Online

Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXVI

AutorsZiņojums
shmurger
09. Mar 2011, 21:04 #3201

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


09 Mar 2011, 20:54:42 krishus_1 rakstīja:

09 Mar 2011, 15:49:04 defekc rakstīja:

09 Mar 2011, 14:43:25 OX rakstīja:
vienreiz servisā mums te viens E53 šitā arī sāka plosīties
mehs nostrādāja teicami noplēsa visas plastmasas no dzinēja un virsjaku iepirda gaisa ierāvējā
paveicās krč


choma sencis fuurei shitaa izdarija jaku izpuuta pa skrurstenjiem un balliite turpinaajaas

Minhauzens
es par fūri....
..saprastu, kuģim kādam tādu stāstu varētu izdomāt
Offline
bachyN
09. Mar 2011, 21:14 #3202

Kopš: 28. Nov 2007

Ziņojumi: 226

Braucu ar: monstru


09 Mar 2011, 21:04:37 shmurger rakstīja:

09 Mar 2011, 20:54:42 krishus_1 rakstīja:

09 Mar 2011, 15:49:04 defekc rakstīja:

09 Mar 2011, 14:43:25 OX rakstīja:
vienreiz servisā mums te viens E53 šitā arī sāka plosīties
mehs nostrādāja teicami noplēsa visas plastmasas no dzinēja un virsjaku iepirda gaisa ierāvējā
paveicās krč


choma sencis fuurei shitaa izdarija jaku izpuuta pa skrurstenjiem un balliite turpinaajaas

Minhauzens
es par fūri....
..saprastu, kuģim kādam tādu stāstu varētu izdomāt
sitas jau toc tuksa dirsana
Offline
Usins
09. Mar 2011, 21:26 #3203

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

par to fufaiku hvz

Itkā motors līdzinās 100+ kw kompresoram, tas ir daudz

Bet otrā pusē - bērnībā taču karburatoru kā tīrīja - sagāzē un ar roku un lupatu aizpiež karburatoru

Un nemaz tik traki nesūca - pēc fizikas kad rodas vakums tad tas būs vienāds gan 50 gan 200 kw motoram

Tā kā mnjā par to fufaiku

magnētisks vārsts uz turbo eļas padevi būtu elegants, tik ja nenostrādā ikdienā, turbīnai psc, dažām gad nebija elektriskais suknis kas vel mazliet darbojas pec noslapesanas
Offline
Modrs
09. Mar 2011, 21:31 #3204

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

da kādi jums tur vārsti hujārsti.

da nejau turbīna joņošanas brīdī tur dzen kosmosā eļļu. Bieži tas notiek ar tiem, kas ar TDI sēņo. interkūlerī un pārējās trubās sakrājas eļļas tvaiki, izveidojas kārtīgs akvārijs un vienreiz atvelkot turbīna ar gaisu uzrauj augšā visu to drazu un sākās tie cunduri.

nekas tur cits nelīdz kā tik tiešām bāzt fufaiku ieplūdē

ak jā, es vienreiz 1,9 TDI-PD piemetu roku pirms ieplūdes kolektora tukšgaitā. otreiz mūžā es to nedarīšu . benzīnniekam jā, tur vār par savus grābekļus bāzt iekšā

[ Šo ziņu laboja Modrs, 09 Mar 2011, 21:35:16 ]

Offline
Machida
09. Mar 2011, 21:39 #3205

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

modris pareizi saka. kūlerī mēdz normāli sakrāties.
man ir bijis tā, ka sāk joņot, ielieku pārnesumā, pametu vaļā sajūgu,turu bremzi, mazliet pakrītas apgriezieni un aizet atpakaļ līdz galam ēēēēņņņņņ un nejau 5k, kā dīzelīšiem ir, bet tik ,cik tahometrs nerāda
Offline
aicis25
09. Mar 2011, 21:44 #3206

Kopš: 11. Oct 2006

Ziņojumi: 749

Braucu ar: visu kas kustas


09 Mar 2011, 13:53:34 Sick_Bastard rakstīja:
šī ir briesmu lieta...

bmw
Man sita sovasar ekskavatoram bija,labi ka pietika ar krekla pieliksanu prieksa gaisiniekam,ja ne,tad butu bijis labs skats ka es apenes rigas centra skraidu gar traktoru. + vel tie dumi
Offline
Sick_Bastard
09. Mar 2011, 21:49 #3207

Kopš: 29. Jan 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 698

Braucu ar: E36,E46

Man volviķim gadijās ka pārlūza turbīnai rumba, bet nedūmoja vienkārši nebija nekāds raviens, sajūta tāda ka es traktoru velku
Iskatās šādi bad turbo

var redzēt ka pati rumba ir pārluzusi...

volviķis kadas 4tras dienas gāja, tad vienkārši ceļā pazuda jauda, dabuju saukt auto evakuātoru..
Offline
Ugunsdzesejs
09. Mar 2011, 21:49 #3208

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

kas jādara, lai tā nenotiktu? turba laicīgi jāmaina, nedrīkst glušīt pēc atvilkšanas, kas vēl?
Offline
mc
09. Mar 2011, 21:52 #3209

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


09 Mar 2011, 21:49:27 Ugunsdzesejs rakstīja:
kas jādara, lai tā nenotiktu? turba laicīgi jāmaina, nedrīkst glušīt pēc atvilkšanas, kas vēl?
peec jebkura brauciena jaalauj atdzist. un ik pa laikam jaaieber griidaaa.

-----------------


Offline
karlsonss
09. Mar 2011, 22:08 #3210

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Domburs sjon visaadus savaacis uz shovu.
Offline
krishus_1
09. Mar 2011, 22:11 #3211

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

da nejau turbīna joņošanas brīdī tur dzen kosmosā eļļu.


Protams, turbīna sadzen kūlerī eļļu pirms joņošanas.


interkūlerī un pārējās trubās sakrājas eļļas tvaiki, izveidojas kārtīgs akvārijs un vienreiz atvelkot turbīna ar gaisu uzrauj augšā visu to drazu un sākās tie cunduri.


Nu, nu..... nezinu vēl nevienu, kuram ar veselu turbīnu motors raznosā būtu aizgājis......
Kaut gan vienu gadījumu zinu, gan- kur džeki šķūnītī mainīja turbīnu un aizmirsa/ neiedomājās/ nezināja, ka kūleri vajadzētu izpūst Aizgāja raznosā ar visu jauno turbīnu

[ Šo ziņu laboja krishus_1, 09 Mar 2011, 22:15:55 ]

Offline
Sick_Bastard
09. Mar 2011, 22:12 #3212

Kopš: 29. Jan 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 698

Braucu ar: E36,E46

Pirmkārt, kad ir brīvāks laiks vienkārši noņemiet turbīnai gaisa ieplūdes trubu. Tad vizuāli apskataties vai nav kādu bojājumu

Tad ar pirkstu pārbaudiet vai jums gadijumā nav šādi vai šādi ja ir tad turbo vai nu ir jāmaina vai arī jāatjauno, tas būtībā nozīmē ka pati turbo rumba(turbo shaft) jāmaina,tad vēl gultņi jāmaina tad vēl pati rumba jācentrē, to katrā ziņā pats nevar izdarīt...


Jaskatās būtībā lai eļļas līmenis ir pietiekoš.

Kad normāli atvelk, un pirms mašīnu noparko japagaida vismaz kādas 30 sekundes lai kaut cik turbina atdzistu un lai eļļa nepieceptos, savādak ar laiku tā rumba izcentrēsies dēļ tās eļļas kura ir piedegusi pie rumbas.

Ja kadam slinkums gaidīt ebay var nopirkt turbo timer

Pats esmu vienu turbīnu nokāvis, ar šo tagad esmu uzmanīgs, nav lēts prieks

[ Šo ziņu laboja Sick_Bastard, 09 Mar 2011, 22:21:50 ]

Offline
Usins
09. Mar 2011, 22:17 #3213

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Tad tas viss notiek ar to eļļas daudzumu kas ir kūlerī???

ķipa nobrauc kā opis 20k ar sūdainu turbīnu, piepilini puskūleri, tad paņem iedo jauniešiem, tie sagāzē redlainā uzsūc eļļu no kūlera un sākās???

cik iepriekš esmu lasījis, ka viņš darbojas no turbīnas ass eļļas padeves

Tad jau interkūlera iekšēja mazgāšana arī ir ne tikai jaudas palielināšanas pasākums?

un vaina risinās interkūlerī ieliekot eļļas nolaišanas vārstu
Offline
Mikuzz
09. Mar 2011, 22:18 #3214

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


09 Mar 2011, 21:49:27 Ugunsdzesejs rakstīja:
kas jādara, lai tā nenotiktu? turba laicīgi jāmaina, nedrīkst glušīt pēc atvilkšanas, kas vēl?


Normāli jābrauc ar to auto, ja nepļurkšķināsi ar viņu visu laiku, bet pāris reizes gadā iedosi normāli paelpot, tāda rakstura problēmas ļoti maz ticamas
Offline
Usins
09. Mar 2011, 22:35 #3215

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Droši vien īpaši uzmanīgam jāpaliek kad pielej litru eļļas nedēļā,

kamēr iet 0,3 uz 10+ K attiecīgi nav arī tādu draudu, bet vispār interesanta tēma.


Cik tie video manīti, tur parasti figurē vīrieši zem 30 Tad tiešām mierīgi sapilināts un sagāzē un aiziet?

A ņem tas interkūlers to eļļu no turbīnas ass eļļošanas?
Offline
Mikuzz
09. Mar 2011, 22:39 #3216

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Jā, eļļa nāk no turbīnas.

Mazs eļļas parēriņš ir normāli, bet dīzelim noteikti vajag ik pa laikam "dot iekšās", pabraukt ilgstoši pie lielākiem apgr., un aktīvi pabraukt. Tas ir veselīgi.

Manuālo mierā var dabūt, ja zin kas notiek, automātu būs krietni grūtāk
Offline
krishus_1
09. Mar 2011, 22:45 #3217

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Tad tiešām mierīgi sapilināts un sagāzē un aiziet?


Es teiktu, ka tas ir mīts Cik nav ņemti kuleri un gofras vaļā 98% gadījumu iekšpuse ir eļļaina, tb ir eļļas tvaiku nosēdumi.

A ņem tas interkūlers to eļļu no turbīnas ass eļļošanas?


jep un vēl var būt no kartera ventilācijas (ja ir slēgtā)
Offline
Mikuzz
09. Mar 2011, 22:49 #3218

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Es katru gadū darbā pārīti dabonu mierināt, lēnā purkšķināšan pa ielām ir globāla problēma
Offline
Sick_Bastard
09. Mar 2011, 23:06 #3219

Kopš: 29. Jan 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 698

Braucu ar: E36,E46

Tātad, lai turbīnu un motoru uzturētu labā stavoklī ik pa laikam vajag uztaisīt ''Italian tuneup''
šis ir īpaši tiem kuri brauc ekonomiski.

Kā minimums vienreiz pa divām nedēlām..

Un pēc tam vismaz kādas minūtes trīs pirms motora izlegšanas vajag ļaut motoram padarboties brīvgaitā.

Viss noskaidrots
Offline
cipargalva
09. Mar 2011, 23:10 #3220

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro


09 Mar 2011, 22:49:48 Mikuzz rakstīja:
Es katru gadū darbā pārīti dabonu mierināt, lēnā purkšķināšan pa ielām ir globāla problēma


Kurš ir vainīgs, ja skatē sanāk šitāda ziepe, kad ērcina dīzeli, un mierā laicīgi nedabū to motoru? CSDD uzņemsies atbildību vai nē?

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 09 Mar 2011, 23:11:09 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4