Autors | Ziņojums |
shmurger | 09. Mar 2011, 21:04 |
#3201
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
09 Mar 2011, 20:54:42 krishus_1 rakstīja:
09 Mar 2011, 15:49:04 defekc rakstīja:
09 Mar 2011, 14:43:25 OX rakstīja:
vienreiz servisā mums te viens E53 šitā arī sāka plosīties
mehs nostrādāja teicami noplēsa visas plastmasas no dzinēja un virsjaku iepirda gaisa ierāvējā
paveicās krč
choma sencis fuurei shitaa izdarija jaku izpuuta pa skrurstenjiem un balliite turpinaajaas
Minhauzens
es par fūri....
..saprastu, kuģim kādam tādu stāstu varētu izdomāt |
Offline | |
|
bachyN | 09. Mar 2011, 21:14 |
#3202
|
|
Kopš: 28. Nov 2007
Ziņojumi: 226
Braucu ar: monstru
|
09 Mar 2011, 21:04:37 shmurger rakstīja:
09 Mar 2011, 20:54:42 krishus_1 rakstīja:
09 Mar 2011, 15:49:04 defekc rakstīja:
09 Mar 2011, 14:43:25 OX rakstīja:
vienreiz servisā mums te viens E53 šitā arī sāka plosīties
mehs nostrādāja teicami noplēsa visas plastmasas no dzinēja un virsjaku iepirda gaisa ierāvējā
paveicās krč
choma sencis fuurei shitaa izdarija jaku izpuuta pa skrurstenjiem un balliite turpinaajaas
Minhauzens
es par fūri....
..saprastu, kuģim kādam tādu stāstu varētu izdomāt
sitas jau toc tuksa dirsana |
Offline | |
|
Usins | 09. Mar 2011, 21:26 |
#3203
|
|
Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| par to fufaiku hvz
Itkā motors līdzinās 100+ kw kompresoram, tas ir daudz
Bet otrā pusē - bērnībā taču karburatoru kā tīrīja - sagāzē un ar roku un lupatu aizpiež karburatoru
Un nemaz tik traki nesūca - pēc fizikas kad rodas vakums tad tas būs vienāds gan 50 gan 200 kw motoram
Tā kā mnjā par to fufaiku
magnētisks vārsts uz turbo eļas padevi būtu elegants, tik ja nenostrādā ikdienā, turbīnai psc, dažām gad nebija elektriskais suknis kas vel mazliet darbojas pec noslapesanas |
Offline | |
|
Modrs | 09. Mar 2011, 21:31 |
#3204
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| da kādi jums tur vārsti hujārsti.
da nejau turbīna joņošanas brīdī tur dzen kosmosā eļļu. Bieži tas notiek ar tiem, kas ar TDI sēņo. interkūlerī un pārējās trubās sakrājas eļļas tvaiki, izveidojas kārtīgs akvārijs un vienreiz atvelkot turbīna ar gaisu uzrauj augšā visu to drazu un sākās tie cunduri.
nekas tur cits nelīdz kā tik tiešām bāzt fufaiku ieplūdē
ak jā, es vienreiz 1,9 TDI-PD piemetu roku pirms ieplūdes kolektora tukšgaitā. otreiz mūžā es to nedarīšu . benzīnniekam jā, tur vār par savus grābekļus bāzt iekšā [ Šo ziņu laboja Modrs, 09 Mar 2011, 21:35:16 ] |
Offline | |
|
Machida | 09. Mar 2011, 21:39 |
#3205
|
|
Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
| modris pareizi saka. kūlerī mēdz normāli sakrāties.
man ir bijis tā, ka sāk joņot, ielieku pārnesumā, pametu vaļā sajūgu,turu bremzi, mazliet pakrītas apgriezieni un aizet atpakaļ līdz galam ēēēēņņņņņ un nejau 5k, kā dīzelīšiem ir, bet tik ,cik tahometrs nerāda |
Offline | |
|
aicis25 | 09. Mar 2011, 21:44 |
#3206
|
|
Kopš: 11. Oct 2006
Ziņojumi: 749
Braucu ar: visu kas kustas
|
09 Mar 2011, 13:53:34 Sick_Bastard rakstīja:
šī ir briesmu lieta...
bmw
Man sita sovasar ekskavatoram bija,labi ka pietika ar krekla pieliksanu prieksa gaisiniekam,ja ne,tad butu bijis labs skats ka es apenes rigas centra skraidu gar traktoru. + vel tie dumi |
Offline | |
|
Sick_Bastard | 09. Mar 2011, 21:49 |
#3207
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
No: Tukums
Ziņojumi: 698
Braucu ar: E36,E46
| Man volviķim gadijās ka pārlūza turbīnai rumba, bet nedūmoja vienkārši nebija nekāds raviens, sajūta tāda ka es traktoru velku
Iskatās šādi bad turbo
var redzēt ka pati rumba ir pārluzusi...
volviķis kadas 4tras dienas gāja, tad vienkārši ceļā pazuda jauda, dabuju saukt auto evakuātoru..
|
Offline | |
|
Ugunsdzesejs | 09. Mar 2011, 21:49 |
#3208
|
|
Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| kas jādara, lai tā nenotiktu? turba laicīgi jāmaina, nedrīkst glušīt pēc atvilkšanas, kas vēl? |
Offline | |
|
|
mc | 09. Mar 2011, 21:52 |
#3209
|
|
Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
|
09 Mar 2011, 21:49:27 Ugunsdzesejs rakstīja:
kas jādara, lai tā nenotiktu? turba laicīgi jāmaina, nedrīkst glušīt pēc atvilkšanas, kas vēl?
peec jebkura brauciena jaalauj atdzist. un ik pa laikam jaaieber griidaaa.
-----------------
|
Offline | |
|
karlsonss | 09. Mar 2011, 22:08 |
#3210
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Domburs sjon visaadus savaacis uz shovu. |
Offline | |
|
krishus_1 | 09. Mar 2011, 22:11 |
#3211
|
|
Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
| da nejau turbīna joņošanas brīdī tur dzen kosmosā eļļu.
Protams, turbīna sadzen kūlerī eļļu pirms joņošanas.
interkūlerī un pārējās trubās sakrājas eļļas tvaiki, izveidojas kārtīgs akvārijs un vienreiz atvelkot turbīna ar gaisu uzrauj augšā visu to drazu un sākās tie cunduri.
Nu, nu..... nezinu vēl nevienu, kuram ar veselu turbīnu motors raznosā būtu aizgājis......
Kaut gan vienu gadījumu zinu, gan- kur džeki šķūnītī mainīja turbīnu un aizmirsa/ neiedomājās/ nezināja, ka kūleri vajadzētu izpūst Aizgāja raznosā ar visu jauno turbīnu [ Šo ziņu laboja krishus_1, 09 Mar 2011, 22:15:55 ] |
Offline | |
|
Sick_Bastard | 09. Mar 2011, 22:12 |
#3212
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
No: Tukums
Ziņojumi: 698
Braucu ar: E36,E46
| Pirmkārt, kad ir brīvāks laiks vienkārši noņemiet turbīnai gaisa ieplūdes trubu. Tad vizuāli apskataties vai nav kādu bojājumu
Tad ar pirkstu pārbaudiet vai jums gadijumā nav šādi vai šādi ja ir tad turbo vai nu ir jāmaina vai arī jāatjauno, tas būtībā nozīmē ka pati turbo rumba(turbo shaft) jāmaina,tad vēl gultņi jāmaina tad vēl pati rumba jācentrē, to katrā ziņā pats nevar izdarīt...
Jaskatās būtībā lai eļļas līmenis ir pietiekoš.
Kad normāli atvelk, un pirms mašīnu noparko japagaida vismaz kādas 30 sekundes lai kaut cik turbina atdzistu un lai eļļa nepieceptos, savādak ar laiku tā rumba izcentrēsies dēļ tās eļļas kura ir piedegusi pie rumbas.
Ja kadam slinkums gaidīt ebay var nopirkt turbo timer
Pats esmu vienu turbīnu nokāvis, ar šo tagad esmu uzmanīgs, nav lēts prieks [ Šo ziņu laboja Sick_Bastard, 09 Mar 2011, 22:21:50 ] |
Offline | |
|
Usins | 09. Mar 2011, 22:17 |
#3213
|
|
Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Tad tas viss notiek ar to eļļas daudzumu kas ir kūlerī???
ķipa nobrauc kā opis 20k ar sūdainu turbīnu, piepilini puskūleri, tad paņem iedo jauniešiem, tie sagāzē redlainā uzsūc eļļu no kūlera un sākās???
cik iepriekš esmu lasījis, ka viņš darbojas no turbīnas ass eļļas padeves
Tad jau interkūlera iekšēja mazgāšana arī ir ne tikai jaudas palielināšanas pasākums?
un vaina risinās interkūlerī ieliekot eļļas nolaišanas vārstu |
Offline | |
|
Mikuzz | 09. Mar 2011, 22:18 |
#3214
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
09 Mar 2011, 21:49:27 Ugunsdzesejs rakstīja:
kas jādara, lai tā nenotiktu? turba laicīgi jāmaina, nedrīkst glušīt pēc atvilkšanas, kas vēl?
Normāli jābrauc ar to auto, ja nepļurkšķināsi ar viņu visu laiku, bet pāris reizes gadā iedosi normāli paelpot, tāda rakstura problēmas ļoti maz ticamas |
Offline | |
|
Usins | 09. Mar 2011, 22:35 |
#3215
|
|
Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Droši vien īpaši uzmanīgam jāpaliek kad pielej litru eļļas nedēļā,
kamēr iet 0,3 uz 10+ K attiecīgi nav arī tādu draudu, bet vispār interesanta tēma.
Cik tie video manīti, tur parasti figurē vīrieši zem 30 Tad tiešām mierīgi sapilināts un sagāzē un aiziet?
A ņem tas interkūlers to eļļu no turbīnas ass eļļošanas? |
Offline | |
|
Mikuzz | 09. Mar 2011, 22:39 |
#3216
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Jā, eļļa nāk no turbīnas.
Mazs eļļas parēriņš ir normāli, bet dīzelim noteikti vajag ik pa laikam "dot iekšās", pabraukt ilgstoši pie lielākiem apgr., un aktīvi pabraukt. Tas ir veselīgi.
Manuālo mierā var dabūt, ja zin kas notiek, automātu būs krietni grūtāk |
Offline | |
|
|
krishus_1 | 09. Mar 2011, 22:45 |
#3217
|
|
Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
| Tad tiešām mierīgi sapilināts un sagāzē un aiziet?
Es teiktu, ka tas ir mīts Cik nav ņemti kuleri un gofras vaļā 98% gadījumu iekšpuse ir eļļaina, tb ir eļļas tvaiku nosēdumi.
A ņem tas interkūlers to eļļu no turbīnas ass eļļošanas?
jep un vēl var būt no kartera ventilācijas (ja ir slēgtā)
|
Offline | |
|
Mikuzz | 09. Mar 2011, 22:49 |
#3218
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Es katru gadū darbā pārīti dabonu mierināt, lēnā purkšķināšan pa ielām ir globāla problēma |
Offline | |
|
Sick_Bastard | 09. Mar 2011, 23:06 |
#3219
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
No: Tukums
Ziņojumi: 698
Braucu ar: E36,E46
| Tātad, lai turbīnu un motoru uzturētu labā stavoklī ik pa laikam vajag uztaisīt ''Italian tuneup''
šis ir īpaši tiem kuri brauc ekonomiski.
Kā minimums vienreiz pa divām nedēlām..
Un pēc tam vismaz kādas minūtes trīs pirms motora izlegšanas vajag ļaut motoram padarboties brīvgaitā.
Viss noskaidrots |
Offline | |
|
cipargalva | 09. Mar 2011, 23:10 |
#3220
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
|
09 Mar 2011, 22:49:48 Mikuzz rakstīja:
Es katru gadū darbā pārīti dabonu mierināt, lēnā purkšķināšan pa ielām ir globāla problēma
Kurš ir vainīgs, ja skatē sanāk šitāda ziepe, kad ērcina dīzeli, un mierā laicīgi nedabū to motoru? CSDD uzņemsies atbildību vai nē?[ Šo ziņu laboja cipargalva, 09 Mar 2011, 23:11:09 ] |
Offline | |
|