Online
Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXVI
Autors | Ziņojums |
Mikuzz | 09. Mar 2011, 23:14 |
#3221
|
| Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
09 Mar 2011, 23:10:26 cipargalva rakstīja:
Kurš ir vainīgs, ja skatē sanāk šitāda ziepe, kad ērcina dīzeli, un mierā laicīgi nedabū to motoru? CSDD uzņemsies atbildību vai nē?
Katrs gadījums individuāls.
Normālam un darba kārtibā esošam motoram pie atgāzu pārbaudes nekas nenotiek. | Offline | | |
daplis | 09. Mar 2011, 23:18 |
#3222
|
| Kopš: 19. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 46276
Braucu ar:
| taadai ir jaaizskataas turbiinai darbiibaa!
un ja trako, tad gliemezis paliek balts! | Offline | | |
jurxx | 09. Mar 2011, 23:24 |
#3223
|
| Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
09 Mar 2011, 14:25:22 Srakans rakstīja:
A toč, ne jau dīzelī vaina, bet jā, klemme nepalīdz Degvielas vadu aizspiest, kā jau minēja, ieplūdi aizbāzt. Kko vienmēr var izdomāt, a citādi kapi
kleme pat bendziniekam vari noraut pie ejoša dzinēja tāpat strādās esmu tā autiņus startējis - vienu pielai pārcel otrā ar beigtu aķi aķi no ejošā un tad pa fiksu visu apmaini atpakaļ un aiziet jūriņā | Offline | | |
TP | 09. Mar 2011, 23:24 |
#3224
|
| Kopš: 18. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4047
Braucu ar: e36 323ti e46 318i
|
09 Mar 2011, 23:14:08 Mikuzz rakstīja:
09 Mar 2011, 23:10:26 cipargalva rakstīja:
Kurš ir vainīgs, ja skatē sanāk šitāda ziepe, kad ērcina dīzeli, un mierā laicīgi nedabū to motoru? CSDD uzņemsies atbildību vai nē?
Katrs gadījums individuāls.
Normālam un darba kārtibā esošam motoram pie atgāzu pārbaudes nekas nenotiek.
lai gan zinu ka man dizelim motors ir kaa jauns (a6 c4 2.5 tdi ) vienmer ar saapi skatos ka vinji spidzina vinju ieks atgazu boksa!
| Offline | | |
Modrs | 09. Mar 2011, 23:25 |
#3225
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
09 Mar 2011, 22:39:36 Mikuzz rakstīja:
Jā, eļļa nāk no turbīnas.
Mazs eļļas parēriņš ir normāli, bet dīzelim noteikti vajag ik pa laikam "dot iekšās", pabraukt ilgstoši pie lielākiem apgr., un aktīvi pabraukt. Tas ir veselīgi.
Manuālo mierā var dabūt, ja zin kas notiek, automātu būs krietni grūtāk
var eļļa būt gan no slimas turbīnas, gan no slima matora, kuram karterī pa daudz ir eļļas tvaiki, kuri pa kartera ventilāciju nonāk ieplūdē.
mums darbā visādi slimi matori ir bijuši un vēl slimākas ļurbas. bet smagajiem tā problēma ir retāk, jo parasti visiem ir izpuvis interkūlers, kurš pa visiem galiem pūš garām
varam noslēgt derības, kad VWFANAM sāks joņot meriva ar hvzcik tur km noskrējienu
ja pa nopietnam, tad šēņot var ar atmosfērisko. A turbo vēl ir tāda figņa, ka kvēpi sakrājas ļurbā un spiež aksiāli tos blīvējošos konusus un deldē lāpstiņas utt. karoš šo var kāds dīzelists sīkāk komentēt[ Šo ziņu laboja Modrs, 09 Mar 2011, 23:29:29 ] | Offline | | |
jurxx | 09. Mar 2011, 23:25 |
#3226
|
| Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
09 Mar 2011, 23:24:30 TP rakstīja:
09 Mar 2011, 23:14:08 Mikuzz rakstīja:
09 Mar 2011, 23:10:26 cipargalva rakstīja:
Kurš ir vainīgs, ja skatē sanāk šitāda ziepe, kad ērcina dīzeli, un mierā laicīgi nedabū to motoru? CSDD uzņemsies atbildību vai nē?
Katrs gadījums individuāls.
Normālam un darba kārtibā esošam motoram pie atgāzu pārbaudes nekas nenotiek.
lai gan zinu ka man dizelim motors ir kaa jauns (a6 c4 2.5 tdi ) vienmer ar saapi skatos ka vinji spidzina vinju ieks atgazu boksa!
nopērc kādu no jaunajiem dīzeļiem kuriem šo testu nedrīkst veikt | Offline | | |
TP | 09. Mar 2011, 23:32 |
#3227
|
| Kopš: 18. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4047
Braucu ar: e36 323ti e46 318i
|
09 Mar 2011, 23:25:38 jurxx rakstīja:
09 Mar 2011, 23:24:30 TP rakstīja:
09 Mar 2011, 23:14:08 Mikuzz rakstīja:
09 Mar 2011, 23:10:26 cipargalva rakstīja:
Kurš ir vainīgs, ja skatē sanāk šitāda ziepe, kad ērcina dīzeli, un mierā laicīgi nedabū to motoru? CSDD uzņemsies atbildību vai nē?
Katrs gadījums individuāls.
Normālam un darba kārtibā esošam motoram pie atgāzu pārbaudes nekas nenotiek.
lai gan zinu ka man dizelim motors ir kaa jauns (a6 c4 2.5 tdi ) vienmer ar saapi skatos ka vinji spidzina vinju ieks atgazu boksa!
nopērc kādu no jaunajiem dīzeļiem kuriem šo testu nedrīkst veikt
kapec lai nedrikstetu tadtu testu jaunajiem dizeljiem veikt?? | Offline | | |
DOPING | 09. Mar 2011, 23:36 |
#3228
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
|
09 Mar 2011, 23:32:27 TP rakstīja:
kapec lai nedrikstetu tadtu testu jaunajiem dizeljiem veikt??
Arī esmu dzirdējis par šiem, tjip ražotājs aizliedzis un viss...
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
| Offline | | |
|
Modrs | 09. Mar 2011, 23:38 |
#3229
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
09 Mar 2011, 23:36:33 DOPING rakstīja:
09 Mar 2011, 23:32:27 TP rakstīja:
kapec lai nedrikstetu tadtu testu jaunajiem dizeljiem veikt??
Arī esmu dzirdējis par šiem, tjip ražotājs aizliedzis un viss...
da nē, vnk motora vadība neitrālajā neļauj gāzēt redlainā | Offline | | |
Usins | 09. Mar 2011, 23:40 |
#3230
|
| Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
|
09 Mar 2011, 23:25:31 Modrs rakstīja:
09 Mar 2011, 22:39:36 Mikuzz rakstīja:
Jā, eļļa nāk no turbīnas.
Mazs eļļas parēriņš ir normāli, bet dīzelim noteikti vajag ik pa laikam "dot iekšās", pabraukt ilgstoši pie lielākiem apgr., un aktīvi pabraukt. Tas ir veselīgi.
Manuālo mierā var dabūt, ja zin kas notiek, automātu būs krietni grūtāk
var eļļa būt gan no slimas turbīnas, gan no slima matora, kuram karterī pa daudz ir eļļas tvaiki, kuri pa kartera ventilāciju nonāk ieplūdē.
mums darbā visādi slimi matori ir bijuši un vēl slimākas ļurbas. bet smagajiem tā problēma ir retāk, jo parasti visiem ir izpuvis interkūlers, kurš pa visiem galiem pūš garām
varam noslēgt derības, kad VWFANAM sāks joņot meriva ar hvzcik tur km noskrējienu
ja pa nopietnam, tad šēņot var ar atmosfērisko. A turbo vēl ir tāda figņa, ka kvēpi sakrājas ļurbā un spiež aksiāli tos blīvējošos konusus un deldē lāpstiņas utt. karoš šo var kāds dīzelists sīkāk komentēt
tad tieši mazie zem 1,6 litri dīzēļi ir drošībā, jo ar to ieskrienoties patiešām mazliet jāpastiepj. A 3.0d var mēģināt vispār zem 2k noripināt, īpaši ja nav ko liet. | Offline | | |
Mikuzz | 09. Mar 2011, 23:46 |
#3231
|
| Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
09 Mar 2011, 23:38:23 Modrs rakstīja:
da nē, vnk motora vadība neitrālajā neļauj gāzēt redlainā
Dažus tik esmu sastapis | Offline | | |
Montana | 09. Mar 2011, 23:46 |
#3232
|
| Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| tad šis ir tas noslēpums kuru izmanto tie sportisti kas ar dīzeļiem atvelk vislaik uz garajiem posmiem , es domāju huļi tāds dūmu mākonis vislaik aiz viņiem autosportā- gan jau krāpjās ar palielinātu karteri un ar pumpi tik pumpē turbā eļļu iekšā žuļiki | Offline | | |
Modrs | 09. Mar 2011, 23:48 |
#3233
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| csdd dīzeļu boksā pa rokai vajag turēt tās spīzdīgās dūnu fufaikas, skrūvgriežus priekš hamutiem un viss būs gerai [ Šo ziņu laboja Modrs, 09 Mar 2011, 23:49:19 ] | Offline | | |
LA | 09. Mar 2011, 23:49 |
#3234
|
| Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
09 Mar 2011, 23:48:38 Modrs rakstīja:
csdd dīzeļu boksā pa rokai vajag turēt tās spīzdīgās dūnu jakas un viss būs gerai
zheleju arii, lai peec darba pa taisno var uz skolas 2 maukt. | Offline | | |
Mikuzz | 09. Mar 2011, 23:50 |
#3235
|
| Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Vai cigaretes, aizgriežas, ej uzpīpē, nogaidi... | Offline | | |
jurxx | 10. Mar 2011, 01:21 |
#3236
|
| Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
09 Mar 2011, 23:46:54 Montana rakstīja:
tad šis ir tas noslēpums kuru izmanto tie sportisti kas ar dīzeļiem atvelk vislaik uz garajiem posmiem , es domāju huļi tāds dūmu mākonis vislaik aiz viņiem autosportā- gan jau krāpjās ar palielinātu karteri un ar pumpi tik pumpē turbā eļļu iekšā žuļiki
bet ja nopietni pa lielam ir tiem dūmotājiem citas:
sprauslas, maf, plundžeris, un protams pārprogramēta vadība, dažam labam cita turba, lielāks interkulers utt..
Bet lielajam vairumam vienk chips..
PS: un jā daudziem jaunajiem vainu negriežas (piem reno busiem ar 3l dizeli vai dažiem griezās bet bija aizliegts (k.kadiem meršiem ar smthing *viena tante teica) [ Šo ziņu laboja jurxx, 10 Mar 2011, 01:23:56 ] | Offline | | |
|
krishus_1 | 10. Mar 2011, 02:29 |
#3237
|
| Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
| ...bet nu "eļļas tvaiku teorija" kaut kā nepārliecina
Bijuši vairāki gadījumi, kad dzinējs sāk pastiprināti patērēt eļļu. Eļļas patēriņš arī ir mega- uz 45k km intervālu- 30l eļļas Izrādījās, ka kartera ventilācijas membrāna plīsusi.... tb turbīna sūca iekšā karstas eļļas tvaikus pa taisno no kartera....
Jautājums speciālistiem- Modrim un Mikuzzz: kā tas dzinējs nomauca 45000km? Pastāvīgi rijot eļļaas tvaikus, bet neaizejot raznosā? | Offline | | |
defekc | 10. Mar 2011, 02:42 |
#3238
|
| Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
|
09 Mar 2011, 21:14:20 bachyN rakstīja:
09 Mar 2011, 21:04:37 shmurger rakstīja:
09 Mar 2011, 20:54:42 krishus_1 rakstīja:
09 Mar 2011, 15:49:04 defekc rakstīja:
09 Mar 2011, 14:43:25 OX rakstīja:
vienreiz servisā mums te viens E53 šitā arī sāka plosīties
mehs nostrādāja teicami noplēsa visas plastmasas no dzinēja un virsjaku iepirda gaisa ierāvējā
paveicās krč
choma sencis fuurei shitaa izdarija jaku izpuuta pa skrurstenjiem un balliite turpinaajaas
Minhauzens
es par fūri....
..saprastu, kuģim kādam tādu stāstu varētu izdomāt
sitas jau toc tuksa dirsana
iespeejams, klaat nebiju vieglajam tukshgaitaa roku pie iepluudnieka jau labi piesuuc, ganjau smagajam apgriezienos ar kaadu dzhemperiiti var nodiiraat [ Šo ziņu laboja defekc, 10 Mar 2011, 02:50:24 ] | Offline | | |
Mikuzz | 10. Mar 2011, 07:50 |
#3239
|
| Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
10 Mar 2011, 02:29:04 krishus_1 rakstīja:
...bet nu "eļļas tvaiku teorija" kaut kā nepārliecina
Bijuši vairāki gadījumi, kad dzinējs sāk pastiprināti patērēt eļļu. Eļļas patēriņš arī ir mega- uz 45k km intervālu- 30l eļļas Izrādījās, ka kartera ventilācijas membrāna plīsusi.... tb turbīna sūca iekšā karstas eļļas tvaikus pa taisno no kartera....
Jautājums speciālistiem- Modrim un Mikuzzz: kā tas dzinējs nomauca 45000km? Pastāvīgi rijot eļļaas tvaikus, bet neaizejot raznosā?
Pie maziem apgr. braucot vēl tikpat norullētu
Bet eļļas patēriņš kosmoss | Offline | | |
Modrs | 10. Mar 2011, 10:06 |
#3240
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
10 Mar 2011, 02:29:04 krishus_1 rakstīja:
Jautājums speciālistiem- Modrim un Mikuzzz: kā tas dzinējs nomauca 45000km? Pastāvīgi rijot eļļaas tvaikus, bet neaizejot raznosā?
piemēram, caurs interkūlers. bet smagajiem papildus ir motora bremzes (retarderi intarderi), kas aiztaisa izplūdi pie lieliem apgriezieniem. Ir bijuši klienti, kam tukšgaitā raustās retarders un motors slāpst nost. Tāpat smagajiem motora vadības sistēma ir daudz modernāka, nekā dažam labam vieglajam.
Bet ja tā padomā, tad es arī nevaru izskaidrot līdz galam, kāpēc vieglajiem biežāk aiziet raznosā, bet smagajiem nē, jo dažiem mūsu klientiem ir izteikti slimi un dūmojoši motori | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|