikam 2 apļiem Nirburgringā (3, ja brauc mierīgāk). Es gan konkrēti neatceros apļa laikus, bet tie bija aptuveni F sērijas M3 līmenī.

Piekrītu, ka ja vari atļauties, tad līdz EURO7 2025. gadā for fun var pirkt performance ICE un izvēle tagad it tik liela, kā nekad agrāk. Pēc tam vēl kādu laiku tos varēs izmantot ilgākā nākotnē, kamēr kādā brīdī tie paliks ne tik daudz kā pārvietošanās līdzekļi masām, bet gan vairāk kā izklaides rīki. Pagaidām prognozes, ka līdz 2050 gadam tos ļaus izmantot, tātad vēl 28 gadi priekšā . Pēc tam varētu būt tā, ka ES tiek vispār aizliegts pašam vadīt auto (gan ICE, gan EV) jo ES ir vēl viens "izaicinošs" plāns 2050. gadā ne tikai sasniegt CO2 neitrālas emisijas (nav gan atbildēts (pat ideju līmenī), kā apkures jautājumu risinās ), bet arī panākt 0 bojā gājušo CSN visā ES. Un ir skaidrs, ka ar cilvēkiem pie auto stūres tas nebūs iespējams
Offline
ParaTr00per
07. Dec 2021, 12:42 #3231

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


07 Dec 2021, 11:36:31 @GirtzB rakstīja:
Gan jau "ekkohipiju" nākošais "narrative" būs masīva "off grid" poularizēšana t.i. visiem uz jumta saules baterijas, pagalmā vēja ģenerators un ugunskurā termopāris lai atslogotu kopējo tīklu un enerģiju ražot paši sev.

a kas slikts idejā pašam enerģiju ražot?
Offline
Mixzzz
07. Dec 2021, 12:47 #3232

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2793

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


07 Dec 2021, 11:36:31 @GirtzB rakstīja:
Gan jau "ekkohipiju" nākošais "narrative" būs masīva "off grid" poularizēšana t.i. visiem uz jumta saules baterijas, pagalmā vēja ģenerators un ugunskurā termopāris lai atslogotu kopējo tīklu un enerģiju ražot paši sev.
Jāpagaida mazliet lai bateriju tehnoloģija attīstās, tā lai var vismaz kādus 40kwh par salīdzinoši mazām izmaksām noglabāt un tad jau easy. Tik cik ziemā gan būs tāpat pie tīkla jāslēdzas Latvijas apstākļos . HESu pagalmā neuzbūvēsi. Pie šī brīža elektrības cenām vienk saules paneļi + akumulatori vēl īsti neatmaksājas
Offline
smudo
07. Dec 2021, 12:49 #3233

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


07 Dec 2021, 11:16:27 @jkkk rakstīja:

07 Dec 2021, 11:05:35 @Marex_FF6 rakstīja:


Visi taču atzīst, ka fosilā kurināmā ēra ir galā. Iet pret to naratīvu ir pilnīgi lieki. Kā bija tas teiciens - labāk atslābinies un mēģini izbaudīt



Nooooo shit...




kāds risinājums ilgtermiņā? vairāk AES?

ja var ticēt avotiem, tad LV 60% HES, 39% gāze.


Pagaidām uz papīra risinājumi ir "atjaunojamā enerģija" - tātad ES gadījumā vēja parki un saules paneļi, bet "pārejas" posmā zaļā gaisam ir iedota dabas gāzei. Bet pat lielākie optimisti saprot, ka pieaugot elektrības patēriņam tautsaimniecībā, būs jāmeklē vēl citi risinājumi, jo vēja un saules enerģija nekad īsti nevar kļūt par vienīgo pamatu elektroapgādes sistēmai, ja vien nav atrisināts jautājums par tās uzkrāšanu. Par tādām lietām, kā aukstā kodolsintēze mūsu dzīves laikā vai pat krietni ilgākā periodā var nesapņot. Līdz ar to pagaidām grozi kā gribi, tad lielā daļā ES turpinās kurināt fosilo enerģiju. Iespējams, ka šī ziema un pāris nākamās, liks kādam ES vadības institūcijās aizdomāties ja ne par politikas maiņu, tad vismaz kursa piekoriģēšanu realitātei.
Offline
Damn
07. Dec 2021, 12:51 #3234

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:


07 Dec 2021, 12:42:47 @ParaTr00per rakstīja:

07 Dec 2021, 11:36:31 @GirtzB rakstīja:
Gan jau "ekkohipiju" nākošais "narrative" būs masīva "off grid" poularizēšana t.i. visiem uz jumta saules baterijas, pagalmā vēja ģenerators un ugunskurā termopāris lai atslogotu kopējo tīklu un enerģiju ražot paši sev.

a kas slikts idejā pašam enerģiju ražot?


Ražot centralizēti, nevis katrai būdai pa saules panelim, invertoram, utt, nav dabai draudzīgāk, zaļāk, mazāks eko pēdas nospiedums dabai? :zaļo-eko-aicinājums:

[ Šo ziņu laboja Damn, 07 Dec 2021, 12:52:39 ]

Offline
GirtzB
07. Dec 2021, 13:24 #3235

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Centalizēti ražojot galvenā problēma pasaules mēroga(ne latvijā) ir pārvades līnijas.

Atjaunojamie resursi ir arī koksnes atkritumi, tādēļ rakstīju - termopāris ugunskurā.

Kombinācija saules panelis + termopāris vai gāzģenerators un ražo visu gadu.


07 Dec 2021, 12:42:47 @ParaTr00per rakstīja:

07 Dec 2021, 11:36:31 @GirtzB rakstīja:
Gan jau "ekkohipiju" nākošais "narrative" būs masīva "off grid" poularizēšana t.i. visiem uz jumta saules baterijas, pagalmā vēja ģenerators un ugunskurā termopāris lai atslogotu kopējo tīklu un enerģiju ražot paši sev.

a kas slikts idejā pašam enerģiju ražot?

es tikai par. Man tā ideja patīk. "latvieša" sapnis par saimiecību meža vidu manī mīt .

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 07 Dec 2021, 13:26:49 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
diesel
07. Dec 2021, 14:01 #3236

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


07 Dec 2021, 12:38:55 @smudo rakstīja:

07 Dec 2021, 11:08:15 @Vantage rakstīja:

07 Dec 2021, 10:52:15 @koderis rakstīja:
Būs tie aparāti, tik vai katrs students ar tādu spēs vizināties? Es gan teiktu, ka augstas veiktspējas automobiļi vēl nekad vēsturē nav bijuši tik pieejami kā tagad Un paldies par to Grētai Tu runā par auto baudu, bet nopirki 2tonnīgu ļumekli ar ādas salonu Kamon, vantāž


ļumeklis haha, nu cmon.

labi, labi, hren sņim. es uzmeklēšu to pēdējo feislifta vai kādu tur tesla miskasti ar tiem x pārsimts zirgiem un iztestēšu. garantēju, ka tā misene nevadās, neizskatās un nekas tur viņai nav, lai es pat teorētiski izsvērtu iemainīt pret BMW.


Tesla M3 Performance versijā vadās ļoti labi un pa prasi arī brauc ļoti ātri. Sekoju vienam beļģim, kas hobij līmenī katru gadu pa Nirburgringu un citām Eiropas trasēm nobrauc vairākus tukstošus km. Viņam ir GT2 RS MR, Cayman 718 GTS un šogad arī pamēģināja Model 3 un pats atzina, ka bija pārsteigts, cik ātrs tas auto ir trasē, īpaši ja veic pāris uzlabojumus bremzēm (kā minimums kluči un škidrums), saregulē savirzi un uzliek atbilstošas riepas. Baterija pietiek laikam 2 apļiem Nirburgringā (3, ja brauc mierīgāk). Es gan konkrēti neatceros apļa laikus, bet tie bija aptuveni F sērijas M3 līmenī.

Piekrītu, ka ja vari atļauties, tad līdz EURO7 2025. gadā for fun var pirkt performance ICE un izvēle tagad it tik liela, kā nekad agrāk. Pēc tam vēl kādu laiku tos varēs izmantot ilgākā nākotnē, kamēr kādā brīdī tie paliks ne tik daudz kā pārvietošanās līdzekļi masām, bet gan vairāk kā izklaides rīki. Pagaidām prognozes, ka līdz 2050 gadam tos ļaus izmantot, tātad vēl 28 gadi priekšā . Pēc tam varētu būt tā, ka ES tiek vispār aizliegts pašam vadīt auto (gan ICE, gan EV) jo ES ir vēl viens "izaicinošs" plāns 2050. gadā ne tikai sasniegt CO2 neitrālas emisijas (nav gan atbildēts (pat ideju līmenī), kā apkures jautājumu risinās ), bet arī panākt 0 bojā gājušo CSN visā ES. Un ir skaidrs, ka ar cilvēkiem pie auto stūres tas nebūs iespējams

Teorijā M3 ar mazo motoru varētu būt salīdzinoši labi apļa laiki. Smaguma centrs, powers un masa daudz maz vēl saprotama. Bet Tesla nav Taycans
Offline
ParaTr00per
07. Dec 2021, 14:23 #3237

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


07 Dec 2021, 12:51:18 @Damn rakstīja:

Ražot centralizēti, nevis katrai būdai pa saules panelim, invertoram, utt, nav dabai draudzīgāk, zaļāk, mazāks eko pēdas nospiedums dabai? :zaļo-eko-aicinājums:


invertors un saules panelis ir "vienreizējas izmaksas", bet zudumi pārvades līnijās būs pastāvīgi. tur varētu pakašķēties, kas ilgtermiņā sanāks draudzīgāk dabai
Offline
CP17
07. Dec 2021, 14:23 #3238

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


07 Dec 2021, 13:24:30 @GirtzB rakstīja:
Centalizēti ražojot galvenā problēma pasaules mēroga(ne latvijā) ir pārvades līnijas.

Atjaunojamie resursi ir arī koksnes atkritumi, tādēļ rakstīju - termopāris ugunskurā.

Kombinācija saules panelis + termopāris vai gāzģenerators un ražo visu gadu.


07 Dec 2021, 12:42:47 @ParaTr00per rakstīja:

07 Dec 2021, 11:36:31 @GirtzB rakstīja:
Gan jau "ekkohipiju" nākošais "narrative" būs masīva "off grid" poularizēšana t.i. visiem uz jumta saules baterijas, pagalmā vēja ģenerators un ugunskurā termopāris lai atslogotu kopējo tīklu un enerģiju ražot paši sev.

a kas slikts idejā pašam enerģiju ražot?

es tikai par. Man tā ideja patīk. "latvieša" sapnis par saimiecību meža vidu manī mīt .

Tik kaa aplauzt ragus monopolistam?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Lenko
07. Dec 2021, 14:34 #3239

Kopš: 03. Feb 2012

No: Kandava

Ziņojumi: 479

Braucu ar: Moto no EU

Īsti diskusiju nelasiju,blin zb elektro auto lādē ar dīzēļa ģeneratoru.
Volvo 13gada D2 12eiras? Nodoklis.
Jaunu Mazdu 2.0L plus elektro pāri 100 gadā.
Offline
ParaTr00per
07. Dec 2021, 14:56 #3240

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


07 Dec 2021, 14:34:35 @Lenko rakstīja:
Īsti diskusiju nelasiju,blin zb elektro auto lādē ar dīzēļa ģeneratoru.
Volvo 13gada D2 12eiras? Nodoklis.
Jaunu Mazdu 2.0L plus elektro pāri 100 gadā.

tev nav kāds tulkojums šim tekstam, priekš cilvēkiem ar IQ lielāku par kurpju izmēru?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo