Online

Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
DEV1L
07. May 2012, 00:54 #3221

Kopš: 16. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 67

Braucu ar: BMW E36 coupe , MB 560sec 90'

Paklau , par uzacīm tak CSDD tehniskajā nepiesienas , ne?
Offline
DrumB
07. May 2012, 00:59 #3222

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


07 May 2012, 00:54:33 DEV1L rakstīja:
Paklau , par uzacīm tak CSDD tehniskajā nepiesienas , ne?

Ja nav pāri puslukturim, tad nē.
Offline
klikics
07. May 2012, 07:40 #3223

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 672

Braucu ar: GH-23


07 May 2012, 07:37:42 Pufaix rakstīja:
Atvainojos ka jautājums nav par bmw ....

čoma OOOO A6 2.6 automāts pie nelieliem apgriezieniem braucot raustās... minot grīdā viss ok. Panelī deg check engine, kompis esot rādijis ka katalizatorā vaina - vai tas varētu būt raustīšanās iemesls? Ir kādi varianti ko pamēģināt nemainot katalizātoru?
www. audi-style.lv
Offline
acha
07. May 2012, 08:06 #3224

Kopš: 10. Sep 2007

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo

Ko īsti nozīmē AC? Un kad viņš ir ieslēgts/izslēgts, tad kad lampiņa deg vai nedeg?
Offline
lapsins
07. May 2012, 08:09 #3225

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar: subaru


07 May 2012, 08:06:23 acha rakstīja:
Ko īsti nozīmē AC? Un kad viņš ir ieslēgts/izslēgts, tad kad lampiņa deg vai nedeg?


kondiška
ieslēgts, kad deg lampiņa

-----------------
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8220
Offline
Siipols
07. May 2012, 10:22 #3226

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100



06 May 2012, 23:04:09 Siipols rakstīja:
neatradu attiecīgu printeru un kopētaju sadaļu

kur varetu uzpildīt pulvera kartridzu Samsung SCX -4600 aparātam??

tas ir cik dargs,lets prieks?


-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Hurricane
07. May 2012, 11:19 #3227

Kopš: 04. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 357

Braucu ar: 330D un 325TDS

PALĪGĀ>>>...

Kādam varbūt ir idejas, kapēc M52B28 motoram ar M50 ieplūdes kolektoru ir lielas atgāzes un diagnostikā uz kompja uzrāda, ka pirmajos trīs cilindros riktīgi tiek griezta nost degvielas padeve, bet pēdējos trijos cilindros atkal baigi gāž iekšā???

Lambda zondes abas nomainītas, degvielas filtrs arī ir nomainīts un šodien pat noņēmu nost iepl. kolektoru un uzliku atpakaļ, nekur nekādi gļuki ar viņu nebija...
Offline
janexz
07. May 2012, 11:54 #3228

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4

ir kaut kādi izņēmumi kad var apstāties zem 326 ceļa zīmes? konkrēti interesē kravas izkraušana. Vai tikai ar spec atļaujām?

[ Šo ziņu laboja janexz, 07 May 2012, 11:56:02 ]

Offline
seeingman
07. May 2012, 11:59 #3229

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


07 May 2012, 11:19:31 Hurricane rakstīja:
PALĪGĀ>>>...

Kādam varbūt ir idejas, kapēc M52B28 motoram ar M50 ieplūdes kolektoru ir lielas atgāzes un diagnostikā uz kompja uzrāda, ka pirmajos trīs cilindros riktīgi tiek griezta nost degvielas padeve, bet pēdējos trijos cilindros atkal baigi gāž iekšā???

Lambda zondes abas nomainītas, degvielas filtrs arī ir nomainīts un šodien pat noņēmu nost iepl. kolektoru un uzliku atpakaļ, nekur nekādi gļuki ar viņu nebija...

Zondēm štekerus neesi sajaucis vietām?
zondei kura nāk kolektorā, kas ir vairāk uz priekšu jāspraužas štekerī, kas ir vairāk uz aizmuguri.
Vakuuma noplūdes?
Offline
seeingman
07. May 2012, 12:01 #3230

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


07 May 2012, 11:54:23 janexz rakstīja:
ir kaut kādi izņēmumi kad var apstāties zem 326 ceļa zīmes? konkrēti interesē kravas izkraušana. Vai tikai ar spec atļaujām?



kravu var izkraut/iekraut un pasažierus izlaist/uzņemt (max 5 min laikā) tikai zem šīs ceļazīmes:
Offline
gachons
07. May 2012, 12:34 #3231

Kopš: 23. Feb 2007

No: Ķegums

Ziņojumi: 79

Braucu ar: bmw

cik daudz eļļa nepieciešama e36 manuālajā ātrumkārbā? paldies jau iepriekš
Offline
7788
07. May 2012, 13:00 #3232

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


07 May 2012, 11:59:32 seeingman rakstīja:

07 May 2012, 11:19:31 Hurricane rakstīja:
PALĪGĀ>>>...

Kādam varbūt ir idejas, kapēc M52B28 motoram ar M50 ieplūdes kolektoru ir lielas atgāzes un diagnostikā uz kompja uzrāda, ka pirmajos trīs cilindros riktīgi tiek griezta nost degvielas padeve, bet pēdējos trijos cilindros atkal baigi gāž iekšā???

Lambda zondes abas nomainītas, degvielas filtrs arī ir nomainīts un šodien pat noņēmu nost iepl. kolektoru un uzliku atpakaļ, nekur nekādi gļuki ar viņu nebija...

Zondēm štekerus neesi sajaucis vietām?
zondei kura nāk kolektorā, kas ir vairāk uz priekšu jāspraužas štekerī, kas ir vairāk uz aizmuguri.
Vakuuma noplūdes?

nu tad apsēdies un padomā kapēc vadība liesina maisījumu uz bank 1, ja nevari izdomāt tad dzen uz servisu!
Vari uzzvanīt Driver.
Offline
7788
07. May 2012, 13:01 #3233

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


07 May 2012, 12:34:30 gachons rakstīja:
cik daudz eļļa nepieciešama e36 manuālajā ātrumkārbā? paldies jau iepriekš

kaut kas ap 1,3 litri
Offline
GUGO
07. May 2012, 13:04 #3234

Kopš: 28. Jun 2006

Ziņojumi: 604

Braucu ar: ratiem

kur Riga ir pacelajs automazgatava?
Offline
seeingman
07. May 2012, 13:06 #3235

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


07 May 2012, 13:00:44 7788 rakstīja:

07 May 2012, 11:59:32 seeingman rakstīja:

07 May 2012, 11:19:31 Hurricane rakstīja:
PALĪGĀ>>>...

Kādam varbūt ir idejas, kapēc M52B28 motoram ar M50 ieplūdes kolektoru ir lielas atgāzes un diagnostikā uz kompja uzrāda, ka pirmajos trīs cilindros riktīgi tiek griezta nost degvielas padeve, bet pēdējos trijos cilindros atkal baigi gāž iekšā???

Lambda zondes abas nomainītas, degvielas filtrs arī ir nomainīts un šodien pat noņēmu nost iepl. kolektoru un uzliku atpakaļ, nekur nekādi gļuki ar viņu nebija...

Zondēm štekerus neesi sajaucis vietām?
zondei kura nāk kolektorā, kas ir vairāk uz priekšu jāspraužas štekerī, kas ir vairāk uz aizmuguri.
Vakuuma noplūdes?

nu tad apsēdies un padomā kapēc vadība liesina maisījumu uz bank 1, ja nevari izdomāt tad dzen uz servisu!
Vari uzzvanīt Driver.

vadība liesina treknina atsevišķi pa "bankiem" tikai no lambdām, ja pareizi esmu sapratis to ms41, MAFa rādījums ietekmē abus "bankus".
Kā jau teicu - iespējams sajaukti vietām lambdu štekeri - bank 1 lambda rāda bank 2 štekerim un otrādi, līdz ar to vadībai rādās, kabank 1 ir trekns un tā griež nost, kaut vai patiesībā tur ir liess, savukārt bank 2 notiek pretējais.
Offline
putans
07. May 2012, 13:28 #3236

Kopš: 10. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 159

Braucu ar: e36 325i cabrio

nav gluzi jautajums speciem.

kads varetu iemest kadu bildi vai izstastiit ar ko atskiras e36 reduktoru lielie korpusi no mazajiem ????
Offline
Hurricane
07. May 2012, 13:54 #3237

Kopš: 04. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 357

Braucu ar: 330D un 325TDS


07 May 2012, 13:06:31 seeingman rakstīja:

07 May 2012, 13:00:44 7788 rakstīja:

07 May 2012, 11:59:32 seeingman rakstīja:

07 May 2012, 11:19:31 Hurricane rakstīja:
PALĪGĀ>>>...

Kādam varbūt ir idejas, kapēc M52B28 motoram ar M50 ieplūdes kolektoru ir lielas atgāzes un diagnostikā uz kompja uzrāda, ka pirmajos trīs cilindros riktīgi tiek griezta nost degvielas padeve, bet pēdējos trijos cilindros atkal baigi gāž iekšā???

Lambda zondes abas nomainītas, degvielas filtrs arī ir nomainīts un šodien pat noņēmu nost iepl. kolektoru un uzliku atpakaļ, nekur nekādi gļuki ar viņu nebija...

Zondēm štekerus neesi sajaucis vietām?
zondei kura nāk kolektorā, kas ir vairāk uz priekšu jāspraužas štekerī, kas ir vairāk uz aizmuguri.
Vakuuma noplūdes?

nu tad apsēdies un padomā kapēc vadība liesina maisījumu uz bank 1, ja nevari izdomāt tad dzen uz servisu!
Vari uzzvanīt Driver.

vadība liesina treknina atsevišķi pa "bankiem" tikai no lambdām, ja pareizi esmu sapratis to ms41, MAFa rādījums ietekmē abus "bankus".
Kā jau teicu - iespējams sajaukti vietām lambdu štekeri - bank 1 lambda rāda bank 2 štekerim un otrādi, līdz ar to vadībai rādās, kabank 1 ir trekns un tā griež nost, kaut vai patiesībā tur ir liess, savukārt bank 2 notiek pretējais.


Paldies par padomu, shodien obligāti pamēģināšu, jo iespējams petiešām būšu sajaucis štekerus vietām...
Offline
kasio
07. May 2012, 14:08 #3238

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps


07 May 2012, 13:04:33 GUGO rakstīja:
kur Riga ir pacelajs automazgatava?

pretī rumbulai Lukoil uzpildes stacijā
Offline
GUGO
07. May 2012, 14:09 #3239

Kopš: 28. Jun 2006

Ziņojumi: 604

Braucu ar: ratiem


07 May 2012, 14:08:24 kasio rakstīja:

07 May 2012, 13:04:33 GUGO rakstīja:
kur Riga ir pacelajs automazgatava?

pretī rumbulai Lukoil uzpildes stacijā

paldies
Offline
krishus_1
07. May 2012, 14:13 #3240

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Kāds nezin kādu online katalogu opeļiem, kur pēc vin varētu r/d nummurus atrast? Nu līdzīgi kā realoem.com?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo