Online
Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
sakums | 16. Jan 2019, 21:42 |
#3201
|
| Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
|
16 Jan 2019, 21:02:30 @Lauriko rakstīja:
Tā arī ir, praktiski jebkurš auto ģenerators sāk lādēt bez ierosmes palīdzības pie lielākiem apgriezieniem, iegriežot motoru ap 3000 kā kuram auto
Ğerevņa, kādi 3000??
Pietiek, ja no 800 uzsit uz 1100. | Offline | | |
villijs | 16. Jan 2019, 21:43 |
#3202
|
| Kopš: 08. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: e61
| Sveiki!
Lieta sekojoša, e61 2008 gada.
Netaisās bagāznieka vāks ciet ar pogu.
Kad sāka netaisīties ciet nebija līmenis eļļas bačokā, tagad pielēju un netaisās tā pat ciet.
Īss situācijas apraksts - vaļā taisās bez problēmām, kad nospiežu pogu lai taisītu ciet bagāžnieka vāks drusciņ paceļas uz augšu un viss un nedeg lampiņa pogā.
Kur varētu būt problēma? | Offline | | |
sakums | 16. Jan 2019, 21:45 |
#3203
|
| Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
|
16 Jan 2019, 20:50:26 @RSAWorkshop rakstīja:
16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?
Kur vispār vest to brīnumu remontēt?
Es teiktu, ka nesader ģeneratori
Tas kas ķip bija oem ir
Valeo 150
2542602 C
46989
S 46 AN 02
Un BMW logo tože ir.
Tas ir priekš e83,3.0d? 2005gada?
Googlējot numuru met kaut ko līdzīgu, bet ne šo numuru.. | Offline | | |
kexxx | 16. Jan 2019, 22:59 |
#3204
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
16 Jan 2019, 20:55:30 @uldens1 rakstīja:
16 Jan 2019, 20:42:15 @kexxx rakstīja:
16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?
Kur vispār vest to brīnumu remontēt?
var arī nebūt tablete. lādēšana pēc uzgāzēšanas norāda,ka ģeneratoram nav ierosmes sprieguma- sāk darboties tik no pašierosmes
vecvecai lamatai tā bija kad štekerī vados nekontakts bija... arī lampiņa panelī nestrādāja
tā ka pirmkārt varētu pārbaudīt, vai mazais vadiņš pie ģeneratora ir pievienots, tam ir labs kontakts utt
P.S. piekrītu par oem ģenerātoru- nu nevar tā vnk likt sazin ko
kāda vēl pašierosme
Pat tik daudz nezini? nu, palasi kaut pāris rindkopas par to, kas ir maiņstrāvas ģenerators | Online | | |
kexxx | 16. Jan 2019, 23:03 |
#3205
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
16 Jan 2019, 21:45:41 @sakums rakstīja:
16 Jan 2019, 20:50:26 @RSAWorkshop rakstīja:
16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?
Kur vispār vest to brīnumu remontēt?
Es teiktu, ka nesader ģeneratori
Tas kas ķip bija oem ir
Valeo 150
2542602 C
46989
S 46 AN 02
Un BMW logo tože ir.
Tas ir priekš e83,3.0d? 2005gada?
Googlējot numuru met kaut ko līdzīgu, bet ne šo numuru..
Nu tik jaunai mašīnai toč nevar likt ko pagadās, tur arī noteikti nestāv parasta tablete 5 eur vērtībā | Online | | |
uldens1 | 16. Jan 2019, 23:05 |
#3206
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
16 Jan 2019, 22:59:22 @kexxx rakstīja:
16 Jan 2019, 20:55:30 @uldens1 rakstīja:
16 Jan 2019, 20:42:15 @kexxx rakstīja:
16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?
Kur vispār vest to brīnumu remontēt?
var arī nebūt tablete. lādēšana pēc uzgāzēšanas norāda,ka ģeneratoram nav ierosmes sprieguma- sāk darboties tik no pašierosmes
vecvecai lamatai tā bija kad štekerī vados nekontakts bija... arī lampiņa panelī nestrādāja
tā ka pirmkārt varētu pārbaudīt, vai mazais vadiņš pie ģeneratora ir pievienots, tam ir labs kontakts utt
P.S. piekrītu par oem ģenerātoru- nu nevar tā vnk likt sazin ko
kāda vēl pašierosme
Pat tik daudz nezini? nu, palasi kaut pāris rindkopas par to, kas ir maiņstrāvas ģenerators
iemet linku,jo laikam esmu ko palaidis garām | Offline | | |
RSAWorkshop | 16. Jan 2019, 23:46 |
#3207
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
16 Jan 2019, 23:03:43 @kexxx rakstīja:
16 Jan 2019, 21:45:41 @sakums rakstīja:
16 Jan 2019, 20:50:26 @RSAWorkshop rakstīja:
16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?
Kur vispār vest to brīnumu remontēt?
Es teiktu, ka nesader ģeneratori
Tas kas ķip bija oem ir
Valeo 150
2542602 C
46989
S 46 AN 02
Un BMW logo tože ir.
Tas ir priekš e83,3.0d? 2005gada?
Googlējot numuru met kaut ko līdzīgu, bet ne šo numuru..
Nu tik jaunai mašīnai toč nevar likt ko pagadās, tur arī noteikti nestāv parasta tablete 5 eur vērtībā
tablete ap 100eur maksā un satur info par a/m modeli
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
sakums | 17. Jan 2019, 07:02 |
#3208
|
| Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
| Ok, sapratu to, ka visticamāk, ka tas ģenerators ar ko braucu ju vairāk kā gadu nav visticamāk paredzēts manam auto.
Atgriežoties pie tēmas - kur varētu aizvest notestēt/nodiagnosticēt oem ģeneratoru, pirms likt virsū? | Offline | | |
|
g-sxr | 17. Jan 2019, 12:12 |
#3209
|
| Kopš: 13. Feb 2011
Ziņojumi: 89
Braucu ar: E46 330 d
| Kada izturiba, resurss tiem m57t2 145kw dzinejiem. Cik saprotu vairs nav čuguna bloks bet aluminija(nikosils vai čaulas?), kedes laikam biezi jamaina? | Offline | | |
girts-s | 17. Jan 2019, 12:26 |
#3210
|
| Kopš: 25. Apr 2017
Ziņojumi: 69
Braucu ar: bmw;
|
17 Jan 2019, 07:02:48 @sakums rakstīja:
Ok, sapratu to, ka visticamāk, ka tas ģenerators ar ko braucu ju vairāk kā gadu nav visticamāk paredzēts manam auto.
Atgriežoties pie tēmas - kur varētu aizvest notestēt/nodiagnosticēt oem ģeneratoru, pirms likt virsū?
Bija līdzīgs stāsts ar e46 kuram bija uzlikta nepareiza tablete... atdevu visu ģeneratoru lai salabo un lieta darīta. | Offline | | |
sakums | 17. Jan 2019, 12:28 |
#3211
|
| Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
| Jā. Tas viss skaidrs, ka jāatdod meistariem sadarināt. Bet kur labāk? Kur labi strādā un nenoplēsīs naudu par to, ko īstenībā neizdara?
Der arī kantori, kur attieksme kā Pēterim. Ka tik sataisa. | Offline | | |
RSAWorkshop | 17. Jan 2019, 14:02 |
#3212
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
17 Jan 2019, 07:02:48 @sakums rakstīja:
Ok, sapratu to, ka visticamāk, ka tas ģenerators ar ko braucu ju vairāk kā gadu nav visticamāk paredzēts manam auto.
Atgriežoties pie tēmas - kur varētu aizvest notestēt/nodiagnosticēt oem ģeneratoru, pirms likt virsū?
Cik zinu nekur, tikai uz a/m
Ja ļoti vajag, vari atvest, gultņus samainīt nav problēmu, ieliekot OEM tableti arī ar komunikāciju viss būs gut[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 17 Jan 2019, 14:03:23 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Arvelswh | 17. Jan 2019, 15:29 |
#3213
|
| Kopš: 22. Mar 2015
Ziņojumi: 52
Braucu ar:
| Jautājums par volvo v50 2.0d 100kw 2005g Doma mainīt zobsiksnu, taču nav nejausmas kādu pirkt, ražotāji dažādi, cenas tāpat. Nekur nebija minēts par nobraukumu, cik ilgi ar to siksnu var braukt, tāpat kā volvo ražotājs saka, 10 gadi vai 144k miles, vai tas viss atkarājas no brenda, bosch, continental utt? | Offline | | |
rafaello1990 | 17. Jan 2019, 16:18 |
#3214
|
| Kopš: 21. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW 320i
| https://www.wess-select.lv/bmw/bmw-tehniskas-kampanas/
kāds ir pēdējā laikā vērsies tur ? Ir kaut kas mainīts tiešām bezmaksas ? Vienkārsi visu laiku lec reklāma ārā facebookā | Offline | | |
KaspichsS | 17. Jan 2019, 16:56 |
#3215
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| Nu ko, šovakar būs raksts, kā veicās akreditētam BMW servisa centram. | Offline | | |
uldens1 | 17. Jan 2019, 17:12 |
#3216
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
17 Jan 2019, 16:56:49 @KateG rakstīja:
Nu ko, šovakar būs raksts, kā veicās akreditētam BMW servisa centram.
kaspičh pakomentē par pašierosmi ģeneratoros,vai nu es kaut ko nesaprotu vai | Offline | | |
|
-SAIMNIEKS- | 17. Jan 2019, 19:00 |
#3217
|
| Kopš: 19. Mar 2011
Ziņojumi: 383
Braucu ar: sanesi +/- 5m
|
17 Jan 2019, 16:56:49 @KateG rakstīja:
Nu ko, šovakar būs raksts, kā veicās akreditētam BMW servisa centram.
Gaidam! | Offline | | |
KaspichsS | 17. Jan 2019, 19:55 |
#3218
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| Wess Select, jūs sukas jebučie!
Kas jums ļāva bakstīties gar lietām, kur neko nejēdziet?
Vārdu sakot, eksperiments uz laiku tiek atlikts (rīt bija paredzēts nākošais raunds).
Pēc Wess es saņēmu auto, kura DME strādā tādā limp modē, ka pat zondes nesilda.
Plus vēl pārītis eksotisku kļūdu, kas liecina, ka mudaki ''coding'' problēmu risinājuši ar ISTA P.
Bļac, es saprotu, ka viņi neko nav dzirdējuši par U0 versijas pārbūvi uz O0 (2FA3 ''problēma''). Par re-flashu no cita FR.
Es saprotu, ka viņi neko nav dzirdējuši par to, ka 2EE6 izlec konkrētos zema SOC apsktākļos. Arī gar temperatūras sensoriem grābstījušies, meklējuši neesošo problēmu, arī tur kaut kādi brīnumi.
Vārdu sakot, no rītdienas - DME re-flash, skatam tālāk. Pisec.
Es uz šī fona neko nesaku par diagnosticēto ''bojāto'' termostatu - kungi, iemācieties Mapped modi un nosacījumus, pie kādiem tā tiek ievērota.
Šajā gadījumā cirka netrūkst (rasklads būs uz n lapām), bet skarbākais - jādabū miskaste darba kārtībā. Jo melošana ''a kāpēc jūs domājiet, ka mēs dzēsām adaptācijas? Mēs to nedarījām...'' sākās... | Offline | | |
Jurchixx | 17. Jan 2019, 20:01 |
#3219
|
| Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| Labi, ka šoreiz vismaz pieminēji konkrēto iestādi, tad vismaz tauta zinās savus varoņus | Offline | | |
Lauriko | 17. Jan 2019, 20:08 |
#3220
|
| Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Riktīgi labs, kad beigsies BMW servisi japamaina marka un aiziet atkal jautrība! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|