Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
Agrish | | Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
21 Feb 2019, 21:21:16 @KateG rakstīja:
21 Feb 2019, 20:13:56 @Agrish rakstīja:
21 Feb 2019, 19:13:48 @cufiks rakstīja:
Nē, pie vainas vecums, OEM nobraukums 300kkm+
Nesmirdi pats te, izpūtēja gals ir tīrs
Jautājumu pareizi izlasīji? Bija par temperatūru!
tavs smirdīgā dīzeļa DPF pirm 200.000 km pārstāja aizturēt jebkādas mikrodaļas.
Šobrīd tas vairs fiziski nespēj attīrīties.
Bet, man nav ilūziju - jauns DPF tavu mēslu kasti nerotās.
| Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| kāds sakars izpūtēja galam ar kvēpu mikrodaļām? KĀDS? | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
21 Feb 2019, 20:29:16 @cufiks rakstīja:
Nu, man ieblingoja pie 300kkm, internets pilns ar maniem bēdu brāļiem
Esi pārliecināts, ka tieši 10m?
Varbūt tas ir jau otrais dpf un patiesībā ir 500kkm +
Jebkurā gadījumā vajag kvalitatīvu diagnostiku, jo var nebūt tikai pats DPF pie vainas
Atkal viss no jauna | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
21 Feb 2019, 21:39:44 @cufiks rakstīja:
21 Feb 2019, 21:34:49 @PowerBMW rakstīja:
21 Feb 2019, 20:29:16 @cufiks rakstīja:
Nu, man ieblingoja pie 300kkm, internets pilns ar maniem bēdu brāļiem
Esi pārliecināts, ka tieši 10m?
Varbūt tas ir jau otrais dpf un patiesībā ir 500kkm +
Jebkurā gadījumā vajag kvalitatīvu diagnostiku, jo var nebūt tikai pats DPF pie vainas
Atkal viss no jauna
Q arī ir DPF off jau vai vēl nav?
sen nav!
gabdrīz no rūpnīcas nebija | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
21 Feb 2019, 21:47:29 @cufiks rakstīja:
AK! TU CŪKA!
Tu indē roņus!
Viss, uz to galu vairs nebraukšu
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
21 Feb 2019, 18:48:26 @Agrish rakstīja:
Sveiki speciālisti!
Jautājumiņš, N47 temperatūra 89-90 vairāk nav, var būt pie vainas ka met DPF zīmi uz paneļa pēc 10 min no mašīnas iedarbināšanas?
Tas ir kaut kāds stulbs joks vai kas? Cik Tu gribēji temperatūru? 91-92?
Temperatūra mēdz staigāt 5 līdz pat 10 grādu robežās. Iedomājies!?
DPF reģenerāciju taisa sākot no jau no 80C.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
DPFsolutions | | Kopš: 22. Feb 2019
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Visas Jūsu problēmas atrisinās:
http://www.dpftirisana.lv/
| Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
22 Feb 2019, 07:03:07 @DPFsolutions rakstīja:
Visas Jūsu problēmas atrisinās:
http://www.dpftirisana.lv/
jūs kaut vienam filtram esiet pārbaudījuši reālo mikrodaļu aizturēšanu pēc tās tīrīšanas?
protams, nē. | Offline | | |
|
bmw321 | | Kopš: 05. Oct 2017
Ziņojumi: 386
Braucu ar: Tavu sievas māsu
| Neesi vegāns? | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
22 Feb 2019, 08:34:38 @bmw321 rakstīja:
Neesi vegāns?
neesmu stulbenis.
| Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| par tēmu: es paredzu vismaz 5..10 kāršu plaušu vēža slimnieku skaita pieaugumu tuvāko 10..15 gadu laikā mūsu banānijā.
un 2..3 kāršu pieaugumu attīstītajās valstīs šajā periodā.
Šo variet kaut kur noseivot. Atgriezīsimies pie tēmas pēc 10 gadiem (ja vien spēsim atgriezties).
Es esmu no nākotnes, bet variet oponēt. | Offline | | |
shiirs_legit | | Kopš: 16. Jul 2018
Ziņojumi: 2405
Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu
|
22 Feb 2019, 08:38:10 @KateG rakstīja:
22 Feb 2019, 08:34:38 @bmw321 rakstīja:
Neesi vegāns?
neesmu stulbenis.
Neesi neesi. | Offline | | |
deadalive | | Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1544
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
| Blin, tas gan bija specigi teikt. Respekt
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Bļa pa pautiem...
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
dr_viruss | | Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1219
Braucu ar: e60 530d FL
|
22 Feb 2019, 08:40:54 @KateG rakstīja:
par tēmu: es paredzu vismaz 5..10 kāršu plaušu vēža slimnieku skaita pieaugumu tuvāko 10..15 gadu laikā mūsu banānijā.
un 2..3 kāršu pieaugumu attīstītajās valstīs šajā periodā.
Šo variet kaut kur noseivot. Atgriezīsimies pie tēmas pēc 10 gadiem (ja vien spēsim atgriezties).
Es esmu no nākotnes, bet variet oponēt.
Follija cepuri neaizmirsti uzvilkt un uzvelc gāzmasku pie reizes | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Feb 2019, 07:03:07 @DPFsolutions rakstīja:
Visas Jūsu problēmas atrisinās:
http://www.dpftirisana.lv/
un? nenovēršot iemeslu izmesta nauda! | Offline | | |
|
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
|
22 Feb 2019, 09:38:12 @sys9291 rakstīja:
22 Feb 2019, 07:03:07 @DPFsolutions rakstīja:
Visas Jūsu problēmas atrisinās:
http://www.dpftirisana.lv/
un? nenovēršot iemeslu izmesta nauda!
Tak liekas cien no čiperiem rakstīja kā cilvēku pokujisms un nezināšana safis DPF. Braukā pokujā ar check engine, eļļas rijošu, dūmojošu auto, kamēr apstājas. | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| vēlreiz aktualizešu tēmu: DPF veikspēju raksturo nevis reģernerācijas, pat ne pretspiediens, bet - spēja aizturēt mikrodaļas.
Ne bez iemesla DPF ir tie skaitītāji - pat veiksmīgu reģenerāciju gadījumā pēc tiem 100.000 tie DPF vairs savu funkciju NEPILDA.
tb., ir ILUZORA sajūta, ka viss kārtībā, bet - plaušas dabū aknās. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Feb 2019, 10:02:36 @KateG rakstīja:
vēlreiz aktualizešu tēmu: DPF veikspēju raksturo nevis reģernerācijas, pat ne pretspiediens, bet - spēja aizturēt mikrodaļas.
Ne bez iemesla DPF ir tie skaitītāji - pat veiksmīgu reģenerāciju gadījumā pēc tiem 100.000 tie DPF vairs savu funkciju NEPILDA.
tb., ir ILUZORA sajūta, ka viss kārtībā, bet - plaušas dabū aknās.
Un kapēc tad ražotāji life ciklu uzrāda citu? Vai tikai nebriest DPFgeita.... un kur tad ir veikmīgu reģenerāciju skaitītājs? kaut kā neesmu atradis (varbūt slikti meklēju )
Un kapēc tad viņš neaiztur mikrodaļiņas pēc 100K? Kāds iemesls? | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
22 Feb 2019, 10:06:54 @cufiks rakstīja:
Nevajag dirst tikai
Mikrodaļiņas = kvēpi vai vismaz to saturs!
DPF filtrē kvēpus
Dirselis kūp = DPF nestrādā
Dirselis nekūp = viss legit! (Ja vien čiptūneris nav piestrādājis)
Vsjo shoģica ne?
nē, pilnīgi pretēji.
kvēpu MIKROdaļas (mikro = ĻOTI mazs) NAV redzamie kvēpi. Šīs MIKROdaļas NEredz!
dirselis var kūpēt, bet tie var nebūt kvēpi. Dirselis var kūpēt, tie var būt kvēpi, bet ne to MIKROdaļas (piem., vecajiem dirseļiem, kas strādāja ar zemām t un relatīvi treknāku maisījumu).
MIKROdaļas ir kvēpu smalkākā frakcija, ko NEredz, tās NEaizkavē salona filtri. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|