Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
Staris
06. Feb 2019, 23:59 #321

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Pirkt jau benzīnu var, bet visticamāk vajag ar Kaspichu sazināties, izlasīt viņa blogu un saprast uz ko skatīties pie pirkšanas. Vairs nav tie laiki, ka benzīna dzinējam nav ko īsti pārbaudīt. Diemžēl tie arī ir palikuši ļoti jūtīgi pret visu.
Offline
DFS
07. Feb 2019, 00:02 #322

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979


06 Feb 2019, 23:59:42 @HS rakstīja:

06 Feb 2019, 23:56:46 @DFS rakstīja:
kvēlsveces pirms 3 nedēļām mainītas, akb arī pārbaudīts un vēl lādēts . diezgan pedantisks uz auto - vedu regulāri , ne tad,kad ir kirdik. pie mana nobraukuma dīzelis nav vajadzīgs,tāpēc ar jautāju. paldies visiem

gadijumā nav slavenais 2,5 tdi v6


nu bet kā tad savādāk
Offline
Angelz
07. Feb 2019, 00:19 #323

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Ko var ņemties, kāda starpība dīzelis vai benzīnieks. Vnk nopērk nogurušu lamatu ar reāliem 450k+ notītu uz Latvju iecienītiem 175k labākā gadījumā nomaina eļļu ar filtriem un brīnās vai vai slikts dīzelis vai benzīns joptv...

Piemeklējot cilvēkiem LV tirgū no piedāvātiem E6* reti redzēju tiešām koptus un sakarīgus eksemplārus. Pārsvarā nogurušas lamatas.

Pats ikdienā braucu ar dīzeli, salā lec ideāli, patēriņš sakarīgs, vērās nejēgā labi, a/m tiek kopta savlaicīgi. Nesaprotu jūsu raudu stāstus.. Jebkurš auto pēc definīcijas ir jākopj un jāieguldās nevis tupa jāpārvērš par lamatu..

[ Šo ziņu laboja Angelz, 07 Feb 2019, 00:26:24 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
bmwaddict
07. Feb 2019, 04:17 #324

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


07 Feb 2019, 00:19:04 @Angelz rakstīja:
...

Jebkurš auto pēc definīcijas ir jākopj un jāieguldās nevis tupa jāpārvērš par lamatu..


Jebkursh? Mm... nebuus taisniiba. Piemeers ar amerikaanjiem. Njemsim sho pashu E60. Pre-LCI E60 uz ielaam sheit vairs praktiski nav ieraugaami, toties tos labi var apluukot shrotos un redzeet noparkotus aiz sturiem privaatmaaju pagaloms, noputeejushus, apbirushus ar lapaam utt.. Tai pat laikaa taada pasha vecuma Taijotas mieriigi rullee apkaart un neviens pat neiesprigst kautko tur kopt. Probleema ar BMW konkreeti ar E60 un veel izteiktaak ar E65 ir taada ka ja tu gribi lai tas tev klapo tev ir jaakljuust par taa vergu. No seerijas jaasharii visaadaas niansees jaasapeerkaas diagnostikas aparatuura utt. Jo preciizi kaa LV arii USA atrast meistarus kas sharii ir praktiski neiespeejami. Un mees nemaz nerunaajam par diizeljiem bet par bendziiniem ar kuriem probleemaam nevajadzeetu buut..

Nesaku ka auto nav jaaveic regulaaraas apkopes, vienk gadiijuaa ar E6x shiis "regulaaraas apkopes" sevii ietver lietas, par kuraam videejam apziniigajam ierindas brauceejam vispaar nebuutu pat jaaaizdomaajas.


[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 07 Feb 2019, 04:23:48 ]

Offline
HiJaCKeR
07. Feb 2019, 08:06 #325

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

visi dzinēji ir palikuši sarežģītāki, tikai mūsu banānijā dīzeli "saremontēt" ir vienkāršāk, visu "lieko off" pataisot to par golf 2, kamēr benzīnnieku nāksies sakārtot kā tam jābūt
Offline
dr_viruss
07. Feb 2019, 08:56 #326

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1219

Braucu ar: e60 530d FL

Štati ir vispār atsevišķs stāsts. Tur atrast jebkādu normālu mehu, par sakarīgu naudu - mission imposible.
Mašīnu vienkārši nobrauc, maini eļļu, riepas, kad beidzās met ielas malā, noņem nummurus un pērc jaunu. Pats esmu 3 nokāvis.
Sākumā kaut ko taisīju, bet kad polis tev uztaisa kapitālo motoram un pēc 2h izbraucot no servisa atkal noklapē motors - atmetu ar roku. Lētāk nopirkt jaunu (lietotu).
Par bmw - 10 gadus atpakaļ jau dīlera servisā darbs maksāja 200-250$/h. Lai uzturētu bmw štatos vjg 6 ciparu algu, un arī tad vienkārši pērc jaunu līzingā un 3 gadiem, kur iekļautas apkopes. Pie reizes paķer 2k$ apdrošināšanu runflatiem, tāpat būs izdevīgāk. Tapēc arī tie e60 stāv sētās.

P.s. Bet tas bija sen un nav vairs taisnība.
Offline
KaspichsS
07. Feb 2019, 09:04 #327

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


07 Feb 2019, 08:06:00 @HiJaCKeR rakstīja:
visi dzinēji ir palikuši sarežģītāki, tikai mūsu banānijā dīzeli "saremontēt" ir vienkāršāk, visu "lieko off" pataisot to par golf 2, kamēr benzīnnieku nāksies sakārtot kā tam jābūt


+101
lai man piedod diizelju iipasnieki, bet 9 no 10 ir: pdf off, egr off, flapi off. ar vismaz kaadaam 5..8 aktiivaam kljuudaam. neizliidzinaatu tuksgaitu, neveidojoshi adaptaacijas. kuuposhi. lec - atsevisks cirks pat nelielos miinusos.
nopisti liidz peedeejam.

Benziinus vnk nevar nopist tik ljoti, vieniigaa atskjiriiba. Ieguldiijumi ir liidziigi. Ja [jaa]saved kaartiibaa.
Offline
KaspichsS
07. Feb 2019, 09:07 #328

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


07 Feb 2019, 04:17:08 @bmwaddict rakstīja:

07 Feb 2019, 00:19:04 @Angelz rakstīja:
...

Jebkurš auto pēc definīcijas ir jākopj un jāieguldās nevis tupa jāpārvērš par lamatu..


Jebkursh? Mm... nebuus taisniiba. Piemeers ar amerikaanjiem. Njemsim sho pashu E60. Pre-LCI E60 uz ielaam sheit vairs praktiski nav ieraugaami, toties tos labi var apluukot shrotos un redzeet noparkotus aiz sturiem privaatmaaju pagaloms, noputeejushus, apbirushus ar lapaam utt.. Tai pat laikaa taada pasha vecuma Taijotas mieriigi rullee apkaart un neviens pat neiesprigst kautko tur kopt. Probleema ar BMW konkreeti ar E60 un veel izteiktaak ar E65 ir taada ka ja tu gribi lai tas tev klapo tev ir jaakljuust par taa vergu. No seerijas jaasharii visaadaas niansees jaasapeerkaas diagnostikas aparatuura utt. Jo preciizi kaa LV arii USA atrast meistarus kas sharii ir praktiski neiespeejami. Un mees nemaz nerunaajam par diizeljiem bet par bendziiniem ar kuriem probleemaam nevajadzeetu buut..

Nesaku ka auto nav jaaveic regulaaraas apkopes, vienk gadiijuaa ar E6x shiis "regulaaraas apkopes" sevii ietver lietas, par kuraam videejam apziniigajam ierindas brauceejam vispaar nebuutu pat jaaaizdomaajas.





es saprotu tavu saapi, bet - BMW ir tehnologjiju flagmanis. ja tas [benziina] dzineejs ir savests kaartiibaa, tas iet taa, kaa neiet viena tajota.
Bet, lai tas dzineejs tik smalki veertos [maigi, vienmeriigi, jaudiigi, blabla], tajaa ir sapickaatas tehnologjijas.
jaaiet laikam liidzi.

jaamaacaas, jaapguust taas tehnologjijas. neko labaaku nevaru ieteikt.
Offline
Eicheberg
07. Feb 2019, 10:10 #329

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:


07 Feb 2019, 04:17:08 @bmwaddict rakstīja:

07 Feb 2019, 00:19:04 @Angelz rakstīja:
...

Jebkurš auto pēc definīcijas ir jākopj un jāieguldās nevis tupa jāpārvērš par lamatu..


Jebkursh? Mm... nebuus taisniiba. Piemeers ar amerikaanjiem. Njemsim sho pashu E60. Pre-LCI E60 uz ielaam sheit vairs praktiski nav ieraugaami, toties tos labi var apluukot shrotos un redzeet noparkotus aiz sturiem privaatmaaju pagaloms, noputeejushus, apbirushus ar lapaam utt.. Tai pat laikaa taada pasha vecuma Taijotas mieriigi rullee apkaart un neviens pat neiesprigst kautko tur kopt. Probleema ar BMW konkreeti ar E60 un veel izteiktaak ar E65 ir taada ka ja tu gribi lai tas tev klapo tev ir jaakljuust par taa vergu. No seerijas jaasharii visaadaas niansees jaasapeerkaas diagnostikas aparatuura utt. Jo preciizi kaa LV arii USA atrast meistarus kas sharii ir praktiski neiespeejami. Un mees nemaz nerunaajam par diizeljiem bet par bendziiniem ar kuriem probleemaam nevajadzeetu buut..

Nesaku ka auto nav jaaveic regulaaraas apkopes, vienk gadiijuaa ar E6x shiis "regulaaraas apkopes" sevii ietver lietas, par kuraam videejam apziniigajam ierindas brauceejam vispaar nebuutu pat jaaaizdomaajas.





jenkos vecietis ir tirs premium, tur nemaz nav kaut kadi pliki 318d vai 220cdi, pie mums ir ari darba zirgi loti daudziem kas tur nav. un mums atkal neadekvati maksa kaut kadi mustangi utml. es perosnigi domaju, ka jenkiem vairak paveicies, jo lielaka rwd izvele.
Offline
Angelz
07. Feb 2019, 10:13 #330

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

No offence bet kāpēc powerā viss ir tik sarežģīti?? Vairums tādi ahujena detalizēti un sīkumaini cilvēki? Jebal, izsaki vnk kopistisku/globālu domu - AUTO IR JĀKOPJ nevis jānoved līdz lamatas stāvoklim, bet nē bl@#%, atrodas tomēr kāds, kas savas piecas kapeikas kritikas iestarpina. Man po kāda ir norma pie jenķiem, es runāju šajā gadījumā par LV.

Beidzat raudāt bet kopiet savus auto whatever dirselis vai pencīns!

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
bmwaddict
07. Feb 2019, 10:44 #331

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


Angelz neviens neapstriid ka tu labi paarzini E60 un tev ir pareiza aparatuura ar ko veikt diagnostiku nesaprotu kaapeec tu tik personiigi uztver. Tagad padomaa cik ir taadu kaa tu.
Un ko noziimee auto ir jaakopj. Nopeekot auto ir jaapaarveershas par apkopeeju?
Labaak teiksim taa - auto ir jaauztur tehniski (un veelam arii kosmeetiski) labaa staavoklii. Un es nebuut neaizstaavu pieeju taa vietaa lai salabotu njemt noskruuveet un izmest visu kas ir sabojaajies. Runa jau ir par to ka ar normaalu regulaaro apkopi ir stipri par maz. Un BMW AG jau nemaz negrib lai tu speetu to auto akopt.. Tas tikai fanaatiem der, kas ir gatavi ieguldiities aparatuuraa, maaciities eksperimenteejot utt.. Auto pilns ar krutaam tehnologjijaam taatad pashdiagnostikai buutu jaabuut pashsaprotamai lietai bet elementaari izvadiit uz ekraana diagnostikas informaaciju - kas paliidzeetu ieviest kautkaadu skaidriibu - nee to gan ne!
Man te nesen rokaas nonaaca 90to gadu Taijotas factory remontgraamata. Samekleeju tapeec ka koleegjis paluudza paskatiities vinja mashiinu. Vienk nevar saliidzinaat cik smalki skaidri un detalizeeti ir apralstiita diagnostikas sadalja, un ja nav diagnostikas aparatuuras tu vari dabuut aaraa svaariigaako diagnostikas informaaciju ar sapraudiites paliidziibu - saliec uz iiso 2vus pinus shtekerii un skaiti iisos un garos blinkus lampninai panelii. peec tam ej uz tabulu sameklee kodu un atrodi skadrojumu, sheemas, daigrammas, detalizeetas proceduuras, gan dzineeja defektiem gan kaarbas defektiem. Vai ir taada user-friendly pieeja redzeeta no BMW? Man liekas nekad. Lai gan tehnologjiski BMW AG ir visas iespeejas sniegt auto iipashniekam informaaciju kas paliidzeetu savlaiciigi noveerst probleemas un kopt to auto. Labi nav korekts saliidzinaajums ar 90to gadu Taijotu piekriitu. Bet nu arii ar jaunajaam Taijotaam marazma ir krietni mazaak kaa ar BMW.

Taapeec tava paarmetoshaa attieksme tiem, kas nevar uztureet savus BMW ir nevietaa. Neruaaju par sevi bet aizstaavu tos, kas nevar atljauties par katru siikumu doties uz dealership vai uz BMW specializeeto servisu kas arii nav nekaadi leetie, jo tie BMW bojaajas taa it kaa buutu razhoti kjiinaa. Nevar visi uztureet savus bembjus vienk finansiaali. Un ja tu esi tajaa ieurbies tad tas nenoziimee ka visi taa var. Par visiem 100% garanteeju ja tev nebuutu pieeja diagnostikas riikiem, arii tu nespeetu to savu E60 finansiaali uztureet.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 07 Feb 2019, 11:01:20 ]

Offline
sys9291
07. Feb 2019, 10:51 #332

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2019, 08:06:00 @HiJaCKeR rakstīja:
visi dzinēji ir palikuši sarežģītāki, tikai mūsu banānijā dīzeli "saremontēt" ir vienkāršāk, visu "lieko off" pataisot to par golf 2, kamēr benzīnnieku nāksies sakārtot kā tam jābūt

+1
un tā jau kļūst par sērgu... un ja tādu lamatu pēc tam nopērk....
Offline
kexxx
07. Feb 2019, 10:55 #333

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12316

Braucu ar:

Tas auto vnk nav domāts remontēt pie vasjas garāžā... Nopērc jaunu, nobrauc garantijas laiku un atvadies.
Ja kas notiek garantijas laikā- lai dīleris kaut visu motoru maina
Gribi lietotu auto bez liekām galvassāpēm- tad nepērc BMW
Ja pērc pārpičkātu premium klases auto ar salīdzinoši jaunām tehnoloģijām, tad rēķinies, ka ne uz katra stūra to varēs saremontēt, ka būs daudz vairāk izdevumu, ka parādīsies netipiski defekti utt utt utt
Nu nebūs tur tikai eļļas un bremžu kluču maiņas, nebūs
Offline
sys9291
07. Feb 2019, 10:55 #334

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2019, 10:44:24 @bmwaddict rakstīja:

07 Feb 2019, 10:13:58 @Angelz rakstīja:
No offence bet kāpēc powerā viss ir tik sarežģīti?? Vairums tādi ahujena detalizēti un sīkumaini cilvēki? Jebal, izsaki vnk kopistisku/globālu domu - AUTO IR JĀKOPJ nevis jānoved līdz lamatas stāvoklim, bet nē bl@#%, atrodas tomēr kāds, kas savas piecas kapeikas kritikas iestarpina. Man po kāda ir norma pie jenķiem, es runāju šajā gadījumā par LV.

Beidzat raudāt bet kopiet savus auto whatever dirselis vai pencīns!


Angelz neviens neapstriid ka tu labi paarzini E60 un tev ir pareiza aparatuura ar ko veikt diagnostiku nesaprotu kaapeec tu tik personiigi uztver. Tagad padomaa cik ir taadu kaa tu.
Un ko noziimee auto ir jaakopj. Nopeekot auto ir jaapaarveershas par apkopeeju?
Labaak teiksim taa - auto ir jaauztur tehniski (un veelam arii kosmeetiski) labaa staavoklii. Un es nebuut neaizstaavu pieeju taa vietaa lai salabotu njemt noskruuveet un izmest visu kas ir sabojaajies. Runa jau ir par to ka ar normaalu regulaaro apkopi ir stipri par maz. Un BMW AG jau nemaz negrib lai tu speetu to auto akopt.. Tas tikai fanaatiem der, kas ir gatavi ieguldiities aparatuuraa, maaciities eksperimenteejot utt.. Auto pilns ar krutaam tehnologjijaam taatad pashdiagnostikai buutu jaabuut pashsaprotamai lietai bet elementaari izvadiit uz ekraana diagnostikas informaaciju - kas paliidzeetu ieviest kautkaadu skaidriibu - nee to gan ne!
Man te nesen rokaas nonaaca 90to gadu Taijotas factory remontgraamata. Samekleeju tapeec ka koleegjis paluudza paskatiities vinja mashiinu. Vienk nevar saliidzinaat cik smalki skaidri un detalizeeti ir apralstiita diagnostikas sadalja, un ja nav diagnostikas aparatuuras tu vari dabuut aaraa svaariigaako diagnostikas informaaciju ar sapraudiites paliidziibu - saliec uz iiso 2vus pinus shtekerii un skaiti iisos un garos blinkus lampninai panelii. peec tam ej uz tabulu sameklee kodu un atrodi skadrojumu, gan dzineeja defektiem gan kaarbas defektiem. Vai ir taada user-friendly pieeja redzeeta no BMW? Man liekas nekad. Lai gan tehnologjiski BMW AG ir visas iespeejas sniegt auto iipashniekam informaaciju kas paliidzeetu savlaiciigi noveerst probleemas un kopt to auto.

BMW lampiņas diagnostika bija, tabulas arī bija uz Motronic 1,3 (M20, M30 motori) USA versijā un TDS līdz 1994 gadam - tikai vajadzēja 5x gāzes pedāli paspaidīt...
Offline
KaspichsS
07. Feb 2019, 11:04 #335

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Addict - tu salīdzini pi*pi ar pirkstu. Tu salīdzini auto, kuru attīstība atšķiras par gadiem 20. Tu salīdzini mūsdienu OLED TV ar RU melnbalto, uz tranzistoriem.

Ar BMW šobrīd ir LEIPUTRIJA!
BMW AG ražotāja softs: ISTA D/+/P ir pieejama BEZ maksas, vads - 20 naudas maksā.
BMW AG inženieru dev rīks INPA pieejams BEZ maksas!

KO vēl BMW izdarīt? Piedod, Tev vnk sajēga un smadzene nevelk! Beidz vaidēt, sāc apgūt!

p.s. pat iCOM var oficiāli nopirkt. A+B maksā ap 500 naudām (OEM). Tb., aprīkojums, softi - kā dīlerim!
Piedod, Tava čīkstēšana ir PILNĪGI neadekvāta!
Offline
bmwaddict
07. Feb 2019, 11:07 #336

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


07 Feb 2019, 10:55:36 @sys9291 rakstīja:

BMW lampiņas diagnostika bija, tabulas arī bija uz Motronic 1,3 (M20, M30 motori) USA versijā un TDS līdz 1994 gadam - tikai vajadzēja 5x gāzes pedāli paspaidīt...


Jaa USA versijas ir vairaak user friendly, esmu pamaniijis. Nezinu vai tas ir taapeec ka regulatory prasiibas vai consumer protection to pieprasa. Hvz. Bet piem USA E36 ir check engine un tev ir iespeeja vismaz zinaat ka kkas nav kaariibaa kameer ar Euro E36 var nobraukt gadiem pat nezinot ka kautkas ir pakaljaa. Labi tehnikai pietuvinataaki cilveeki jau sajutiis ka kautkas nav labi un saaks mekleet vainu bet kkaada tante kas tikai maak audzeet gurkjus pat nezin ka vajadzeetu aizbraukt uz servisu..

par to ka dzineeja temepratuura ir kautkaads mega nosleepums vispaar nerunaasim.
Offline
Angelz
07. Feb 2019, 11:08 #337

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


07 Feb 2019, 10:44:24 @bmwaddict rakstīja:

Angelz neviens neapstriid ka tu labi paarzini E60 un tev ir pareiza aparatuura ar ko veikt diagnostiku nesaprotu kaapeec tu tik personiigi uztver. Tagad padomaa cik ir taadu kaa tu.
Un ko noziimee auto ir jaakopj. Nopeekot auto ir jaapaarveershas par apkopeeju?
Labaak teiksim taa - auto ir jaauztur tehniski (un veelam arii kosmeetiski) labaa staavoklii. Un es nebuut neaizstaavu pieeju taa vietaa lai salabotu njemt noskruuveet un izmest visu kas ir sabojaajies. Runa jau ir par to ka ar normaalu regulaaro apkopi ir stipri par maz. Un BMW AG jau nemaz negrib lai tu speetu to auto akopt.. Tas tikai fanaatiem der, kas ir gatavi ieguldiities aparatuuraa, maaciities eksperimenteejot utt.. Auto pilns ar krutaam tehnologjijaam taatad pashdiagnostikai buutu jaabuut pashsaprotamai lietai bet elementaari izvadiit uz ekraana diagnostikas informaaciju - kas paliidzeetu ieviest kautkaadu skaidriibu - nee to gan ne!
Man te nesen rokaas nonaaca 90to gadu Taijotas factory remontgraamata. Samekleeju tapeec ka koleegjis paluudza paskatiities vinja mashiinu. Vienk nevar saliidzinaat cik smalki skaidri un detalizeeti ir apralstiita diagnostikas sadalja, un ja nav diagnostikas aparatuuras tu vari dabuut aaraa svaariigaako diagnostikas informaaciju ar sapraudiites paliidziibu - saliec uz iiso 2vus pinus shtekerii un skaiti iisos un garos blinkus lampninai panelii. peec tam ej uz tabulu sameklee kodu un atrodi skadrojumu, sheemas, daigrammas, detalizeetas proceduuras, gan dzineeja defektiem gan kaarbas defektiem. Vai ir taada user-friendly pieeja redzeeta no BMW? Man liekas nekad. Lai gan tehnologjiski BMW AG ir visas iespeejas sniegt auto iipashniekam informaaciju kas paliidzeetu savlaiciigi noveerst probleemas un kopt to auto. Labi nav korekts saliidzinaajums ar 90to gadu Taijotu piekriitu. Bet nu arii ar jaunajaam Taijotaam marazma ir krietni mazaak kaa ar BMW.

Taapeec tava paarmetoshaa attieksme tiem, kas nevar uztureet savus BMW ir nevietaa. Neruaaju par sevi bet aizstaavu tos, kas nevar atljauties par katru siikumu doties uz dealership vai uz BMW specializeeto servisu kas arii nav nekaadi leetie, jo tie BMW bojaajas taa it kaa buutu razhoti kjiinaa. Nevar visi uztureet savus bembjus vienk finansiaali. Un ja tu esi tajaa ieurbies tad tas nenoziimee ka visi taa var. Par visiem 100% garanteeju ja tev nebuutu pieeja diagnostikas riikiem, arii tu nespeetu to savu E60 finansiaali uztureet.



BMW nav user friendly tur nevar nepiekrist.

Nopērkot auto defaultā būs izdevumi. Labot a/m pie dīlera vai normālā servisā ir katra ziņā, es nepozicionēju dīlerus. Manā praksē tieši otrādi, neko labu pateikt par Latvijas BMW dīleru darbu nevaru.

Kopt bija domāts arī uzturēt tehniskā kārtībā.

Sorry, man šodien ir emocionāls garastāvoklis

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
KaspichsS
07. Feb 2019, 11:11 #338

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


07 Feb 2019, 11:07:12 @bmwaddict rakstīja:

07 Feb 2019, 10:55:36 @sys9291 rakstīja:

BMW lampiņas diagnostika bija, tabulas arī bija uz Motronic 1,3 (M20, M30 motori) USA versijā un TDS līdz 1994 gadam - tikai vajadzēja 5x gāzes pedāli paspaidīt...


Jaa USA versijas ir vairaak user friendly, esmu pamaniijis. Nezinu vai tas ir taapeec ka regulatory prasiibas vai consumer protection to pieprasa. Hvz. Bet piem USA E36 ir check engine un tev ir iespeeja vismaz zinaat ka kkas nav kaariibaa kameer ar Euro E36 var nobraukt gadiem pat nezinot ka kautkas ir pakaljaa. Labi tehnikai pietuvinataaki cilveeki jau sajutiis ka kautkas nav labi un saaks mekleet vainu bet kkaada tante kas tikai maak audzeet gurkjus pat nezin ka vajadzeetu aizbraukt uz servisu..

par to ka dzineeja temepratuura ir kautkaads mega nosleepums vispaar nerunaasim.


USA vnk likumdoshana cita.
taapeec ELM deg daudzaas situaacijaas, kur EU tirgum - nedeg. Un atgaazes daudz kur [USA] nemaz nemeera, tikai ELM skata. Nedeg - taatad, gerai.
Offline
bmwaddict
07. Feb 2019, 11:17 #339

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


07 Feb 2019, 11:04:03 @KateG rakstīja:
Addict - tu salīdzini pi*pi ar pirkstu. Tu salīdzini auto, kuru attīstība atšķiras par gadiem 20. Tu salīdzini mūsdienu OLED TV ar RU melnbalto, uz tranzistoriem.

Ar BMW šobrīd ir LEIPUTRIJA!
BMW AG ražotāja softs: ISTA D/+/P ir pieejama BEZ maksas, vads - 20 naudas maksā.
BMW AG inženieru dev rīks INPA pieejams BEZ maksas!

KO vēl BMW izdarīt? Piedod, Tev vnk sajēga un smadzene nevelk! Beidz vaidēt, sāc apgūt!

p.s. pat iCOM var oficiāli nopirkt. A+B maksā ap 500 naudām (OEM). Tb., aprīkojums, softi - kā dīlerim!
Piedod, Tava čīkstēšana ir PILNĪGI neadekvāta!


Kaspic es nerunaaju par sevi. Man ir ar ko diagnosticeet un gan tu gan pats Angelz man ir paliidzeejis taa ka paldies es to noveerteeju.

Bet es runaaju par tiem, kam nav tehniskaas sajeegas par lietaam, vinjiem nezkaapeec tiek smagi uzdirsts - nespeejat kopt savus auto. Jaa man vienk ir bijusi dariishana ar ciulveekiem sheit kas peec labaakaas sirdsapzinjas ekspluatee auto bet BMW AG attieksmes deelj ir novedushi savu auto liidz klinjkjim. Jaa tieshi BMW AG attieksmes deelj, jo vieniigais ko zin ierindas pilsonis kas nopircis BMW un tas ir izgaajis no warranty perioda ir tas, ka BMW dealerships vinjam nekad nepasniegs paliidziigu roku. Pat vienkaarshi dabuut diagnostikas izdruku ir nederaali daargi. Jaa mees zinam ka daudz softa var novilkt pa briivu un diagnostikas adapterus var nopirkt Aliexpresii utt bet.. bet.. kaa ir ar to interpretaaciju? Tev jau buutu vislabaak jaazin, ka nopirkt adapteri un uzlikt kautkaadu softu - ar to ir daudz par maz. Sheit es saskatu BMW AG neieintereseetiibu paliidzeet bembju iipashniekiem tikt galaa ar shiim kompliceetajaam mashiinaam. Jo ja vinji piedaavaatu sakariigu peec warranty diagnostikas pakalpojunmu sakariigaa cenaa manupraat visi buutu ieguveeji. Jo nu biezhi ir gadiijies dzirdeet no E6x paaudzes iipashniekiem - never BMW ever again

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 07 Feb 2019, 11:19:40 ]

Offline
sys9291
07. Feb 2019, 11:20 #340

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

ar F sēriju vēl bēdīgāk - pēc 5 gadi sāk dalīties reizinātājos...
P.S a ko tur kļūdas katru dienu lasīt? paranoja vai kā? Man te arī viens paziņa piebraukā katru nedēļu kļūdas dzēst...viņam patīk...bet kā saka jebkura kaprīze par jūsu naudu...lai gan sāk jau apnikt...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo