Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXVI

AutorsZiņojums
Mikuzz
09. Mar 2011, 23:14 #3221

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


09 Mar 2011, 23:10:26 cipargalva rakstīja:
Kurš ir vainīgs, ja skatē sanāk šitāda ziepe, kad ērcina dīzeli, un mierā laicīgi nedabū to motoru? CSDD uzņemsies atbildību vai nē?


Katrs gadījums individuāls.

Normālam un darba kārtibā esošam motoram pie atgāzu pārbaudes nekas nenotiek.
Offline
daplis
09. Mar 2011, 23:18 #3222

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:

taadai ir jaaizskataas turbiinai darbiibaa!

un ja trako, tad gliemezis paliek balts!
Offline
jurxx
09. Mar 2011, 23:24 #3223

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


09 Mar 2011, 14:25:22 Srakans rakstīja:
A toč, ne jau dīzelī vaina, bet jā, klemme nepalīdz Degvielas vadu aizspiest, kā jau minēja, ieplūdi aizbāzt. Kko vienmēr var izdomāt, a citādi kapi

kleme pat bendziniekam vari noraut pie ejoša dzinēja tāpat strādās esmu tā autiņus startējis - vienu pielai pārcel otrā ar beigtu aķi aķi no ejošā un tad pa fiksu visu apmaini atpakaļ un aiziet jūriņā
Offline
TP
09. Mar 2011, 23:24 #3224

Kopš: 18. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e36 323ti e46 318i


09 Mar 2011, 23:14:08 Mikuzz rakstīja:

09 Mar 2011, 23:10:26 cipargalva rakstīja:
Kurš ir vainīgs, ja skatē sanāk šitāda ziepe, kad ērcina dīzeli, un mierā laicīgi nedabū to motoru? CSDD uzņemsies atbildību vai nē?


Katrs gadījums individuāls.

Normālam un darba kārtibā esošam motoram pie atgāzu pārbaudes nekas nenotiek.


lai gan zinu ka man dizelim motors ir kaa jauns (a6 c4 2.5 tdi ) vienmer ar saapi skatos ka vinji spidzina vinju ieks atgazu boksa!
Offline
Modrs
09. Mar 2011, 23:25 #3225

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


09 Mar 2011, 22:39:36 Mikuzz rakstīja:
Jā, eļļa nāk no turbīnas.

Mazs eļļas parēriņš ir normāli, bet dīzelim noteikti vajag ik pa laikam "dot iekšās", pabraukt ilgstoši pie lielākiem apgr., un aktīvi pabraukt. Tas ir veselīgi.

Manuālo mierā var dabūt, ja zin kas notiek, automātu būs krietni grūtāk


var eļļa būt gan no slimas turbīnas, gan no slima matora, kuram karterī pa daudz ir eļļas tvaiki, kuri pa kartera ventilāciju nonāk ieplūdē.

mums darbā visādi slimi matori ir bijuši un vēl slimākas ļurbas. bet smagajiem tā problēma ir retāk, jo parasti visiem ir izpuvis interkūlers, kurš pa visiem galiem pūš garām

varam noslēgt derības, kad VWFANAM sāks joņot meriva ar hvzcik tur km noskrējienu

ja pa nopietnam, tad šēņot var ar atmosfērisko. A turbo vēl ir tāda figņa, ka kvēpi sakrājas ļurbā un spiež aksiāli tos blīvējošos konusus un deldē lāpstiņas utt. karoš šo var kāds dīzelists sīkāk komentēt

[ Šo ziņu laboja Modrs, 09 Mar 2011, 23:29:29 ]

Offline
jurxx
09. Mar 2011, 23:25 #3226

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


09 Mar 2011, 23:24:30 TP rakstīja:

09 Mar 2011, 23:14:08 Mikuzz rakstīja:

09 Mar 2011, 23:10:26 cipargalva rakstīja:
Kurš ir vainīgs, ja skatē sanāk šitāda ziepe, kad ērcina dīzeli, un mierā laicīgi nedabū to motoru? CSDD uzņemsies atbildību vai nē?


Katrs gadījums individuāls.

Normālam un darba kārtibā esošam motoram pie atgāzu pārbaudes nekas nenotiek.


lai gan zinu ka man dizelim motors ir kaa jauns (a6 c4 2.5 tdi ) vienmer ar saapi skatos ka vinji spidzina vinju ieks atgazu boksa!

nopērc kādu no jaunajiem dīzeļiem kuriem šo testu nedrīkst veikt
Offline
TP
09. Mar 2011, 23:32 #3227

Kopš: 18. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e36 323ti e46 318i


09 Mar 2011, 23:25:38 jurxx rakstīja:

09 Mar 2011, 23:24:30 TP rakstīja:

09 Mar 2011, 23:14:08 Mikuzz rakstīja:

09 Mar 2011, 23:10:26 cipargalva rakstīja:
Kurš ir vainīgs, ja skatē sanāk šitāda ziepe, kad ērcina dīzeli, un mierā laicīgi nedabū to motoru? CSDD uzņemsies atbildību vai nē?


Katrs gadījums individuāls.

Normālam un darba kārtibā esošam motoram pie atgāzu pārbaudes nekas nenotiek.


lai gan zinu ka man dizelim motors ir kaa jauns (a6 c4 2.5 tdi ) vienmer ar saapi skatos ka vinji spidzina vinju ieks atgazu boksa!

nopērc kādu no jaunajiem dīzeļiem kuriem šo testu nedrīkst veikt

kapec lai nedrikstetu tadtu testu jaunajiem dizeljiem veikt??
Offline
DOPING
09. Mar 2011, 23:36 #3228

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW


09 Mar 2011, 23:32:27 TP rakstīja:
kapec lai nedrikstetu tadtu testu jaunajiem dizeljiem veikt??

Arī esmu dzirdējis par šiem, tjip ražotājs aizliedzis un viss...

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Modrs
09. Mar 2011, 23:38 #3229

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


09 Mar 2011, 23:36:33 DOPING rakstīja:

09 Mar 2011, 23:32:27 TP rakstīja:
kapec lai nedrikstetu tadtu testu jaunajiem dizeljiem veikt??

Arī esmu dzirdējis par šiem, tjip ražotājs aizliedzis un viss...


da nē, vnk motora vadība neitrālajā neļauj gāzēt redlainā
Offline
Usins
09. Mar 2011, 23:40 #3230

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203


09 Mar 2011, 23:25:31 Modrs rakstīja:

09 Mar 2011, 22:39:36 Mikuzz rakstīja:
Jā, eļļa nāk no turbīnas.

Mazs eļļas parēriņš ir normāli, bet dīzelim noteikti vajag ik pa laikam "dot iekšās", pabraukt ilgstoši pie lielākiem apgr., un aktīvi pabraukt. Tas ir veselīgi.

Manuālo mierā var dabūt, ja zin kas notiek, automātu būs krietni grūtāk


var eļļa būt gan no slimas turbīnas, gan no slima matora, kuram karterī pa daudz ir eļļas tvaiki, kuri pa kartera ventilāciju nonāk ieplūdē.

mums darbā visādi slimi matori ir bijuši un vēl slimākas ļurbas. bet smagajiem tā problēma ir retāk, jo parasti visiem ir izpuvis interkūlers, kurš pa visiem galiem pūš garām

varam noslēgt derības, kad VWFANAM sāks joņot meriva ar hvzcik tur km noskrējienu

ja pa nopietnam, tad šēņot var ar atmosfērisko. A turbo vēl ir tāda figņa, ka kvēpi sakrājas ļurbā un spiež aksiāli tos blīvējošos konusus un deldē lāpstiņas utt. karoš šo var kāds dīzelists sīkāk komentēt

tad tieši mazie zem 1,6 litri dīzēļi ir drošībā, jo ar to ieskrienoties patiešām mazliet jāpastiepj. A 3.0d var mēģināt vispār zem 2k noripināt, īpaši ja nav ko liet.
Offline
Mikuzz
09. Mar 2011, 23:46 #3231

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


09 Mar 2011, 23:38:23 Modrs rakstīja:


da nē, vnk motora vadība neitrālajā neļauj gāzēt redlainā


Dažus tik esmu sastapis
Offline
Montana
09. Mar 2011, 23:46 #3232

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

tad šis ir tas noslēpums kuru izmanto tie sportisti kas ar dīzeļiem atvelk vislaik uz garajiem posmiem , es domāju huļi tāds dūmu mākonis vislaik aiz viņiem autosportā- gan jau krāpjās ar palielinātu karteri un ar pumpi tik pumpē turbā eļļu iekšā žuļiki
Offline
Modrs
09. Mar 2011, 23:48 #3233

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

csdd dīzeļu boksā pa rokai vajag turēt tās spīzdīgās dūnu fufaikas, skrūvgriežus priekš hamutiem un viss būs gerai

[ Šo ziņu laboja Modrs, 09 Mar 2011, 23:49:19 ]

Offline
LA
09. Mar 2011, 23:49 #3234

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


09 Mar 2011, 23:48:38 Modrs rakstīja:
csdd dīzeļu boksā pa rokai vajag turēt tās spīzdīgās dūnu jakas un viss būs gerai


zheleju arii, lai peec darba pa taisno var uz skolas 2 maukt.
Offline
Mikuzz
09. Mar 2011, 23:50 #3235

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Vai cigaretes, aizgriežas, ej uzpīpē, nogaidi...
Offline
jurxx
10. Mar 2011, 01:21 #3236

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


09 Mar 2011, 23:46:54 Montana rakstīja:
tad šis ir tas noslēpums kuru izmanto tie sportisti kas ar dīzeļiem atvelk vislaik uz garajiem posmiem , es domāju huļi tāds dūmu mākonis vislaik aiz viņiem autosportā- gan jau krāpjās ar palielinātu karteri un ar pumpi tik pumpē turbā eļļu iekšā žuļiki

bet ja nopietni pa lielam ir tiem dūmotājiem citas:
sprauslas, maf, plundžeris, un protams pārprogramēta vadība, dažam labam cita turba, lielāks interkulers utt..

Bet lielajam vairumam vienk chips..

PS: un jā daudziem jaunajiem vainu negriežas (piem reno busiem ar 3l dizeli vai dažiem griezās bet bija aizliegts (k.kadiem meršiem ar smthing *viena tante teica)

[ Šo ziņu laboja jurxx, 10 Mar 2011, 01:23:56 ]

Offline
krishus_1
10. Mar 2011, 02:29 #3237

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

...bet nu "eļļas tvaiku teorija" kaut kā nepārliecina

Bijuši vairāki gadījumi, kad dzinējs sāk pastiprināti patērēt eļļu. Eļļas patēriņš arī ir mega- uz 45k km intervālu- 30l eļļas Izrādījās, ka kartera ventilācijas membrāna plīsusi.... tb turbīna sūca iekšā karstas eļļas tvaikus pa taisno no kartera....

Jautājums speciālistiem- Modrim un Mikuzzz: kā tas dzinējs nomauca 45000km? Pastāvīgi rijot eļļaas tvaikus, bet neaizejot raznosā?
Offline
defekc
10. Mar 2011, 02:42 #3238

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW


09 Mar 2011, 21:14:20 bachyN rakstīja:

09 Mar 2011, 21:04:37 shmurger rakstīja:

09 Mar 2011, 20:54:42 krishus_1 rakstīja:

09 Mar 2011, 15:49:04 defekc rakstīja:

09 Mar 2011, 14:43:25 OX rakstīja:
vienreiz servisā mums te viens E53 šitā arī sāka plosīties
mehs nostrādāja teicami noplēsa visas plastmasas no dzinēja un virsjaku iepirda gaisa ierāvējā
paveicās krč


choma sencis fuurei shitaa izdarija jaku izpuuta pa skrurstenjiem un balliite turpinaajaas

Minhauzens
es par fūri....
..saprastu, kuģim kādam tādu stāstu varētu izdomāt
sitas jau toc tuksa dirsana


iespeejams, klaat nebiju vieglajam tukshgaitaa roku pie iepluudnieka jau labi piesuuc, ganjau smagajam apgriezienos ar kaadu dzhemperiiti var nodiiraat

[ Šo ziņu laboja defekc, 10 Mar 2011, 02:50:24 ]

Offline
Mikuzz
10. Mar 2011, 07:50 #3239

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


10 Mar 2011, 02:29:04 krishus_1 rakstīja:
...bet nu "eļļas tvaiku teorija" kaut kā nepārliecina

Bijuši vairāki gadījumi, kad dzinējs sāk pastiprināti patērēt eļļu. Eļļas patēriņš arī ir mega- uz 45k km intervālu- 30l eļļas Izrādījās, ka kartera ventilācijas membrāna plīsusi.... tb turbīna sūca iekšā karstas eļļas tvaikus pa taisno no kartera....

Jautājums speciālistiem- Modrim un Mikuzzz: kā tas dzinējs nomauca 45000km? Pastāvīgi rijot eļļaas tvaikus, bet neaizejot raznosā?


Pie maziem apgr. braucot vēl tikpat norullētu

Bet eļļas patēriņš kosmoss
Offline
Modrs
10. Mar 2011, 10:06 #3240

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


10 Mar 2011, 02:29:04 krishus_1 rakstīja:
Jautājums speciālistiem- Modrim un Mikuzzz: kā tas dzinējs nomauca 45000km? Pastāvīgi rijot eļļaas tvaikus, bet neaizejot raznosā?


piemēram, caurs interkūlers. bet smagajiem papildus ir motora bremzes (retarderi intarderi), kas aiztaisa izplūdi pie lieliem apgriezieniem. Ir bijuši klienti, kam tukšgaitā raustās retarders un motors slāpst nost. Tāpat smagajiem motora vadības sistēma ir daudz modernāka, nekā dažam labam vieglajam.
Bet ja tā padomā, tad es arī nevaru izskaidrot līdz galam, kāpēc vieglajiem biežāk aiziet raznosā, bet smagajiem nē, jo dažiem mūsu klientiem ir izteikti slimi un dūmojoši motori
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4