Online
Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Audi topiks
Autors | Ziņojums |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
23 Nov 2020, 22:43:46 @miki rakstīja:
23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?
23 Nov 2020, 22:04:07 @PowerBMW rakstīja:
23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?
Ģimenē pašlaik ir 2 gab q7 lietošanā. Viens ir nobraukts no nobraukts intervālā 40-80k km, otrs 60-100k km. VĒrā ņemamie remonti ir - vienam ķedes spriegotāja maiņa (atsaukums), otram pie 85k sāka zust dzesēšanas škidrums lēni...tur vārsts kaut kāds nācāa mainīt, kas esot slimība..atrodas nepateicīgā vietā, jānoārda pus motors, remonta izmaksas 500-1000eur, atkarībā, kur taisa. Moller tās detaļas ir uz vietas daudz, it kā visiem ar 3.0 motoru birstot nost. Pati detaļa ap 80 eur maksāja šķiet. Elektro gļuki...vienam nobruka kaut kāds bloks durvīs, nestrādāja logu pacelājs laika vai hvz kas..neatceros vairs...otram atpakaļskata kamera atteicās, tur arī kkādu bloku samainījām, izmaksas nebija kosmoss...s-line bremžu diski padārgi bija. Patēriņš priekš tās bundžas ir mega mazs...pirms q7 braucu ar X5 40d, pie vienāda brauksanas stila aptuveni 2,5l/100km Q7 ēd mazāk. Čipots iet pietiekami...tikai tā nožēlojamā audi aizture uz pedāli..tas ir kkas nožēlojams, braucu pašlaik nepilnu gadu, bet nevaru vēl pierast, kaut gan sačipoju un uzliku arī pedal box, kam teorētiski arī bija jālikvidē to aizturi....salīdzonot ar otru Q7, kuram nekas nav darīts, labāk ir, bet nu es vēljoprojām kliedzu uz to auto situācijās,.kad nedara to, ko es gaidu...bet tā feins ģimenes auto...vietas ļoti daudz salonā, kājām vietas nereāli daudz priekšā un arī aizmugurē ir daudz daudz vairāk vietas kā X f15. Kabatiņās durvīs, viduskonsulē, bardačokā pamaz vietas. Matix gaismas ir kaut kas feins, tik interesanti skatīties kā diodes spēlejas izgaismojot teritorijas apkārt citiem auto..G05 laser gaismas ir tik pat gaišas un iespējams rāda mazliet tālāk (testējot gan nevarēju īsti saprast vai ir labākas), taču uzvedas primitīvāk.
Ja nebūtu iespēja mega cenā tikt pie šī Q7, noteikti būtu pircis F15, kurš vizuāli patīk labāk...taču tas ir pus paaudzi vecāks auto.
Jā ekoloģija prasa savu, manam 17gada biturbo allrodam ari ta bēda, tik gan asi uzsākot no vieta, gaita braucot viss ok.
Cik tad sanāca degvielas patērinš? Vai savam varēji pieslēgt android auto?
Vēl vai7 vietīgai versijai arī dokatka nāk līdzi?
Uz cik zs uzčippji, cik saprotu q7 nāk motors arī ar 2 turbīnām, jeb tikai 1?
| Offline | | |
OS83 | | Kopš: 06. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: GTG
| Aizture sākās no 2018g. modeliem. (Dīzeliem) Un tur nekādi S režīmi nepalīdz. Tikai šī iemesla pēc pagājušo gadu pārdevu Q8, jo tā nav braukšana, bet gan nervu bende. Un tajā brīdī neviens vēl nekādus čipus vai updeitus nepiedāvāja lai mazinātu to aizturi.
Un ja kādam liekas, ka pirms 2018g. modeliem arī ir aizture, tad domājams vinš nav mēginājis, kā ir jaunajiem modeliem. | Offline | | |
miki | | Kopš: 28. Jul 2006
Ziņojumi: 352
Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7
|
24 Nov 2020, 06:30:00 @OS83 rakstīja:
Aizture sākās no 2018g. modeliem. (Dīzeliem) Un tur nekādi S režīmi nepalīdz. Tikai šī iemesla pēc pagājušo gadu pārdevu Q8, jo tā nav braukšana, bet gan nervu bende. Un tajā brīdī neviens vēl nekādus čipus vai updeitus nepiedāvāja lai mazinātu to aizturi.
Un ja kādam liekas, ka pirms 2018g. modeliem arī ir aizture, tad domājams vinš nav mēginājis, kā ir jaunajiem modeliem.
Man 16' gada un aizture ir traucējoša. Pats neesmu braucis ar 18+ gadu un laikam arī nemaz negribu, jo visi, kas ir braukuši, saka ka aizture ir daudz lielāka kā pirmajiem modeļiem.. tas pats ar Q8 [ Šo ziņu laboja miki, 24 Nov 2020, 06:38:08 ] | Offline | | |
miki | | Kopš: 28. Jul 2006
Ziņojumi: 352
Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7
|
23 Nov 2020, 23:17:40 @Sandis_UR rakstīja:
23 Nov 2020, 22:43:46 @miki rakstīja:
23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?
23 Nov 2020, 22:04:07 @PowerBMW rakstīja:
23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?
Ģimenē pašlaik ir 2 gab q7 lietošanā. Viens ir nobraukts no nobraukts intervālā 40-80k km, otrs 60-100k km. VĒrā ņemamie remonti ir - vienam ķedes spriegotāja maiņa (atsaukums), otram pie 85k sāka zust dzesēšanas škidrums lēni...tur vārsts kaut kāds nācāa mainīt, kas esot slimība..atrodas nepateicīgā vietā, jānoārda pus motors, remonta izmaksas 500-1000eur, atkarībā, kur taisa. Moller tās detaļas ir uz vietas daudz, it kā visiem ar 3.0 motoru birstot nost. Pati detaļa ap 80 eur maksāja šķiet. Elektro gļuki...vienam nobruka kaut kāds bloks durvīs, nestrādāja logu pacelājs laika vai hvz kas..neatceros vairs...otram atpakaļskata kamera atteicās, tur arī kkādu bloku samainījām, izmaksas nebija kosmoss...s-line bremžu diski padārgi bija. Patēriņš priekš tās bundžas ir mega mazs...pirms q7 braucu ar X5 40d, pie vienāda brauksanas stila aptuveni 2,5l/100km Q7 ēd mazāk. Čipots iet pietiekami...tikai tā nožēlojamā audi aizture uz pedāli..tas ir kkas nožēlojams, braucu pašlaik nepilnu gadu, bet nevaru vēl pierast, kaut gan sačipoju un uzliku arī pedal box, kam teorētiski arī bija jālikvidē to aizturi....salīdzonot ar otru Q7, kuram nekas nav darīts, labāk ir, bet nu es vēljoprojām kliedzu uz to auto situācijās,.kad nedara to, ko es gaidu...bet tā feins ģimenes auto...vietas ļoti daudz salonā, kājām vietas nereāli daudz priekšā un arī aizmugurē ir daudz daudz vairāk vietas kā X f15. Kabatiņās durvīs, viduskonsulē, bardačokā pamaz vietas. Matix gaismas ir kaut kas feins, tik interesanti skatīties kā diodes spēlejas izgaismojot teritorijas apkārt citiem auto..G05 laser gaismas ir tik pat gaišas un iespējams rāda mazliet tālāk (testējot gan nevarēju īsti saprast vai ir labākas), taču uzvedas primitīvāk.
Ja nebūtu iespēja mega cenā tikt pie šī Q7, noteikti būtu pircis F15, kurš vizuāli patīk labāk...taču tas ir pus paaudzi vecāks auto.
Jā ekoloģija prasa savu, manam 17gada biturbo allrodam ari ta bēda, tik gan asi uzsākot no vieta, gaita braucot viss ok.
Cik tad sanāca degvielas patērinš? Vai savam varēji pieslēgt android auto?
Vēl vai7 vietīgai versijai arī dokatka nāk līdzi?
Uz cik zs uzčippji, cik saprotu q7 nāk motors arī ar 2 turbīnām, jeb tikai 1?
Degvielas patēriņš tomēr individuāli veidojas..dzīvoju 80km no Rīgas, brauciens uz lielpilsētu un atpakaļ, man sanāk vidēji 9-9,5l/100km. Tas ir braucot pa šoseju 120-140kmh, pa pilsētu - pietiekami dinamiski (ap 50km).
Kad šis un tagad otrs bija cita ģimenes cilvēka lietošanā - kundzei ap 50, viņai šāds pats maršruts sanāca 6,8-7,2l/100km.
Android auto nestrādā standartā, bet cik sākumā interesējos, tad var visiem pieslēgt...bet tur šķiet kkā mistiski bija kaut kāda gada maksa dīlerim vai kaut kāda huiņa uz kuru atmetos...
man ir 7 vietīgs un nav dokatka.
par jaudu hvz cik ZS..čipoju pie Inta...0-100kmh pirms čipa 6,6-6,8s, pēc 6,0-6,2s. X5 pirms tam apmēram tā pati pus sekunde uz 100kmh nāca nost. | Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
24 Nov 2020, 06:49:18 @miki rakstīja:
23 Nov 2020, 23:17:40 @Sandis_UR rakstīja:
23 Nov 2020, 22:43:46 @miki rakstīja:
23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?
23 Nov 2020, 22:04:07 @PowerBMW rakstīja:
23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?
Ģimenē pašlaik ir 2 gab q7 lietošanā. Viens ir nobraukts no nobraukts intervālā 40-80k km, otrs 60-100k km. VĒrā ņemamie remonti ir - vienam ķedes spriegotāja maiņa (atsaukums), otram pie 85k sāka zust dzesēšanas škidrums lēni...tur vārsts kaut kāds nācāa mainīt, kas esot slimība..atrodas nepateicīgā vietā, jānoārda pus motors, remonta izmaksas 500-1000eur, atkarībā, kur taisa. Moller tās detaļas ir uz vietas daudz, it kā visiem ar 3.0 motoru birstot nost. Pati detaļa ap 80 eur maksāja šķiet. Elektro gļuki...vienam nobruka kaut kāds bloks durvīs, nestrādāja logu pacelājs laika vai hvz kas..neatceros vairs...otram atpakaļskata kamera atteicās, tur arī kkādu bloku samainījām, izmaksas nebija kosmoss...s-line bremžu diski padārgi bija. Patēriņš priekš tās bundžas ir mega mazs...pirms q7 braucu ar X5 40d, pie vienāda brauksanas stila aptuveni 2,5l/100km Q7 ēd mazāk. Čipots iet pietiekami...tikai tā nožēlojamā audi aizture uz pedāli..tas ir kkas nožēlojams, braucu pašlaik nepilnu gadu, bet nevaru vēl pierast, kaut gan sačipoju un uzliku arī pedal box, kam teorētiski arī bija jālikvidē to aizturi....salīdzonot ar otru Q7, kuram nekas nav darīts, labāk ir, bet nu es vēljoprojām kliedzu uz to auto situācijās,.kad nedara to, ko es gaidu...bet tā feins ģimenes auto...vietas ļoti daudz salonā, kājām vietas nereāli daudz priekšā un arī aizmugurē ir daudz daudz vairāk vietas kā X f15. Kabatiņās durvīs, viduskonsulē, bardačokā pamaz vietas. Matix gaismas ir kaut kas feins, tik interesanti skatīties kā diodes spēlejas izgaismojot teritorijas apkārt citiem auto..G05 laser gaismas ir tik pat gaišas un iespējams rāda mazliet tālāk (testējot gan nevarēju īsti saprast vai ir labākas), taču uzvedas primitīvāk.
Ja nebūtu iespēja mega cenā tikt pie šī Q7, noteikti būtu pircis F15, kurš vizuāli patīk labāk...taču tas ir pus paaudzi vecāks auto.
Jā ekoloģija prasa savu, manam 17gada biturbo allrodam ari ta bēda, tik gan asi uzsākot no vieta, gaita braucot viss ok.
Cik tad sanāca degvielas patērinš? Vai savam varēji pieslēgt android auto?
Vēl vai7 vietīgai versijai arī dokatka nāk līdzi?
Uz cik zs uzčippji, cik saprotu q7 nāk motors arī ar 2 turbīnām, jeb tikai 1?
Degvielas patēriņš tomēr individuāli veidojas..dzīvoju 80km no Rīgas, brauciens uz lielpilsētu un atpakaļ, man sanāk vidēji 9-9,5l/100km. Tas ir braucot pa šoseju 120-140kmh, pa pilsētu - pietiekami dinamiski (ap 50km).
Kad šis un tagad otrs bija cita ģimenes cilvēka lietošanā - kundzei ap 50, viņai šāds pats maršruts sanāca 6,8-7,2l/100km.
Android auto nestrādā standartā, bet cik sākumā interesējos, tad var visiem pieslēgt...bet tur šķiet kkā mistiski bija kaut kāda gada maksa dīlerim vai kaut kāda huiņa uz kuru atmetos...
man ir 7 vietīgs un nav dokatka.
par jaudu hvz cik ZS..čipoju pie Inta...0-100kmh pirms čipa 6,6-6,8s, pēc 6,0-6,2s. X5 pirms tam apmēram tā pati pus sekunde uz 100kmh nāca nost.
Kas ir tas G05 laser gaismas, tas BMW?
Par Matrix piekrītu manam Allroudam ari ir, vienkārši mega fīča, neprasās likt nekādu Led baru. Gaismas un night vision man ir vienas no primarajam fīčām ko meklēju auto, jo dzīvoju nekurienes vidū un apkārt pilns ar zvēriem.
Cik tie S line bremžu diski maksā? Ir arī alternatīvas- textari? Kad pirku savu allroudu vacijā dīleris deva textarus.
Laikam esi bo Jelgavas puses ja pie Inta brauc čipoties?
Q7 izskatu kā otru ģimenes auto, patreiz lietojam Kia Sorento 18g, ta jau auto zaibiss arī max pilns, tomēr pēc nobraukta gada ar Audi prasās otru audi pat ja ne jaunu. Vel kas Sorento nepatīk - mazliet pietrūkst vietas otrajā rindā, jo sikais krēsliņā vislaik baksta priekšējo beņķi, bet pat šadā variantā priekšējam sēdēt ne pārāk ērti, un ar 2 sikie + 2 palielaki sīkie vajag ko lielu un ērtu.
Ta ari īsti nevaru saprast q7 ir viena turbina vai 2? Cik saprotu karba ir vecais labais automats ar hidrotransformtu, jeb es ko nepareizi esmu sapratis? | Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| Un kur iesakiet vispār apkopt pajaunus audi? Patreiz taisu Mollerā Mežciemā, bet ne parak patīk un liekas neadekvāti dargi. Servisa Domenikss bija foršāks, vienmēr atbildēja uz visiem maniem daudzajiem jautājumiem, ielika arī papildus atlaides, reizēm ka bonusu nomazgaja auto vai pat izsūca salonu. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| 3,0tdi ar 272 zs ir viena turbina un automats ar hidrotransformatoru. Var meginat vest uz Auto Union - Ganibu Dambi - specializejas Audi remontos. | Offline | | |
miki | | Kopš: 28. Jul 2006
Ziņojumi: 352
Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7
|
24 Nov 2020, 08:01:12 @Sandis_UR rakstīja:
24 Nov 2020, 06:49:18 @miki rakstīja:
23 Nov 2020, 23:17:40 @Sandis_UR rakstīja:
23 Nov 2020, 22:43:46 @miki rakstīja:
23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?
23 Nov 2020, 22:04:07 @PowerBMW rakstīja:
23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?
Ģimenē pašlaik ir 2 gab q7 lietošanā. Viens ir nobraukts no nobraukts intervālā 40-80k km, otrs 60-100k km. VĒrā ņemamie remonti ir - vienam ķedes spriegotāja maiņa (atsaukums), otram pie 85k sāka zust dzesēšanas škidrums lēni...tur vārsts kaut kāds nācāa mainīt, kas esot slimība..atrodas nepateicīgā vietā, jānoārda pus motors, remonta izmaksas 500-1000eur, atkarībā, kur taisa. Moller tās detaļas ir uz vietas daudz, it kā visiem ar 3.0 motoru birstot nost. Pati detaļa ap 80 eur maksāja šķiet. Elektro gļuki...vienam nobruka kaut kāds bloks durvīs, nestrādāja logu pacelājs laika vai hvz kas..neatceros vairs...otram atpakaļskata kamera atteicās, tur arī kkādu bloku samainījām, izmaksas nebija kosmoss...s-line bremžu diski padārgi bija. Patēriņš priekš tās bundžas ir mega mazs...pirms q7 braucu ar X5 40d, pie vienāda brauksanas stila aptuveni 2,5l/100km Q7 ēd mazāk. Čipots iet pietiekami...tikai tā nožēlojamā audi aizture uz pedāli..tas ir kkas nožēlojams, braucu pašlaik nepilnu gadu, bet nevaru vēl pierast, kaut gan sačipoju un uzliku arī pedal box, kam teorētiski arī bija jālikvidē to aizturi....salīdzonot ar otru Q7, kuram nekas nav darīts, labāk ir, bet nu es vēljoprojām kliedzu uz to auto situācijās,.kad nedara to, ko es gaidu...bet tā feins ģimenes auto...vietas ļoti daudz salonā, kājām vietas nereāli daudz priekšā un arī aizmugurē ir daudz daudz vairāk vietas kā X f15. Kabatiņās durvīs, viduskonsulē, bardačokā pamaz vietas. Matix gaismas ir kaut kas feins, tik interesanti skatīties kā diodes spēlejas izgaismojot teritorijas apkārt citiem auto..G05 laser gaismas ir tik pat gaišas un iespējams rāda mazliet tālāk (testējot gan nevarēju īsti saprast vai ir labākas), taču uzvedas primitīvāk.
Ja nebūtu iespēja mega cenā tikt pie šī Q7, noteikti būtu pircis F15, kurš vizuāli patīk labāk...taču tas ir pus paaudzi vecāks auto.
Jā ekoloģija prasa savu, manam 17gada biturbo allrodam ari ta bēda, tik gan asi uzsākot no vieta, gaita braucot viss ok.
Cik tad sanāca degvielas patērinš? Vai savam varēji pieslēgt android auto?
Vēl vai7 vietīgai versijai arī dokatka nāk līdzi?
Uz cik zs uzčippji, cik saprotu q7 nāk motors arī ar 2 turbīnām, jeb tikai 1?
Degvielas patēriņš tomēr individuāli veidojas..dzīvoju 80km no Rīgas, brauciens uz lielpilsētu un atpakaļ, man sanāk vidēji 9-9,5l/100km. Tas ir braucot pa šoseju 120-140kmh, pa pilsētu - pietiekami dinamiski (ap 50km).
Kad šis un tagad otrs bija cita ģimenes cilvēka lietošanā - kundzei ap 50, viņai šāds pats maršruts sanāca 6,8-7,2l/100km.
Android auto nestrādā standartā, bet cik sākumā interesējos, tad var visiem pieslēgt...bet tur šķiet kkā mistiski bija kaut kāda gada maksa dīlerim vai kaut kāda huiņa uz kuru atmetos...
man ir 7 vietīgs un nav dokatka.
par jaudu hvz cik ZS..čipoju pie Inta...0-100kmh pirms čipa 6,6-6,8s, pēc 6,0-6,2s. X5 pirms tam apmēram tā pati pus sekunde uz 100kmh nāca nost.
Kas ir tas G05 laser gaismas, tas BMW?
Par Matrix piekrītu manam Allroudam ari ir, vienkārši mega fīča, neprasās likt nekādu Led baru. Gaismas un night vision man ir vienas no primarajam fīčām ko meklēju auto, jo dzīvoju nekurienes vidū un apkārt pilns ar zvēriem.
Cik tie S line bremžu diski maksā? Ir arī alternatīvas- textari? Kad pirku savu allroudu vacijā dīleris deva textarus.
Laikam esi bo Jelgavas puses ja pie Inta brauc čipoties?
Q7 izskatu kā otru ģimenes auto, patreiz lietojam Kia Sorento 18g, ta jau auto zaibiss arī max pilns, tomēr pēc nobraukta gada ar Audi prasās otru audi pat ja ne jaunu. Vel kas Sorento nepatīk - mazliet pietrūkst vietas otrajā rindā, jo sikais krēsliņā vislaik baksta priekšējo beņķi, bet pat šadā variantā priekšējam sēdēt ne pārāk ērti, un ar 2 sikie + 2 palielaki sīkie vajag ko lielu un ērtu.
Ta ari īsti nevaru saprast q7 ir viena turbina vai 2? Cik saprotu karba ir vecais labais automats ar hidrotransformtu, jeb es ko nepareizi esmu sapratis?
G05 ir X5 jaunais.
Bremzu diski priekšējie maksāja ap 400Eur/gab (veikala cena), aizmugurējie lētāki krietni bija. Bet tas s-line izpildījumā, otram ir parastie un tie maksāja 100Eur/gab šķiet.
Domāju, ka ar Sorentu nesalīdzināmi auto tomēr. Q7 ir ļoti komfrotabls, nereāli laba skaņas izolācija. Motoru salonā sāk dzirdēt tikai lielos apgriezienos, gan ar pakešu logiem, gan bez....aaa ar pakešniekiem telefonam zona jūtami švakāka braucot.
Turbīna ir viena, kārba automāts ar hidrotransformatoru, kura slēdzas ļoti patīkami. Lielos vilcienos ļoti ērts un komfortabls ģimenes auto. Kas notiek pie lielākiem nobraukumiem, hvz, varbūt arī nevajag zināt Domāju braukt līdz 150k maksimums. Taču, ja G05 cena paliks man pieejama, tad iespējams atrāk mainīšu. | Offline | | |
|
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| Paldies par info. Kads tev disku izmers 285/40 r21? Kā pa granteni vai bedrēm nesit cauri, nav baigi ciets, riepas neesi pārsitis uz bedrēm?
Man lai tiktu līdz civilziacijai 7km pa granteni jāmauc, pavasarī medz but reizēm katastrofa.
Tev abi S line q7, jeb ir ari bez S laina? Uz grantenes jutama atškiriba kkmfortā? Kia diezgan paciets, pa šoseju jau labi. Ar allrouda 18 235/55 vispar neko nejut. | Offline | | |
miki | | Kopš: 28. Jul 2006
Ziņojumi: 352
Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7
|
24 Nov 2020, 09:46:48 @Sandis_UR rakstīja:
Paldies par info. Kads tev disku izmers 285/40 r21? Kā pa granteni vai bedrēm nesit cauri, nav baigi ciets, riepas neesi pārsitis uz bedrēm?
Man lai tiktu līdz civilziacijai 7km pa granteni jāmauc, pavasarī medz but reizēm katastrofa.
Tev abi S line q7, jeb ir ari bez S laina? Uz grantenes jutama atškiriba kkmfortā? Kia diezgan paciets, pa šoseju jau labi. Ar allrouda 18 235/55 vispar neko nejut.
Man 285/45/20, riepām ir mazāka izvēle, kā X5 standarta izmēriem. Pneimo piekare gremo visu, man gan pēdējos 7km asfaltu uzlēja pirms pāris gadiem un grants vairs nav "jābauda"
Viens ir S-line gan eskterjerā/interjerā/piekarē, otrs ir bez sline piekares, bet tas ir labāk pakots (pēc ss standratiem maksimāla komplektācija ) | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Vasarenes stāvēja 21",likās nedaudz par daudz, neskatoties uz pneimu. Ziemenes uzliku 19", bauda braukt. Nākošvasar laikam ņemšu 20" | Offline | | |
QB81 | | Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 119
Braucu ar:
| Lietosana ir q7 MY18 nepilnus 2 gadus ar updeitoto 286zs dzineju un neciesamo aizturi.
Kaa jau te kaads mineja taa aizture ir izteikta no MY18, pirms tam ar 272zs dzineju to tik izteikti nemanija. Sogad vasaras beigas visiem dileris lika updeitus, lai it kaa mazinatu to aizturi, atskiribu nejutu.
Savadak parsezoties no A6 allroad patikami parsteidza komforts un skanas izolacija (R20, pneima), bet kaitina taa aizture un dizela klabinasana uz zemiem apgr pilseta (pec Moller teikta vairaki klienti par sho sudzas 286zs dzinejam), ari .de forumi pilni ar to pashu.
Tiklidz beigsies op liize adios q7.[ Šo ziņu laboja QB81, 24 Nov 2020, 11:54:04 ] | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
|
24 Nov 2020, 11:51:05 @Vantage rakstīja:
24 Nov 2020, 11:43:35 @VMR rakstīja:
Vasarenes stāvēja 21",likās nedaudz par daudz, neskatoties uz pneimu. Ziemenes uzliku 19", bauda braukt. Nākošvasar laikam ņemšu 20"
Sanāk pārsēdies no A7 un Q7?
Šis tad ir ex-tavējais? https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a7/bkjbkj.html
Jā | Offline | | |
QB81 | | Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 119
Braucu ar:
| Izmeginaju dazadus izmerus un subjektivi vislabak tas auto juutas ar R20. Ari ziema R20 tikai nedaudz shauraki oe diski un attiecigi shauraka riepa ko Audi pasi iesaka.
Del lielajam arkam tas auto ar diskiem zem R20 izskatas bik
24 Nov 2020, 11:43:35 @VMR rakstīja:
Vasarenes stāvēja 21",likās nedaudz par daudz, neskatoties uz pneimu. Ziemenes uzliku 19", bauda braukt. Nākošvasar laikam ņemšu 20"
| Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| kura mirkļa aizture te tiek minēta?
Šodien redzēju, ka friči cepas par Google Earth pakalpojuma pārtraukšanu no 2021.g., tiem kam pirmie ražošanas gadi paliks ar krānu rokās, vējā | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
24 Nov 2020, 14:36:56 @Vantage rakstīja:
MY18+ 3.0d (aka 50TDI) + 8 gang automāts. Ieber grīdā un nekas nenotiek ~2sek. Personīgi izmēģināts uz A7 50TDI.
Ah, tā šķiet bēdīgi slavenā "ekoloģiskā" aizture ;/
Šogad maijā iznāca apdeitiņš, bet tas "pirms krustojuma" aizturei (kad tuvojies krustojumam, starp-stop jau paredz ka stāsies, bet Tu- dod gāzi grīdā lai ātri tiktu krustojumā- nekā.. pagaidīsi 2-3sec). | Offline | | |
|
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6754
Braucu ar: E34
| Aizture bija arī 09.gadā. S režīms to likvidē. | Offline | | |
OS83 | | Kopš: 06. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: GTG
| Kundzes A7 uztaisīja rūpnīcas apdeitu, baigo atšķirību nejutu, lai gan solīja, ka jābūt.
Kā opcija aizturei, ņemt benzīnu. Tur viss ir kārtībā. Pats būtu ņēmis, bet kad 2018g. decembrī sūtīju Mollerā Q8, tad ar benzīna dzinēju piedāvāja piegādi tikai uz 19g oktobri, bez garantijas, ka pat tad būs. Bļe, nu ne jau gadu mašīnu gaidīt. Paliku pie sūda diesel power.
Bet kā 'bertons' minēja, RSQ8, vai RS6/RS7 Izņemot cenu, nekādu kreņķu. | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Ā, nu man ir benzīns, laikam tāpēc nesaprotu, par kādu aizturi ir stāsts | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Nov 2020, 21:19:14 @VMR rakstīja:
Ā, nu man ir benzīns, laikam tāpēc nesaprotu, par kādu aizturi ir stāsts
Ar S-Tronic kārbu ne dīzeļiem, ne benzīniem nav aiztures (ja Tu pa A7). Q7, ja nemaldos, pašreiz un pēdējos 2 gadus nav ar benzīnu tagad pieejams Kaut gan Tuaregam nāca 3,0tfsi dzinējs. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|